Кіріспе.............................................................................................................. .
І бөлім Қаржылық бақылау функциясының теориялық негізі
1.1. Қаржылық бақылау ұғымы, мәні, маңызы .............................................
1.2. Қаржылық бақылау сыныптамасы, әдістері...........................................
ІІ бөлім Қаржылық бақылау функциясының экономикалық мәні
2.1. Қазақстан Республикасындағы қаржылық бақылауды
ұйымдастыруды талдау..................................................................................
2.2. Аудиторлық бақылау қызметінің мәні....................................................
ІІІ бөлім Қазақстан Республикасындағы қаржылық бақылау функциясын
3.1. Қаржылық бақылаудың әлемдік тәжірибелері......................................
3.2. Қаржылық бақылау функциясының қызметін жетілдіру жолдары.....
Қорытынды.....................................................................................................
Пайдаланыған әдебиеттер тізімі...............................................................33
І бөлім Қаржылық бақылау функциясының теориялық негізі
1.1. Қаржылық бақылау ұғымы, мәні, маңызы
Қаржылық бақылау – қаржы жүйесінің барлық буындарының ресурстарын
Қаржылық бақылау қаржыны басқарудың функциялық элементтерінің бірі. Ол
Қаржылық бақылаудың болу экономикалық категория ретіндегі қаржыға бақылау
Сөйтіп, бақылау функциясы қаржыны бақылаудың құралы ретінде пайдалану
Бақылау функциясы – қаржының ішкі қасиеті, ал қаржылық
Ғылым негізделген қаржы саясатын, тиімді қаржы механизмін қалыптастыруға
Қаржылық бақылаудың өзгешелігі – оның ақша нысанында жүзеге
Қаржылық бақылау мыналарды тексереді: экономикалық заңдар талабының сақталуы;
Қаржылық бақылаудың іс-әрекетінің сферасы бақылаудың басқа түрлерімен:әкімшілік, құқықтық,
Қаржылық бақылаудың функциялары:
қаражаттардың жұмсалуын тексеру (шығыстардың сұралған сомаларға сәйкестігі және
қаржы жүйесінің барлық буындары бойынша мемлекеттік ресурстарға қаражатарды
есеп және есептеме қағидаларының сақталуын тексеру.
Бақылауды жүзеге асырудың негізгі қағидаттары мыналар болып табылады:
бақылаудың реттілігі, жаппайлылығы, әмбебаптылығы;
бақылаудың превентивтілігі, яғни оның алдын алу сипаты;
әрекеттілік, нақтылық, жариялық – бұларға бақылау жұмысын дұрыс
бақылаудың алаламаушылығы (біреуге тартпаушылық);
бақылау органдары қызметкерлерінің тәуелсіздігі.
Қаржылық тәртіп – бұл белгіленген ұйғарымдардың және мемлекеттің,
Қаржылық бақылаудың міндеттерін, олардың түрлерін, нысандары мен әдістерін,
Макродеңгейдегі қаржылық бақылау – бұл бүкіл мемлекет ауқымында
ақшалай қаражаттардың орталықтандырылған қорларын қалыптастырып, тиімді пайдалану процесін
қаржы қатынастарын іске асырудың қолданылып жүрген нысандары мен
қаржы ресурстарын неғұрлым тиімді пайдалану, салалар мен аймақтардың
Бұл деңгейде мемлекеттік қаржылар бақылаудың объектісі болып көрінеді.
Жиынтық қаржы жоспарлары (сметалары), аумақтық, салалық тұрғыда олардың
Биліктің заң шығарушы органдары мен басқарудың мемлекеттік органдары
Микродеңгейдегі қаржылық бақылау - меншіктің барлық нысанындағы
Микродеңгейдегі қаржылық бақылаудың міндеттері:
кәсіпорындардың қаржы саласында қолданылып жүрген заңдардың сақталуын қамтамасыз
шаруашылық жүргізуші субъектілердің бюджет алдындағы міндеттемелерін орындаудың дер
қаржы ресурстары өсуінің ішкі өндірістік резервтерін табу;
ресурстардың барлық түрлерін ұтымды пайдалануға, бухгалтерлік есепті дұрыс
Шаруашылық жүргізуші субъектілердің қаржы-шаруашылық қызметі бұл деңгейінде бақылаудың
1.2. Қаржылық бақылау сыныптамасы, әдістері
Қаржылық бақылаудың сыныптасы субъектілердегі айырмашылықтарға, бақылау іс-қимылдарын жүргізудің
Қазақстан Республикасының қазіргі қаржылық бақылау жүйесі оны жүзеге
6.1. Қаржылық бақылаудың түрлері бойынща сыныпталуы
Қаржылық бақылау
Мемлекеттік Қоғамдық
Жалпы-мемлекеттік Ведомстволық Қоғамдық ұйымдардың: кәсіподақтардың, партиялардың, жастардың, бұқаралық
Ішкі-шаруашылықтық
Парламенттік (депутаттық) бақылау
Аудиторлық бақылау
Мемлекеттік қаржылық бақылау (сыртқы және ішкі) – мемлекеттік
Мемлекеттік қаржылық бақылау объектілері – Қазақстан Республикасының Үкіметі,
Мемлекеттік қаржылық бақылау органдары – Республикалық бюджеттің атқарылуын
Мемлекеттік қаржылық бақылау мынадай типтерге бөлінеді:
сәйкестікке бақылау жасау – мемлекеттік қаржылық бақылау объектісі
қаржылық есептемені бақылау – мемлекеттік қаржылық бақылау объектісінің
тиімділікті бақылау – мемлекеттік қаржылық бақылау объектісінің республикалық
Мемлекеттік қаржылық бақылау мынадай түрлерде жүзеге асырылады:
кешенді бақылау – мемлекеттік қаржылық бақылау объектісінің нақты
тақырыптық бақылау – мемлекеттік қаржылық бақылау
үстеме бақылау – мемлекеттік қаржылық бақылау объектісіне қатысты
Мемлекеттік қаржылық бақылауды жүргізу құпиялылық режимін қамтамасыз ету
Мемлекеттік қаржылық бақылауға қойылатын бірыңғай талаптар мемлекеттік қаржылық
Мемлекеттік қаржылық бақылау стандарттарын мемлекеттік қаржылық бақылау органдары,
Бақылау нәтижелері бойынша мынадай актілер қабылданады:
қорытынды – Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп
Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің қаулысы
мәслихаттың тексеру комиссиясының қаулысы – белгіленген тәртіппен қабылданған
ұсыным – Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп
нұсқама – ішкі бақылау жөніндегі орталық уәкілетті органның
бақылау актісі – мемлекеттік қаржылық бақылау органдары, мәслихаттардың
бақылау жүргізу туралы есеп – белгілі бір уақыт
Сыртқы бақылауды республикалық деңгейде Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау
Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитеті Қазақстан
Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитеті туралы
Мемлекеттік қаржылық бақылау жалпымемлекеттік және ведомстволық бақылау арқылы
Жалпымемлекеттік қаржылық бақылау ведомстволық бағыныштылығы мен меншік нысанына
Мемлекеттік қаржылар жүйесінде бақылау салықтық, бюджеттік бақылау, сақтық
Салықтық бақылау салық заңнамасының атқарылуы, бюджетке салық және
Бюджеттік бақылау тексерістік және таңдамалық қызметтің мынандай түрлерін
Қаржылық бақылау әр түрлі әдістермен (тәсілдермен немесе амалдармен,
Қазіргі кезде қаржылық бақылаудың мынадай әдістері пайдаланылады: тексеріс
Тексерулердің тікелей предметі табыс, қосылған құнға салынатын салық,
Кейнгі қаржылық бақылау бірнеше әдіспен жүзеге асырылады. Оларға
Шоттық тексеру – бұл бухгалтерлік есептердің, баланстардың, салық
Тақырыптық тексеру – бұл бақылауға жататын объектінің шаруашылық
Экономикалық талдау – бұл объектінің шаруашылық-қаржы қызметіне баға
Экономикалық талдауды шаруашылық органдардың өздері де, сонымен бірге
Тексерулер мен қарап шығуды бақылау органдары шаруашылық жүргізуші
Қаржылық бақылаудың негізгі әдісі – тексеріс – кейінгі
Тексеру объектісі бойынша құжаттық, нақтылы, толық жаппай, іріктемелі
Құжаттық тексерісті жүргізген кезде есептер, сметалар ғана
Нақтылы тексеріс құжаттарды ғана емес, сонымен бірге қолда
Толық тексеріс деп белгілі бір кезеңдегі шаруашылық жүргізуші
Іріктемелі тексеріс кезінде бақылау қаржы-шаруашылық қызметінің әйтеуір бір
Тақырыптық тексерістер бір үлгідегі бірнеше кәсіпорындарда, мекемелерде немесе
Тексерістердің тәсілдері: материалдық құндылықтарды түгендеу, кассадағы нақтылық ақшаны
Әзірлік жұмысының негізінде тексеріс немесе тексерудің бағдарламасы, оның
Тексеріс немесе тексеруді жүргізудің нәтижелігі көбінесе жасалынған актінің
Тақырыбы : Қаржы және қаржы саясаты
Мазмұны
Кіріспе......................................................................................................................
І бөлім Қаржы және қаржы саясатының дамуының
1.1. Қаржының мәні, функциялар мен рөлі..........................................................
1.2. Қаржы саясатының мазмүны, міндеттері , мақсаттары мен
1.3. Қаржы механизмі - қаржы саясатын жүргізу
ІІ бөлім Қаржы нарығы мен ұйымдарының жағдайына
2.1. Банктердің қаржы нарығына тәуекел рейтингін бағалау жүйесі.................
2.2. Банктердің қаржы нарығы 2005-2006 жж. ағымдық жағдайына
2.3. ҚР-дағы екінші деңгейлі банктердің шағын және орта
ІІІ бөлім Қазақстан Республикасының бүгінгі
мүмкіндіктері мен болашағы
3.1. Қазақстан Республикасының қаржы секторының даму болашағы............................................................................................................
3.2. Банк аясында инвестициялау мәселелері.....................................................
Қорытынды..........................................................................................................
Пайданылған әдебиеттер тізімі......................................................................
І бөлім Қаржы және қаржы саясатының дамуының
Қаржының мәні, функциялар мен рөлі
Саясат мемлекет қызметітің барлық бағыттарын қамтиды.Саяси ықпал жасаудың
Бұдан бұрын айтылғандай, кез келген қоғамда мемлекет қаржыны
Қаржы саясаты – бұл қоғамнаң элеуметтік – экономикалық
Қаржы саясаты өзіне бюджет, салық, ақша, кредит, бага
Осы бес бағыттың жиынтығы мемлекеттік саясатты жүргізудің негізгі
Қаржыны басқарудың бүкіл жүйесі мемлекеттің қаржы саясатына негізделеді.
Мезгілінінң ұзақтығына және шешілетін мәселелердің сипатына қарай мемлекеттің
Қаржы стратегиясы экономикалық және әлеуметтік стратегиямен анықталып, перспективаға
Қаржы тактикасы қаржы байланыстарды ұйымдастыруды дер кезінде өзгертіп
Қазіргі жағдайда қаржы саясатының негізгі бағыттары мыналар болып
1). Шаруашылық жүргізуші субъектілер қаржысының сферасында нарықтық қатынастарды
2). Дағдарысты жай – күйді жою және қаржы
3). Халықты әлеуметтік қорғау жөнінде шаралар кешенін жүргізу
1.2. Қаржы саясатының мазмүны, міндеттері, мақсаттары мен қағидалары
Мемлекеттің қаржы саясатының мазмүны айтарлықтай күрделі,өйткені ол шаралардың
1) экономикалық зандардың әрекеті, экономиканың жай –
2) экономикалық саясаттың тиісті мақсаттарды мен міндеттерін негіздей
3) белгіленген іс - әрекеттерді қаржы механизмі арқылы
Осы негізгі үш буынның бірлігі қаржы саясатының мазмұнын
Қазіргі кезенде қаржы саясатының көмегімен шешілетін басты міндеттердің
а) елдің дамуының әрбір нақты кезеңінің ерекшеліктері негізінде
ә) қаржы ресурстарын қоғамдық өндірістің сфералары арасында, ұлттық
б) экономикалық дамудың белгіленген бағыттарын орындау үшін
Қаржы саясатының мақсаты – қоғам дамуының аса
1.3. Қаржы механизмі - қаржы саясатын жүргізу тетігі
Қаржы саясвты нақты шаруашылық өмірде қаржы маханизмі арқылы
Қаржы механизмі – экономикалық және әлеуметтік даму үшін
Қоғамдық шаруашылықтың жеке бөлімдерінің ерекшеліктеріне қарай және
Жалпышараушылық механизмі секілді қаржы механизмінің де өзіне тән
Қаржы механизмі құрылымын сипаттау үшін оның буындары ретінде
Қаржы механизмінің қосалқы жүйесі (бөлігі) оның неғұрлым маңызды
Қаржы механизмінің блогы (буыны) – бұл жалпы мақсатты
Қаржы мехназимінің элементі – бұл қарапайым шаруашылық нысан,
Сызба. Қаржы механизімінің жүйесі
ҚАРЖЫ МЕХАНИЗМІ (ЖҮЙЕ)
ҚОСАЛҚЫ ЖҮЙЕЛЕР
ҚАРЖЫЛЫҚ ЖОСПАРЛАУ ҚАРЖЫ ТҰТҚАЛАРЫ МЕН ЫНТАЛАНДЫРУ ҰЙЫМДЫҚ ҚҰРЫЛЫМ
БЛОКТАР
Қаржы әдістері Қаржы тұтқалары Құқықтық қамтамасыз ету Нормативтік
Жоспарлау, болжау, өзін-өзі қаржыландыру, инвестициялық
Әрбір элемент бірыңғай қаржы механизмінің құрамды бөлігі болып
Қаржы механизмі элементтерінің – қаржы қатынастарын ұйымдастырудың нысандарының,
Қаржы саясатының түбегейлі өзгеруімен байланысты қаржы механизмі қайта
ЖОСПАР
КІРІСПЕ....................................................................................................................
І.Сыртқы экономикалық саясаттың теориялық негіздері.............................
1.1 Сыртқы экономикалық саясаттың мәні,принциптері және мақсаттары...............................................................................................................4
1.2 Сыртқы экономикалық саясаттың фритредерство және протексионизм саясаты......................................................................................................................5
ІІ.Қазақстан республикасының сыртқы экономикалық саясаттың мақсаттары мен
2.1 Қазақстан республикасының әлемдік экономика құрылымындағы орнын талдау......................................................................................................................11
2.2 Қазақстан республикасының сыртқы экономикалық саясаттың мақсаттары.............................................................................................................15
2.3. Қазақстан республикасының қазіргі кезеңдегі сыртқы экономикалық саясаты....................................................................................................................16
ІІІ. Сыртқы экономикалық қызмет операцияларының жетілдіру жолдары.................................................................................................................22
3.1 Сыртқы экономикалық саясат жүйесіндегі мәселелерді шешу жолдары......................................................................................................................
3.2 Сыртқы экономиканы мемлекеттік реттеудегі шетелдік тәжірибелері және
ҚОРЫТЫНДЫ....................................................................................................25
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР .........................................................30
ҚОСЫМША.........................................................................................................31
Сыртқы экономикалық саясаттың теориялық негіздері
Сыртқы экономикалық саясаттың мәні, принциптері және мақсаттары
Сытқы экономикалық саясат (СЭС)- бұл сыртқы экономикалық байланыстарды
Сытқы экономикалық саясаттың негізгі құраушыларына жататындар:
- сыртқы сауда саясаты (құрамына экспорттық және импорттқы
- шетел инвестицияларын тарту және шетелдегі ұлттық капитал
- валюталық саясат.
Сонымен бірге, сытқы экономикалық саясат жекелеген мемлекеттермен,
Сыртқы экономикалық саясат- сыртқы экономикалық қызметті де (СЭҚ)
- тауарлар мен қызметтердің халықаралық сауда-саттығы;
- материалдық, ақша, еңбек және интеллектуалдық ресурстардың халықаралық
Көптеген мемлекеттерде сыртқы экономикалық саясат құралдарының кең
Сытқы экономикалық саясаттың негізгі принциптері. Тиімді сыртқы экономикалық
Сыртқы экономикалық саясаттың негізгі 4 принципі:
Мемлекеттік қайта өзгерту (жаңарту) қызметі. Бұл қызмет салалар
Ұлттық фирмаларының сыртқы экономикалық саясатының, бір реттік сыртқы
Үкімет тармақтары, ведомстволары сонымен бірге федерация және оның
Сыртқы экономикалық саясат- кез-келген мемлекеттің сыртқы саясатының құрамдас
Егер дипломатия соғысқа қызмет етпесе, онда саудаға қызмет
Сыртқы экономикалық саясат – cыртқы экономикалық қызметтің бүкіл
Ал сыртқы экономикалық саясаттың құрамдас бөліктеріне:-сыртқы сауда саясаты;
Сыртқы сауда саласындағы саясатты жүзеге асыру құралдарына: кедендік
Төлемдік қатынастар мен несиелік саясат сферасында займдар (қарыз)
Шетел инвестициялары саласындағы саясатты жүзеге асыру формаларына жататындар:
Технологияларды айырбастау және жұмысшы күші миграциясы саласындағы құралдар:
Сыртқы экономикалық саясат құралдарының қазіргі кездегі кең арналы
Кез- келген мемлекеттің қызмет етуі ұлттық және мемлекеттік
Бұл түсініктің мазмұндылығы – ұзақ мерзімдік мақсаттар жүйесімен
Әр түрлі мемлекеттердің сыртқы экономикалық саясат векторларының тоғысуы
Егер «ұлттық» және «мүдде» терминдерге терең талдау
Қазақстан басқа көптеген мемлекеттер сияқты өз алдына белгілі
Осы көзқарас тұрғысынан алғанда, осындай қабілеттілік белгілі бір
Мемлекеттік мүдде көп қырлы түсінік және де геосаясат
Кез келген мемлекеттің қоғамы – мемлекеттік саясаттың территориялық
Қазіргі кездегі дүниеде ұлттық мүдде саясаты бір рөлдерді
Кез-келген елдің ұлттық мүддесі әр түрлі елдердің ұлттық
Демек, республиканың халықаралық аренаға арнаған табысты түрде енуіне
Бұл кезде ұлттық мүдделердің сәйкес түрде жүзеге асыруына-
Сонымен бірге, орташа мерзімдік мақсаттарда нақты түрде белгіленген,
Осы айтылғандардан мынадай қорытынды жасауға болады: яғни сыртқы
Бұрыңғы Кеңестік мемлекеттердің сыртқы экономикалық саясатымен ссалыстырғанда Ресейдің
Дегенмен осы елдердің сыртқы экономикалық саясатының принциптері белгілі
Ұлттық мүдделердің басымдылығынан;
Негізгі және жергілікті сыртқы саяси мүдделерден;
Екінші реттегі мүдделер мен олардың сәйкестілігінен;
Қауіпсіздіктің ұжымдық жүйелеріне қатысты кейбір жағдайларда ұлттық мүдделер
Ғаламдық мәселелерді бірлесе шешуге ұмтылуынан;
ХЭҚ (халықаралық экономикалық қатынастар) субъекттілерінің шынайы теңдігінен;
Дамудың белгілі бір жолын тандағандағы ең құқығын құрметтеуінен;
Халықаралық келіспеушіліктерді шешуде ымыраға келуден;
Сыртқы экономикалық стратегияны жүзеге асырудың жүйелік жолы және
Техникалық революцияның жаңа толқыны кейбір елдерді айналып өтті,
Мемлекеттің даму барысында аймақтардың және олардың билік
өмірдің әлеуметтік жағы және адам факторының басым рөл
аймақтардың өзара байланыстары едәуір ұлғаюы;
еңбек ресурстары жылжымалылығын күшейе түсуі;
аймақтардың өндіріс құрылымы мен инфроқұрылымының күрделене түсуі;
территориялық еңбек бөлінісі әрі оның тереңдей түсуі мен
Бұл тенденцияның дамуы, біріншіден, мемлекет пен аймақтар арасында
Бұл жағдай Қазақстанға да тән, себебі мемлекеттік
Егеменді мемлекеттің аймақтық саясатын анықтай түсу өте қажетті
Сыртқы экономикалық қатынастарды басқару және реттеу үкіметтің қызметі.
Сыртқы экономикалық қатынастарды реттеудегі алдын-ала ойластырылған мемлекеттік саясат
Сыртқы экономикалық қызметтік реттеуде Жапония тәжірибесі мөлшерлі-құқықтық негізге
Сыртқы экономикалық қызметте бұл заң толық реттеу өкілеттілігін
Сыртқы экономикалық қызметті кедендік реттеу экономика құрылымын қайта
Жапонияда сыртқы қатынастарды басқаруда ынталандыру мен жәрдемдесу шараларының
Сыртқы экономикалық қызметті реттеуде экономикалық тетіктер үлкен
Сыртқы экономикалық қызметтің дамуына әлемдегі шеңбері кең
Сыртқы экономикалық қызметте мемлекет қатысатын маңызды бағыт –
Жапониялық сыртқы экономикалық кешеннің тиімділігі мемлекеттік басқару органдарының
Қазіргі кезеңдегі сыртқы экономикалық саясат.
Құрамына 188 мемлекеттік құрылым кіретін қазіргі кездегі әлемдік
Европалық Одақтан басталған регионализм саясаты «әр түрлі
XX ғасырдың соңында ғылыми-техникалық революцияның (ҒТР) дамуы жайында
Көптеген факторлардың ішінде даму жылдамдықтарының алшақтауының ұлғаюы деген
КСРО-ның күйреуі, ұлттық мемлекеттер экспансиясындағы әскери емес әдістердің
Мұның барлығы мынаны дәлелдейді : дүниежүзілік аренадағы экономикалық
Осы жоғарыда айтылғанға сәйкес, сыртқы экономикалық саясатты автономды
Осы көзқарас тұрғысынан алғанда, сыртқы экономикалық саясат сыртқы
Экономикалық табиғатта көп түрлі ғажайыптардың (жапондық, германдық және
Осыған байланысты, бір жағынан қазіргі кезеңдегі халықаралық экономикалық
Халықаралық салыстыруларды келтіру қажеттігін мойындай отырып, мынаны атап
Сыртқы экономикалық саясат екі функцияны орындайды:
Қорғаушы;
Шабуыл жасаушы.
Функцияларды осылай бөлу олардың жеке түсіндірілуін талап етеді.
Ал басқа мемлекеттерге қатысты "шабуыл жасау" саясаты
Енді таңдалған саясаттарды, стратегияларды атап өтейік:
басшы, яғни топ жарып, алға шығу саясаты (ғылыми
«сонынан ілесіп даму» саясаты (Қытайдағы халықтың 2/3-і ауылшаруашылығында,
«аралас типтегі өтпелі экономикасы бар қоғамның жетілуі» (табиғи
Қаржыны басқару стратегиялық, яғни қаржыны жалпы басқару және
Қазақстан Республикасы Президентіне көп жағдайда Президент аппараты арқылы
Қаржыны жалпы басқару Қазақстан Республикасының заң шығару қызметік
Парламенттің жұмыс органдары тұрақты негізде жұмыс істейтін сенат
Қазақстан Республикасының Үкіметі — Министрлер Кабинеті Республика Президенті
Жалпы қаржыны басқарудағы Үкіметтің құзыры оның атқарушы биліктің
әлеуметтік-экономикалық саясаттың негізгі бағыттарын, оны жүзеге асырудың стратегиялық
мемлекеттік әлеуметтік-экономикалық және ғылыми-техникалық бағдарламаларды, индикативтік жоспарларды әзірлеу;
республикалық бюджетті әзірлеу және оны атқару;
елдің қаржы жүйесін нығайту жөніндегі шараларды әзірлеу және
құрылымдық және инвестициялық саясатты жүзеге асыру;
мемлекеттік меншікті басқаруды ұйымдастыру;
аймақтардың әлеуметтік-экономикалық даму мәселелерін шешу;
сыртқы экономикалық саясатты жүзеге асыру, басқа мемлекеттермен, ынтымақтастық
елдің Конституциясымен айқындалған мәртебеге сәйкес өзге де өкілеттіктерді
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2002 жылғы 3 қыркүйектегі №
Министрліктің негізгі міндеттері мыналар болып табылады:
республикалық бюджеттің атқарылуын және жергілікті бюджеттердің атқарылуына кассалық
салықтардың, алымдардың және бюджетке төленетін басқа да міндетті
өз құзыры шегінде республикалық және жергілікті бюджеттер қаражатының
мемлекеттік меншікті басқарудың тиімділігін арттыру;
мемлекеттік салық саясатын әзірлеуге және іске асыруға қатысу;
банкроттық рәсімін жүргізуге (банктерді және сақтандыру (қайта сақтандыру)
алкоголь өнімдері мен этил спиртінің өндірілуін және оның
өз құзыры шегінде Қазақстан Республикасының экономикалық қауіпсіздігін жүзеге
Министрліктің құзыры шегінде халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыру;
оған заңнамамен жүктелген өзге де міндеттер.
Қаржы министрлігі жүйесіндегі ең көбі жергілікті қаржы органдарының
Қаланың қалалық қаржы басқармасының құрылымы мыналарды қамтиды:
Басшылық (меңгеруші, оның орынбасарлары);
Кадр бөлімі;
Бюджет бөлімі;
Бюджет қаражаттарының атқарылуын бақылау жөніндегі бөлім;
Бөлім және мәдениет мекемелерін қаржыландыру бөлімі;
Денсаулық сақтау мекемелерін қаржыландыру бөлімі;
Жергілікті бюджеттің атқарылуы жөніндегі бөлім;
Материалдық өндіріс пен өндірістік емес сфера салаларын қаржыландыру
Халықты әлеуметтік қорғауды қаржыландыру бөлімі;
Басқару аппараты органдарын қаржыландыру бөлімі;
Қаржы органдарын қаржыландыру бөлімі.
Қаржыны басқаруға Қазақстан Республикасының жаңадан құрылған Экономика және
Елімізде Республикалық бюджеттің атқарылуын сыртқы бақылаумен байланысты мәселелермен
Есеп комитетінің құқықтық жағдайы Қазақстан Республикасының Коституциясымен, заңдарымен,
Есеп комитеті:
3) Қазақстан Республикасы Президентінің республикалық бюджеттің атқарылуын, оның
2) республикалық бюджеттің атқарылуы туралы есепті Парламентке есепті
3) Қазақстан Республикасының Үкіметі уәкілдік берген мемлекеттік органдар
4) республикалық бюджеттің қаражатын пайдалануды бақылау объектілері лауазымды
Жергілікті бюджеттердің атқарылуын сыртқы бақылауды жүзеге асыратын мемлекеттік