Электр тогының жұмысы

Скачать



 ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТРЛІГІ
РЕСПУБЛИКАЛЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРЫН
МАТЕМАТИКА, ФИЗИКА, ТЕХНИКА ЖӘНЕ АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ФАКУЛЬТЕТЫ
Физика кафедрасы
БІТІРУ ЖҰМЫСЫ
Тақырыбы: «ОРТА МЕКТЕПТЕ ЖАҢА ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯЛАР КӨМЕГІМЕН ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФИЗИКА
МАЗМҰНЫ
бет
КІРІСПЕ..................................................................................................................3
1 Педагогикадағы « технология » ұғымы......................................7
2 Педагогикалық технологиялардың қасиеттері мен
3 ЖАҢА ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫНЫҢ КЕЙБІР ТҮРЛЕРІ
3.1 Деңгейлі дифференциалды оқыту..................................................................16
3.2 Физика пәнін деңгейлеп саралап оқыту........................................................18
3.3 Модульдік оқыту технологиясы.....................................................................21
3.4 Физика пәніне компьютерлік технологияны тиімді пайдалану..................25
3.5 Тестік технология............................................................................................26
4 ЖАҢА ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯЛАР КӨМЕГІМЕН ФИЗИКА САБАҒЫНА ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ
4.1 «Электр тогының жұмысы және қуаты» тақырыбына деңгелеп саралап
4.2 «Тізбек бөлігі үшін Ом заңы» тақырыбына модульдік технологиясын
4.3 Модульдік оқыту технологиясы бойынша 11- сыныпта «Электр энергиясын
4.4 Эрудиттер сайысы сабағы...............................................................................42
4.5 «Электр құбылыстары» тарауын қорытындылау.........................................45
5 Visual Basic бағдарламалау тілінде құрылған тест көмегімен оқушылардың
ҚОРЫТЫНДЫ.......................................................................................................48
ӘДЕБИЕТ...............................................................................................................50
ҚОСЫМША А.......................................................................................................52
ҚОСЫМША Б........................................................................................................53
ҚОСЫМША В.......................................................................................................54
ҚОСЫМША Г........................................................................................................55
ҚОСЫМША Д.......................................................................................................64
ҚОСЫМША Е.......................................................................................................69
ҚОСЫМША Ж......................................................................................................73
ҚОСЫМША З........................................................................................................76
КІРІСПЕ
Соңғы 10 жыл ішінде елімізде қоғамды демократияландыру
Бұл міндеттерді жүзеге асырудың бір жолы – дидактиканың әртүрлі
Ғылым мен өндірістің дамуына математиканың қажеттілігі, математикалық білім мен
Бүгінгі күні мектептің алдына білім берудің және тәрбиелеудің сапасын
Осы мақсатта, ең алдымен қазіргі жұмыс істеп тұрған мектептер
Мектепте осы бағытта жүргізілген жұмыстың тиімділігі мен пайдалылығына қарамастан
Кейінгі жылдары мемлекетіміздің білім беру кеңістігінде жалпылама стандарттау процесі
Білім беру стандартының оқу процесінде іске асырылу міндеттілігі мектепте
Дәстүрлі оқыту әдістемесі көбіне – көп оқу процесін ұйымдастыру
Технология көзделген нәтижеге жетудің кепілдігі;
Технология болашақ оқу процесінің жобасы.
Сонымен, қорыта келгенде педагогикалық технология:
- сатыланған және тәртіптелген іс - әрекет жүйесі. Мұны
- мұғалімнің кәсіби қызметін жаңартушы және жоспарланған қорытынды нәтижеге
Педагогикалық технологиядағы басты мәселе, біріншіден, оқушының оқу – танымдық
Білім берудің сапасын арттырудың негізгі бағыттарының тағы бірі –
Зерттеу нәтижелері көрсетіп отырғанындай, мектеп пәндерін оқыту барысында компьютерді
Оқу процесін технологияландыру және оқытуда компьютерді қолдану жөніндегі зерттеу
1 Педагогикадағы « технология » ұғымы
«Оқыту технологиясы», «педагогикалык технология» деген терминді еңгізгенде, педагогтар өз
Бүгінгі күні педагогикада педагогикалық технология ұғымы нақты еңген. Бірақта
Шетел сөздерінің сөздігінде технологияға анықтама былай беріледі, Грек тілінен
Түсіндірме сөздігінде бүл ұғым бір істе, шеберлікте қолданатын тәсілдер
«Технология» ұғымының әртүрлі варианттарын көрсетейік. «Технология - процессуалды категория;
«Педагогикалық технология - бұл оқу процессін жүзеге асырудың мазмұндық
«Окыту технологиясы - бұл оқыту процессінің белсенді элементтерінің (қатысушыларының)
«Педагогикалық технология - бұл оқушылар мен мұгалімдер үшін тиімді
«Педагогикалык технология - бұл білім беру формаларын оптимизациялауды міндет
Г.К.Селевко педагогикалык технологияны анықтай келе былай жазады: «Біздің түсінігімізше
Ол педагогикалық технологияны үш аспектісімен көрсетеді:
1) гылыми: педагогикалык технология - педагогикалық ғылымның бір бөлігі,
2) процессуалды-мазмұндау: процесті (алгоритмін) сипаттау, оқытудың жоспарланған қорытындысына жету
3) процессуалды-әрекетгік - технологиялық (педагогикалық) процесті жүзеге асыру, барлык
Герман Константинович Селевко «педагогикалық технологияның» білім беру практикасында колданатын
1) Жалпыпедагогикалық (жалпыдидактикалық) деңгейі: жалпыпедагогикалык (жалпыдидактикалық, жалпытәрбиелік) технология тап
2) Жекеәдістемелік (пәндік) деңгейі: жекепәндік педагогикалық технология «жеке эдістеме»
3) Локалды (модульдік) деңгейі: локалды технология оқу-тәрбие процесінің бір
Сонымен, педагогикалык технология ұғымын қарастыру барысында педагогикалық технологияны былай
Бұл анықтаманы талдай келе төмендегі ойға келуге болады:
1) мұнда мұғалім мен оқушының қосыла жасаған іс-әрекетіне нұсқаулар
2) Окушының өз іс-әрекетін басқаруының толық циклы көрсетіледі, яғни
3) Білім беру субъектілерінің іс-әрекеттеріне комфортты жағдай түғызуға ұсыныс
Технологияның төмендегі қасиеттерін атап көрсетуге болады:
мұғалім мен оқушылардың өзара байланысты іс-әрекеттерінің процессуалды екі жакты
әдіс, тәсілдердің жиынтығы;
процесті жобалап ұйымдастыру;
комфортты жағдайлардың болуы;
мұғалімнің басқару іс-әрекетінің және оқушының өзін өзі басқаруының өзара
2 Педагогикалық технологиялардың қасиеттері мен
В.П.Беспалько педагогикалық технологиялардың
1) Оқытудың, тәрбиенің
2) Меңгеруге қажетті информацияны құрастыру, реттеу және нығайту.
3) Оқытудың және бақылаудың
4) Оқыту мен тәрбиенің диагностикалык функцияларын, мүмкін
5) Оқыту сапасының неғұрлым жоғары сатысын кепілдеу.
Зерттеушілер педагогикалық технологияны оқыту әдістерінен айыра білу керек дегенді
Педагогикалық технология педагогикалық шеберлікпен тығыз байланысты.
Педагогикалық технологияның қүрылымы.
Педагогикалық технологияның анықтамасын талдау барысында, ол максималды түрде окыту
1) концептуалды негізі;
2) оқытудың мазмүндық бөлімі:
- окытудың мақсаттары - жалпы және нактылы;
- оку материалының мазмұны;
3) процесуалды бөлігі - технологиялык процесс:
- оқыту үрдісін ұйымдастыру;
- оқушылардың оку іс-әрекетінің әдістері мен формалары;
- мүғалім жұмысының әдістері мен формалары;
- материалды меңгеру үрдісін
- оқу үрдісінің диагностикасы.
Әр педагогикалык технология белгілі бір методологиялык талаптарға сай болуға
Педагогикалық технологиялардың түрлері мен жету үрдісінде олардың компоненттері әртүрлі
Сонымен, білім беру технологиясының процесуалды және мазмұнды бөліктері бір-бірін
Технология мен білім мазмұнының өзара байланыс компоненті - мектеп
Ақырғы жылдары біздің елімізде көптеген вариативті оқулыктар дүниеге келді.
Әртүрлі педагогикалық технологияларды өзара үштастыра қолдану білім беру сапасын
Қолданушылар әрбір технологияны әртүрлі қолданулары мүмкін: біреулері инструкция бойынша,
Бүгінгі күнгі әр педагогикалық технология педагогикалық ғылым мен практиканың
Педагогикалық технологияның негізгі көздері мен қүрамдас элементтері ретінде төмендегіні
- әлеуметтік өзгертулер мен жаңа педагогикалык ойлауды;
- ғылымды, яғни педагогикалық, психологиялық, коғамдык ғылымдар;
- алдыңғы қатарлы педагогикалык тәжірибені;
- өткен тәжірибені (отандық және шетелдік);
- халықтык педагогиканы (этнопедагогиканы).
Мектеп әлеуметтік институт ретінде барлық қоғам мен коғамдық сана-сезім
Философиялық негіздерді окытудьң әдістері мен құралдарында көру қиынға түседі.
Бүгінгі күні педагогикалык технологияларда
1) гуманизм, яғни адамның құндылығын жеке түлға ретінде
2) Теософия бағыты. Дін бағытындағы мектептің мазмұнды фундаменті. Теософиялық-гуманистік
3) Антропософия. Негізгі максаты - рухани құндылыктарды зерттеу. Өмірдің
4) Педоцентризм. Тәрбие философиясындағы бұл бағыты - баланың
5) Экзистенциализм. Бүл философиялык концепцияның негізгі тезисі «человек
6) Прагматизм. Өз ілімін
Прагматикалық тұжырымдаманы жақтайтындар білім беру міндеттерін, жеке тұлғаның
Гуманистік бағытқа альтернатива ретінде сциентистік-технократиялық концепция дүниеге келеді.
Сциентизм көзқарастық бағыт ретінде адам қоғамының мәдениетінде ғылым мен
Сциентизмге альтернатива ретінде табиғатқа үйлесімділік болады. Табиғатқа үйлесімділік -
3 ЖАҢА ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫНЫҢ КЕЙБІР ТҮРЛЕРІ
3.1 Деңгейлі дифференциалды оқыту
Сабақ жургізудің ең басты және аса курделі мәселерінің бірі
Сабақ оқушылар ынта-ықыласпен араласып жоғары іскерлікпен өтсін десек, онда
есеп шығару әдісін толық түсіндіретін типтік есеп;
шығарудың және қажетті қосымша көмек көрсетудің жоспары берілетін типтік
жоспары немесе нұсқалары қысқартылған есеп, яғни есепті шығару барысында
есептің мазмұны мен күрделігі дәрежесін түрлендіру арқылы өз бетімен
шығармашылық тапсырмалар, мысалға: а) белгілі бір физикалық шаманың мәнін
Белгілі бір тақырыпты оқып-үйрену сынақ немесе конференциямен әлде семинармен
Жоғары сыныптарда сынақтарды да дифференциалды түрде өткізуге болады. Бұл
Оқушыларды оқыту ісіндегі дифференциалдық әдіс мұғалімнің сабақ кезіндегі жұмысының
3.2 Физика пәнін деңгейлеп саралап оқыту
Оқыту деп аға ұрпақтың білімін, біліктілігін, жинақталған тәжірибелерін, үйрету
Жаңа инновациялық технология білім беру саласын дамытуға, оқу құралы
Мұғалім жұмысында оқытудың жаңа педагогикалық технологиялық негізі етіп
1. Репродуктивтік деңгей
Мұнда тапсырмалар оқушылардың алдыңғы сабақтарда алған білімдеріне және оқулықта
2. Алгоритмдік деңгей
Мұнда оқушы мұғалімнің түсіндіруімен қабылдаған жаңа ақпаратты пайдалана отырып,
3. Эвристикалық деңгей
Оқушы өзі ізденіп, қосмша әдебиеттерді қолдана отырып, жауап береді.
4. Шығармашылық деңгей
Оқушы таза өзіндік шығармашылығын байқатады.
Сонымен, әр деңгейлік оқыту жүйесінің физика бойынша білім сапасын
- біріншіден, сыныптағы барлық оқушыларды жұмыспен қамтамасыз етеді, әрбір
- екіншіден, әр оқушы өзіне тән қарқынмен, өз білімінің
- үшіншіден, оқушылар өз еңбектерінің нәтижесін көріп, өзін-өзі бағалайды.
Деңгейлеп оқыту технологиясының мақсаты әрбір оқушы өзінің даму деңгейінде
1. Деңгейлеп оқыту әр оқушыға өз мүмкіндіктерін барынша пайдалана
2. Деңгейлеп оқыту әртүрлі категориядағы балаларға бірдей зейін
3. Деңгейлеп – саралап оқыту құрылымында білімді игерудің негізгі
Базалық деңгей – мемлекеттік стандарт бойынша анықталған ең төменгі
Сондықтан оны әрбір оқушы меңгеруі тиіс. Бұл деңгей оқушыға
Оқушының жеке тәжірибесіне негізделген деңгейлеп оқыту технологиясы тиімді де
жеке тұлға ерекшеліктеріне;
- психологиялық даму ерекшеліктеріне (есте сақтау,қабілетіннің ерешелі, өзінің эмоциясын
- пән бойынша білімді игеру деңгейіне (оқушының білімімен
Сабақ өткізу формаларын және түіндіру әдістерінің жаңа тәсілдерін күнделікті
1) Сабақтың мазмұны;
2) Сабақты өткізудің тәсілдері мен әдістерін таңдау;
3) Сабақтың нәтижелілігі.
Жалпы мен оқытудағы проблема: оқушыларды өз бетімен жұмыс жасауға
Сабақта академик В.И. Монаховтың технологиялык картасын қолданылады. Технологиялық карта
Мақсат қою.
Болжау.
Оқушылардың сабақтан тыс өз бетімен орындайтын жұмыстары.
Логикалық құрылым.
Түзету.
Оқу үрдісінің педагогикалық тұрғысынан жобалау жекелеме тараулардың технологиялық карталарынан
Технологиялық картаның құрамды бөліктерін және олардың атқаратын қызметтерін қарастырайық.
Технологияның негізі жоғарыда айтып өткеніміздей мақсат қоюдан басталады, яғни
Берілген тақырыпты мақсаттарға бөліп алғаннан кейін жұмыс осы қойылған
Біз бірінші рет оқушыға жеке тұлға ретінде қараймыз, себебі
Оқушылардың сабақтан тыс өз бетімен орындайтын тапсырмаларын мөлшерлеу бөлігі.
Мақсаттың танымы мен мазмұны онда анықталған оқушыларды дамыту міндеттері
Технологиялык картаны ең соңғы «Түзету» (коррекция) бөлігін қарастырайық. Бұл
Бұл бөліктегі негізгі үш жағдай қамтылады.
Бірінші – қойылған мақсатқа қатысты оқу материалын меңгеру барысындағы
Екінші - өтілетін тақырып бойынша оқушыларда жіберілетін негізгі
Үшінші - оқушы білімін стандарт деңгейіне дейін көтеру
3.3 Модульдік оқыту технологиясы
Білім беру саласындағы жаңашыл ұстаным болып отырған білім стандартының
Оқушылардың алған білімдерінің пәрменді, берік болуын қамтамасыз ету үшін,
Сабақтың тиімділігі сабақта қолданатын оқу материалын баяндау әдістеріне, оқушылардың
Сабақ барысында әдетте оқушы оқу әрекетінің бірнеше түрімен
Білім беру жүйесінің басты міндеті – жеке адамды қалыптастыруға,
Модульдер бойынша оқыту физика пәнін оқытуда оқу материалдарын жекелеген
Өзара қатынасу, сөйлесу адам тұлғасын дамытудың маңызды факторы болып
Модульдік оқыту технологиясы оқушыларды өз шығармашылығымен жұмыс істеуге, өз
Модуль барысында оқушылар бірнеше баға алады, ол арқылы оқушылардың
Модульдік оқыту технологиясын қолдана отырып, жүйелі жұмыс жүргізу нәтижесінде
11 – сыныптың физика пәнінің сағаттарын төмендегідей модульдерге бөліп
№ Модульдің аты Негізгі сағат Уақыт саны
1 Электромагниттік индукция 8
2.1 Электромагниттік тербелістер 13 1
2.2 Электр энергиясын өндіру, жеткізу және пайдалану 4
3.1 Электромагниттік толқындар 10 2
3.2 Электромагниттік толқындар қасиеттері 12
3.3 Жарық дифракциясы, дисперсиясы, поляризациясы және көлденеңдігі 9
4 Салыстырмалылық теориясының элементтері 4
5.1 Сәуле шығару. Спектрлер 6
5.2 Жарық кванттары 5 2
6.1 Атомдық физика 2
6.2 Атом ядросының физикасы 13
Зертханалық практикум 6
Жылдық – қайталау 4
Барлығы 102 7
Қорытынды жасай отырып, осы технологияның элементтерін қолданудың тиімді жақтарын
оқушының тұлғасын дамыту;
пәнге қызығушылығын арттыру;
ауызша және жазбаша тілін дамыту;
жолдастық қарым – қатынасты тәрбиелеу;
өз ойын айта білу;
- деңгейі төмен оқушылардың өз білімін көтеруге мүмкіндік
3.4 Физика пәніне компьютерлік технологияны тиімді пайдалану
Осы заманғы дәуір талабына сай білім беруді жетілдіру мақсатында
Оқытуды қайта құрудағы негізгі шаралардың үлгісі білім берудің кәсіптік
Оқыту барысындағы әрбір оқушының білім деңгейінің өсуі осы заманғы
Педагогтың міндеті, материалдың мазмұнын барынша түсінікті жеткізу және оның
Білім берудің нәтижелі болуына компьютердің тағы бір күшті құрал
Физиканы оқытудың тиімділігін анықтау тек білім деңгейімен ғана өлшенбейді,
Оқитын сабағының мәнін түсіну үшін физиканың білімге қатысты орнын
Мұнда да компьютерлік технологияны осы талапқа лайықты пайдалану керек.
оқытатын;
бақылаушы.
Алдымен міндетті түрде алдан ала дайындық лекциясын өткізіп, оқушыларды
Мұғалім тек бақылайды және сабақ барысында сұрақ туса
Оқытудың екінші бір түрі бақылау, білім деңгейін компьютерді пайдаланып
Тест аяқталған кезде экран бетіндегі кестелерге номерлі сұрақтар шығып,
Мұғалім берілген жауаптың дұрыс екеніне тағы да ойлануға мүмкіндік
Компьютерді пайдаланып тексерудің нәтижелілігі жеке – жеке білімін тексеруге
3.5 Тестік технология
Оқушылар білімін, білігін және дағдысын тексеру - оқыту үрдісінің
Тест ағылшын сөзі (test) аударғанда байқау, бақылау, зерттеу деген
Тестік тапсырмаларының әр түрлі типтері болады. Олар: толықтыру тесті,
Тест тапсырмаларының жауабын цифр немесе перфокартаның көмегімен беруге болады.
Содан соң екі бағыт қиылысқан тор көзден дөңгелетіп көзше
Тапсырма
а ә б в г
1 0 0 0 0 0
2 0 0 0 0 0
1. Ашық тапсырма немесе толықтыру тесті – сөйлемдегі жетіспей
Мысалы. Динамика тарауын өткенде:
Инерциялы санақ жүйелері деп...
...құбылысын инерция деп атаймыз.
Дене массасы оның ...өрнектейтін шама.
Күш –бұл.... Ол - ...тең.
Дене бір-біріне ... тең, ал бағыттары бойынша ...әсер етеді.
2. Еске түсіру тесті - сөз, сан, формула, бейне
«Сұйықтағы электр тогын» өткенде:
Зат бөлшектерінің суда ерігенде иондарға ыдырауы қалай аталады?
Электролит дегеніміз не?
Электролит ерітіндісі арқылы ток өткенде электродта зат бөліну не
Электролиз заңының формуласы?
Электролиз құбылысы қайда қолданылады?
3. Таңдау тесті - онда сөйлемнің басы беріледі де,
«Электромагниттік толқындар» тақырыбына мысал келтірейік:
Электромагниттік толқын дегеніміз не?
А.Кеңістікте таралатын айнымалы магнит өрісі.
Б. Кеңістікте таралатын электр өрісі.
В. Кеңістікте таралатын өзара байланысқан және периодты түрде өзгеріп
2. Сәуле шығаратын тербелмелі контурдағы конденсатор сыймдылығын екі есе
А. Екі есе қысқарады.
Б. Өзгермейді.
В. Екі есе ұзарады.
3. Вакуумнан басқа бір ортаға өткенде электромагниттік толқынның таралу
А. Көбейеді.
Б. Азаяды.
В. Өзгермейді.
4. Электромагниттік толқын шығару үшін зарядталған бөлшек қалай қарай
А. Тұрақты жылдамдықпен.
Б. Шеңбер бойымен бір қалыпты.
В. Түзу сызықты үдемелі қозғалыспен.
5. Элетромагниттік толқын таралған кезде оны сипаттайтын қандай шамалар
А. Периоды.
Б. Жиілігі.
В. Амплитудасы.
Г. Жылдамдығы.
4. Балама тесті – қандай да бір ұғымды растайтын
Мысалы, физикалық терминдер: қуат және энергия
Бұл – физикалық шама. Бұл – ұғым.
Екеуі де дененің жұмыс істеу қабілетін білдіреді.
Жұмыстың орындалу жылдамдығы орындалған жұмыстың маңызын білдіреді.
Джоуль, Ватт арқылы өрнектеледі.
Салыстыруға арналған тест - ол да бір ғана бағанада
6. Ретіне қарай тізбелеу тесті - құбылыстар, шамалар, сипаттамалардан
Мысалы, астрономиядан «Күн жүйесіндегі денелердің табиғатын» оқытқанда:
Планеталардың ең үлкенінен кішісіне қарай орналастыр.
Планеталарда массасының азаюы ретімен тізбелеп көрсет.
Планеталарды серіктерінің санына қарай орналастыр.
Жауапқа негіз болатын: Меркурий, Шолпан, Жер, Марс, Юпитер, Сатурн,
7. Құрастырма тест - әр түрлі типтегі тапсырмалардан тұрады.
«Жылу құбылыстар» тақырыбын өткенде:
Дененің ішкі энергиясы қандай физикалық шамаларға тәуелді?
А. Дененің массасы мен жылдамдығына
Б. Дененің жер бетіндегі биіктігіне және оның жылдамдығына
В. Дененің температурасы мен массасына
Г. Дененің қозғалыс жылдамдығы мен емпературасына
2. Бөлмені батареямен жылытқанда жылу берілудің қай тәсілі көп
А. Жылу өткізгіштік
Б. Конвекция
В. Сәуле шығару
3. Қандай температура 0С деп есептеледі?
А. Мұздың температурасы
Б. Тұз араласқан мұз температурасы
В. Еріп кеткен мұз температурасы
4. m кг отынды жаққанда бөлінетін жылуды қалай есептейді?
А. Q=qm
Б. Q=(m
В. Q= cmCt
5. Күн энериясы жерге жылу берілудің қандай тәсілі бойынша
А. Конвекция
Б. Сәуле шығару
В. Жылу өткізгіштік
8. Кәсіби бағыттағы тест – онда сұрақпен қса өтілген
«Әр түрлі ортадағы электр тогы» тақырыбын өткенде, оқушы берілгендердің
Жартылай өткізгіштерді ғылымда, техникада, тұрмыста кеңінен қолдану, бұл материалдардың
А. Жартылай өткізгіштердің кедергісінің температуралық тәуелділігі өзгеше, температура ұлғайған
Б. Жартылай өткізгіштердің кедергісі – жарықтың мөлшеріне тәуелді
В. Жартылай өткізгіштердің өткізгіштігін қоспалар қосу арқылы барынша арттыруға
Г. Зарядтағы еркін тасымалдаушылар пайда болу үшін p-n ауысуы
Тест оқушылардың білімін салыстыруға, мұғалім әдістемемсінде жіберілген ол қылықтарды
4 ЖАҢА ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯЛАР КӨМЕГІМЕН ФИЗИКА САБАҒЫНА ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ
4.1 «Электр тогының жұмысы және қуаты» тақырыбын деңгелеп
Сабақтың тақырыбы: Электр тогының жұмысы мен қуаты
Сабақтың мақсаты: 1. Электр тогының жұмысы мен қуатын есептеу
2. Өлшем бірліктерін өлшеу.
3. Олардын қолданылуын түсіндіру.
4. Экономикалық, экологиялық тәрбиеге көңіл бөлу.
Сабақтың түрі: Шығармашылық іздену арқылы өз бетімен білім алу.
Сабақтың әдісі: Деңгейлеп, саралап оқыту.
Көрнектіліктер: есептегіштер, электр шамдары, ток көзі, жалғагыш сымдар, вольтметр,
Пәнаралық байланыс: география, математика пәндері.
Сабақты жүргізу жоспары:
Өткен материалдарды топпен жұмыс істеу арқылы қайталау: өткізгіштерді тізбектей
Жаңа сабақты өз бетімен меңгерту
Бекіту
Қортындылау
Үйге тапсырма беру
Сынып оқушыларын 5 топқа бөлу.
Топтарға берілетін тапсырма:
Кодопозивтердегі электр схемалары бойынша тізбекті жинап, анықтауға мүмкін болатын
Жаңа сабақты түсіну үшін қажетті сұрақтар
Тізбек бөлігі (үшін) ұщындағы кернеу неге тең? Формуласы қалай
Кернеу өткізгіш бөлігі бойымен 1Кл заряд өткенде атқарылатын жұмысқа
U = A/q
2. Кернеудің формуласын пайдаланып, электр тогының жұмысын қалай табуға
Электр тогының тізбек бөлігінде істейтін жұмысын анықтау үшін тізбектің
A = q*U
3. Электр зарядына талдау жасай отырып, электр тогының жұмысын
q = J*t
A = J*t*U
Электр тогының тізбек бөлігіндегі жұмысы осы бөліктің ұштарындағы кернеуді
4. Электр тогының жұмысын есептеу формуласын пайдаланып, жұмысты қалай
1Вт (Ватт) = 1В*1А...
5. Қуатты қандай құралдармен өлшеуге болады? Ваттан басқа қандай
Қуат ваттармен өлшенеді:
1гВт = 100Вт, 1кВт = 1000Вт, 1Мвт = 1000000вт
6.Электр тогының жұмысы есептегіштер арқылы қандай бірліктермен өлшенеді.
1КВт*сағ
7. Электр энергиясын өндіретін аймақ туралы не білесің? Электр
Қортындылау:
Электр тогының жұмысы
Қуаты
Бірліктері
Джоуль мен кВт*сағ арасындағы байланыс.
Бекітуге байланысты деңгейлік тапсырмалар
ПӘК – і 92 % болса,ток күші неге тең?
III деңгей
ПӘК – і 80% болған жағдайда 10 мин. Ішінде
Қортындылау: Деңгейлік тапсырмаларды тексеру нәтижесін шығарып, бағалау.
Үйге тапсырма: 21 – жаттығу
I деңгей
1) Неліктен электр қыздырғыш приборлардың қысылымдарын меншікті кедергісі көп
2) Электр энергиясын үнемді пайдалану жөнінде не айта
II деңгей
Кернеу 40В, ток күші 500А дәнекерлеуші ақпараттың 3 мин
Кернеуі 220В ,ток күші 3А болатын сегіз мұнай мұнарасынның
III деңгей
Электр үтігінің паспортында «220В, 600Вт»деп жазылған. Кернеуі 220В желігеі
4.2 «Тізбек бөлігі үшін Ом заңы» тақырыбына модульдік технологиясын
Сабақтың тақырыбы: Тізбек бөлігі үшін Ом заңы.
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік мақсаты: Ом заңын қорытып шығару. Тізбек бөлігіндегі
2. Дамытушылық мақсаты: Күнделікті өмірмен байланыстыра отырып, мысалдар құрастырып,
3. Тәрбиелік мақсаты: Еңбекке баулу, ғылымға қызығушылығын арттыру, өз
Сабақтың типі: Бекіту сабағы.
Сабақтың оқу әдістері: Шығармашылықпен зерттеу, оқыту технологияларының түрлері, тез
Сабақтың көрнекілігі: Баға рейтингісі, баға мониторингі, оқушыға үйлестірілетін деңгейлік
Сабақ жоспары:
Ұйымдастыру кезеңі.
а) Шапшаңдық гимнастикасы.
2. Үй тапсырмасын тексеру.
а) Сұрақ – жауап.
Қорытындылау.
Өткен материалды пысықтау.
а) Логикалық есептер.
Қорытындылау.
b) Тақтамен жұмыс.
Қорытындылау.
с) Деңгейлік тапсырмаларды орындау.
Қорытындылау.
Қорытындылау, бағалау.
Үйге тапсырма.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі.
а) Оқушыларды түгелдеп, назарларын сабаққа аудару.
b) Шапшаңдық гимнастикасы.
2) Үй тапсырмасын тексеру.
а) Электр тогы дегеніміз не ?
b) Ток күші дегеніміз не ?
с) Кернеу дегеніміз не ?
Деңгейлік тапсырмалар.
1 – деңгей.
1. Қалта фонары қыл сымның кедергісі 15 Ом болса
2. Кернеу 120 В, ток күші 0,5 А электр
3. Кедергісі 0,25 Ом өткізгішке ондағы токтың күші 30
2 – деңгей.
1. Көлденең қимасының ауданы 0,1 мм никелин сымынан жасалған
2. Ұзындығы 150 см және көлденең қимасының ауданы 0,025
3 – деңгей.
1. Ұзындығы 2 км және кедергісі 8,5 Ом мыс
4 – деңгей.
1. Қолда бір текті екі өткізгіш бар, бірі екіншісінен
Қорытындылау.
Оқушылардың білімін бағалау.
Үйге тапсырма.
Сабақтың ерекшелігі және оның тиімділігін арттыратын негізгі тәсілі –
Қорытынды бөлімінде тест тапсырмасын аламын.
Тест.
1. Кедергісі 20 Ом, ток күші 5 А қыл
а) 500000 Дж;
b) 2500 Дж;
c) 2000 Дж;
d) 500 Дж;
e) 200 Дж.
2. Кедергісі 200 Ом болатын резистордың паспорт бойынша бөлінетін
a) 100 В;
b) 20 В;
c) 10 В;
d) 5 В;
e) 40 В.
3. Өткізгіштің ұштарындағы кернеу 6 В, кедергісі 2 Ом.
a) 12 А;
b) 6 А;
c) 3 А;
d) 1/3 А;
e) 10 А.
4. Өткізгіштерді тізбектей қосқанда, барлық өткізгіштерде қай шама бірдей
a) Ток күші;
b) Кернеу;
c) U*I көбейтіндісі;
d) Анықтамайды;
e) U/I қатынасы.
5. Ток қуаты қандай өлшем бірлікпен өлшенеді ?
a) Вольт;
b) Ампер;
c) Ватт;
d) Джоуль;
e) Ом.
6. Ток күшінің жұмысының формуласын көрсет.
a) A=U*I2;
b) A =U*It;
c) A=U*R2;
d) A=I*t/u;
e) A=I2*u/t.
7. Джоуль – ленц заңының формуласын көрсет.
a) Q=I2*R∆ t;
b) Q=I2*R2∆t;
c) Q=I*∆t/R2;
d) Q=U*∆t/R2;
e) Q=I2/R.
8. Электр лампасын қыл сымның ұштарындағы кернеу 2 В,
a) 0,5 Ом;
b) 1 Ом;
c) 2 Ом;
d) 4 Ом;
e) 1,5 Ом.
9. Кернеуді өлшейтін құралды көрсет.
a) Амперметр;
b) Омметр;
c) Вольтметр;
d) Реостат;
e) Ваттметр.
10. Өткізгіштерді параллель қосқанда қай шама бірдей болады ?
a) Ток күші;
b) Жұмыс;
c) Кернеу;
d) Анықтамайды;
e) Кедергі.
4.3 Модульдік оқыту технологиясы бойынша 11- сыныпта «Электр энергиясын
Модульдік оқыту технологиясы бойынша 11- сыныпта «Электр энергиясын өндіру,
Модуль 4 сағатқа арналған.
Модуль бөлімі Модульдік құрылым Уақыты Ескертпе
Кіріспе бөлімі Модульге ену
Лекция 60 минут Электр тогы генераторының барлық түрлерін демонстрациялау
Сөйлесу бөлімі «Референт» оқыту ойны
«Интеграция» оқыту ойыны 30 минут
60 минут Аудандық электр энергиясын тарату станциясына экскурсия
Қорытынды бөлім 1. Тест тапсырмалары 30 минут
Білімді мақсаты: Электр энергиясын өндіру, жеткізу механизмімен таныстыру пайдалану
Дамытушылық мақсаты: Электромагниттік индукция құбылысының генераторлар жұмысының негізі екенін
Тәрбиелік мақсаты: Топта жұмыс жасауға, қосымша материалдармен жұмыстана білуге,
Модульдік теориялық материалы 4-бөлімнен тұратын лекция арқылы 60 минут
1-бөлім. Электр энергиясының энергияның басқа түрлерінен артықшылығы.
2-бөлім. Электр энергиясын өндіру. Электр тогы генераторларының барлық түрлерінен
Генератордың роторын қозғалысқа келтіру әдістеріне қарай электр энергиясын өндіретін
3-бөлім. Элетр энергиясын жеткізу. Электр станциялары энергия көздеріне жақын
4-бөлім. Электр энергиясын пайдалану және үнемдеу. Электр энергияның қолданылуы
1) өнеркәсіпте;
2) ауыл шаруашылығында ;
3) транспортта;
4) медицинада;
5) техникада;
6) әскери істе;
7) космосты игеруде;
8) тұрмыста.
Электр энергиясы, үнемдеу қажеттілігін ұғыну үшін төмендегі статикалық мәліметтер
2,7 кг
1
кВТ-сағ 39
энергия 2,8
(10сағат 36
бойы босқа 30 кг
жанған
электр
шамы)
Модульдік сөйлесу бөлімінде кіріспе бөлімінде берілген теориялық материал «Референт»
Аудандық электр энергиясын тарату станциясына экскурсия – сабақта оқушылардың
4.4 Эрудиттер сайысы сабағы
Мақсаттары: 1. Оқушылардың алған білімдерін жинақтау, өй- - өрістерін
Оқушылардың есте сақтау қабілетін және өй - өрістерін дамыту.
политехникалық пәндерге оқушылардың қызығушылықтарын арттыру.
Көрнекілігі: Жазу «Өнерлі өрге жүзер», керекті материалдар
Эрудиция ( лат. сөзі) erud – оқымысты, tio –
Жоспары: 1 – ші тур. Ой шабылуы.
2 – ші тур. Көмекке келетін жұмбақтар.
3 – ші тур. Тест. Физика тілінде сөйлесейік.
4 – ші тур. Мәреге жету.
1 – ші тур.( Ұпай жинау. Әр сұрақ 1
1. Қолымда 10 саусақ, 10 қолда неше саусақ.
2. Ломоносовтың аты – жөні кім?
3. Старус өзін құспын деп атай ала ма?
4. джоуль қай елде туып өмір сүрген?
5. Әлемдегі ең жеңіл ағаш /бальза/
6. Қауырсынның тығыздығы халықаралық жүйеде бірлігі.
7. Үш ағайынның бір – бір қарындасы бар. Жанұяда
8. 1 кг гирдің массасы қыста ауыр ма ?
9. Табиғатта ең көп тараған зат не? (су)
10. Атмосфералық қысымды өлшейтін прибор. (барометр)
11. 2 санын қай санға бөлгенде 4 саны шығады?
12. 12 шоқжұлдыздың жалпы аты (зодиак)
13. Алғашқы универсал жылу двигателін жасаған кім?
14. Өзі арық, сөзі - әріп (қалам)
15. «Жұлдыз» аталатын плантаны атаңыз?
16. Күн жүйесіндегі ең ірі планета (Юпитер)
17. Электр заряды жоқ бөлшек (нейтрон)
18. Сағат күн сайын 1 минут алға жүретін болса,
19. Аттас зарядтар бір – біріне тартыла ма? (тебіледі)
20. Электр тогының жұмысын өлшейтін прибор. (есептегіш)
2- ші тур. (5ұпайдан – 0 ұпайға дейін)
Ғалам туралы...
А) Студент кезінде маятниктің тербеліс периоды оның амплитудасына байланысты
Б) Юпитердің 4 серігін, Шолпан фазасын ашқан ғалым.
В) Пиза мұнарасын пайдаланып, дененің еркін түсу үдеуін зерттеген.
Г) Инерция заңын, салыстырмалы қозғалыстар принципін ашқан.
Д) Галилео ...
Ж: Италян. Ғалымы Г. Галилей
Жанды нәрсе туралы. Ол кім?
А) Көзі қырағы, жанған жарықты алыстан көреді.
Б) Жүрегінің қуаты 2,2 Вт.
В) 0,05 сек. Ішінде объектіні тез айырады.
Г) Ғұмырында 40 тонна тамақ жейді.
Д) Жердегі ең ақылды.
Ж: Адам
Жәшікпен байланысты (қорапта бір физикалық дене бар)
А) Ғылымда, физикалық құбылысты зерттеуде қолданады.
Б) Газдың серпімділігін, Паскаль заңын түсіндіп\ргенде қолданылады.
В) Беттік ауданы ең аз геометриялық фигура.
Г) Спортшы осы денемен дос.
Д) Шар тәріздес
Ж: Доп
Зат не?
А) Адам организмінің 65%
Б) Заттың үш күйінің біреуі.
В) Суытқыш, қыздырғыш ролін атқаратын зат.
Г) Үш күйде бола алады.
Д) Жерде онсыз өмір жоқ.
Ж: су
Бұл не?
А) Өзінің алға қойған бағыты бар.
Б) Қысылғанда сізге көмекке келеді, сізді бағыттаушы.
В) Қатты ыстықты ұнатпайды.
Г) Кейбір заттарға көңілі шаппайды, темірді көрсе тез толқиды.
Д) Сағат екен деп қаласын.
Ж: компас
3- ші тур. Тест «Физика тілінде сөйлесейік»
(карточкалар таратылады. Ағылшын, неміс, орыс, латын, грек тілдерінде)
Метр а) ағылшын б) латын в) неміс
Молекула а) неміс б) орыс в) латын
Инерция а) грек б) латын с) орыс
Финал.
Ұпайы көп оқушылар ортаға шақырылады.
1.Қорап сіріңке таратылады. (команда 1,2,3 дегенде басып жоғары қаратып
2. Сіріңкенің басын төмен қаратып жағады. (Кім сасқалақтап өшіреді
3. Қалған оқушыларға сұрақ «Менің ойымша ...» .Әр жауап
А) Сіріңкенің жану процесін физика тұрғысынан түсіндір.
Б) Неге жоғары жалын бағытталады ?
В) Шырпыны төмен қаратсақ неге тез жанады ?
Г) Сіріңке тұтағанда, жанғанда қандай энергияның айналуы болады.
Қортындысы: Ұпайларын санау. Оқушыны марапаттау.
4.5 «Электр құбылыстары» тарауын қорытындылау
Сабақтың тақырыбы: «Электр құбылыстары» тарауын қорытындылау.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік Тәрбиелік Дамытушылық
Оқушылардың тарау бойынша алған білімдерінтексеру, одан әрі жетілдіру. Ток
Сабақтың формасы: рейтинг сабақ.
Сабақтың түрі: Оқушылардың білімін есептеу және бақылау сабағы.
Сабақтың әдісі: Дамыта және деңгейлеп оқыту.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі
Ә) оқушыларды «Алғырлар», «Білгірлер», «Сергектер» деген 3 топқа бөлу.
А) Ойын ережесімен және мақсатымен таныстыру.
II. «Алға-алға», «Бақытты сәт» ойыны арқылы «Электр құбылыстары» тарауына
III. Физикалық эстафета. 3 топқа тапсырма беріледі, тақтаға бітінен
IV. Эксперименттік тур.
Топ – Ток күшінің кернеу тұрақты болған кезде кедергіге
Топ - Ток күшінің кедергіге тәуелділігін зерттеу.
Топ – R=((l/s) меншікті кедергіні анықтау.
V. «Суретті лото» ойыны.
Топқа үлестірмелі карточка бойынша есеп беріледі. Жауабы цифр бойынша
Оқушылар дұрыс шығарса сурет қарастырылады.
1. Ауыл жылы
2. Экологиялық тәрбие. «Жер тағдыры - өз қолыңда».
3. Суреттің физикалық мағынасын ашу.
VI. «Сектор» ойыны.
Топқа деңгейлік тапсырма беріледі. Жауабын топ басшылары тексереді.
VII. Қорытынды. Тест.
Сабақ бастамастан бұрын сол топтың ұпайын есептеп отыратын 1
№ Оқушының аты-жөні «Алға-алға» сайысы Физикалық эстафета Экспериментальді тур
Оқушылар тест тапсырмасын орындап болған соң I топтың орындаған
Сабақ барысында оқушылардың білімі рейтинг жүйесі арқылы бағаланып тұрады.
5 Visual Basic бағдарламалау тілінде құрылған тест көмегімен оқушылардың
Тест он сұрақтардан және төрт жауаптардан тұрады, формалары мен
ҚОРЫТЫНДЫ
Қорыта келгенде, физика сабағына оқушылардың қызығушылығын арттыру жаңа оқыту
1. Оқушыларды оқыту ісіндегі дифференциалдық әдіс мұғалімнің сабақ кезіндегі
2. Әр деңгейлік оқыту жүйесінің физика бойынша білім сапасын
- біріншіден, сыныптағы барлық оқушыларды жұмыспен қамтамасыз етеді, әрбір
- екіншіден, әр оқушы өзіне тән қарқынмен, өз білімінің
- үшіншіден, оқушылар өз еңбектерінің нәтижесін көріп, өзін-өзі бағалайды.
3. Модульдік оқыту технологиясын қолдана отырып, жүйелі жұмыс жүргізу
4. Білім берудің нәтижелі болуына компьютердің тағы бір күшті
Физиканы оқытудың тиімділігін анықтау тек білім деңгейімен ғана өлшенбейді,
5. Тест оқушылардың білімін салыстыруға, мұғалім әдістемемсінде жіберілген ол
ӘДЕБИЕТ
1 Селевко А.Г. Современные информационно технические средства в школе.
2 Левина А.И. Технология профессионального педагогического образования. Москва: ACADEMA,
3 Укина Т. Оқушыларды әр деңгейлі дифференциалды оқытуға баулу
4 Шаймерденова С. Сабақта модульдік оқыту технологиясын қолдану /С.
5 Исманова Ү. Модульдік технологияныоқушылардың шығармашылық қабілетін дамытуда пайдалану
6 Нұрпейісова Р. Физика пәнін деңгейлеп саралап оқыту /Р.
7 Даңдықұлов А. Модульдік оқытуға кіріспе. /А. Даңқұлов// Физика
8 Баенова Д. Жаңа технология физика сабағында /Д. Баенова//
9 Сүлейменова Р. Тестік технология /Р. Сүлейменова// Физика және
10 Мақамбаев М. Педагогикалық технологияны оқу процесінде қолдану /М.
11 Ақтанова А. Оқутыдың жаңа технологиясын пайдалану – сапалы
12 Абылкасымова А.Е. Современный урок. Оқу құралы: Современные методы
13 Өтегенова Г. Модульдік оқыту технологиясы /Г. Өтегенова// Математика
14 Алиханова Ш. Деңгейлеп оқыту технологиясын пайдалана отырып, оқушылардың
15 Қажымғалиева К. Жаңа технология – физикада /К. Қажымғалиева//
16 Жақыпова Н. Физика сабағында компьютерлік технологияны тиімді пайдалану
17 Шалимбетова Т. Сабақта жаңа технология әдісін қолдану /Т.
18 Исаев Ү. Тест тапсырмалары / Ү. Исаев
19 Қаленова Б.С. Visual Basic-те бағдарламалау /Б.С. Қаленова, Н.Ф.
ҚОСЫМША А
ҚОСЫМША Б
ҚОСЫМША В
ҚОСЫМША Г
Dim i As Integer
Dim a As Integer
Dim b As Integer
Dim c As Integer
Dim c1 As Integer
Dim X As Boolean
Dim Y As Long
Dim z As Long
Dim Zstep As Long
Dim Ystep As Long
'случайный выбор
Dim mas As Variant
Dim mas1 As Variant
Dim a1 As Integer
Dim a2 As Integer
Dim sl As Integer
Private Sub Command1_Click()
test
End Sub
Private Sub Form_Activate()
X = True
While X
DoEvents
If Form1.Visible = False Then
End
End If
Wend
End Sub
Private Sub test()
Label1.Caption = "Билет №" + CStr(a1)
Randomize
sl = Fix(Rnd() * 19) + 1
While Not mas(sl)
sl = Fix(Rnd() * 19) + 1
Wend
a = sl
mas(sl) = False
If a1 > 1 Then
If Option1.Item(a2).Value = True Then
b = b + 1
MsgBox "ДУРЫС!!!", 0, "Жарайсын!!!"
Else
MsgBox "НАШАР!!!ОКУ КЕРЕК!!!", 0, "КАТЕ!!!"
End If
End If
If a = 1 Then
Label6.Caption = "Мына жагдайлардын кайсысында гарыш кемесин материалык нукте
Label2.Caption = "Зауыттын арнайы цехында кемени монтаждауда"
Label3.Caption = "Кеме орбита бойымен козгалган жагдайда"
Label4.Caption = "Кеме старт аланында турганда"
Label5.Caption = "Корсетилген жагдайлардын барлыгында"
End If
If a = 2 Then
Label6.Caption = "Жузгиш озен агысынын багытымен жузип келеди. Онын
Label2.Caption = "0,5 м/с"
Label3.Caption = "Жауап тардын ешкайсысы емес"
Label4.Caption = "10 м/с"
Label5.Caption = "1 м/с"
End If
If a = 3 Then
Label6.Caption = "Велосипедшинин жылдамдыгы 36 км/саг, ал оган карсы
Label2.Caption = "40 км/саг"
Label3.Caption = "6 км/саг"
Label4.Caption = "32 км/саг"
Label5.Caption = "14 км/саг"
End If
If a = 4 Then
Label6.Caption = "Тыныштык куйдеги тас 2 с ишинде кулап
Label2.Caption = "1,96 м"
Label3.Caption = "9,8 м"
Label4.Caption = "19,6 м"
Label5.Caption = "2 м"
End If
If a = 5 Then
Label6.Caption = "Модулдери 3 Н жане 4 Н еки
Label2.Caption = "7 Н"
Label3.Caption = "1 Н"
Label4.Caption = "12 Н"
Label5.Caption = "5 Н"
End If
If a = 6 Then
Label6.Caption = "Илгерилмели козгалыс дегенимиз ..."
Label2.Caption = "Дене озине параллель кошетин козгалыс"
Label3.Caption = "Бир осьти айнала козгалатын козгалыс"
Label4.Caption = "Бир нуктени айнала козгалатын козгалыс"
Label5.Caption = "Кез-келген багытта кез-келген жагдаймен байланысты козгалыс
End If
If a = 7 Then
Label6.Caption = "Абсолют дене дегенимиз..."
Label2.Caption = "Деформацияга тусетин дене"
Label3.Caption = "Кез-келген катты дене"
Label4.Caption = "Деформацияга туспейтин катты дене"
Label5.Caption = "Колемин ескермеуге болатын дене"
End If
If a = 8 Then
Label6.Caption = "Денени удеумен тик котереди. Осы жагдайда дененин
Label2.Caption = "Салмак 0-ге тен"
Label3.Caption = "Салмак ауырлык кушинен артык"
Label4.Caption = "Салмак ауырлык кушине тен"
Label5.Caption = "Салмак ауырлык кушинен аз"
End If
If a = 9 Then
Label6.Caption = "Бурыштык удеу ..."
Label2.Caption = "Бурыштык жылдамдыктын годографы"
Label3.Caption = "Периодтын жиыликке кобейтиндиси"
Label4.Caption = "Бурыштык жылдамдыктын уакыт бойынша биринши туындысы"
Label5.Caption = "Бурыштык жылдамдыктын уакыт бойынша екинши туындысы"
End If
If a = 10 Then
Label6.Caption = "Удеу 2 м/с, бастапкы жылдамдык 1 м/с.
Label2.Caption = "9 м"
Label3.Caption = "10 м"
Label4.Caption = "6 м"
Label5.Caption = "12 м"
End If
If a = 11 Then
Label6.Caption = "Айналу жиылиги 5 рад/с, радиусы 10
Label2.Caption = "0,5 м/с"
Label3.Caption = "15 м/с"
Label4.Caption = "50 м/с"
Label5.Caption = " 2 м/с "
End If
If a = 12 Then
Label6.Caption = "Журилген жолдын уакытка катынасы - бул ..."
Label2.Caption = "Куш"
Label3.Caption = "Импульс"
Label4.Caption = "Удеу"
Label5.Caption = "Жылдамдык"
End If
If a = 13 Then
Label6.Caption = "Удеу..."
Label2.Caption = "Жылдамдыктын екинши уакыт бойынша туындысы"
Label3.Caption = "Жылдамдыктын биринши уакыт бойынша туындысы"
Label4.Caption = "Жылдамдыктын уакыт бойынша интегралы"
Label5.Caption = "Жылдамдыктын уакыт бойынша екинши интегралы"
End If
If a = 14 Then
Label6.Caption = "Траектория дегенимиз ..."
Label2.Caption = "Материалык нуктенин жылдамдыгынын орналаскан жери"
Label3.Caption = "Годограф"
Label4.Caption = "Материалык нуктенин козгалыс кезинде сызатын тузуи"
Label5.Caption = "материалык нуктенин орналаскан нуктеси"
End If
If a = 15 Then
Label6.Caption = "Машина жолдын 1/3 болигин 30 м/с, ал
Label2.Caption = "20 м/с"
Label3.Caption = "15 м/с"
Label4.Caption = "25 м/с"
Label5.Caption = "10 м/с"
End If
If a = 16 Then
Label6.Caption = "Дене жылдамдыгы 5 м/с болса, ол 2
Label2.Caption = " 6 м/с"
Label3.Caption = "30 м/с"
Label4.Caption = "15 м/с"
Label5.Caption = "11 м/с"
End If
If a = 17 Then
Label6.Caption = "Донгелектин козгалысын кандай козгалыска жаткызуга болады?"
Label2.Caption = "Илгерилмели"
Label3.Caption = "Айналмалы"
Label4.Caption = "Дурыс жауабы жок"
Label5.Caption = "Екеуине"
End If
If a = 18 Then
Label6.Caption = "Бурыштык жылдамдык?"
Label2.Caption = "Удеудин биринши туындысы"
Label3.Caption = "Озгеретин бурыштын уакыт бойынша туындысы"
Label4.Caption = "Период туындысы"
Label5.Caption = "Жылдамдыктын биринши интегралы"
End If
If a = 19 Then
Label6.Caption = "Егер ушып бара жаткан гарыш кеменин удеуи
Label2.Caption = "4,41 Н"
Label3.Caption = "2960 Н"
Label4.Caption = "3675 Н"
Label5.Caption = "4,41 кН"
End If
If a = 20 Then
Label6.Caption = "Массасы 2 кг денеге туракты 4 Н
Label2.Caption = "2 м/с жылдамдыкпен биркалыпты"
Label3.Caption = "0,5 м/с^2 удеумен биркалыпты"
Label4.Caption = "8 м/с^2 удеумен биркалыпты"
Label5.Caption = "2 м/с^2 удеумен биркалыпты"
End If
If a1 = 10 Then
MsgBox "Сиз " + CStr(b + 1) + "
If b = 9 Or b = 10 Then
If (b >= 7) And (b < 9) Then
If (b >= 5) And (b < 7) Then
If b < 5 Then MsgBox "Тестти Оте алмадыныз.
End If
If a1 < 10 Then
a1 = a1 + 1
Else
fr
End If
a2 = mas1(a - 1)
End Sub
Private Sub fr()
a1 = 1
b = 0
mas = Array(True, True, True, True, True, True, True,
mas1 = Array(1, 3, 2, 2, 3, 0, 2,
test
End Sub
Private Sub Form_Load()
Frame1.Visible = True
X = False
c = False
fr
End Sub
Private Sub mnuTest_Click()
End Sub
ҚОСЫМША Д
ҚОСЫМША Е
ҚОСЫМША Ж
ҚОСЫМША З
48
ДЕҢГЕЙЛЕП ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ
Кезеңдері
Оқытудың тиімділігі
Негізгі сипаттары
Оқыту
нәтижесін нақты бағалау және оқыту мақсаттарын диагностика негізінде қоя
Оқушының оқу танымдық қызметінің мазмұны, құрылымын анықтайтын оқу үрдісінің
Оқу үрдісін жоспарлау
Сабақтың сапасы мен мазмұны артады
Шарттарын құру
Іске асыру
Бағалау мониторинг
Коррекциялау /жинақтау/
Оқушының ойлау қабілеті дамиды
Өз бетімен жұмыс істеуге дағдыланады
Жауапкершілік артады, шығармашылығы қалыптасады
Оқушы өзін-өзі дамытады. Бағалауда білім деңгейі көтеріледі
Мемлекеттік нұсқау деңгейінде оқыту нәтижесінің 100% болуына кепілдік береді
Дидактикалық үрдісінің мақсаттылығы
О
Қ
У
Ш
Ы
Оқушылық деңгей
«Дұрыс» білімін қалыптастыру
Алгоритмдік деңгей
Сапалы, іскерлік білімін қалыптастыру
Шығармашылық біліктілігін қалыптастыру
Шығармашылық деңгей
Ізденушілік білігін қалыптастыру
Эвристикалық деңгей
Мини
Медиум
Макси
МОДУЛЬДІК ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ
КІРСПЕ
БӨЛІМІ
(модульге, тақырыпқа ену)
СҰХБАТ
БӨЛІМІ
(көбінесе сұхбаттасу, диалогты қарым-қатынас арқылы оқушылардың танымдық іс-әрекетін ұйымдастыру)
ҚОРЫТЫНДЫ
БӨЛІМІ.
БАҚЫЛАУ ЖҰМЫСЫН АЛУ.
ДЕҢГЕЙЛЕП ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ
(профессор Ж.А. Қараев)
кәсіБИ бағЫТТАҒЫ ТЕСТ
құрастырма ТЕСТ
ретімен маңызына қарай тізбелеу
таңдау ТЕСТІ
салыстыруҒА АРНАЛҒАН ТЕСТ
балама ТЕСТІ
еске түсіру ТЕСТІ
толықтыру тесті
ТЕСТІК ТАПСЫРМАЛАР
ТЕСТТІК ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ





Скачать


zharar.kz