МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ 2
І. ДАРЫНДЫЛЫҚ МӘСЕЛЕСІНІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ ЖӘНЕ МЕТОДОЛОГИЯЛЫҚ
1.1 Дарындылық туралы жалпы түсінік
ҚОРЫТЫНДЫ 10
Қолданылаған әдебиеттер 11
КІРІСПЕ
ХХ ғасырдың соңғы жарты жылдығында
Көптеген дискуссиялы проблемаларға қарамастан, оқытудың ғылымы
Өкінішке орай,қазіргі кезде мектептегі және жоғарғы
Дарынды балаларды анықтау бойынша зерттеу жұмыстарының
Осы проблема бойынша зерттеу жұмыстары мен
Дарындылықты дамыту мен диагностикалау проблемасы қазіргі
Балалар мен оқушылардың дарындылығын анықтауда өткізілген
Қоғам әр уақытта да шығармашылықты
Дарынды балаларды анықтап, зерттеу және
І. ДАРЫНДЫЛЫҚ МӘСЕЛЕСІНІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ ЖӘНЕ МЕТОДОЛОГИЯЛЫҚ
1.1 Дарындылық туралы жалпы түсінік
Әр адам балалық, жасөспірім және жастық
Қазіргі кездегі жаңа әлеуметтік –
Әр түрлі іс-әрекеттерге байланысты
Адам қабілетіндегі айырмашылық іс-әрекеттің
Іс-әрекетпен айналысқанда адамның табысқа жетуі
Адам қабілеттілігінің даралық ерекшеліктеріне дарындылық, шеберлік,
Әр түрлі іс-әрекеттер аймағына қажет білім,
Өз қызығулары бағытында дарынды адамдар
Дарындылық дәрежесінің артуы қажетті білімдер мен
Дарындылықтың өзіндік ерекшелігі ең алдымен қызығушылық
Дарынды балалар - жалпы және
Мұндай көрсеткішті асыра бағалауға
Дарындылықтың бағалануы тестілеуге ғана негізделмеуі
Баланың дарындылығы деп – бірдей өмір
«Дарындылық» – бұл «дарын» сөзінен
- табиғи дарын
- бір нәрсені жасай алу мүмкіндігі
Біз «қабілеттілік» сын есімінің бірінші сөздік
«Қабілеттілікке» философиялық энциклопедиялық сөздікте мынадай түсінік
Дарындылық – бұл бірдей өмір шартында,
Әлеуметтік ортаның дарындылыққа байланысты жүргізілген әр
Дарындылықтың дамуындада жанұя өте маңызды
жанұя құрылымы мен оның эмоционалды климаты;
бала мен ата-ана арасындағы қарым-қатынас
ата-аналардың бала дарындылығына қатынасы.
Жанұя құрылымы мәселесіне жүгіне отырып,
Жанұя құрылымы, көп жағдайда туыстар
Бала мен ата-ананың қарым-қатынас стилі туралы
Р.Хесс және В.Шипман өзара әрекетті ата-аналық
Инструктивті стильде ақпарат көбірек болады, ал
Ата-аналардың бала дарындылығына
теріс
ашуландырушы (игнорирующее)
дұрыс-оң
гиперсоциализация (ата-аналар дарындылықты, өз-өзін таныту мүмкіндігін,
Дарынды балаларда әділеттілік сезімі болады. Адамгершіліктің
Олар қоршаған ортадағы әділетсіздікке өте сезімтал
Дарынды балалар есептерді шығаруда ойын
Дарынды балаларда әзіл-сықақ сезімі өте дамулы,
Дарынды балалар эмоционалды баланс жетіспейді, олар
Дарынды балалар энергиясы көп болуымен және
Дарынды бала қарым-қатынас жүйесінде де ерекшеленеді.
Мектепке дейінгі шақта, олардың жүргізуші іс-әрекеті
Дарынды балалардың мінез-құлықтары мен жеке
Өз құрбыларымен өзара әрекетінде қиындықтар
Дарынды баланың интеллектуалдық қажеттілігі эмоционалды күйдің
Бала қаншалықты дарынды болса да, оны
Дарынды бала қысымды, шеттетуді, айқай-шуды көтермейді.
Таланттарын дамыту үшін дарынды балалар өз
Қазіргі жағдайда дарынды балалармен жұмыс
ҚОРЫТЫНДЫ
Біз өз зерттеу жұмысымызда осы салада
Ғалымдар дарындылық ұғымын қаншалықты зерттесе де,
Бүгінгі күнде дарындылық мәселесі түбегейлі шешілмеген,және
Арнайы ұйымдастырылған оқыту процесінің өзі оқытушы
Қабілетті біріккен іс-әрекет контекстінде субъект-субъект қатынасы
ХХІ ғасырдағы білім беру дарынды балаларды
Дарынды баланың дамуындығы кедергілер анықталды.
Дарындылық мәселесі әрі қарай зерттеуді қажет
Әдебиеттерге шолу жүргізу, бізге дарындылық мәселесін
Қолданылаған әдебиеттер
Педагогика и психология одаренности школьников (под
Л.Жұмабаев. Педагогика. Алматы, 1992. с.24-26
Савенков И.А. Одаренные дети в детском
Теплов Б.М. Избранные труды. В 2-х
Психология. Учебник //под ред. А.А.Крылова. –Москва:
Возрастная и педагогическая психология. Хрестоматия сост.
1