Курс тақырыбы: Тригонометрия (10 сынып) 34 сағат, аптасына 1рет
Курс бағыты: математика және жаратылыстану
Түсінік хат
Бағдарлы оқыту – бұл жалпы білім беретін мектептің жоғарғы буынында оқытуды даралауға, оқушыны әлеуметтендіруге сонымен бірге мектептің жоғарғы сатысы мен орта және жоғарғы кәсіби білімін арттыруға бағытталған дайындау жүйесі.
Бағдарлы оқытуға көшу мынадай мақсаттарды көздейді:
оқыту бағытына енетін пәндерді тереңдете оқытуды қамтамасыз ету;
қабілеттілікке, бейімділікке, қажеттілікке сәйкес білім алуға баулы;
әлеуметтену мүмкіндігін кеңейту, өзін - өзі тану;
жалпы және кәсіби білім берудегі сабақтастықты арттыру.
Қолданбалы курс бағдарлы пән бойынша:
Білімді кеңейтуге;
Оқу бағдарламасын жүзеге асыруды ұйымдастыру
Қолданбалы курс мақсаты:
Оқытуды дараландыру;
Оқушыны әлеуметтендіру;
Кәсіби саласын дұрыс таңдау;
Дайындау, бағдарлау.
Қолданбалы курс міндеттері:
Тригонометриядағы білімін дамыта оқыту;
Тригонометриялық функцияның формулаларының мәнән, шығу тегін түсіндіру;
Есеп шығарту арқылы игерген білімдерін тереңдету.
Қолданбалы курстың талаптары:
Тереңірек білім беру;
Ойлау, есте сақтау қабілетін арттыру;
Игерген білімдерін болашақта қолдана білу, жетілдіру;
Пәнаралық кіріктіру: алгебра, геометрия, экология, физика, сызу, информатика ғылымдарымен байланыстыру.
Кәсіпке бағдарлау: математика, информатика, технолог, инженер, экономист, бухгалтер, менеджер т.б мамандықтарын таңдайтын оқушылардың білімдерінің терең де мазмұнды болуына ықпалын тигізеді.
Кіріспе: Тригонометриялық функцялар (2 сағат)
Тригонометриялық функцияларға анықтама беру, негізгі қасиеттерімен таныстыру. Бұрыштың радиандық өлшеуіші
1 – тақырып: Тригонометриялық дөңгелек (2 сағат)
Тригонометриялық функциялардың мәндерін жатқа айту. Тригонометриялық функцияға анықтама беру, негізгі қасиеттерімен таныстыру. Бұрыштың радиандық өлшеуіші.
2 – тақырып: Негізгі тригонометриялық формулалар (3 сағат)
Бір ғана бұрыштың тригонометриялық функциясының арасындағы қатыстар. Келтіру формулалары
3 – тақырып: Қосу формулалары: (4 сағат)
Екі бұрыштың қосындысының синусын, косинусын, тангенсін, котангенісін анықтау. Қос және жарты бұрыш формулалары. Тригонометриялық функцияның қосындысының және айырмасының формулалары.
4 – тақырып: Тригонометриялық функцияның графиктері (4 сағат)
Тригонометриялық функцияның графиктері, оның қасиеттері. Кері тригонометриялық функциялар.
5 – тақырып: Туынды (2 сағат)
Тригонометриялық функцияның туындысын есептеу.
6 – тақырып: Тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктер (15 сағат)
Тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктерді, тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктер жүйесін шешу әдістерімен таныстыру
Қорытындылау: (1 сағат)
Күнтізбелік жоспар
Рс
Сабақтың тақырыбы
Сағат саны
Кіріспе
2
1
Тригонометриялық функциялардың анықтамасы
1
2
Бұрыштың радиандық өлшеуіші
1
І. Тригонометриялық дөңгелек
2
3
Тригонометриялық дөңгелек
1
4
Есептер шығару
1
ІІ Негізгі тригонометриялық формулалар
3
5
Бір ғана бұрыштың тригонометриялық функцияларының арасындағы қатыстар
1
6
Келтіру формуласы
1
7
Өрнектерді түрлендіргенде негізгі тригонометриялық формулаларды қолдану
1
ІІІ. Қосу формулалары
4
8
Қосу формулалары
1
9
Қос бұрыштың жарты бұрыштың формулалары
1
10
Тригонометриялық функциялардың қосындысының және айырмасының формулалары
2
ІҮ. Тригонометриялық функциялардың графиктері
4
Кері тригонометриялық функциялар, қасиеттері
2
11
Тригонометриялық функциялардың графиктері және оның қасиеттері
2
Ү. Туынды
12
Тригонометриялық функцияның туындысы
2
ҮІ. Тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктер
15
13
Қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шешу
1
14
Квадрат теңдеуге келтіріліп шығарылатын теңдеулер.
2
15
Біртекті тригонометриялық теңдеулер
1
16
Тригонометриялық функциялардың көбейтіндісін қосындыға және керісінше, қосындыны көбейтіндіге келтіру арқылы шығарылатын есептер
2
17
Қосымша бұрыш енгізу тәсілі
2
18
Қандай да бір тригонометриялық функцияға көбейту арқылы шығатын теңдеулер
2
19
Дәрежесін төмендету арқылы шығарылатын теңдеулер
2
20
Тригонометриялық теңдеулер жүйесі
2
21
Тригонометриялық теңсіздіктер
2
22
Қорытындылау
1
23
Сынақ
1
Курсты оқытуды аяқтау формасы:
рефераттар даярлау
топтық жұмыстар
Оқушылардың оқу жүйесін бағалау жетістігі:
тестік тапсырмалар
бақылау жұмысы
математикалық диктант
сынақ
Реферат тақырыбы:
1. Тригонометриялық теңдеулерді шығарудың өте қолайлы тәсілдері
2. Кері тригонометриялық функцияларды қамтитын теңдеулер
Пайдаланылатын әдебиеттер:
Оқушылар үшін:
1. Әбілқасымова А. Е алгебра және анализ бастамалары
2. Миндюк Н. Г, Баймұханов Б Алгебра
3. Тест тапсырмалары
4. Интернетпен жұмыс
5. Репетитор көмекші журналы
Мұғалімдер үшін әдебиеттер:
1. И. Т. Бородуля Тригонометрические уравнения и неравенства
2. Интернетпен жұмыс
3. Әдістемелік журналдар
4. Тест жинақтары
5. Бүкүбаева К. О Теңдеулер мен теңсіздіктер
Бағдарламаны дайындаған: Пән мұғалімі: Л.Аккалиева
Бағдарлама: математика пән мұғалімдерінің бірлестігінде талқыланды.
Хаттама: №
Бағдарлама мектеп педогогикалық кеңесінде бекітілді: бұйрық №
Курс тақырыбы: Тандаулы математик (11 – сынып, 34 сағат, аптасына 1рет)
Курс бағыты: Қоғамдық – гуманитарлық
Түсінік хат
Бағдарлы оқыту – бұл жалпы білім беретін мектептің жоғарғы буынында оқытуды даралауға, оқушыны әлеуметтендіруге сонымен бірге мектептің жоғарғы сатысы мен орта және жоғарғы кәсіби білімін арттыруға бағытталған дайындау жүйесі.
Бағдарлы оқытуға көшу мынадай мақсаттарды көздейді:
оқыту бағытына енетін пәндерді тереңдете оқытуды қамтамасыз ету;
қабілеттілікке, бейімділікке, қажеттілікке сәйкес білім алуға баулы;
әлеуметтену мүмкіндігін кеңейту, өзін - өзі тану;
жалпы және кәсіби білім берудегі сабақтастықты арттыру.
Курс мақсаты: Математикадан білімін тереңдету мақсатында көпмүше, элементар функция, туынды, стереометрия тақырыбындағы есептерді жүйелі түрде шешуге үйрету, икемдігін қалыптастыру болып табылады.
Курс міндеті: Элементар функция, туынды, стереометрия тақырыптарындағы есептерді шешуге үйрету, оқытудың теориялық білім деңгейін практикасымен ұштастыру, әдіс-тәсілдерді меңгерту, өзіндік дағды тұжырым айтуды қалыптастыру.
Курс мазмұны: Көпмүше, элементар функция, анализге кіріспе, туындыны пайдалану, стереометрия тараулары бойынша берілген есептерді шеше білу, оның тиімділігін анықтау.
Таңдаулы математик таңдау курсының күнтізбелік жоспары:
рс
Сабақтың мазмұны
сағаты
Көпмүше
3
1
Екі және оданда жоғары дәрежелі теңдеулерді шешу
2
2
Абсолюттік шама (модульдік теңдеулер мен теңсіздіктер)
1
Элементар функция
14
1
Функцияның қасиеттері, графигі оны түрлендіру
2
2
Тригонометриялық функция, оның графигі
2
3
Кері тригонометриялық функция
2
4
Көрсеткіштік,логорифмдік функциялар қасиеттері,графигі
2
5
Тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу
2
6
Көрсеткіштік теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу
2
7
Логорифмдік теңдеулер мен теңсіздіктер
2
Туындыны пайдалану
7
1
Туындының геометриялық мағынасы. Логранж формуласы
2
2
Функцияны зерттеу
2
3
Функцияның ең үлкен және ең кіші мәнін табу
2
4
Шығармашылық жұмыс
1
Стереометрия
4
1
Кеңістіктегі түзу, жазықтықтардың орналасуына есептер
2
2
Кеңістіктегі векторлар
2
Олимпиада есептері
6
1
Олимпиада есептерін шешу жолдары
2
2
Сауалнама есептерін шешу
2
3
Шығармашылық жұмыс
2
Бағдарламаны дайындаған: Пән мұғалімі: Г. Ізғараева
Бағдарлама: математика пән мұғалімдерінің бірлестігінде талқыланды.
Хаттама: №
Бағдарлама мектеп педогогикалық кеңесінде бекітілді: бұйрық №
Пайдаланылатын әдебиеттер:
1. Әбілқасымова А. Е алгебра және анализ бастамалары
2. Миндюк Н. Г, Баймұханов Б Алгебра
3. Тест тапсырмалары
4. Интернетпен жұмыс
5. Репетитор көмекші журналы
6. И. Т. Бородуля Тригонометрические уравнения и неравенства
7. Интернетпен жұмыс
8. Әдістемелік журналдар
9. Тест жинақтары
10.Бүкүбаева К. О Теңдеулер мен теңсіздіктер