Салт - дәстүр және ауыз әдебиеті

Скачать

ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ПӘНІ БОЙЫНША 2 СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН ҮЛГІ КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР
(БАРЛЫҒЫ 34 САҒАТ, АПТАСЫНА 1САҒАТ)
Ортақ тақырып
Бөлімше
Сабақ реті
Оқу мақсаттары
Сағат саны
мерзімі

1-бөлім Мен зерттеушімін

Өзім туралы
1.1 Ғылым мен зерттеушілердің рөлі

1.2 Табиғатты тану әдістері

2.1.1.1 - қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды және зерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау;
2.1.2.1 - ақпарат көзі ұғымын және оның зерттеу жүргізудегі маңызын түсіндіру;
2.1.2.6 - эксперименттің басты белгілерін анықтау (мақсат, болжам, ресурстар, жоспар, мерзім, нәтиже)

1-тоқсан
Өзім туралы,
Менің отбасым және достарым
Өсімдіктер
2-бөлім. Жанды табиғат

1
2.2.1.7 - өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын түсіндіру;
2.2.1.5 - өз өлкесінің өсімдік топтарын сипаттау;
2.1.1.1 - қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды және тұлғалық қасиеттерін анықтау;

2
2.2.1.3 - өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттау;
2.1.2.6 - эксперименттің басты белгілерін анықтау (мақсат, болжам, ресурстар, жоспар, мерзім, нәтиже);

3
2.2.1.2 - өсімдіктердің маусымдық өзгерістерін сипаттау;
2.2.1.6 - топырақты күтудің маңызын түсіндіру;
2.1.2.5 - құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қорытынды жасау;

4
2.2.1.1 - өсімдіктердің әр түрлі жағдайларда өсу мүмкіндіктерін зерттеу;
2.2.1.4 - өсімдік топтарын тіршілік ортасына және қоршаған ортаның жағдайларына (ылғал) бейімделу жолдары бойынша салыстыру;

Менің отбасым және достарым

Жануарлар
2-бөлім. Жанды табиғат

5
2.2.2.3 - жануарлардың көбею жолдарын түсіндіру;
2.2.2.4 - жануарлардың саналуандығын сақтаудың маңыздылығын түсіндіру
2.1.2.7 - эксперимент жүргізу және оның нәтижелерін кестеге түсіру

6
2.2.2.1 - жануарлар класының өкілдерін ажырату: бунақденелілер, балықтар, қосмекенділер, бауырмен жорғалаушылар, құстар және сүтқоректілер;
2.1.2.3 - бақылау нәтижелерін шартты белгілердің көмегімен белгілей білу;

7
2.2.2.1 - жануарлар класының өкілдерін ажырату: бунақденелілер, балықтар, қосмекенділер, бауырмен жорғалаушылар, құстар және сүтқоректілер;
2.1.1.1 - қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды және тұлғалық қасиеттерін анықтау;

8
2.2.2.2 - жануарлардың тіршілік ортасына бейімделу жолдарын сипаттау;
2.1.2.5 - құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қорытынды жасау

9
2.2.2.2 - жануарлардың тіршілік ортасына бейімделу жолдарын сипаттау;
2.1.2.4 - бақылау жүргізудің жоспарын құру;

2-тоқсан
Менің мектебім
Адам
2-бөлім. Жанды табиғат

10
2.2.3.1 - адамның тірек-қимыл жүйесінің қызметін анықтау;
2.2.3.2 - дұрыс дене сымбатын сақтаудың маңыздылығын түсіндіру;
2.1.2.2 - бақылаудың басты белгілерін анықтау (мақсат, нысан, жоспар, мерзім, нәтиже);

11
2.2.3.3 - бұлшық еттің қозғалыс кезіндегі жиырылуының рөлін түсіндіру;
2.1.2.5 - құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қорытынды жасау;

12
2.2.3.4 - денсаулық сақтаудағы жеке гигиенаның рөлін анықтау;
2.2.3.5 - тіс күтімінің денсаулық сақтаудағы маңызын анықтау
2.1.2.4 - бақылау жүргізудің жоспарын құру;

Менің туған өлкем
Ауа
3-бөлім. Заттар және олардың қасиеттері

13
2.3.2.1 - біздің ғаламшарымыз үшін ауаның маңызын түсіндіру;
2.3.2.2 - ауаның кейбір қасиеттерін сипаттау (агрегаттық күйі, түсі, иісі);
2.1.2.4 - бақылау жүргізудің жоспарын құру;

14
2.3.2.3 - ауаның кеңістікті толтыру қасиетін және жылуөткізгіштігін зерттеу
2.1.2.3 - бақылау нәтижелерін шартты белгілердің көмегімен белгілей білу;

Су
15
2.3.3.1 - судың физикалық қасиеттерін анықтау (дәмсіз, иіссіз, белгілі бір формасының болмауы, аққыштығы);
2.3.3.3 - судың табиғи көздерін анықтау
2.1.2.7 - эксперимент жүргізу және оның нәтижелерін кестеге түсіру

16
2.3.3.2 - судың агрегаттық күйінің өзгеру үдерісін зерттеу;
2.1.2.2 - бақылаудың басты белгілерін анықтау (мақсат, нысан, жоспар, мерзім, нәтиже);

3-тоқсан
Дені саудың жаны сау
Табиғат ресурстары
3-бөлім. Заттар және олардың қасиеттері

17
2.3.4.1 - табиғат ресурстарының қолданысын анықтау;
2.3.4.2 - табиғат ресурстарын шығу тегі бойынша жіктеу
2.1.2.1 - ақпарат көзі ұғымын және оның зерттеу жүргізудегі маңызын түсіндіру;

18
2.3.4.1 - табиғат ресурстарының қолданысын анықтау;
2.3.4.2 - табиғат ресурстарын шығу тегі бойынша жіктеу
2.1.2.2 - бақылаудың басты белгілерін анықтау (мақсат, нысан, жоспар, мерзім, нәтиже);

Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті
Жер
4-бөлім. Жер және ғарыш

19
2.4.1.1 - Жер мен Күн арасындағы байланысты түсіндіру;
2.1.1.1 - қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды және зерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау;

20
2.4.1.2 - Жердің табиғи серігін анықтау;
2.1.2.2 - бақылаудың басты белгілерін анықтау (мақсат, нысан, жоспар, мерзім, нәтиже);

Ғарыш
21
2.4.2.1 - Күн жүйесі ғаламшарларының орналасу тәртібін анықтау;
2.1.1.1 - қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды және зерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау;

22
2.4.2.2 - Күн жүйесі ғаламшарларын салыстыру;
2.1.2.4 - бақылау жүргізудің жоспарын құру;

Кеңістік және уақыт
23
2.4.3.1 - негізгі уақыт өлшем бірліктерін ажырату;
2.4.3.2 - ғарыштағы қашықтық пен уақыттың ерекшеліктерін түсіндіру;
2.1.2.7 - эксперимент жүргізу және оның нәтижелерін кестеге түсіру

Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті

Күш және қозғалыс

5-бөлім. Табиғат физикасы

24
2.5.1.1 - түрлі денелердің әртүрлі жылдамдықпен қозғалуына мысал келтіру;
2.5.1.2 - жылдамдықты түсіндіруде сапалық сипаттамаларын қолдану (жылдам, баяу);

25
2.5.1.3 - қозғалыс тудыратын күштерді зерттеу;
2.1.2.6 - эксперименттің басты белгілерін анықтау (мақсат, болжам, ресурстар, жоспар, мерзім, нәтиже);

26
2.5.1.4 - массаны анықтауға арналған құралдарды таңдау және пайдалану;
2.1.2.3 - бақылау нәтижелерін шартты белгілердің көмегімен белгілей білу;

4-тоқсан
Қоршаған орта,
Саяхат
Жарық
5-бөлім. Табиғат физикасы

27
2.5.2.1 - кейбір денелердің жарықөткізгіштік қасиетін зерттеу;
2.1.2.5 - құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қорытынды жасау;

28
2.5.2.1 - кейбір денелердің жарықөткізгіштік қасиетін зерттеу;
2.1.2.3 - бақылау нәтижелерін шартты белгілердің көмегімен белгілей білу;

Дыбыс
29
2.5.3.1 - дыбыс қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктеу
2.1.1.1 - қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды және зерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау;

30
2.5.3.1 - дыбыс қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктеу
2.1.2.2 - бақылаудың басты белгілерін анықтау (мақсат, нысан, жоспар, мерзім, нәтиже);

31
2.5.3.1 - дыбыс қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктеу
2.1.2.1 - ақпарат көзі ұғымын және оның зерттеу жүргізудегі маңызын түсіндіру;

Жылу
32
2.5.4.1 - түрлі денелердің температурасын өлшеу;
2.1.2.5 - құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қорытынды жасау;
2.1.2.3 - бақылау нәтижелерін шартты белгілердің көмегімен белгілей білу;

Магниттілік
33
2.5.6.1 - магниттерді қолдану аясын сипаттау;
2.1.2.7 - эксперимент жүргізу және оның нәтижелерін кестеге түсіру

Өткенді бекіту, қайталау
34
2.1.1.1 - қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды және зерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау;


Скачать


zharar.kz