ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ПӘНІ БОЙЫНША 2 СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН ҮЛГІ КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР
(БАРЛЫҒЫ 34 САҒАТ, АПТАСЫНА 1САҒАТ)
Ортақ тақырып
Бөлімше
Сабақ реті
Оқу мақсаттары
Сағат саны
мерзімі
1-бөлім Мен зерттеушімін
Өзім туралы
1.1 Ғылым мен зерттеушілердің рөлі
1.2 Табиғатты тану әдістері
2.1.1.1 - қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды және зерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау;
2.1.2.1 - ақпарат көзі ұғымын және оның зерттеу жүргізудегі маңызын түсіндіру;
2.1.2.6 - эксперименттің басты белгілерін анықтау (мақсат, болжам, ресурстар, жоспар, мерзім, нәтиже)
1-тоқсан
Өзім туралы,
Менің отбасым және достарым
Өсімдіктер
2-бөлім. Жанды табиғат
1
2.2.1.7 - өсімдіктерге қамқорлық жасаудың маңыздылығын түсіндіру;
2.2.1.5 - өз өлкесінің өсімдік топтарын сипаттау;
2.1.1.1 - қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды және тұлғалық қасиеттерін анықтау;
2
2.2.1.3 - өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттау;
2.1.2.6 - эксперименттің басты белгілерін анықтау (мақсат, болжам, ресурстар, жоспар, мерзім, нәтиже);
3
2.2.1.2 - өсімдіктердің маусымдық өзгерістерін сипаттау;
2.2.1.6 - топырақты күтудің маңызын түсіндіру;
2.1.2.5 - құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қорытынды жасау;
4
2.2.1.1 - өсімдіктердің әр түрлі жағдайларда өсу мүмкіндіктерін зерттеу;
2.2.1.4 - өсімдік топтарын тіршілік ортасына және қоршаған ортаның жағдайларына (ылғал) бейімделу жолдары бойынша салыстыру;
Менің отбасым және достарым
Жануарлар
2-бөлім. Жанды табиғат
5
2.2.2.3 - жануарлардың көбею жолдарын түсіндіру;
2.2.2.4 - жануарлардың саналуандығын сақтаудың маңыздылығын түсіндіру
2.1.2.7 - эксперимент жүргізу және оның нәтижелерін кестеге түсіру
6
2.2.2.1 - жануарлар класының өкілдерін ажырату: бунақденелілер, балықтар, қосмекенділер, бауырмен жорғалаушылар, құстар және сүтқоректілер;
2.1.2.3 - бақылау нәтижелерін шартты белгілердің көмегімен белгілей білу;
7
2.2.2.1 - жануарлар класының өкілдерін ажырату: бунақденелілер, балықтар, қосмекенділер, бауырмен жорғалаушылар, құстар және сүтқоректілер;
2.1.1.1 - қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды және тұлғалық қасиеттерін анықтау;
8
2.2.2.2 - жануарлардың тіршілік ортасына бейімделу жолдарын сипаттау;
2.1.2.5 - құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қорытынды жасау
9
2.2.2.2 - жануарлардың тіршілік ортасына бейімделу жолдарын сипаттау;
2.1.2.4 - бақылау жүргізудің жоспарын құру;
2-тоқсан
Менің мектебім
Адам
2-бөлім. Жанды табиғат
10
2.2.3.1 - адамның тірек-қимыл жүйесінің қызметін анықтау;
2.2.3.2 - дұрыс дене сымбатын сақтаудың маңыздылығын түсіндіру;
2.1.2.2 - бақылаудың басты белгілерін анықтау (мақсат, нысан, жоспар, мерзім, нәтиже);
11
2.2.3.3 - бұлшық еттің қозғалыс кезіндегі жиырылуының рөлін түсіндіру;
2.1.2.5 - құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қорытынды жасау;
12
2.2.3.4 - денсаулық сақтаудағы жеке гигиенаның рөлін анықтау;
2.2.3.5 - тіс күтімінің денсаулық сақтаудағы маңызын анықтау
2.1.2.4 - бақылау жүргізудің жоспарын құру;
Менің туған өлкем
Ауа
3-бөлім. Заттар және олардың қасиеттері
13
2.3.2.1 - біздің ғаламшарымыз үшін ауаның маңызын түсіндіру;
2.3.2.2 - ауаның кейбір қасиеттерін сипаттау (агрегаттық күйі, түсі, иісі);
2.1.2.4 - бақылау жүргізудің жоспарын құру;
14
2.3.2.3 - ауаның кеңістікті толтыру қасиетін және жылуөткізгіштігін зерттеу
2.1.2.3 - бақылау нәтижелерін шартты белгілердің көмегімен белгілей білу;
Су
15
2.3.3.1 - судың физикалық қасиеттерін анықтау (дәмсіз, иіссіз, белгілі бір формасының болмауы, аққыштығы);
2.3.3.3 - судың табиғи көздерін анықтау
2.1.2.7 - эксперимент жүргізу және оның нәтижелерін кестеге түсіру
16
2.3.3.2 - судың агрегаттық күйінің өзгеру үдерісін зерттеу;
2.1.2.2 - бақылаудың басты белгілерін анықтау (мақсат, нысан, жоспар, мерзім, нәтиже);
3-тоқсан
Дені саудың жаны сау
Табиғат ресурстары
3-бөлім. Заттар және олардың қасиеттері
17
2.3.4.1 - табиғат ресурстарының қолданысын анықтау;
2.3.4.2 - табиғат ресурстарын шығу тегі бойынша жіктеу
2.1.2.1 - ақпарат көзі ұғымын және оның зерттеу жүргізудегі маңызын түсіндіру;
18
2.3.4.1 - табиғат ресурстарының қолданысын анықтау;
2.3.4.2 - табиғат ресурстарын шығу тегі бойынша жіктеу
2.1.2.2 - бақылаудың басты белгілерін анықтау (мақсат, нысан, жоспар, мерзім, нәтиже);
Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті
Жер
4-бөлім. Жер және ғарыш
19
2.4.1.1 - Жер мен Күн арасындағы байланысты түсіндіру;
2.1.1.1 - қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды және зерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау;
20
2.4.1.2 - Жердің табиғи серігін анықтау;
2.1.2.2 - бақылаудың басты белгілерін анықтау (мақсат, нысан, жоспар, мерзім, нәтиже);
Ғарыш
21
2.4.2.1 - Күн жүйесі ғаламшарларының орналасу тәртібін анықтау;
2.1.1.1 - қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды және зерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау;
22
2.4.2.2 - Күн жүйесі ғаламшарларын салыстыру;
2.1.2.4 - бақылау жүргізудің жоспарын құру;
Кеңістік және уақыт
23
2.4.3.1 - негізгі уақыт өлшем бірліктерін ажырату;
2.4.3.2 - ғарыштағы қашықтық пен уақыттың ерекшеліктерін түсіндіру;
2.1.2.7 - эксперимент жүргізу және оның нәтижелерін кестеге түсіру
Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті
Күш және қозғалыс
5-бөлім. Табиғат физикасы
24
2.5.1.1 - түрлі денелердің әртүрлі жылдамдықпен қозғалуына мысал келтіру;
2.5.1.2 - жылдамдықты түсіндіруде сапалық сипаттамаларын қолдану (жылдам, баяу);
25
2.5.1.3 - қозғалыс тудыратын күштерді зерттеу;
2.1.2.6 - эксперименттің басты белгілерін анықтау (мақсат, болжам, ресурстар, жоспар, мерзім, нәтиже);
26
2.5.1.4 - массаны анықтауға арналған құралдарды таңдау және пайдалану;
2.1.2.3 - бақылау нәтижелерін шартты белгілердің көмегімен белгілей білу;
4-тоқсан
Қоршаған орта,
Саяхат
Жарық
5-бөлім. Табиғат физикасы
27
2.5.2.1 - кейбір денелердің жарықөткізгіштік қасиетін зерттеу;
2.1.2.5 - құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қорытынды жасау;
28
2.5.2.1 - кейбір денелердің жарықөткізгіштік қасиетін зерттеу;
2.1.2.3 - бақылау нәтижелерін шартты белгілердің көмегімен белгілей білу;
Дыбыс
29
2.5.3.1 - дыбыс қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктеу
2.1.1.1 - қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды және зерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау;
30
2.5.3.1 - дыбыс қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктеу
2.1.2.2 - бақылаудың басты белгілерін анықтау (мақсат, нысан, жоспар, мерзім, нәтиже);
31
2.5.3.1 - дыбыс қаттылығы бойынша дыбыс көздерін жіктеу
2.1.2.1 - ақпарат көзі ұғымын және оның зерттеу жүргізудегі маңызын түсіндіру;
Жылу
32
2.5.4.1 - түрлі денелердің температурасын өлшеу;
2.1.2.5 - құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қорытынды жасау;
2.1.2.3 - бақылау нәтижелерін шартты белгілердің көмегімен белгілей білу;
Магниттілік
33
2.5.6.1 - магниттерді қолдану аясын сипаттау;
2.1.2.7 - эксперимент жүргізу және оның нәтижелерін кестеге түсіру
Өткенді бекіту, қайталау
34
2.1.1.1 - қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды және зерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау;