Музыкалық оқытудың орындарда музыкалық оқытуды ұйымдастырудың жүйесі

Скачать

Барлық журналда берілген тапсырмаларды, файл папкаларыңды көрсетіп, оны қорғау керек!!!

1. Жалпы білім беретін мектепте музыкадан Д.Б.Кабалевскийдің бағдарламасы (1-8 сынып)
2. Жалпы білім беретін қазақ мектебінде Елім-ай бағдарламасы (құрастырғандар: М.Балтабаев, Т.Қышқашбаев, Б.Өтемұратова және т.б. Топ жетекшісі: М.Балтабаев) 1-4 сыныптар
3. Жалпы білім беретін қазақ мектебіндегі музыкадан Мұрагер бағдарламасы (құрастырған А.И.Райымбергенов)
4. Жалпы білім беретін қазақ мектебіндегі музыкадан бағдарлама (құрастырғандар: Ш.Б.Құлманова, Р.Б.Сүлейменоваа, М.А.Оразалиева) – А.,Мектеп, 1992
5. Музыка мұғалімінің көркемдік –педагогикалық қызметі
6. Музыка мұғалімінің кәсіби қызметтері, оның жеке тұлғалық позициясы және көркемдік-педагогикалық қызметі
7. Музыка мұғалімі-қоғамның көркемдік мәдениетінің қайраткері
8. Отандық ғылымдар мен педагог-музыканттардың еңбектеріндегі жаппай музыкалық білім берудің әдістемелік аспектісі
9. Шетел зерттеулеріндегі музыканы оқытудың әдістемелері

10. МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ӘДІСТЕМЕСІ ПӘНІНЕН АЛДЫМЫЗДА БОЛЫТЫН ЕМТИАХНАҒА ДАЙЫНДЫҚ
$$$1 А-
1. Музыкалық педагогика терминіне қай ғалым қарсы болды?
А)*В. Краевский;
Б) Э. Абдуллин;
В) Ю. Алиев;
Г) Д. Кабалевский;
Е) В. Медушевский.
$$$2 Б-
2. Тезаурус деген не?
А) оқыту пәні
Б)*терминологиялық сөздік;
В) музыкалық білім;
Г) комплексті тапсырма;
E) техникалық термин.
$$$3 А-
3. Дамыту, оқыту, музыкалық тәрбиелеуге не ортақ?
А)*музыкалық білім;
Б) музыка сабағының міндеті;
В) әдістеменің мақсаты;
Г) пәндегі сабақтың мақсаты;
Д) музыка сабағы.
$$$4 В-
4. Эстетикалық көркемдік, адамгершілік тәрбие кең көлемде қандай мағынаны білдіреді?
А) музыкалық білім;
Б) музыкалық дамыту;
В) *музыкалық тәрбие;
Г) музыкалық оқыту;
Д) адамгершілік тәрбиесі.
$$$5 Г-
5. Жеке адамды тәрбиелеудің мазмұны қандай мағынаны білдіреді?
А) музыкалық білім;
Б) музыкалық дамыту;
В) музыкалық тәрбие;
Г) *музыкалық оқыту;
Д) адамгершілік тәрбиесі.
$$$6 Б-
6. Оқушылардың музыкалық білім, дағды, іскерлікті меңгеруі қандаймағынан білдіреді?
А) музыкалық тәрбие;
Б) *музыканы оқыту;
В) музыкалық дамыту;
Г) музыкалық білім;
Д) мазмұнын меңгеру

$$$7 А-
7. Музыкалық білім, дағды, іскерлік, музыкаға эмоциялық қарымқатынас оқушылардың музыкалық ісәрекетінде нені көрсетеді?
А)*оқытудың мазмұны
Б) музыкалық дамыту
В) музыкалық тәрбие
Г) музыкалық білім
Д) музыканы оқыту
$$$8 А-
8. Баланы тәрбиелеп оқытуда, оның ынтасын арттыруда музыка мұғалімі не нәрсеге көңіл бөледі?
А) *музыкалық дамыту;
Б) орындаушылық ісәрекетке;
В) вокалдыхор ісәрекетке ;
Г) тыңдаушылық ісәрекетке ;
E)музыкалық сауаттылық. ісәрекетке
$$$9 В-
9. Музыкалық мәдениетті оқушыға оқыту бағытында музыкалық білім нені оқытады?
A) музыка тарихы;
Б) педагогика;
В)*музыкалық білім теориясы;
Г) музыкалық этнография;
Д) музыкалық шығарманы талдау.
$$$10 А-
10. Жалпы музыкалық білім деген не?
А)*әрбір оқушыға бағытталған;
Б) аса қажетсіз
В) қосымша;
Г) мамандандырылған;
Д) сабақтан тыс .
$$$11 Б-
11. Білім беруде ең басты құжат не?
А) сабақ жоспары;
Б)*стандарт;
В) сертификат;
Г) типтік жоспар;
Д) глоссарий.
$$$12 Г-
12. Мектептегі әртүрлі бағдарламаны оқытуда, музыкалық білім жүйесінің ұйымдастыруында, шығармашлық, тәжірбиелік әдістерді қолдану бағыты қай пәнге арналған?
А) педагогика;
Б) психология;
В) әдіснама;
Г) *әдістеме;
Д) теория.
$$$13 Б-
13. Жоғары кәсіби көлемде негізделген музыкалық білімнің психологиялық аспектісі қай пәнге арналған?
А) педагогика;
Б)*психология;
В) әдіснама;
Г) әдістеме;
Д) теория.
$$$14 В-
14. Педагогмузыканттың шығармашылық ізденушілік есебін қай пәнде қарастырады?
А) педагогика;
Б) психология;
В) * әдіснама;
Г) әдістеме;
Д) теория.
$$$15 А-
15. Музыкалық ісәрекеттегі білім, дағды, іскерлік және осы ісәрекетке қажетті білімдердің және оларды сабақтастыра меңгерту үрдісін анықта?
А)*музыкалық білім;
Б) музыкалық тәрбие;
В) музыканы дамыту;
Г) музыканы оқыту;
Д) музыка сабағы.
$$$61 Г-
16. Музыкалық оқытудың ұйымдастыру жүйесі дегеніміз не?
А) музыкалық тәрбие;
Б) музыканы дамыту;
В) әдістеме;
Г) *музыкалық білім;
Д) музыка сабағы.
$$$17 В-
17. Музыкалық ісәрекеттерді жүйелі түрде меңгертудің үрдісі және нәтижесі неден көрінеді?
А) әдістеме;
Б) теория;
В)*музыкалық білім;
Г) музыкалық тәрбие;
Д) музыка сабағы.
$$$18 В-
18. Музыкалық оқытудың орындарда музыкалық оқытуды ұйымдастырудың жүйесі?
А) әдістеме;
Б) теория;
В)*музыкалық білім;
Г) музыкалық тәрбие;
Д)музыкалық сабақтар.
$$$19 А-
19. Музыкалық мәдениеттің, музыкалық қабілеттің және олар арқылы музыкаға эмоциялық еліктеу және мағынасын терең түсінуді жүйелік және бағдарлық дамытуға не жатады?
А)*музыкалық тәрбие;
Б) теория;
В) әдістеме;
Г) музыканы оқыту;
Д) музыканы дамыту.
$$$20 В-
20. Жас ұрпаққа музыкалық ісәрекет арқылы тарихи қоғамдық тәжірибе үрдісі?
А) теория;
Б) әдістеме;
В)*музыкалық тәрбие;
Г) музыканы дамыту.
Д) музыканы оқыту;
$$$21 А-
21. Әлемдік, көркемдік көзқарастарды және талғамды, тәрбие сезімін, адамгершілік қасиетін қалыптастыруда неде?
А)* музыкалық тәрбие;
Б)музыканы дамыту;
В) музыкалық тәжірбие;
Г) музыканы оқыту;
Д) музыка сабағы
$$$22 Б-
22. Бағалау, түсіну, көңіл бөлу қандай жұмыс түріне жатады?
А) хормен ән айту;
Б) *музыканы қабылдау
В) пластикалық интонирование;
Г) музыкалық аспапта ойнау;
Д) дидактикалық ойындар.
$$$23 В-
23. Музыкалық бейне тыңдаушының ойсанасында қай жүйеде тыңдағанда туады?
А) хормен ән айту;
Б) Музыкалы дидактикалық ойындар;
В) *музыканы қабылдау
Г) музыкалық аспапта ойнау;
Д) дидактикалық ойындар
$$$24 Г-
24. Жеке адамның көркемдік, эстетикалық адамгершілік бағытта дамуына не әсер етеді?
А) сөз;
Б) дыбыс;
В) қимылқозғалыс
Г)*музыка;
Д) уақыт.
$$$25 В-
25. Баланы музыкаға оқыту және тәрбиелеу бағыттарының негізгі темір қазығы не?
А) стандарт;
Б) жоспар;
В)*музыканың қоғамдық функциясы;
Г) музыкалық білім беру
Д) өнердің ерекшелігі .
$$$26 Г-
26. Музыканың негізгі функцияларының төмендегі классификациясын ұсынған зерттеуші кім? (коммуникативтік, эстетикалық, эвристикалық, танымдық ағартушылық, қоғамдық өңдеушілік)
А) Д. Кабалевский;
Б) Ю. Алиев;
В) Э. Абдуллин;
Г)*В. Холопова;
Д) В. Медушевский.
$$$27 А-
27. Музыкалық өнердің қандай функциясы: екі бағыттағы жекеәлеуметік сипатта, оның ішінде әлеуметтік бағыт адамның жеке басына әсер етеді?
А)*коммуникативтік функция;
Б) эстетикалық функция;
В) этикалық функция;
Г) шындықты бейнелеу функциясы
Д) каноникалық функция.
$$$28 Б-
28. Музыкалық өнердің қандай функциясын ұқсас ойлар, ұқсас эмоция, ұқсас әлемдік пән?
А) коммуникативтік;
Б)*эстетикалық;
В) этикалық;
Г) каноникалық.
Д) көркемдік көрініс;
$$$29 Б-
29. Қандай музыкалық функцияның музыкалық пәндеөмір мен музыка ашылады?
А) коммуникативтік;
Б)*көркемдік көрініс;
В) эстетикалық;
Г) этикалық;
Д) каноникалық.
$$$30 Г-
30. А.С.Пушкин : ...и чувства добрые я лирой пробуждал деген сөзінде қандай музыкалық функцияны айтады?
А) коммуникативтік;
Б) көркемдіккөрініс;
В) эстетикалық;
Г)*этикалық;
Д) каноникалық.
$$$31 Г-
31. Д.Кабалевский Прекрасное пробуждает доброе деген сөзінде қандай музыкалық функцияны айтады?
А) коммуникативтік;
Б) көркемдіккөрініс;
В) эстетикалық;
Г)*этикалық;
Д) каноникалық.
$$$32 В-
32. Білімнің қай функциясында өнердің негізі туралы айтылады?
А) коммуникативтік;
Б) көркемдіккөрініс;
В)*эстетикалық;
Г) этикалық;
Д) каноникалық.
$$$33 А-
33. Музыкалық өнердің қандай функциясы: екі бағыттағы жекеәлеуметік сипатта, оның ішінде әлеуметтік бағыт адамның жеке басына әсер етеді?
А)*коммуникативтік;
Б) көркемдіккөрініс;
В) эстетикалық;
Г) этикалық;
Д) каноникалық.
$$$34 Б-
34. Музыкалық өнердің қандай функциясы сұлулық және гармония ашылады?
А) коммуникативтік;
Б)*көркемдіккөрініс;
В) эстетикалық;
Г) этикалық;
Д) каноникалық.
$$$35 А-
35. Музыкалық өнердің қандай функциясы эстетикалық сезім туралы айтылады?
A)*музыкалықэстетикалық қарымқатынас;
Б) эстетиканы қабылдау;
В) эстетикалық көңіл, алаңдау эстетическое переживание
Г) эстетикалық бағалау;
Д) өмірге көзқарас (отношение к жизни)
$$$36 Б-
36. Музыкада ған емсе, өмірде де басқа да психикалық жүйеде бірге байланысады?
A) музыкалықэстетикалық қарымқатынас;
Б)*эстетиканы қабылдау;
В) эстетикалық көңіл, алаңдау эстетическое переживание
Г) эстетикалық бағалау;
Д) өмірге көзқарас (отношение к жизни)
$$$37 В-
37. Музыкалық қарымқатынас жүйесінде не жатады?
A) музыкалықэстетикалық қарымқатынас;
Б) эстетиканы қабылдау;
В)*эстетикалық көңіл, алаңдау эстетическое переживание;
Г) эстетикалық бағалау;
Д) тәжірбие
$$$38 Г-
38. Музкалық өнерде көңілді, алаңдауды қалай түсінесеің?
A) музыкалықэстетикалық қарымқатынас;
Б) эстетиканы қабылдау;
В) эстетикалық көңіл, алаңдау эстетическое переживание;
Г)*эстетикалық бағалау;
Д) тәжірбие
$$$39 А-
39. Музыкалық шығарманың мазмұнында нені бағадайды?
А)*содержанию музыкального произведения?
Б) эстетикалық қарымқатынас;
В) эстетиканы қабылдау;
Г) эстетикалық алаңдау;
Д) эстетикалық бағалау;
$$$40 В-
40. Қандай музыкалық функция мәдениеттік сабақтастыққа жатады?
А) эстетикалық;
Б) этикалық;
В)*каноникалық;
Г) эвристикалық;
Д) коммуникативтік.

$$$41 Г-
41. Қандай музыкалық функция дәстүрге жатады?
А) эстетикалық;
Б) этикалық;
В) каноникалық;
Г)*эвристикалық;
Д) коммуникативтік.
$$$42 Б-
42. Қабылдау дисперсосы деген не?
А) тұтас
Б)*бөлінген, калейдоскопиялық;
В) біржақты
Г) көпжақты
Д) көпқатарлым
$$$43 А-
43. Музыкада қандай жүйесінде даму туралы айтылады?
А)*тарихы;
Б) ұқсас және әртүрлі,
В) көңіл,
Г) мазмұнды,
Д) тұтас
$$$44 В-
44. Қандай жүйеде мазмұнды сабақ өтіледі?
А) көңіл,
Б) ұқсас және әртүрліс,
В)*тарихы,
Г) мазмұнды,
Д) тұтас,
$$$45 В-
45. Музыкалық шығарманың қандай фкнкциясында эпохтық құжаттар қабылданады?
А) коммуникативтік,
Б) эвристикалық,;
В)*ағартушылық,
Г) канондық,
Д) этикалық,
$$$46 Б-
46. Музыкалық шығарманың қандай фкнкциясында фактологиялық тарих, әлемдік философия, этикаэмоциялық әсерлер айтылады?
А) коммуникативтік,
Б)*ағартушылық,
В) қоғамдық
Г) канондық
Д) этикалық,
$$$47 В-
47. Музыкалық шығарманың қандай фкнкциясында сабақ үстінде оқушылар музыкалы қтарих білімін қабалдайды?
А) коммуникативтік,
Б) этикалық,
В)*ағартушылық
Г) эвристикалық,
Д) эстетикалық,
$$$48 А-
48. Баланың музыкалық шығармашылық қабылдау жүйесінде білім, өз еркін көңілі туады?
А)*ағартушылық
Б) коммуникативтік,
В) эвристикалық,
Г) этикалық,
Д) эстетикалық,
$$$49 В-
49. Музыкалық шығарманың қандай фкнкциясы өзіне әртүрлі функцияны бағындырады?
А) коммуникативтік,
Б) ағартушылық,
В)*қоғамдық
Г) канондық
Д) этикалық
$$$50 В-
50. Музыкалық өнерде қандай функцияны ерекшеленеді?
А) коммуникативтік,
Б) ағартушылық,
В)*қоғамдық
Г) канондық
Д) этикалық
$$$51 А-
51. Музыкалық шығарманың қандай фкнкциялық жүйесінде эмоционалдық, музыкалық өнер туындайды?
А)*жеке құрылым
Б) ағартушылық ,
В) эвристикалық,
Г) канондық,
Д) эстетикалық,.
$$$52 А-
52. Аутизм немен мінезделеді?
А)*шындықтан басқа әлемге көңіл бөлу,
Б) махаббат,, түсінік, қанағаттананарлықсыздық,
В) негізгі мінезқұлыққа ауытқу,
Г) өзіне қанағаттананарлықсыздық,
Д) заң бұзушылқ,
$$$53 Б-
53. Фрустрация дегеніміз не?
А) шындықтан басқа әлемге көңіл бөлу,
Б)*махаббат,, түсінік, қанағаттананарлықсыздық,
В) негізгі мінезқұлыққа ауытқу,
Г) өзіне қанағаттананарлықсыздық,
Д) заң бұзушылқ,
$$$54 В-
54. Деликвенттік бала деген кім? Что проявляют делинквентные дети?
А) шындықтан басқа әлемге көңіл бөлу,
Б) махаббат,, түсінік, қанағаттананарлықсыздық,
В)*негізгі мінезқұлыққа ауытқу,
Г) өзіне қанағаттананарлықсыздық,
Д) заң бұзушылқ,
$$$55 Б-
55. Катарсикалық бәсеңдік неге керек?
А) эмоцияның жетіспкушілігі,
Б)*адамны жаман қылықтан аулақ қылу,
В) тәрбиелік
Г) пациенттің тынышталуы,
Д) аутотренинг.
$$$56 В-
56. Музыкалықпедагогикалық жүйенің центрі не болып есептеледі?
А) мақсаты,
Б) сабақтың жоспары,
В)*оқушының жекешілігі,
Г) музыка сабағы,
Д) әдістеме,
$$$57 А-
57. Музыкалық ісәрекеттің әртүрлі жүйесіне қандай жеке сапа жатады?
А)*музыкалық,
Б) оқушының жекешілігі,;
В) эмоциясысы,
Г) сенімділігі,
Д) эстетикалық талғамы,
$$$58 В-
58. Музыкалық спецификаға не жатады?
А) креативттік;
Б) эмпатийстік;
В)*музыкалық;
Г) эмоционалдық;
Д) этикалық.
$$$59 Г-
59. Музыкалық орталық нені құрайды?
А) креативттік;
Б) эмпатийстік;
В) қабілеттілік
Г)*эмоциональнды бауырмалдық; қайырымдылық; ықыластылық
Д) этикалық.
$$$60 А-
60. Б.Тепловтың ойынша переживание музыки как выражения некоторого содержания неге жатады?
А)*музыкалық белгі
Б) шығармашылық белгі;
В) есту белгісі
Г) қабілеттің болуы;
Д) ұғыну
$$$61 Б-
61. Б.Тепловтың музыкалық екі жақтылық анықтамалығы?
А) Эмоционалдық және эвристикалық;
Б)*эмоционалды естуі;
В)Тыңдау тәжірбиесі ;
Г) Эвристикалық тәжірбиесі;
Д) Эвристикалық естуі.
$$$62 Г-
62. Музыкалық өнердің әртүрлі жақтарын кім мінездеген?
А) Б. Теплов;
Б) Ю. Алиев;
В) Э. Абдуллин;
Г)*Н. Ветлугина;
Д) В. Медушевский.
$$$63 Б-
63. Қабылдау, дамыту эстетиканың қай түріне жатады?
А) негізгі қабілеті
Б) +зерек, ортақ талабы,
В) креативтік;
Г) Эмоционалдық
Д) этикалық.
$$$64 А-
64. Алаңдау, ұйымдастыру, музыкалық ритмнің қай түріне жатады?
А)*негізгі қабілеті
Б) зерек, ортақ талабы,
В) креативтік;
Г) Эмоционалдық
Д) этикалық.
$$$65 В-
65. Алаңдау, ұйымдастыру, музыкалық ритмді кім айтқан?
А) Э. Абдуллин;
Б) Б. Теплов;
В)*Н. Ветлугина;
Г) В. Медушевский;
Д) Е. Назайкинский.
$$$66 Б-
66. Музыкалық әртүрлілік неде?
А) стиль;
Б)* тыңдау
В) сақтау, память;
Г) ойлау
Д) дыбыс,
$$$67 В-
67. Архитектондық есту дегеніміз не?
А) вокалды,
Б) фактуралы,
В)*стуркуралық,
Г) интервалдық
Д) полифониялық.
$$$68 А-
68. Музыканың есту бағдарламасы неге бағытталған?
А)* форманың айырып тануы және iстi бүлдiру оның грамматигi
Б) Фактураны тану
В) Иннтонациялық ұғым;
Г) Жоғарғы биіктікті түсіну;
Д) Ритмді қабылдау.
$$$69 В-
69. Музыканың естудің интонациялық пластигі неге көзделеген?
А) Форманы тану;
Б) Структураны тану;
В)*интонациялық форманы ұғыну;
Г) Негізі ладты ұғыну;
Д) Ритмді ұғыну
$$$70 А-
70. Музыкалық дыбыстық жоспары мен параллель дифферанция немен ашылады?
А)*интонционалдық есту;
Б) полифониялық есту;
В) тембрлік есту;
Г) ритмикалық есту;
Д) метрлік сезім.
$$$71 В-
71. Музыкалық жоспар мен параллель дифферанциялық интонациялық естудің дамуын кім көрген?
А) Э. Абдуллин;
Б) Б. Теплов;
В)*В. Медушевский;
Г) Н. Ветлугина;
Д) Б. Асафьев.
$$$72 Г-
72. Иннтонациялық естуге не көмектеседі?
А) динамикалық көңіл;
Б) құрылымдық зейін;
В) ритмикалық көңіл;
Г)*бейнеге назар аудару
Д) әуенге көңіл аудару.
$$$73 А-
73. Музыкалық дыбыстың қабылдауы қандай дыбысқа бағытталған?
А)*сыртқы,
Б) ішкі,
В) мелодиялық,
Г) ритмикалық,
Д) жоғары дыбыстық,
$$$74 А-
74. Б.Асафьевтің айтуы бойынша қандай дыбыс композитерлікке ұйымдастырылған?
А)*сыртқы,
Б) ішкі,
В) мелодиялық,
Г) ритмикалық,
Д) жоғары дыбыстық,
$$$75 В-
75. Музыканың гипотездік эмоционалдық естуін және үздіксіз қабылдауын не деп атайды?
А) Сыртқы естуі
Б) Ішкі естуі
В)*алғашқы түрі;
Г) Байытылған түрі;
Д) ритм.
$$$76 А-
76. Музыкалық образ қандай мақсаттарда байқалады?
А)*Сыртқы естуі
Б) Ішкі естуі
В) ритмикалық естуі;
Г) полифониялық естуі;
Д) мелодиялық естуі.
$$$77 Б-
77. Қандай дыбстың компоненттер ортақтасады және ажырасады?
А) интонациялық естуі;
Б) *Сыртқы естуі
В) Ішкі естуі
Г) Саздық естуі;
Д) мелодиялық.
$$$78 В-
78. Мышление всегда является творческим дегенді қай ғалым айтқан?
А) Э. Абдуллин;
Б) Ю. Алиев;
В)*А. Брушлинский;
Г) В. Медушевский;
Д) Е. Назайкинский.
$$$79 Г-
79. Искусством интонируемого смысла кім музыкасын айтқан?
А) В. Медушевский;
Б) А. Торопова;
В) Н. Суслова;
Г) *Б. Асафьев;
Д) Е. Назайкинский.
$$$80 В-
80. Музыкалықэстетикалық алаңдау ден ойды Г.Цыпина қалай түсінген?
А) есту, слух;
Б) ойлау ;
В)*интонациялық елес,
Г) ритмдік сезім,,
Д) метрлік сезім,
$$$81 Б-
81. Жеңілден қиынға қарай дыбыстардың әртүрлі ұйымдасуымен не айналысқан?
А) есту, слух;
Б)*ойлау ;
В) интонациялық елес,
Г) ритмдік сезім,,
Д) метрлік сезім,
$$$82 Б-
82. Адам музыкалық образды қалай сезеді?
А) есту, слух;
Б)*ойлау ;
В) интонациялық елес,
Г) ритмдік сезім,,
Д) метрлік сезім,
$$$83 А-
83. Эмоционалдық және рационалдық, біртұтас диалектикалық дегенді қалай түсінеміз?
А)*бейне;
Б) Есту
В) Есте сақтау;
Г) құрылым;
Д) тәжірбие.
$$$84 Б-
84. Музыкалық образды немен басталады?
А) Есте сақтау;
Б)*ойлау
В) Есту
Г) интонация;
Д) тәжірбие
$$$85 Г-
85. Балаға қажет көрсеткіш музыканың әртүрлі стилдік жанрлары?
А) есте сақтау,
Б) ойлау;
В) есту,
Г)*музыкалық;
Д) қабілеті,
$$$86 Б-
86. Сапалы әртүрлі үйлесім көрсеткіші, олардың музыкалық ісәрекеті дегеніміз не?
А) музыкалық;
Б)*талантты,;
В) қабілетті,;
Г) мәдениетті;
Д) ойлау.
$$$87 А-
87. Музыка сабағында музыкалық ісәркетті жүйесінің жеке құрылым нені алаңдатады?
А)*музыкаға зеректігі;
Б) біркелікті дамыған;
В) эмоционалды;
Г) рационалды;
Д) мәдениетті;
$$$88 Б-
88. Музыкалық іс-әркетті жүйесі неден байқалады?
А) талантты,;
Б)*креативтті;
В) көркемдік;
г) музыкалды;
Д) эмоционалды.
$$$89 Г-
89 . Музыкалық шығармаларды балалардың қабылдауда қандай шығармашылық ісәрекет пайда болады?
А) хордың ән салуы;
Б) аспапта ойнау,
В) пластикалық интнирования;
Г)*музыка тыңдау,
Д) ойлау.
$$$90 Б-
90. Алғаш музыкалық техникум қай жылы ашылды ?
А) 1937 ж
Ә) 1946 ж
Б)*1938 ж
В) 1936 ж
$$$91 Ә-
91. Біржан-Сара спектакль кімнің басшылығымен қойылды?
А) Д. Маццуцин
Ә)*Ж . Құрманбеков
Б) Е . Брусиловский
В) М. Төлебаев
$$$92 Ә-
92. Тұңғыш Қазақ драма театры қай жылы ашылды ?
А) 1927 ж
Ә)*1926 ж
Б) 1929 ж
В) 1923 ж
$$$93 А-
93.Қазақ операсының алғашқы баспалдағы.
А)* Айман – Шолпан
Ә) Қыз- Жібек
Б) Еңілік – Кебек
В) Біржан – Сара
$$$94 В-
94. Қай спектакль ССР- ң Мемлекеттік сыйлығының лауреаты аталды?
А) Қыз Жібек
Ә) Еңілік – Кебек
Б) Айман – Шолпан
В)* Біржан Сара
$$$95 А-
95. Қазақстандағы би өнері неше тараудан тұрады?
А)*2
Ә) 1
Б) 3
В) 5
$$$96 Ә-
96. Ер Тарғын операсын сахынаға қойған кім ?
А) С. Қамалов
Ә)* Жандарбеков
Б) Брусиловский
В) Төлбаев
$$$97 Ә-
97. Қазақтың Айман-Шолпан пьесасын алғаш қай режиссер құрды?
А) Маццуцин
Ә)*Шанин
Б) Үмбетов
В) Кенжетаев
$$$98 А-
98. А . В Затаевичтің еңбегі ;
А)* Айман – Шолпан
Ә) Қыз Жібек
Б) Еңілік – Кебек
В) Біржан Сара
$$$99 Б-
99. М.Әуезовтің Еңілік – Кебекгі музыкалық спектакль болып қай қалада қойылды?
А) Алматы
Ә) Семей
Б)*Ақтөбе
В) Ташкент
$$$100 В-
100. Қыз Жібек спектакльінің музыкасын құрастырған кім:
А)Төлебаев
Ә) Қамалов
Б) Шанин
В)*Брусиловский
$$$101 В
101. Қысқаша нота сауаты оқу құралының авторы:
А) Д.Кабалевский
Ә) С.Кәрімбаев
Б) Р.М.Қоянбаев
В)*А.Жұбанов
Г) Б.Ғизатов
$$$102 В
102 Жыл басы кім болады? Авторы кім?
А)Д.Кабалевский
Ә) С.Кәрімбаев
Б) Р.М.Қоянбаев
В)*Ш.Құлманова
Г) Б.Ғизатов
$$$103 Ә
103 Айтыс өнері тақырыбы нешінші сыныпта оқылады:
А) 5
Ә)*3
Б) 6
В) 4
Г) 2
$$$104 Ә
104 Елім-ай бағдарламасының жетекшісі:
А) М.А.Оразалиева
Ә)*М.Х.Балтабаев
Б) Р.Р.Джердималиева
В) Г.Қарамолдаева
Г) А.Райымбергенов
$$$105 Г
105 Мұрагер бағдарлмасының жетекшісі:
А) М.А.Оразалиева
Ә)М.Х.Балтабаев
Б) Р.Р.Джердималиева
В) Г.Қарамолдаева
Г)*А.Райымбергенов

$$$106 А

106 Музыкалық жанр - ол:
А)*музыкалық шығармалардың түрлері
В) шығармаларды орындау
С) музыка тыңдау
D) музыкалық материалдарды құру
Е) музыканы реттеу
$$$107 Д
107 Музыкалық жанр – ол:
А) жеңіл музыка
В) ауыр музыка
С) салмақты музыка
D)*ән, би, марш, күй
Е) барлық жауаптар дұрыс
$$$108 А
108 Музыкант - мұғаліміне қандай білім, іскерлік, дағды қажет
А)*шығармашылық және интергративтік жолмен сабақ беру әдістемесін меңгеру
В) музыкалық-педагогикалық дайындықты жақсы меңгеру
С) материалды практикалық түрде меңгеру
D) музыкадан баламалы бағдарламалар туралы жалпы түсінігі болу
Е) балалар аудиториясымен жұмыс негіздерін меңгеру
$$$109 С
109 Сабақта музыкалық іс-әрекет түрлерін не біріктіреді
А) оқытудың әдіс-тәсілдері
В) оқушылардың ұжымдық жұмысы
С)*сабақтың тақырыбы
D) музыкалық материал
Е) оқытудың көрнекілік және техникалық құралдарын қолдану
$$$110 В
110 Педагог – музыканттың алдына қойған міндет
А) музыка сабағын сапалы түрде өткізу
В)*музыкалық-интонациялық құралдарының жүйесін анықтау
С) музыка сабағын құру
D) бейнелеу формасын анықтау
Е) оқушыларға алған білімін үйретуі
$$$111В
111 Музыка мұғалімін дайындауда жалпы білім беретін циклдардың қандай пәндеріне сүйену керек
А) әлеуметтану, философия
В)*педагогика, психология, музыкалық білім беру әдістемесі
С) этика, логика
D) оқу-танымдылық әрекетін ұйымдастыру әдісі
Е) музыканы қабылдау ұйымдастыру әдісі
$$$112 С
112 Музыка сабағындағы іс-әрекеттің басты түрлері
А) музыкалық ойындар
В) музыкалық-ырғақтық жаттығулар
С)*музыканы қабылдау, хормен ән айту
D) музыкалық сауаттылық
Е) балалар аспаптары
$$$113 Б
113 Д.Б.Кабалевскийдің бағдарламасы қалай аталады?
а) Просвещение
ә) Мұрагер
б)*Три кита
в) Музыка
С) музыка тыңдау
$$$114 В
114 Музыканы оқытуды қай пәнге жатқызасың?
а) педагогика
ә) тарих
б) музыка тарихы
в)*музыкалық білім
Е) музыканы қабылдау ұйымдастыру әдісі
$$$115 Б
115 Музыкалық тәрбиеге арналған алғашқы методикалық бағдарламаның авторлары
а) А.Жайымов, Б.Ысқақова
ә) Ж.Еңсепов, С.А.Елеманова
б)*Б.Ғизатов, Ө.Байділдаев, П.Момышев
в) Ж.Сарсенбеков, Б.Искаков, М.Оразалиева
С) музыка тыңдау
$$$116 Ә
116 Қазақстандағы балалар композиторлары
а) К.Мусин, Қ.Қожамияров
ә)*А.Жұбанов, Ғ.Жұбанова, К.Қуатбаев, И.Нүсіпбаев
б) Н.Тілендиев, Тен Цу, Е.Брусиловский
в) Л.Хамиди, Б.Байқадамов
Е) музыканы қабылдау ұйымдастыру әдісі
$$$117 А
117 Қазақстандағы музыкалық педагогика саласындағы ғалымдар:
а)*С.А.Ұзақбаева, М.Х.Балтабаев, Р.Р.Жәрдемалиева, Ш.Б.Құлманова
ә) Е.Сағындықұлы, Ж.Ә.Әбиев
б) Қ.Қоянбаев, Ш.Дүйсембаев
в) Ә.Әбенбаев, Қ.Жарықбаев
С) музыка тыңдау
$$$118 Б
118 Балаларға музыкалық эстетикалық тәрбие берудегі прогресшіл қайраткерлер:
а) А. Байтұрсынов, Ж.Аймауытов
ә) Ш.Құдайбердиев, М.Әуезов
б)*Ш.Уәлиханов, Ы.Алтынсарин, А.Құнанбаев, А.Жұбанов
в) Т.Тәжібаев, А.Алдпмұратов
Е) музыканы қабылдау ұйымдастыру әдісі
$$$119 Б
119 Фермата дегеніміз не?
а) Дыбысты қысқа созу белгісі
в) Дыбысты шығармау белгісі
б) *Дыбысты еркін созу белгісі
г) Дыбыстың үндестігі
$$$120Б
120 Қазақтың алғашқы драма театры қашан ашылды?
а) 1920 жылы
в) 1929 жылы
б)* 1926 жылы
г) 1917 жылы
$$$121 В
121 Қазақ драма театрының алғашқы репертуарындағы пьеса қайсы?
а) Бүліншілік
в)* Еңлік-Кебек
б) Майдан
г) Түнгі сарын
$$$122 В
122 Қазақтың шыңырау бұлбұлы атанған әнші,кеңес дәуірінің халық артисі қазақ өнерінің негізін салушы кім?
а) Жұмат Шанин
в)* Күләш Байсейітова
б) Шәкен Айманов
г) Елубай Өмірұзақов
$$$123 Б
123 Тұңғыш музыка-драма техникумы қай жылы ашылды?
а) 1930 жылы
в) 1931 жылы
б)* 1932 жылы
г) 1935 жылы
$$$124 В
124 Қазақтың халық аспатары оркестрін алғаш құрған адам кім?
а) А.В.Затаевич
в)* А.Қ.Жұбанов
б) Е.Г.Брусиловский
г) Б.Г.Ерзакович
$$$125 В
125 Импровизация дегеніміз не?
а) Шығарманы қысқа мерзімде ойлап шығару
б) Халық әуендеріне сүйене отыра шығарма туындау
в)* Қолма-қол,суырыпсалма әдіспен музыка шығару
г) Шығарманың шарықтау түйіні
$$$126 В
126 А.Қ.Жұбановтың музыкатану ғылымындағы жазған еңбегін көрсет:
а) Қазақ-ұлт аспаптары
в)* Замана бұлбұлдары
б) Ән өнері және уақыт
г) Саз теориясы
$$$127 Г
127 Күйдің неше түрі бар?
а) Бес
в) Алты
б) Екі
г)* Үш
$$$128А
128 Этюд дегеніміз не?
а)* Орындаушылық қабілетті дамытуға арналған шығарма
б) Орындаушылардың шеберлігін көрсететін пьеса
в) Аспапкерге арналған күрделі шығарма
г) Хорға арналған жаттығу
$$$129 Г
129 Екпіндер жалпы негізінен нешеге бөлінеді?
а) Онға
в) Беске
б) Алтыға
г) *Үшке
$$$130 Б
130 . Сарыарқа симфониялық сюитасының авторы кім?
а) М.Төлебаев
в) А.Жұбанов
б) *Е.Брусиловский
г) Қ.Қожамяров
$$$131 В
131 Динамика грек тілінде нені білдіреді?
а) Шарықтау
в)* Күшейту
б) Созу
г) Қысқарту
$$$132 В
132 Ариоза дегеніміз не?
а) Вокалдық шығарма
в)* Операда жеке орындалатын ән
б) Операның бір бөлімі
г) Хормен орындалатын шығарма
$$$133 В
133 XIV-XVI ғасырлардағы Орта Азия және Батыс Европа елдеріндегі пайда болған саз жанрлары;
а) Ән, күй, жыр
в)* Кантата, месса, прелюдия, опера
б) Терме, қисса, толғау
г) Романс, серенада, вокализ
$$$134 В
134 . XVIII-ғасырдағы Еуропа классик сазгерлерін көрсет.
а) Құрманғазы, Дина, Сүгір
б) П.И.Чайковский, С.Прокофьев
в)* И.Гайдн, В.А.Моцарт, Л.В.Бетховен
г) М.Глинка, Римский-Корсаков
$$$135 А
135 . Симфония дегеніміз не?
а)* Оркестрге арналған көлемді шығарма
б) Хорға арналған көлемді шығарма
в) Аспаптарға арналған шығарма
г) Камералық саз
$$$136 В
136 Сахнаға арналған би және драмалық қозғалыс өнерінің жиынтығын не деп атаймыз?
а) Опера
в)* Балет
б) Кантата
в) Оратория
$$$137 В
137 . Испан елінде пайда болған ақсүйек қауымның поэтикалық-лирикалық әні не?
а) Ария
в)* Романс
б) Ариоза
г) Серенада
$$$138 Б
138 . Сазгер Нұрғиса Тілендиевтің әнін көрсет.
а) Жасұландар маршы әні
в) Қоғалы-ай әні
б)* Өз елім әні
г) Ана туралы жыр әні
$$$139 Г
139 . Көшкеруен күйі қай сазгердің шығармашылығы?
а) С.Тұрысбеков
в) Дина Нүрпейісова
б) К.Күмісбеков
г)* Н.Тілендиев
$$$140 В
140 . Күй атасы-Құрманғазының Ақбай күйін хорға өңдеген сазгер кім?
а) М.Маңғытаев
в)* Б.Байқадамов
б) М.Төлебаев
г) Қ.Мусин
$$$141 В
141 . Музыкалық шығарманың қорытынды бөлімін не деп атаймыз?
а) Реприза
в)* Кода
б) Кульминация
г) Регистр
$$$142 В
142 . Қазақ музыкасында алғаш рет комедиялық опера жазған сазгер кім?
а) Л.Хамиди
в)* С.Мұхаметжанов
б) М.Төлебаев
г) Е.Брусиловский
$$$143 В
143 . Кәсіби сазгер Сыдық Мұхаметжановтың шығармасын көрсет.
а) Жастық шақсюитасы
в)* Ғасырлар үніораториясы
б) Айтыс хор поэмасы
г) Советтік Қазақстан кантатасы
$$$144 В
144 . Қазақ музыка өміріне зор із қалдырған, қазақ вальсінің патшасы кім?
а) Құддыс Қожамяров
в)* Шәмші Қалдаяқов
б) Бекен Жамақаев
г) Еркеғали Рахмадиев
145 $$$145 Б
146 . Музыкалық шығарманың үлес саны толық емес тактіден басталуын не деп атаймыз?
а) Ауфтакт
в) Цезура
б)* Затакт
г) Синкопа
$$$147 В
147 . Сазгер Шәмші Қалдаяқовтың әнін белгіле.
а) Сырласу вальсіәні
в)* Әнім сен едің әні
б) Махаббат вальсі әні
г) Әке туралы жыр әні
$$$148 Б
148 . Ырғақтың күрделі түрлерін көрсет.
а) Прима, секунда, терция, кварта
б)* Дуоль, триоль, квартоль, квинтоль
в) Квинта, секста, септима, октава
г) Дуэт, трио, квартет, квинтет
$$$149 Г
149 . Орыс кәсіби музыкасының өкілі П.И.Чайковскийдің балетін көрсет.
а) Золушка балеті
в) Ромео-Джульетта балеті
б) Гаянэ балеті
г)* Аққу көлі балеті
$$$150 В
150 . Музыкалық дыбыстарды әшекейлеп,құлпырту үшін қолданылатын ұсақ өрнектерді не деп атаймыз?
а) Крещендо
в)* Мелизм
б) Фермата
г) Диминуэндо
$$$151 В
151 . Қазақтың тұңғыш операсы қайсы?
а) Айман-Шолпан операсы
в)* Қыз-Жібек операсы
б) ЕрТарғын операсы
г) Амангелді операсы
$$$152 Б
152 . Қазақ музыка өнерінде М.Әуезовтың либреттасы бойынша 1938 жылы қойылған алғашқы балетті көрсет.
а) Ақ құс туралы аңыз балеті
в) Чинтөмүр балеті
б)* Қалқаман-Мамыр балеті
г) Қаракөз балеті
$$$153 В
153 . Қазақстанда киномузыка өнері қай жылдан басталды?
а) 1930 жылы
в)* 1935 жылы
б) 1933 жылы
г) 1938 жылы
$$$154 Б
154 . Фермата дегеніміз не?
а) Дыбысты қысқа созу белгісі
в) Дыбысты шығармау белгісі
б) *Дыбысты еркін созу белгісі
г) Дыбыстың үндестігі
$$$155 Б
155 . Қазақтың алғашқы драма театры қашан ашылды?
а) 1920 жылы
в) 1929 жылы
б)* 1926 жылы
г) 1917 жылы
$$$156 В
156 . Қазақ драма театрының алғашқы репертуарындағы пьеса қайсы?
а) Бүліншілік
в)* Еңлік-Кебек
б) Майдан
г) Түнгі сарын
$$$157 В
157 . Қазақтың шыңырау бұлбұлы атанған әнші,кеңес дәуірінің халық артисі қазақ өнерінің негізін салушы кім?
а) Жұмат Шанин
в)* Күләш Байсейітова
б) Шәкен Айманов
г) Елубай Өмірұзақов
$$$158 Б
158 . Тұңғыш музыка-драма техникумы қай жылы ашылды?
а) 1930 жылы
в) 1931 жылы
б)* 1932 жылы
г) 1935 жылы
$$$159 В
159 . Қазақтың халық аспатары оркестрін алғаш құрған адам кім?
а) А.В.Затаевич
в)* А.Қ.Жұбанов
б) Е.Г.Брусиловский
г) Б.Г.Ерзакович
$$$160 В
160 . Импровизация дегеніміз не?
а) Шығарманы қысқа мерзімде ойлап шығару
б) Халық әуендеріне сүйене отыра шығарма туындау
в)* Қолма-қол,суырыпсалма әдіспен музыка шығару
г) Шығарманың шарықтау түйіні
$$$161 В
161 . А.Қ.Жұбановтың музыкатану ғылымындағы жазған еңбегін көрсет:
а) Қазақ-ұлт аспаптары
в)* Замана бұлбұлдары
б) Ән өнері және уақыт
г) Саз теориясы
$$$162 Г
162 . Күйдің неше түрі бар?
а) Бес
в) Алты
б) Екі
г)* Үш
$$$163 А
163 . Этюд дегеніміз не?
а)* Орындаушылық қабілетті дамытуға арналған шығарма
б) Орындаушылардың шеберлігін көрсететін пьеса
в) Аспапкерге арналған күрделі шығарма
г) Хорға арналған жаттығу
$$$164 Г
164 . Екпіндер жалпы негізінен нешеге бөлінеді?
а) Онға
в) Беске
б) Алтыға
г) *Үшке
$$$165 Б
165 . Сарыарқа симфониялық сюитасының авторы кім?
а) М.Төлебаев
в) А.Жұбанов
б) *Е.Брусиловский
г) Қ.Қожамяров
$$$166 В
166 . Динамика грек тілінде нені білдіреді?
а) Шарықтау
в)* Күшейту
б) Созу
г) Қысқарту
$$$167 В
167 . Ариоза дегеніміз не?
а) Вокалдық шығарма
в)* Операда жеке орындалатын ән
б) Операның бір бөлімі
г) Хормен орындалатын шығарма
$$$168 В
168 . XIV-XVI ғасырлардағы Орта Азия және Батыс Европа елдеріндегі пайда болған саз жанрлары;
а) Ән, күй, жыр
в)* Кантата, месса, прелюдия, опера
б) Терме, қисса, толғау
г) Романс, серенада, вокализ
$$$169 В
169 . XVIII-ғасырдағы Еуропа классик сазгерлерін көрсет.
а) Құрманғазы, Дина, Сүгір
б) П.И.Чайковский, С.Прокофьев
в)* И.Гайдн, В.А.Моцарт, Л.В.Бетховен
г) М.Глинка, Римский-Корсаков
$$$170 А
170 . Симфония дегеніміз не?
а)* Оркестрге арналған көлемді шығарма
б) Хорға арналған көлемді шығарма
в) Аспаптарға арналған шығарма
г) Камералық саз
$$$171 В
171 . Сахнаға арналған би және драмалық қозғалыс өнерінің жиынтығын не деп атаймыз?
а) Опера
в)* Балет
б) Кантата
в) Оратория
$$$172 В
172 . Испан елінде пайда болған ақсүйек қауымның поэтикалық-лирикалық әні не?
а) Ария
в)* Романс
б) Ариоза
г) Серенада
$$$173 Б
173 . Сазгер Нұрғиса Тілендиевтің әнін көрсет.
а) Жасұландар маршы әні
в) Қоғалы-ай әні
б)* Өз елім әні
г) Ана туралы жыр әні
$$$174 Г
174 . Көшкеруен күйі қай сазгердің шығармашылығы?
а) С.Тұрысбеков
в) Дина Нүрпейісова
б) К.Күмісбеков
г)* Н.Тілендиев
$$$175 В
175 . Күй атасы-Құрманғазының Ақбай күйін хорға өңдеген сазгер кім?
а) М.Маңғытаев
в)* Б.Байқадамов
б) М.Төлебаев
г) Қ.Мусин
$$$176 В
176 . Музыкалық шығарманың қорытынды бөлімін не деп атаймыз?
а) Реприза
в)* Кода
б) Кульминация
г) Регистр
$$$177 В
177 . Қазақ музыкасында алғаш рет комедиялық опера жазған сазгер кім?
а) Л.Хамиди
в)* С.Мұхаметжанов
б) М.Төлебаев
г) Е.Брусиловский
$$$178 В
178 . Кәсіби сазгер Сыдық Мұхаметжановтың шығармасын көрсет.
а) Жастық шақсюитасы
в)* Ғасырлар үніораториясы
б) Айтыс хор поэмасы
г) Советтік Қазақстан кантатасы
$$$179 В
179 . Қазақ музыка өміріне зор із қалдырған, қазақ вальсінің патшасы кім?
а) Құддыс Қожамяров
в)* Шәмші Қалдаяқов
б) Бекен Жамақаев
г) Еркеғали Рахмадиев
$$$180 Б
180 . Музыкалық шығарманың үлес саны толық емес тактіден басталуын не деп атаймыз?
а) Ауфтакт
в) Цезура
б)* Затакт
г) Синкопа
$$$181 В
181 . Сазгер Шәмші Қалдаяқовтың әнін белгіле.
а) Сырласу вальсіәні
в)* Әнім сен едің әні
б) Махаббат вальсі әні
г) Әке туралы жыр әні
$$$183 Б
182 . Ырғақтың күрделі түрлерін көрсет.
а) Прима, секунда, терция, кварта
б)* Дуоль, триоль, квартоль, квинтоль
в) Квинта, секста, септима, октава
г) Дуэт, трио, квартет, квинтет
$$$183 Г
183 . Орыс кәсіби музыкасының өкілі П.И.Чайковскийдің балетін көрсет.
а) Золушка балеті
в) Ромео-Джульетта балеті
б) Гаянэ балеті
г)* Аққу көлі балеті
$$$184 В
184 . Музыкалық дыбыстарды әшекейлеп,құлпырту үшін қолданылатын ұсақ өрнектерді не деп атаймыз?
а) Крещендо
в)* Мелизм
б) Фермата
г) Диминуэндо
$$$185 В
185 . Қазақтың тұңғыш операсы қайсы?
а) Айман-Шолпан операсы
в)* Қыз-Жібек операсы
б) ЕрТарғын операсы
г) Амангелді операсы
$$$186 Б
186 . Қазақ музыка өнерінде М.Әуезовтың либреттасы бойынша 1938 жылы қойылған алғашқы балетті көрсет.
а) Ақ құс туралы аңыз балеті
в) Чинтөмүр балеті
б)* Қалқаман-Мамыр балеті
г) Қаракөз балеті
$$$187 В
187 . Қазақстанда киномузыка өнері қай жылдан басталды?
а) 1930 жылы
в)* 1935 жылы
б) 1933 жылы
г) 1938 жылы
$$$188 Б
188 . Фермата дегеніміз не?
а) Дыбысты қысқа созу белгісі
в) Дыбысты шығармау белгісі
б) *Дыбысты еркін созу белгісі
г) Дыбыстың үндестігі

$$$189 Б
189 . Қазақтың алғашқы драма театры қашан ашылды?
а) 1920 жылы
в) 1929 жылы
б)* 1926 жылы
г) 1917 жылы
$$$190 В
190 . Қазақ драма театрының алғашқы репертуарындағы пьеса қайсы?
а) Бүліншілік
в)* Еңлік-Кебек
б) Майдан
г) Түнгі сарын
$$$191 В
191 . Қазақтың шыңырау бұлбұлы атанған әнші,кеңес дәуірінің халық артисі қазақ өнерінің негізін салушы кім?
а) Жұмат Шанин
в)* Күләш Байсейітова
б) Шәкен Айманов
г) Елубай Өмірұзақов
$$$192 Б
192 . Тұңғыш музыка-драма техникумы қай жылы ашылды?
а) 1930 жылы
в) 1931 жылы
б)* 1932 жылы
г) 1935 жылы
$$$193 В
193 . Қазақтың халық аспатары оркестрін алғаш құрған адам кім?
а) А.В.Затаевич
в)* А.Қ.Жұбанов
б) Е.Г.Брусиловский
г) Б.Г.Ерзакович
$$$194 В
194 . Импровизация дегеніміз не?
а) Шығарманы қысқа мерзімде ойлап шығару
б) Халық әуендеріне сүйене отыра шығарма туындау
в)* Қолма-қол,суырыпсалма әдіспен музыка шығару
г) Шығарманың шарықтау түйіні
$$$195 В
195 . А.Қ.Жұбановтың музыкатану ғылымындағы жазған еңбегін көрсет:
а) Қазақ-ұлт аспаптары
в)* Замана бұлбұлдары
б) Ән өнері және уақыт
г) Саз теориясы
$$$196 Г
196 . Күйдің неше түрі бар?
а) Бес
в) Алты
б) Екі
г)* Үш
$$$197 А
197 . Этюд дегеніміз не?
а)* Орындаушылық қабілетті дамытуға арналған шығарма
б) Орындаушылардың шеберлігін көрсететін пьеса
в) Аспапкерге арналған күрделі шығарма
г) Хорға арналған жаттығу
$$$198 Г
198 . Екпіндер жалпы негізінен нешеге бөлінеді?
а) Онға
в) Беске
б) Алтыға
г) *Үшке
$$$199 Б
199 . Сарыарқа симфониялық сюитасының авторы кім?
а) М.Төлебаев
в) А.Жұбанов
б) *Е.Брусиловский
г) Қ.Қожамяров
$$$200 В
200 . Ариоза дегеніміз не?
а) Вокалдық шығарма
в)* Операда жеке орындалатын ән
б) Операның бір бөлімі
г) Хормен орындалатын шығарма


Скачать


zharar.kz