}
Ұйымдастырылған оқу іс әрекетін талдау түрлері {
~%-100% Қысқа талдау
~%-100% Құрылымдық талдау
~%-100% Жүйелік талдау
~%-100% Психологиялық талдау
~%100% Барлық жауап дұрыс
}
Ұйымдастырылған оқу іс- әрекеті неше сала бойынша жүргізіледі {
~%-100% 4
~%-100% 3
~%-100% 6
~%100% 5
~%-100% 2
}
Тәрбиешінің сабақты талдауға қойылатын негізгі міндеттері? {
~%-100% Талданатын тақырыптың мақсаты мен міндеттері
~%-100% Сабақтың жоспарланған міндетін жүзеге асыру
~%-100% Жүргізілген сабаққа қанағаттану
~%-100% Сәтсіздіктерді және кемшіліктерді жою, іске асыру жолдары
~%100% Барлық жауап дұрыс
}
Мектепке дейінгі ұйымдар қандай түрлерге бөлінеді? {
~%-100% санаторий
~%-100% курорт
~%50% бөбекжай балабақша
~%50% отбасылық бөбекжай, санаторилік бөбекжай
~%-100% мектеп
~%-100% білім орталығы
}
Мектепке дейінгі ұйымның режимдері {
~%100% Толық күн, жарты күн, тәулік бойы
~%-100% Үш сағат
~%-100% Толық екі ай
~%-100% Кешке дейінгі
~%-100% Бір айлап
}
М. д. ұ. Баланың орны қандай уақытта сақталады? {
~%-100% бала себепсіз оқудан қалғанда
~%-100% әке шешесі сұрап алғанда
~%50% денсаулығына байланысты себептермен орнын босатқанда
~%50% екі айлық демалыс болғанда
~%-100% бала күн салып орнын босатқанда
~%-100% Сұраусыз, себепсіз оқуға келмегенде
}
М.д.ұ тікелей басшы кім? {
~%-100% тәрбиеші
~%100% меңгеруші
~%-100% әдіскер
~%-100% техникалық жұмыскер
~%-100% бала күтуші
}
Кемтар балаларға арнайы медициналық педагогикалық психологиялық қолдау заңы қашан қабылданды? {
~%100% 2007ж шілде
~%-100% 2008ж шілде
~%-100% 2006ж шілде
~%-100% 2009ж шілде
~%-100% 2010ж шілде
}
Мектепке дейінгі мекеменің негізгі міндеттері: {
~%-100 %Баланың денсаулығын сақтау
~%-100% Тәрбиеленушінің дене зияткерлік және жеке тұлғасының дамуын қамтамасыз ететін оңтайлы жағдайлар
~%-100% Сапалы мектепалды даярлықты қамтамасыз ету
~%-100% Азаматтықты Қазақстан отаншылдықты адам құқықтарын, бостандықтарын құрметтеуді, қоршаған табиғатқа, отанға, отбасына деген сүйіспеншілігін беру
~%-100% Барлығы дұрыс
}
Ата-аналарға баларды тәрбиелеу, оқыту дамыту және денсаулығын қорғау бойынша көмек көрсету түрлері: {
~%50% Консультативтік көмек
~%50%Әдістемелік көмек
~%-100% Қаржылай көмек
~%-100% Отбасылық көмек
~%-100% Мемлекеттік көмек
~%-100% Әлеуметтік көмек
}
Мектепке дейінгі мекемеде балаларды мектепалды даярлаумен қамтамасыз ету неще жастан басталады: {
~%-100% 4-5 жас
~%-100% 5жас
~%100% 5-6 жас
~%-100% 6-7 жас
~%-100% 3-4 жас
}
Мектеп жасына дейінгі балаларды үйде тәрбиелейтін отбасыларына көмек ұйымдастыру түрлері: {
~%-100% Түзетушілік
~%50%диагностикалық және консультаивтік
~%50% Әдістемелік
~%-100% Дамытушылық
~%-100 %Тәрбиелік
~%-100 %Қаржылық
}
Мектепке дейінгі ұйымдар өз қызметінде ҚР-н басшылыққа алады: {
~%-100 %Конституциясын
~%-100% Заңдарын
~%-100% Үлгі ережесі
~%-100% нормативтік құқықтық кесімдерді
~%100% Барлығы дұрыс
}
Мектепке дейiнгi ұйымды кім басқарады? {
~%100% Меңгеруші
~%- 100% Әдіскер
~%100% Директор
~% -100% Педагог
~%-100% Құрылтайшы
}
Мектепке дейiнгi ұйымның басшысы: {
~%50% мектепке дейiнгi ұйымның атынан iс-әрекет жасайды, барлық мемлекеттiк және жеке меншiк ұйымдарда, кәсiпорындарда оның мүддесiн бiлдiредi;
~%-100% шарттар жасаспайды, сенiм хаттар бере алмайды, тек банктерде есептiк және басқа да шоттар ашады;
~%50% мектепке дейiнгi ұйымға бекiтiлген мүлiктiң сақталуын және тиiмдi пайдаланылуын қамтамасыз етедi;
~%-100% кадрларды iрiктеу мен орналастыруды жүзеге асырмайды, Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес қызметкерлердi жұмысқа қабылдау және жұмыстан шығару құқығын пайдалана алмайды;
~%-100% белгiленген тәртiппен мектепке дейiнгi ұйымды және қызметшiлердi аттестаттауды жүргiзудi ұйымдастырады, аттестаттау нәтижелерiн кадрларды орналастыруда ескередi;
~%-100% қаражаттарды басқарушы болып табылмайды; }
Жаңадан құрылған мектепке дейiнгi ұйымдарды аттестаттау неше жылдан кейiн өткiзiледi? {
~%-100% 5 жыл
~%-100% 6 жыл
~%-100%4 жыл
~% 100% 3 жыл
~%-100% 1 жыл
}
Алқалық басқарудың нысандарына нелер кірмейді? {
~%100% мектепке дейiнгi ұйымның кеңесi
~%100% педагогикалық кеңес
~%100% қамқоршылық кеңесi
~%100% алқалық кеңес
~%100% кеңес
}
Мектепке дейiнгi ұйымдарды басқару қандай қағидаттар негiзiнде құрылады? {
~%50% дара басшылық
~%50% алқалық басқару
~%100% құрылтайшы
~%100% мемлекеттік басқару
~%100% жеке меншік басқару
~%100% басқару
}
Ұстанымдар жүйесі ашық және оны өмірде игеру, теориялық одан әрі ұғыну барысында басқа ұстанымдармен толығып отырады дей келе ұстанымдардың бірнеше түрін ажыратып көрсеткен кім? {
~%100%Ю. Комаржевский
~%-100% К. Д. Ушинский
~%-100% И. Л. Наумченко
~%-100% В.В. Егоров
~%-100% И. Я. Лернер
}
Менеджмент және мектепішілік басқару кітабының авторы {
~%-100% А. Г. Мысливченко
~%100% А. Николс
~%-100%К. Д. Ушинский
~%-100% В. А. Сластенин
~%100% Ю. Комаржевский
}
Адамға құрмет және сенім ұстанымына қойылатын талаптар {
~%-100% Өзара құрмет негізінде сенімділік ахуалды қалыптастыру
~%-100% Адамға өзін- өзі таныту, өз мүмкіндіктерін ашып көрсету үшін жағдай жасау
~%-100% Адамның жеке басының беделін құрметтеу
~%100% Барлық жауап дұрыс
~%-100%Адамның құқығы мен мүмкіндіктерін мойындау
}
Әдіскердің жеке қасиеті {
~%-100% Рухани мәдениетті, сендіре білетін, белсенділікке тәрбиелейді
~%-100% Шынайы, зиялы
~%-100% Сыншыл және өзіне сыни қарайиын
~%-100%Жаңашыл еңбек сүйгіш
~%100% Барлық жауап дұрыс
}
М.д.м әдіскердің басты жұмысы {
~%-100% Балабақшаның жылдық міндетін құру
~%-100% Тәрбиешілердің білімдерін жетілдіру
~%-100% Тәрбиешілердің жұмыстарын бақылау
~%-100% Әдістемелік кабинетті қажетті әдебиеттермен керекті құжаттарды жинақтау
~%100% Барлық жауап дұрыс
}