1 аралық бақылау тапсырмасы
1. Әлеуметтік жарнаманың Балалық шақ тақырыбына байланысты дизайн-макетін жобалау
Әлеуметтік жарнаманы жобалау ережелері.
- 3-5 эскиз нұсқауынан кем болмау керек .
- Әлеуметтік жарнаманы қысқа мазмұндау және түстік шешімі туралы жазу қажет.
- Әлеуметтік жарнама жобалау кезінде алынған білімін және өзіндік ойлау қабілеттерін пайдалана отырып өз ұстанымын, сыни ойлау дағдысын таныту керек .
Әлеуметтік жарнама және оның түстік шешімін сипаттамасы қамтуы тиіс:
- Әлеуметтік жарнама тақырыбының таңдау негіздемесі
- Әлеуметтік жарнаманың түстік шешімін сипаттау, ашу, неге осы түстерді қолдандындар.
- Қорыту и қорытындылар.
Әлеуметтік жарнаманы жобалауды бағалау
Критерий
Студентке қойылатын талаптар
Ең жоғары балл саны
Теориялық материалдың білу және түсіну.
- тиісті мысалдар мен ұғымдарды және нақты қарастыруларды анықтап толық көрсету;
- пайдаланылатын ұғымдар тақырыпқа сәйкес келуі керек;
15 балл
Әлеуметтік жарнаманы әзірлеу, талдау және бағалау
- сауатты жасалынған нобай (3-5 нұсқаудан кем болмау керек);
- әлеметтік жарнаманы жобалау кезінде шебер графикалық тәсілдерін жақсы пайдаланады;
- дұрыс түстік шешім;
- графикалық элементтерін қолдана отырып композиция ескеріп отыру керек;
- нобайлар арасынан ең жақсысын таңдап талдау жүргізу.
40 балл
Ой-пікір құрастыруы
- мазмұның айқындылығы және нақтылығы,
- жеке бағалау және түрлі тұрғысынан оларды келтіріледі
15 балл
Жұмысты ресімдеу
- жұмыс басты талаптарға сәйкес келеді;
- орфография және пунктуация ережелеріне сәйкес келеді;.
10 балл
Максимальное количество баллов, которое может получить студент – 80 баллов.