Когнитивті лингвистика бойынша бағдарламасы

Скачать

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
СМЖ 3-дәрежелі
құжаты

ПОӘҚ

ПОӘК Ф042-18-28.01.012014

ПОӘҚ оқытушыға арналған пән
Когнитивті лингвистика
бойынша бағдарламасы

Баспа №1 ____________

ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
Филология: қазақ мамандық үшін 6М 020500 -
Когнитивті лингвистика

ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ

СЕМЕЙ
2014

Алғы сөз
1 ҚҰРАСТЫРЫЛҒАН:
Құрастырушы _________ ___ __________ ж.Әбікенов Мұхит Төкенұлы, ф.ғ.к. Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының оқытушысы

2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1 Кафедра мәжілісінде Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі
Хаттама №___ ___ ___________2014 жыл.

Кафедра меңгерушісі: _______________ Мұқанова Қ.Қ.

2.2 Филология факультетінің оқу- әдістемелік бюросының отырысында қарастырылды.
Хаттама №___ ___ ___________2014 жыл.
Төраға________________ Сәмекбаева Э.М.

3 БЕКІТІЛГЕН
Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралып, баспаға ұсынылды.
Хаттама №___ ___ ___________2013 жыл.
Төраға________________ Искакова Г.Қ.

4  АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН 2014 ж. шыққан ПОӘК-нің
№ 1 басылымы

Мазмұны

1 Қолдану саласы
2 Нормативтік сілтемелер
3 Жалпы ережелер
4 Оқу пәнінің мазмұны
5 Білім алушылардың өздік жұмыстарының тақырыптарының тізімі
6 Оқу-әдістемелік әдебиетімен қамтамасыз ету картасы
7 Әдебиеттер

1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ
Пәнінің оқу-әдістемелік кешеннің құрамындағы оқытушыға арналған пән бойынша Когнитивті лингвистика бағдарламасы. 5В 020500 Филология:қазақ мамандығы бойынша оқитын.

2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР
Аталған оқытушыға арналған бағдарлама Когнитивті лингвистика пәні бойынша оқу үрдісін ұйымдастыру тәртібін төмендегі келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сай бекітеді:
- Білім берудің тиісті деңгейлерінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары;
- 5В 020500 Филология:қазақ мамандығының типтік оқу жоспары;
- СТУ 042-СГУ-5-2013 Университет стандарты Пәннің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар;
- ДП 042-1.07-2013 Құжатталған рәсімде Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен құрылымы.

3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
3.1 Пәннің қысқаша мазмұны:
Кәсіби деңгейі жоғары, жан-жақты дамыған, білім нәрімен сусындаған, теориялық білімі терең, практикалық дағдысы қалыптасқан маман даярлау.

3.2 Пәнді оқу мақсаты:
Когнитивті лингвистика пәнінің мақсаты – тіл біліміндегі танымдық теорияның ғылыми негіздерін меңгеру, оның басты тұжырымдары мен негізгі қағидалары арқылы магистранттың ой-өрісін кеңейту.

3.3 Пәнді оқудың негізгі міндеттері:
Негізгі мақсаттың жүзеге асуы үшін орындалатын міндеттер:
- тіл білімі мен когнитивті лингвистиканың бір-бірімен байланысын көрсете білу;
- тіл біліміне қатысты таным теориясының-негізгі қағидаларын игеріп, оны қоғамтану мен өміртануда дұрыс қалдана білу;
- когнитивті лингвистиканың бағыт-бағдарын айқындай келіп, оның басқа салалармен байланысын зерделу;
- танымдық аспектілерге байланысты ғылыми еңбектерді, концептуалды пікірлерді, қөзқарастарды талдап, талқылай білу;
- когнитивті лингвистикаға қатысты ұғымды, терминдерді, метатіл түсініктерін меңгеру; оларды нақлы мысалдар мен деректер арқылы талдап көрсету;
- танымдық лингвистиканы оқыту барысында студенттердің ойлау қабілетін, қоршаған ортаны зерттеп-тану қасиетін,өзіндік ой-пікірін дәлелдеп жеткізе білу дағдысын жетілдіру; олардың дүниетанымын кеңейту;
- ой, сана, тіл тұтастығы арқылы тілдік қатынасты жете меңгеру, таным процесін жан-жақты іске асыру.

3.4 Білім алу нәтижесі:
Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар міндетті:
- Алған білімдерін практикада қолдана білу;
- Теориялық талдау жасауды игеру;
- Өзіндік пікір айтуды ұғып алу;
- Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтауды түсіну.

3.5 Пән пререквизиттері:
Жай сөйлем синтаксисі курсын меңгеру үшін білім алушылар келесі пәндерді қосымша оқу қажет:

Тіл біліміне кіріспе
Қазіргі қазақ тілі

3.6 Курстың постреквизиті:
- Қазақ тілінің академиялық грамматикасы

3.7 Жұмыс оқу жоспарынан үзінді:
1 Кесте
Курс
Семестр
Кредит
Дәріс сағ.
Прак сағ.
Зертсағ.
БОӨЖ
сағ
БӨЖсағ
Жалпы
сағ
Қорытынды бақылау түрі
2
3
2
15
15
-
22,5
67,5
135
емтихан

1 Кесте
4 ОҚУ ПӘНІНІҢ (МОДУЛЬДІҢ) МАЗМҰНЫ
2 Кесте
Тақырыптар атауы және олардың мазмұны
Сағат саны
Дәріс сабақтары
1. МОДУЛЬ
Танымдық қазақ тілі - жеке ғылым саласы.

1-тақырып.
Танымдық қазақ тілі - жеке ғылым саласы.
1
2-тақырып.
Когнитивті лингвистиканың зерттелу тарихы.
1
3-тақырып.
Когнитивті лингвистиканың қазақ тіл біліміндегі көрінісі.
1
2.МОДУЛЬ. Когнитивті лингвистиканың басқа ғылымдармен байланысы.
4-тақырып.
Когнитивті лингвистиканың басқа ғылымдармен байланысы.
1
5-тақырып.
Қазақ ғалымдарының таным теориясына қосқан үлестері.
1
6-тақырып.
Когнитизм және когнитология.
1
7-тақырып.
Когнитологияның жеке тармақтары.
1
8-тақырып.
М. Жұмабаевтың Тіл, сана, ой арқылы адамдардың даму процесі еңбегі.
1
9-тақырып.
Тіл мен таным бірлестігі.
1
3 МОДУЛЬ. Тіл мен сана.
10-тақырып.
Тіл мен сана
1
11-тақырып.
Қ. Жұбанов және таным процесі.
1
12-тақырып.
Когнитивті лингвистикадағы концептілік құрылым.
1
13-тақырып.
Көркем шығарма тіліне концептілік талдау жасау.
1
14-тақырып.
Когнитивті лингвистикадағы Әлемнің тілдік бейнесі теориясы.
1
15-тақырып.
С.Аманжолов таным процесі.
1
Барлығы
15
Тәжірибелік сабақтар
1. МОДУЛЬ
Танымдық қазақ тілі - жеке ғылым саласы.

1-тақырып.
Танымдық қазақ тілі - жеке ғылым саласы.
1
2-тақырып.
Когнитивті лингвистиканың зерттелу тарихы.
1
3-тақырып.
Когнитивті лингвистиканың қазақ тіл біліміндегі көрінісі.
1
2. МОДУЛЬ. Когнитивті лингвистиканың басқа ғылымдармен байланысы.
4-тақырып.
Когнитивті лингвистиканың басқа ғылымдармен байланысы.
1
5-тақырып.
Қазақ ғалымдарының таным теориясына қосқан үлестері.
1
6-тақырып.
Когнитизм және когнитология.
1
7-тақырып.
Когнитологияның жеке тармақтары.
1
8-тақырып.
М. Жұмабаевтың Тіл, сана, ой арқылы адамдардың даму процесі еңбегі.
1
9-тақырып.
Тіл мен таным бірлестігі.
1
3 МОДУЛЬ. Тіл мен сана.
10-тақырып.
Тіл мен сана
1
11-тақырып.
Қ. Жұбанов және таным процесі.
1
12-тақырып.
Когнитивті лингвистикадағы концептілік құрылым.
1
13-тақырып.
Көркем шығарма тіліне концептілік талдау жасау.
1
14-тақырып.
Когнитивті лингвистикадағы Әлемнің тілдік бейнесі теориясы.
1
15-тақырып.
С.Аманжолов таным процесі.
1
Барлығы
15

5 БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАР ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ
5.1. Танымдық қазақ тілі - жеке ғылым саласы.
5.2. Когнитивті лингвистиканың зерттелу тарихы.
5.3. Когнитивті лингвистиканың қазақ тіл біліміндегі көрінісі.
5.4. Когнитивті лингвистиканың басқа ғылымдармен байланысы.
5.5.  Қазақ ғалымдарының таным теориясына қосқан үлестері.
5.6. Когнитизм және когнитология.
5.7. С. Аманжолов таным процесі.

6 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ
Кесте 4
Оқулықтардың, оқу құралдарының атауы
Саны
Білім алушылардың саны
Қамтамасыз ету пайызы
1
2
3
4
Э.Оразалиева Танымдық қазақ тілі. Алматы, 2005.
3
3
100%
Маслова В.А. Когнитивная лингвистика . Минск, 2004.
3
3
100%

7 ӘДЕБИЕТТЕР
7.1 Негізгі әдебиеттер

7.1.1. Э.Оразалиева Танымдық қазақ тілі. Алматы, 2005.
7.1.2. Жаманбаева Қ. Тіл қолданысының когнитивті негіздері, Алматы, 2003.
7.1.3. Маслова В.А. Когнитивная лингвистика . Минск, 2004.

7.2 Қосымша әдебиеттер:
7.2.1. Қасым Б. Сөзжасам: Семантика. Уәждеме. Алматы, 2003.
7.2.2. Маслова В.А. Лингвокультурология. М, 2001.
7.3.3. Манкеева Ж. Қазақ тілін зерттеудің когнитивті негіздері Тілтаным, 2001, №4.


Скачать


zharar.kz