1. таспырма Модульдік оқыту технологиясының алатын орны.
2. таспырма Модуль сөзіне анықтама.
3. таспырма Модульдік жүйені топтастыру, ұйымдастыру жолдары.
4. таспырма Модульдік технологияның ерекешеліктері.
5. таспырма Бұл модульдік оқытудың негізгі идеясы – жаңғырту
Оның мазмұны:
1.оқытудың жалпы мақсатын қою;
2. жалпы құрылған мақсатты нақтыландыруға көшу;
3. оқушылардың білім деңгейін алдын-ала бағалау;
4. оқу әрекеттерінің жиынтығы;
5. нәтижені бағалау
Оқыту модулі үш құрылымдық бөлімнен тұрады:
1. кіріспе (модульге, тақырыпқа енгізу)
2. сөйлесу бөлімі (көбінесе сұхбаттасу, диалогты қарым-қатынас арқылы оқушылардың танымдық
іс-әрекетін ұйымдастыру)
3. қорытынды бөлімі (бақылау, тест)
Әр модульдегі сағаттар саны әртүрлі. Бұл бағдарлама бойынша тараулар тақырыптар блогына, тақырып берілген сағат санына байланысты.
Тарау көлеміне қарай, мен мұндағы тақырыптарды үш модульге енгіздім. Бұл сабақты кіріспе бөліміне 1 – сағат, сұхбат бөліміне 4 – сағат, қорытында бөліміне 2 – сағат, жалпы 7 сағатқа бөлдім, осыған сабақ жоспары бойынша модуль құрастыру презентция арқылы
6 таспырма
1. Бүгінгі таңдағы білім сапасының негізі.
2. Музыка сабағын жоспарлаудың оқыту формасы.
3. Шығармашылық дамытуға байланысты сабақтың жоспары.
7 таспырма
1. Педагогикалық технологияның жүйесі.
2. Инновациялық технологияның басты міндеттері.
3. Жаңа ақпараттық технологияның сәйкестілігі.
8 тапсырма
1. Инновация ұғымының анықтамасы.
2. Инновациялық әдіс-тәсілдердің көрсеткіштері.
3. Тесттік бақылаудың тиімділігі.
Аттестация кезінде жоғарыда талған материалдар бойынша презентация және реферат өткізу электрондық жүйеде