$
$$$ 1. Белсенді өмір позициясын қалыптастыру.
A. Нақты өмірге сын көзбен қарау.
B. Отбасының тұлғаның өмірлік ұстанымының қалыптасуына әсері.
C. Белгілі бір мінез-құлықты іштей өзінің қабылдауы.
D. Нақты өмірге құштарлықпен қарау.
E. Өзгелердің белсенділігін қолдау.
$$$ 2. Жеке және қоғамның мінез-құлықтық, терең рухани-адамгершілік, мәдени құндылықтар мен дүниетанымдық негіздері :
A. Менталитет.
B. Табиғаттың даму заңы.
C. Қоғамның даму заңы.
D. Тұлғаның ұстанымдары.
E. Тұлғаның даярлығы.
$$$ 3. Жалпы адамзаттық құндылықтың қалыптасуы:
A. Өмірдегі тұлға еркіндігі.
B. Патриотизм, интернационализм, борыш.
C. Қоршаған адамдардың сезімдерін , ар-намысын менсінбеу.
D. Адам санасының нысаны, адам мәдениетінің бөлігі.
E. Белгілі мінез-құлықты іштей қабылдауы.
$$$ 4. Қоғам мен тұлғаның өзара қатынасы:
A. Жеке әлеуметтік тәжірибеге байланысты.
B. Тұлғаның сенімінің сипатын анықтайды.
C. Өздігінен басқару беделіне байланысты.
D. Адамның құқықтары мен еркіндігін сақтау.
E. Тұлғаның жеке басына байланысты.
$$$ 5. Адамды тұлға ретінде қалыптастыру үшін қоғамға қойылатын талаптар:
A. Рухани дамыған көпмәдени тұлғаны қалыптастыру.
B. Адамгершілігі жоғары тұлғаны қалыптастыру.
C. Өздігінен ойлауға тәрбиелеу.
D. Ойлау қабілетін дамыту.
E. Обьективті заңдылыққа негізделген тәрбие процесін ұйымдастыру.
$$$ 6. Педагогикалық іс-әрекеттің шығармашылық мәні:
A. Оқытудың дәстүрлі формаларын меңгеруі.
B. Оқу-тәрбие жұмысының жаңа тиімді формаларын іздестіру және жетістікке жетудегі белсенді процесс.
C. Білім беру философиясы мен тарихын білу.
D. Оқушылардың жас және жеке ерекшеліктері жөнінде білу.
E. Мұғалімнің педагогикалық этикасы және такт.
$$$ 7. Педагогикалық іс-әрекет компонентіне жатпайды:
A. Коммуникативтік.
B. Конструктивтік.
C. Ізденіс.
D. Ұйымдастырушылық,
E. Диагностикалық.
$$$ 8. Субьектілік ұғымы сипаттайды:
A. Тұлғаның іс-әрекетке белсенді, саналы және өз бетімен қатысуын.
B. Еңбексүйгіш адамды.
C. Әдіскерді.
D. Адамның мінез-құлықтың жалпы қабылданған нормалары мен ережелеріне бейімделуін.
E. Тұлғаның ынталы еместігін, пессмистілігін.
$$$ 9. Педагогикалық шығармашылық:
A. Педагогтың пәндік білімі.
B. Алдыңғы қатарлы жаңашыл-педагогтардың іс-тәжірибесін зерттеу және оны мектеп тәжірибесіне ендіру.
C. Педагогикалық әдебиеттерді көп оқығандығы.
D. Нормативті педагогикалық құжаттардың мазмұнын білуі.
E. Педагогтың жеке тұлғалық, психикалық, интеллектуальдық күштері мен қабілеттіліктерін іс жүзінде көрсететін процесс.
$$$ 10 . Ұлттық мәдени мұраның құндылықтарын сезіну:
A. Жалпымемлекеттік маңызды идеологияны сіңіреді
B. Патриотизм сезімін қалыптастырады
C. Ұлт өкілін өкіндіреді
D. Эгоцентризмді қалыптастырады
E. Езілген халықтың еңсесін түсіреді
$$$ 11. Адам белсенділігінің түрлеріне ие болған адам- бұл:
А. Субьект
В. Объект
С. Жеке адам
Д. Іс-әрекет субъекті
Е. Тұлға
$$$ 12 . Адам осы максаттарға талпынады және оларды іске асыру мүмкін деп есептейді.Осы мақсаттарға жетудің қиындық деңгейі.
A. бақылау
B. талпыну
C. өзін-өзі сынау білу деңгейі
D. сындық көзқарас
E. дұрыс жауабы жоқ
$$$ 13. Адам өмірін әртүрлі аспектілерінде негізгі кезеңдерін іштей бағыттау:
A. бақылау
B. жағдаяттар
C. өмірлік оқиғалар
D. сындық көзқарас
E. дұрыс жауабы жоқ
$$$ 14. Адамда әр түрлі жағдайларда уайымдау сезімінің жоғары болуы қалай аталады:
A. толқу
B. қуану
C. ренжу
D. қобалжу
E. дұрыс жауабы жоқ
$$$ 15. Адамдар арасындағы қатынасы олардың жалпы қызығушылығына негізделген өзара көмекте және ынтымақтастыққа, құрметтеу мен сенімде байқалатын:
A. достық
B. жолдастық
C. туысқандық
D. серіктестік
E. дұрыс жауабы жоқ
$$$ 16. Адамдардың бірге тұруының негізгі талаптар мен ережелерді қадағалау, айналадағылармен қарым-қатынас негізінде дұрыс дыбыс ырғағын табу, бұл:
A. достық
B. мінез-құлық мәдениеттілігі
C. туысқандық
D. руханилылық
E. адамгершілік
$$$ 17. Отбасы қызметіне жататындар:
A. Тәрбиелік қызметі
B. Шаруашылық-тұрмыстық қызметі
C. Эмоциональдық қызметі
D. Қарым-қатынас қызметі
E. Барлық жуап дұрыс
$$$ 18. Отбасындағы басты мәселе:
A. Баланың тіршілік әрекетін ұйымдастыру
B. Отбасы көрсеткіш белгілері
C. Отбасы құрылымы
D. Бала тәрбиесі
E. Ата-ананың баламен қарым-қатынасы
$$$19. Баланың қай қылығын да қабылдамау:
A. Басым гиперпротекция
B. Эмоционалды шеттету
C. Гипорпротекция
D. Қатал қарым-қатынас
E. Жоғары моральдық жауапкершілік
$$$ 20. Баланы ұрып-соғу арқылы ашық көрінеді не жасырын, яғни эмоционалдық дұшпандық пен суықтықтан көрінетін қарым қатынас:
A. Қатал қарым-қатынас
B. Эмоционалды шеттету
C. Гипорпротекция
D. Басым гиперпротекция
E. Жоғары моральдық жауапкершілік
$$$ 21. Бала болашағының ерекшелігіне үміт артып, баладан жоғары моральдық тәртіп талап етуден болады:
A. Қатал қарым-қатынас
B. Эмоционалды шеттету
C. Гипорпротекция
D. Басым гиперпротекция
E. Жоғары моральдық жауапкершілік
$$$ 22. Қарым-қатынасы кезінде баланың қажеті ескеріліп, оған автономия құқығы беріледі?
A. Қатал қарым-қатынас
B. Эмоционалды шеттету
C. Гипорпротекция
D. Басым гиперпротекция
E. Ынтымақтастық
$$$ 23. Қарым-қатынасы әртүрлі болуы мүмкін: бірде бала үстем болса, бірде ата-анасы үстем болуы мүмкін:
A. Жалған ынтымақтастық
B. Эмоционалды шеттету
C. Гипорпротекция
D. Басым гиперпротекция
E. Ынтымақтастық
$$$ 24. Стиліне өзінің бастамасын қорғау және өзгенің бастамасын жаныштау кезінде көрінетін бәсекелестік тән:
A. Жалған ынтымақтастық
B. Жекешелеу
C. Бақталастық
D. Басым гиперпротекция
E. Ынтымақтастық
$$$ 26. Баланың немесе отбасының басқа мүшелерінің денсаулығы, әлеуметтік мәртебесі жөнінде қорқыныштан, күдіктен пайда болады?
A. Гиперәлеуметтендіруші тәрбие.
B. Эмоционалды шеттету
C. Гипорпротекция
D. Қатал қарым-қатынас
E. Жоғары моральдық жауапкершілік
$$$ 27. Мінездің ерекшеленуі дегеніміз:
A. Мінездің нормаға сәйкес келмейтін жеке бір ерекшелігінің тым айқын көрінуі
B. Адамның бойының ұзындығы
C. Сұлулығымен ерекшеленуі
D. Ақыл-ойының ерекшеленуі
E. Сөйлеу мәдениетімен ерекшеленуі
$$$ 28. Мазақтау кекету, мысқылдау шеттетудің қай түрі:
A. Жасырын
B. Ашық
C. Жабық
D. Жанама
E. Тура
$$$ 29. Отбасы мүшелерінің эмоционалды көңіл-күйде бір- бірімен байланысуы, оған мынадай белгіде көрсеткіштер: эмоционалды байланыс, отбасылық шекара, уақыт, шешім шығару, достары, қызығуы мен демалуы қарастырылады:
A. Отбасы топтасуы
B. Отбасы түрлері
C. Отбасы құрылымы
D. Отбасы принциптері
E. Отбасы бейімделуі
$$$ 30. Отбасы мүшелері стрестік жағдайға қаншалықты икемді (иілгіш) немесе кертартпалық қасиеттері бойынша бейімделуі:
A. Отбасы топтасуы
B. Отбасы түрлері
C. Отбасы құрылымы
D. Отбасы принциптері
E. Отбасы бейімделуі
$$$ 31. Отбасында басты мәселе:
A. Баланың тіршілік әрекетін ұйымдастыру
B. Отбасы көрсеткіш белгілері
C. Отбасы құрылымы
D. Бала тәрбиесі
E. Ата-ананың баламен қарым-қатынасы
$$$ 32. Балалық шақ дегеніміз:
A. Кәмелетке толмаған адамдардың құқықтық жай-күйі
B. Адамның некеге тұру құқығына жеткендегі жасы
C. 1-5 жас аралығы
D. Бала өмірге келгеннен өмірден өткенше болатын аралық
E. Қарттық шақ
$$$ 33. Қазақ халқының дәстүрлі тұрмысындағы маңызды әдет-ғұрып, жөн-жоралғылар мен наным-сенімдерінің семантикасы кімнің еңбегінде қаралады:
A. Н.Ж.Шаханов
B. Ә.Х. Марғұлан
C. Я. Акпаев
D. М.Ж.Көпеев
E. Н.Калмаков
$$$ 34. Қазақтарда күйеу жігіттің өз болашақ қалыңдығына жасырын келуі аталады:
A. Қызқашар
B. Потиха
C. Фатих туй
D. Кіші той
E. Ұрын бару
$$$ 35. Баланы бесікке бөлегенде қазақтар неше зат жапқан:
A. 5
B. 6
C. 7
D. 4
E. 3
$$$ 36. Отбасына әсер етуші ең үлкен фактор:
A. Әлеуметтік
B. Микро
C. Макро
D. Ішкі
E. Сыртқы
$$$ 37. Жеке тұлғаның әлеуметтік жетілуін сипаттайтын сапалар:
A. Жауапкершілік, өздігінен дамуға ұмтылу, әлемге позитивті қатынас, - -толеранттылық.
B. Тұқымқуалаушылық, авторитарлық, жігерлілік.
C. Альтруизм, еңбексүйгіштік.
D. Қайсарлық, біліктілік, эгоистік.
E. Нәтижеге талпынушылық, тапқырлық.
$$$ 38. Даму - бұл:
A. Тұлғаның әлеуметтік жүйеде қалыптасуы, жаңа қарым-қатынастың қалыптасуы.
B. Сыртқы және ішкі факторлардың әсерінен болатын өзгерістердің болуы.
C. Әлеуметтік-экономикалық жағдайлардың өзгерісі.
D. Адамның танымдық-шығармашылық іс-әрекетіндегі дүниетанымы, көзқарасы мен сенімінің кеңеюіндегі орын алатын сандық және сапалық өзгерістердің өзара тығыз байланысты процесі.
E. Ұзақ жүретін қарама-қайшы процесс.
$$$ 39. Қалыптасу – бұл:
A. Ұзақ жүретін қарама-қайшы процесс.
B. Жеке тұлғаның дамуының нәтижесі.
C. Қалыптасқан тарихи жағдайлар.
D. Социумда орын алуы.
E. Қоғамдық көзқарасының болуы.
$$$ 40. Мемлекеттік құндылық, қоғамдық құндылық, тұлғалық құндылық – бұл құндылық сипаттамасы:
A. Тәрбиенің.
B. Дамудың.
C. Қоғамның.
D. Отбасының.
E. Білімнің.
$$$ 41. Көп мәдени тұлға:
A. Әдепті, тәрбиелі, өнерлі адам.
B. Білімі жоғары , құзіретті маман.
C. Мәдениетті ұстаз.
D. Өнерге, спортқа жақын адам.
E. Түрлі мәдениеттер арасында ынтымақтастықта өмір сүруге бейімделген тұлға.
$$$ 42. Білім беру мен мәдениеттің байланысы:
A. Ұлттық мәдени орталықтарды құру.
B. Мәдениет адамға білім берудің алғы шарты мен нәтижесі ретінде қатысады.
C. Білім берудің үздіксіздік сипаты.
D. Педагогикалық процестің екі жақты сипаты.
E. Мәдени ескерткіштерді сақтау және қалпына келтіру.
$$$ 43. Этномәдени орта – бұл:
A. Мәдени ескерткіштерді сақтау және қалпына келтіру.
B. Ұлттық салт-дәстүрді сақтау.
C. Халықтың этникалық санасын көрсететін мәдени құндылықтар.
D. Басқа ұлттың дәстүрін қастерлеу.
E. Мәдени мұра бағдарламасын жүзеге асыру.
$$$ 44. Мәдениет – бұл:
A. Адамзаттың қоғамдық-тарихи тәжірибе процесінде құрастырған материалдық және моралдық құндылықтарының жиынтығы.
B. Адамның тәртібінің жалпы қабылданған мінез-құлық нормаларына сәйкестігі.
C. Мұғалімнің дидактикалық принциптерді меңгеруі.
D. Қазіргі педагогикалық технологияларды меңгеруі.
E. Педагогикалық инновацияға қызығушылық білдіруі.
$$$ 45. Белсенді өмір позициясын қалыптастыру.
A. Нақты өмірге сын көзбен қарау.
B. Отбасының тұлғаның өмірлік ұстанымының қалыптасуына әсері.
C. Белгілі бір мінез-құлықты іштей өзінің қабылдауы.
D. Нақты өмірге құштарлықпен қарау.
E. Өзгелердің белсенділігін қолдау.
$$$ 46. Жеке және қоғамның мінез-құлықтық, терең рухани-адамгершілік, мәдени құндылықтар мен дүниетанымдық негіздері :
A. Менталитет.
B. Табиғаттың даму заңы.
C. Қоғамның даму заңы.
D. Тұлғаның ұстанымдары.
E. Тұлғаның даярлығы.
$$$ 47. Жалпы адамзаттық құндылықтың қалыптасуы:
A. Өмірдегі тұлға еркіндігі.
B. Патриотизм, интернационализм, борыш.
C. Қоршаған адамдардың сезімдерін , ар-намысын менсінбеу.
D. Адам санасының нысаны, адам мәдениетінің бөлігі.
E. Белгілі мінез-құлықты іштей қабылдауы.
$$$ 48. Қоғам мен тұлғаның өзара қатынасы:
A. Жеке әлеуметтік тәжірибеге байланысты.
B. Тұлғаның сенімінің сипатын анықтайды.
C. Өздігінен басқару беделіне байланысты.
D. Адамның құқықтары мен еркіндігін сақтау.
E. Тұлғаның жеке басына байланысты.
$$$ 49. Адамды тұлға ретінде қалыптастыру үшін қоғамға қойылатын талаптар:
A. Рухани дамыған көпмәдени тұлғаны қалыптастыру.
B. Адамгершілігі жоғары тұлғаны қалыптастыру.
C. Өздігінен ойлауға тәрбиелеу.
D. Ойлау қабілетін дамыту.
E. Обьективті заңдылыққа негізделген тәрбие процесін ұйымдастыру.
$$$ 50. Этномәдени білім беру – бұл:
A. Этнос пен мәдениеттің өзара байланысын және оның жаңаруын танытатын қалып.
B. Тұлғаны этномәдени ұқсастыру бағытын сақтауда ана тіліне, дүниежүзілік мәдени құндылықтарды меңгертуге бағытталған оқыту мен тәрбиелеу жүйесі.
C. Адамның ұлттық мінезі мен санасының қалыптасуын зерттеу.
D. Құндылықтарды танытып, оны өзгелерден ажырататын қарым-қатынас құралы.
E. Мұғалімнің этнопедагогикалық білімді қолдану ерекшелігі.
$$$51. Блоктық ықпалдасу дегеніміз не?
A. Әдебиет пен өзін-өзін танудың ықпалдасуы
B. Білім беру жүйесінің ықпалы
C. Жалпы білім беру бағдарламаларының жеке пәндік бағдарламалармен ұштастырылуы
D. Әртүрлі пәндердің өзін-өзі тану пәнімен ықпалдасуы
E. Психологиялық ықпалдастық
$$$52. Адамның жақсы өмір сүруіне үш сапа негіз бола алады, олар барлығынан басым бола алатын – адал еңбек, мінсіз ақыл, таза жүрек- деген қанатты сөздің авторы кім?
A. Абай Құнанбаев
B. Мағжан Жұмабаев
C. Ыбырай Алтынсарин
D. Шәкәрім Құдайбердіұлы
E. Ілияс Жансүгіров
$$$53. Тәнді жан билеу керек,-қанатты сөздің авторы кім?
A. Аристотель
B. Сократ
C. Абай Құнанбаев
D. Әл-Фараби
E. Конфуций
$$$54. Ішкі дүниенің дамуы неден анықталады?
A. Табиғат жайлы ойларынан
B. Қоғам жайлы ойларынан
C. Жаңа ойдың пайда болуынан, сезімнің жетілуінен
D. Бар ойдың жоғалуынан
E. Сезімнің жетілмеуінен
$$$55. Абай, Шәкәрім және ислам теологы әл-Ғазали тәрізді даналардың айтуынша, адам болмысы қанша бөліктен тұрады?
A. 2
B. 4
C. 3
D. 5
E. 6
$$$56. Тұлға дегеніміз – қарым-қатынастың, сонымен бірге адамдармен байланысудың толып жатқан басқа да түрлерінің нәтижесі. - деп кім анықтама берген?
A. Д.В.Ольшанский
B. Б.Г.Ананьев :
C. Бехтерев.
D. Фрейд.
E. Ушинский.
$$$57. Тұлға – тарихи дамудың белгілі бір кезеңінде, белгілі бір қоғамдық-экономиялық формацияда, белгілі бір ұлттық құрамы бар елде қоғамның жеке адамға көптеген экономикалық, саяси, құқықтық, адамгершілік және т.б. әсерлерінің нысанасы - деп анықтама берген
A. Д.В.Ольшанский
B. Б.Г.Ананьев
C. Бехтерев.
D. Фрейд.
E. Ушинский.
$$$58. Жеке тұлғаны қалыптастыратын процесс:
A. Іс әрекет
B. Тәрбие
C. Оқыту
D. Ерік сапаларының дамуы
E. Сенсибилизация
$$$59. Өзін-өзі тану пәні қашан Қазақстанның барлық мектептерінің білім беру жүйесіне енген?
A. 2010 ж., қыркүйек
B. 2009 ж., қараша
C. 2011 ж., желтоқсан
D. 2008 ж., ақпан
E. 2013 ж., қазан
$$$60. Өзгені тану үшін өзіңді-өзің таны деп айтқан:
A. Аристотель
B. Руссо
C. Гиппократ
D. Ксенофонт
E. Сократ
$$$61. Өзін-өзі тану пәні жобасының авторы:
A. Сара Алпысқызы
B. М.Ш. Хасанов
C. Е.Е. Бурова
D. К.М. Калиева
E. А.А. Шевченко
$$$62. Жүйке жүйесінің ерекше қозуынан туындайтын эмоция :
A. Көңіл-күй
B. Атрибуция
C. Архетиллер
D. Ашу-ыза
E. Аффект
$$$63. Адамның өзге адамның психикалық жай- күйін өз басымен кешіргендей халде болуы
A. Эмпатия
B. Эгоизм
C. Эгоцентризм
D. Эйдетизм
E. Эйфория
$$$64. Эмпатияның айқын көрінісі:
A. Индентификация
B. Апперцепсия
C. Ассоциация
D. Иерархия
E. Стратификация
$$$65. Эгоцентризм –
A. Жеке бас мүддесін басқалармен жоғары қою.
B. Бейнелерді еске өте дәл айқын түсіру
C. Шындыққа сәйкес келмейтін көңіл-күйдің шамадан тыс шалықтауы
D. Өзге адамның күйін өз басынан кешкендей болу
E. Өзімшілдік пен менменсінуінің шектен шыққан формалары
$$$66. Эйдетизм –
A. Жеке бас мүддесін басқалармен жоғары қою.
B. Бейнелерді еске өте дәл айқын түсіру
C. Шындыққа сәйкес келмейтін көңіл-күйдің шамадан тыс шалықтауы
D. Өзге адамның күйін өз басынан кешкендей болу
E. Өзімшілдік пен менменсінуінің шектен шыққан формалары
$$$67. Эйфория –
A. Жеке бас мүддесін басқалармен жоғары қою.
B. Бейнелерді еске өте дәл айқын түсіру
C. Шындыққа сәйкес келмейтін көңіл-күйдің шамадан тыс шалықтауы
D. Өзге адамның күйін өз басынан кешкендей болу
E. Өзімшілдік пен менменсінуінің шектен шыққан формалары
$$$68. Адамның тұтастығын, генотиптік ерекшеліктерін бейнелейтін түсінік:
A. Даралық
B. Мінез
C. Шынайылық
D. Сезімділік
E. Индивид
$$$69. Өз бетінше мақсатты қатып, олардың шешу жолдарын табатын адамға тән сипаттама :
A. Мақсат
B. Арманшылдық
C. Тәуекелдік
D. Өздік
E. Адалдық
$$$70. Адамда әр түрлі жағдайларда уайымдау сезімінің жоғары болуы қалай аталады:
A. Сезімталдық
B. Уайымшылдық
C. Қорқу
D. Сыпайылық
E. Қобалжу
$$$71. Адамдар арасындағы қатынасы олардың жалпы қызығушылығына негізделген өзара көмекте және ынтымақтастыққа, құрметтеу мен сенімде байқалатын:
A. Серіктестік
B. Ерік
C. Тұлғаның қалыптасуы
D. Өмірлік оқиғалар
E. Тұлға қасиеттері
$$$72. Адам қоғамда өзінің мінез-құлығын қалыптастыратын жыныс
A. Ми
B. Сана сезім
C. Ой
D. Ақыл
E. Гендер
$$$73. Тәрбие жұмысын ұйымдастыру кезіндегі педагогтың міндеті:
A. Әрбір бағыттағы адам үшін нақты міндеттерді анықтау.
B. Алдағы жұмысқа қажеттінің барлығын әзірлеу.
C. Жауапкершілікті сезіну, бөлу.
D. Мақсатқа ұмтылу, жауапкершілік, икемділік, орындаушылық.
E. Тұлғаны тәрбиелеуде икемділік.
$$$74. Тұлғаны әлеуметтендірудің микрофакторлары (А.В.Мудрик бойынша) :
A. Космос, планета, әлем.
B. Оқыту, тәрбиелеу, білім беру.
C. Этномәдени жағдайлар, аймақтық жағдайлар, орналасу типтері.
D. Отбасы, достары, микросоциум, тұлғаны әлеуметтендіру институты.
E. Интернет, оқулық, теледидар.
$$$75. Тұлғаның дамуына тәрбиенің тиімді әсер ету жағдайлары:
A. Қоғамның талабын ескеру, тәрбиенің мазмұндылығы, дамудың ең жақын аймағына бағдарлану, тұлғаның белсенді ұстанымы, дамудың жалпы заңына сүйену, жеке және жас ерекшелігін ескеру.
B. Тәрбиенің мақсаттылығы мен алуан түрлілігі, ата-ананың өмірлік тәжірибесі.
C. Әлеуметтік ортаның талабын ескеру, мұғалімнің ұстанымы.
D. Отбасы тәрбиесінің ерекшеліктері, мектептегі тәрбиелік іс-шаралар.
E. Сыныптың психологиялық жағдайы, мектептің оқушы алдына қойған талабы.
$$$76 Өзін-өзі тану пәнінің базалық білім беру мазмұны неше бөлімді қамтиды?
A. 3
B. 5
C. 4
D. 2
E. 6
$$$77 Өзгені тану үшін өзіңді-өзің таны ұлағатты сөзінің авторы?
A. Саллюстий
B. Сократ
C. Әл-Фараби
D. Д.И.Гете
E. Е.С.Торайғыров
$$$78 Өзін-өзі тану қандай жоба?
A. Ғылыми жоба.
B. Педагогикалық жоба.
C. Рухани-адамгершілік білім жобасы.
D. Мемлекеттік жоба.
E. Ресми жоба.
$$$79 Сара Назарбаева ұсынған бағдарлама неше жыл сынақтан өткізілді?
A. 5
B. 9
C. 3
D. 7
E. 8
$$$80 Өзін-өзі тану пәнінің мақсаты?
A. рухани-адамгершілікті дамыту
B. адамды физикалық жағынан жетілдіру
C. интеллектуалдылығын арттыру
D. саясат туралы білу
E. әлемдік проблемаларды шешу
$$$81 Өзін-өзі тану бағдарламасының негізгі авторы?
A. Дариға Назарбаева
B. Нұрсұлтан Әбішұлы
C. Сара Алпысқызы
D. Г.Т.Ташетова
E. К.Т.Алиякпарова
$$$82 Өзін-өзі тану пәні қай жылдан бастап міндетті пән ретінде оқытыла бастады?
A. 2009-2010 оқу жылы
B. 2010-2011 оқу жылы
C. 2011-2012 оқу жылы
D. 2012-2013 оқу жылы
E. 2008-2009 оқу жылы
$$$83 Өзін-өзі тану пәнінің қолданылу аясы:
A. Мектептерде
B. Жоғарғы оқу орындарында
C. Кәсіптік білім беру орындарында
D. Бала-бақшаларда
E. Жоғарыда аталғандардың барлығы
$$$84 Өзін-өзі тану пәнінің мәні неде?
A. Баланың осы пән арқылы адамгершілік сезімдері, эмоциялары, өзара қарым-қатынастары туралы түсініктері кеңейеді
B. Отанға, отбасына, жақын адамдарына, қоршаған табиғатқа деген сүйіспеншіліктері артады.
C. Өзін-өзі тануға ынтасы артып, өз мүмкіншіліктерін түсіне бастайды.
D. Жалпыадамзаттық, рухани-адамгершіліктің мәнін түсінеді, өзара адами қарым- қатынастарды тани алады жэне оны бағалай біледі;
E. Барлық жауап дұрыс
$$$85 Адамның қоршаған ортаны танып, өзінің ішкі жан дүниесіне үңіліп, өзін-өзі тану негізінде, адамгершілік – рухани әлеуетін көтеруге жол ашатын пән?
A. Педагогика
B. Философия
C. Психология
D. Өзін-өзі тану
E. Этнопедагогика
$$$86 Мониторинг дегеніміз-
A. Бұл нәтижені бақылау емес, іс-әрекет барысын, оның даму динамикасының тенденцияларын анықтау.
B. Бұл нәтижені бақылау
C. Рухани-адамгершілік білім беру
D. Білім мазмұнын сұрыптауда білім, білік дағдыларының құндылықты бағдарлы мәнділігін сақтау ұстанымының ескерілуі;
E. Өзін-өзі жүзеге асыруының аса қажетті шарты болып табылады.
$$$87 Пәнінің мұғалімі ретінде қай жылдан бастап Қазақстаның барлық жерлерінде білім беру жүйесіне енді?
A. 2010 Ж қыркүйек
B. 2011 ж наурыз
C. 2012 ж желтоқсан
D. 2009 ж ақпан
E. 2012 ж қаңтар
$$$88 “ Ұстаздық мінез- құлық нормасы мынадай болуы тиіс: ол тым қатал да болуға болмайды,тым ырыққа да жығыла бермеуі тиіс” деген кімнің сөзі?
A. М. Қашқари
B. Ж. Баласағүни
C. Әл- Фараби
D. Омар Хайям
E. А. Яссауи
$$$89 Кез келген дау-дамай жағдаятында болады?
A. Жеңімпаз, жеңілгендер
B. Бақылаушылар, жәбірленушілер
C. Жеңімпаздар, бақылаушылар
D. Бақылаушылар, келісушілер
E. Табыстылар, бақылаушылар
$$$90 Адам жан дүниесіндегі рухани қажеттіліктер туындайды:
A. Қауіпсіздік пен қоғанысқа ұмтылысқан
B. Билікке қол жеткізу қуанышынан
C. Өмірге, сұлулыққа іңкәрлік тұрмыс қуанышынан
D. Қоршаған заттар мен құбылыстардың әр алуандылығынан
E. Ұзақ уақыт өмір сүруге ұмтылысынан
$$$91 Өзін-өзі танудың бірден бір әдісі?
A. Медитация
B. Ойлау
C. Әрекет
D. Бейімделу
E. Бақылау
$$$92 Жақын адамдардың, достарыңның, жалпы адамзаттың жақсылығына сеніп, адамдықты құрметтей білу әділеттіліктің, адамгершіліктің белгісі- кімнің нақыл сөзі?
A. М. Әуезов
B. С. Мұқанов
C. Ғ. Мүсірепов
D. М. Жұмабаев
E. Ш. Уәлиханов
$$$93 Барлық адамдарға өзін-өзі тануы мен ойлануы тән кімнің айтқаны?
A. Платон
B. Гераклит
C. Гегель
D. Спиркин
E. Аристотель
$$$94 Өзінің тәжірибесін, терең уайымын меңгере алатын әдіс?
A. Құндылықтар
B. Құлық
C. Нормалар
D. Өзін-өзі тану
E. Көзқарастар
$$$95 Республика бойынша өзін-өзі тану пәнін қанша мекемеде оқыта бастады?
A. 96
B. 86
C. 76
D. 95
E. 90
$$$96 Өзін-өзі танудың ерекше әдістері?
A. Есептеу, талдау
B. Бақылау, есептеу
C. Бақылау, талдау
D. Зерттеу, есептеу
E. Зерттеу, бақылау
$$$97 Патриотизм:
A. Өзелінің қазба байлықтарын пайдалану
B. Әртүрлі ұлттардың тілін білу
C. Өз Отанына деген сүйіспеншілік
D. Отаны үшін құрбандық пен ерлікке дайын тұрушылық
E. Түрлі елдердің саясатын қолдау
$$$98 Өзгелерге өзін-өзі тәрбелеу мәдениетін игеруге көмектесу үшін мұғалім жүйлелі түрде:
A. Өзін-өзі тануы қажет
B. Өзін-өзі тежей білуі қажет
C. Өзін-өзі дамытуы қажет
D. Өзін-өзі ширатуы керек
E. Өз қиялын өзі шарықтауы керек
$$$99 Өзін-өзі тану пәнінің базалық білім беру мазмұны төрт негізгі бөлімді қамтиды:
A. Адамның өзін-өзі тануы;
B. Адам және қоғам;
C. Адам және қоршаған орта;
D. Адамзаттың рухани тәжірибесі
E. Барлық жауап
$$$100 өзін –өзі тәрбиелеу, бағалау дегеніміз
A. Жүйелі түрде белгілі бір мақсат қойып, оған жету жолында өзінің қабілетін дамыта отырып, кездескен қиыншылықтарды жеңе білу
B. Жасөспірім шақтан бастап, ересек шаққа қарай аяқ басу
C. Ерік –жігердің, адамгершіліктің, мақсаттың, күш-қуат және сана- сезім тәрізді құндылықтардың адам өмірінде үйлесім табуы
D. Адам жан дүниесіндегі рухани қажеттіліктерді қамту
E. Отанға, отбасына, жақын адамдарына, қоршаған табиғатқа деген сүйіспеншіліктері арттыру