Ойынның психологиялық педагогикалық негізі пәні бойынша тест тапсырмалары
1- Ойынның психологиялық педагогикалық негізі
Ойын ойнап, ән салмай, өсер бала бола ма? деп айтқан ұлы ойшыл:
A. А.Құнаңбаев
B. Ш.Құдайбердиев
C. М.Жұмабаев
D. А.Байтұрсынов
E. С.Сейфулин
Ойын кезіндегі балалардың психологиялық ерекшелігі мынада:
A. Барлығы дурыс
B. Ойнайды
C. Эмоциялық әсері ұшқындалады
D. Белсенділігі артады
E. Ерік қасиеті қиял елестері дамиды
Қай грузин педагогы ойын арқылы балаларға өте қиын әлемдік танымды түсіндіре білді:
A. Ш.А.Аманошвилй
B. А.С.Макаренко
C. М.Монтессори
D. Дж. Локк
E. Дұрыс жауап жоқ
Ойынның қандай функциялары бар:
A. Барлығы дурыс
B. Өзіндік мәні, ерекшеліктері
C. Мазмұны, ережелері
D. Тәртібі, білімдік
E. Тәрбиелік, дамытушылық
Бала өмірінде ойынның маңызы зор, ересек адам үшін еңбектің, жұмыстың, қызметтің қандай маңызы болса, нақ сондай маңызы бар деп жазған педагог:
A. А.С.Макареңко
B. К.Д.Ушинский
C. Ы.Алтынсарин
D. С.Л.Рубинштейн
E. М.Жұмабаев
Ойынның негізгі ерекшелігі ол:
A. Танымдық қасиеттерін дамытұ
B. Қарым-қатынасын көрсету
C. Әр түрлі ойындар ойнау
D. Балалардың қоршаған өмірді - адамдардың қимылын, іс-әрекеттерін бейнелеу
E. Ережемен ойнау
Ойынның негізгі құрылымдық элементтері:
A. Барлығы дурыс
B. ойынның түпкі ниеті;
C. ойын әрекеттері, рөлдер;
D. сюжеті немесе мазмұны;
E. ойынның өзінен туатын және балалар жасайтын немесе ересектер ұсынатын ойын ережесі;
Ойынның түпкі ниеті – бұл:
A. Балалардың нені және қалай ойнайтынының жалпы аңықтамасы
B. Балалардың қашан ойнайтының белгісі
C. Ойын әрекеті мен сөздің өзара байланысы
D. Жауабы жоқ
E. Балалардың нені ойнайтынының жалпы анықтамасы
Ойынның түпкі ниетіне қарай ойындарды азды-көпті неше топқа бөлуге болады:
A. 3-ке
B. 5-ке
C. 4-ке
D. 2-ге
E. 6-ға
Тұрмыстық құбылыстарды бейнелейтін ойындар:
A. Отбасы
B. Корабль салу
C. Стадиондар тұрғызу
D. Аурухана
E. Әскер
Ойынның құрылымдық ерекшелігі мен түйіні:
A. Бала аткаратың рөл
B. Ойнауға деген ықылас
C. Ойнаушылардың мінез-құлқы
D. Ересектердің іс-әрекеті
E. қиялдағы қылықтар
Ереже ойынға келесі сипаттарды береді:
A. Ұйымшылдық, турақтылық
B. Жауапкершілік
C. Әдемілілік
D. Мәнділік
E. Талапшылдық, басқарушылық
Ойынның педагогикалық мәні:
A. Барлығы дурыс
B. Білімдік
C. Тәрбиелік
D. Дамытушылық
E. Іскерлік
Ойын шығарушылар, ойынды жасаушылар болып табылады
A. Балалар
B. Ересектер
C. Тәлімгерлер
D. Ата-аналар
E. Тәрбиешілер
Мектеп жасына дейінгі кезеңдегі ойынның түрлері:
A. Барлығы дурыс
B. Сюжетті-рөлді ойындар; құрылыс ойындар;
C. Қимылды ойындар, ережелі ойындар;
D. Драмалық ойындар; дидактикалық ойындар;
E. Үстел-үсті ойындар, ермек ойындар;
Мектеп жасына дейінгі балалардың негізгі іс – әрекеті.
A. ойың
B. тамақтану
C. ұйқы
D. спорт
E. гинастика
Дидактикалық ойынның пайдасы.
A. Окиды арі ойнайды
B. Оқиды
C. Ойнайды
D. Үйренеді
E. қуанады
Жасампаз еңбекті бейнелейтін ойындар?
A. Корабль салу, үйлер стадиондар турғызу
B. Отбасы ойыны
C. Мектеп ойыны
D. Саяхаттар
E. Қонақтар
Тұрмыстық құбылыстарды бейнелейтін ойындар?
A. Отбасы, мектеп
B. Уйлер тұрғызу
C. Корабль салу
D. Шаштараз
E. Дәрігер
Қоғамдық демалыстар ойыны?
A. қоңақтар
B. мектеп
C. шаштараз
D. отбасы
E. Мектеп
Балабақшадағы драмалау іскерлік бағдарламасы неше бөлімнен тұрады?
A. 5.
B. 4
C. 3
D. 4
E. 1
Драммалық ойын нешеге жіктеледі?
A. 2
B. 4
C. 3
D. 5
E. 6
Қойылыммен жұмысқа қойылатын талаптар
A. қойылыммен танысу, талдау, кейіпкерлендіру, даиыңдау
B. Қойылымдармен құр танысу
C. қойылым қою
D. құралдарды дайындау
E. қойылымды дайындау
Драммалық ойынның жіктелуі:
A. драммалау және режисерліқ
B. режисерлық
C. драмматизация
D. көріністі даялау
E. құралдардың дайындығы
Мектеп жасына дейінгі балаларға әскер ойыны қандай тәрбие береді?
A. Патриотык
B. Эстетикалық
C. Экологиялық
D. Адамгершілік
E. дене
Дидақтикалық ойынға міндетті кем дегенде түрде неше бала қатысуы тиіс?
A. 2
B. 1
C. 3
D. 4
E. 5
Қимыл- қозғалыс ойынына нені жатқызуға болады?
A. қаздар мен балапанңдар
B. домино
C. шахмат
D. тез ойлан
E. салыстыр
Үстел-үсті ойынына нен жатқызуға болады?
A. шахмәт
B. тез ойлан
C. жүзгіштер
D. дәрігер
E. салыстыр
Ойнға қойылатын негізгі талап?
A. жасқа сәкестіқ
B. сәйкестік
C. қауіпсіздік
D. білімділік
E. Дидактикалық
Логикалық ойындар балаға қандай тәрбие береді?
A. Ақыл-ой
B. Эстатикалық
C. Экологияық
D. Дене
E. білімділік
2- Ойынның психологиялық негізі
Балабақшадағы драммалау іскерлік бағдарламасы неше бөлімнен тұрады?
A. 5
B. 4
C. 3
D. 2
E. 6
Балабақшадағы драммалау іскерлік бағдарламасының бөліміне кірмейтін нұсқаны көрсетіңіз?
A. көрсетілим
B. сөз мдәдениеті және техникасы
C. қойылыммен жұмыс
D. драммалық ойын
E. ырғақты илгішті (ритмопластика)
Кез-келген өмірлік мән жайда өз құрбыластарымен және үлкендермен қарым-қатынас жасай білуге, кез-келген жұмысқа шығармашылық қабілетпен қарауға, эстетикалық сезіммен ойнау арқылы мінез құлқын дамытуға бағытталған драммалау іскерлік бағдарламасының кай бөлімі?
A. драммалық ойың
B. сөз мәдениеті және техникасы
C. қойылыммен жұмыс
D. мәдениет
E. ырғақты илгішті
Драммалық ойын бөліміндегі ойынды қалай бөліп қарастыруға болады?
A. дамытушылық және әсемділік
B. құлықтық және танымдық
C. мінез-құлықтық
D. дамытушылық және танымдық
E. әсемділік және мінез-құлықтық
Мектеп жасына дейінгі блалардың негізгі іс-әрекеті?
A. ойын
B. ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті
C. серуен
D. жарыс
E. дұрыс жауабы жоқ
Балабақшадағы драммалау іскерлік бағдарламасының драммалық ойын бөлімі неге бағытталған?
A. кез-келген өмірлік мән жайда өз құрбыластарымен және үлкендермен қарым-қатынас жасай білуге, кез-келген жұмысқа шығармашылық қабілетпен қарауға, эстетикалық сезіммен ойнау арқылы мінез құлқын дамытуға бағытталған
B. ойындар мен жаттығулар сөйлеу логикасы мен дикциясын дұрыс артикуляциясын меңгере білуге, сөйлеу құрлымын еркін айтуға, тыныс алуын дамытуға бағытталған;
C. ойын арқылы сөйлетуін дамыту, шығармашылық фантазиясын дамыту, шағын әңгіме және ертегі құрастыра білуге бағытталған;
D. сөйлеу құрлымын еркін айтуға, дұрыс сөйлеу білуге дағдылануға бағытталған;
E. барлық жауабы дұрыс
Драммалау іскерлік бағдарламасының сөз мәдениеті және техникасы бөлімі неге бағытталған?
A. ойындар мен жаттығулар сөйлеу логикасы мен дикциясын дұрыс артикуляциясын меңгере білуге, сөйлеу құрлымын еркін айтуға, тыныс алуын дамытуға бағытталған;
B. кез келген өмірлік мән жайда өз құрбыластарымен және үлкендермен қарым-қатынас жасай білуге, кез-келген жұмысқа шығармашылық қабілетпен қарауға, эстетикалық сезіммен ойнау арқылы мінез құлқын дамытуға бағытталған
C. ойын арқылы сөйлетуін дамыту, шығармашылық фантазиясын дамыту, шағын әңгіме және ертегі құрастыра білуге бағытталған;
D. сөйлеу құрлымын еркін айтуға, дұрыс сөйлеу білуге дағдылануға бағытталған;
E. дұрыс жауабы жоқ
Драммалау іскерлік бағдарламасының сөз мәдениеті және техникасы бөліміндегі жаттығулар нешеге бөлінеді?
A. 3
B. 12
C. 5
D. 2
E. 4
Драммалау іскерлік бағдарламасының сөз мәдениеті және техникасы бөліміндегі жаттығулар қандай 3 топқа бөлінеді?
A. тынысалу және артикуляциялық, дикциялық және интонациялиқ, сөздермен шығармашылық ойындар;
B. сөздермен шығармашылық ойындар, тыныс алу, интонациялық;
C. артикуляциялық, дикциялық және интонациялық;
D. тыныс алу және дамытушылық, дикциялық, сөздермен ойындар;
E. тек қана тыныс алу жаттығулары;
Драммалау өнерінің шынайы сезімдерін меңгерту балабақшадағы драммалау іскерлік бағдарламасының қай бөлімінде бағытталған?
A. мәденет
B. сөз мәдениеті және техникасы
C. қойылыммен жұмыc
D. драммалық ойын
E. ырғақтыилгішті (ритмопластика)
Драмма өнерінің ерекшеліктері, драмма өнерінің түрлері, қойылымның
жасалуы, сыртқы және ішкі театр, көрермендер мәдениеттілігі драммалау іскерлік бағдарламасының қай бөлімнің тақырыптары ?
A. мәдениет
B. сөз мәдениеті және техникасы
C. қойылыммен жұмыс
D. драммалық ойын
E. ырғақты илгішті (ритмопластика)
Жанама бөлім, авторлық саханалау балабақшадағы драммалау іскерлік бағдарламасының қай бөлімінде бағытталған?
A. қойылыммен жумыс
B. сөз мәдениеті және техникасы
C. мәдениет
D. драммалық ойын
E. ырғақты илгішті (ритмопластика)
Қойылыммен таныстыру, талдау, кейіпкерлендіру,қойылымға қажетті құралдар дайындау, көріністі безендіру, дайындық, қойылымды саханалау драммалау іскерлік бағдарламасының қай бөлімнің тақырыптары ?
A. қойылыммен жумыс
B. сөз мәдениеті және техникасы
C. мәдениет
D. драммалық ойын
E. ырғақтыилгішті
Драммалау ойынның жіктелуі нешеге бөлінеді?
A. 2
B. 6
C. 5
D. 4
E. 3
Драмалау ойыны қалай жіктеледі?
A. драматизация және режиссерлиқ;
B. режиссерлық және мазмұндық
C. драматизация және қойылымдық;
D. қойылымдық және мазмұндық;
E. драматизация және мазмұндық;
Драматизация ойынары нешеге бөлінеді?
A. 2
B. 6
C. 5
D. 4
E. 3
Бала ойынының теориясын жасай отырып, оның білімдік-тәрбиелік маңызын көрсеткен Ресейдің педагогы:
A. К.Д.Ушиңский;
B. Д.Б.Эльконин;
C. Ж.Пиаже;
D. А.С.Макаренко;
E. С.А.Шмаков;
Ойынның негізгі құрылымдық компоненттерін бөлу, артығын ал:
A. байланысты арекеттер
B. ойындық әрекеттер;
C. Роль;
D. Ереже;
E. Сюжет;
Мектеп жасына дейінгі кезеңдегі ойынның түрлері:
A. Барлық жауаптар дурыс;
B. Қимылды ойындар, ережелі ойындар;
C. Драмалық ойындар, дидактикалық ойындар;
D. Үстел үсті ойындары, ермек ойындар;
E. Сюжетті- рөлді ойындар, құрылыс ойындары
Рольді ойын элементтері қай шақта дами бастайды:
A. Сәбилік шәқ;
B. Нәрестелік шақ;
C. Екінші балалық шақ;
D. Кіші мектеп жасындағы шақ;
E. Емшек жасындағы шақ;
1 жастағы балалардың ойыны қандай сипатта болады?
A. Манипұляциялық;
B. Сюжеттік;
C. Рольдік;
D. Дидактикалық;
E. Қимылдық;
Рольдік ойынның алғы шарттары:
A. Заттармен арекеті;
B. заттың атын өзгерту, бала іс-әрекетін үлкендермен теңестіру басқа біреудің іс-әрекетін қайталау;
C. басқа балалармен қарым-қатынасқа түсу, сөйлеудің дамуы, ойлау қабілетінің көбеюі;
D. Рольдерді бөлу;
E. өзін басқа біреудің есімімен атау, қиялының дамуы, өз беттілікке үйрену;
Көрнекілік әдістер:
A. саяхат, заттар мен суреттерді, айналаны бақылау, теледидар, компьютер материалдару;
B. Әңгімелесу, мазмұндау, түсіндіру, көркем мәтінді оқу
C. Байланыстырып сөйлеуді дамыту
D. Сөйлем құрылымын жетілдіру
E. жаттау, әңгімелеу, әңгімелету;
Сюжетті-рөлдік ойынның негізгі құрылымдылық компоненті:
A. Рол
B. Қарым-қатынас
C. Сюжет
D. Дұрыс жауабы жоқ
E. Қозғалыс
Ұлттық ойындар:
A. Тұтқ унға алу, Арқан тарту, Тас қала
B. Моншақ, Қалалар, Сұрақ – жауап;
C. Мысық пен тышкан, Жұбын тап;
D. Соңы кім?, Көршісін тап ;
E. Орныңды тап, Жоғалған әріптер.
Зеректікті, ептілікті және икемділікті қажет ететін ойындар:
A. Барлық жауап дұрус
B. Балтам шап
C. Аударыспақ
D. Жасырынбақ
E. Айгөлек
Жеке тұлғаны ұжымда тәрбиелеу және балалар ұжымының теориясының негізін салушы:
A. А.С.Макәренко;
B. К.Д.Ушинский;
C. Ж.Пиаже;
D. Д.Б.Эльконин;
E. С.А.Шмаков;
Көрнекі бейнелі ойлануды қолданушы жас кезеңі:
A. -5 жас аралыгы
B. 3-4 жас аралығы
C. 2-3 жас аралығы
D. 5-6 жас аралығы
E. Дұрыс жауабы жоқ
Көрнекілікті барынша кең қолдануға ұсынған кім?
A. Пестолөций
B. Гербарт
C. Пиаже
D. Дистерверг
E. Павлов
Саморукова П.Г.барлық балалар ойындарын үлкен екі топқа жүйелейді:
A. шығармашылық және ережели ойындар.
B. іскерлік және дидактикалық ойындар
C. сюжетті-рөлді ойындар
D. драмматизация және режиссерлік ойындар
E. қимыл-қозғалысты және еркін ойындар
3- Ойынның педагогикалық мәні
Балаларды шығармашыл болуға, ойлау, сөйлеу, сөзбен сөзді байланыстыра білу қабілеттерін дамытуға негіз бола алатын ойын түрі.
A. шығармашылық ойундар
B. қимыл-қозғалысты ойындар
C. дидактикалық ойындар
D. іскерлік ойындар
E. сюжетті-рөлді ойындар
Шығармашылық ойынға жатады:
A. барлығы дұрус
B. театрландырылған
C. сюжеттік-рөлдік
D. драматизациялық
E. құрылыстық-конструктивтік
Нақты анықталған және орындау үшін міндетті ережелері бар, қатаң, формалды ойын.
A. ережелі ойундар
B. шығармашылық ойындар
C. сюжетті-рөлді ойындар
D. іскерлік ойындар
E. құрылыстық-конструктивтік
Балалардың өздері ойлап тапқан ойындары – шығармашылық ойындары, ал үлкендердің ойлап тапқан ойындары - ережесі бар ойындар деп қай ғалым тұжырымдаған?
A. Н. К. Крупскайя
B. В. В. Давыдов
C. П. Г. Саморукова
D. Ю. Комаржевский
E. И. Л. Наумченко
Ережелі ойынға жатады:
A. барлығы дұрус
B. ұлттық
C. компьютерлік
D. дидактикалық
E. қимыл-қозғалыс
В.В.Давыдов Ресей педагогикалық энциклопедиясында балалар ойындарының неше түрін бөліп көрсетеді?
A. 2
B. 3
C. 4
D. 5
E. 6
Балалар ойындарын шығармашылық және ережелі ойындар деп екі топқа бөлген кім?
A. П. Г. Саморукова
B. Мысливченко
C. Коморжевский
D. Джемс
E. Давыдов
Ережелі ойындардың неше типі бар?
A. 3
B. 2
C. 4
D. 5
E. 6
Ойлау, зейін, ес, комбинаторлық қабілеттер қажет ететін ережелі ойын қалай аталады?
A. стратегиялық ойындор
B. шанстық ойындар
C. ашық (бекітілген) ережелі ойындар
D. жасырын ережелі ойындар
E. драматизациялық ойындар
Шығармашылық ойындар мектеп жасына дейінгі баланың қандай танымдық мүшелерін және шығармашылық қабілетттерін дамытады?
A. Барлығыдұрыс
B. Көру
C. Ойлау
D. Сөйлеу
E. есту
Шығармашылық ойындарды қандай оқу іс-әрекеттерінде қолдану маңызды емес?
A. денешынықтыру
B. бейнелеу өнері
C. тіл дамыту
D. мүсіндеу өнері
E. музыка
Ресей педагогикалық энциклопедиясында балалар ойындарының 2 түрін бөліп көрсеткен кім?
A. В.ВДавыдов
B. Мысливченко
C. Коморжевский
D. Саморукова
E. Джемс
Іскерлік ойындарды неше топқа бөлуге болады?
A. 6
B. 3
C. 4
D. 5
E. 2
Балаларға белгілі бір білім беріп, іскерлік пен дағдыны қалыптастыру мақсатын көздейтін ережелі ойын түрі қалай аталады?
A. дидактикалық
B. құрылыстық-конструктивтік
C. Театрландырылған
D. сюжеттік-рөлдік
E. драматизациялық
Дидактикалық ойын дегеніміз?
A. оқыту мақсатын іске асыруға арналған арнаулы ойындар
B. педагогикалық жұмысты ойын түрінде ұйымдастырудың әдістері мен тәсілдерінің жиыны
C. оқу–тәрбие міндеттерін шешуге бағытталған әр түрлі ойындарды қолдануды көздейтін дидактикалық жүйелер
D. баланы күшті қоғамдық қатынастар жүйесіне енгізу және оған мәдениет байлығын игерту құралы
E. Заттар арқылы үлкен адамдардың шынайы істерін қайталап көрсету
Дидактикалық ойындар неше топқа бөлінеді?
A. 3
B. 2
C. 4
D. 5
E. 6
Заттық, үстел- үсті, сөздік ойындар қай ойын түрлеріне жатады?
A. дидактикалық ойын
B. ұлттық ойын
C. қозғалмалы ойын
D. сюжетті ойын
E. іскерлік ойын
Дидактикалық ойын түрлерін ата?
A. заттық, үстел- үсті, сөздік ойундар
B. қозғалмалы, заттық, ұлттық ойындар
C. қозғалмалы, іскерлік, сөздік ойындар
D. ұлттық, сюжетті, қозғалмалы
E. заттық, сөздік, іскерлік
Үстел- үсті ойындары қай кезде ойнатылады?
A. таңертеңгы қабылдауда
B. үйге қайту кезінде
C. серуен кезінде
D. ұйымдастырылған оқу іс- әрекеті кезінде
E. жаттығу кезінде
Баланың өмірі мен іс- әрекетін дұрыс ұйымдастыру- оларды тәрбиелеу деген сөз. Тәрбиенің тиімді процесі ойын және ойынның өзара қарым- қатынасы формаларында жүзеге асырылатын себебі сол, бала мұнда өмір сүруді үйренбейді, өз өмірімен тіршілік етеді- деп айтқан кім?
A. П.Усова
B. А.С.Макаренко
C. Сухомлинский
D. Әбселемова
E. Құнанбаев
Дидактикалық ойынның маңызын, түрлерін, қолдану жолдарын атап көрсеткен ғалымдар
A. С. Ахметов, А. Әбішова, М.В. Кларин
B. Ж.С. Хайдаров, А.П. Усова
C. А.С.Макаренко, М.В. Кларин, Г. Төлтаева
D. Г. Төлтаева, С. Ахметов
E. С. Ахметов, В.Сухомлинский
Дидактикалық ойындар оқытудың ойын әдісі ретінде неше түрде қарастырылады?
A. 2
B. 3
C. 5
D. 6
E. 4
Дидактикалық ойынның ерекшелігі
A. Баланы оқыту, олардың ойлау қабілетін жаттықтыру, және дамыту, игі қасиеттерді тарбиелеу
B. заттың ерекше тегінің— ойыншықтардың іс-әрекеттерін игеруден тұрады
C. қарым-қатынас пен біріккен әрекетті танудың жолдары мен тәсілдеріне меңзейді, белсенді диалог негізінде құрылады
D. Ойынға деген қызығу, оған қатысуға деген тілек балаларды өзара келісімге де келтіреді
E. дұрыс жауабы жоқ
Міндет, ереже, әрекет, нәтиже ойынның аяқталуы дидактикалық ойынның несіне жатады?
A. құрылумы
B. шарты
C. негізі
D. бөлімі
E. жоспар
Сөздік ойындарды педагогикалық үдерісте қолдануға қолайлы болу үшін неше топқа біріктіруге болады?
A. 4
B. 2
C. 3
D. 5
E. 6
Білім беруді ойынмен ұштастыру дидактикалық ойынның несіне жатады?
A. мақсаты
B. ерекшелігі
C. жоспары
D. міндеті
E. негізі
Ойын арқылы оқушы
A. барлығы дұрыс
B. есте сақтау қабілеті дамиды
C. өздігінен жұмыс істеуге үйренеді
D. қисынды ой- қабілетін дамытады
E. зейіні қалыптасады
Дидактикалық ойындарды ұйымдастыру педагогпен негізгі неше бағыт бойынша жүзеге асады
A. 3
B. 4
C. 2
D. 5
E. 6
Балалардың салыстыру, беттестіру, дұрыс ақыл қорытындысын жасауын дамытуда қолданылатын сөздік ойындар
A. Ұқсайды – ұқсамайды, Кім өтіріктікөбірекаңғарады?
B. Тапшы?, Дүкен, Иә – жоқ
C. Кімге не керек?, Үш затты ата, Бір сөзбен ата
D. дұрыс жауабы жоқ
E. Бұзылған телефон, Түстер, Ұшады – ұшпайды
Мектеп жасына дейінгі кезеңдегі ойынның түрлері:
A. Барлықжауаптардұрыс
B. Қимылды ойындар, ережелі ойындар;
C. Драмалық ойындар, дидактикалық ойындар;
D. Үстел үсті ойындары, ермек ойындар;
E. Сюжетті- рөлді ойындар, құрылыс ойындары;
4- Мектеп жасына дейінгі балалардың негізгі іс әрекеті ойын
Рольді ойын элементтері қай балалық шақтың кезенінде дамиды:
A. Кішімектепжасындағышақ;
B. Сәбилік шақ;
C. Екінші балалық шақ;
D. Нәрестелік шақ;
E. Емшек жасындағы шақ;
Ролъді ойын қай процестің дамуында анықтаушы орын алады?
A. қиял
B. ойлау
C. сөйлеу
D. ес
E. зейін
3.4 жастағы бала ойынының ұзақтығы?
A. 10-15 мйнут
B. 20-25 минут
C. 30 минут
D. 35 минут
E. 25-30 минут
Балабақшада баланың басым көп уақытын ... алады.
A. ойын
B. жаттығу
C. оқу әрекеті
D. сергіту сәті
E. дұрыс жауабы жоқ
Неше жаста сюжеттік-рөлдік ойындар кемеліне жетіп, толысады?
A. 5-6жаста
B. 2-3 жаста
C. 1-2 жаста
D. 3-4 жаста
E. 7 жаста
Қай ғалым ойынды өз монографиясында екі жақтама қарауға болады деген: бірінші – ойын ересектерге еліктеу,екіншісі-ол қуаныштың,өмірдің жоғарғы әуезділігінің негізі болады деген.
A. А.С.Макаренко;
B. К.Д.Ушинский;
C. Ж.Пиаже;
D. Д.Б.Эльконин;
E. С.А.Шмаков;
Ойынның негізгі құрылымдық компоненттерін бөлу, артығын ал:
A. Байланысты арекеттер;
B. Ойындық әрекеттер;
C. Роль;
D. Ереже;
E. Сюжет;
Рольдік ойынның алғы шарттары:
A. Заттармен арекеті;
B. Заттың атын өзгерту, бала іс-әрекетін үлкендермен теңестіру басқа біреудің іс-әрекетін қайталау;
C. Басқа балалармен қарым-қатынасқа түсу, сөйлеудің дамуы, ойлау қабілетінің көбеюі;
D. Рольдерді бөлу;
E. Өзін басқа біреудің есімімен атау, қиялының дамуы, өз беттілікке үйрену;
Баланың ойын әрекетіне арналған арнайы құрал
A. Ойуншық;
B. Портфель;
C. Оқулық;
D. Орындық;
E. Қалам;
Рольді ойын элементтері қай шақта дами бастайды:
A. Сабилік шақ;
B. Жеткіншектік кезең;
C. Жаңа туған бала;
D. Қарттық шақ;
E. Қыз, бозбалалық шақ;
Ойын мектепке дейінгі балалар үшін:
A. айналадағыны танып білу тәсілі
B. ермек
C. іс- әрекет
D. қарым- қатынас
E. өзіндік ерекшелігі бар еңбек
Платон тәрбие берудің маңызы не деп қарады:
A. Ойын;
B. Көрнекілік;
C. Оқу;
D. Жазу;
E. Еңбек;
Бала ойынының теориясын жасай отырып, оның білімдік-тәрбиелік маңызын көрсеткен Ресейдің педагогы:
A. Ушнйский;
B. Макаренко;
C. Крупская;
D. Симонович;
E. Водовозова;
Ойын – еңбектің баласы-деген кім?
A. Плехаңов;
B. Ушинский;
C. Макаренко;
D. Запорожец;
E. Крупская;
Ежелгі ойындар адамның бос уақытындағы қызметі деп тұжырымдады:
A. Шиллер
B. Плеханов
C. Вундт
D. Бюллер
E. Ушинский
Қай халықта ойын сөзінің мағынасы қуаныш, мереке сөздерінің мағынасымен ұштасып жатыр?
A. Қазақ халқында
B. Еврей
C. Қытай
D. Ежелгі Рим
E. Дұрыс жауабы жоқ
Кімдер құдай ойынға қатысушыларды қорғайды деп ойлады?
A. Греқтер
B. Қазақтар
C. Еврейлер
D. Қытайлар
E. Үнділер
Ойын әрекетінің философиялық негіздерін ғылыми тұрғыдан қарастырған :
A. В. Вундт Ф. Шиллер К.Бюллер
B. Г. В. Плеханов, З. Фрейд, П. П. Блонский
C. К. Д. Ушинский, П. П. Блонский, С. Л. Рубинштейн
D. С.Л.Рубинштейн, Г.В.Плеханов, К.Д.Ушинский
E. Дұрыс жауабы жоқ
Сабаққа ойын элементтерін енгізу оқушылардың білім алу үрдісін жеңілдетеді. Ойынды балалардың өз бетімен ерікті атқаратын іс-әрекеті, ойын арқылы адамның жан дүниесінің барлық қырлары, жүректілігі, ерік-жігері қалыптасады,- деген:
A. КУшинский
B. С. Л. Рубинштейн
C. В. Вундт
D. Ф. Шиллер
E. З. Фрейд
Ойын бастауыш сынып оқушыларының барлық әрекеттерін ынталандырудың әдісі,- деп қараған:
A. Бабанский
B. Рубинштейн
C. Шиллер
D. Фрейд
E. Вундт
II-ші дүние жүзілік соғыс кезінде Лондонды бомбылауды бастарынан өткерген балалармен ойын арқылы жұмыс істеуде қолданған:
A. Анна Фрейд
B. З. Фрейд
C. Ф. Шиллер
D. К. Ушинский
E. С.Л. Рубинштейн
Қазақ балаларының ұлттық ойынына тоқталғандардың бірі – орыс ғалымы- A. ААлекторов
B. Вундт
C. Ф. Шиллер
D.С.Л. Рубинштейн
E. Дұрыс жауабы жоқ
ХХ ғасырдың басында өмір сүрген этнограф М. Гуннер қазақтың ұлттық ойындарын нешеге жіктейді?
A. 7
B. 8
C. 5
D. 6
E. 4
Бала үшін ойын ешкім үйрете алмайтын нәрсеге үйрету әдісі болып табылады,-деген кімнің тұжырымдамасы?
A. З. Фрейд
B. Анна Фрейд
C. Ф. Шиллер
D. К. Ушинский
E. С.Л. Рубинштейн
О рождении и воспитании детей киргизов, правилах и власти родителей (Орынбор, 1891) аттыеңбек кімдікі?
A. А. Алекторов
B. Ф. Шиллер
C. С.Л. Рубинштейн
D. Вундт
E. Дұрыс жауабы жоқ
Ойын терапиясының сеансында балаларға видеокамералармен кедергі жасамау үшін басқалай қалай бақылауға болады?
A. Гезелла айнасы арқылы
B. Жасырын камера арқылы
C. Балалар арасында жүру арқылы
D. Дұрыс жауабы жоқ
E. Барлық жауап дұрыс
Ойын терапиясында қандай ойындар қолданылады?
A. Құрылымдық және құрылымдық емес
B. Нақты және жазбаша
C. Белгілі белгісіз
D. Көлемді және ауқымды
E. Дұрыс жауап жоқ
Құрылымдық ойындарға жатады:
A. Қуыршақ пен ойнау
B. Секіру
C. Өрмелеу
D. Сурет салу
E. Жүгіру
Құрылымдық емес ойындарға жатады:
A. ормелеу
B. Қуыршақ
C. Сурет
D. Телефон
E. Телеграф
Ойын терапиясының бөлмесіндегі сабақ тақтасы жерден қанша метр қашықтықта болу керек?
A. 1,5
B. 3
C. 2
D. 4
E. Дұрыс жауабы жоқ
5- Сюжеттік ролдік ойындар
Ойын терапия бөлмесінде ойыншықтарды қою үшін қандай жиһаз болу керек?
A. Дұрыс жауабы жоқ
B. Үстелдер
C. Текшелері бар сөрелер
D. Кишкене сөрелер
E. Жәшіктер
Құрылымдық ойындар неше жастағы балаларға оптималды?
A. 4 пен12 жас аралығы
B. 5 пн 6 жас аралығы
C. 7 мен 8 жас аралығы
D. 11 мен 12 жас аралығы
E. 6 мен 10 жас аралығы
Ойын терапиясында топ мүшелерінің жас айырмашылықтары бір-бірінен неше жас аралығынан көп болмауы керек
A. 1
B. 3
C. 2
D. 4
E. 5
Топтық ойын терапиясы баланың қандай жақтарын дамытуға бағытталған?
A. Мен тұжырымдамасын
B. Өз-өзіне деген сенімділік
C. Қоршаған ортаға көзқарас дамытуға
D. Барлық жауап дұрыс
E. Дұрыс жауабы жоқ
Ойын терапиясы дегеніміз не?
A. Бала психикасын дәрісіз емдеу
B. Халықтың баланы әдептілікке, сауаттылыққа баулитын құралдың бірі.
C. Педагогикалық жұмысты ойын түрінде ұйымдастырудың әдістері мен тәсілдерінің жиыны
D. Балалар өздерінің рольді ойындарында айналасындағы шындықтың көп жақтылығын көрсетеді
E. Баланы қызықтыра отырып білімді меңгерту
Ойын дегеніміз?
A. Халықтың баланы әдептілікке, сауаттылыққа баулитын құралдың бірі.
B. Бала психикасын дәрісіз емдеу
C. Педагогикалық жұмысты ойын түрінде ұйымдастырудың әдістері мен тәсілдерінің жиыны
D. Балалар өздерінің рольді ойындарында айналасындағы шындықтың көп жақтылығын көрсетеді
E. Баланы қызықтыра отырып білімді меңгерту
Педагогикалық ойындар технологиясы дегеніміз
A. Педагогикалық жұмысты ойын түрінде ұйымдастырудың әдістері мен тәсілдерінің жиыны
B. Халықтың баланы әдептілікке, сауаттылыққа баулитын құралдың бірі.
C. Бала психикасын дәрісіз емдеу
D. Балалар өздерінің рольді ойындарында айналасындағы шындықтың көп жақтылығын көрсетеді
E. Баланы қызықтыра отырып білімді меңгерту
Сюжеттік рөлдік ойын дегеніміз?
A. Балалар өздерінің рольді ойындарында йналасындағы шындықтың көп жақтылығын көрсетеді
B. Халықтың баланы әдептілікке, сауаттылыққа баулитын құралдың бірі.
C. Педагогикалық жұмысты ойын түрінде ұйымдастырудың әдістері мен тәсілдерінің жиыны
D. Бала психикасын дәрісіз емдеу
E. Баланы қызықтыра отырып білімді меңгерту
Ойынның негізгі мақсаты...
A. Баланы қызықтыра отырып білімді меңгерту
B. Халықтың баланы әдептілікке, сауаттылыққа баулитын құралдың бірі.
C. Педагогикалық жұмысты ойын түрінде ұйымдастырудың әдістері мен тәсілдерінің жиыны
D. Балалар өздерінің рольді ойындарында айналасындағы шындықтың көп жақтылығын көрсетеді
E. Бала психикасын дәрісіз емдеу
Байқағыштық диагностикалық қызметі - ...
A. Педагогтың кәсіби біліктілігінің дианостикасы
B. Балабақша дамуы және білімге байланысты сұрақтараға қатысты құжаттарды тексеру
C. Оқу тәрбие үдерістің мониторингі
D. Тәрбиеге көмек ретінде байқаулар, анализ және болжау формаларын құру
E. Қоршаған ортаны өз бетінше зерделейді.
Консультациялық ақпараттар...
A. Балабақша дамуы және білімге байланысты сұрақтарға қатысты құжаттарды тексеру
B. Педагогтың кәсіби біліктілігінің дианостикасы
C. Оқу тәрбие үдерістің мониторингі
D. Тәрбиеге көмек ретінде байқаулар, анализ және болжау формаларын құру
E. Қоршаған ортаны өз бетінше зерделейді
Диагностика аналитикалық бағыт ...
A. Оқу тәрбие үдерістің мониторингі
B. Балабақша дамуы және білімге байланысты сұрақтараға қатысты құжаттарды тексеру
C. Педагогтың кәсіби біліктілігінің дианостикасы
D. Тәрбиеге көмек ретінде байқаулар, анализ және болжау формаларын құру
E. оршаған ортаны өз бетінше зерделейді.
Статистикалық аналитикалық бағыт...
A. Тәрбиеге көмек ретінде байқаулар, анализ және болжау формаларын құру
B. Балабақша дамуы және білімге байланысты сұрақтараға қатысты құжаттарды тексеру
C. Оқу тәрбие үдерістің мониторингі
D. Педагогтың кәсіби біліктілігінің дианостикасы
E. Қоршаған ортаны өз бетінше зерделейді
Ойынды басқару міндеттері...
A. Мектепке дейінгі балалық шақта адамның жеке тұлғалық қасиеттерінің негізі қалыптасады
B. Ойынында балалардың өз бетімен жұмыс істеуді дамыту керек
C. Кішкене балаларға мейлінше тән оқыту формасы болып табылады.
D. Оны балалардың өздері жасайды.
E. Барлық жауап дұрыс
Сюжеттік-көрсету...
A. Ойынында балалардың өз бетіме жұмыс істеуді дамыту керек
B. Мектепке дейінгі балалық шақта адамның жеке тұлғалық қасиеттерінің негізі қалыптасады
C. Кішкене балаларға мейлінше тән оқыту формасы болып табылады.
D. Оны балалардың өздері жасайды.
E. Барлық жауап дұрыс
Дидактикалық ойын ...
A. Кішкене балаларға мейлінше тән оқыту формасы болып табылады.
B. Ойынында балалардың өз бетімен жұмыс істеуді дамыту керек
C. Мектепке дейінгі балалық шақта адамның жеке тұлғалық қасиеттерінің негізі қалыптасады
D. Оны балалардың өздері жасайды.
E. Барлық жауап дұрыс
Сюжетті рөлді ойындардың ерекшелігі
A. Оны балалардың өздері жасайды.
B. Ойынында балалардың өз бетімен жұмыс істеуді дамыту керек
C. Кішкене балаларға мейлінше тән оқыту формасы болып табылады
D. Мектепке дейінгі балалық шақта адамның жеке тұлғалық қасиеттерінің негізі қалыптасады
E. Барлық жауап дұрыс
Баланы жақсы тану және түсіну үшін оны ойын кезінде бақылау керек- деген... A
A. Ж.Руссо
B. Ж. Аймауытов.
C. Ж.В.Арутюнян
D. А.С.Макаренко
E. Ушинский
Баланың ынтасын тарту үшін оқылатын нәрседе бір жаңалық болу керек-деп жазады
A. ЖАймауытов.
B. Ж.Руссо
C. Ж.В.Арутюнян
D. А.С.Макаренко
E. Ушинский
"Баланың ойынға деген құмарлығы бар, сол құмарлықты қанағаттандыра білуіміз керек. Ойнау үшін тек қана уақытты бөліп қана қоймай, сонымен бірге баланың барлық өміріне ойынды бере және сіңіре білуіміз қажет. Оның барлық өмірі - ойыннан тұрады", -деген ...
A. А.CМакаренко
B. Ж. Аймауытов
C. Ж.В.Арутюнян
D. Ж.Руссо
E. Ушинский
Ойын терапиясы
A. Арттерапияның түріне жатады.
B. Музыка терапияның түріне жатады.
C. Бейнелеу терапияның түріне жатады
D. Құм терапияның түріне жатады.
E. Билиотерапияның түріне жатады.
Ойын арқылы балалар мен ата-аналарға психотерапиялық әдістердің әсері
A. Ойын терапиясы
B. Библиотерапия
C. Музтерапия
D. Арт терапия
E. Барлық жаубы дұрыс
Балаларға қатысты ойын терапиясының неше ерекшелігі бар
A. 2
B. 6
C. 1
D. 5
E. 4
Балалар ойынының негізі
A. ойынның тақырыбы
B. ойын барысы
C. ойынның сюжеті, құрамы
D. рольдер, ойынның сюжеті, құрамы
E. барлық жауабы дұрыс
Ойын терапиясы өткізіледі
A. Барлық жауабы дұрыс
B. ата-анасы ажырасқан балаларға
C. тастанды балаларға
D. стрессты төмендетуде
E. қорқынышты төмендетуде
Формасына қарай ойын терапиясы
A. жекелей, топтық
B. топтық
C. жекелей
D. ұжымдық, таптық
E. барлық жауабы дұрыс
Ойын терапиясында психологқа қойылатын талаптар
A. Барлық жауабы дұрыс
B. эмоциялық балаға деген қолдау
C. оның сезімдері мен уайымдарын максималды түрде түсіне алу
D. балаға қабылдау атмосферасын жасау
E. балаға жағдайды ұғынықты формада вербалтзациялау және көрсету
Дети и война еңбегінің авторы
A. А.Фрейд
B. Кляин
C. Гуг-гельшут
D. Выготский
E. Я.А.Коменская
Материалды қолдану құрамына қарай ойын терапиясы
A. структуралық, структуралық емес
B. жекелей, топтық
C. барлық жауабы дұрыс
D. рольдік, сюжеттік
E. құрамдас, аралас
Ойын әрекеті келесі қызметтерді атқарады
A. барлық жауабы дұрыс
B. ойын-сауық
C. коммуникативтік
D. қарым-қатынастық
E. диагностикалық
6- Қимыл қозғалыс ойындар
МЖД баланың негізгі іс-әрекеті
A. ойын
B. оқу
C. жұмыс
D. даму
E. ойлау
Ойын терапиясы функциялық жағынан
A. барлық жауабы дұрыс
B. директивті, директивті емес
C. топтық, жекелей
D. структуралық, структуралық емес
E. рольдік, сюжеттік
Критериге сүйене, теориялық жағынан ойын терапиясы
A. барлық жауабы дұрыс
B. ортақтандырылған
C. көңіл аудару
D. өзгешелік
E. барысында қарым-қатынас орнату
Ойын терапиясының негізгі механизмдері
A. барлық жауабы дұрыс
B. өзіндік менінің қалыптасуы
C. тең құқылық
D. модельдеуі
E. сатылы жұмыс
Қай коррекцияда айна арқылы бақылау әдісі қолданылады
A. ойын терапия
B. музтерапия
C. арт терапия
D. библиотерапия
E. би терапия
Адам өміріндегі негізгі іс-әрекеттер
A. ойын, оқу, жұмыс
B. көбею, қозғалу, тыныс алу
C. неке құру, бала тәрбиелеу
D. қоршаған орта туралы білімдерді меңгеру
E. барлық жауабы дұрыс
Ойын түрлері
A. барлық жауабы дұрыс
B. логикалық, қозғалмалы
C. спорттық, санамақ
D. дидактикалық, жарыс
E. ұлттық
Ойын-баланың негізгі ісі
A. М.Жұмабаев
B. Құнанбаев
C. Макаренко
D. А.Фрейд
E. Я.А.Коменский
Отбасы, мектеп атты ойындар қай типтік топта
A. тұрмыстық құбылыстарды бейнелейтін
B. жасампаз еңбекті бейнелейтін
C. қоғамдық демонстрация
D. күнделікті іс-әрекет
E. дұрыс жауабы жоқ
Ең алғашқы ойын терапиясының негізін салушы
A. Кляин
B. Гуг-гельшут
C. А.Фрейд
D. Выготский
E. Я.А.Коменская
Зейінінің көлеміне байланысты 6-7 жастағы баланың ойын ойнау ұзақтығы
A. бірнеше сағатқа созылады
B. 10-20мин
C. 30-45мин
D. 1-2 сағат
E. дұрыс жауабы жоқ