Жүйке жүйесінің типі

Скачать


$1 Темпераментті алғаш рет сипаттаған:
- Аристотель.
- Платон.
- Гиппократ.
- Кречмер.
- Павлов.

$2 Мінездің көріністері көбінесе шарттыланады:
- Дамудағы акселерация.
- Госпитализм құбылысымен.
- Қоршаған ортаның әсері.
- Сензитивтілікпен.
- Сенсибилизациямен.

$3 Психика дегеніміз:
- Қоршаған ортадан шындьқтың мида бейнеленуі іс-әрекеті.
- Жүйке жүйесінің физиологиялық қызметі.
- Мидың рефлекторлық, іс-әрекеті.
- Бас ми материясының субстраты.
- Бақылаудың, жанның көрінісі.

$4 Қандайда бір әрекетті орындаудағы табиғи алғы шарттар:
- Ерікгі мінез.
- Талант.
- Дарындылық.
- Нышандар.
- Қабілеттер.

$5 Жеке түлғаның туа біткен ерекшеліктеріне не жатады:
- Темперамент.
- Қабілеттер.
- Мінез.
- Еc.
- Зейінділік.

$6 Қызбалық және асығыстықты сипаттайтын темперамент типі:
- Меланхолик.
- Холерик.
- Сангвиник.
- Флегматик.
- Флегмахалик.

$7 Өзінің іс - әрекетінің нәтижесіне канағаттанарлықтың көрінуі бұл:
- Интелектуалды сезім.
- Эстетикалык сезім.
- Адамгершілік сезімі.
- Практикалық сезім.
- Эмоциялар.

$8 Төменде келтірілген қасиеттердің кайсысы адамды тұлға ретінде сипаттайды:
- Эмоциялы.
- Қызбалық.
- Ұқыптылық.
- Ұяңдық.
- Ұялшақтық.

$9 3аттар мен құбылысардың жалпы жәнемаңызды белгілері бойынша ойша біріктіруге байланысты ой операциясы қалай аталады:
- Айналу.
- Синтез.
- Теңестіру.
- Жалпылау.
- Абстракция.

$10 Сценарист театр үшін пьеса жазды. Осы жағдайда сөйлеудің қандай түрі туралы айтуга болады:
- Диалогты.
- Монолог.
- Жазбаша.
- Іштей.
- Ауызша.

$11 Алғашқы рет темпераменттің физиологиялық негіздерін ғылыми түрде кім негіздсген:
- Небылицын.
- Гиппократ.
- Леонтьев.
- Выготский.
- Павлов.

$12 Мінез дегеніміз:
- Адамда еріктің пайда болуы.
- Қоғамдағы мінез-құлқы этикасы.
- Қарым-қатынас пен іс-әрекетте байқалатын жеке тұлғалық ерекшелікгер.
- Белгілі бір бағдар.
- Тума табиғи сапасы.

$13 Төмендегі сапалардың кайсысы тұлғаны жеке адам ретінде сипаттайды:
- Эмоцияға берілгіштік.
- Ерік.
- Ұяңдылық.
- Ұялшақтық.
- Қызбалық.

$14 Табиғат әсемдігіне тандану ол:
- Интелектуалды сезімдердің.
- Эстетикалык сезімдердің.
- Адамгершілік сезімдердің.
- Практикалык, езімдердің.
- Эмоциялардың.

$15 Ұжым туралы ілімнің негізін салушылардың бірі:
- Макаренко.
- Руссо.
- Выготский.
- Эльконин.
- Рубинштейн.

$16 Ресейдегі алғашқы психологиялык, лабораторияның негізін салған кім:
- Бехтерев.
- Выготский.
- Ушинский.
- Ланге.
- Ломоносов.

$17 1с-әрекетті сапалы және нәтижелі орындай білу қалай аталады:
- Талант.
- Дарындылық.
- Қабілет.
- Нышан.
- Ерік.

$18 Қандай да бір іс - әрекетті орындау мүмкіндігі немесе қамтамасыз етіледі:
- Ерікті мінезбен.
- Дарындылықпен.
- Данышпандьшықпен.
- Нышандармен.
- Қабілеттермен.

$19 Туындайтын проблемаларды шешуде дискуссиялы тұрғыға негізделген жеке адамдар арасындағы өзара карым қатынастар стилі:
- Либеральды.
- Авторитарлы.
- Демократиялық.
- Қамкорлық.
- Конфронтация.

$20 Баска адамдармен байланыскд жеңіл енетін адам қалай аталады:
- Интроверт.
- Экстраверт.
- Гетероверт.
- Гиповерт.
- Нормостеник.

$21 Айналасындағы адамдармен қарым - кдтынас процесіне түсуде қиналатын адам қалай аталады:
- Интроверт.
- Экстраверт.
- Гетероверт.
- Гиповерт.
- Нормостеник.

$22 Үміт пен идеалга көңіл қалу қалай аталады:
- Конформизм.
- Фрустрация.
- Депрессия.
- Апатия.
- Агнозия.

$23 Қысқа мерзімді эмоциялар қалай аталады:
- Реакциялар.
- Жағдайлар.
- Аффектілер.
- Эмоциялық карым-қатынастар.
- Эйфория

$24 Әсершілдік пен тез ренжігіштікпен сипатталатын темперамент типі:
- Меланхолик.
- Холерик.
- Сангвиник.
- Флегматик.
- Флегмахолик.

$25 Басқалардың қолынан келмейтін деңгейде творчестволық іс - әрекетті орындауға мүмкіндік беретін жеке тұлғалық сапа?
- Қабілеттілік.
- Дарындылық.
- Данышпандық
- Сензитивтілік.
- Сенсибилизация.

$26 Жауап беру реакциясы баяу жүретін темперамент типі:
- Меланхолик.
- Холерик.
- Сангвиник.
- Флегматик.
- Флегмахолик.

$27 Жеке тұлғаны калыптастыратын процесс:
- Іс - әрекет.
- Тәрбие.
- Окыту.
- Ерік сапаларының дамуы.
- Сенсибилизация.

$28 Өзгерген қоршаған орта жағдайына тез бейімделумен сипатталатын темперамент типі:
- Меланхолик.
- Холерик.
- Сангвиник.
- Флегматик.
- Флегмахолик.

$29 Көпшілік оқырмандарга арнап жазылған кітап сөйлеудің кандай түрін пайдаланган:
- Сырттай.
- Іштей.
- Диалогтық.
- Жазбаша.
- Ауызша.

$30 Адамның өзіне бағытталған сөйлеу түрі:
- Эгоцентрикалық.
- Сырттай.
- Ауызша.
- Диалогты.
- Жазбаша.

$31 Қажеттіліктердің қанағаттануы немесе қанағаттанбауына байланысты қоршаған болмыстың уайым түрінде психикалық бейнеленуі:
- Жоғарғы сезімдер.
- Эмоциялар.
- Сана.
- Санадан тыс.
- Интуиция.

$32 Психиканың индивидтің жүйке реакцияларының қарқыны, күші жөне жылдамдығынан көрінетін динамикалық ерекшеліктерінің арақатынасы:
- Ұлттық ерекшеліктері.
- Темперамент.
- Табиғи нышандар.
- Қабілеттер.
- Мінез.

$33 Қоршаған ортамен қарым-қатынас процесінде туындайтын тұрақты эмоциялар:
- Эмоциялық реакциялар.
- Эмоциялық көзкарастар.
- Эмоциялық жағдайлар.
- Стресс.
- Шаршау.

$34 Жағдайды түсінуге бағытталған жөне өз мінез- кұлқының соған сәйкес әрекеттсрінің жиынтығы:
- Конфоризм.
- Интериоризация.
- Экстсриоризация.
- Бағдарлық іс - әрекет.
- Өнімді іс - әрекет.

$35 Жаңаны іздеуге бағытталған ойлаушының сезімі:
- Интелектуалды сезім.
- Эстетикалық.
- Адамгершілік.
- Практикалық.
- Эмоциялар.

$36 Өз-өзін бақылау әдісі:
- Социомстрия.
- Интроспекция.
- Психоанализ.
- Трансактті талдау.
- Референтометрия.

$37 Топтағы адамдардың бір-бірін өзара іріктеу мотивациясын камтамасыз ететін психологиялык, зерттеулер әдісі:
- Референтометрия.
- Бақылау.
- Интроспекция.
- Психоанализ.
- Социометрия.

$38 Мінез-кұлықтың дұрыстығын міндеттейтін практикалық маңызды міндеттердің қатарын шешу қабілеті байкалатын индивидтің даму деңгейі:
- Дамудың перцептивтік сатысы.
- Дамудың сенсорлық сатысы.
- Дамудың интеллектуалды сатысы.
- Филогенез.
- Онтогенез.

$39 Жүйке жүйесінің әлсіздігінен (Павлов теориясы бойынша), эмоциялық тұрақсыздықта, сенімсіздікте, терең күйзелістерде, тіпті үсақ-түйектерде көрінетін темперамент типі:
- Сангвиник.
- Меланхолик.
- Флегматик.
- Холерик.
- Инерттілік.

$40 Қоршаған ортаның өзгерістеріне жеңіл бейімделуі қасиетімен сипатталатын темперамент типі:
- Сангвиник.
- Меланхолик.
- Флегматик.
- Холерик.
- Инерттілік.

$41 Жүйке процестерінің жылдамдықтары баяу жүретін, бет- әлпет қимылының әлсіздігі байқалатын индивид темпераменті:
- Сангвиник.
- Меланхолик.
- Флегматик.
- Холерик.
- Инерттілік.

$42 Шыдамсыздық, шапшандық, тез козғалу және қоршаған ортамен қарым-қатынасының байланысы болжамсыздық қабілеттері қандай темпераментке жатады:
- Сангвиник.
- Меланхолик.
- Флегматик.
- Холерик.
- Инерттілік.

$43 Шартты рефлекстердің калыптасуында козу мен тез тежелудің жеңілділігімен сипатталатын жүйке жүйесінің типі:
- Инерттілік.
- Тежелуші.
- Динамикалық.
- Меланхолик.
- Лабильділік.

$44 Индивидтің өзімен іс-әрекетімен айналасындағылармен өзара катынастарыньщ эмоционалды келбетіне жүйке реакцияларының к,арк,ындылығында, жылдамдылығында, күшінде көрінетін психиканың динамикалық ерекшеліктерінің арақатынасы:
- Инерттілік.
- Тежелуші.
- Динамикалық.
- Меланхолик.
- Лабильділік.

$45 Әдетте флегматик типіндегі адамға тән, оған әсер етуші тітіркеңдіргіштерге жауапты реакциялардың баяулылығы:
- Қарқындылығы.
- Тежелу.
- Динамикалық.
- Меланхолик.
- Лабильді.

$46 Жеке тұлғаның іс-әрекетімен айналасындағылар мен қарым-қатынасында орын алатын тұрақты даралық, ерскшеліктерінің жиынтығы:
- Мінез.
- Темперамент.
- Қабілеттср.
- Этнос.
- Экстраверттілік.

$47 Басыңқы эмоциялық жағдай қимыл - козғалыстың тсжелуімен және қоршаған ортаға қызығушылығының төмендеуімен сипатталатын басыңқы эмоционалды күй:
- Стресс.
- Депрессия.
- Апатия.
- Амбиваленттілік.
- Қызғаныш.

$48 Жүйке жүйенің қоршаған ортадағы өзгерістсрге тез ыңғайлану қабілетінде көрінетін типі:
- Инертгілік.
- Тежелу.
- Динамикалық.
- Қозғалмалылық.
- Лабильды.

$49 Танымға деген ұмтылыста көрінетін ақыл-ой сезімі -
- Қызығушылық.
- Білуге кұмарлық.
- Табандылық.
- Жан-тәнімен берілу.
- Импульсивтілік.

$50 0йланбай тез әрекет жасау холерик типіндегі адамның мінез бітістерінің қай көрінісінде байкалады:
- Жауапкершілік.
- Дербестілігі.
- Жан тәнімен берілу.
- Импульсивті.
- Данышпандық.

$51 Жеке қажеттіліктерін канағаттандыру үшін айқындалатын мінез- бітістері:
- Эгоизм.
- Мансапқұмарлық.
- Шешім қабылдаушылық.
- Еркелік.
- Руханисыздық.

$52 Белгілі іс- әрекетгің табысты орындалуын қамтамасыз ететін адамның тума сапасы:
- Қабілеттер.
- Дарындылық.
- Талант.
- Нышан.
- Данышпандық.

$53 Іс- әрекеттің табысты орындалуын жасау жөне оны жеңіл меңгерілуіне шешімділігіне себепші болатын жеке түлғаның даралық психологиялық ерекшелігі:
- Талпынушылық.
- Дарындылық.
- Талант.
- Нышан.
- Данышпандық.

$54 Шығармашылықты және іс - әрекеттің жоғары деңгейдегі өнімділігін қамтамасыз ететін қабілеттердің жоғарғы деңгейде дамуы:
- Талпынушылық.
- Дарындылық.
- Талант.
- Нышан.
- Данышпандық.

$55 Қабілеттердің жоғарғы және кайталанбас деңгейдегі дамуы:
- Талпынушылық.
- Дарындылық.
- Талант.
- Нышан.
- Данышпандық.

$56 Қандайда бір іс- әрекеттің түрлерін нәтижелі меңгеруіне ықпал ететін жоғары жүйке жүйесінің анатомиялык- физиологиялық туа біткен ерекшелікгері:
- Талпынушылық.
- Дарындылық.
- Талант.
- Нышан.
- Данышпандық.

$57 Адамның жаңаны іздестіруге итермелейтін оның ақыл-ой іс-әрекетімен байланысты сезімдері.
- Интеллектуалды сезім.
- Адамгершілік сезім.
- Тәжірибелік сезім.
- Эстетикалык, сезім.
- Эмоция.

$58 Өте қуатты және қысқа мерзімде көрініс беретін эмоциялық жағдай:
- Аффект.
- Апатия.
- Амбивалентгі.
- Депрессия қобалжу.
- Стресс уайым.

$59 Қарама-карсы эмоциялар мен сезімдердің бір уакытга көрініс беруі (мысалы:күлкі мен жас; махаббат пен жек көру сезімі):
- Енжарлық.
- Қарама-қарсы сезімдік.
- Депрессия.
- Стресс.
- Антипатия.

$60 Іс- әрекет процесінде бұрын қабылданған заттар мен құбылыстардың бейнесі:
- Ұғым.
- Депривация.
- Байқампаздығы.
- Рецепция.
- Иллюзия.

$61 Психикалық қалыпқа жататындар:
- Түйсіну.
- Көңіл-күй.
- Темперамент.
- Мінез.
- Қиял.

$62 Адамның іс-әрекетін сипаттайтын және оның барлық кылықтарынан көрініс табатын тұрақты эмоционалды калпы:
- Көңіл-күйі.
- Ұят.
- Қысылуы.
- Ұялшақтық.
- Тұйықтық.

$63 Қажеттілікпен және мотивтермен байланысты тікелей сезгіштік күйзелістіктердің субьект үшін тәуелдігін бейнелейтін психикалық күй:
- Эмоциялар.
- Адамгершілік сезімдер.
- Эстетикалык, сезімдер.
- Праксистік сезімдер.
- Интеллектуалды сезімдер.

$64 Адамның айналадағы заттарға және құбылыстарға деген өзінің қарым- қатынасының эмоционалды түрде күйзелісі:
- Эмоция.
- Сезім.
- Достық
- Ғашықтық.
- Махаббат.

$65 Өте терең, кажетгілік күшіне байланысты ауыспалы эмоционалді қажеттілік күшімен байланысты күйзелісі:
- Құмарлық.
- Стресс.
- Аффект.
- Қызғаныш.
- Қорқыныш.

$66 Субьект үшін маңызды жағдайлардың күрт өзгеруімен байланысты күшті және қысқа мерзімді және сананың тарылуымен жүретін күй:
- Құмарлық.
- Стресс.
- Аффект.
- Қызғаныш.
- Қорқыныш.

$67 Адамнан жүйке психикалык, күштерінің шоғырлануын және қысымын талап ететін экстремалды жағдайда пайда болатын эмоционалдық күй:
- Құмарлық.
- Стресс.
- Аффект.
- Қызғаныш.
- Қорқыныш.

$68 Қоршаган ортадағы заттар мен құбылыстардың жалпы және маңызды байланыстары мен қатынастарының бейнеленуі:
- Ес.
- Иллюзия.
- Қабылдау.
- Ойлау.
- Қиял.

$69 Тарихи тұрғыда қалыптасқан қарым-қатынас құралы:
- Тіл.
- Сөйлеу.
- Ойлау.
- Сана.
- Ақыл- ой.

$70 Адамдар үшін нақты мағынасы жөне мәні бар дыбыстардың бірлестігінен тұратын шартгы белгілердің жүйесі:
- Тіл.
- Сөйлеу.
- Ойлау.
- Сана.
- Пиктограммалар.

$71 Ең жетілген, адамның ойлары мен сезімдері аркылы берілетін, тек адамға тән іс - әрекет:
- Тіл.
- Сөйлеу.
- Ойлау.
- Сана.
- Ақыл- ой.

$72 Болмысты жанама түрде сөз арқылы бейнелеу:
- Қиялға.
- Ойлауға.
- Еске.
- Қабылдауға.
- Түйсіктерге тән.

$73 3аттар мен құбылыстардың жалпы және мәнді қасиеттерінің байланыс – қатынастарын -бейнелеу:
- Қиялға.
- Ойлауға.
- Еске.
- Қабылдауға.
- Түйсіктерге тән.

$74 Нақты жағдайға байланысты мағынасы түсінікгі болатын сөйлеудің түрі:
- Жазбаша.
- Монологты.
- Жағдайға байланысты.
- Эгоцентрикалық.
- Диалогты.

$75 Неғұрлым грамматикалық байланыстары толық сөйлеудің түрін аныктаңдар:
- Жазбаша.
- Монологты.
- Суырып салма.
- Эгоцентрикалық.
- Диалогты.

$76 Ұзақ жөне күрделі жолмен мағынаны мәнге айналдыратын, жан- жақты толық түсіндірме ретінде айтылатын сөйлеудің түрін анықтаңдар:
- Жазбаша.
- Монологты.
- Жағдайға байланысты.
- Эгоцентрикалық.
- Диалогты.

$77 Ұйқасымсыз және үздік- создық байланыссыз сөйлеудің түрін анықтаңдар:
- Жазбаша.
- Монологты.
- Суырып салма.
- Эгоцентрикалық.
- Диалогты.

$78 Сөйлеуде басқа адамның сөйлеуіне байланысты айтылатын түрін анықтандар:
- Жазбаша.
- Монологты.
- Жағдайға байланысты.
- Эгоцентрикалық.
- Диалогты.

$79 Алдын- ала жоспарланған және бағдарланған сөйлеудің түрін анықтаңдар:
- Жазбаша.
+ Монологты.
- Жағдайға байланысты.
- Эгоцентрикалық.
- Диалогты.

$80 Өз- өзіне бағытталған сөйлеудің түрін анықтаңдар:
- Жазбаша.
- Монологты.
- Суырып салма.
- Эгоцентрикалық.
- Диалогты.

$81 Міндеттерді шешу көру бейнелеріне байланысты іске асырылатын ойлаудың түрі:
- Затты- әрекетті.
- Көрнекі – бейнелі.
- Абстрактылы- логикалық.
- Практикалық.
- Теориялық.

$82 3атгармен әрекет жасау, қимыл әрекеттермен тікелей байланысты ойлаудың түрі:
- Затты- әрекетті.
- Көрнекі – бейнелі.
- Абстрактылы- логикалық.
- Практикалық.
- Теориялық.

$83 Сезім мүшелері арқылы алынған тәжірибеге сүйенбей міндеттерді шешуде ойша әрекет жасайтын ойлаудың түрі:
- Затты- әрекетті.
- Көрнекі – бейнелі.
- Абстрактылы- логикалық.
- Практикалық.
- Теориялық.

$84 Шығармашылық ойлаудың дамуына не әсер етеді:
- Ымырашылдыкқа бейімділік.
- Өз идеяларының мәнін жоғары бағалаушылық.
- Аса жоғары деңгейде дамыған сыни ойлау.
+ Обьектіні жаңа тұрғыдан көре білу кабілеті.
- Өзгелерден ерекшеленбеуді қалауы.

$85 Материалды және рухани мәдениет заттарын жасаумен, жаңа идеялар мен жаңалықтар ашуда көрінетін қабілет түрлерін анықтаңдар:
- Жалпы.
- Арнаулы.
- Шығармашылық.
- Коммуникативті.
- Ұйымдастырушылық.

$86 Туа біткен нышандарға байланысты, бірақ олармен пара-пар емес, қарапайым өмірлік тәжірибе негізінде қалыптасатын қабілеттердің түрлерін анықтаңдар:
- Жалпы.
- Арнаулы.
- Шығармашылық.
- Коммуникативті.
- Ұйымдастырушылық.

$87 0қыту мен тәрбиелеудің жемістілігін, білім, іскерлікпен дағдыны игеруді қамтамасыз ететін қабілет түрлерін анықтаңдар:
- Жалпы.
- Арнаулы.
- Шығармашылық.
- Коммуникативті.
- Ұйымдастырушылық.

$88 Басқаның қайғысы мен қуанышына ортақтаса білу:
- Эмпатия.
- Симпатия.
- Альтруизм .
- Аттракция.
- Аффилиация.

$89 Адамның белсенділігін жоғарылатып, іс-әрекетке ұмтылдыратын көтеріңкі сезім:
- Стеникалық.
- Астеникалық.
- Стресс.
- Эстетикалық сезімдер.
- Интеллект сезімдері.

$90 Сәтсіздік жағдайларында, үміттің үзілуі, тығырықтан шығуға жол таппаушылықпен ілесе жүретін эмоциялық күй:
- Апатия.
- Депрессия.
- Фрустрация.
- Конформдық (келісушілік).
- Аффект.

$91 Адамның іс-әрекеті мен мінез-құлқынанкөріне беретін, аса айқындалмаған, тұрақты эмоциялық күйі:
- Ғашыктық.
- Махаббат.
- Көңіл- күйі.
- Сағыныш.
- Зерігу.

$92 Аса күшті эмоциялар негізінде жасалынатын әрекеттер
- Еріксіз.
- Ерікті.
- Ипульсивті.
- Ақ астынан.
- Мақсатты.

$93 Адам белсенділігін төмендетіп, әлсірететін сезімдер:
- Стеникалық.
- Астеникалық.
- Стресс.
- Апатия.
- Депрессия.

$94 Адамның жан дүниесінің бұзылуы, күш жігері мен белсенділігінің төмендеуіне байланысты күйзелуінің жағдайлары:
- Стеникалық.
- Астеникалық.
- Стресс.
- Апатия.
- Депрессия.

$95 Экстермалды жағдайларда, адамның күш жігері мен эмоцияларын жүмылдыруды қажет ететін жағдайлары:
- Стеникалық.
- Астеникалық.
- Стресс.
- Апатия.
- Депрессия.

$96 Алға қойылған мақсатқа жетудегі қиыңдықтарды жеңуде көрінетін психикалық ерекшеліктері:
- Қорқу.
- Ерік.
- Өзін-өзі тәрбиелеу.
- Өзін -өзі игере білу.
- Шешімділік.

$97 Мына жағдайда Мен сені өлтіремін!,-деп айқайлады да, ол мәрмөр тақтаны алып, өзіне де белгісіз қуат-күшімен сермей бастады, - қандай эмоциялык жағдайлар көрінеді:
- Стресс.
- Аффект.
- Ашу.
- Қорқу.
- Фрустрация.

$98 Қандай эмоциялык. жағдай сипатталған: сыныпқа директор кіргенде, тақта алдындағы оқушы қыз сасып қалып, көмекші сұрақтарға да үздік- создык жауап берді, ал директор кеткен соң, барлық сүрақтарға нақты жауап бере алды
- Стресс.
- Аффект.
- Ашу.
- Қорқу.
- Фрустрация.

$99 Іс- әрекетке бейімділік:
- Орындауға ниеттілік.
- Оған деген кызығушылық.
- Еңбек сүйгіштік.
- Табандылық.
- Шығармашылық қабілетпен анықталады.

$100 Мінезді не аныктайды:
- Қимыл- қозғалыстың жақсы үйлесімі.
- Әсершілдік.
- Іске тез кірісушілік.
- Қатынасқа бейімділіктің жоғары деңгейі.
- Ұқыптылық.

$101 Мінезді не анықтайды:
- Жүріс- тұрысының аздығы.
- Төменгі мотивация.
- Жауапкершілік.
- Әсершілдік.
- Іске тез кірісушілік.

$102 Темпераментті не сипаттайды:
- Әдептілік.
- Ұкыптылық.
- Парыздық сезімі.
- Іске тез кірісушілік.
- Еңбек сүйгіштік.

$103 Темпераментті не анықтайды:
- Жауапкершілік.
- Ұқыптылық.
- Парыздық сезімі.
- Іске қабілеттіліктің төмендеуі.
- Еңбек сүйгіштік.

$104 Өзіне деген сыни ойлаудың төмендігі мен өз қабілеттері мен мүмкіндіктерін шамадан тыс артық бағалаумен байланысты мінездің көрінісі:
- Сезімге берілгіштік.
- Импульсивтілік.
- Шешімшілдік.
- Дербестілік.
- Өзіне сенімділік.

$105 Іс - әрекетінің жетекші мотиві саналатын елдің алдына шығу, қоғамдық өмірде құрметті жағдайға ие болу, атаққа ұмтылудан көрінетін мінез бітістері:
- Атақ құмарлық .
- Шешімділік.
- Сезімге берілгіштік.
- Импульсивтік.
- Өзіне сенімділік.

$106 Тек өзінің жеке басының қажеттіліктерін өтеуде көрінетін мінез- бітістері:
- Эгоизм.
- Атақ құмарлық.
- Шешімділік.
- Еркелік.
- Руханисыздық.

$107 Қоршаған ортадағылармен қарым-қатынастың бетімен жіберушілігі және немқұрайдылық:
- Либералды.
- Авторитарлық.
- Демократиялық.
- Конформдық.
- Теократия.

$108 Қарым-қатынас жеткіліксіздігі:
- Госпитализм.
- Авторитарлық.
- Қамкоршылық.
- Тайталастық.
- Конформдылық.

$109 3аттар мен құбылыстардың өзара байланыс қатынастары туралы ой қалыптасатын ойлаудың логикалык формасының біреуі:
- Пікір.
- Ұғым.
- Ой қорытындысы.
- Теңеу.
- Типтік образдар жасау.

$110 Нақты құбылыстардың объективті тұтастылығын қайта тұрғызу процесі:
- Нақтылау.
- Классификация.
- Дедукция.
- Индукция.
- Синтез.

$111 Жеке тұлғаның екі маңызды типтері: экстраверт пен интроверт туралы теорияның авторы:
- Юнг.
- Маслоу.
- Торндайк.
- Фрейд.
- Бине.

$112 Өзіндік өзектілік, өзіндік даму, өзін жетілдіру мен адамның қажеттіліктерінің иерархиясы туралы гуманистік теория авторы:
- Юнг.
- Маслоу.
- Торндайк.
- Фрейд.
- Бине.

$113 Франциядағы психологиялық лабораторияның негізін қалаушы, сынақтар жүйесінің негізін салушы:
- Рибо.
- Эббингауз.
- Селье.
- Фрейд.
- Бине.

$114 Ресейдегі психологиялық лабораторияның негізін қалаушы, объективті психологияның мінез-құлық, пен рефлексология (психиканың рефлексиялық табиғаты) ғылымы ретіндегі негізін қалаушы:
- Эльконин.
- Леонтьев.
- Теплов.
- Бехтерев.
- Гальперин.

$115 Қабілеттер, дарындылық адам таланттары туралы тұжырымдаманы жасаушы кеңес психологы:
- Эльконин.
- Леонтьев.
- Теплов.
- Бехтерев.
- Гальперин.

$116 Стресс туралы ілім авторы:
- Рибо.
- Эббингауз.
- Селье.
- Фрейд.
- Бине.

$117 Ерік әрекеті кезінде қай этап аса маңызды:
- мақсатты түсіну.
- мотивтер күресі.
- шешімді таңдау.
- анализ.
- бағалау.

$118 Ерік дегеніміз не:
- еркін ішкі және сыртқы факторларға бағынышты емес.
- үлкен ми сыңарларының әрекетіне байланысты.
- ми әрекетінің жөне қоғамдық - тарихи жағдайда негізделеді.
- еркін емес .
- стереотиптермен байланысты.

$119 Еріктің физиологиялық негізі:
- динамикалық стереотип.
- жүйке — жүйесінің күрделі байланыстары.
- күрделі комбинациялық рефлекстердің жиынтығы.
- аглютинация.
- шарттсыз рефлекстер.

$120 Ерік - моральдік сезіммен ақыл - ойдың әрекеттік жағы - дегенді кім жазды:
- Павлов.
- Сеченов.
- Теплов.
- Бехтерев.
- Мерлин.

$121 Армансыз прогресс болмас еді деген сөз кімнің сөзі:
- Фрейд.
- Локк.
- Обручев.
- Лисина.
- Божович.

$122 Екі немесе көп кісінің сөйлеуі
- Монолог.
- Диалог.
- Қарым–қатынас.
- Коммунактивті.
- Мәліметпен алмасу.

$123 Сөйлеу:
- Қарым - қатынас процесінде тілді қолдану.
- Сигнал беру қабілеті.
- Бірнеше сигнал.
- Әлеуметті.
- Мәнерлі құралдар.

$124 Ой қорытудың дедуктивті әдісін қай әдеби каһарманы меңгерді:
- Мэгрэ.
- Шерлок Холмс
- Ватсон.
- Штнрлиц.
- Жеглов.

$125 Бір белгіні ойша іріктеу және басқалардан айыру – бұл:
- Абстракция.
- Конкретті.
- Жіктеу.
- Салыстыру.
- Жүйелеу.

$126 Бүтінді ойда бөлшекке бөлу бұл:
- Синтез.
- Салыстыру.
- Талдау.
- Жалпылау.
- Абстракция.

$127 Ойлау операциясы:
- Байланыс және қарым – қатынас әрекетіндегі ақиқатты жанама және жалпылау бейнелеу.
- Әлемді дерексіз түсіну.
- Ойлау операциясы.
- Дүниені бейнелеу сезімі.
- Дүниені тану қабілеті.

$129 Тілдің сипатталуы:
- Түрлі реакцияларды жіберетін сигналдардың болуы .
- Әткен шақ пен болашақтағы оқиғалар туралы ақпаратты жеткізу мүмкіншілігі.
- Қарым-қатынас пен ойлаудың функциясын атқарушы белгілер жүйесімен.
- Белгілермен.
- Таңбамен.

$130 Ойлау стратегияларының ішіндегі іріктеудің мәні:
- Анағұрлым жалықтырып жібереді.
- Анағұрлым қатаң әдіс.
- Сирек қолданады.
- Жоспарларды іріктеп, бөліл алу.
- Ақыл-ой әрекеті.

$131 Мінез грек тілінен аударғанда:
- Жеке тұлғаның психологиялық сипаттарының қайталанбас жеке - даралық жиынтығы
- нақыштау, мөр, тырнау.
- Жеке тұлғаның болмысқа деген көзқарасы мен оның мінез-құлық пен көрініс беретін.
- Жеке тұлғаның көрінуі.
- Психика көрінуінің динамикасы.

$132 Мінез құрылымының негізгі мазмұны неде:
- Жеке тұлғаның бағыттылығы.
- Сенім
- ерік
- сезімдер
- Дүниетаным

$133 Адам мінезі:
- Толығымен тұқым қуалаушылықпен беріледі.
- Игерімді.
- Қалыптасады.
- Өзгереді.
- Өзгермейді.

$134 Адам мінезін түсіну үшін не қажет:
- Түрлі жағдайларда адамды ұзақ бақылау.
- Клиникалық әңгімелесу.
- Тест
- Социометрия
- Өзін – өзі тану

$135 Еріксіз зейіннің физиологиялық механизмдері:
- А.А.Ухтомский бойынша: Доминанта-басми қабығын уақытша үстемдік ететін қозу ошағы.
- И.П.Павлов бойынша рефлекс Бұл не.
- Екінші сигналдың жүйе.
- Бірінші сигналдық жүйке.
- Қоршаған орта.

$136 Психолог Б.М.Теплов пен оның ізбасарлары нышандар ғана туа біткен болады деген тұжырымдаманы ұсынады, олар:
- Қабілеттер дамуының нақты алғышарттары.
- Нышандар алуан маңызды, олар түрлі қабілеттерді шарттайды.
- Өздігінсн нышандар ешнәрсеге бағыттылмаған.
- Іс-әрекет шарттары.
- Нышандар кабілетке әсер етеді.

$137 Қабілеттердің табиғаты мен дамуы деген қөзқарастардың ішінен дұрысын таңда:
- Қабілетті және дарынды болып туады.
- Барлық адамдар туғанда бірдей және әрқайсысында да талантты дамытуға болады.
- Қабілеттер адамның қызығулары, бейімділіктері мен қажеттіліктерін қанағаттандыратын.
- Арнаулы іс-әрекетте дамиды және қалыптасады.
- Қабілеттер тұқым қуалайды.

$138 Кез-келген нәрсені өзінің "Меніне" телу, бірнәрсеге ұқсау:
- Өзіндік сана.
- Өзіндік өзектілену.
- Әлеуметтену.
- Идентификация.
- Рефлексия.
деп аталады

$139 Ж.Пиаже (1896-1980) түжырымдамасына сәйкес барлық балалар:
- Ойлаудың барлық кезеңдерін өтеді.
- Ойлаудың барлық кезеңдерін өтпейді.
- Ақылды болып туады.
- Әлсіз.
- Эмоциялы.

$140 3.Фрейд (1856-1939) теориясына сөйкес, либидо:
- Жеке түлғаның өзіндік өзектілену кажеттілігіне сөйкес.
- Ынтызарлықты басып тастау негізінде пайда болатын.
- Өмірлік ынтызарлықтар негізінде жатқан.
- Адам-аралық өзара қарым-қатынас негізіндегі.
- Өзіндік тануға сәйкесті энергия.

$141 Өзін-өзі бағалау:
- Өзін бағалауы.
- Жеке тұлғаның өзін, өзінің мүмкіндіктерін, қасиеттерін, қоғамдағы орнын саналы түрде бағалауы.
- Өзіне көзқарасы.
- Өзі туралы елестері.
- Өзіне көңіл бөлуі.

$142 Мінез-құлықтың қалыптасқан формалары жануарларға икемделуді қамтамасыз етеді.
- Қоршаған орта жағдайларына дәлме-дәл сәйкес.
- Нақты орта типіне.
- Түрлі ортаға.
- Қоршаған ортаға.
- Кезеңді.

$143 Адамға тән әлеуметтік мәдениет:
- Аса жақсы күтім алуға.
- Әлеуметтік және мәдени әдет-ғұрыптар.
- Бұрынғы адамзат тәжірибесін меңгеруге.
- Аман-сау болуға.
- Адамзат тәжірибесі негізінде жан-жақты дамуға мүмкіндік береді.

$144 Қиын жағдайларда мінез-құлықтың жаңа түрін өңдеу тәсілі:
- Референтрметрия.
- Интроспекция.
- Іс-әрекетгің нәтижесін зерттеу.
- Қателер және оны жөндеу.
- Психоанализ.

$145 Шығармашылықты және іс - әрекеттің жоғары деңгейдегі өнімділігін қамтамасыз ететін қабілеттердің жоғарғы деңгейде дамуы:
- Талпынушылық.
- Дарындылық.
- Талант.
- Нышан.
- Данышпандық.

$146 Ұйқасымсыз және үздік- создық байланыссыз сөйлеудің түрін анықтаңдар:
- Жазбаша.
- Монологты.
- Суырып салма.
- Эгоцентрикалық.
- Диалогты.

$147 Психологиядағы психоаналитикалық бағыттың негізін қалаушы:
- Бехтерев.
- Вундт.
- Фрейд.
- Выготский.
- Леонтьев.

$148 Заттар мен психикалық кұбылыстар арасындагы өзара кұбылыстарды ой операциялары (салыстыру, теңеу, жалпылау т.б.) арқылы табу:
- Эмпиризм.
- Панпсихизм.
- Ассоциациялар.
- Когнитивтілік.
- Гештальт.

$149 Іс-әрекетте бірлесіп әрекет ету:
- Партнерлік.
- Тайталастық.
- Ынтымақтастық.
- Ұжымшылдық.
- Конформділік.

$150 Егер адам бірнөрсені ұмытса (мәселен хатты жәшікке тастауды), адамның санасынан, тыс жасырын мотивті іздеңіз:
- Психоанализде.
- Гештальтта.
- Іс- әрекет теориясында.
- Бихевиоризмде.
- Фрейдизмде.

$151 Ерікті жөне еріксіз еске сақтаудың өнімділігі мнемоникалык, іс- өрекетті ұйымдастыруға байланысты, ерікті есте сақтау еріксізге карағанда өнімділеу, егер де ол қарқыңцы мнемоникалық өрекетпен байланысты болса:
- Психоанализде.
- Гештальтта.
- Іс- әрекет теориясында.
- Бихевиоризмде.
- Фрейдизмде.

$152 Жалпылау дегеніміз:
- Адамдардың эмоционалдық және бағалау, танымдық
сипаттағы хабарларды алмасу мақсатымен өзара әрекеттесуі.
- байланыс.
- дәстүрлі.
- таным құралдары.
- адам тәжірибесі.

$153 Ерік әрекеті кезінде қай этап аса маңызды:
- мақсатты түсіну.
- мотивтер күресі.
- шешімді таңдау.
- анализ.
- бағалау.

$154 Қарым-қатынас жеткіліксіздігі:
- Госпитализм.
- Авторитарлық.
- Қамкоршылық.
- Тайталастық.
- Конформдылық.

$155 Әрекетті игеру максатында оны саналы түрде қайталау:
- Әдет.
- Жаттығу.
- Іскерлік.
- Дағды.
- Бағдарлаушылық әрекет.

$156 Тұңғыш эксперименталды психологиялық лабораторияның негізін қалаған ғалым:
- Бехтерев.
+ Вундт.
- Сеченов.
- Павлов.
- Торндайк.

$157 Психологиядағы өзін-өзі бақылау әдісі:
- Бақылау.
- Референтометрия.
- Интроспекция.
- Социометрия.
- Рефлексия.

$158 Сенсорлық ес:
- Рецепторлар деңгейінде әрекет етеді.
- Бір секунд аз уакыт әрекет етеді.
- Бір ізді бейнелердің негізінде жатыр.
- Сезім мүшелеріне келетін мәліметті аз уақыт мөлшерінде сақтау.
- Мәліметті сенсорлық өңдеу.

$159 Адамның іс-әрекеті мен мінез-құлқынанкөріне беретін, аса айқындалмаған, тұрақты эмоциялық күйі:
- Ғашыктық.
- Махаббат.
+ Көңіл- күйі.
- Сағыныш.
- Зерігу.

$160 Аса күшті эмоциялар негізінде жасалынатын әрекеттер
- Еріксіз.
- Ерікті.
- Ипульсивті.
- Ақ астынан.
- Мақсатты.

$161 Адам белсенділігін төмендетіп, әлсірететін сезімдер:
- Стеникалық.
- Астеникалық.
- Стресс.
- Апатия.
- Депрессия.

$162 Темпераменттің физиологиялық негізі ретінде жоғарғы жүйке жүйесі әрекетінің типтері туралы ілімді кім жасаған:
- Ухтомский.
- Ильин .
- Павлов.
- Мерлин.
- Гиппократ.

$163 Темпераменттің табиғи негізі не:
- Бас ми.
- Жүйке жүйесінің типі.
- Динамикалық таптаурын.
- Жүйке процестер.
- Жүйке импульстер.

$164 Сөйлеу:
- Қарым - қатынас процесінде тілді қолдану.
- Сигнал беру қабілеті.
- Бірнеше сигнал.
- Әлеуметті.
- Мәнерлі құралдар.

$167 Ой қорытудың дедуктивті әдісін қай әдеби каһарманы меңгерді:
- Мэгрэ.
- Шерлок Холмс
- Ватсон.
- Штнрлиц.
- Жеглов.

$168 Бір белгіні ойша іріктеу және басқалардан айыру – бұл:
- Абстракция.
- Конкретті.
- Жіктеу.
- Салыстыру.
- Жүйелеу.

$169 Темпераменттің физиологиялық негізі ретінде жоғарғы жүйке жүйесі әрекетінің типтері туралы ілімді кім жасаған:
- Ухтомский.
- Ильин .
- Павлов.
- Мерлин.
- Гиппократ.

$170 Өзіне деген сыни ойлаудың төмендігі мен өз қабілеттері мен мүмкіндіктерін шамадан тыс артық бағалаумен байланысты мінездің көрінісі:
- Сезімге берілгіштік.
- Импульсивтілік.
- Шешімшілдік.
- Дербестілік.
- Өзіне сенімділік.

$171 Жеке тұлганың басқа адамға, оның қызығуы мсн ниеттеріне риясыз бағытталган (кейде өз қызығуларына қайшы келетін) құндылық бағдарлары:
- Альтруизм.
- Ізеттілік.
- Сезімге берілгіштік.
- Импульсивтілік.
- Өзіне сенімділік.

$172 Күшті әрекетшіл қиял-ұлы ақылға тиісті деген Ж.Д.Ушинскийдің сөздерін қалай түсінуге болады:
- қиялдың мәні.
- ойлау мен қиялдың өзара байланысы .
- қиялды дамытудың қажеттілігі .
- қиялдың белсенді сипаты .
- іс-әрекет ыкпалында.

$173 Армансыз прогресс болмас еді деген сөз кімнің сөзі:
- Фрейд.
- Локк.
- Обручев.
- Лисина.
- Божович.

$174 Естің эксперименталды теориясының авторы, "мағынасыз буындар" әдісін қолданған және "ұмыту қисығын" анықтаған:
- Рибо.
- Эббингауз.
- Селье.
- Фрейд.
- Бине.

$175 Ес процесінің қайта дамуы теориясының авторы:
- Рибо.
- Эббингауз.
- Селье.
- Фрейд.
- Бине.

$176 Балалық шақта қоршаған орта шындығын игеру процесі жүретін іс - әрскст түрі:
- Оқу.
- Еңбек.
- Ойын.
- Өнімділік.
- Қарым – қатынас.

$178 Сана айқындалады:
- Адамзат дамуының қоғамдық-тарихи сипатымен.
- Таптық бағыттылықтың өзгеруімен.
- Формациялардың ауысуымен.
- Табиғатпен.
- Мәдениетпен.

$179 Алдын-ала ойланбаған белгілі әрекеттерді орындауга қабілеттілік:
- Әдет.
- Іскерлік.
- Дағды.
- Талант.
- Данышпандық.

$180 Адам мінезі:
- Толығымен тұқым қуалаушылықпен беріледі.
- Игерімді.
- Қалыптасады.
- Өзгереді.
- Өзгермейді.

$181 Адамдар үшін нақты мағынасы жөне мәні бар дыбыстардың бірлестігінен тұратын шартгы белгілердің жүйесі:
- Тіл.
- Сөйлеу.
- Ойлау.
- Сана.
- Пиктограммалар.

$182 Ең жетілген, адамның ойлары мен сезімдері аркылы берілетін, тек адамға тән іс - әрекет:
- Тіл.
- Сөйлеу.
- Ойлау.
- Сана.
- Ақыл- ой.

$183 Сәтсіздік жағдайларында, үміттің үзілуі, тығырықтан шығуға жол таппаушылықпен ілесе жүретін эмоциялық күй:
- Апатия.
- Депрессия.
- Фрустрация.
- Конформдық (келісушілік).
- Аффект.

$184 Адамның іс-әрекеті мен мінез-құлқынанкөріне беретін, аса айқындалмаған, тұрақты эмоциялық күйі:
- Ғашыктық.
- Махаббат.
- Көңіл- күйі.
- Сағыныш.
- Зерігу.

$185 Психикалық қалыпқа жататындар:
- Түйсіну.
- Көңіл-күй.
- Темперамент.
- Мінез.
- Қиял.

$186 Ерік дегеніміз не:
- еркін ішкі және сыртқы факторларға бағынышты емес.
- үлкен ми сыңарларының әрекетіне байланысты.
- ми әрекетінің жөне қоғамдық - тарихи жағдайда негізделеді.
- еркін емес .
- стереотиптермен байланысты.

$187 Жүйке жүйесінің әлсіздігінен (Павлов теориясы бойынша), эмоциялық тұрақсыздықта, сенімсіздікте, терең күйзелістерде, тіпті үсақ-түйектерде көрінетін темперамент типі:
- Сангвиник.
- Меланхолик.
- Флегматик.
- Холерик.
- Инерттілік.

$188 Қоршаған ортаның өзгерістеріне жеңіл бейімделуі қасиетімен сипатталатын темперамент типі:
- Сангвиник.
- Меланхолик.
- Флегматик.
- Холерик.
- Инерттілік.

$189 1,5 жастағы баланың сөздік қоры:
- 10-12 сөз,
- 25-40 сөз,
-  40-100 сөз,
-  300-400 сөз,
-  800 сөз.
   
$190 Баланың суретіне, үйреншікті графикалық бенелердің бекуі, бұл ...
-  заттың өзіне қарап салу,
-  елестету бойынша салу,
-  суретте индивидуалдық жол ұстау,
-  қарындаш қызметін игеру,
- графикалық шаблондардың жасалуы.
   
$191 Мектепке дейінгі жастағы баланың оқу қызметінің негізгі мақсаты:
- сыртқы нәтижелерді алу,
-  танымдық қызығулардың дамуы,
-  оқи алу іскерлігін меңгеру,
-  қоршағандар жайлы білім жүйесін меңгеру,
-  тәртіптілікті дамыту.
   
$192 .Сюжеттік –ролдік ойынның негізгі құрылымдық компоненті не болып табылады:
-  сюжет,
-  мазмұны,
-  атрибут,
- ойындық әрекет,
-  роль.
   
$193 Тапсырма еңбек әрекеті болады, егер ...
- балаларда белгілі бір білім болса,
- балалар нәтиже мақсатты бағытталуымен ұмтылса,
- басқалармен бірігіп әрекеттесе алса,
- өзінің мінез- құлқын саналы түрде реттесе,
- уақытты бөле алады.
   
$195 Үш жастағы баланың сөздік қоры:
 - 300-400 сөз,
 - 800 сөз,
 - 1500 сөз,
 - 2000 сөз,
 - 1000 сөз.
   
$196 . Балдырғандық жастағы ойлау түрінің басымы:
- логикалық,
-  көрнекі қимылдық,
-  көрнекі бейнелік,
-  ұғымдық,
-  көрнекі –кескіндік
   
$197 Оқу іс-әрекетінің құрылымына не кіреді?
- оқу міндеті,
-  оқу әрекеті,
-  бақылау әрекеті,
- бағалау, (баға әрекеті,)
- барлық аталғандар
   
$198 Қай зерттеуші жас өспірімдік жастың мәдени психологиялық концепциясын жете зерттеді?
-  Ст.Холл,
-  Л.С.Выготский,
- Л.Блонский,
-  Э.Шпрангер,
-  Ф.Ариес.
   
$199 Қай психолог жас өспірім жастың  мәдени психологиялық негізінде ересектің дамуының үш типін баяндап жазды?
-  Л.С.Выготский,
-  Э.Шпрангер,
-  Ш.Бюлер,
-  Г.Гецер,
- В.Штерн.
   
$200 Жас өспірімдік жастың негізгі жеке бастық  жаңадан пайда болған түрін бөліп көрсет:
-  ырықтылық,
-  эмпатия,
- Логикалық ойлау,
- бой жетуге ұмтылу,
-  Рефлексия.
   


Скачать


zharar.kz