Екінші межелік бақылау сұрақтары
1. Басқарудың классикалық немесе әкімшілік мектебі
2. Келіспеушілік жағдайды реттеу жолдарын құру
3. Адами қатынастар мен мінез-құлықтық ғылымдар тұрғысынан басқару
4. Басқару әдебі.
5. Білім беру мекемелерін басқарудың ғылыми-теориялық негіздері және басқарудың әдіснамасы.
6. Жетекшінің басқару қызметіндегі тұлға аралық қарым-қатынасы.
7. Менеджерлердің этикасын талдау
8. Басшы іс-әрекетінің психологиясы
9. Білім беру мекемелерінің имиджі.
10. Педагогикалық ұжымдағы әлеуметтік-психологиялық климат.
11. Іскерлік қарым-қатынастың ең маңызды бөліктері
12. Жалпы білім беретін мекемелердің ұйымдастырушылық мәдениеті.
13. Ауызша және ауызша емес компоненттер.
14. Ізгілік.Ұтымдылық Менеджмент субъектісі қызметінің аналитикалық ұстанымдары
15. Экономикалық әдістерді ынталандыру
16. Тұлғаның әлеуметтік статусына жалпы ақпараттық ортаның әсері
17. Өзін-өзі жетілдірудегі жүйенің ұстанымдары
18. Қазақстан Республикасының Білім туралы заңы
19. Сапа менеджмент жүйесін- білім беру жүйесіне қолдану.
20. Стратегиялық жоспарлау және оның мәні.
1. Экстпрополяциялық – мұнда басшы ...
A) әлеуметтік даму бағытын болжай отырып педагогикалық ұжым алдында білім берудің перспективалық моделін ұсынады.
B) педагогикалық қызметтің кейбір аспектілерін ғана үлгі етіп алып, оқу-тәрбие процесінің бір бөлігінде ғана пайдалана алады.
C) педагогиканың кейбір істеріндегі мәнді сәттерді ғана анықтауға қабілеті жетеді, соны ұжымға икемдеп таратуға тырысады.
D) бағдарлама мен жүйелі басқару ісінің үйлесімділігін атқарады.
E) істі оң шешуге әсерін тигізеді.
2. Оқушы мен мұғалімнің кәсіби сауатты қарым-қатынас стилі:
А) Либералдық
В) Авторитарлық
С) Демократиялық
D) Зұлымдық
Е) Либералдық-демократиялық
3. ҚР білім беру жүйесін басқару мына негізде жүргізіледі:
А) Гуманитарлық білім берудің тұжырымдамасы.
В) Этномәдени білім беру тұжырымдамасы.
С) Жергілікті білім беру бөлімдерінің қатысуына.
D) Тіл туралы заңға.
Е) Білім беру заңына.
4. Мемлекеттік жалпы білім берушілік стандарт :
А. жалпы білім берудің мазмұны
В. білім беру саласында бірыңғай мемлекеттік саясатты жүргізуді реттейтін, білім берудің мақсаттары мен міндеттерінің жиынтығын айқындайтын,білім сапасы мен деңгейіне қойылатын талаптарды белгілейтін және білім алушылардың табысты әлеуметтенуіне ықпал ететін нормативтік құжат.
С. жеке білім беру мекемесінің спецификасын көрсететін құжат
D. білім, ғылым және қызмет түрі салалары бойынша үздіксіз өздігінен білім алу технологиясы
Е. оқу жылдары бойынша барынша ықтимал оқу жүктемесі
5. Оқу жоспары:
А. білім беру деңгейлеріне сәйкес оқу пәндерінің тізімі мен көлемін, оқыту тәртібі мен бақылау түрін реттейтін құжат.
В. оқытылатын материалдың тақырыптық мазмұнын көрсететін құжат
С. әрбір оқу пәні бойынша меңгерілуге жататын білім, іскерлік және дағдылардың мазмұны мен көлемін айқындайтын құжат .
D. тұлғаның жеке ерекшеліктері ескерілетін кезде оқу қызметін ұйымдастыру тәсілі.
Е. белгіленген бағалау өлшемдеріне сәйкес білім алушылардың оқу жетістіктерінің деңгейлерінің алдын ала берілген көрсеткіштер бойынша айқындайтын оқу тапсырмалары.