САБАҚ №45
Тақырыбы:Сумен жылумен қамту системасында кездесетін ақаулар және оларға көрсетілетін техникалық күтім және ағымдағы жөңдеу технологиясы.
Жолаушылар вагондары жксплуатацияда жүргенде олардың кузовтары үнемі қозғалу үстінде болғандықтан ішіндегі сумен, жылумен қамту системасы трубалары қосылған жерлерде, бактерде және жылыту кателдарында жалғанған жерлерінде трещиналар пайда болады.Клапан,запорларды табиғи үйкелістер кездеседі,сонымен бірге металлдар шіруі жағдайы (коррозия) да кездеседі.Сумен қамту системасында кездесетін негізгі ақаулар:бактегі ақау болған жерлерден су ағу, труба, умывальник крандарынан, унитаз кланпандарынан, унитаздағы педальінен істен шығуы, запорный вентильдерінің істен шығуы, кипетильниктердің ақаулары, ыстық су жүретін трубалардағы ақаулары, т.б ақаулар кездеседі.Сумен және жылыту системасындағы ақаулар пландалған ремонттарда (деповской және капитальный) және техникалық күтім жасалғанда (ТО-1 поезд құрастырған жерлерде, қайтатын жерлерде және жолда кетіп бара жатқанда ,ТО-2 жазғы және қысқы жолаушылар тасымалдау алдында жасалады,ТО-3 біріңғай техникалық ревизия жасағанда) және ағымдағы - вагон ағыту арқылы жүргізіледі.Сумен жылыту системасында ауа пайда болуы жылыту процессін баяулатады. Трубаларда (засорение) бітіп қалуы,сызаттанып жарылу, судың қағы пайда болу ақауы коррозия пайда болу, қосылған трубалардан су ағу ақауы т,б ақаулар кездеседі.Расширительдерде және калориферлерде трубалар шіруі болады және күйеді.Бұрын сваркіленген жерлерде су тамшылары болуы мүмкін.Насостардағы ақаулар:плунжерлі пардың желінуі,трубалар қосылған жердегі су ағу клапандағы желіну,сальниктегі су ағулары,прокладкілердің істен шығуы,арматура сыртындағы трещиналар, және т.б . Екі труба қосылған жерлердегі ақаулар негізінде резьбалардың кетуінен болады олар пойыз қозғалысынан пайда болады