Пән: Психология мамандығына кіріспе
1- Психология мамандығына кіріспе пәніне түсінік
Тұңғыш психологиялық лабораторияның негізін калаған:
A. Вундт
B. Бехтерев.
C. Фрейд.
D. Выготский.
E. Ушинский.
Қазіргі психологиялық, зерттеулерде қай әдіс негізгі және маңыздырақ деп саналады:
A. Эксперимент.
B. Генетикалық.
C. Референтометрия.
D. Тест.
E. Әңгіме.
Адамның қоршаған ортаны нақты қабылданудағы көңіл –күйі
A. Бағдар
B. Конформизм.
C. Фрустрация.
D. Адапгация.
E. Сенсибилизация.
Төл тіліміздегі психология оқулығының авторы кім:
A. Аймауытов.
B. Мұқанов.
C. Алтынсарин.
D. Абай.
E. Жарықбаев.
Түс көру деген не:
A. Қиялдың пассивті түрі.
B. Шындыктың санадан тыс бейнеленуі.
C. Гипнозға берілушіліктің жоғары нәтижесі.
D. Галлюцинацияның ерекше түрі.
E. Қиялдың активті түрі.
Қандай бір жетістікке жетудегі санадан тыс ұмтылыс:
A. Ынтызарлық
B. Ерік.
C. Қажеттілік.
D. Қызығу.
E. Инстинкт.
Зейіннің бір сәтте бірнеше объектілерді қамтып алу қасиеті:
A. Көлемі.
B. Концентрация.
C. Тұрақтылығы.
D. Ауысуы.
E. Бөлінуі.
Психика дегеніміз:
A. Қоршаған ортадан шындьқтың мида бейнеленуі іс-әрекеті.
B. Жүйке жүйесінің физиологиялық қызметі.
C. Мидың рефлекторлық, іс-әрекеті.
D. Бас ми материясының субстраты.
E. Бақылаудың, жанның көрінісі.
Бір объетіні екіншісінен гөрі ерекше бөліп алу қабылдаудың кандай қасиетімен байланысты:
A. Таңдамалығы
B. Заттылығы.
C. Құрылымы.
D. Тұтастығы.
E. Тұрақтылығы.
Тұлға аралық қарым - қатынас кезінде жетекшіге (лидерге) сөзсіз бағыну стилі:
A. Авторитарлы
B. Либеральды.
C. Демократиялық.
D. Қол астына алу.
E. Конфронтация.
Психиканың эволюциялык дамуының 3 деңгейі туралы түжырымдаманың авторы:
A. Леонтьев
B. Выготский.
C. Рубинштейн.
D. Эльконин.
E. Теплов.
Адамның білгенін дер кезіңде есіне түсіре алмауы калай
аталады:
A. Конфабуляция.
B. Амнезия.
C. Реминисценция.
D. Мнемоника.
E. Агнозия.
Қоршаған ортадағы болмыстың құбыжық бейнелер түрінде көрінуі калай аталады:
A. Иллюзия.
B. Қиял.
C. Галлюцинация.
D. Адаптация.
E. Синестезия.
Сыртқы әрекеттің ішкіге айналуы:
A. Интериоризация.
B. Эстериоризация.
C. Әлеуметтену.
D. Тұқым қуалаушылық.
E. Өнімді іс - әрекет.
Төменде келтірілген қасиеттердің кайсысы адамды тұлға ретінде сипаттайды:
A. Ұқыптылық.
B. Эмоциялы.
C. Қызбалық.
D. Ұяңдық.
E. Ұялшақтық.
Индивитің өмірге келгеннен өліміне дейінгі даму процесі:
A. Онтогенез.
B. Филогенез.
C. Эволюция.
D. Акселерация.
E. Эмансипация деп аталады.
Өзара байланысты емес касиеттерді "желімдеу"аркылы пайда болған жаңа бейнелерді жасау тәсілі:
A. Агглютинация
B. Гипербола.
C. Типтік бейнелер жасау.
D. Акцент жасау.
E. Схематизация.
Психиканың саналы, санадан тыс және санасыз деңгейі туралы ілмнің іргесін қалаған кім:
A. Фрейд.
B. Леонтьев.
C. Выготский.
D. Рубинштейн.
E. Вундт.
Психология өз алдында дербес ғылым болып кашан қалыптасты:
б.э.д.
A. 20 ғасырда.
B. 3 ғасырда.
C. 17 ғасырда.
D. 19 ғасырда.
E. 12 ғасырда
Жан туралы алғаш трактатты кім жазды:
A. Аристотель.
B. Платон.
C. Демокрит.
D. Гиппокрит.
E. Сократ.
2- Психология ғылымының бөлімдері
Кім орта ғасырда жанның мәні және оны тәрбиелеу туралы жан-жак.ты қарастырды, "Әлемнің екінші ұстазы" аталды:
A. Аль-Фараби.
B. Аквинский.
C. Бокачко.
D. Ибн Сина.
E. Декарт.
Психологиялық әдістердің ішіндегі ең көнесі:
A. Бақылау.
B. Социометрия.
C. Тест.
D. Анкета.
E. Эксперимент.
Социометрия әдісінің негізін салған кім:
A. Морено.
B. Выготский.
C. Леонтьев.
D. Бине.
E. Теплов.
Қазіргі таңда психология ғылымының қанша саласы бар:
A. 15 тен аса.
B. 5.
C. 7.
D. 10.
E. 12.
3аттардың бөлшекгерінен кұбылыстар мен заттардың мәні туралы елес алуга мүмкіндік беретін ой операциясы:
A. Синтез.
B. Анализ.
C. Салыстыру.
D. Классификация.
E. Абстракция.
Таным іс - әрекетінің алғашқы сатысы:
A. Түйсіктер.
B. Ойлау.
C. Қиял.
D. Қабылдау.
E. Ес.
Адамның қоршаған ортадагы шындықты бұрмалап түсінуі:
A. Галлюцинация.
B. Ойлау.
C. Иллюзия.
D. Адаптация.
E. Синестезия.
Өткен өмірінде болган оқиғаларды есіне түсіре алмау құбылысы:
A. Амнезия.
B. Конфабуляция.
C. Реминисценция.
D. Мнемоника.
E. Агнозия.
Ғылыми психологияның негізін салушылардың біреуі:
A. Фрейд.
B. Ушинский.
C. Аристотель.
D. Выготский.
E. Вундт.
Санадағы аса қатты жарық жылылық сезімін туғызады, қараңғылық салқьндықты түйсінгін тудырады. Бұл құбылыс қалай аталады:
A. Синестезия.
B. Сенсибилизация.
C. Адалтация.
D. Конфабуляция.
E. Ресминисценция.
Қоғам дамуындағы прогресті іске асыратын қандай психикалық процестің көмегімен жасалынады:
A. Қиял.
B. Ойлау.
C. Ес.
D. Түйсіктер.
E. Конформдық.
Түрлі психикалық көріністерді анықтайтын негізгі себептерді біз қай маңызды принциптен іздейміз:
A. Детерминизм.
B. Тарихилық.
C. Даму.
D. Сана мен іс - әрекеттің бірлігі.
E. Жүйелілік.
Ұжым туралы ілімнің негізін салушылардың бірі:
A. Макаренко.
B. Руссо.
C. Выготский.
D. Эльконин.
E. Рубинштейн.
Шынайы объектің сапасын жоғарылату киялдың қай тәсілі негізінде жүзеге асырылады:
A. Гиперболизация.
B. Типизация.
C. Түйсіну.
D. Агглютинация.
E. Схематизация.
Психикалық құбылыстардың себебін объективті тұрғыдан іздеуді қай принцип қамтамасыз етеді:
A. Детерминизм.
B. Тарихилық.
C. Даму.
D. Сана мен іс-әрекеттің бірлігі.
E. Жүйелілік.
Қазақстандағы бірінші психологиялық оқулықтың авторы:
A. Аймауытов.
B. Аль – Фараби.
C. Aбай.
D. Шоқан.
E. Жарықбаев.
Көне заман ойшылдарының қайсысы түңгыш рет жан проблемасын кең түрде материалистік негізде қарастырды:
A. Аристотель.
B. Платон.
C. Демокрит.
D. Сократ.
E. Пифагор
Ресейдегі алғашқы психологиялык, лабораторияның негізін салған кім:
A. Бехтерев.
B. Выготский.
C. Ушинский.
D. Ланге.
E. Ломоносов.
Туындайтын проблемаларды шешуде дискуссиялы тұрғыға негізделген жеке адамдар арасындағы өзара карым -қатынастар стилі:
A. Демократиялық
B. Либеральды.
C. Авторитарлы.
D. Қамкорлық.
E. Конфронтация.
Адамның өзінің есіндегі бос аралықтарын қиялмен толтыра отырып, өз білгенін жеткілікті түрде есіне түсіре алмайтын құбылысы қалай аталады:
A. Конфабуляция
B. Амнезия.
C. Реминисценция.
D. Мнемоника.
E. Агнозия.
3- Психологияның даму бағыттары
Адам өзін өзектілеу арқылы жеке адам ретінде толық байқатуын мақсат тұтатын психологиялық бағыт :
A. Гуманистік психология
B. Бихевиоризм.
C. Гештальт психология.
D. Психоанализ.
E. Трансактылы анализ (талдау).
Ғалымдардың ішінде психоанализ өдістерінің негізін кім салған:
A. Фрейд.
B. Морено.
C. Вундт.
D. Выготский
E. Леонтьев.
Психологияның санадан тыс деңгейі байқалады:
A. Инстинктерден.
B. Интуициядан.
C. Шартты рефлекстерден.
D. Интериоризациядан.
E. Экстериоризациядан.
Қоршаған ортадағы құбылыстар мен заттар туралы тұтастай елес тууын қамтамасыз ететін психикалық процесі
A. Қабьлдау.
B. Түйсікгер.
C. Ойлау.
D. Қиял.
E. Ес.
Қоршаган ортадағы құбылыстар мен затгар жайындағы мәліметтерді сактауды қамтамасыз ететін психикалық процесі:
A. Ес
B. Түйсіктер.
C. Қабылдау.
D. Ойлау.
E. Қиял.
Бұрын қабылдау негізінде жаңа бейнелер жасауды қамтамасыз ететін психикалық процесі:
A. Қиял.
B. Түйсіктер.
C. Қабылдау.
D. Ойлау.
E. Ес.
Кейбір адамдарда музыка дыбыстарының әсері белгілі бір түйсіктерді (ақ, қызыл) елестетін процесі:
A. Синестезия
B. Сенсибилизация.
C. Бейімделу.
D. Интериоризация.
E. Экстериоризация.
Дыбысты ести отырып музыканттың айыру кабілеттілігі камтамасыз етіледі (мысалы "до" жөне "до - диез"):
A. Сенсибилизациямен
B. Синестезия кұбылысымен.
C. Жүйкенің қозғыштығымен.
D. Адаптация арқылы.
E. Сезгіштіктің абсолютті табалдырығы.
Зерттелтен объектіге зейінін шоғырландыра алмау кабілеті шартталынады:
A. Алаңғасарлықен.
B. Стреспен.
C. Ырықсыз зейінмен.
D. Үйрешікті зейінмен.
E. Қабылдаудың тандамалылыгымен.
Жеке тұлғаны калыптастыратын процесс:
A. Іс - әрекет.
B. Тәрбие.
C. Окыту.
D. Ерік сапаларының дамуы.
E. Сенсибилизация.
Сапалы жаңа өнім пайда болатын іс - өрекет түрі:
A. Өнімділік.
B. Оқу.
C. Еңбек.
D. Ойын.
E. Қарым-қатынас.
Балалық шақта қоршаған орта шындығын игеру процесі жүретін іс - әрскст түрі:
A. Ойын.
B. Оқу.
C. Еңбек.
D. Өнімділік.
E. Қарым – қатынас.
Жаттығу процесінде қалыптасатын автоматтандырылған әрекет:
A. Дағды.
B. Іскерлік.
C. Әдет
D. Абстиненция.
E. Конфоризм.
Алдын-ала ойланбаған белгілі әрекеттерді орындауга қабілеттілік:
A. Іскерлік.
B. Әдет.
C. Дағды.
D. Талант.
E. Данышпандық.
Қажеттілікке айналган кейбір іс-әрекеттерді орындауға бағытталған санадан тыс әрекеттер-
A. Әдет.
B. Іскерлік.
C. Дағды.
D. Талант.
E. Данышпандық.
Сезім мүшелеріне тікелей әсер студе кұбылыстар мен заттардың жекс касиеттерінің бейнелену процесі:
A. Түйсіктер.
B. Қабылдау.
C. Ес.
D. Ойлау.
E. Қиял.
Қабылдаудың өткен тәжірибеге тәуелділігі:
A. Апперцепция.
B. Перцепция.
C. Антицилация.
D. Тұрақтылығы.
E. Заттылық.
Тестілер мен баска да психологиялык, зерттеу әдістерінің жарамдылыгының көрсеткіші:
A. Валидтілік.
B. Көрнекілік.
C. Түсініктілік
D. Ғылымилығы.
E. Лабильділік
Индивитің психикалык, өмірінің элементтерін біртұтас комплекске жинақгау негізгі әдіснамалық принципі болып саналатын неміс психологиялық мектебінің бағыты
A. Гештальт психология.
B. Бихевиоризм.
C. Гуманистік психология.
D. Психоанализ.
E. Трансактілі анализ.
Қажеттіліктен туындайтын адамның саналы белсенділігі:
A. Іс - әрекет.
B. Ес.
C. Ойлау.
D. Қиял.
E. Оқу.
4- Психологияның ғылыми емес зерттеулер
Қабылдаудың тұрақтылығы және тәуелсіздгі қандай қасиетімен түсіндіріледі?
A. Тұрақтылығы.
B. Заттылығы.
C. Таңдамалығы.
D. Құрылымы.
E. Мағыналылығы.
Индивидтің кеңістікте орналасуын аныктауға байланысты түйсіктер:
A. Кинестетикалық.
B. Статикалық.
C. Дистантгық.
D. Контактылы.
E. Органикалық.
Айналасындағылармен карым- катынасты және ұжымдык іс - әрекетті кажетсінуден туындайтын кажеттіліктер:
A. Әлеуметтік.
B. Физиологиялық.
C. Рухани.
D. Органикалық.
E. Материалдық.
Қарым-к,атынас процесінде белгілі әлеуметтік рольді орындайтын адамдар арасындағы диалогты контактке негізделген психологиялық әдіс
A. Трансактті талдау.
B. Психоанализ.
C. Социометрия.
D. Гештальт.
E. Іс-әрекеттік.
Стандартты максатталған сұрақтарға жауаптарды тандау арқылы жеке тұлгалык, сипаттарды мен білім дәрежесін анықтауга арналған әдіс:
A. Тест.
B. Анкета.
C. Психоанализ.
D. Референтометрия.
E. Тәжірибе.
Жеке адамның бұрын қабылданған ашық та ұсак бейнелерді есте қалдыру жөне қайта жаңғырту қабілеті -
A. Эйдетикалық ес.
B. Синестезия.
C. Естігенді есте сақтау (есту есі).
D. Реминисценция.
E. Көргенді есте сақтау (көру есі).
Жағдайды түсінуге бағытталған жөне өз мінез- кұлқының соған сәйкес әрекеттсрінің жиынтығы:
A. Бағдарлық іс - әрекет.
B. Конфоризм.
C. Интериоризация.
D. Экстсриоризация.
E. Өнімді іс - әрекет.
Өз-өзін бақылау әдісі:
A. Интроспекция.
B. Социомстрия.
C. Психоанализ.
D. Трансактті талдау.
E. Референтометрия.
Білімге ұмтылу мен мөдениетгі игеруде көрінетін адамға тән ерекше кажеттіліктер:
A. Рухани.
B. Материалдық.
C. Әлеуметтік.
D. Органихалық.
E. Физиологиялық.
Объектінің көлемі, созыңқылы және вибрациясы туралы түйсінулер:
A. Тактильді.
B. Органикалық.
C. Статикалық
D. Кинестетикалық.
E. Дистанттық.
Түлғаның қогамдық мәнді сапаларын дамыту мақсатында мақсатты оқыту мен тәрбиелеу барысында танымдық іс - әрекеттің заңдылықтары мен ерекшеліктерін зерттейтін психологияның саласы:
A. Педагогикалық психология.
B. Әлеуметтік психология.
C. Балалар психологиясы.
D. Еңбек психологиясы.
E. Шығармашылық психология.
Психикалық функциялардың мидың үлкен жарты шарларында шоғырлануы мен оның орындалуына жауап қайтаратын мидың бөлімдерін айкындауды зерттейтін психологияның саласы:
A. Нейропсихология.
B. Медициналық психология.
C. Салыстырмалы психология.
D. Зоопсихология.
E. Психотерапия.
Түрлі қарым-қатынас процесінде (бизнесте әріптестік және бәсекелестік, дипломатияда, ұжымдық еңбекте, отбасы өмірінде т.б.) адамдар арасындағы өзара катынас мәселелерін қарастыратын психология ғылымының саласы:
A. Қарым-қатынас психологиясы
B. Балалар психологиясы.
C. Еңбек психологиясы.
D. Отбасындағы қарым-қатынас психологиясы.
E. Дін психологиясы.
"Отбасының ішкі қарым-қатынасының зандылықтарын, отбасындағы біріккен іс-әрекеттегі оның маңызды қажеттіліктерін қанағаттандыруға (балалар тәрбиесі, моральдық сексуалдық және материалдық сәттіліктер) бағытталған жоғары сезімдердің көрінуін, сондай-ақ отбасындағы ішкі жанжалдар мен олардың алдын алуды тану мақсатын қоятын психология ғылымының тармағы"
A. Отбасындағы карым-катынас психологиясы.
B. Дін психологиясы.
C. Спорт психологиясы .
D. Шығармашылық психологиясы.
E. Еңбек психологиясы.
Психология ғылымының автоматтандырылған приборларды пайдалана отырып жұмыстың тиімділігін арттырудың заңдылықтары мен мүмкіншіліктерін зерттейтін саласы:
A. Инженерлік психология .
B. Психотехника.
C. Психометрия .
D. Еңбек психологиясы.
E. Басқару психологиясы.
Эксперимент барысында қандай да бір психикалық құбылыстар мен процестерді сипаттайтын, қабылданған ақпаратгы есте сақтау уақытының, жылдамдығының, көлемінің, қарқындьшығьшың сандық арақатынастарын зерттеу:
A. Психометрия.
B. Психофизика.
C. Психотехника.
D. Психотерапия.
E. Басқару психологиясы.
Адамның эмоцияналды-еріктік сферасын жандандыру әдістерінің негізінде психологиялык, көмек көрсету және дағдарыс жағдайынан шығуға ықпал ететін жағымды бағдарды құру:
A. Психотерапия.
B. Психофизика.
C. Психотехника.
D. Психометрия.
E. Басқару психологиясы.
Психология ғылымында практикалық міндеттерді шешу барысында, әсіресе адамды және оның кәсіби бағдарын өзіндік жетілдіруге қатысты психика жайлы білімдерді қолдану мәселелерін өндейтін бір ағымы:
A. Психотехника.
B. Психофизика.
C. Психометрия.
D. Психотерапия.
E. Басқару психологиясы.
Сезімталдық табалдырықтарын, тітіркендіргіштердің күшін, жауап беру уақыты т.с.с. дене факгорларын зерттеу негізінде психикалық күйлер мен мінез- құлық формаларының көптүрлілігін зерттейтін классикалық, жалпы психологияның бөлімі:
A. Психофизика.
B. Психотехника.
C. Психометрия.
D. Психотерапия.
E. Басқару психологиясы.
Саңырау жөне нашар есітетін адамдардың психикалық даму ерекшеліктерін зерттейтін психологияның салалары:
A. Сурдопсихология.
B. Тифлопсихология.
C. Психофизика.
D. Психометрия.
E. Балалар психологиясы
5- Ғылымға дейінгі психология
Көзі көрмейтін адамдардың психикасының ерекшеліктсрін зерттейтін психология ғылымының саласы:
A. Тифлопсихология.
B. Сурдопсихология.
C. Психофизика.
D. Психометрия.
E. Балалар психологиясы
Ауру адамның психикасының ерекшелігінің көрінуін, олармен байланыс жасауды үйымдастыруды, оның сауығуы үшін жағымды психологиялық ахуал тудыруды зерттейтін психология ғылымының аймағы (область):
A. Сурдопсихология.
B. Тифлопсихология.
C. Психофизика.
D. Психометрия.
E. Балалар психологиясы
Ұжымда немесе топта өзара қарым-қатынасты зерттеуге жүмкіндік беретін психологиянық әдісі:
A. Социометрия.
B. Тест.
C. Анкеталау.
D. Интервью.
E. Әңгімелесу.
Психикалық процестер мен қабілеттердің даму дәрежесін жйкыңдауға, сонымен бірге стандартталган мақсатты бағытты сұрақтар арқылы түлғаны түтастай объективті сипаттауға мүмкіндік беретін әдіс:
A. Тест.
B. Социометрия.
C. Анкеталау.
D. Интервью.
E. Әңгімелесу.
Алдын-ала максат тұтып дайындалган сүрақтарға жазбаша жауап алу аркылы, объект туралы қызыктырған акпаратты алуға көмектесетін психологияның әдісі не:
A. Анкета.
B. Интервью.
C. Тест.
D. Социометрия.
E. Әңгіме.
Болашақта даму мүмкіндігін болжау мақсатында адамның өмірлік жолын, ата-анасымен туыстарын, оларға мәнді жеке құндылықтарды зерттеу негізінде жүргізілетін психологиялық зерттеу не:
A. Биографиялық әдіс.
B. Интроспекция.
C. Қателер және оны жөндеу әдісі
D. Генетикалық.
E. Егіздер.
Егіздерді онтогенетикалық дамуын әртүрлі өлеуметтік ортаның әсеріне байланысты олардың дамуын салыстырмалы эерттеу:
A. Егіздер.
B. Биографиялық әдіс.
C. Интроспекция.
D. Қателер және оны жөндеу әдісі
E. Генетикалық.
Адамның даралық ерекшеліктерін инотиптің дамуын сыртқы ортаның әсерінің өзгеруімен қатысты зерттеу әдісі
A. Генетикалық.
B. Биографиялық әдіс.
C. Интроспекция.
D. Қателер және оны жөндеу әдісі
E. Егіздер.
Психикалық іс-әрекеттерін материалданған нәтижесін талдау барысында жинакталған фактілерге не негізделеді:
A. Іс-әрекеттің өнімін зерттеу.
B. Бақылау.
C. Интроспекция.
D. Психоанализ.
E. Қателер және оны жөндеу.
Қиын жағдайларда мінез-құлықтың жаңа түрін өңдеу тәсілі:
A. Қателер және оны жөндеу.
B. Референтрметрия.
C. Интроспекция.
D. Іс-әрекетгің нәтижесін зерттеу.
E. Психоанализ.
Субъектінің мінез-құлқы мен іс-әрекетінің, психикалық процесгсрін, эмоционалды көріністсрінің дерекгерііі мақсатты түрде тіркеуге сүйенген психологиялық зертгеу әдісі:
A. Бақылау.
B. Референтометрия.
C. Интроспекция.
D. Психоанализ
E. Социометрия.
Топтағы адамдардың бір-бірін өзара іріктеу мотивациясын камтамасыз ететін психологиялык, зерттеулер әдісі:
A. Референтометрия.
B. Бақылау.
C. Интроспекция.
D. Психоанализ.
E. Социометрия.
Акыл-ой кемдігі –
A. Олигофрения
B. Дебильділік
C. Санадан төмен
D. Санадан тыс
E. Акселерация
Тірі ағзалардың өр текті тітіркендіргіштердің тұтастай жиынтығына жауап қайтару жолымен коршаған ортаның біртұтас заттарын бейнелеу қабілеті :
A. Дамудың перцептивтік сатысы.
B. Дамудың сенсорлық сатысы.
C. Дамудың интеллектуалды сатысы.
D. Филогенез.
E. Онтогенез.
Сезімтал жасушалардың сыртқы ортадан өсер алуымен сипатталатын барлық тірі ағзаларға тән дамудың карапайым сатысы:
A. Дамудың сенсорлық сатысы.
B. Дамудың перцептивтік сатысы.
C. Дамудың интеллектуалды сатысы.
D. Филогенез.
E. Онтогенез.
Мінез-кұлықтың дұрыстығын міндеттейтін практикалық маңызды міндеттердің қатарын шешу қабілеті байкалатын индивидтің даму деңгейі:
A. Дамудың интеллектуалды сатысы.
B. Дамудың перцептивтік сатысы.
C. Дамудың сенсорлық сатысы.
D. Филогенез.
E. Онтогенез.
Табиғаттың тарихи жетілу барысында тірі организмдердің пайда болуы мен эволюциялық даму процесі:
A. Филогенез.
B. Дамудың перцептивтік сатысы.
C. Дамудың сенсорлық сатысы.
D. Дамудың интеллектуалды сатысы.
E. Онтогенез.
Сандьқ және сапалық өзгерістерден көрінетін тірі табиғаттың үнемі күрделеніп отыруы мен дамуы:
A. Эволюция.
B. Дамудың перцептивтік сатысы.
C. Дамудың сенсорлық сатысы.
D. Филогенез.
E. Онтогенез.
Акыл-ой кемістігінің бір түрі болып табылатын жөне ойлаудың бұзылуымен сипатталатын психика күйі:
A. Олигофрения.
B. Сана алдындағы.
C. Санадан төмен.
D. Санадан тыс.
E. Акселерация.
Биологиялық тұрғыда мәнді тітіркендіргіштерге санасыз жауап беруден көрінетін тума психикалык, реакция:
A. Шартсыз рефлекс.
B. Интуиция.
C. Инстинкт.
D. Санадан тыс.
E. Санадан төмен.