Қазақстандағы басқарушылық қызметтің құрылымы

Скачать

4.Курстық жұмыс орындау бойынша әдістемелік нұсқау

5В051000 Мемлекеттік және жергілікті басқару мамандықтары үшін Мемлекетті басқару теориясы пәнінен курстық жұмысты орындау бойынша әдістемелік нұсқау

Курстык жұмыс жазудың максаты: Әрбір студент өзінің болашақ мамандығын қалыптастыратын пәндерді оқып-үйрету барысында алған теориялык білімдерін одан әрі тереңдетіп, жетілдіре беруі үшін күнделікті болып жатқан (алда да болатын) экономикалық және әлеуметтік процестерді баскарудың тәжірибесін мемлекеттік, салалык және аймақтық тұрғыдан жеткілікті талдап, соның арқасында баскару тәжірибесінің салыстырмалы жетістіктері мен кемшіліктерін анықтай отырып, соңғыларын одан әрі болдырмаудың жолдары мен әдістерін ғылыми-методологиялык және ұйымдастырушылық жағынан негіздей білуге тиіс. Сондықтан дәл осы мақсатқа кол жеткізу үшін осы пән бойынша курстык жұмыс жазу керектігі оқу жоспарында қаралған.
Курстык жұмыстың мәні, жазу әдістемесі мен сатылары: Курстық жұмыстың мәні - жинастырылтан ресми, әдеби-статистикалык және болжамдык материалдарды жүйелі түрде саралап талдап, одан алынған тұжырымдар мен қорытындыларды алынған такырыпты терең ашып беру үшін белгілі логикалык сәйкестілікке келтіруге және осылардың барлығын өз сөзбен жазып шығуға үйрету болып табылады. Осы тұрғыдан алғанда студенттердің жазбаша жұмыстары дипломдык жұмыс жазумен аякталуға тиіс.
Курстық жұмыс жазу барысында мынадай әдістемелік нұсқау сакталғаны жөн:
- тақырыптын ғылыми-әдістемелік астарын толык меңгеру үшін керекті әдебиетті аныктап, оны оқып-үйреніп, өзіне жарамды дегендерін жазбаша жинактау;
- ғылыми-теориялык тұжырымдарды қоғамдық өмірдің тәжірибесінде болып жаткан жағдайлармен салыстыра қарастыру үшін ресми материалдар мен динамикалық, құрылымдық, мөлшерлік және сапалық көрсеткіштерді терең талдау;
- тақырыпты тандап алғандағы мақсатқа кол жеткізу үшін жоғарыда аталған жұмыстарды логикалық бірізділікке келтіру, зерттеу объектісінің басқару механизмдерін одан әрі жетілдіру және экономикалық – әлеуметтік тиімділігін арттыру жолдары мен әдістерін негіздеу.
Курстық жұмысты орындау ұйымдастыру жағынан келгенде мынадай сатылардан өтуге тиіс:
- кафедра мәжілісінде алдын ала бекітілген тақырыптар тізімі студентгерге беріледі;
- әрбір студент өзіне оңтайлы тақырыпты таңдап алып, ол бойынша әдебиеттер тізімін жасағаннан кейін жұмыстың мазмұнының (жоспарының) жобасын жасақтап, оны кафедрадан бекітілетін ғылыми жетекшімен бірлесе отырып жетілдіреді;
- жоғарыдағы "әдістемелік нұскауларға" сәйкес жазылған курстық жұмыс ғылыми жетекшіге тапсырылады;
- ғылыми жетекшінің кеңесі бойынша курстық жұмыс түзетіледі және жетілдіріледі. Ғылыми жетекші жұмысты жарамды деп таппаса, онда бұл жұмыс корғауға жіберілмейді;
- ғылыми жетекші жазылған жұмысты жарамды деп тапқан жағдайда ол кафедра шешімімен құрылған арнайы комис­сия алдында тиісті дәрежеде қорғалады.
Курстық жұмысты қорғау барысында студент тандап алған тақырыбын өздігімен түбегейлі зерттегенін, барлық талданған әдеби-статистикалық материалдарды түгел меңгергенін, талдаудың негізгі корытындыларын тұжырымдағанын, қойылған теориялық және практикалық сұрақтарға жауап бере алатынын дәлелдеп шығуы тиіс. Олай болмаған жағдайда комиссия курстық жұмысқа теріс баға беріп, оның түзетіліп жазылуына мерзім тағайындайды.
Курстқы жұмыс А4 (210x297) ГОСТ 2.30.1-68 "ЕАКД.-Форматы" бойынша бір бетіне жазылып, ал кесте немесе суреттер кезінде А 3 (297x420) форматы қолданыла береді.
.
Курстық жұмыс келесі талаптармен жазылады: сол, жоғарғы, төменгі 20 мм – ден кем болмауы тиіс, оң жолдың шеті 10 мм – ден аспауы тиіс.
Абзацтар 1,25 см – дей арақашықтықта, интервал -1,5 см болуы тиіс.
Курстық жұмыстың құрылымдық элементтерінің аттарын, негізігі бөлімдерінің бөлімшелерінің аттарын жол ортасында және үлкен әріптермен аяғында нүктесіз. Бөлімше аттарында сөзді тасымалдауға болмайды.
Кіші бөлімшелердің және бөлімшелердің аттарын үлкен әріптермен, абзацпен, ал қалған сөздерді кіші әріптермен жазуға болады.
Бөлімше атауынан кейін нүкте қойылмайды және асты сызылмайды. Егер бөлімше аты бірнеше сөйлемдерден құралса, олар нүктемен ажыратылады.
Бөлімше атауменен және текст арасында 2 см – ден кем емес болуы қажет. Яғни екі интервал. Бөлімше атауыменен және кіші бөлімшенің атауыменен 1 см – ден кем емесе болуы қажет.
Курстық жұмыстың беттерін араб цифрларыменен белгілеу қажет. Беттің нөмері оң жақтың жоғарғы жағында нүктесіз және сызықшасыз жазылуы тиіс.
Алғашқы бет, мазмұндама, қосымшалар есептеледі, алайда нөмір жазылмайды.
А 3 форматындағы бет бір бет болып саналады.

Курс жұмысының тақырыптары

1. Мемлекеттік басқарудың теориялық аспектісі.
2. Мемлекетгіц пайда болуы жэне оны ұйымдастыру қа-жеттілігі
3. Мемлекеттің негізгі нысандары жэне сипатгамасы.
4. Ел экономикасы мемлекеттік басқарудың объектісі ретінде.
5. Қазақстандағы мемлекеттік құрылыс процесі жэне мемлекеттік баскарудың конституциялык негіздері.
6. Мемлекет қоғамның саяси жүйесінің негізгі элементі ретінде.
7. Мемлекетгік билік экономикалық және саяси жүйенің қалыптасуына ықпал етуші негізгі фактор ретінде.
8. Мемлекеттік органдардың ұйымдастырылуы мен қызмет етуінің қағидалары.
9. Мемлекеттік орган мемлекеітік механизмнің негізгі эле­менті ретінде.
ІО.Мемлекеттік басқарудың ақпараттың жүйесі және оны жетілдіру қажетгілігі.
11. Мемлекеттік басқарудағы өзін-өзі басқарушылық өзгерістердің тенденциясы.
12.Қазіргі жағдайда мемлекеттік баскару стилін дамыту мәселелері.
ІЗ.Мемлекеттік басқару субъектісін тиімді ұйымдастыру мен қызмет етуінің мәселелері.
14.Басқару қызметінің өнімділігін арттыру мәселелері.
15.Мемлекеттік басқару мен басқарушылық шешімдерде заңдылықты қамтамасыз етудегі тәртіптің рөлі.
16. Қоғамдық пікір мемлекеттік басқаруды бағалау құралы ретінде
17.Мемлекетгік орган мсмлекетгік басқару субъсктісі ретінде.
18.Қазақстандағы мемлекеттік басқарудь құқықтық реттеу құрылымы және оны жетілдіру бағыттары.
19.Елдің экономикалық қауіпсіздігін қамтамасыз етудегі мемлекеттік органдардың қызметін жетілдіру мәселелері.
20.Қазақстандағы экономикалык қылмыспен күресу жөніндегі мемлекеттік органдар қызметін жетілдіру мәселелсрі.
21.Мемлекеттік басқару жүйесіндс ақпараттар ағынын ұйымдастыру және олардың шындыққа жанасуы.
22.Мемлекегтің әр түрлі жүйелсрі мен нысандарының сипаттамасы.
23.Басқару қызметінің стилін жетілдіру жәнс мемлекеттік басқарудағы жауапкершілік.
24.Мемлекет қоғамдық үрдістерді басқару субъектісі ретінде,
25.Экономика дамуындағы мемлекет рөлі және оның негізгі қызметтері.
26.Азаматтық қоғамдағы мемлекеттік саясат.
27.Мемлекетгегі президенттік басқару нысандарындағы мемлекеттік баскару ерекшелікіері (белгілі елдер үлгісінде).
28.Мемлекеттегі парламеінттік басқару нысандарындағы мемлскеттік басқару ерекшеліктері (белгілі елдср үлгісінде).
29.Мемлекеттегі унитарлық құрылым нысанындағы мемлекеггік басқару ерекшіліктері.
ЗО.Мемлекеттегі федеративті құрылым нысанындағы мемлекетгік басқару ерекшеліктері.
ЗІ.Мемлекеттік басқару жүйесінің тұрақтылығы мен серпінділігі.
32.Мемлекеттік басқару максаттарын құқықтық және басқа да ресурстармен камтамасыз ету мәселелері.
ЗЗ.Қазақстан Республикасыныгі мемлекеттік басқару органдарының жүйесі және олардың функнионалдық міндет-
тсрі.
34.Қазақстандағы басқарушылық қызметтің құрылымы.
35.Елдегі мемлекетгік құрылым мен ұлтгық процестердің өзара байланыстылығы.
Зб.Мемлекеттік баскару әдістері мен қағидаларының ерекшеліктері.
37.Мемлекепік басқаруды қуқықтық реттеудің негізгі нысандары.
38.Қазақстандағы мемлекеттік басқаруды құқыктық ретгеудің құрылымы және оны жетілдіру бағыттары.
39.Мемлекеттік басқарудың мәнісі мен объективті- субъсктивті негіздсрі.
40.Қазақстан Республикасындағы мсмлекеттік кызметгің құқықтық және ұйымдастырушылық камтамасыз етілуі.
41.Мемлекеттік қызметті ұйымдастырудың шегелдік тәжірибесі (белгілі елдер үлгісінде).
42.Экономикасы дамыған елдердегі мемлекеттік басқарудың ұйымдастырушылық құрылымының үлгілері.
43.Бұқаралық ақпарат құралдары мемлскеттегі мемлекеттік биліктің төртінші тармағы ретінде.
44.Мемлекеттік басқарудағы акпараттық жүйе түсінігі және оның техникалық базасын дамыту қажеттіліі-і.
45.Мемлекеттік басқару ісінің функционалдык аспектісі.
46.Бағалау мемлекеттік басқаруды жетілдіру көздері жэне та­ну нәтижелері.
47.Ел азаматтарының жүгінуі мемлекетгік басқаруды бағалау нысандары ретінде.
48.Мемлекеттік басқару жүйесі және негізгі элементтері.
49.Мемлекетгік басқарудың әдістемелік негіздері.
50.Мемлекеттік басқару ісінде саяси режим түсінігі және оның түрлері.
51 .Мемлекеттік баскарудың объективті қажеттілігі, мүмкіндігі, шегі.
52.Мемлекеттік басқарудың әлеуметтік және экономикалык тиімділігі.
53. Мемлекетгік басқару және баскару қызметі шешімдерінің әлеуметтік тиімділігі.
54. Мемлекетгік баскарудың әр түрлі жүйелерінің сииаттамасы.
55.Қазакстандағы мемлекеттік құрылыс процесі және мемлекеттік басқарудың конституциялық негіздері.
56.Насқару ісінің стилін жетілдіру жэне мемлекетгік басқарудағы жауапкершілік.
57.Мемлекеттік басқарудың негізгі әдістері жэне олардың басыңқылыгы.
58.Қазіргі жағдайда мемлекеттік басқару қағидаларын колдану мәселслері.
59.Әлеуметгік - экономикалық агымдарды баскаруда мемлекеттік және қоғамдық ұйымдардың арақатынасы.
бО.Мсмлекеттік басқару қоғамдык даму институты ретінде және оның ерекшеліктері.
бІ.Басқарудың негізгі қағидалары мен әдістері.
62.Мемлекеттік баскарудың ұйымдық негіздері.
бЗ.Мемлекеттік басқару қоғамдық даму институты ретінде және оның ерекшеліктері.
64.Мемлекеттік басқарудың уйымдастырылуы және оның негізгі нысандары.
65.Мемлекетгік басқарудың мәнісі және негіздері
бб.Мемлекеттік басқару субъектілерініи кызмет етуі мен тиімділіктің, ұйымдастырудың өзара байланысы. 67.Мемлекеттік басқару нәтижелерін кешенді бағалау және басқару тиімділігі түрлері.
68.Қазақстандағы мемлекеттік құрылыстың, мемлекеттіліктіи тарихи аспектісі.
69.Мемлекеттік басқару қағидаларын негіздеу, олардың ны­сандары және қолдану тиімділігі.
70.Қазакстан Республикасы мен жақын және алыс шет мемлекеттердің мемлекеттік билік органдарының жүйесін салыстыру.
71.Қазақстан Республикасы Конституциясының қоғамның дамуына ықпалы.
72.Мемлекеттік қызметке кадрларды іріктеудін қазіргі жүйесі.
73.Басқару деңгейлері бойынша мемлекеттің экономикалық функцияларының бөлінуі.
74.Мемлекеттік басқарудың объективті қажеттілігі.
75.Мемлекеттік саясатты жүзеге асыруды анықтайтын факторлар.
76.Қазақстан Республикасы билік органдарының ұйымдастырушылық құрылымы.
77.Басқарудың қоғамдағы рөлі.

Әдебиеттер тізімі
1. Ихданов М.С Мемлекеттік басқару теориясы. Алматы, 2007
2. Атаманчук. Г.В. Теория государственного управления. Москва: 2007
3. Жоламанов Қ.Д. Мемлекет және құқық теориясы. Алматы. 2008
4. Атаманчук Г.В. Теория государственого управления. Москва: 2001г.
5. Атаманчук Г.В. Государственное управления: организационно – функциональные вопросы.Москва: 2003г.
6. Сиренко В.Ф. Проблема интереса в государственном управлении.2004г.
7. Шепель В.М. Управленческая этика 2004г.
8. Яковлев Д.С. Аппарат управления: принципы организации.
9. Оболонскии А.В. Человек и государственно управление. Москва
10. Пронкин С.В., Петрунина О.Е. Государственное управление зарубежных стран М., 2001.


Скачать


zharar.kz