Тест
1.Талдау, саралау, көпшілік назарына ұсынылған жарияланымдарға, әдеби шығармаларға, өнімдерге баға беру:
А.Баяндама
Б.Реферат
С.Курстық жұмыс
+Д.Рецензия
Е.Мақала
2.Педагогикалық құбылыстың кей тараптарын,белгілерін, ерекшеліктері мен қасиеттерін біліп, қарастыру үшін қажет:
А.Тарихи педагогикалық зеттеу әдістері
Б.Теориялық деңгей әдістері
+С.Теориялық талдау
Д.Ғылыми әдіс
Е.Барлығы дұрыс
3.Жалпы пікірден жеке қорытынды жасауға қолданылатын әдіс:
А.Индуктив әдіс
Б.Теориялық әдіс
С.Эмпирикалық әдіс
+Д.Дедуктив әдіс
Е.Сұхбат әдісі
4.Эмпирикалық кезең неше сатыдан тұрады?
+А.2
Б.3
С.4
Д.5
Е.6
5.Зерттеуші ізденіс жұмыстарына тікелей араласпайтын бақылау түрі:
А.Тұтастай бақылау
Б.Араласа бақылау
С.Жасырын бақылау
Д.Ашық бақылау
+Е.Сырттай бақылау
6.Ауқымды материал жинақтау үшін қолданылады.Сұрақ жауаптары жазба күйінде қабылданады:
А.Эксперимент
+Б.Анкеттеу
С.Сұхбат
Д.Бақылау
Е.Интервъю алу
7.Адам мен адамның бір-бірімен араласу, өзара қарым-қатынасында да адамның адамдығы өзі үшін де өзгелер үшін де ашылады- деп айтқан философ
А.П.П.Блонский
Б.К.Д.Ушинский
+С.М.М.Бахтин
Д.Э.Г.Юдин
Е.И.Кант
8.Зерттеушіге оны қызықтыратын барлық құбылыстар тараптарын қамтуға үлкен мүмкіндік береді,сонымен бірге зерттеуші қатысуының теріс әрекеттеріне көп ұшырайды.
А.Тұтастай бақылау
Б.Араласа бақылау
С.Жасырын бақылау
+Д.Ашық бақылау
Е.Сырттай бақылау
9.Зерттеу жүргізетін адамдар тобы:
+А.Ұжым
Б.Таңдау
С.Жиынтық
Д.Номинальды топ(нақты)
Е.Тұлға
10.Дипломдық жұмыстың көлемі:
А.60 бетке дейін қолжазбамен
Б.80бетке дейін қолжазбамен
С.70 бетк дейін қолжазбамен
Д.50 бетке дейін қолжазбамен
+Е.100 бетке дейін қолжазбамен
11.Зерттеу кезінде пайда болуға тиіс нәтиже:
А.Зерттеудің міндеті
+Б.Зерттеудің мақсаты
С.Зерттеудің кезеңдері
Д.Зерттеудің құрылымы
Е.Зерттеудің әдістемесі
12.Бұл аудиторияда оқылатын немесе мақала ретінде жарияланатын ғылыми зерттеу мен тәжірибелік эксперимент жұмысының мазмұнын баяндайтын ғылыми жұмыс:
+А.Ғылыми баяндама
Б.Аннотация
С.Дипломдық жұмыс
Д.Баяндама
Е.Реферат
13.Ойдың жеке пікірлерден жалпы ойға өтуін қарастыратын әдіс:
+А.Индуктив әдіс
Б.Теориялық әдіс
С.Эмпирикалық әдіс
Д.Дедуктив әдіс
Е.Сұхбат әдісі
14.Объектіні бірнеше құрамдас бөліктерге бөліп алып, оларды жеке зерттеу:
А.Суреттеу
Б.Дедукция
С.Индукция
Д.Синтез
+Е.Анализ
15.Бұл озат жәжірибені қалыптастыру.Қарапайым материалдарды сипаттауды жүзеге асырады:
А.Зерттеудің нәтижесін тәжірибеге
+Б.Пеенгізудагогикалық үрдістерді модельдеу
С.Теориялық зерттеу әдістері
Д.Математикалық әдістер
Е.Педагогикалық зерттеу әдістері
16.Мұнда автор бір немесе бірнеше жұмыстың мазмұнын қысқаша баяндайтын рефераттың қай түрі?
А.Арнайы
Б.Бағалаушы
+С.Ақпараттық
Д.Ізденісті
Е.Тікелей
17.Жұмыстың жоспары, ғылыми мәліметтің жүйесі, қорытындылар мен талдаулар қай ғылыми-зерттеу жұмыстың мазмұндық компоненттеріне жатады?
А.Курстық жұмыстың
Б.Рефераттың
С.Мақаланың
Д.Аннотацияның
+Е.Баяндаманың
18.Объектілерді ұқсас қасиеттері мен ерекшеліктерін белгілеріне байланысты салыстыру:
А.Анализ
Б.Тәжірибе жасау
С.Суреттеу
+Д.Өлшеу
Е.Синтез
19.Күні бұрын жоспар жасалған, әңгімелесу барысында оның мазмұны толықтырылып, соңында қорытынды жасалынып отырады:
А.Анкета әдісі
+Б.Әңгімелесу әдісі
С.Интервью әдісі
Д.Эксперимент әдісі
Е.Бақылау әдісі
20.Баяндаманың, шығармашылық белгілі бір лекцияның жүйесіне, кейбір жағдайларына қысқаша анықтама жазу:
А.Баяндама
Б.Жоспар
+С.Тезис
Д.Реферат
Е.Аннотация