А.ЯСАУИ АТЫНДАҒЫ ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ҚАЗАҚ-ТҮРІК УНИВЕРСИТЕТІ
ТАРИХ – ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ
ЖАЛПЫ ПСИХОЛОГИЯ КАФЕДРАСЫ
Бекітемін
Факультет деканы, т.ғ.к., профессор
___________________Жетібаев К.М.
___03__ _09____ 2012ж.
Психология негіздері пәнінең
СИЛЛАБУСЫ
Мамандық аты, шифры: 5В130100 – Жалпы медицина
Оқу формасы: __________күндізгі______________________
Курс _________________I_____________________________
I сем II сем Барлығы:
Кредит саны: _____2____ _________ ____2____
Сағат саны: _____54___ _______ ___54___
Лекция: _____10__ ________ _ 10___
Практикалық _____-____ __________ _________
Семинар: _____26____ _______ ___26____
Лабораториялық _____-____ __________ _________
ОБСӨЖ: _____-____ _______ _______
СӨЖ: ____18____ ________ ___18____
Аралық бақылау (АБ) ________ __________ _________
Қорытынды бақылау: _Диф.сынақ__ ___ _Диф.сынақ_
Лектордың аты-жөні: оқытушы Б.Өтеген
тел. және Е-mail: сот.8-701-677-50-07
Оқытушылардың кафедрадағы жұмыс уақыты: 9.00-18.00 сағ.
СӨЖ қабылдау өзіндік жұмыс кестесі бойынша жүргізіледі.
Түркістан 2012
Силлабус әзірлеген және енгізген Қарағанды мемлекеттік медицина академиясы
С.Д.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті, Қазақ мемлекеттік медицина академиясы, Семей мемлекеттік медицина академиясы, Оңтустік-Қазақстан мемлекеттік медицина академиясы, Оспанов атындағы Батыс-Қазақстан мемлекеттік медицина академиясы
Типтік оқу бағдарламасы 051301 –Жалпы медицина мамандығы бойынша 2006 ж., мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес әзірленген
Типтік оқу бағдарламасы ҚазММА мекемесіндегі жоғары және ЖОО-на кейінгі мамандықтар бойынша білім берудің оқу-әдістемелік секциясында бекітіліп басылымға ұсынылған.
Хаттама №11 14 маусым 2007ж.
Силлабус Жалпы психология кафедрасының мәжілісінде талқыланды 01.09.2012ж.( №1 Хаттама)
Кафедра меңгерушісі, п.ғ.д., профессор _____________ Ж.З.Торыбаева
Факультеттің оқу-әдістемелік бірлестігінде мақұлданды.
____ ____ 2012ж. (№.1 Хаттама)
Оқу әдістемелік кеңес төрайымы: п.ғ.к., доцент ма_____________Ү.Мелдебекова
Силлабус құрылымы университеттің № 1 қыркүйек 2012ж. ОӘК-де талқыланып, қолданысқа ұсынылды.
1.Кіріспе
Пән туралы қысқаша сипаттама: бұл пәнді оқыту барысында психология ғылымының қалыптасуы мен дамуына, оның ғылыми жетістіктерінің адамдар өміріндегі қызметін қарастырамыз. Психология пәнінің зерттеу объектісін, психика мен сана дамуының, оның материалистік тұрғыдан қарастырылуын т.б. дәріптейміз. Сонымен қатар психология ғылымының міндеттері мен методтарына, психиканың физиологиялық негіздеріне тоқталамыз. Жеке адамның таным процестеріне, оның оқыту мен тәрбие берудегі практикалық маңыздылығына шолу жасаймыз. Жеке адамның танымдық әрекеттеріне тоқтала отырып оған тәрбие берудің психологиялық мүмкіндіктерін тиісінше сипаттаймыз.
Пәннің мақсаты мен міндеттері: студенттерге псиология ғылымының теориялық-метадологиялық негізін, ондағы тұлға дамуы мен қалыптасуындағы ықпалын меңгеру, оны психологиялық тұрғыдан басшылыққа алуға бейімдеу, білім беру. Студенттердің кәсіби білімінде психология ғылымының орнын ашып көрсету. Психология ғылымының теориялық дамуына шолу, ондағы жеке түсініктердің мәнін ашу, адам психикасының пайда болуы мен қалыптасу жолдарын, оқыту мен тәрбие берудегі психологияның орнын, білім беруге төселдіру, осыған сай оқушылармен жұмыс істеуге дағдыландыру, ғылыми-теориялық білімдерді қолдану икемділігін және ғылыми көзқарастарын қалыптастыру.
Пререквизиттер: философия, физиология, педагогика, жас ерекшеліктер психологиясы, психология тарихы, педагогикалық психология, психология зерттеу әдістері пәндері.
Постреквизиттер: педагогикалық психология, қарым-қатынас психологиясы, іскерлік психология т.б.
Қысқартылған сөздер СӨЖ-студенттің өз бетімен жұмысы
ОБСӨЖ-оқытушы басшылығымен орындалатын СӨЖ
2.ЖҰМЫС ОҚУ ЖОСПАРЫНАН КӨШІРМЕ
№
Семестрлер
Аудиториялық сабақтар
Ауд. тыс сабақтар
Лекция
прак
сем
лабор
ОБСӨЖ
СӨЖ
1
1 - семестр
10
26
18
Барлығы
10
26
18
3. ЛЕКЦИЯ САБАҒЫНЫҢ КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАРЫ
№
Күн
Лекция тақырыбы және оның жоспары
Кредит, сағат саны
Әдебиет (№ әдебиет, тарату, бет.)
1
3
4
5
7
1.
Психологияның әлеуметтік және табиғи ғылым ретіндегі өзінің ерекшеліктері.
2.
Психологияда зерттеу әдістері.
3.
Таным үдерістерінің психологиясы.
4.
Интеллект- психодиагностика мағынасында.
5.
Сананың психологиялық концепциясы.
6.
Эмоциялар мен ерік психологиясы.
7.
Стресс және фрустрация.
8.
Қазіргі тандағы тұлға туралы қағидалар.
9.
Тұлға және жеке – даралық.
Тұлғаның психологиялық қорғану механизмдері.
10.
Қарым – қатынас психологиясы.
Барлығы:
4. ПРАКТИКАЛЫҚ САБАҚТЫҢ КҮНТІЗБЕЛІК – ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАРЫ
№
Топ
Күн
Жұмыс атаулары
Кре.сағ. сан
Тапсырмаларды тексеру түрі
Әдебиет (№ әдебиет, тарату, бет.)
1
1,2-тақырып. Психология ғылымына кіріспе. Оқыту үдерісіндегі адамның танымдық іс-әрекетінің психологиясы. Ғылым жүйесіндегі психологияның орны мен міндеттер. Психологияның зерттеу әдістері. Психология білімдерінің Қазақстандағы даму жолдары. Оқыту үдерісіндегі адамның танымдық іс-әрекеттері психологиясы.
2
Реферат
Слайд
№1 24-35
№3 13-20
5 Лабораториялық сабақ жоспарланбаған.
күни
Тараулар атауы, реті
Аудиториялық сабақ
(сағат)
Ауд.тыс сабақ (сағат)
Лекция
Практик
ОБСӨЖ
СӨЖ
Психиканың даму кезендері.Тұлганың негізгі психикалық үдерістерінің қасиеттері және қалыптары (кейіптері).
4
Таным үдерістері
2
Таным үдерістерін зерттеу әдістері.
4
Сана және өзіндік сана.
2
Эмоциялар мен ерік.
2
Тұлғаның психологиялық құрылымы.
2
Тұлғаның типтік жіктелуі. Тұлғаның әлеуметтік даму кезендері.
2
Топтағы және ұжымдағы тұлғааралық қатынас.
2
Маман тұлғасының кәсіби кейпін қалыптастырудағы әлеуметтік психологиялық жақтар.
3
Медициналық ұжымда және топ ішінде тұлғааралық қатынастын коммуникациялық тренингі.
3
Барлығы:
26
6. Студенттердің өзіндік жұмысының тақырыптары (СӨЖ)
күни
Тараулар атауы, реті
Аудиториялық сабақ
(сағат)
Ауд.тыс сабақ (сағат)
Лекция
Практик
ОБСӨЖ
СӨЖ
Психология тарихы.
Психологиялық концепциялар
1
.
Есте сақтау қағидалары.
1
.
Зейіннің физиологиялық механизмдері. А.Ухтомский, И.Павлов ілімдері.
1
Қиял. Қиял түрлері.
1
Ойлау мен сөйлеудің даму кезендері. Ойлау мен сөйлеудің дамуындағы биологиялық және әлеуметтік жайлардың орны.
1
Интеллект қағидалары мен факторлары.
1
Сананың философиялық концепциялары
1
Эмоциялардың нейрофизиологиялық механизмдері.
1
Инстинктер (соқыр-сезім).
1
А.Маслоу бойынша адам мотивациясының принциптері мен қажеттіліктерінің иерархиясы.
1
Қабілеттер – психиканың жеке – даралық көрінісі ретінде.
1
И.П.Павловтың сигнальдік жүйелер, жоғары жүйке жүйесінің типтері туралы ілімдері.
1
Гиппократ, Гален, И.П.Павлов бойынша темперамент типтері.
1
К.Кречмер, У.Шелдон, Э.Фромм, К.Леонгард, А.Е.Личко бойынша мінез жіктелуі.
1
Көпұлтты Қазақстан жағдайында тұлғаны түрлі мәдениеттер арқылы тәрбиелеу.
1
Тұлға және топ
1
Маман тұлғасы
1
Барлығы:
18
7.Оқулықтар мен WEB сайттар тізімі
Негізгі:
1. АймауытовЖ. Психология: - Алматы, 1995
2. Алдамұратов Ә. Қызықты психология, - Алматы, Қазақ уіниверситетеі, 1992
3. Алдамұратов Ә. Жалпы психология. – Алматы, Білім, 1996
4. Әбдірахманов А., Жарықпаев Қ. Психологиялық орысша –қазақша сөздік. – Алматы, Мектеп, 1976
5. Жарықбаев Қ. Озғанбаев О. Жантануға кіріспе. – Алматы, 2000
6. Жарықбаев Қ. Ж.Аймауытұлының психологиялық көзқарастары. – А., 2000
7. Жарықбаев Қ. Қазақ психологиясының тарихы. – А.,1996
8. Мұқанов М. Ақыл-ой өрісі. –А., 1980
9. Тәжібаев Т. Жалпы психология. – А., 1998
10. Немов Р.С. Психология 1-2 кн. – М., 2001
Қосымша:
1. Государственная программа развития казахского языка и других национальных языков в Казахской ССР до 2000 года. – Алма-Ата, 1980.
2. Закон Республики Казахстан об образовании Казахстанская правда, 11 июня 1999.
3. Концепция общеообразовательной средней школы Республики Казахстан: - Алматы, 1995.
8.Бақылау түрі.
Диф.сынақ 1 семестр
9.Студенттің білімін бағалау ережесі.
Университетте кредиттік оқу жүйесіне өткен академиялық топтарда студенттің білімі мне біліктілігін бақылау және бағалау рейтингтік жүйеде іске асырылады. Рейтингтік балл екі бөліктен құрылады: біріншісі – рейтингтік балдың 40% үлесін құрайды, ол студенттің күнделікті, шептік бақылау және сөж тапсырмаларын орындағаны үшін алатын балдарының қосындысынан, екіншісі – 60, ол емтихан балынан құралады.
Студент қажетті балды жинақтау арқылы, яғни:
-күнделікті сабаққа қатысу белсенділігі (күнделікті үй, аудиториялық) тапсырмаларды орындағаны үшін қойылған бағалар Б1.
-шептік бақылау нәтижесінде жиналған балы – Б2.
- студенттің оқытушы басшылығымен және жеке өзімен -өзі орындайтын жұмыстарды орындағаны үшін алатын балдары – Б3.
-қорытынды емтихан балдары БЕ арқылы жинақтайды.
Осы балдардың қосындысы студенттің білімінің рейтнгтік көрсеткіші болып саналады, яғни:
R= (Б1+Б2+Б3)*0,4+БЕ*0,6
Мұндағы R жалпы рейтингтік балл.
Студенттің емтиханға жіберілуі үшін ол рейтингтің бірінші бөлігінің 20 пайыздық үлесін жинақтауы тиіс. Университетте қабылданған тәртіпке сәйкес, студенттің емитханға қатысуы шарт.
Қорытынды бақылыу емтихан студенттің академиялық уақыт ішіндегі кәсіптік білім бағдарламасын меңгеру дәрежесін тексеру мақсатында өткізіледі. Кейде бірнеше пәнді біріктіре отырып емитханды өткізуге болады. Мұндай жағадй да әр пән жеке-жеке бағаланады. Емитханды компьютерлі, жазбаша, тест, ауызша, немесе комплексті түрде өткізуге болады. Емтиханның өту формасын оқу-әдістемелік кеңес тағайындайды.
Студенттің оқу ісін меңгеру дәрежесін, яғни, оның білімін, біліктілігін, дағдыларын компетенциялығы бағалау көп балды, әріп, пайыз түрінде жүргізіледі:
Әріптік жүйедегі бағалау
Бағаның сандық баламасы
Проценттік баламасы
Дәстүрлі бағалау жүйесі бойынша
А
4,0
95-100
өте жақсы
А-
3,67
90-94
В+
3,33
85-89
Жақсы
В
3,0
80-84
В-
2,67
75-79
С+
2,33
70-74
қанағаттанарлық
С
2,0
65-69
С-
1,67
60-64
Д+
1,33
55-59
Д
1,0
50-54
Ғ
0
0-49
қанағаттанғысыз
10.Кафедра және оқытушы тарапынан студентке қойылатын талаптар
а) сабаққа кешікпей келу және қатысу
б) үй тапсырмасын уақтылы орындау және оны тапсыру
в) СӨЖ сабақтарына мерзімі бойынша қатысу
г) телефонды сөндіру
д) семинарға қатысап отыру
е) университет тарапынан белгіленген студент тәртібі жөнінде регламентпен танысу т.б.