Бенчмаркинга типтері мен этаптары

Скачать



1. Аралық аттестацияға дайындалу.

2. Сапаны жалпы басқару концепциясы жүйенің негізгі принциптері мен бизнес тәжірибеде қолдану.
3. Сапаны бақылау құралдарын мәселені талдау кезінде қалай қолданады?

4. Процесстік басқарудың функциональді басқарудан ерекшелігі.
5. Компания бизнес-үрдіс қалай ерекшелейді?
6. Бизнес- үрдісін жетілдірудің негізгі тәсілдемесі.

7. Жүйелі ойлау архетипы мен оларды жеңу стратегиясын қалай анықтайды?
8. Формализацияланған және формализацияланбаған білімнің өзара байланысы.
9. Ұйымдастыру білімінің пайда болу этаптары.

10. Бенчмаркинга типтері мен этаптары
11. Клиенттер талаптарына байланысты компаниядағы сигмалар деңгейін есептеу.
12. Баланстандырылған көрсеткіштер жүйесін енгізудің бағдарламасын жасау.


Скачать


zharar.kz