2 аралық бақылау сұрақтары
1. Мектептегі психологиялық қызметтің моделі.
2. Мектеп психологының жұмыс кабинеті және оның рәсімделуі.
3. Мектеп психологы жұмысындағы психологиялық ағарту жұмысы.
4. Мектеп психологы жұмысындағы дамытушы және жеңілдету жұмыстарының мазмұны.
5. Мектеп психологы жұмысының құқықтық нормативтік аспектілері.
6. Диагностикалық іс-әрекет тиімділігінің шарттары мен көрсеткіштері.
7. Кеңес беру жұмысының тиімділігін қамтамасыз ететін критерилер.
8. Психологтың тұлғалық қасиеттерінің дамуы.
9. Білім беру мекемелеріндегі психологиялық қызметтің моделі және құрылысы.
10. Білім беру мекемесіндегі психологтың іс-қағаздарын жүргізу қажеттілігі.
11. Білім беру мекемелеріндегі психологиялық қызметтегі мектеп психологының жұмыс мазмұны, мақсаты, міндеттері.
12. Білім беру мекемесіндегі психолог жұмысындағы психотерапияның алатын орны.
13. Психолог жұмысындағы кәсіби бағдар жұмысы.
14. Психолог тұлғасының дамуы.
15. Психологиялық-педагогикалық консилиум ұйымдастыру және өткізу.
16. Білім беру мекемесіндегі психолог жұмысын жоспарлау.
17. Білім беру мекемесіндегі психолог жұмысын ұйымдастыру
18. Мектеп психологының кәсіби этикалық принциптері.
19. Мектеп психологы жұмысындағы психологиялық ағарту жұмысы.
20. Мектептегі психологиялық қызметтің моделі.
21. Білім беру мекемесіндегі психологтың тұлғасының өзіндік дамуы.
22. Мектеп психологының жұмыс кабинеті және оның рәсімделуі.
23. Мектеп психологы жұмысындағы дамытушы және жеңілдету жұмыстарының мазмұны.
24. Диагностикалық іс-әрекет тиімділігінің шарттары мен көрсеткіштері.
25. Психотерапия жеткіншектермен жұмыс істеудегі негізгі әдіс ретінде.