1 Заттардың, құбылыстар мен үдерістердің ішкі болмысын, табиғатын ашып көрсететін, олардың дму заңдылықтарын, байланыстарын ашып, даралап тұжырымдайтын шынайы ақиқат
1
Ғылым
2
Білім
3
Өнер
4
Іс-әрекет
5
Ғылыми зерттеу
2 Жаңа педагогикалық білімдерді қалыптастыру үдерісі, оқыту,тәрбиелеу және дамыту обьективті заңдылықтарын ашуға бағытталған танымдық іс-әрекеттің түрі.
1
Ғылыми педагогикалық зерттеу
2
Психологиялық зерттеу
3
Педагогикалық зерттеу
4
Зерттеу нәтижесі
5
Өзектілік
3 Дүниені және адамның өзін танып, өзгертуге бағытталған жеке тұлғаныңпсихикалықбелсенділігінің формасы
1
Іс-әрекет
2
Форма
3
Қызмет
4
Мақсат
5
Міндет
4 Сарқылмайтын құбылыс
1
Таным
2
Мақсат
3
Міндет
4
Бағыт
5
Функция
5 Ғылым, ғылыми-педагогикалық, индустриялдық, т.с.с. кез келген ғылым сияқты, адамның кәсіби қызметінің бір саласы болып табылады деп айтқан ғалым
1
А.М.Новиков
2
Я.Коменский
3
К.Д.Ушинский
4
Ж.Ж.Руссо
5
Ж.Пиаже
6 Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің тиімділігінің негізгі неше өлшемі бар
1
5
2
6
3
7
4
8
5
9
7 Курстық жұмысқа талап қойған ғалым
1
М.Р.Дружинин
2
Я.Коменский
3
К.Д.Ушинский
4
Ж.Ж.Руссо
5
Ж.Пиаже
8 Әдістемелік белгілері қанша
1
4
2
5
3
6
4
7
5
8
9 Ғылыми-нәтижелі ізденісті сипаттаған ғалым
1
В.Бурцеля
2
Я.Коменский
3
К.Д.Ушинский
4
Ж.Ж.Руссо
5
Ж.Пиаже
10 Алдын ала сезу
1
Интуиция
2
Таным
3
Сезім
4
Қиял
5
Ойлау
11 Әдіснама термині грекше қандай мағна береді
1
Әдіс жөніндегі ілім
2
Білім
3
Өнер
4
Іс-әрекет
5
Ғылыми зерттеу
12 Қанша өзекті әдіснамалық мәселелер бар
1
5
2
6
3
7
4
8
5
9
13 Әдіснамалық білімнің деңгейлері қанша
1
4
2
5
3
6
4
7
5
8
14 Жеке тұлғаның құндылықты бағдарын зерттеп, қалыптастыруды қамтамасыз ететін педагогикалық үдерісті ұйымдастыруды көздейтін аспект
1
Аксиологиялық (құндылықты) аспект
2
Мақсатты аспект
3
Міндетті аспект
4
Бағытты аспект
5
Функция
15 Антропологиялық принципті алғаш рет зерттеген
1
К.Д.Ушинский
2
Я.Коменский
3
А.М.Новиков
4
Ж.Ж.Руссо
5
Ж.Пиаже
16 Нақты адам тұлғасының дамуы
1
Онтогенез
2
Тұлға
3
Анатомия
4
Гистология
5
Ботаника
17 Жеке тұлғаның тарихи дамуының тууынан бастап қазіргі кезді қамтиды
1
Филогенез
2
Тұлға
3
Анатомия
4
Гистология
5
Ботаника
18 Адам дамуының неше кезеңі бар
1
2
2
5
3
6
4
7
5
8
19 Жүйелік тұрғыдын қарау
1
Жүйелік талап әдісі
2
Тұлға
3
Анатомия
4
Гистология
5
Мақсатты талап әдісі
20 Интуиция
1
Алдын ала сезу
2
Алдын ала ойламау
3
Тынығу
4
Қиял
5
Ойлау
21 Негізгі ұйымдарды логикалық талдау
1
3
2
4
3
5
4
6
5
7
22 Бағдарлама және дидактикалық ғылымның талаптарымен белгіленген оқыту мақсаттарына сәйкес, белгілі бір оқу пәні бойынша ғылыми білімнің негіздері баяндалатын, кітап түріндегі оқытудың негізгі құралы
1
Оқулық
2
Жоба
3
Әдіснама
4
Монография
5
Курстық жұмыс
23 Баспа өнімдерін саяси, ғылыми, білім беру, тәрбиелік т.б. мақсаттарда кеңінен қолдану тұрғысынан зерттейтін ғылым
1
Библиография
2
Жоба
3
Әдіснама
4
Монография
5
Курстық жұмыс
24 Құрамында құжаттар, әдеби туындылар және олардан үзінділер, сонымен бірге оқу пәніндегі сұрақтармен байланысын түсіндіретін мәтіні, әдістемелік нұсқаулары бар оқулық мазмұнын көрнектейтін мәтіндер жинағы
1
Хрестоматия
2
Жоба
3
Әдіснама
4
Монография
5
Курстық жұмыс
25 Хатта немесе баспа сөзде жарық көрген құжат немесе автордың шығармасы.
1
Мәтін
2
Жоба
3
Әдіснама
4
Монография
5
Курстық жұмыс
26 Алғашқы берілгендерді табу және сұрыптау негізінде жүреді
1
Болжамды құру
2
Жоба
3
Әдіснама
4
Монография
5
Курстық жұмыс
27 Нәтижелерді және оларды нәрселердің нақты күймен салыстыруды жалпыдан жалқыға қарай жүретін ой қорытындылары жолымен жүзеге асырылады
1
Болжамды тексеру
2
Жоба
3
Әдіснама
4
Монография
5
Курстық жұмыс
28 Шындыққа сәйкестігі дәлелденуі қажет теориялық тұрғыдан негізделген пікірлер жиынтығы
1
Зерттеу болжамы
2
Жоба
3
Әдіснама
4
Монография
5
Курстық жұмыс
29 Кейбір құбылыстардың өмір сүруі туралы жорамал
1
Болжам
2
Жоба
3
Әдіснама
4
Монография
5
Курстық жұмыс
30 Теориялық жүйе негізіндегі анықтаушы ұғым
1
Жетекші идея
2
Болжам
3
Жоба
4
Әдіснама
5
Монография
31 Ғылыми жетекшінің міндеттері
1
5
2
2
3
3
4
4
5
6
32 Педагогикалық зерттеудің заңдылықтарын ашу, әдіс-тәсілдерін табу
1
Зерттеу мақсаты
2
Психологиялық зерттеу
3
Педагогикалық зерттеу
4
Зерттеу нәтижесі
5
Өзектілік
33 Ғылыми мәселені зерттеуде ғылымның жалпы жағдайы бойынша мақсаты, зерттеу пәні бойынша оның дәлдігі анықталады
1
Зерттеу міндеттері
2
Психологиялық зерттеу
3
Педагогикалық зерттеу
4
Зерттеу нәтижесі
5
Өзектілік
34 Зерттеу жұмысы жүргізілетін педаго-гикалық кеңістік. (мұғалімдер немесе оқушылар ұжымы, педагогикалық үрдіс, мектептің тәрбие жұмысы, бір пәннің әдістемесі)
1
Зерттеу объектісі
2
Мақсат
3
Міндет
4
Бағыт
5
Функция
35 объектінің бір нақтылы зерттеу бөлшегі
1
Зерттеу пәні
2
Мақсат
3
Міндет
4
Бағыт
5
Функция
36 Барлық зерттеу жұмысында жетекшілік ететін теориялық ережесі
1
Зерттеудің алғашқы тұжырымдамасы
2
Мақсат
3
Міндет
4
Бағыт
5
Функция
37 Проблеманы шешудің жобасы
1
Ғылыми гипотеза (болжам)
2
Зерттеудің алғашқы тұжырымдамасы
3
Мақсат
4
Міндет
5
Бағыт
38 Әдістер, тәсілдер жиынтығы
1
Зерттеу әдістері
2
Зерттеудің алғашқы тұжырымдамасы
3
Мақсат
4
Міндет
5
Бағыт
39 Зерттеу нешеге бөлінеді
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
40 Зерттеу этаптары, оның жүргізілу тәртібін анықтауда зерттеу әдістемесінің құрылымдық элементтерімен байланысқан негізгі идея
1
Зерттеу әдістемесі
2
Ғылыми гипотеза (болжам)
3
Зерттеудің алғашқы тұжырымдамасы
4
Бағыт
5
Мақсат
41 Нақты, анық, дәл анықталган өзекті мәселе (проблема)
1
Тақырып
2
Білім
3
Өнер
4
Іс-әрекет
5
Ғылыми зерттеу
42 Зерттеу жұмысы жүргізілетін педагогикалық кеңістік зерттеудегі кейбір ақпараттардың, теория және практикадағы объективті касиеттердің байланысының жиынтығы
1
Объект
2
Психологиялық зерттеу
3
Педагогикалық зерттеу
4
Зерттеу нәтижесі
5
Өзектілік
43 Нақты анықталған объект
1
Зерттеу пәні
2
Форма
3
Қызмет
4
Мақсат
5
Міндет
44 Қысқа, дәл анықталып, қалыптасады
1
4
2
5
3
6
4
7
5
8
45 Зерттеу материалың талдау жұмысының жалпы ережелері:
1
А.М.Новиков
2
Я.Коменский
3
К.Д.Ушинский
4
Ж.Ж.Руссо
5
Ж.Пиаже
46 Ойдың дамуы немесе белгілі бір тарихи кезеңдегі тенденциялардың ашылуы, яғни жасалған заңдар мен тұжырымдардың бақылау аймағынан басқа аймаққа ауысуы
1
Экстрополояция
2
Форма
3
Қызмет
4
Мақсат
5
Міндет
47 Құбылыстардың динамикалық қатарында көрінбейтін, бірақ, осы қатар мүшелерінің арақатынасынан ашу негізінде параметрлерді, функцияларды, көрсеткіштерді табу
1
Интерполяция
2
Форма
3
Қызмет
4
Мақсат
5
Міндет
48 Шынайы түрде бар үрдістер мен құбылыстардың логикалық, информациялық және графикалық құрылымын жасау
1
Модельдеу
2
Форма
3
Қызмет
4
Мақсат
5
Міндет
49 Эксперттің немесе эксперттердің тұжырымдары мен ойлары
1
Эксперттік бағалау
2
Форма
3
Қызмет
4
Мақсат
5
Міндет
50 Үлкен жалпы бір мақсатты бірнеше топтарға бөлу
1
Декомпозиция
2
Форма
3
Қызмет
4
Мақсат
5
Міндет
51 Зерттелуге келетін варианттарды іріктеп алып, маңызы жоқ фактілерді алып тастау
1
Селекция
2
Білім
3
Өнер
4
Іс-әрекет
5
Ғылыми зерттеу
52 Зерттелетін мәселемен байланысты жұмыс үшін іріктелген әдебиет көздерінің жүйесі
1
Библиография құрастыру
2
Декомпозиция
3
Селекция
4
Эксперттік бағалау
5
Интерполяция
53 Жұмыстың мазмұнын қысқаша баяндау
1
Рефераттау
2
Декомпозиция
3
Селекция
4
Эксперттік бағалау
5
Интерполяция
54 Жұмыстың басты идеялары мен ережелерін бөліп көрсету негізнде жасалатын ерекше жазбалар жүргізу
1
Конспектілеу
2
Декомпозиция
3
Селекция
4
Эксперттік бағалау
5
Интерполяция
55 Кітаптың және мақаланың жалпы мазмұнының қысқаша жазбасы
1
Аннотациялау
2
Декомпозиция
3
Селекция
4
Эксперттік бағалау
5
Интерполяция
56 Әдеби көздерде кездесетін сөйлемдерді, нақтылы немесе сандық деректерді сөзбе-сөз жасау
1
Үзінді алу
2
Декомпозиция
3
Селекция
4
Эксперттік бағалау
5
Интерполяция
57 Нәтижесінде оқушылармен оларды оқытуда, дамытуда және тәрбиелеуде табылған кемшіліктерді жою жолдары бойынша жалпы көзқарас
1
педагогикалық консилиум
2
Декомпозиция
3
Селекция
4
Эксперттік бағалау
5
Интерполяция
58 Проблеманың базалық және шалғайлық ұғымдарын пайдалану
1
Терминологиялық
2
Декомпозиция
3
Селекция
4
Эксперттік бағалау
5
Интерполяция
59 Талдау неше нысанда болады
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
60 Абстракциялаудың ( дерексіздендіру) неше түрі бар
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
61 Фактілер мен оқиғалар нақтыланатын әдіс
1
Деректі (құжатты)
2
Білім
3
Өнер
4
Іс-әрекет
5
Ғылыми зерттеу
62 Белгілі сыныптың белгілі бір сапасын анықтау және осы сапаның барлығын немесе жоқтығын сан бойынша білу
1
Тіркеу
2
Декомпозиция
3
Селекция
4
Эксперттік бағалау
5
Өзектілік
63 Жиналған деректердің белгілі бір жүйемен орналасуы, объектілердің осы қатардағы орындарын анықтау
1
Шәкілдеу
2
Тіркеу
3
Декомпозиция
4
Селекция
5
Эксперттік бағалау
64 Социометрияның баға шкалалары
1
4
2
5
3
6
4
7
5
8
65 Эксперимент жүргізу негізінен неше кезеңнен тұрады
1
3
2
4
3
5
4
6
5
7
66 Эксперимент жүргізудің бірінші кезеңі
1
Анықтауыш
2
Қалыптастырушы
3
Бақылау
4
Сауалнама
5
Нәтижелік
67 Эксперимент жүргізудің екінші кезеңі
1
Қалыптастырушы
2
Бақылау
3
Сауалнама
4
Нәтижелік
5
Анықтауыш
68 Эксперимент жүргізудің үшінші кезеңі
1
Бақылау
2
Сауалнама
3
Нәтижелік
4
Анықтауыш
5
Қалыптастырушы
69 Латын сөзі бекіту, мақұлдау дегенді білдіреді.
1
Апробация
2
Абстракция
3
Сауалнама
4
Эксперимент
5
Нәтиже
70 Апробация сөзінің мағынасы латын тілінен аудармасы
1
Бекіту
2
Міндеттеу
3
Сезім
4
Қиял
5
Ойлау
71 Педагогикалық теория мен практиканың саласында әр түрлі формаларда жүргізіледі
1
Баспасөз насихаты
2
Ауысша насихат
3
Жазбаша насихат
4
Әдістеме
5
Құрал
72 Озық мұғалімдердің жұмыстарының мәні мен негізгі идеяларының мазмұны анықталады
1
Ауысша насихат
2
Баспасөз насихаты
3
Жазбаша насихат
4
Әдістеме
5
Құрал
73 Қандай болса да мақсатқа жетудің басшалақ өнері
1
Стратегия
2
Жоба
3
Тактика
4
Монография
5
Жоспар
74 Қандай болса да мақсатқа жетудің жолдары немесе әдістері
1
Тактика
2
Жоба
3
Жоспар
4
Стратегия
5
Жоба
75 Анкеталық сұрақтары неше бөлімнен тұрады
1
3
2
5
3
6
4
7
5
8
76 Жекелеген сипаттамаларды жалпы сипаттамаға біріктіру.
1
Агрегирование
2
Жоба
3
Әдіснама
4
Монография
5
Курстық жұмыс
77 Көптеген бірыңғай заттар мен құбылыстардың жалпы белгілерін анықтау
1
Талдап қорыту
2
Жекелеп қорыту
3
Әдіснама
4
Монография
5
Курстық жұмыс
78 Бір затты немесе құбылысты зерттеп, талдау үшін зерттеушіге қажетті бір қасиетін бөліп алу үдерісі
1
Жекелеп қорыту
2
Талдап қорыту
3
Әдіснама
4
Монография
5
Курстық жұмыс
79 Грек.analogia – сәйкестік – зат немесе құбылыстар арасындаығ ұқсастық, екі заттың немесе құбылыстың ортақ қасиетін түйіндау, ой қорытындысының бір түрі, бір заттың қасиеттерін басқаларға ұқсастығы негізінде анықтау
1
Ұқсастық
2
Болжам
3
Жоба
4
Әдіснама
5
Монография
80 Лат. modulus –үлгі, өлшем нысан және оған қатынастық мәндерді көрсететін көрнекілік құралдардың бірі
1
Модель
2
Жоба
3
Жоспар
4
Стратегия
5
Жоба
81 Деректердің, құбылыстардың, қасиеттердің, белгілердің өсуі немесе төмендеуін анықтау үшін қолданылады
1
Тізбектеу әдісі
2
Психологиялық зерттеу
3
Педагогикалық зерттеу
4
Зерттеу нәтижесі
5
Өзектілік
82 Педагогикалық зерттеулер ішіндегі кең тараған әдіс, ол зерттеу объектісінің белгілі бір қасиеттерін ашып, есептеу үшін қолданылады
1
Тіркеу әдісі
2
Психологиялық зерттеу
3
Педагогикалық зерттеу
4
Зерттеу нәтижесі
5
Өзектілік
83 Іс-әрекетті белгілі бір жақтарын құзырлы эксперттермен бағалауы
1
Рейтинг
2
Нәтиже
3
Міндет
4
Бағыт
5
Көрсеткіш
84 Лат.societas-қоғам және metrio- өлшеймін шағын топтағы тұлғааралық қатынастардың ерекшелігін зерттеу әдісі
1
Социометрия
2
Бақылау
3
Эксперимент
4
Сауалнама
5
Тест
85 Я.Морено ( 1892-1974) қандай әдістің негізін қалады
1
Социометрия
2
Бақылау
3
Эксперимент
4
Сауалнама
5
Тест
86 Социометрия әдісінің негізін қалаушы
1
Я.Морено
2
Я.Коменский
3
К.Д.Ушинский
4
Ж.Ж.Руссо
5
Ж.Пиаже
87 Латын тілінен аударғанда тәжірибе, сынама сөзінің мағынасы
1
Эксперимент
2
Бақылау
3
Баға
4
Сауалнама
5
Тест
88 Эксперимент сөзінің латын тілінен аудармасы
1
Тәжірибе
2
Бақылау
3
Тест
4
Тексеру
5
Реттеу
89 Озық тәжірибенің критерийлері
1
9
2
10
3
11
4
12
5
13