Саяси маркетинг жүйесіндегі саяси жарнама

Скачать

Екінші аралық бақылау сұрақтары
1 Саяси шешімдерді қабыл алу мен іске асырудағы эксперттік және академиялық бірлестіктердің дайындау үрдісіндегі рөлі.

2 Партиялық тізімдермен таңдау ерекшелігі.

3 Сайлау науқандардың қорлары, стратегия мен тактикасы.

4 Сайлаудың Далалықтар атты технологиялары және оларды қамтамасыз етуі.

5 PR-қамтамасыз ету мен БАҚ-пен жұмыс.

6 Сайлаулардың заңдылық пен легитимділік күшін қамтамасыз ету.

7 Ақпараттық, аналитикалық және ұйымдастыруды қамтамасыз ету технологиялары.

8 саяси талдаудың пайда болуы мен дамуы.

9 Саяси шешім талдаудың объектісі ретінде: белгілері, түрлері, құрылымы.

10 Саяси талдаушының рөлі мен мәртебесі.

11 Қазіргі кезде саяси коммуникация түрлерінің даму тенденциялары.

12 Саяси саладағы PR функциялары: мемлекеттік үкімет пен басқару органдары PR-бөлімшелерінің ақпараттық қызметі.

13 Саяси саладағы PR функциялары: саяси науқанда коммуникацияны басқару.

14 Сайлау үрдістерінде саяси коммуникацияны құқықтық қамтамасыз ету.

15 Саяси маркетинг жүйесіндегі саяси PR.

16 Саяси маркетинг жүйесіндегі саяси жарнама.

17 Сайлау науқанындағы саясы нарықтың субъектілері, PR толық дәрісханасы ретінде.

18 Қазақстандық саяси мәдениетінің ерекшеліктері, Электоральдық мінез-құлыққа әсер етуі.

19 Сайлау нақанды жоспарлаудағы негізгі кезеңдері.

20 Сайлау науқандардың ақпараттық қорлары.

21 Саяси науқандар ішінде қоғамдық пікірлерді зерттеу.

22 Кондидаттық саяси имиджін құрастыру.

23 Саяси партияның имиджі.

24 БАҚ-ғы PR-ұсыныстардың түрлері.

25 Прессадағы саяси жарнама.

26 Саяси науқандар шеңберіндегі арнайы іс-шаралар.

27 Саяси науқандардағы дағдарысқа қарсы коммуникациялар.

28 Сайлау нақандарда теледебаттар.

29 Сайлау науқандарда сайлаушылармен кездесу.

30 Митингтік коммуникациялардың ерекшеліктері.


Скачать


zharar.kz