1_АБ сұрақтары
1. Модельдеу қай мәдениеттің құрамдас компоненті болып табылады?
А. Адамгершілік
В. Эстетикалық
С. Тәрбиелік
Д. Әлеуметтік
Е. Отбасылық
2. Модельдеудің неше түрі бар:
А. 1
В. 3
С. 2
Д. 6
Е. 4
3. Ақпараттық модельдеудің қанша түрін білесіз?
А. 2
В. 4
С. 5
Д. 3
Е. 1
4. Модельді классификация түрлеріне мыналар жатады
А. Ғаламдық модельдеу, компьютер
В. Кибернетикалық жүйелер, деректер қоры
С. Экспертті жүйелер, статистикалық модельдеудің жүйелері, деректер қоры және т.б
Д. Деректер қоры, компьютер
Е. Дұрыс жауабы жоқ
5. Ғылыми-педагогикалық әдебиетте модельді классификация төменде аталған ғалымдардың жұмыстарында анық жазылған
А. С. А. Бешенков, А.С. Лесневский
В. А.В.Могилев, В.К. Белошапка
С. С.А. Бешенков, В.К. Белошапка
Д. А.В. Могилев, Е.К. Хенкер
Е. Барлығы дұрыс
6.12 жылдық білім жүйесіне көшуде мектеп алдына негізгі неше бағытты басшылыққа алады?
A. 2-бағыт
B. 3-бағыт
C. 4-бағыт
D. 6-бағыт
E. 5-бағыт
7. 12 жылдық білім жүйесінің бағыттары бойынша мұғалімнің негізгі үш компонентін атаңыз?
A. инварианттық компонент, бейіндік компонент, тұлғалық компонент
B. бейіндік компонент, тұлғалық компонент, өзіндік компонент
C. инварианттық компонент, бейіндік компонент, даралық компонент
D. тұлғалық компонент, бейіндік компонент, даралық компонент
E. кәсіптік компонент, әдістемелік компонент, тұлғалық компонент
8. Инварианттық компонент дегеніміз не?
A. Оқушылардың өзіндік зерттеушілік дағдыларын қалыптастыруға байланысты мектеп ұсынған арнайы таңдау курстарын, оқу жоспарларын меңгеру.
B. бейіндік оқу стандарты талаптарының мазмұнында көрсетілгендей оқу курстарының тереңділігін, оқытылатын пәндердің өзара байланыстылығын меңгеру
C. оқушының потенциалдық мүмкіндіктерін есепке ал отырып жеке даралық бағытта оқыту.
D. ішкі қажетіліктерді есепке ала отырып жеке даралық бағытта оқыту.
E. мемлекеттің базалық оқу стандарты жүйесіндегі талаптар мен мазмұндарға жауап беретіндей жалпы міндетті оқу жоспарының бөлімін меңгеру.
9. Мұғалім-мектептің жүрегі,-деп айтқан ғалымды атаңыз?
A. А.Құнанбаев
B. А.Байтұрсынов
C. Ы.Алтынсарин
D. Ш.Уәлиханов
E. М.Әуезов
10. Тұлғалық компонент дегеніміз не?
A. оқушының жеке қабілетін есепке ала отырып жеке даралық бағытта оқыту.
B. оқушының потенциалдық мүмкіндіктерін есепке ал отырып жеке даралық бағытта оқыту.
C. ішкі қажетіліктерді есепке ала отырып жеке даралық бағытта оқыту.
D. оқушылардың өзіндік зерттеушілік дағдыларын қалыптастыруға байланысты мектеп ұсынған арнайы таңдау курстарын, оқу жоспарларын меңгеру.
E. бейіндік оқу стандарты талаптарының мазмұнында көрсетілгендей оқу курстарының тереңділігін, оқытылатын пәндердің өзара байланыстылығын меңгеру.
11. Тұжырымдама неше бөлімнен тұрады?
A. 5
B. 2
C. 9
D. 8
E. 7
12. 12 жылдық жалпы орта білім берудің 2-ші сатысы қай кл қамтиды?
A. 5-10-сыныптар
B. 7-10-сыныптар
C. 5-7-сыныптар
D. 1-4-сыныптар
E. 7-9-сыныптар
13. 12 жылдық жалпы орта білім беру неше сатыдан тұрады?
A. Екі
B. Төрт
C. Үш
D. Бес
E. Алты
14. Бағдарлай білу, өз бетінше іздей білу, талдай, таңдай білу, өзгерте білу, сақтай білу, білім мен ақпаратты ақпараттық технологиялар мен техникалық объектілердің көмегімен жеткізуді жүзеге асыра білу және интерпретациялау білігі қандай құзіреттілік?
A. Құндылықты-бағдарлы құзыреттілік
B. Ақпараттық-технологиялық құзыреттілік
C. Тұлғалық өзін-өзі дамыту құзыреттілік.
D. Мәдениеттанымдық құзыреттілік
E. Әлеуметтік өзара қарым-қатынас
15. Жалпы орта білім беру (5-10 сыныптар) сатысының оқыту ұзақтығы неше жыл?
A. 5
B. 4
C. 6
D. 7
E. 2
16. Президентіміз Нұрсұлтан Назарбаев қай жылдан бастап 12 жылдық жалпы орта білімге көшудің керектігін айқын көрсетті?
A. 2005
B. 2006
C. 2007
D. 2008
E. 2009
17. Бейіндік оқытуға көшуді қамтамасыз ететін басты стратегиялық құжат?
A. Жоспар
B. Бағдарлама
C. Стратегия
D. Жолдама
E. Жарлық
18. Мектептің педагогикалық практикада 12 жылдық білім беру тұжырымдамасының ережелеріне сай бейімделуі, жаңа бағдарлы-әдістемелік бағдарлама, оқулық, дидактикалық материалдар, әдістемелік құралдармен қамтылуы - бұл қай бағыттың мақсаты?
A. Мектептің білім беру бағдарламасының мазмұнын жаңарту
B. Ұйымдастырушылық – ақпараттық қамтылуы.
C. Бағдарламаны іске асырудан күтілетін нәтиже
D. Бейіндік оқытуды ұйымдастырудың мағыналық жағы
E. Барлық жауап дурыс
19. Оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастырудың жаңа технологиясы мен тәсілдерін қолдану, педагогтардың тұлғалық-бағдарлық оқытуға психологиялық даярлығы. Білім беру қызметінің сапасын арттыруда отбасы, мектеп және қоғамдық көпшіліктің өзара пайдалы әсері - бұл қай бағыттың мақсаты?
A. Мектептің білім беру бағдарламасының мазмұнын жаңарту
B. Ұйымдастырушылық – ақпараттық қамтылуы.
C. 12 жылдық білім беруге көшуге дайындық жұмыстары
D. Бейіндік оқытуды ұйымдастырудың мағыналық жағы
E. Барлық жауап дурыс
20. 12 жылдық оқытуға көшуді ақпараттық, жарнамалық-насихат және білім беру жүйесінің ішкі пайдалы байланыстарын пайдалану - бұл қай бағыттың мақсаты?
A. Ұйымдастырушылық – ақпараттық қамтылуы.
B. 12 жылдық білім беруге көшуге дайындық жұмыстары
C. Мектептің білім беру бағдарламасының мазмұнын жаңарту
D. Бейіндік оқытуды ұйымдастырудың мағыналық жағы
E. Барлық жауап дұрыс