Тест тапсырмалары арқылы студенттердің білімдерін бақылау түрі ретінде республиканың жоғары оқу орындарында өткен жүз жылдықтың 90–шы жылдарынан бастап кеңінен қолданылды. 1993 жылы ҚазақстанРеспубликасы Білім беру Министрлігінің О разработке инструментария аттестации учебных заведений №371 бұйрығы бойынша барлық оқу мекемелерінде тестілерді құру жəне мамандардың дайындық деңгейін көтеру мақсатында оқу үрдісіне енгізу міндеттері жүктелді.
Тест тапсырмалары білімгерлердің білім деңгейін тексеруде маңызды, тиімді жəне негізгі əдіс болып отыр.
Тест – бұл стандартталған тапсырма, оның орындалу нəтижелеріне сəйкес тексерілушінің білімі, білігі жəне дағдыларының деңгейін бағалау жүргізіледі. Білімгерлердің білімдерін тиімді бағалау əдістерінің бірі.
Əдістің артықшылығы:
тестілеу арқылы бағалаудың объективтілігінің артуы;
бағалаудың жылдам жүргізілуі;
қарапайымдылығы мен түсініктілігі;
тестілеу нəтижелерінің компьютерлік тəсілмен өңдеулігі;
бағалаудың статистикалық əдістерін қолдану мүмкіндігі.
Тестілеу оқыту деңгейін бақылаудың дəстүрлік жүйесіне маңызды толықтырушы болып табылады. Білімгерлердің білім сапасының деңгейлерін тестілеу арқылы бағалау үшін арнайы педагогикалық тестілер жасалады.
Тестілеудің негізгі мақсаты жоғары оқу орнының мамандарды дайындау сапасын ішкі басқару міндеттеріне, сонымен бірге түлектерді қорытынды аттестациялау, мемлекеттік аттестациялау міндеттеріне байланысты өткізу.
Педагогикалық тестің белгілі мазмұны, өзіне тəн пішіні бар, əрбір тексерілуші білімін сапалы бағалауға жəне тиімді өлшеуге мүмкіндік беретін есептермен (немесе) cұрақтардың жүйесі ретінде анықталады.
Кейінгі кездегі тест тапсырмалары деңгейленіп құрастырылады:
I деңгей – тану;
II деңгей – жаңарту;
III деңгей – білімді, білікті жəне дағдыны ұғына отырып қолдану;
IV деңгей – шығармашылық деңгей, студент білімінің ең жоғарғы деңгейі, терең білім көрінісі болып табылады.
2-ші межелік бақылау тестілері
Әсер ету психологиясы пәнінен
білімгерлердің білімін бағалауға арналған сұрақтар
$$$ 1 Статус және әсер ету үшін күрес ұжымда мына кезеңде өтуде
А. күйзеліс
В. қалыптасу
С. қалыптасқан
D. қайта қалыптастырылған топ
Е. мөлшерленген
$$$ 2 Негізгі ұсынылатын әсер етулер:
А. орта, мотив, тәрбие
В. құрылым, мінез-құлық, когниция
С. гендер, орта, оқыту
D. орта, мінез-құлық, тәрбие
Е. дұрыс жауап жоқ
$$$ 3 Педагогикалық іс-әрекеттің қай функциясы психологиялық әсерді анықтаушы болып табылады
А. коммуникативті
В. танымдық
С. ойын
D. басқарушылық
Е. барлық жауап дұрыс
$$$ 4 Эффективті педагогикалық әсер қалыптасуыға бағытталған
А. позитивті "Мен концепциясы"
В. оқушыларды өзіне деген сенімділік
С. оқушылар потенциалының дамуы
D. жағымды өзіндік бағалау
Е. барлық жауап дұрыс
$$$ 5 Пигмалион эффектісі қай кезде мүмкін
А. мұғалім оқушыға қабілетті ретінде қарайды
В. мұғалім өз тілегін оқушыға арнайды
С. мұғалім оқушының жетістігіне қажетті қызығушылық көрсетпейді
D. мұғалім оқушының жеке басына кері қатынас жасайды
Е. басбарлық жауап дұрыс
$$$ 6 Мұғалім оқушыларға нәтиже жетістігінің мәнділігін хабарлайды. Бұл қолдау:
А. мотивациялық
В. әрекеттік
С. эффективті
D. тиімсіз
Е. педагогикалық ақталмаған
$$$ 7 Мұғалім оқушылардың назарын оның оқудағы алға жылжуы мұғалімнің күш жұмсауынан екендігіне аудартады:
А. мотивациялық
В. әрекеттік
С. эффективті
D. тиімсіз
Е. педагогикалық ақталмаған
$$$ 8 Педагогикалық қарым-қатынас бірнеше құрылымнан тұрады. Қанша екенін айтыңыз.
А. екі
В. үш
С.төрт
D. бес
Е. сегіз
$$$ 9 Капитан феномені бұл...
А. лидерлікке үнемі құштарлық
В. капитан қателігін байқамау
С. капитан әрекетін санасыз түрде қайталау
D. беделдікке бағыну
Е. барлық жауап дұрыс
$$$ 10 Милграм пікірі бойынша адамдардың мойындау қабілеттілігі шақырылады
А. конфликтіге түспеу үшін
В. қажет емес әсерге қарсыласу дағдыларының болмауы
С. конформизмді
D. түсініспестік болмасын деген қорқыныш
Е. заңды беделдікке бағыну тенденциясы
$$$ 11 Беделдің негізгі символы болып есептеледі (артығын алып таста)
А.титулдар
В. билік
С. киім
D. басымдылыққа ұмтылыс
Е. автомобиль маркасы
$$$ 12 Сөздік анықтамада бедел түсінігі...
А. басшы
В. командир
С. эксперт
D. капитан
Е. барлық жауап дұрыс
$$$ 13 Топтық динамика күші енгізеді:
А. жеке мейірімділік
В. ізеттілік
С. назар аударушыға шынайы қызығушылық
D. тұлғаға кезеңмен әсер ету
Е. барлық жауап дұрыс
$$$ 14 Позитивті нығайтуға енеді (артығын алып таста)
А. назар және ықыластың пайда болуы
В. өзбетінше шешім қабылдау
С. күлкі
D. жесттер және мимика
Е.дәмді тағамды
$$$ 15 Құндылық диспозициясының қандай да бір объектіге қатынасы бойынша
А. әрекет
В. когниция
С. құрылым
D. сенім
Е. барлық жауап дұрыс
$$$ 16 бірінші кезекте когнитивті процес және қабылдау процесіне не бағытталады
А. әрекет
В. когниция
С. құрылым
D. сенім
Е. барлық жауап дұрыс
$$$ 17 Әсер етудің әлеуметтік психологиясының ғылыми зерттеуінің басты әдісі
А. әңгіме
В. сұхбат
С. сауалнама
D. контент-анализ
Е. эксперимент
$$$ 18 Арнайы құрылған сенім ортасы ойластырылады
А. көптеген объектілердің мәнділік әрекетін өзгертуге тырысқан бір агенттің әсері
В. когнитивті бағыт негізінде қабілетті мамандарды құрылым өзгерісімен қамтамасыздандыру
С. ғылыми-танымалы әдебиеттер
D.әдістемелік әдебиеттер
Е. кітапханалар
$$$ 19 Сенім негізі болып
А. дәлелділік
В. нақтылық
С. валидация
D. сөзді тиімді пайдалану
Е. барлық жауап дұрыс
$$$ 20 Қандай да бір объектіге бағалық ұсыныс құрылым жүйесі қалыптасатын негіз бұл...
А. әрекет
В. когниция
С. сенім
D. құрылым
Е. барлық жауап дұрыс
$$$ 21 Көпшіліктің пікірін қолдау бұл...
А. өзінің жеңілгенін мойындау
В. жеткіліксіз ақпараттанған
С. бетін қайтарып тастайма деген қорқынышы
D. дұрыс жауап жоқ
Е. барлық жауап дұрыс
$$$ 22 Конформдылық бұл нәтиже...
А. әрекет
В. когниция
С. сенім
D. құрылым
Е. нормативті әсер
$$$ 23 Үлкен беделге ие адамдарға бағыну былай қорытындыланады...
А. еріксіз әрекет
В. ықпалдылық когниция
С. тұрақсыз сенім
D. ситуациялы факторларды тексеру
Е. құрылым әлсіздігі
$$$ 24 Өзара түсіну ережесі мынаған қатысты...
А. эвристикалық талқылауға
В. коммуникация ережесіне
С. этикалық принципке
D. орын берушілікке жету тәсілі
Е.барлық жауап дұрыс
$$$ 25 Рационализация көбіне мына процесте қолданылады
А. таным
В. өзін сендіру
С. өзінатрибуциялау
D. өзіндіктаным
Е. өзіндік даму
$$$ 26 Әрекеттің ситуативті және диспозициялы талдауына бейімділік мынаны бейнелейді
А. сенім
В. бағалық талқылау
С. жеке түсініспеушіліктер
D. мәдениет деңгейі
Е. құрылым
$$$ 27 Диспозициялы атрибуцияға итермелейтін жағдай
А. әртүрлі жағдайдағы бір типті әрекет
В. бақылаусыз қалған мінез-құлық
С. агрессия
D. дұрыс жауап жоқ
Е. барлық жауап дұрыс
$$$ 28 Өте әлсіз қарсыласу тек мынадай жағдайды мінездейді:
А. құрылым тек қалыптасу кезеңінде
В. ситуациялық күштербарынша мықты болғанда
С. индивид кризис сенімін бастан өткергенде
D. адам өте ерекшеленетін әлеуметтік ортаға түскен кезде
Е. барлық жауап дұрыс
$$$ 29 өзіндік атрибуция процестері көбіне мынаған әсер етеді
А.құрылым
В. позицияға
С. эмоцияларды уайымдау
D. әрекет
Е. сенім
$$$ 30 Әлеуметтік ролді орындау барысында ықпал етуші фактор болып
А. өзін сендіру
В. білім
С. дағдылар
D. қабілеттілік
Е. аргументтер