І Межелік бақылау сұрақтары
Пән Мектеп жанындағы участок жұмысын ұйымдастыру
Курсы 3 Мамандық 5В011300 - Биология
1. Тәжірибелерді, агротехникалық жұмыстар жоспарын белгілеу.
2. Мектеп маңындағы оқу-тәжірибе учаскесі және пайдаланылатын жерлерді ұйымдастыру.
3. Мектеп маңындағы оқу-тәжірибе учаскесінде оқушылар еңбегін ұйымдастыру.
4. Бөлшек, вариант, тәжірибеге қажетті тыңайтқыштар мен тұқымның қажетті мөлшерін анықтау.
5. Фенологиялық бақылау.
6. Тәжірибе қою әдістемесінің негізгі элементтерін зерттеу.
7. Фенологиялық бақылау жүргізудің маңызы.
8. Бір жылдық декоративті-гүлді өсімдіктер түрлері.
9. Егістік дақылдар бөлімінде 6-7 сынып оқу материалдарына байланысты қандай тәжірибелер қойылуы мүмкін?
10. Әдемі гүлдейтін біржылдықтар өсімдіктерінің негізгі түрлері, ботаникалық сипаттамасы, пайдалануы.
11. Көкөніс дақылдар бөлімінің жұмыстарын ұйымдастыру.
12. Өсімдік түрлерінің жарыққа байланысты топқа бөлінуі.
13. Оқу-тәжірибе участкесінің танымдық-тәрбиелік маңызы неде?
14. Екі жылдық декоративті-гүлді өсімдіктерді атаныз.
15. Егістік дақылдар бөлімі жұмыстарын ұйымдастыру ерекшелігі.
16. Баршынгүл, қамысгүл (гладиолус) өсімдіктерінің негізгі түрлері, ботаникалық сипаттамасы, пайдалануы.
17. Мектеп маңындағы учаскені сәулеттендіру.
18. Сүректі өсімдіктердің мөлшерлері (ағаштар)
19. Оқу-тәжірибе учаскесі құрылымы?
20. Гүлзәрлардың түрлерің атаныз.
21. Тәжірибе жұмыстарын әдістемелер негізі.
22. Нарғызгүл (георгины) өсімдіктерінің негізгі түрлері, ботаникалық сипаттамасы, пайдалануы
23. Егістік бөлімінің жұмыстарын ұйымдастыру.
24. Дәнді астық және бұршақ тұқымдастарының морфологиялық ерекшелігін атап көрсет:
25. Мектеп маңындағы оқу-тәжірибе учаскесі және пайдаланылатын жерлерді ұйымдастыру ерекшелігі неде?
26. Гүлзарларға өсімдіктер таңдау ерекшеліктері.
27. Шырмалғыш өсімдіктер. Қысқаша ботаникалық сипаттама.
28. Асханалық тамыржемістер. Сорттары. Ботаникалық, биологиялық ерекшелігі. өсірудің технологиясы. (ауыспалы егістегі орны, топырақты өңдеу, тыңайтқыштар, себу әдісі мен мерзімі, егістікті күту).
29. Жеміс жидек бөлімінің жұмыстарын ұйымдастыру.
30. Екпе дақылдардың топтары.
31. Мектеп маңындағы оқу-тәжірибе учаскесінде оқушылар еңбегін ұйымдастыру ерекшеліктері.
32. Альпалық төбешік дегеніміз не.
33. Әсемжапырақты біржылдық өсімдіктер. Қысқаша ботаникалық сипаттама.
34. Қызанақ. Сорттары. Ботаникалық, биологиялық ерекшелігі. өсірудің технологиясы. (ауыспалы егістегі орны, топырақты өңдеу, тыңайтқыштар, себу әдісі мен мерзімі, егістікті күту).
35. Көкеніс дақылдары бөлімінің жұмыстарын ұйымдастыру.
36. Дәнді бұршақ дақылдарына сипаттама бер.
37. Тәжірибе қою әдістемесінің негізгі элементтерін зерттеу.
38. Өсімдік биологиясы бөлімі жұмыстарын ұйымдастыру ерекшелігі, маңызы
39. Дәнді бұршақ дақылдар. Дәнді бұршақ дақылдарының маңызды түрлері, агротехникалық ерекшелігі. Дәннің химиялық құрамы.
40. Әдемі гүлдейтін және газон түзуші көпжылдықтар өсімдіктерінің негізгі түрлері, ботаникалық сипаттамасы, пайдалануы.
41. Шырмалғыш өсмідіктерді сәндік мақсатта қолдану.
42. Жапырақ көлемі.
43. Альпинарий дегеніміз не?
44. Ауыспалы егіс схемасы ерекшелігі.
45. Ақ басты қырыққабат (орамжапырақ). Тәжірибе схемалары (отырғызу, күту, жинау, сақтау, негізгі сорттары)
46. Әдемі гүлдейтін екі жылдықтар өсімдіктерінің негізгі түрлері, ботаникалық сипаттамасы, пайдалануы.
47. Бір жылдық әсем өсімдіктердің маңызы.
48. Жауын шашынға төзімді ағаш түрлері мен олардың төзімділік уақыты.
49. Дарвиндік алаң дегеніміз не?
50. Егістік дақылдар бөлімі құрылымы.