Сыныптан тыс жұмыстар

Скачать


1. Биологияны оқыту процесінде оқушылардың білімін бағалау.
2. Биологиядан үй жұмыстары оқыту формасының бірі ретінде, үй жұмыстарының түрлері.
3. Биология кабинеті, оны ұйымдастыружәне жабдықтау. Биология кабинетіне қойылатын талаптар. Биология кабинетіндегі көрнекі құралдардың жіктелуі.
4. Биология сабақтарына қойылатын талаптар. Биология сабақтарының түрлері, олардың құрылымы. Дәстүрліемессабақтар Мектептегі Биология курсының пәнаралық және пәнішілік байланыстары.
5. Мектептегі Биология курсының пәнаралық және пәнішілік байланыстары.
6. Зоологиясы пәнінен зертханалық сабақтардың өткізілу әдістемесі
7. Сыныптан тыс жұмыстар.
8. Мектеп курсында жаңа педагогикалық технологияларды қолдану тиімділігі?
9. Дамыта оқыту технологиясы
10. Сын тұрғысынан ойлау технологиясы
11. Жобалық технология
12. Модульдік оқыту технологиясы
13. Қашықтықтан оқыту технологиясы

Іс-әрекет негізіндегі сабақ құрылымы. Сабақ құрылымы.
Лабораториялық жұмыстарды ұйымдастыру мен өткізу ерекшеліктері. Экскурсиялар, олардың биологияны оқыту жүйесіндегі және жекелеген пән сабақтары жүйесіндегі орны. Экскурсия кезінде оқушыларды оқытудың тәрбиелеудің және дамытудың әдістері мен әдістемелік тәсілдердің құрылымы және ерекшеліктері. Экскурсия нәтижелерінөндеужәнеолардысабақкезіндепайдалану.
Сыныптан тыс және мектептен тыс жұмыс.
Сыныптан тыс жұмыстардың түрлері: топтық, көпшілік, жеке. Жас табиғат зертеушілер үйрімдері, олардың мазмұны. Юнаттардың зерттеу жұмысы және олардың қоғамдық пайдалы жұмысты ұйымдастыру мен өткізуіне қатысу. Тематикалық биологиялық кештерді, олимпиадаларды, көпшілік қоғамдық пайдалы шараларды, КВН-ді ұйымдастыру, апталықтар, диспуттар өткізу. Биология пәні бойынша сыныптан тыс оқуды ұйымдастыру. Әдебиеттерге шолу жасау.
Биологияныоқытудыңматериалдықбазасы.

Биология кабинеті, оны ұйымдастурыжәнежабдықтау. Биология кабинетінеқойылатынталаптар. Класс, лаборанттықбөлме. Көрнекіқұралдардытаңдау мен сақтаупринциптері. Биология кабинетініңлабораторлықжәнеэкскурсиялықжабдықтары. Тірітабиғатбұрышы. Өсімдіктерді мен жануарлардытандаужәнеолардытірітабиғатбұрышындаорналастыру. Өсімдіктер мен жануарлардыкүтудіұйымдастыру. Мектепоқу-тәрбиеучаскесі. Учаскетерриториясынұйымдастыру. Учаскебөлімдеріжәнеолардыпайдаланумақсаты, Негізгідақылдар мен сорттардыбөлімдербойыншаорналастыру. Жануарлардыучаскеніңзоологиялықбөліміндеорналастыружәнеұстау. Оқушылардыңтәжірибелік-практикалықжұмыстарыныңнәтижелерінқорытындылау.


Скачать


zharar.kz