ІІ-аралық бақылау (7-15 апта)
Өсімдіктер биологиясы оқу курсының дидактикалық талдауы.
Жануарлар биологиясы оқу курсының дидактикалық талдауы.
Адам биологиясы оқу курсының дидактикалық талдауы.
Жалпы биологиясы оқу курсының дидактикалық курсы.
Клетка және оның құрылысы (Өсімдіктер биологиясы курсының негізінде) тақырыбы бойынша білімді қалыптастыру сабақ моделін құрастыру.
Гүл және жеміс (Өсімдіктер биологиясы курсының негізінде) тақырыбы бойынша білімді қалыптастыру сабағының моделін құрастыру.
Тамырдың тыныс алуы (Өсімдіктер биологиясы курсының негізінде) тақырыбы бойынша білімді қалыптастыру сабағының моделін құрастыру.
Жапырақтың орналасу және жүйкелену типін анықтау (Өсімдіктер биологиясы курсы негізінде) тақырыбы бойынша зертханалақ жұмыс моделін құрастыру.
Буынаяқтылар типі. Өрмекшітәрізділер типі (Жануарлар биологиясы курсы негізінде) тақырыбы бойынша білімді қалыптастыру және жетілдіру сабағының моделін құрастыру.
Балықтардың тіршілік ету ортасы (Жануарлар биологиясы курсы негізінде) тақырыбы бойынша білімді қайталау және жүйелендіру сабағының моделін құрастыру.
Қосмекенділердің көптүрлілігі. Кластың жалпы сипаттамасы (Жануарлар биологиясы курсы негізінде) тақырыбы бойынша білімді қайталау және жүйелендіру сабағының моделін құрастыру.
Жануарлар дүниесінің эволюциясы (Жануарлар биологиясы курсының негізінде) тақырбы бойынша қосарланған сабақ моделін құрастыру.
Ас қорыту (Адам биологиясы курсы негізінде) тақырбы бойынша білімді бекіту және жетілдіру сабағының моделін құрастыру.
Жауын құртының сыртқы құрылысы, оның қозғалысы мен тітіркендіргішке реакциясын бақылау (Жануарлар биологиясы курсы) тақырыбы бойынша зертханалық сабақ моделін құрастыру.
Түрлі моллюскалар қабыршақтарының құрылысы, олардың ұқсастықтары мен ерекшеліктерін анықтау.
Тыныс алу (Адам биологиясы курсы негізінде) тақырыбы бойынша білімді қалыптастыру сабағының моделін құрастыру.
Жалпы білім беру мектебінде биологиядан зертханалық-тәжірибелік жұмыстарды өткізуді ұйымдастыру және жалпы әдістемесі.
Эволюциялық ілім (Жалпы биология курсы негізінде) тақырыбы бойынша білімді қалыптастыру сабағының моделін құрастыру.
Адамның пайда болуы (Жалпы биология курсы негізінде) тақырыбы бойынша білімді қалыптастыру сабағының моделін құрастыру.
Экология негіздері (Жалпры биология курсы негізінде) тақырыбы бойынша білімді қалыптасыту сабағының моделін құрастыру.
Биосфера туралы ілім негіздері (Жалпы биология курсы негізінде) тақырыбы бойынша білімді қалыптастыру сабағының моделін құрастыру.
Клеткалық теория (Жалпы биология курсының негізінде) тақырыбы бойынша білімді қалыптастыру сабағының моделін құрастыру.
Митоз. Мейоз. (Жалпы биология курсының негізінде) тақырыбы бойынша білімді қалыптастыру сабағының моделін құрастыру.
Биосфера туралы ілім негіздері (Жалпы биология курсы негізінде) білімді қалыптастыру сабағының моделін құрастыру.
Клетка – тірінің құрылымдық және функционалдық бірлігі (Жалпы биология курсы негізінде) тақырыбы бойынша білімді қалыптастыру сабағының моделін құрастыру.
ҰСЫНЫЛАТЫН ӘДЕБИЕТ ТІЗІМІ
Негізгі:
Верзилин Н.М. Общая методика преподавания биологии М., 1983 г.
Всесвятский Б.В. Проблемы дидактики биологии М.,1969г.
Всесвятский Б.В. Системный подход к биологическому образованию в средней школе М.,1985г.
Измайлов И.В. и др. Биологические экскурсии. М., Просвещение, 1983
Чередов Н.М. Формы учебной работы в школе М., 1988
Қосымша :
Биологический эксперимент М.,1990г.
Бруновт Е.А. Уроки анатомии, физиологии и гигиены человека М., 1984г.
Кузнецова В.Н. Уроки биологии 6-7 кл. М.,1991г.
Методика обучения зоологии. Под ред.Шелаева и др М., 1979
Муртазин Г.М. Активные формы и методы обучения биологии М., 1989г.
Малиновский А.А. Биология человека. Новое в жизни, науке, технике. Сер. Биол. №8, 1973 г.
Мягкова А.Н. Методика обучения общей биологии М.,1985г.