Мұғалімнің өздігінен білімін жетілдіруі, ізденушілігі

Скачать

Тест
1.Жеке тұлға –
А) Қоғамдық ,әлеуметтік мәні бар адам.
В) Адамзат тұқымының бір бөлігі.
С) Бағынышты адам.
Д) Еңбекқор адам.
Е) Шыншыл адам.
2. Индивид –
А Ешқандай қасиеттері ескерілмейтін адамзат тұқымының жеке бір өкілі.
В)Адамның жас ерекшеліктерін білдіретін ұғым.
С) Адамдардың бір-біріне ұқсастығы, қайталанбастығы.
Д) Жалпыадамзат құндылықтарын меңгерген адам.
Е) Жан-жақты дамыған тұлға.тұлға.
3. Даралық –
А) Жан-жақты дамыған адам.
В) Адамның ерекшелігі,ешкімге ұқсамастығы, қайталанбастығы.
С) Жоғары білімді, құзіретті маман.
Д) Адамзат тұқымының бір өкілі.
Е) Көпмәдени тұлға.
4. Толеранттылық –
А) Мұғалімнің жетекшілік, басқарушылық, ұйымдастырушылық қызметтері.
В) Адамның бақылағыштылығы.
С) Адамның шешендік өнерге бейімділігі.
Д) Шыдамдылық,сабырлық,мәселелерді бейбітшілік жолымен шешу қабілеті.
Е) Адамның білімділігі, тәрбиелілігі, өнегелілігі.
5. Мұғалім мамандығының ерекше сипаттары:
А) Гуманистік, ұжымшылдық, шығармашылық.
В) Саяси, экономикалық.
С) Мәдениет, өнерге жақындығы.
Д) Ұзақтығы, екіжақтылығы.
Е) Қызықтығы, көңілділік, жан-жақтылық.
6. Мұғалім профессиограммасы:
А) Оқушыларға қойылатын талаптар жиынтығы.
В) Педагог тұлғасына қойылатын талаптар жиынтығы, идеалды моделі.
С) Болашақ мұғалімдерді кәсіпке даярлау процессі.
Д) Бір нақты мамандықтың басқа мамандықтармен ұқсастығы.
Е) Жоғары оқу орындарындағы оқыту деңгейлері.
7. Мұғалімдердің негізгі құқықтары мен міндеттері қандай құжатта анықталған:
А) Қылмыс кодексі.
В) ҚР Конституциясы.
С) Білім туралы заң.
Д) Еңбек кодексі.
Е) Еңбек кітапшасы.
А.25. 12 жылдық жалпы орта білім беру жүйесі неше деңгейге бөлінеді:
А) 3 деңгей
В) 4 деңгей
С) 5 деңгей
Д) 2 деңгей
Е) 12 деңгей
8.Педагогтың ұйымдастырушылық іскерлігіне жатады:
А) Мұғалімнің өздігінен білімін жетілдіруі, ізденушілігі.
В) Оқушылардың іс-әрекеттерге қатысуына жағымды жағдай жасап жұмыстың орындалуын басқара алуы.
С) Мұғалімнің сөйлеу ерекшеліктері, дауысының қойылымы, сөйлеу жылдамдығы.
Д) Мұғалімнің өзін-өзі бақылауы, өзіне-өзі бағаберуі.
Е) Мұғалімнің интеллектуалдық мүмкіндігі, оқытатын пәнін терең білуі.
9. Іс-әрекет қандай негізгі құрылымдық компоненттерден тұрады:
А) Іс-қимылдар мен әдіс-тәсілдер.
В) Қозғалыс, процесс.
С) Мақсат, мотив,құрал, іс-қимылдар, нәтиже, бағалау.
Д) Адам, сана, ақыл-ой, күш-қайрат.
Е) Оқыту, тәрбиелеу, дамыту, қалыптастыру.
10. Мұғалімнің кәсіби қызметінің қиындығы білмегендігіне байланысты:
А) Табиғаттың даму заңдылығы.
В) Қоғамның даму заңдылығы.
С) Білім беру туралы деректі құжаттарды.
Д) Оқушылардың жас және дербес ерекшеліктерін.
Е) Статстиканы.
В.35. Педагогикалық мамандыққа кіріспе пәні тығыз байланысты:
А) Философиямен
В) Педагогикамен
С) Мәдениеттанумен
Д) Әлеуметтанумен
Е) Тархпен
11 Құзіреттілік (компоненттілік )-бұл:
А) Теориялық білімдер.
В) Біліктілік.
С) Қалыптасқан дағды.
Д) Тәрбие.
Е) Білім мен іскерліктің бірлігі.
12 Мұғалімнің кәсіби маңызды қасиеттеріне жатады:
А) Қаталдық.
В) Оқушылардың денсаулығына деген жауапкершілік.
С) Балаға деген сүйіспеншілік.
Д) Авторитарлық қарым-қатынас орната білу.
Е) Оқыту үрдісінде балаға көп еркіндік беру.
13. Мұғалім педагогикалық іс-әрекет сапасының шешуші көрсеткіші не болып табылады:
А) Оқушыны тұлға ретінде дамыту деңгейі.
В) Оқушылардың үлгерімі.
С) Ата-аналармен жұмыс істей білу.
Д) Оқушыларға жеке қатынасты жүзеге асыру біліктілігі.
Е) Оқушылардың сабақтағы белсенділіг.
14. Педагогтың коммуникативтік іскерлігіне жатады:
А) Қарым-қатынасты дұрыс орната білу қабілеттері.
В) Танымдық қабілеттері.
С) Еңбексүйгіштігі.
Д) Шығармашылық қабілеттері.
Е) Қатал тәртіп орната алуы.
15. Мұғалімнің білімін жетілдірудің негізгі формасы.
А) Әдістемелік бірлестік.
В) Білімді жетілдіру институттары.
С) Өздігінен білім алуы.
Д) Ақпараттық сауаттылық курсы.
Е) Бұқаралық ақпарат құралдары.
Е) Бұқаралық ақпарат құралдары.
16. Оқушы мен мұғалімнің кәсіби сауатты қарым-қатынас стилі:
А) Либералдық.
В) Авторитарлық.
С) Демократиялық.
Д) Демографиялық.
Е) Либералдық- демократиялық.
17. Өзін-өзі тәрбиелеу:
А) Өзін-өзі меңгеру.
В) Жасырын тәрбие.
С) Коммунистік тәрбие.
Д) Ақыл-ой тәрбиесі.
Е) Политехникалық тәрбие.
18. Өзін-өзі тәрбиелеу әдістерінің бірі:
А) Салауатты қоғамдық пікір қалыптастыру.
В) Мадақтау, жазалау, жарыс.
С) Ұжымда жағымды дәстүр туғызу.
Д) Оқушының тәртібін қадағалау.
Е) Өзін-өзі бағалау.
19. Адамнаң өз-өзіне аз уақытта нұсқау жасауы:
А) Көз жеткізуі.
В) Өзін-өзі бақылау.
С) Өзіндік бұйрық.
Д) Өзін-өзі сендіру.
Е) Өзін-өзі бағалау.
20. Өзіндік адамгершілік сапаларды қалыптастыру бойынша тұлғаның саналы іс-әрекеті:
А) Өзін-өзі дамыту.
В) Өзін-өзі тәрбиелеу.
С) Өздігінен білімін көрсету.
Д) Өзін-өзі басқару.
Е) Өзін-өзі жетілдіру.
21. Қарым-қатынас ол:
А) Айнала қоршаған дүниемен адамдар арасындағы байланыстарды тұрақтандырушы.
В) Адамның мінез-құлқы.
С) Алған білімді меңгеру.
Д) Қазіргі заманда түсінудегі ғылым аралық байланыстар.
Е) Тұлғаның өз іс-әрекеттеріне жауаптылығы.
22. Вербалды қарым-қатынас:
А) Сөзсіз қарым-қатынас.
В) Сөз арқылы қарым-қатынас.
С) Қарым-қатынас барысындағы өзін-өзі жоғары бағалау.
Д) Адамнаң ұжымнан алшақтауы.
Е) Адамның тұйықтығы, басқалармен тіл табыса алмауы.
23. Педагогикалық әдеп,бұл:
А) Педагогикалық шындық.
В) Жалпы әдептің құрамды бөлігі.
С) Педагогикалық талапты ұсыну.
Д) Оқушыны адамгершілікке үйрету.
Е) Оқушының жеке даму, ерекшеліктерін зерттеу.
24. Демокраиялық қарым-қатынас стилі көрсетеді:
А) Оқушы білімді бірлесіп іздестіреді, қарым-қатынаста тең құқылы субьект ретінде қарастырылады.
В) Талапты ұсыну, талапты орындау.
С) Мұғалімнің оқушымен өзара әрекеті.
Д) Оқушы тұлғасының дамуына әсер ететін факторлар.
Е) Оқушыларды мадақтау, жазалау.
25. Авторитарлы қарым-қатынас стилі көрсетеді:
А) Мұғалімнің оқушылардың қызығушылығын ескерусіз шешім қабылдауын.
В) Ұсынылатын талаптардың орындалуын қатал бақылау болмаған жағдайын.
С) Тұлғаның психологиялық өздігінен дамуын.
Д) Білімді өздігінен меңгеруін.
Е) Сыныптан тыс шаралардың жүзеге асырылуын.
26. Либеральді қарым-қатынас көрсетеді:
А) Мұғалім шешім қабылдаудан бас тартып, белсенділікті немесе инициативаны оқушыларға, әріптестеріне ысыруын.
В) Ата-анлардың тәрбиелік ықпалының жоқтығын.
С) Қарым-қатынастағы диалогтық форманың басыңқы болуы.
Д) Оқушылардың бірлескен шығармашылық іс-әрекетін.
Е) Қарым-қатынасқа қатысушылар арасындағы тепе-теңдіктің сақталуын.
27. Өздігінен білім алу:
А) Өзін-өзі тәрбиелеу.
В) Рефлексия.
С) Білімін көрсету.
Д) Практика.
Е) Маман ретінде мұғалімнің өсуі.
28. Өзін-өзі тәрбиелеу-
А) Өздігінен білім алу.
В) Өзін-өзі көрсету, өзін басқаларға таныту.
С) Оқу міндеттерін жақсы атқару.
Д) Адамның өз денсаулығын нығайтуға бағытталган талпыныстары, құлшыныстары, жаттығулары.
Е) Өіндік адамгершілік сапаларды қалыптастыру бойынша тұлғаның саналы іс-әрекеті.
29.Мұғалімнің сөйлеумәдениеті-бұл :
А) Әдеби тілдің нормаларына сәйкес сөздік әңгімелеуді қалыптастыру.
В) Әңгіме айту.
С) Әңгімелесу.
Д) Қарым-қатынастардың вербальсіз түрі.
Е) Ақпараттық технологиялардың жедел дамуы.
30. Өзін-өзі бағалау процесі-бұл:
А) Сенімнің күшті болуы.
В) Әдеттің қалыптасуы.
С) Ерік-жігерді асыра бағалау.
Д) Тұлғаға білім беру,оны тәрбиелеу және әлеуметтендіру.
Е) Өз тұлғасын жетілдіру мүмкіндігі туралы өзіндік болжау.
31. Өзін-өзі кәсіби тәрбиелеу-бұл:
А) Адамның отбасы мүшелерімен және әлеуметтік ортамен үйлесімді өмір сүруі.
В) Оқушыларды сапалы білім алуға ынталандыру.
С) Мұғалімнің ата-аналармен тіл табыса алу шеберлігі.
Д) Озық педагогикалық тәжірибені зерттеу.
Е) Өзінің тұлғасында кәсіби маңызды сапаларды дамытудағы саналы іс-әрекет.
32. Вербальсыз қарым-қатынас:
А) Сөзсіз,ым-ишара арқылы қарым-қатынас.
В) Сөз арқылы қарым-қатынас.
С) Интерактивті қарым-қатынас.
Д) Перцептивті қарым-қатынас.
Е) Адамның біртоп адаммен қарым-қатынасы.


Скачать


zharar.kz