Дене шынықтыру және спортты ұйымдастыру мен жетілдірудің педагогикалық негіздері пәнінен емтихан сұрақтары
Ескерту: әр билет 3 сұрақтан тұрады, олардың 2 сұрағы теориялық бөлімнен, ал 3 сұрақ тәжірибелік – жағдаяттық тапсырма
1. Дене тәрбиелеу жұмыстарының мақсаты мен міндеттері
2. Мектептердегі сыныптан тыс жұмыстар
3. Қоғамдағы дене тәрбиесінің маңызы мен пайда болу себептері.
4. Дене шынықтыру сабағы жалпы білім беретін мектептердегі негізгі пән.
5. Дене мәдениеті, дене тәрбиесі, спорт түсініктеріне салыстырмалы мінездеме , өз ара байланыстары және өздеріне тән жақтары.
6. Жалпы білім беретін мектептер мен орта арнайы білім беретін оқу орындарындағы оқушылардың сыныптан тыс дене тәрбиесінің түрлері.
7. Дене рекреациясы, қозғалыс реабилитациясы, дененің жетілуі түсініктеріне салыстырмалы мінездеме , өз ара байланыстары мен өздеріне тән жақтары.
8. Дене тәрбиесінің мектептен тыс жұмыстарының түрлері.
9. Дене мәдениеті және спорт саласындағы ғылыми ізденістердің әдістемелері.
10. ЖӨСМ дене шынықтыру жұмыстары
11. Қазақстан Республикасындағы дене тәрбиелеу жүйесі, оның негіздері мен өзіне тән ерекшеліктері.
12. Мектептердегі дене шынықтыру ұжымдарының жұмыстарының мазмұны.
13. Дене тәрбиесінің отандық жүйесінде іске асырылатын мақсаттар мен міндеттер.
14. Мектептегі сынып аралық спорт шараларын ұйымдастырудың жолдары.
15. Дене тәрбиесі жүйесінің жалпы принциптері, олардың маңызы және практикада іске асырудың негізгі аспектілері.
16. Жаздық демалыс лагерлерінің жұмыстары, мақсаттары мен міндеттері.
17. Дене жаттығулары- дене тәрбиелеудің негізгі амалдары
18. Спорт, дене дайындығы, спорттық дайындық және спорттық тренировка түсініктеріне сипаттама.
19. Дене жаттығуларының формалары мен мазмұндары туралы түсініктер.
20. Жаздық демалыс лагерлеріндегі спорт жетекшісінің қызметі, жұмыс жоспары.
21. Қозғалыс әрекеттерінің техникалары және олардың негізгі сипаттамалары.
22. Көпшілікке арналған спорт мерекелерін ұйымдастырудың жолдары, құжаттары.
23. Дене жаттығуларының классификациялары.
24. Мектептегі сыныптан тыс дене тәрбиесі жұмыстары және ұйымдастыру.
25. Президенттік тест сынамалары, мақсаты мен міндеттері.
26. Спорт түрлеріне іріктеп алу және үгіт насихат жұмыстарын ұйымдастыру
27. Гигиеналық факторлар мен табиғаттың сауықтыру күштері - дене тәрбиелеудің амалдары.
28. Президенттік тест сынамаларын қабылдау үрдістерін ұйымдастырудың жолдары.
29. Қозғалыс техникасының уақыттық және динамикалық сипаттамасы және олардың педагогикалық маңызы.
30. Мектептегі дене шынықтыру ұжымы (КФК), атқаратын жұмыстарын ұйымдастыру.
31. Дене мәдениетінің жалпы және арнайы қызметтері.
32. Мектеп жасындағы балалар мен жастардың жанұядағы дене тәрбиелері.
33. Дене шынықтыру үрдісі және мазмұны, міндеттері, түрлері.
34. Дене тәрбиесінің сыныптан тыс жұмыстарында оқушылардың іс әрекеттерін ұйымдастыру және жетекшілік етудің әдістері.
35. Гигиеналық факторлар мен табиғаттың сауықтыру күштері дене тәрбиелеудің амалдары.
36. Спорттық секциялар жұмыстарына жетекшілік ету және қажетті құжаттары.
37. Көпшілікке арналған дене тәрбиелеу жұмыстарын ұйымдастыру және жетекшілік.
38. Дене тәрбиесі сабағындағы оқушылардың іс әрекеттерін ұйымдастыру және жетекшілік етудің әдістері.
39. Денсаулық топтарымен жұмыс атқару, ерекшеліктері
40. Дене шынықтыру сабақтарының бөлімдері және сипаттама.
41. Денсаулықтарында ауытқулары бар балалармен жұмыс атқару.
42. Дене сапалары: күш (сипаттама, даму кезеңдері).
43. Дене мәдениетінің жалпы және арнайы қызметтері.
44. Таңертеңгілік бой сергіту гимнастикасы, мақсаты мен міндеттері.
45. Дене тәрбиесінің амалдары
46. Күн кестесіндегі дене тәрбиелеу жұмыстары.
47. Дене тәрбиесі мерекесі, жарыс.
48. Дене тәрбиесінің сыныптан тыс жұмыстарын ұйымдастыруға қойылатын талаптар.
49. Көпшілікке арналған дене тәрбиелеу жұмыстарын жоспарлау.
50. Әр жас кезеңінде дене сапаларын тәрбиелеудің әдістемелік ерекшеліктері.
51. Дене мәдениеті және спорттың ілімдері мен әдістемелері ғылыми және оқу пәні.
52. Дене шынықтыру саласындағы ұйымдастырылатын үгіт-насихат жұмыстары.
53. Қоғамдағы дене тәрбиесінің маңызы мен пайда болу себептері.
54. Мектептегі дене тәрбиесі саласынан белсенді көмекшілерді даярлау.
55. Дене шынықтыру саласындағы ғылыми ізденістер жүйесі.
56. Ерте және мектепке дейінгі балалар тәрбиесі жүйесіндегі дене тәрбиесінің ерекшеліктері (маңызы, міндеттері, амалдары мен әдістемелерінің ерекшеліктері).
57. Дене тәрбиесінің негізгі бағыттары.
58. Демалыс лагерлеріндегі дене тәрбиесі жұмыстарынесепке алу мен жоспарлаудың негізгі құжаттары.
59. Мәдениет үйлері,демалыс парктері және балалар шығармашылығы үйлеріндегі дене тәрбиесі жұмыстары.
60. Денсаулықтарында ауытқулары бар оқушыларға арналған дене тәрбиелеу процессі
61. Тұрғылықты жерлердегі дене тәрбиелеу жұмыстары.
62. Ауылды жерлердегі шағын мектептердегі дене тәрбиесі жұмыстары.
63. Мектептердегі сыныптан тыс дене тәрбиесі жұмыстары, (ДТҰ) ұжымның жұмыстары
64. Интернатт типтес мектептердегі дене тәрбиесі жұмыстарының ерекшеліктері
65. Дене тәрбиесінің амалдары
66. Дене тәрбиелеу процессі барысында үлгерімді есепке алу.
67. Дене тәрбиесінің мақсаттары мен міндеттері, қоғамдағы алатын орыны.
68. Мектеп оқушыларының дене тәрбиесін ұйымдастырудың жолдары.
69. Дене тәрбиесінің қоғамдағы басқа тәрбие түрлерімен байланыстары.
70. Ұзартылған және толық кестемен жұмыс атқаратын мектептердегі дене тәрбиесі.