Мәнді педагогикалық құбылыстар зерттеуі

Скачать

1 Тәрбиешілік қызмет дегеніміз?

1
оқыта отырып тәрбиелеу, тәрбие жұмыстарын жүргізе алу біліктілігі, өзі де тәрбиелі болуы
2
терең білімді, өз білімін үнемі толықтырып отыра алатын, педагогикалық шеберлікті меңгерген
3
нақты кеңістіктік-уақыттық жағдайларда оқу-тәрбие процесінің мақсат және міндеттерін түсіну
4
берілген тапсырманы орындауға баланың дайындық деңгейін диагностикалауда әдістемесі мен әдістерді таңдау
5
алынған нәтиженің негізінде оқу-тәрбиелеу процесін жобалау және құрастыру
2 Оқытушылық қызмет дегеніміз?

1
терең білімді,өз білімін үнемі толықтырып отыра алатын, педагогикалық шеберлікті меңгерген зерттеу әрекетіне қарағанда өзіндік ерекшелігі
2
оқыта отырып тәрбиелеу, тәрбие жұмыстарын жүргізе алу біліктілігі, өзі де тәрбиелі болуы
3
нақты кеңістіктік-уақыттық жағдайларда оқу-тәрбие процесінің мақсат және міндеттерін түсіну
4
алынған нәтиженің негізінде оқу-тәрбиелеу процесін жобалау және құрастыру
5
берілген тапсырманы орындауға баланың дайындық деңгейін диагностикалауда әдістемесі мен әдістерді таңдау
3 Зерттеушілік қызмет дегеніміз?

1
алдыңғы қатарлы тәжірибелер мен ғылыми теориялық, психологиялық, педагогикалық, әдістемелік жаңалықпен танысуы
2
терең білімді,өз білімін үнемі толықтырып отыра алатын, педагогикалық шеберлікті меңгерген зерттеу әрекетіне қарағанда өзіндік ерекшелігі
3
нақты кеңістіктік-уақыттық жағдайларда оқу-тәрбие процесінің мақсат және міндеттерін түсіну
4
берілген тапсырманы орындауға баланың дайындық деңгейін диагностикалауда әдістемесі мен әдістерді таңдау
5
алынған нәтиженің негізінде оқу-тәрбиелеу процесін жобалау және құрастыру
4 Педагогтың әдіснамалық мәдениеті дегеніміз?

1
педагогика әдіснамасы туралы білімі, оны педагогикалық әрекетінде қолдану біліктілігі.
2
нақты кеңістіктік-уақыттық жағдайларда оқу-тәрбие процесінің мақсат және міндеттерін түсіну
3
алынған нәтиженің негізінде оқу-тәрбиелеу процесін жобалау және құрастыру
4
оқыта отырып тәрбиелеу, тәрбие жұмыстарын жүргізе алу біліктілігі, өзі де тәрбиелі болуы
5
алынған нәтиженің негізінде оқу-тәрбиелеу процесін жобалау және құрастыру
5 Педагогтың объектісі?

1
педогогикалық процесс және бала
2
педагогикалық құбылыстар мен фактілер
3
Психологиялық процесс және бала
4
Әлеуметтік процесс және орта
5
Педагогикалық процесс мен фактілер
6 Ғылыми педагогикалық зерттеудің объектісі?

1
педагогикалық құбылыстар мен фактілер
2
Педагогикалық процесс мен фактілер
3
педогогикалық процесс және бала
4
Психологиялық процесс және бала
5
Әлеуметтік процесс және орта
7 педагог әдіснамасын қолданудың жүйесі...

1
Барлық жауап дұрыс
2
берілген тапсырманы орындауға баланың дайындық деңгейін диагностикалауда әдістемесі мен әдістерді таңдау;
3
алынған нәтиженің негізінде оқу-тәрбиелеу процесін жобалау және құрастыру;
4
педагогикалық тапсырмаларды шығармашылық тұрғыда шешу және түйіндеу (фомулировка)
5
нақты кеңістіктік-уақыттық жағдайларда оқу-тәрбие процесінің мақсат және міндеттерін түсіну
8 Ғылым ерекше әлеуметтік инситут және танымдық қызметтің ерекше формасы ретінде қай ғасырларда пайда болды?

1
XV-XVI
2
XIV-XVII
3
XIII-XVI
4
XVI-XVIII
5
XIV-XVI
9 ... адамның табиғат пен қоғам туралы объективті білім қалыптастыруға мүмкіндік беретін танымның ең жоғары пішімі, оның практикалық қызметінің бір саласы

1
ғылым
2
психология
3
педагогика
4
филоллогия
5
инновация
10 Ғылымның басты мақсаты:

1
ғылым заңдарының негізінде ашылып отырған болмыс құбылысы мен процесін болжау
2
берілген тапсырманы орындауға баланың дайындық деңгейін диагностикалауда әдістемесі мен әдістерді таңдау
3
алынған нәтиженің негізінде оқу-тәрбиелеу процесін жобалау және құрастыру
4
педагогикалық тапсырмаларды шығармашылық тұрғыда шешу және түйіндеу
5
нақты кеңістіктік-уақыттық жағдайларда оқу-тәрбие процесінің мақсат және міндеттерін түсіну
11 “Ғылым- білімді болу ғана емес, оны саналы меңгеру, білімді қолдана білу біліктілігі” деп анықтама берген ғалым?
1
Г.М.Коджаспирова
2
А.Құсайынов
3
Т.Тәжібаев
4
Т.Балаубаев
5
Қ.Жарықбаев
12
“Ғылым- ақиқаттағы тәжірибемен тексерілетін және дәлелденетін қоршаған орта жөнінде тарихи қалыптасқан және үнемі дамып отыратын адам білімінің логикалық жүйесі...”деп анықтама берген ғалым?
1
А.Құсайынов
2
Г.М.Коджаспирова
3
Т.Тәжібаев
4
Т.Балаубаев
5
Қ.Жарықбаев
13
... адам санасын дамытудың негізі
1
таным
2
ес
3
қиял
4
даму
5
қабылдау
14
Таным неше топқа бөлінеді?
1
2
2
1
3
3
4
4
5
5
15
... адамның түйсігі, қабылдауы және елестетуі?
1
сезімдік таным
2
логикалық таным
3
таным
4
ойлау
5
ұғым
16
... логикалық ойлаудың аса маңызды элементі.
1
ұғым
2
сезімдік таным
3
логикалық таным
4
таным
5
ойлау
17
... пікірлерден жаңа пікірдің пайда болуы ойлаудың жоғары формасы?
1
ой тұжырымы
2
сезімдік таным
3
логикалық таным
4
таным
5
ойлау
18
...мәселені зерттеп аңғаруда таным теориясына сүйене келе, ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістері негізінде адамның танымдық қабілеттерінің мүмкіндіктерін пайдалану?
1
ғылыми тану
2
ой тұжырымы
3
сезімдік таным
4
логикалық таным
5
таным
19
... Ғылымдар классификациясы” атты еңбегінде ғылымдарды жіктеген ғалым?
1
Әл-Фараби
2
А.Құсайынов
3
Г.М.Коджаспирова
4
Т.Тәжібаев
5
Т.Балаубаев
20
... ғылыми танымның логикалық заңдылықтарын зерттейтін философиялық ғылымның бір саласы?
1
ғылым логикасы
2
ғылыми тану
3
ой тұжырымы
4
сезімдік таным
5
логикалық таным
21
... жаңа педагогикалық білімді қалыптастыратын, танымдық әрекет түрі, оқыту, тәрбиелеу және дамудың объективті заңдылықтарын ашуға бағытталған процесс?
1
ғылыми педагогикалық зерттеу
2
ғылыми-зерттеу
3
эмпирикалық
4
теориялық
5
әдіснамалық
22
... жаңа ғылыми фактілер анықталып эмпирикалық заңдылықтар?
1
эмпирикалық
2
теориялық
3
ғылыми педагогикалық зерттеу
4
ғылыми-зерттеу
5
әдіснамалық
23
...негізігі, жалпы педагогикалық заңдылықтар құрылады, бұрын зерттеліп ашылған фактілерді анықтау?
1
теориялық
2
ғылыми педагогикалық зерттеу
3
ғылыми-зерттеу
4
эмпирикалық
5
әдіснамалық
24
... эмпирикалық және теориялық зерттеу нәтижесінде педагогикалық құбылысты зерттеудің жалпы принциптері мен әдістері мен теориясы құрылуы?
1
әдіснамалық
2
теориялық
3
ғылыми педагогикалық зерттеу
4
ғылыми-зерттеу
5
эмпирикалық
25
Ғылыми-педагогикалық зерттеудің әдіснамалық принциптері?
1
Барлық жауабы дұрыс
2
педагогикалық құбылыстардың себептерін, факторының шарттылығы
3
педагогикалық құбылыстардың сеебептерін, факторын, шарттарын анықтаудың объективтілігі
4
педагогикалық құбылыстарға және процестерді зерттеуге тұтастай қарау
5
құбылыстардың байланысын және басқа құбылыстармен өзара байланысын зерттеу
26
... жауабын іздейтін ғылымдағы сұрақ немесе зерттеліп отырған құбылыстың белгісіз жағын құру
1
зерттеудің өзектілігі
2
зерттеу міндеті
3
зерттеудің болжамы
4
зерттеу тақырыбы
5
ғылыми зерттеу
27
... зерттеу мәселесінің аспектілерінің анық, қысқа берілуі?
1
зерттеу міндеті
2
зерттеудің болжамы
3
зерттеу тақырыбы
4
ғылыми зерттеу
5
зерттеудің өзектілігі
28
... объектінің ішін ізденудегі аспектісі, зерттеліп отырған құбылыстың таралу процесі, элемент, байланыс, қатынастардың жиынтығы
1
зерттеу пәні
2
зерттеудің болжамы
3
зерттеу тақырыбы
4
ғылыми зерттеу
5
зерттеудің өзектілігі
29
... зерттеу мәселесінің аспектілерінің анық, қысқа берілуі?
1
зерттеу тақырыбы
2
ғылыми зерттеу
3
зерттеудің өзектілігі
4
зерттеу пәні
5
зерттеудің болжамы
30
... педагогика ғылымындағы өзекті мәселенің теориялық және практикалық жағын талдау негізінде шешімін алдын ала болжау?
1
зерттеудің болжамы
2
зерттеу тақырыбы
3
ғылыми зерттеу
4
зерттеудің өзектілігі
5
зерттеу пәні
31
... ғылыми танымның логикалық заңдылықтарын зерттейтін филлософияның бір саласы?
1
ғылым логикасы
2
әдіснамалық
3
теориялық
4
ғылыми педагогикалық зерттеу
5
ғылыми-зерттеу
32
Диагностика дегеніміз?
1
белгілі мазмұны мен күрделілік деңгейіне қарай қандай да бір әрекетке дайындық деңгейін анықтау прцедурасы
2
педагогикалық әрекетінің әлсіз және күшті жағын, қиындығын, оған баға беруге негіз болатын педагогтың кәсіби шеберлігін зерттеу әдістері мен амалдарының жүйесі
3
баланың жеке тұлғасының дара ерекшелігін зерттеуде оқыту мен даму проблемаларының пайда болу себептерін, мүмкіндігін анықтау
4
педагогтың жеке тұлғасын зерттеу нәтижесін талдау процесі және оның әрекетінің және қарым-қатынасын оңтайландыратын нұсқаулар
5
педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру мен реттеу тәсілдері, жолдарының жиынтығы, нақтығылыми мақсатқа жетуде жүйелі алынған нәтижені түсіндіріп талдау көрсету
33
Педагогикалық диагностика дегеніміз?
1
педагогикалық әрекетінің әлсіз және күшті жағын, қиындығын, оған баға беруге негіз болатын педагогтың кәсіби шеберлігін зерттеу әдістері мен амалдарының жүйесі
2
оқу материалын ойдағыдай меңгеруін тексеру жолдарының жиынтығы және процедурасы
3
педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру мен реттеу тәсілдері, жолдарының жиынтығы, нақтығылыми мақсатқа жетуде жүйелі алынған нәтижені түсіндіріп талдау көрсету
4
белгілі мазмұны мен күрделілік деңгейіне қарай қандай да бір әрекетке дайындық деңгейін анықтау прцедурасы
5
баланың жеке тұлғасының дара ерекшелігін зерттеуде оқыту мен даму проблемаларының пайда болу себептерін, мүмкіндігін анықтау
34
Психологиялық диагностика дегеніміз?
1
баланың жеке тұлғасының дара ерекшелігін зерттеуде оқыту мен даму проблемаларының пайда болу себептерін, мүмкіндігін анықтау
2
педагогикалық әрекетінің әлсіз және күшті жағын, қиындығын, оған баға беруге негіз болатын педагогтың кәсіби шеберлігін зерттеу әдістері мен амалдарының жүйесі
3
оқу материалын ойдағыдай меңгеруін тексеру жолдарының жиынтығы және процедурасы
4
педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру мен реттеу тәсілдері, жолдарының жиынтығы, нақтығылыми мақсатқа жетуде жүйелі алынған нәтижені түсіндіріп талдау көрсету
5
белгілі мазмұны мен күрделілік деңгейіне қарай қандай да бір әрекетке дайындық деңгейін анықтау прцедурасы
35
Педагогикалық диагностика міндеттері?
1
барлық жауабы дұрыс
2
оқу-тәрбие нәтижелерін анықтау
3
кейінгі әрекеттеріне мотивация жасау
4
оқу-тәрбие нәтижесін бұрыс бағалау кезіндегі ішкі және сыртқы түзету
5
балалар дамуының салыстырмалы деңгейін көрсет
36
Зерттеу:
1
барлық жауабы дұрыс
2
мәліметтер жинау
3
салыстыру
4
түсіндіріу
5
талдау
37
Зерттеу міндеттеріне байланысты қолданылатын әдістер:
1
барлық жауабы дұрыс
2
экспериментті емес
3
диагностикалық
4
экспериментті
5
қалыптастырушы
38
Педагогикалық диагностиканың аспектісі:
1
зерттеу
2
мәліметтер жинау
3
салыстыру
4
түсіндіріу
5
талдау
39
Педагогикалық диагностиканың аспектісі:
1
болжау
2
мәліметтер жинау
3
салыстыру
4
түсіндіріу
5
талдау
40
Педагогикалық диагностиканың аспектісі:
1
балаларға диагностикалық іс-әрекет нәтижелерін хабарлау
2
мәліметтер жинау
3
салыстыру
4
түсіндіріу
5
талдау
41
... грек тілінен аударғанда “методос” – таным амалы, тәсілі деген мағынаны білдіретін сөз?
1
әдіс
2
тәсіл
3
амал
4
талдау
5
түсіндіру
42
Педагогика ғылымында бірнеше жалпы ғылыми зерттеуде қалыптасқан
әдістер?
1
барлық жауабы дұрыс
2
жалпы теориялық
3
әлуметтік
4
әлеуметтік психологиялық
5
математикалық
43
...талдау, синтез, салыстыру, индукция, дедукция, абстракция, конкретизация,
жіктеу?
1
жалпы теориялық әдіс
2
әлеуметтік әдіс
3
әлеуметтік психологиялық әдіс
4
математикалық әдіс
5
сауалнама әдісі
44
...сауалнама, интервью алу, рейтинг?
1
әлеуметтік әдіс
2
әлеуметтік психологиялық әдіс
3
математикалық әдіс
4
сауалнама әдіс
5
жалпы теориялық әдіс
45
... социометрия, тест, тренинг?
1
әлеуметтік психологиялық әдіс
2
әлеуметтік әдіс
3
математикалық әдіс
4
сауалнама әдіс
5
жалпы теориялық әдіс
46
... ранжирование, шкалирование, корреляция?
1
математикалық әдіс
2
әлеуметтік психологиялық әдіс
3
әлеуметтік әдіс
4
сауалнама әдіс
5
жалпы теориялық әдіс
47
Салыстырмалы тарихи талдау әдісі?
1
зерттеушіні өзінің тақырыбы бойынша әдебиетпен талдау, тарихи зерттеулер,
ғылыми монографиялар және публикациялармен танысуға мүмкіндік береді
2
зерттелетін процесс және құбылыс схема, сызба, қысқаша сөздік, сипаттама
түрінде берілетін көрнекі-бейнелі сипатта болады
3
себеп бұл құбылыс, яғни басқа құбылысты өзгертеді немесе пайда болуына
себеп болады
4
заттар мен құбылыстардың жалпылылығын айқындау үшін қолданылады
5
зертеушінің қатынасыз педагогикалық жүйе немесе білім беру жүйесінің қозғалысын көрсету үшін қолданылады
48
Үлгілеу (моделирование) әдісі?
1
зерттелетін процесс және құбылыс схема, сызба, қысқаша сөздік, сипаттама
түрінде берілетін көрнекі-бейнелі сипатта болады
2
зерттеушіні өзінің тақырыбы бойынша әдебиетпен талдау, тарихи зерттеулер,
ғылыми монографиялар және публикациялармен танысуға мүмкіндік береді
3
себеп бұл құбылыс, яғни басқа құбылысты өзгертеді немесе пайда болуына
себеп болады
4
заттар мен құбылыстардың жалпылылығын айқындау үшін қолданылады
5
зертеушінің қатынасыз педагогикалық жүйе немесе білім беру жүйесінің қозғалысын көрсету үшін қолданылады
49
Себепті-тергеулік талдау?
1
себеп бұл құбылыс, яғни басқа құбылысты өзгертеді немесе пайда болуына
себеп болады
2
зерттелетін процесс және құбылыс схема, сызба, қысқаша сөздік, сипаттама
түрінде берілетін көрнекі-бейнелі сипатта болады
3
зерттеушіні өзінің тақырыбы бойынша әдебиетпен талдау, тарихи зерттеулер,
ғылыми монографиялар және публикациялармен танысуға мүмкіндік береді
4
заттар мен құбылыстардың жалпылылығын айқындау үшін қолданылады
5
зертеушінің қатынасыз педагогикалық жүйе немесе білім беру жүйесінің қозғалысын көрсету үшін қолданылады
50
Ұқсастыру әдісі?
1
заттар мен құбылыстардың жалпылылығын айқындау үшін қолданылады
2
себеп бұл құбылыс, яғни басқа құбылысты өзгертеді немесе пайда болуына
себеп болады
3
зерттелетін процесс және құбылыс схема, сызба, қысқаша сөздік, сипаттама
түрінде берілетін көрнекі-бейнелі сипатта болады
4
зерттеушіні өзінің тақырыбы бойынша әдебиетпен талдау, тарихи зерттеулер,
ғылыми монографиялар және публикациялармен танысуға мүмкіндік береді
5
зертеушінің қатынасыз педагогикалық жүйе немесе білім беру жүйесінің
қозғалысын көрсету үшін қолданылады
51
Теориялық деңгей әдістері?
1
Барлық жауабы дұрыс
2
формализация
3
аксиоматикалық әдіс
4
гипотетикалық-дедуктивті әдіс
5
әдебиет көздерін зерттеу
52
Формализация ...
1
білім мазмұнын белгілермен беру, нақты ойды формула, ереже, символмен
беру
2
ғылыми теорияның құрылу амалы, оның негізінде бастапқы аксиома
3
болжамдардың бір-бірімен дедуктивті байланысын құрайтын жүйе құру
4
зерттеудің бастапқы құрамды бөлігі
5
зерттеліп отырған объектіні бөлек зерттеу үшін құрамды бөліктерге бөліп
қарау
53
Аксиоматикалық әдіс ...
1
ғылыми теорияның құрылу амалы, оның негізінде бастапқы аксиома
2
болжамдардың бір-бірімен дедуктивті байланысын құрайтын жүйе құру
3
зерттеудің бастапқы құрамды бөлігі
4
зерттеліп отырған объектіні бөлек зерттеу үшін құрамды бөліктерге бөліп
қарау
5
білім мазмұнын белгілермен беру, нақты ойды формула, ереже, символмен
беру
54
Гипотетикалық-дедуктивті әдіс ...
1
болжамдардың бір-бірімен дедуктивті байланысын құрайтын жүйе құру
2
зерттеудің бастапқы құрамды бөлігі
3
зерттеліп отырған объектіні бөлек зерттеу үшін құрамды бөліктерге бөліп
қарау
4
білім мазмұнын белгілермен беру, нақты ойды формула, ереже, символмен
беру
5
ғылыми теорияның құрылу амалы, оның негізінде бастапқы аксиома
55
Әдебиет көздерін зерттеу ...
1
зерттеудің бастапқы құрамды бөлігі
2
білім мазмұнын белгілермен беру, нақты ойды формула, ереже, символмен
беру
3
ғылыми теорияның құрылу амалы, оның негізінде бастапқы аксиома
4
болжамдардың бір-бірімен дедуктивті байланысын құрайтын жүйе құру
5
зерттеліп отырған объектіні бөлек зерттеу үшін құрамды бөліктерге бөліп
қарау
56
Талдау әдісі ...
1
зерттеліп отырған объектіні бөлек зерттеу үшін құрамды бөліктерге бөліп
қарау
2
біріктіру, біртұтас етіп қарау үшін зерттеу объектісінің бөліктерін біріктіру
3
заттар мен құбылыстардың жалпылылығын айқындау үшін қолданылады
4
зерттеу объектісі өзімен ұқсастық қатынастағы басқа бір объектімен
алмастырылатын зерттеу әдісі
5
зертеушінің қатынасыз педагогикалық жүйе немесе білім беру жүйесінің
қозғалысын көрсету үшін қолданылады
57
Синтез әдісі ...
1
біріктіру, біртұтас етіп қарау үшін зерттеу объектісінің бөліктерін біріктіру
2
заттар мен құбылыстардың жалпылылығын айқындау үшін қолданылады
3
зерттеу объектісі өзімен ұқсастық қатынастағы басқа бір объектімен
алмастырылатын зерттеу әдісі
4
зертеушінің қатынасыз педагогикалық жүйе немесе білім беру жүйесінің
қозғалысын көрсету үшін қолданылады
5
заттар мен құбылыстардың жалпылылығын айқындау үшін қолданылады
58
Ұқсастыру әдісі ...
1
заттар мен құбылыстардың жалпылылығын айқындау үшін қолданылады
2
біріктіру, біртұтас етіп қарау үшін зерттеу объектісінің бөліктерін біріктіру
3
зерттеу объектісі өзімен ұқсастық қатынастағы басқа бір объектімен
алмастырылатын зерттеу әдісі
4
зертеушінің қатынасыз педагогикалық жүйе немесе білім беру жүйесінің
қозғалысын көрсету үшін қолданылады
5
заттар мен құбылыстардың жалпылылығын айқындау үшін қолданылады
59
Модельдеу ...
1
зерттеу объектісі өзімен ұқсастық қатынастағы басқа бір объектімен
алмастырылатын зерттеу әдісі
2
зертеушінің қатынасыз педагогикалық жүйе немесе білім беру жүйесінің
қозғалысын көрсету үшін қолданылады
3
заттар мен құбылыстардың жалпылылығын айқындау үшін қолданылады
4
заттар мен құбылыстардың жалпылылығын айқындау үшін қолданылады
5
біріктіру, біртұтас етіп қарау үшін зерттеу объектісінің бөліктерін біріктіру
60
Абстракциялаудың неше түрі бар?
1
2
2
1
3
3
4
4
5
5
61
Педагоикалық бақылау
1
педагогикаылқ процесті, құбылысты табиғи жағдайда мақсатқа бағыттап қабылдау
2
зертеушінің қатынасыз педагогикалық жүйе немесе білім беру жүйесінің
қозғалысын көрсету үшін қолданылады
3
заттар мен құбылыстардың жалпылылығын айқындау үшін қолданылады
4
заттар мен құбылыстардың жалпылылығын айқындау үшін қолданылады
5
біріктіру, біртұтас етіп қарау үшін зерттеу объектісінің бөліктерін біріктіру
62
Тікелей бақылау
1
зерттеуші оқу-тәрбие жұмысының тікелей басшысы
2
зерттеуді толықтырады және зерттеушімен бірге және оның бағдарламасы бойынша жұмыс істейтін өкілдер арқылы жүзеге асады.
3
зерттеуші зерттелушілердің әрекетіне және өміріне өзі белсене араласады.
4
арнаулы белгіленген топта айналы қабырға және жасырын камера арқылы бақыланады
5
педагогикалық құбылыстарды мақсатты зерттеу, мағұлматтарды іріктеп жинау.
63
Жанама бақылау ...
1
зерттеуді толықтырады және зерттеушімен бірге және оның бағдарламасы бойынша жұмыс істейтін өкілдер арқылы жүзеге асады.
2
зерттеуші зерттелушілердің әрекетіне және өміріне өзі белсене араласады.
3
арнаулы белгіленген топта айналы қабырға және жасырын камера арқылы бақыланады
4
педагогикалық құбылыстарды мақсатты зерттеу, мағұлматтарды іріктеп жинау.
5
зерттеуші оқу-тәрбие жұмысының тікелей басшысы
64
Араласа бақылау ...
1
зерттеуші зерттелушілердің әрекетіне және өміріне өзі белсене араласады.
2
арнаулы белгіленген топта айналы қабырға және жасырын камера арқылы бақыланады
3
педагогикалық құбылыстарды мақсатты зерттеу, мағұлматтарды іріктеп жинау.
4
зерттеуші оқу-тәрбие жұмысының тікелей басшысы
5
зерттеуді толықтырады және зерттеушімен бірге және оның бағдарламасы бойынша жұмыс істейтін өкілдер арқылы жүзеге асады.
65
Жабық түрде бақылау ...
1
арнаулы белгіленген топта айналы қабырға және жасырын камера арқылы бақыланады
2
ерттеуші зерттелушілердің әрекетіне және өміріне өзі белсене араласады.
3
педагогикалық құбылыстарды мақсатты зерттеу, мағұлматтарды іріктеп жинау.
4
зерттеуші оқу-тәрбие жұмысының тікелей басшысы
5
зерттеуді толықтырады және зерттеушімен бірге және оның бағдарламасы бойынша жұмыс істейтін өкілдер арқылы жүзеге асады.
66
Мақсатқа бағытталу ...
1
бақылау балаға емес, нақты және тұлғалық ерекшеліктердің пайда
болуына жүргізіледі
2
бақылау жанама міндетті емес, өз алдына бөлек болу қажет.
3
бақылау балаларға табиғи жағдайларда жүргізілуі керек.
4
бақылау оқиғадан-оқиғаға емес, жоспарға сәйкес жүйелі түрде
жүргізілуі керек.
5
әрбиеші өз пайымдауын растауда өзі көретіндей емес,
объективті фактілерді жазу керек.
67
Өзімен-өзі болу ...
1
бақылау жанама міндетті емес, өз алдына бөлек болу қажет.
2
бақылау балаға емес, нақты және тұлғалық ерекшеліктердің пайда
болуына жүргізіледі
3
бақылау балаларға табиғи жағдайларда жүргізілуі керек.
4
бақылау оқиғадан-оқиғаға емес, жоспарға сәйкес жүйелі түрде
жүргізілуі керек.
5
тәрбиеші өз пайымдауын растауда өзі көретіндей емес,
объективті фактілерді жазу керек.
68
Табиғилық ...
1
бақылау балаларға табиғи жағдайларда жүргізілуі керек.
2
бақылау оқиғадан-оқиғаға емес, жоспарға сәйкес жүйелі түрде
жүргізілуі керек.
3
бақылау жанама міндетті емес, өз алдына бөлек болу қажет.
4
бақылау балаға емес, нақты және тұлғалық ерекшеліктердің пайда
болуына жүргізіледі
5
тәрбиеші өз пайымдауын растауда өзі көретіндей емес,
объективті фактілерді жазу керек.
69
Жүйелілік ...
1
бақылау оқиғадан-оқиғаға емес, жоспарға сәйкес жүйелі түрде
жүргізілуі керек.
2
бақылау жанама міндетті емес, өз алдына бөлек болу қажет.
3
бақылау балаға емес, нақты және тұлғалық ерекшеліктердің пайда
болуына жүргізіледі
4
тәрбиеші өз пайымдауын растауда өзі көретіндей емес,
объективті фактілерді жазу керек.
5
бақылау балаларға табиғи жағдайларда жүргізілуі керек.
70
Объективтілік ...
1
тәрбиеші өз пайымдауын растауда өзі көретіндей емес,
объективті фактілерді жазу керек.
2
бақылау оқиғадан-оқиғаға емес, жоспарға сәйкес жүйелі түрде
жүргізілуі керек.
3
бақылау жанама міндетті емес, өз алдына бөлек болу қажет.
4
бақылау балаға емес, нақты және тұлғалық ерекшеліктердің пайда
болуына жүргізіледі
5
бақылау балаларға табиғи жағдайларда жүргізілуі керек.
71
Фиксация ...
1
мәліметтер бақылау барысында немесе одан кейін сол заматтар
жазылу керек.
2
бақылау оқиғадан-оқиғаға емес, жоспарға сәйкес жүйелі түрде
жүргізілуі керек.
3
бақылау жанама міндетті емес, өз алдына бөлек болу қажет.
4
бақылау балаға емес, нақты және тұлғалық ерекшеліктердің пайда
болуына жүргізіледі
5
бақылау балаларға табиғи жағдайларда жүргізілуі керек.
72
Бақылау әдісінің тиімді емес жағы ...
1
кездейсоқ факторлардың әсерін жою мүлде мүмкін емес.
2
бақылау оқиғадан-оқиғаға емес, жоспарға сәйкес жүйелі түрде
жүргізілуі керек.
3
бақылау жанама міндетті емес, өз алдына бөлек болу қажет.
4
бақылау балаға емес, нақты және тұлғалық ерекшеліктердің пайда
болуына жүргізіледі
5
бақылау балаларға табиғи жағдайларда жүргізілуі керек.
73
Бақылау әдісінің тиімді емес жағы ...
1
бақылау оқиғадан-оқиғаға емес, жоспарға сәйкес жүйелі түрде
жүргізілуі керек.
2
бақылау жанама міндетті емес, өз алдына бөлек болу қажет.
3
бақылау балаға емес, нақты және тұлғалық ерекшеліктердің пайда
болуына жүргізіледі
4
бақылау балаларға табиғи жағдайларда жүргізілуі керек.
5
бақылау балаларға табиғи жағдайларда жүргізілуі керек.
74
Бақылау әдісінің тиімді емес жағы ...
1
бақылау санды талдауға салынуы қиын ақпаратты береді.
2
бақылау жанама міндетті емес, өз алдына бөлек болу қажет.
3
бақылау балаға емес, нақты және тұлғалық ерекшеліктердің пайда
болуына жүргізіледі
4
бақылау балаларға табиғи жағдайларда жүргізілуі керек.
5
бақылау балаларға табиғи жағдайларда жүргізілуі керек.
75
Бақылау әдісінің тиімді емес жағы ...
1
бақылау барысында зерттелуші өзінің табиғи жағын өзгертіп жіберуі мүмкін.
2
бақылау жанама міндетті емес, өз алдына бөлек болу қажет.
3
бақылау балаға емес, нақты және тұлғалық ерекшеліктердің пайда
болуына жүргізіледі
4
бақылау балаларға табиғи жағдайларда жүргізілуі керек.
5
бақылау балаларға табиғи жағдайларда жүргізілуі керек.
76
Әңгімелесу ...
1
алдын ала құрастырылған бағдарлама бойынша зерттеуші мен зерттелушішінің арасындағы диологтік сөйлесуі.
2
педагогикалық құбылыстарды мақсатты зерттеу, мағұлматтарды іріктеп жинау, көзбен көргенді сезім мүшелерімен қабылдау
3
мәліметтер бақылау барысында немесе одан кейін сол заматтар
жазылу керек.
4
бақылау оқиғадан-оқиғаға емес, жоспарға сәйкес жүйелі түрде
жүргізілуі керек.
5
бақылау жанама міндетті емес, өз алдына бөлек болу қажет.
77
Әңгімелесу әдісінің тиімділігі
1
зерттеушінің әңгімелесушімен достық қарым-қатынасына,
ашылуына мүмкіндік жасауына байланысты
2
педагогикалық құбылыстарды мақсатты зерттеу, мағұлматтарды іріктеп жинау, көзбен көргенді сезім мүшелерімен қабылдау
3
мәліметтер бақылау барысында немесе одан кейін сол заматтар
жазылу керек.
4
бақылау оқиғадан-оқиғаға емес, жоспарға сәйкес жүйелі түрде
жүргізілуі керек.
5
бақылау жанама міндетті емес, өз алдына бөлек болу қажет.
78
Әңгімелесу уақыты ...
1
30-40 минут
2
25-30 минут
3
10-15 минут
4
30-35 минут
5
40-45 минут
79
әңгімелесудың бір түрі, бірақ жауапқа баға беру және позициясын
анықтауға бағдарланады.
1
интервью
2
бақылау
3
әңгімелесу
4
эксперимент
5
жанама бақылау
80
Белгілі құбылыс туралы үлкен топтан соған қатынасын, тілегін білу
үшін ұйымдастырылады.
1
сауалнама
2
бақылау
3
әңгімелесу
4
эксперимент
5
жанама бақылау
81
Сауалнама жүргізудің талаптары:
1
барлық жауап дұрыс
2
зерттелетін құбылысты ашатын және нақты ақпараттар беруге
мүмкіндік жасайтын сұрақтар құру;
3
тура және көмекші сұрақтарды қолдану арқылы жауапты нақтылау және
оның шындығына көз жеткізу;
4
бір мәндегі сұрақтар және және оның жанында есіне түсіретіндей мәліметтердің болмауы;
5
ашық, жабық, аралас сауалнамаларды қолдану;
82
Сауалнама әдісінің тиімділігі:
1
барлық жауап дұрыс
2
ақпарат жинаудың үлкен жылдамдығы;
3
статистикалық әдістерді қолдану мүмкіндігі.
4
тексерудің ауқымдылығы;
5
ашық, жабық, аралас сауалнамаларды қолдану;
83
Сауалнаманың кемшілік тұстары:
1
барлық жауап дұрыс
2
сауалнама жүргізу балалардың сұрақтарды әр түрлі түсінуін ескермейді;
3
сұрақтардыі объективтілігі әр уақытта жоғары болмайды,
4
сұрақтардың қатаң тізімі сұрау салынатын адамдардың ойлау
шеңберін шектеу
5
ойлағанынан өзгеше жауап беруге мәжбүр ету
84
Балдық бағамен өзін-өзі бағалауға және басқаларды бағалауға
қолданылатын әдіс:
1
полярлық сауалнама
2
педагогикалық сауалнама
3
әңгімелесу
4
бақылау
5
эксперимент
85
Мақсатқа бағытталған зерттеу, қатал бақыланған жағдайда,
арнаулы құрастырылған тапсырма түрінде беріліп, педагогикалық
процесті объективті өлшеуге көмектесетін әдіс түрі:
1
педагогикалық тестілеу
2
педагогикалық сауалнама
3
әңгімелесу
4
бақылау
5
полярлық сауалнама
86
Жетістікке жету тестері:
1
барлық жауап дұрыс
2
даму тестері
3
парасат тестері
4
жалпы нәтижелік тестер.
5
мектепке дейінгі балалардың үлгерім тестері.
87
Іс-құжаттарды талдау және зерттеу
1
зерттелетін процестер мен құбылыстар туралы нақты материалдар
жинау үшін қажет
2
зерттелетін құбылысты ашатын және нақты ақпараттар беруге
мүмкіндік жасайтын сұрақтар құру;
3
тура және көмекші сұрақтарды қолдану арқылы жауапты нақтылау және
оның шындығына көз жеткізу;
4
бір мәндегі сұрақтар және және оның жанында есіне түсіретіндей мәліметтердің болмауы;
5
ашық, жабық, аралас сауалнамаларды қолдану;
88
Педагогтың ғылыми нұсқауларды кешенді, жүйелі, білікті қолданылуы.
1
шеберлік
2
кәсіби
3
маман
4
білік
5
дағды
89
озық тәжірибе және оған жету жолдарын қай ғалымдар өз еңбектерінде,
зерттеулерінде маңызды элемент ретінде алып қарастырады.
1
Ю.К.Бабанский, В.И.Вовдарь, Я.С.Турбовской
2
Ю.К.Бабанский, В.И.Вовдарь, Л.С. Скаткин
3
В.И.Вовдарь, Я.С.Турбовской,А.С. Макаренко
4
В.И.Вовдарь, Л.С. Скаткин, Я.С.Турбовской
5
Я.С.Турбовской,А.С. Макаренко,В.И.Вовдарь
90
Озық-тәжірибе – оқу-тәрбие процесін жетілдіру мен жетістікке
жету жолындағы мақсат көздеген іс-тәжірибе деп анықтама берген ғалым
1
Ш.Таубаева
2
В.И.Вовдарь
3
Л.С. Скаткин
4
А.С. Макаренко
5
Я.С.Турбовской
91
Жалпы тәжірбие, озық тәжірибе, жаңалықты тәжірибе,
зерттеушілік тәжірибе деп бөліп қарастырған ғалым:
1
Ю.К.Бабанский
2
В.И.Вовдарь
3
Л.С. Скаткин
4
А.С. Макаренко
5
Я.С.Турбовской
92
Тәжірибелік жұмыс дербес зерттеу әдісі ретінде қарастырылып,
ғылыми мәліметтері теориялық негізделген болжамға сәйкес болса,
жаңа құбылыс тудырып және терең талдауы мен қорытындысы болуы
керек деп айтқан ғалым.
1
Л.С. Скаткин
2
А.С. Макаренко
3
Я.С.Турбовской
4
Ю.К.Бабанский
5
В.И.Вовдарь
93
Алдын ала зерттеу мақсаты белгілі, оқыту мен тәрбиелеудің тиімді
әдіс – тәсілдерін, формалары мен мазмұнын көрсетеді:
1
педагогикалық эксперимент
2
зертханалық эксперимент
3
табиғи эксперимент
4
модельдеуші эксперимент
5
белсенді эксперимент
94
Жасанды арнайы құрылған және нақты дәл ескерілген жағдайларда
жүргізіледі:
1
зертханалық эксперимент
2
табиғи эксперимент
3
модельдеуші эксперимент
4
белсенді эксперимент
5
педагогикалық эксперимент
95
Ойын, оқу немесе еңбек ойын, оқу немесе еңбек іс-әрекетінің
табиғи жағдайларында тұрған балалардың психикалық зерттеу жүргізілуін
білмеуімен ерекшеленеді
1
табиғи эксперимент
2
модельдеуші эксперимент
3
белсенді эксперимент
4
педагогикалық эксперимент
5
зертханалық эксперимент
96
Психикалық құбылыстарды модельдеу арқылы түсіндіріледі.
1
модельдеуші эксперимент
2
белсенді эксперимент
3
педагогикалық эксперимент
4
зертханалық эксперимент
5
табиғи эксперимент
97
Педагогикалық экспериментті зерттеудің өзі жүргізсе ...
1
белсенді эксперимент
2
модельдеуші эксперимент
3
педагогикалық эксперимент
4
зертханалық эксперимент
5
табиғи эксперимент
98
Зерттеуді басқа адам жүргізсе ...
1
енжарлы эксперимент
2
модельдеуші эксперимент
3
педагогикалық эксперимент
4
зертханалық эксперимент
5
табиғи эксперимент
99
Мәнді педагогикалық құбылыстар зерттеуі
1
констанция
2
модельдеуші эксперимент
3
педагогикалық эксперимент
4
зертханалық эксперимент
5
табиғи эксперимент
100
Жаңа педагогикалық құбылыстармен ақиқаттар тексеріледі:
1
қалыптастырушы эксперимент
2
модельдеуші эксперимент
3
педагогикалық эксперимент
4
зертханалық эксперимент
5
табиғи эксперимент
101
Білім беру жуйесінің басты міндеттерінің бірі?
1
оқытудың жаңа технологияларын еңгізү
2
білім берүді ақпараттандыру,
3
халықаралық ғаламдық коммуникациялар желілерге шығу
4
педагогикалық құбылыс шеңберіндегі зерттелетін мәселе.
5
мәліметтер жинау
102
Аннотация дегніиіз?
1
(лат-ескертпе) мәні,мазмұны,формасы және басқа ерекшеліктері тұрғысынан алғанда құжаттың немесе оның бөліктерінің қысқыша сипаттамасы.
2
(лат. Сііо- келтіремін, шақырамын)–баяндалып отырған пікірдің
дәлелді болуы үшін бір автордың шығармасынан алынған үзінді.
3
цитатыға сәйкес бір бөлігін өзіңіздің сөзіңізбен сілтемемен беру.
4
кітаптың мазмұны бойынша конспектілеу, оның бөлімі, тараулары,
5
тақырыптың мазмұны бойынша цитата әртүрлі әдебиеттерден таңдалып, авторлардың ойлары айдар бойынша топтастырылады.
103
Цитата дегніиіз?
1
(лат. Сііо- келтіремін, шақырамын)–баяндалып отырған пікірдің дәлелді болуы үшін бір автордың шығармасынан алынған үзінді.
2
кітаптың мазмұны бойынша конспектілеу, оның бөлімі, тараулары,
3
тақырыптың мазмұны бойынша цитата әртүрлі әдебиеттерден таңдалып, авторлардың ойлары айдар бойынша топтастырылады.
4
Зерттеу натижесін жазбаша түрде жеткізетін зерттеудің бастапқы формасы
5
бұл белгілі бір автордың ой пікірін өз жұмысымызда майдалансақ, онда оған сілтеме келтіріледі
104
Конспектілеу дегеніміз?
1
бұл белгілі бір кітаптағы, мақалалардағы маңызды ой- иікірлерді, керекті даталарды, фактілерді, атаулы күндерді, нақыл сөздерді цитата келтіну, сілтеме жасау арқылы мазмұнын баяндап жазып алу.
2
кітаптың мазмұны бойынша конспектілеу, оның бөлімі, тараулары,
3
тақырыптың мазмұны бойынша цитата әртүрлі әдебиеттерден таңдалып, авторлардың ойлары айдар бойынша топтастырылады.
4
бұл белгілі бір автордың ой пікірін өз жұмысымызда майдалансақ, онда оған сілтеме келтіріледі
5
цитатыға сәйкес бір бөлігін өзіңіздің сөзіңізбен сілтемемен беру.
105
Жоспарлы конспектілеу дегеніміз?
1
кітаптың мазмұны бойынша конспектілеу, оның бөлімі, тараулары, тармақшасы бойынша жасалады.
2
цитатыға сәйкес бір бөлігін өзіңіздің сөзіңізбен сілтемемен беру. Автордың сөзімен цитаты беріледі.
3
Цитатыларды жинақтау түрінде берілетін конспекті,әдебиеттің негізгі мазмұнын автордың айтуымен басты идеялары көркетіледі.
4
тақырыптың мазмұны бойынша цитата әртүрлі әдебиеттерден таңдалып, авторлардың ойлары айдар бойынша топтастырылады.
5
кітаптың мазмұны бойынша конспектілеу, оның бөлімі, тараулары,
106
Еркін конспектілеу дегеніміз?
1
цитатыға сәйкес бір бөлігін өзіңіздің сөзіңізбен сілтемемен беру. Автордың сөзімен цитаты беріледі.
2
кітаптың мазмұны бойынша конспектілеу, оның бөлімі, тараулары, тармақшасы бойынша жасалады.
3
Цитатыларды жинақтау түрінде берілетін конспекті,әдебиеттің негізгі мазмұнын автордың айтуымен басты идеялары көркетіледі.
4
тақырыптың мазмұны бойынша цитата әртүрлі әдебиеттерден таңдалып, авторлардың ойлары айдар бойынша топтастырылады.
5
кітаптың мазмұны бойынша конспектілеу, оның бөлімі, тараулары,
107
Тақырыптық конспектілеу дегеніміз?
1
тақырыптың мазмұны бойынша цитата әртүрлі әдебиеттерден таңдалып, авторлардың ойлары айдар бойынша топтастырылады.
2
цитатыға сәйкес бір бөлігін өзіңіздің сөзіңізбен сілтемемен беру. Автордың сөзімен цитаты беріледі.
3
кітаптың мазмұны бойынша конспектілеу, оның бөлімі, тараулары, тармақшасы бойынша жасалады.
4
Цитатыларды жинақтау түрінде берілетін конспекті,әдебиеттің негізгі мазмұнын автордың айтуымен басты идеялары көркетіледі.
5
кітаптың мазмұны бойынша конспектілеу, оның бөлімі, тараулары,
108
Зерттеу барысында дерек, материал жинақтау мақсатымен қандай да педагогикалық құбылыстың назарға алынуы
1
Эксперимент
2
Барлық жауап дұрыс
3
Анкеталау
4
Бақылау
5
Сұхбаттасы
109
Педагогикалық, теориялық және математикалық деп ... .. ажыратады.
1
Барлық жауап дұрыс
2
Зерттеу мақсаты
3
Дұрыс жауап жоқ
4
Зерттеу нысаны
5
Гипотеза
110
Курстық жұмыстың құрылымдық элементтерінің дұрыс ретін таңдаңыз:
1
мазмұны; кіріспе; сыртқы беті; негізгі бөлім; қорытынды; қосымшалар; пайдаланылған әдебиеттер тізімі.
2
сыртқы беті; мазмұны; негізгі бөлім; пайдаланылған әдебиеттер тізімі; қорытынды; қосымшалар; кіріспе.
3
сыртқы беті; мазмұны; кіріспе; негізгі бөлім; қосымшалар; қорытынды; пайдаланылған әдебиеттер тізімі.
4
сыртқы беті; мазмұны; кіріспе; негізгі бөлім; қорытынды; пайдаланылған әдебиеттер тізімі; қосымшалар.
5
қорытынды; ыртқы беті; пайдаланылған әдебиеттер тізімі; мазмұны; кіріспе; негізгі бөлім; қосымшалар.
111
Ғылыми – педагогикалық зерттеу әрекетінің кезеңін белгілеңіз:
1
педагогикалық консилиум
2
қоғамды ұйымдар жұмысына қатысу
3
әдістемелік кеңестің отырысы
4
ата-аналарды педагогикалық ағарту
5
дұрыс жауап жоқ
112
Ғылыми зерттеудің ауызша сұрақ әдісі:
1
дискуссия
2
байқау
3
әңгіме
4
интервью
5
жағдаяттарды талдау
113
Жеке тұлғаны үнемі зерттеу әдісі:
1
байқау
2
дедукция
3
индукция
4
абстрактілеу
5
салыстыру
114
Ғылыми – педагогикалық зерттеу әрекетінің кезеңін белгілеңіз:
1
проблеманы анықтау
2
педагогикалық консилиум
3
әдістемелік кеңестің отырысы
4
ата-аналарды педагогикалық ағарту
5
қоғамды ұйымдар жұмысына қатысу
115
Педагогика саласындағы зерттеулер -
1
білім заңдылықтары, оның құрылымы мен механизмдері, мазмұны, принциптері мен технологиясы жөніндегі жаңа мәліметтерді алуға бағытталған ғылыми ізденіс процесі
2
оқыту процестерінде қолданылатын негізгі әдіс
3
теориялық білімді игеруде, тұжырымдамалар жасау үшін қолданылады
4
тек ескі, қолданыстағы білімдерді игеру үшін
5
педагогика ғылымының қолданбалы әдісі
116
Мақсат...
1
субьект санасында оның қоршаған ортамен өзара байланысынан туындайтын әрекеттің нәтижесі туралы ой болжамы
2
басқарылуы қажет болған психикалық құбылыс
3
адамның қоғамдық сипатын танытып, оның өмір барысында өзіне топтаған әлеуметтік сапалар мен қасиеттер жиынтығын білдіреді
4
оқытудың негізгі әрекеттерінің бірі
5
әдістемелік жұмыстың негізі
117
Зерттеу бағдарламасы қандай бөлімдерден тұрады?
1
әдіснамалық, іс-әрекеттік
2
күрделі, қарапайым
3
санаулы, күрделі
4
тұрақты, тұрақсыз
5
күрделі, қарапайым
118
Әдіснамалық білімдер қандай 4 деңгейге бөлінеді?
1
философиялық, жалпы ғылымдық, нақты ғылым, техникалық әдіснама
2
әңгіме, әңгімелесу, лекция, түсіндіру
3
бақылау, практикалық, иллюстрация, эмпирикалық
4
ғылымилық, себепшілік, жалпы әсершіл, негіздік
5
техникалық, консультатық, әсершіл, себепшіл
119
Зерттеудің қай сатысында зерттеу нысанының қызметтік бағымы
алынады, шынайы оқу-білім тәжірибесі, ғылыми білімдер деңгейі
мен құрылыс мәнін түсіну қажеттігі арасындағы қарама-
қайшылықтар көрінеді?
1
эмпирикалық
2
көрнекілік
3
табиғи
4
практикалық
5
қызметтік
120
Ғылыми - педагогикалық зерттеулер жүргізгенде қандай принциптерді есепке алған жөн
1
құбылыстарды даму барысында зерттеу, білім-тәрбие процесіне зиян келтіретін эксперименттерді өткізбеу
2
мемлекеттік стандартқа сай болуы
3
керекті нәтижені дұрыс белгілеу
4
қажетті тұлға сапаларын қалыптастыру
5
педагог пен оқушы арасындағы ынтымақтастық
121
Эмпирикалық талдаудың басты нәтижесі -
1
зерттеудің алғашқы тұжырымдамалары, бекуі қажет болжамдар мен шамалар жүйесін, гипотезасын анықтау
2
тәрбие мен оқытудың нәтижесінен көрінеді
3
ішкі және сыртқы факторлар әсерінен көрінеді
4
зерттеудің обьекгісін білу
5
зерттеудің қолданылу тәсілін үйрену
122
Бақылау әдісінің түрлері
1
аралас, сырттай, ашық, жасырын, таңдамалы
2
ашық, жабық, үйлесімді
3
күрделі, қарапайым, сапалы
4
жинақы, бағалы, үйлесімді
5
ақпаратты, ғылыми, құбылысты
123
Эксперимент әдісінің түрлері
1
табиғи, лабораториялық
2
түсіндіру, әңгімелеу
3
әдеби, анықтамалы
4
жалпылай, ішінара
5
көлемді, ықшамды
124
Аталған ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістердің арасынан эмпирикалық әдістерге жататындарын атаңыз:
1
байқау, эксперимент, әңгімелесу;
2
сөздік, көрнекілік әдістер;
3
сауалнама, байқау, сараптама;
4
озық тәжірибені зерттеу, іс-әрекет нәтижелеріне талдау жасау;
5
моделдеу, абстрактілеу;
125
Зерттеу гипотезасы дегеніміз...:
1
болжау;
2
білім;
3
нәтиже;
4
тәжірибе;
5
тәжірибелік жұмыстың бөлімі;
126
Грек тілінен аударғанда әдіснама ұғымы - ...
1
әдістер туралы ғылым;
2
негіздеме;
3
әдістер жиынтығы;
4
тексеру
5
ғылым
127
Сауалнама әдісінің өткізілу түрлері?
1
ауызша және жазбаша;
2
таңдамалы;
3
ауызша;
4
жекелеген және топтық;
5
жазбаша;
128
Бағыттылығы бойынша тесттік тапсырмалардың топтары:
1
жетістіктер тесттері, қабілеттер және жеке тұлға тесттері;
2
жетістіктер тесттері, жеке тұлға тесттері;
3
жеке тұлға тесттері, объективтілік тесттер;
4
проективтілік тесттер;
5
дұрыс жауап жоқ.
129
Іс-әрекет нәтижелерін зерттеу әдістері тобына жататын әдіс:
1
педагогикалық құжаттарды зерттеу;
2
әңгімелесу әдісі
3
психология-педагогикалық эксперимент;
4
сауалнама жүргізу;
5
барлық жауап дұрыс
130
Ғылыми-педагогикалық зерттеу жүргізуде неше негізгі кезеңдері белгіленеді?
1
3
2
4
3
5
4
6
5
3
131
Педагогикалық эксперимент жүргізілу мақсаты-
1
бақылау үшін
2
педагогикалық зерттеудің гипотезасын дәлелдеу үшін
3
дипломдық жұмыс (жоба) жазу;
4
алынған ақпараттарды талдау үшін;
5
қорытындыларды интерпретациялау үшін
134
Зерттеудің құрамын қозғалыста қарастыру мазмұнын ғана емес, сонымен қатар оқыту процесі кезіндегі оның өзгеру заңдылықтарын ашу - зерттеу әдісінің қандай принципінің мазмұны?
1
Процессуалдық принципі
2
Объективтілік принципі
3
Детерменизм принципі
4
Жекешелендіру принципі
5
Қарым-қатынас принципі
135
Шығармашылықтың толық бостандылығын қамтамасыз ететін ғылыми жұмыс түрі.
1
Баяндама
2
Курстық жұмыс
3
Автореферат
4
Реферат
5
Диссертация
136
Дипломдық жұмыстың құрылымдық элементтерінің дұрыс ретін таңдаңыз:
1
сыртқы беті; дипломдық жұмысты орындауға тапсырма; мазмұны; кіріспе; негізгі бөлім; қорытынды; пайдаланылған әдебиеттер тізімі; қосымшалар; графикалық материалдар.
2
қорытынды;сыртқы беті; дипломдық жұмысты орындауға тапсырма; пайдаланылған әдебиеттер тізімі; мазмұны; кіріспе; негізгі бөлім; қосымшалар; графикалық материалдар.
3
дипломдық жұмысты орындауға тапсырма; сыртқы беті; мазмұны; кіріспе; негізгі бөлім; қосымшалар; графикалық материалдар; қорытынды; пайдаланылған әдебиеттер тізімі.
4
мазмұны; кіріспе; сыртқы беті; дипломдық жұмысты орындауға тапсырма; негізгі бөлім; қорытынды; қосымшалар; пайдаланылған әдебиеттер тізімі; графикалық материалдар.
5
қорытынды;сыртқы беті; дипломдық жұмысты орындауға тапсырма; пайдаланылған әдебиеттер тізімі; мазмұны; кіріспе; негізгі бөлім; қосымшалар; графикалық материалдар.
137
Э.Г.Юдинның анықтамасы бойынша Философиялық, жалпы білімдік, нақты ғылымдық және технологиялық болып ... келеді.
1
әдіснамалық білімдер тобы
2
зерттеу принциптері
3
барлық жауап дұрыс
4
оқу принциптері
5
тәрбие тұжырымдамлары
138
Бағытталу тұрғысынан педагогикалық зерттеулер неше топқа бөлінеді?
1
3
2
7
3
6
4
2
5
4
139
Ғылыми-зерттеу жұмыс түрі, ғылыми атақ алу үшін көпшілік жерде қорғалады:
1
Диссертация
2
Автореферат
3
Баяндама
4
Курстық жұмыс
5
Дипломдық жұмыс
140
Эмпирикалық, гипотетикалық, теориялық және прогностикалық болып ... бөлінеді
1
зерттеулердің негізгі кезеңдері (сатылары)
2
зерттеулердің принциптері
3
зерттеу бағдарламасы
4
дұрыс жауап жоқ
5
зерттеулердің нәтижелері
141
Орысш.: обзор, ағылш.: review, лат.: recensio — талдау, саралау, көпшілік назарына ұсынылған жарияланымдарға (кітап, кино, т.б.), әдеби шығармаларға, өнімдерге баға беру бұл - ...
1
Рецензия
2
Диссертация
3
Автореферат
4
Курстық жұмыс
5
Дипломдық жұмыс
142
Топтағы өзара тұлғалық қарым-қатынастардың құрылымын сандық және графикалық көрсетуге мүмкіндік беретін әлеуметтік психология әдісі-
1
Социометрия
2
Социология
3
Социография
4
Социограмма
5
Социоматрица
143
Әдеби деректе келтірілген ой, пікір не санды өзгертпестен мәтінге ендіре жазу
1
Сілтеме
2
Сараптама
3
Аннотация
4
Автореферат
5
Дұрыс жауап жоқ
144
Бұл шынайлылығы әлі дәлелденуі қажет теориялық негізі бар болжамдар жиынтығы
1
Гипотеза
2
Зерттеу нысаны
3
Гипербола
4
Барлық жауап дұрыс
5
Зерттеу мақсаты
145
Зерттеу барысында дерек, материал жинақтау мақсатымен қандай да педагогикалық құбылыстың назарға алынуы
1
Бақылау
2
Сұхбаттасы
3
Анкеталау
4
Эксперимент
5
Барлық жауап дұрыс
146
Педагогикалық, теориялық және математикалық деп ... .. ажыратады.
1
Дұрыс жауап жоқ
2
Зерттеу мақсаты
3
Зерттеу нысаны
4
Гипотеза
5
Барлық жауап дұрыс
147
Курстық жұмыстың құрылымдық элементтерінің дұрыс ретін таңдаңыз:
1
сыртқы беті; мазмұны; кіріспе; негізгі бөлім; қорытынды; пайдаланылған әдебиеттер тізімі; қосымшалар.
2
қорытынды; ыртқы беті; пайдаланылған әдебиеттер тізімі; мазмұны; кіріспе; негізгі бөлім; қосымшалар.
3
мазмұны; кіріспе; сыртқы беті; негізгі бөлім; қорытынды; қосымшалар; пайдаланылған әдебиеттер тізімі.
4
сыртқы беті; мазмұны; негізгі бөлім; пайдаланылған әдебиеттер тізімі; қорытынды; қосымшалар; кіріспе.
5
қорытынды; ыртқы беті; пайдаланылған әдебиеттер тізімі; мазмұны; кіріспе; негізгі бөлім; қосымшалар.
148
Ғылыми зерттеудің ауызша сұрақ әдісі:
1
әңгіме
2
интервью
3
жағдаяттарды талдау
4
байқау
5
дискуссия
149
Зертханалық эксперимент дегеніміз?
1
балаларға арналған жасанды арнайы құрылған және нақты дәл ескерілген жағдайларда жүргізіледі.
2
ойын, оқу немесе еңбек ойын, оқу немесе еңбек іс-әрекетінің табиғи жағдайларында тұрған балалардың психикалық зерттеу жүргізілуін білмеуімен ерекшеленеді.
3
психикалық құбылыстарды модельдеу арқылы түсіндіріледі.
4
алдын ала зерттеу мақсаты белгілі, оқыту мен тәрбиелеудің тиімді әдіс – тәсілдерін, формалары мен мазмұнын көрсетеді.
5
Тұтас педагогикалық процестің мазмұнын, ұйымдастыру формаларын, принциптері мен әдістерін, жаңадан құру үшін арнаулы эксперимент жүргізіледі.
150
Педагогикалық эксперимент дегеніміз?
1
алдын ала зерттеу мақсаты белгілі, оқыту мен тәрбиелеудің тиімді әдіс – тәсілдерін, формалары мен мазмұнын көрсетеді.
2
психикалық құбылыстарды модельдеу арқылы түсіндіріледі.
3
балаларға арналған жасанды арнайы құрылған және нақты дәл ескерілген жағдайларда жүргізіледі.
4
ойын, оқу немесе еңбек ойын, оқу немесе еңбек іс-әрекетінің табиғи жағдайларында тұрған балалардың психикалық зерттеу жүргізілуін білмеуімен ерекшеленеді.
5
Тұтас педагогикалық процестің мазмұнын, ұйымдастыру формаларын, принциптері мен әдістерін, жаңадан құру үшін арнаулы эксперимент жүргізіледі.


Скачать


zharar.kz