Тұлғаның қалыптасуы

Скачать

$$$ 1 A
Білім беру мазмұнын төрт аспектіде қарастыруға болады:
А) Білім беру құндылық, жүйе,процесс, нәтиже ретінде.
В) Білім беру мақсат, міндет, іс-әрекет, құрал ретінде.
С) Білім беру бала бақша, мектеп, колледж, жоғары оқу орындары.
Д) Білім беру әлеуметтендіру, тәрбиелеу, дамыту, қалыптастыру ретінде.
Е) Білім беру тәрбиеші, ұстаз, педагог, оқытушы ретінде.

$$$ 2 B
Білім беру деңгейлері:
A) Бала бақшалық, мектептік, университеттік.
B) Мектепке дейінгі, орта білім беру, орта білімнен кейінгі кәсіптік,жоғарғы білім,жоғарғы оқу орнынан кейінгі кәсіптік білім беру.
С)Төмен, орта, жоғарғы, магистратура, аспирантура,доктарантура.
Д)Үздіксіз, кәсіптік, қосымша білім беру.
Е)Экономикалық, әлеуметтік, педагогикалық.

$$$ 3 B
Білім берудің нәтижесі ретінде қарастырылады:
А)Ғылым,саясат,өнер.
В)Сауаттылық, білімділік, кәсіби құзіреттілік, мәдениет, діл.
С)Оқулықтар,кітаптар, әдістемелік құралдар.
Д)Білім беру мекемелері, қоғамдық ұйымдар,діни ұйымдар.
Е)Отбасы, мектеп, қоғам.

$$$ 4 D
Педагогикалық парадигма-бұл:
А)Халықаралық қатынастарды жақсартуға бағытталған бұқаралық ақпараттық құралдар жұмысы, саяси қозғалыстар.
В)Саяси міндеттерді шешудегі Конституция, нормативті заңдар, тұжырымдамалар.
С)Білім беру әдістері, құралдары, формалары.
Д)Нақты педагогикалық міндеттерді шешудегі үлгі, стандарт, өлшемдер, модель ретінде ұстанатын, негізгі қалыптасып қалған ғылыми жетістіктер, теориялар, қағидалар жүйесі.
Е)Адамның тәрбиесі, дамуы, қалыптасуы, әлеуметтенуі және оған әсер ететін факторлар.

$$$ 5 A
Білім беру философиясының мәні:
А)Адам өміріндегі түрлі кезеңдердегі оқыту, тәрбиелеу, және дамытудағы құндылық-бағдарлық, мазмұндық-процессуалдық, нәтижелік компоненттері жайлы ғылым аралық білімдер жүйесі.
В)Барлық әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдарды ықпалдастырудағы философиялық мәселелердің жүйесі.
С) Білім беру саласында философиялық мәселелер.
Д)Адамның дүниетанымын зерттеу.
Е)Жалпыадамзаттық құндылықтарды қалыптастыру мәселелері.

$$$ 6 C
Жеке тұлғаның дүниетанымы дегеніміз:
А) Адамның мінез-құлықтары, темпераменті, іскерліктері.
В) Адамның жас және дербес ерекшеліктері.
С) Адамның дүниеге, қоғамдық қатынастарға, табиғатқа, өзіне деген көзқарастар жүйесі.
Д) Адамның шығармашылық қабілеттері.
Е) Адамдармен тез тіл табыса алуы.

$$$ 7 E
Көпмәдени тұлға-
А)Әдепті, тәрбиелі адам.
В)Білімі жоғары, құзіретті маман.
С)Мәдениетті ұстаз.
Д)Барлық ғылымдардан хабары бар, өнерге, спортқажақын адам.
Е)Түрлі мәдениеттер, арасындағы ынтымақтастықта өмір сүруге бейімделген тұлға.

$$$ 8 D
Толеранттылық-
А)Мұғалімнің жетекшілік, басқарушылық, ұйымдастырушылық қызметтері.
В) Адамның бақылағыштылығы.
С) Адамның шешендік өнерге бейімділігі.
Д)Шыдамдылық, сабырлық, мәселелерді бейбітшілік жолымен шешу қабілеті.
Е) Адамның білімділігі, тәрбиелілігі, өнегелілігі.

$$$ 9 A
Жеке тұлғаның өзегі:
А) Жеке тұлғаның мен- жүйесі
В) Жеке тұлғаның дүниетанымы.
С) Адамдардың басқалармен қарым-қатынасы.
Д) Адамның жас ерекшеліктері.
Е) Адамның білімділігі.

$$$ 10 A
Педагогика термині алғашқыда пайда болды:
А)Ежелгі Мысырда.
В) Ежелгі Үндістанда.
С) Ежелгі Қытайда.
Д) Ежелгі Грецияда.
Е) Ежелгі Римде.

$$$ 11 A
Педагогика ғылымында ойын, қарым-қатынас, оқу, еңбек қарастырылады:
А) Іс-әрекет түрлері ретінде.
В) Іс-әрекет мақсаттары ретінде.
С) Іс-әрекет заңдары ретінде.
Д) Іс-әрекет принциптері ретінде.
Е) Іс-әрекет тұжырымдамасы ретінде.

$$$ 12 A
Педагогикалық іс-әрекеттің құрылымын зерттегендер:
А)Н.В. Кузьмина, А.И.Щербаков.
В) Н.Д.Хмель, Н.Н.Хан,А.А.Бейсенбаев.
С) А.С.Макаренко, Н.К.Крупская
Д) М.Жұмабаев,А.Байтұрсынов,Т.Тажибаев.
Е) Р.Г.Лемберг, Г.А.Уманов.

$$$ 13 Е
. Оқыту процесінде оқу іс-әрекеті түрлерін ауыстыру барысында, оқытушы мен оқушылардың сенімділік қатынасында ашық перспектива және жеңіске жету принциптерін жүзеге асыру
А)Конструктивті функция
В)Ұйымдастырушылық функция
С)Коммуникативті-стимулдандыру функциясы
Д)Ақпараттық-білім берушілік функция
Е)Эмоционалдық-түзетушілік функция

$$$ 14 D
Мұғалімнің түрлі әрекеттерінің жиынтығы, олар, ең алдымен, педагогикалық іс-әрекет функцияларымен теңестіріледі, елеулі мөлшерде мұғалімнің даралық-психологиялық ерекшеліктерін айқындап, оның пәндік-кәсіби құзырлығы жөнінде дәлел келтіреді
А)Нышан
В)Дарын
С)Кемеңгерлік
Д)Педагогикалық іскерлік
Е)Педагогикалық қабілеттілік
$$$ 15 B
.Педагогикалық мамандықтың еңбек пәні
А)Табиғат (жануар, өсімдік), дайындалған материалдар
В)Балалар, Ата-аналар
С)Техника
Д)Бейне
Е)Белгі жүйесі (мәтіндер, компьютер туралы мәлімет т.б.)

$$$ 16 E
Мұғалімнің сөйлеу мәдениеті-бұл:
А)Әдеби тілдің нормаларына сәйкес сөздік әңгімелеуді қалыптастыру.
В)Әңгіме айту.
С)Әңгімелесу.
Д)Қарым-қатынастың вербальсіз түрі.
Е)Ақпараттық технологиялардың жедел дамуы.

$$$ 17 E
Өзін-өзі бағдарлау процесі-бұл:
А)Сенімнің күшті болуы.
В)Әдеттің қалыптасуы.
С)Ерік-жігерді асыра бағалау.
Д)Тұлғаға білім беру, оны тәрбиелеу және әлеуметтендіру.
Е) Өз тұлғасын жетілдіру мүмкіндігі туралы өзіндік болжау.

$$$ 18 В
Бірлесе мағмұматтандыру мен оқу-тәрбиелік әрекет нәтижесіне жауапкершілікпен жетудегі оқытушы мен оқушылардың біріккен оқу іс-әрекетін ұйымдастыру.
А)Конструктивті функция
В)Ұйымдастырушылық функция
С)Коммуникативті-стимулдандыру функциясы
Д)Ақпараттық-білім берушілік функциясы
Е)Эмоционалдық-түзетушілік функциясы

$$$ 19 A
Вербальсыз қарым-қатынас:
А)Сөзсіз, ым-ишара арқылы қарым-қатынас.
В)Сөз арқылы қарым-қатынас.
С)Интерактивті қарым-қатынас.
Д)Перцептивті қарым-қатынас.
Е)Адамның бір топ адаммен қарым-қатынасы.

$$$ 20 A
Аксиалды қарым-қатынас:
А)Бір адаммен екінші бір адам арасындағы қарым-қатынас.
В) Сөзсіз қарым-қатынас.
С) Интерактивті қарым-қатынас.
Д) Перцептивті қарым-қатынас.
Е) Бір адамның бір топ адаммен қарым-қатынасы.

$$$ 21 A
Ретиалды қарым-қатынас:
А) Бір адамның бір топ адаммен қарым-қатынасы.
В) Либералды қарым-қатынас.
С) Интерактивті қарым-қатынас.
Д) Перцептивті қарым-қатынас.
Е) Бір адамның екінші бір адаммен қарым-қатынасы.

$$$ 22 Д
Көркемдік қабілеттер; көру есі, дамыған көре отырып қабылдау, көрнекі-образдық ойлау; шығармашылық ойлау; шығармашылық қиял: адамға эмоционалды әсер етудің психологиялық заңдары туралы білім.
А)Адам-Табиғат мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары;
В)Адам –Техника мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары;
С)Адам –Белгі жүйесі мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары;
Д)Адам-Көркемдік бейне мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары;
Е)Адам-Адам мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары

$$$ 23 B
Оқушының ішкі дүниесіне ене білу, мұғалімнің психологиялық байқағыштығы- бұл:
А) дидактикалық қабілет
В) перцептивтік қабілет
С) коммуникативті қабілет
Д) ұйымдастырушылық қабілет
Е) жеке даралық қабілет

$$$ 24 В
Қозғалыстың жақсы координациясы (үйлесімділігі), нақты көру, есту, вибрациялық және кинестезиялық қабылдау, дамыған техникалық және шығармашылық ойлау мен қиял; зейіннің бөлінушілігі мен шоғырлануы, байқағыштық.
А)Адам-Табиғат мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары;
В)Адам –Техника мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары;
С)Адам –Белгі жүйесі мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары;
Д)Адам-Көркемдік бейне мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары;
Е)Адам-Адам мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары

$$$ 25 D
Мұғалімнің қызығушылығы мен қабілеттілігі қарым-қатынастың қай жағын белгілейді:
А) коммуникативтік
В)жалпы әлеуметтік-психологиялық
С)моральдық-этикалық
Д) жеке даралық-тұлғалық
Е) қоғамдық-маңыздылық

$$$ 26 Е
Танымайтын адамдармен контактіге жеңіл түсу іскерлігі, адамдармен жұмыс барысында өзін тұрақты түрде жақсы сезіну; жақсылық тілеуші, елгезек; шыдамдылық; эмоциясын тежей алу шеберлігі; адамдардың және өзінің мінез-құлқын саралау қабілеттілігі, басқа адамдардың ой-ниеттерін және көңіл-күйлерін түсіну, кикілжіңді шеше білу іскерлігі, ойша өзін басқа адамның орнына қоя білу қабілеттілігі; басқа адамды тыңдай алу, оның ой-пікірімен санасу іскерлігі; сөз, мимика, жестті орынды қолдану, әр түрлі адамдардың тілін табу; адамдарды сендіре білу; жинақылық, тиянақтылық, дәлдік, нақтылық, адамдар психологиясы туралы білім.
А)Адам-Табиғат мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары
В)Адам –Техника мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары;
С) Адам –Белгі жүйесі мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары;
Д)Адам-Көркемдік бейне мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары;
Е)Адам-Адам мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары

$$$ 27 A
Жеке адамның дамуына әсер ететін негізгі факторларды атап берініз:
А) Қоғамдық, әлеуметтік, экономикалық жағдайлар.
В) Тұқым құалаушылық, орта тәрбие.
С) Жеке адамның дамытудың қозғаушы күштері.
D) Қызметтің негізгі түрлері.
Е) Жанұя.

$$$ 28 E
Жеке тұлғаны қалыптастырудың шешуші факторы:
А) Іс-әрекет.
В) Макросреда.
С) Микросреда.
D) Жолдастары.
Е) Ақпарат құралдары.

$$$ 29 E
Жеке тұлғаны үнемі зерттеу әдісі:
А) Салыстыру.
В) Абстрактілеу.
С) Индукция.
D) Деукукция.
Е) Байқау

$$$ 30 E
Профессиограммаға жатпайды:
А) болашак маман жұмысының түрі мен жағдайларынақыскашасипаттама.
В)кәсіби қажеттіліктің нормативтері мен көрсеткіштері.
С) жас мамандарды таңдауға құралған бағалау шкалалары.
Д) бітірушілерді даярлаудағы қойылатын кәсіби талаптар.
Е) мамандарды мақсатка сәйкес даярлаудың приоритеттерінің алмасуы.

$$$ 31 B
Жеке тұлғаның объективтік, қоғамдық қатынастарға бейімделуі -
А) Әдет.
В) Дағды.
С) Даму.
Д) Әлеуметтену.
Е) Білім алу.

$$$ 32 A
Жеке тұлға-
А) Қоғамдық, әлеуметтік мәні бар адам.
В) Адамзат тұқымының бір өкілі.
С) Бағыныштыадам.
Д) Еңбекқор адам.
Е) Шыншыл адам.

$$$ 33 A
Индивид-
А) Ешқандай қасиеттері ескерілмейтін адамзат тұқымының жеке бір өкілі.
В) Адамның жас ерекшеліктерін білдіретін ұғым.
С) Адамдардың бір-біріне ұқсамастығы, қайталанбастығы.
Д) Жалпы адамзат құндылықтарын меңгерген адам.
Е) Жан-жақты дамыған тұлға.

$$$ 34 B
Даралық-
А) Жан-жақты дамыған адам.
В) Адамның ерекшелігі,ешкімге ұқсамастығы,қайталанбастығы.
С) Жоғары білімді, құзіретті маман.
Д) Жалпы адамзат құндылықтарын меңгерген адам.
Е) Көпмәдени тұлға-

$$$ 35 E
Жалпы адамзаттық құндылықтар:
А) Қоғамдағы адамдардың ғылыми білімді меңгеру дәрежелері.
В) Адамның психологиялық ерекшеліктерінің жиынтығы.
С) Балаларды оқытуға бағытталған іс-шаралар кешені.
Д) Дұрыс жауабы жоқ.
Е) Нақты қоғам, мәдениет, тарихи кезеңге байланыссыз көпшілік адамдардың қабылдайтын құндылықтары.

$$$ 36 A
Ұлттық құндылықтар:
А)Ұлттықсалт-дәстүрлер, тілі,діні, мәдени мұрасы.
В) Әр ұлт үшін ұлттық орталықтардың жұмысы.
С) Халықтың ділі.
Д) Халықаралық қарым-қатынас.
Е) Ұлттандыру саясаты.

$$$ 37 С
Жақсы оперативті және механикалық ес; зейінді ұзақ уақыт шоғырландыру қабілеті; зейінді бөлу және ауыстыру, қабылдаудың нақтылығы, шартты белгілер астарын көре білу іскерлігі, ынталық, шыдамдылық; логикалық ойлау.
А)Адам-Табиғат мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары;
В)Адам –Техника мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары;
С)Адам –Белгі жүйесі мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары;
Д)Адам-Көркемдік бейне мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары;
Е)Адам-Адам мамандық типінің адамға қоятын психологиялық талаптары

.

$$$ 38 A
Білім берудегі жеке тұлғалық-бағдарлық тұрғыдан қарау теориясының мәні:
А) Педагогтардың баланы жеке тұлға ретінде және тәрбиелік ықпалдың саналы, жауапты субъектісі ретінде қабылдайтын бірізді қатынасы.
В) Отбасында ата-аналардың бала тәрбиесіндегі қаталдығы.
С) Қоғамдағы әлеуметтік, экономикалық жағдайлардың жас өспірімдер санасына әсері.
Д) Ұжымдық тәрбиенің қажеттілігі.
Е) Үнемі мұғалім-субъект, оқушы объект болып отыратын қарым-қатынас.

$$$ 39 B
Іс-әрекеттің құрылымдық компоненттері:
А) Іскерлік, қабілеттілік, дағды.
В) Іс-әрекетке қызығушылық, ынта-ықылас, арман, мұрат.
С) Еңбек, өнер, Қарым-қатынас мәдениеті.
Д) Білім, білік, дағды.
Е) Мақсат, мотив.әрекет немесе іс-қимыл, құрал, нәтиже, бағалау.

$$$ 40 A
Білім берудегі іс-әрекеттік тұрғыдан қарау бағытының мәні:
А) Әр баланыың өзін-өзі іске асыра алу үшін саналы белсенді іс-әрекетке қатысуының қамтамасыз етілуі.
В) Әрбалаға жақсы білім беру үшін көрнекілік құралдардың көп қолданылуы.
С) Білім беру барысында балалардың өзара қарым-қатынастарының шектелуі.
Д) Оқушылар үлгерімдерінің пайыздық көрсеткіштерінің жоғары болуы.
Е) Әр баланың үй тапсырмасын өз бетінше орындай алуы.

$$$ 41 E
Аксиология дегеніміз-
А) Аксиома ретінде қабылданатын педагогикалық заңдар мен заңдылықтар.
В) Мұғалімнің оқушы еңбегін асыра бағалауы.
С) Білім беру мекемелерінің материалдық базасын күшейту.
Д) Ғылымдағы зерттеу әдістері жайлы ілім.
Е) Құндылықтардың табиғаты жайлы және дүниедегі құндылықтар жүйесі туралы философиялық ілім.

$$$ 42 Е
Оқытушылар мен оқушылардың өзара бірін-бірі бақылауын ұйымдастыру және өзін-өзі бақылау, бағалау арқылы бірлесе отырып мұғалімнің кәсіби қасиеттерін жетілдіру
А)Конструктивті функция
В)Ұйымдастырушылық функция
С)Коммуникативті-стимулдандыру функциясы
Д)Ақпараттық-білім берушілік функциясы
Е)Бақылау-бағалау функциясы

$$$ 43 A
Педагогикалық іс-әрекеттің құрылымын зерттегендер:
А) Н.В. Кузьмина, А.И.Щербаков.
В) Н.Д.Хмель, Н.Н.Хан,А.А.Бейсенбаев.
С) А.С.Макаренко, Н.К.Крупская
Д) М.Жұмабаев,А.Байтұрсынов,Т.Тажибаев.
Е) Р.Г.Лемберг, Г.А.Уманов.

$$$ 44 D
Педагогикалық іскерліктер жиынтығына жатпайды:
А)Танымдық.
В) Конструктивтік.
С) Коммуникативтік.
Д) Қадағалаушылық.
Е) Ұйымдастырушылық.

$$$ 45 D
Мұғалімнің кәсіби қызметінің қиындығы білмегендігіне байланысты:
А)Табиғаттың даму заңдылығын.
В) Қоғамның даму заңдылығын.
С) Білім беру туралы деректі құжаттарды.
Д) Оқушылардың жас және дербес ерекшеліктерін.
Е) Статистиканы.

$$$ 46 B
Педагогикалық мамандыққа кіріспе пәні тығыз байланысты:
А) Философиямен.
В) Педагогикамен.
С) Мәдениеттанумен.
Д) Әлеуметтанумен.
Е) Тарихпен.

$$$ 47 E
Өзін-өзі бағдарлау процесі-бұл:
А) Сенімнің күшті болуы.
В) Әдеттің қалыптасуы.
С) Ерік-жігерді асыра бағалау.
Д) Тұлғаға білім беру, оны тәрбиелеу және әлеуметтендіру.
Е) Өз тұлғасын жетілдіру мүмкіндігі туралы өзіндік болжау.

$$$ 48 А
Білім мазмұны мен пәннің практикалық мәнін талдау мен түсіндірудегі оқытушы мен оқушының педагогикалық әрекеттері:
А)Конструктивті функция
В)Ұйымдастырушылық функция
С)Коммуникативті-стимулдандыру функциясы
Д)Ақпараттық-білім берушілік функциясы
Е)Эмоционалдық-түзетушілік функциясы

$$$ 49 A
Педагогикалық мамандықтың еңбек мақсаты
А)Білім беру, тәрбиелеу
В)Зерттеу
С)Бір-жерден екінші жерге жеткізу
Д)Өзін-өзі дамыту
Е)Коррекциялау (түзету)
$$$ 50 Д
Педагогикалық мамандықтың еңбек құралы
А)қол еңбегі құралы, қарапайым құралдар
В)механикалық
С)автоматтық
Д)функционалдық (сөз, мимика, көру, есту), теориялық (білім, ойлау тәсілдері)
Е)көшіріліп жүретін немесе стационарлық құралдар
$$$ 51 Е
Психологиялық және психофизиологиялық іс-әрекетті белсендіретін және оны орындауды қамтамасыз ететін кәсіби маңызды сапалардан тұратын нақты еңбек әрекетін психологиялық талдау негізінде құрылған мамандық портреті.
А)Акмеограмма
В)Гистограмма
С)Диаграмма
Д)Профессиограмма
Е)Психограмма

$$$ 52 B
Көзқарас, мимика, жест- қарым-қатынас құралының қай тобына жатады:
А) қарым-қатынас шарты
В) экспрессивті-мимикалық
С) заттық әрекеттік
Д) заттық өзара әрекеттік
Е) вербальды құралдар

$$$ 53 D
Қоғамның мүддесіне жауап беретін маманның кәсіби іс-әрекеті мен жеке тұлғасына қойылатын талаптары беріледі. Онда кәсіби міндеттер, құралдар, тәсілдер сондай-ақ, кәсіби іс-әрекет нәтижесі қарастырылады.
А)Акмеограмма
В)Гистограмма
С)Диаграмма
Д)Профессиограмма
Е)Психограмма

$$$ 54 В

Адам–Табиғат, Адам–Техника,Адам-Белгі, Адам-Көркемдік бейне, Адам–Адам:
А)А.Н.Леонтьев бойынша мамандықтардың еңбек пәні бойынша бөлінуі
В)Е.А.Климов бойынша кәсіби іс-әрекеттің схемасы
С)М. Таленнің кәсіби позиция типологиясы
Д)Роджерс бойынша кәсіби позиция типологиясы
Е)Каптеревтің кәсіби позициясы

$$$ 55 E
Оқушы ұжымын ұйымдастыру, жоспарлау, бақылау.
А) дидактикалық қабілет
В) академиялық қабілеттілік
С) перцептивті қабілеттілік
Д) сөйлей алу қабілеттілігі
Е) ұйымдастырушылық қабілет

$$$ 56 D
Педагогикалық қарым-қатынастың ерекшелігі немен белгіленеді:
А)идея
В) іс-әрекет
С) роль
Д) субъектілердің әр түрлі әлеуметтік рольдік және функционалдық ұстанымдармен
Е) ұстаным

$$$ 57 A
Тұлға -
А) Индивид.
В) Адамның қоғамдық мәні. еңбекқор адам.
С) Еңбекқор адам.
Д) Әділ адам.
Е) Азаматық позициясы айқын көрінетін адам.

$$$ 58 D
Мектеп жасына дейінгі және кіші мектеп жасындағы балаларға тән іс -әрекет:
А) Оқу.
В) Еңбек.
С) Спорт.
D) Ойын.
Е) Олимпиада.

$$$ 59 B
Мұғалім мен оқушының негізгі іс - әрекеті:
А) Әңгіме.
В) Оқыту.
С) Тапсырма.
D) Жаттығу.
Е) Қайталау.


$$$ 60 B
Тұлганы дамытушы факторлар:
А) оқуға қызығушылық, жетістік дәрежесі.
В) тұқымқуалаушылық, орта, тәрбие, іс-әрекет.
С) ғылымның даму деңгейі.
Д) тұлғаның ұжымдағы мәртебелік дәрежесі.
Е) табиғи жағдайлар

$$$ 61 A
Тұлғаны әлеуметтендіру институтына жататындар:
А)отбасы, мектеп, микросфера (шағын орта).
В) форма, әдіс, тәсіл.
С) диспут, тәрбие сағаты, конференция.
Д) педагогикалық кеңес, әдістемелік бірлестік.
Е) ата-аналар жиналысы.

$$$ 62 A
Мұғалім мамандығының ерекше сипаттары:
А) Гуманистік, ұжымшылдық, шығармашылық.
В) Саяси, экономикалық.
С) Мәдениет,өнерге жақындық.
Д) Ұзақтығы, екіжақтылығы.
Е) Қызықтығы, көңілділік, жан-жақтылық.

$$$ 63 B
Мұғалім профессиограммасы:
А) Оқушыларға қойылатын талаптар жиынтығы.
В) Педагог тұлғасына қойылатын талаптар жиынтығы, идеалды моделі.
С) Болашақ мұғалімдерді кәсіпке даярлау процесі.
Д) Бір нақты мамандықтың басқа мамандықтармен ұқсастығы.
Е) Жоғары оқу орындарындағы оқыту деңгейлері.

$$$ 64 D
Мұғалім профессиограммасын жасаумен айналысқан педагогтардың бірі:
А) Н.К.Крупская
В) М.Жұмабаев
С) Н.Д.Хмель
Д) В.А.Сластенин
Е) А.С.Макаренко

$$$ 65 C
Мұғалімдердің негізгі құқықтары мен міндеттері қандай құжатта анықталған:
А) Қылмыс кодексі
В) ҚР Конституциясы
С) Білім туралы заң.
Д) Еңбек кодексі
Е) Еңбек кітапшасы.

$$$ 66 A
12 жылдық жалпы орта білім беру жүйесі неше деңгейге бөлінеді:
А) 3 деңгей
В) 4 деңгей
С) 5 деңгей
Д) 2 деңгей
Е) 12 деңгей

$$$ 67 C
Білім беру саласындағы дағдарыстың мәні:
А) Құзіретті мамандардың жетіспеушілігі.
В) Мектептің материалдық базасының нашарлауы.
С) Білім беру саласындағы терең жатқан қарама-қайшылықтардың күшейген жағдайы.
Д) Оқушылардың жалқаулығы.
Е) Ата-аналардың балалар тәрбиесіне дұрыс көңіл бөлмеуі,тәрбиені мектепке ысыруы.

$$$ 68 A
Білім берудегі жеке тұлғалық-бағдарлық тұрғыдан қарау теориясының мәні:
А) Педагогтардың баланы жеке тұлға ретінде және тәрбиелік ықпалдың саналы, жауапты субъектісі ретінде қабылдайтын бірізді қатынасы.
В) Отбасында ата-аналардың бала тәрбиесіндегі қаталдығы.
С) Қоғамдағы әлеуметтік, экономикалық жағдайлардың жас өспірімдер санасына әсері.
Д) Ұжымдық тәрбиенің қажеттілігі.
Е) Үнемі мұғалім-субъект, оқушы объект болып отыратын қарым-қатынас.

$$$ 69 B
Іс-әрекеттің құрылымдық компоненттері:
А) Іскерлік, қабілеттілік, дағды.
В) Іс-әрекетке қызығушылық, ынта-ықылас, арман, мұрат.
С) Еңбек, өнер, Қарым-қатынас мәдениеті.
Д) Білім, білік, дағды.
Е) Мақсат, мотив.әрекет немесе іс-қимыл, құрал, нәтиже, бағалау.

$$$ 70 A
Білім берудегі іс-әрекеттік тұрғыдан қарау бағытының мәні:
А) Әр баланыың өзін-өзі іске асыра алу үшін саналы белсенді іс-әрекетке қатысуының қамтамасыз етілуі.
В) Әрбалаға жақсы білім беру үшін көрнекілік құралдардың көп қолданылуы.
С) Білім беру барысында балалардың өзара қарым-қатынастарының шектелуі.
Д) Оқушылар үлгерімдерінің пайыздық көрсеткіштерінің жоғары болуы.
Е) Әр баланың үй тапсырмасын өз бетінше орындай алуы.

$$$ 71 E
Аксиология дегеніміз-
А) Аксиома ретінде қабылданатын педагогикалық заңдар мен заңдылықтар.
В) Мұғалімнің оқушы еңбегін асыра бағалауы.
С) Білім беру мекемелерінің материалдық базасын күшейту.
Д)Ғылымдағы зерттеу әдістері жайлы ілім.
Е)Құндылықтардың табиғаты жайлы және дүниедегі құндылықтар жүйесі туралы философиялық ілім.

$$$ 72 В
Мұғалім профессиограммасының келесідей құрылымын ұсынған: а) педагог жеке тұлғасының қасиеттері мен сипаттамасы: кәсіби-педагогикалық және танымдық бағыттылық; б)психологиялық-педагогикалық даярлық: білім, іскерлік, дағды; в) арнайы пәндік даярлық көлемі мен жағдайы; г) мамандық бойынша әдістемелік даярлық мазмұны.
А)О.А.Абдуллина
В)В.А.Сластенин
С)М.И.Дьяченко
Д)Л.Ф.Спирин
Е)Ю.С.Алферов және Е.Г.Осовский
$$$ 73 В
.Оқуға, жазуға, санауға үйретті
А)Кифарист мектебі
В)Грамматист мектебі
С)Палестра мектебі
Д)Риторикалық мектептер
Е)Монастрлік мектептер

$$$ 74 С
Дене тәрбиесіне жаттықтырды. Күресу, секіру, жүгіру диск лақтыруға үйретті
А)Кифарист мектебі
В)Грамматист мектебі
С)Палестра мектебі
Д)Риторикалық мектептер
Е)Монастрлік мектептер
$$$ 75 D
Мұғалімнің кәсіби қызметінің қиындығы білмегендігіне байланысты:
А) Табиғаттың даму заңдылығын.
В) Қоғамның даму заңдылығын.
С) Білім беру туралы деректі құжаттарды.
Д) Оқушылардың жас және дербес ерекшеліктерін.
Е) Статистиканы.

$$$ 76 А
Музыка, ән айту, мәнерлеп оқу
А)Кифарист мектебі
В)Грамматист мектебі
С)Палестра мектебі
Д)Риторикалық мектептер
Е)Монастрлік мектептер

$$$ 77 E
Өзін-өзі бағдарлау процесі-бұл:
А) Сенімнің күшті болуы.
В) Әдеттің қалыптасуы.
С) Ерік-жігерді асыра бағалау.
Д)Тұлғаға білім беру, оны тәрбиелеу және әлеуметтендіру.
Е) Өз тұлғасын жетілдіру мүмкіндігі туралы өзіндік болжау.

$$$ 78 E
Өзін-өзі кәсіби тәрбиелеу-бұл:
А) Адамның отбасы мүшелерімен және әлеуметтік ортамен үйлесімді өмір сүруі.
В) Оқушыларды сапалы білім алуға ынталандыру.
С) Ерік-жігерді асыра бағалау.
Д)Тұлғаға білім беру, оны тәрбиелеу және әлеуметтіндіру.
Е)Өз тұлғасын жетілдіру мүмкіндігі туралы өзіндік болжау.

$$$ 79 A
Маман профессиограммасында педагогтың қызметін, оған қойылатын талапты, теориялық білім аумағын, іскерлік пен дағдыларды, кәсіби жеке тұлғалық сапаларды берген және профессиграмма жоғарғы оқу орны студенттердің оқыту процесінде жетуге тиіс нәтижелерін қамтымақ деген ой айтқан.
А)О.А.Абдуллина
В)В.А.Сластенин
С)М.И.Дьяченко
Д)Л.Ф.Спирин
Е)Ю.С.Алферов және Е.Г.Осовский
$$$ 80 С
Жоғары білімді маман профессиграммасының құрылымын төмендегідей берген:: 1) мамандыққа жалпы сипаттама; 2) болашақ кәсіби іс-әрекеттің негізгі ерекшеліктері; 3) маманның бағыттылық қасиеттері; 4) жалпы білімділікке даярлық және жалпы ақыл-ойлық-әлеуметтік даму; 5) спецификалық қасиеттер мен қабілеттер.
А)О.А.Абдуллина
В)В.А.Сластенин
С)М.И.Дьяченко
Д)Л.Ф.Спирин
Е)Ю.С.Алферов және Е.Г.Осовский
$$$ 81 Д
Педагогтың кәсіби іс-әрекетін жүзеге асыруға қажетті маңызды сапаларын жалпылайтын педагог тұлғасының жоғары деңгейдегі моделі деп түсіндіреді. Оның профессиограммасы 4 блоктан тұрады: 1) мұғалім жеке тұлғасының ерекшеліктері; 2) кәсіби-педагогикалық білім; 3) жалпы педагогикалық дағдылар; 4) жалпы педагогикалық іскерліктер.
А)О.А.Абдуллина
В)В.А.Сластенин
С)М.И.Дьяченко
Д)Л.Ф.Спирин
Е)Ю.С.Алферов және Е.Г.Осовский
$$$ 82 B
Көзқарас, мимика, жест- қарым-қатынас құралының қай тобына жатады:
А) қарым-қатынас шарты
В) экспрессивті-мимикалық
С) заттық әрекеттік
Д) заттық өзара әрекеттік
Е) вербальды құралдар

$$$ 83 А
Оқыту дамудың соңында қалмайды, керісінше, дамуды жетектейді деген қазіргі оқытудың концептуалды принципін енгізген
А)Л.С.Выготский
В)Б.Скиннер
С)Н.А. Менчинская
Д)Д.Б. Эльконин
Е)П.Я. Гальперин

$$$ 84 В
Ұстаздың әкімшіліктің нұсқауларын, жоғарыда түскен құжаттарды өзіне бағыт етуі:
А)гуманистік бағыт
В)эгоцентрлік бағыт
С)конформистік бағыт
Д)бюрократтық бағыт
Е ) конгнитивтік бағыт

$$$ 85 E
Оқушы ұжымын ұйымдастыру, жоспарлау, бақылау.
А) дидактикалық қабілет
В) академиялық қабілеттілік
С) перцептивті қабілеттілік
Д) сөйлей алу қабілеттілігі
Е) ұйымдастырушылық қабілет

$$$ 86 D
Педагогикалық қарым-қатынастың ерекшелігі немен белгіленеді:
А) идея
В) іс-әрекет
С) роль
Д) субъектілердің әр түрлі әлеуметтік рольдік және функционалдық ұстанымдармен
Е) ұстаным

$$$ 87 C
Жеке тұлғаның өзін-өзі басқару механизмі бойынша қажеттіліктері
(артығын алып таста):
А) Танымдық.
В) Өзіндік бекіту.
С) Әлеуметтік.
D) Өзін-өзі тәрбиелеу.
Е) Өз бетімен білімін көтеру.

$$$ 88 B
Балалармен дұрыс қарым-қатынас жасай білу:
А) Суйесивті қабілет.
В) Коммуникативті қабілет.
С) Дидактикалық қабілет.
Д) Ғылыми қабілет.
Е) Зерттеушілік қабілет.

$$$ 89 D
Оқытушылар мен оқушылар арасындағы сөздік қатынас:
А) Мимика, жест.
В) Пантомимика.
С) Оқушылар мен оқытушылар арасындағы арақашықтық.
Д) Вербальдық педагогикалық қарым - қатынас.
Е) Вербальдық емес қарым-қатынас.

$$$ 90 B
Оқушының білімін өздігінен меңгеруге бағытталған процесс:
А) Тұлғаның қалыптасуы.
В) Өзіндік білім алу.
С) Қайта тәрбиелеу.
D) Өзін-өзі дамыту.
Е) Өзін-өзі басқару.

$$$ 91 E
Өзін-өзі тәрбиелеу әдісі:
А) Салауатты қоғамдық пікір қалыптастыру.
В) Мадақтау және жазалау.
С) Ұжымда жағымды дәстүр туғызу.
D) Оқушының тәртібін қадағалау.
Е) Өзін басқа адамның орнына қою.

$$$ 92 B
Мұғалімнің білімін жетілдірудің негізгі формасы:
А) Әдістемелік бірлестік.
В) Білімді жетілдіру институттары.
С) Өздігінен білім алу:
Д) Ақпараттық сауаттылық курсы.
Е) Бұқаралық ақпарат құралдары.

$$$ 93 C
Оқушы мен мұғалімнің кәсіби сауатты қарым-қатынас стилі:
А) Либералдық.
В) Авторитарлық.
С) Демократиялық.
Д) Демографиялық.
Е) Либералдық.-демократиялық.

$$$ 94 A
Өзін-өзі тәрбиелеу:
А) Өзін-өзі меңгеру.
В) Жасырын тәрбие.
С) Коммунистік тәрбие.
Д) Ақыл-ой тәрбиесі.
Е)Политехникалық тәрбие.

$$$ 95 E
Өзін-өзі тәрбиелеу әдістерінің бірі:
А) Салауатты қоғамдық пікір қалыптастыру.
В) Мадақтау, жазалау, жарыс.
С) Ұжымда жағымды дәстүр қалыптастыру.
Д) Оқушының тәртібін қадағалау.
Е) Өзін-өзі бағалау.

$$$ 96 C
Адамның өз-өзіне аз уақытта нұсқау жасауы:
А)Көз жеткізуі.
В) Өзін-өзі бақылау.
С) Өзіндік бұйрық.
Д) Өзін-өзі сендіру.
Е) Өзін-өзі бағалау.

$$$ 97 C
Жеке тұлғаның дүниетанымы дегеніміз:
А) Адамның мінез-құлықтары, темпераменті, іскерліктері.
В) Адамның жас және дербес ерекшеліктері.
С) Адамның дүниеге, қоғамдық қатынастарға, табиғатқа, өзіне деген көзқарастар жүйесі.
Д) Адамның шығармашылық қабілеттері.
Е) Адамдармен тез тіл табыса алуы.

$$$ 98 E
Көпмәдени тұлға-
А) Әдепті, тәрбиелі адам.
В) Біілімі жоғары, құзіретті маман.
С) Мәдениетті ұстаз.
Д) Барлық ғылымдардан хабары бар, өнерге, спортқажақын адам.
Е) Түрлі мәдениеттер, арасындағы ынтымақтастықта өмір сүруге бейімделген тұлға.

$$$ 99 D
Толеранттылық-
А) Мұғалімнің жетекшілік, басқарушылық, ұйымдастырушылық қызметтері.
В) Адамның бақылағыштылығы.
С) Адамның шешендік өнерге бейімділігі.
Д) Шыдамдылық, сабырлық, мәселелерді бейбітшілік жолымен шешу қабілеті.
Е) Адамның білімділігі, тәрбиелілігі, өнегелілігі.

$$$ 100 A
Жеке тұлғаның өзегі:
А) Жеке тұлғаның мен- жүйесі
В) Жеке тұлғаның дүниетанымы.
С) Адамдардың басқалармен қарым-қатынасы.
Д) Адамның жас ерекшеліктері.
Е) Адамның білімділігі.


Скачать


zharar.kz