Ес туралы түсінік:
$$$ 1б
Адамның білгенін дер кезіңде есіне түсіре алмауы калай
аталады:
А) амнезия.
В) конфабуляция.
С) реминисценция.
D) мнемоника.
Е) агнозия.
$$$ 61
Қоршаганортадағықұбылыстармензатгаржайындағы
мәліметтердісактаудықамтамасызететінпсихикалық
процесі:
А) түйсіктер.
В) қабылдау.
С) ойлау.
D) қиял.
Е) ес
$$$ 6
Түскөрудегенне:
A) шындыктыңсанадантысбейнеленуі .
B) қиялдыңпассивтітүрі .
C) гипнозғаберілушіліктіңжоғарынәтижесі .
D) галлюцинацияныңерекшетүрі .
Е) қиялдыңактивтітүрі.
$$$ 54
Адамныңөзініңесіндегібосаралықтарынқиялмен
толтыраотырып, өзбілгенінжеткіліктітүрдеесінетүсіре
алмайтынқұбылысықалайаталады:
А) амнезия.
В) конфабуляция.
С) реминисценция.
D) мнемоника.
Е) агнозия.
$$$ 325
Естіңэксперименталдытеориясыныңавторы, "мағынасыз
буындар" әдісінқолданғанжәне "үмытуқисығын" анықтаған:
А) Рибо.
В) Эббингауз.
С) Сельс.
D) Фрейд.
Е) Бине.
$$$ 328
Еспроцесініңқайтадамуытеориясыныңавторы:
А) Рибо.
В) Эббингауз.
С) Селье.
D) Фрейд.
Е) Бинс.
$$$ 456
Жеке түлғаныңсенсорлыққұрылымы – бұл:
А) жекетүлғаныңмүмкіндіктері.
В) жекесезгіштікжүйелерініңөзінетәндеңгейлері және
олардыкешендергебіріктіру.
С) үйсік пен қабылдау.
D) шектелінгенсенсорлықнегіз.
Е) сенсориканыңөзараәсеріненегізделу.
$$$ 457
Сенсорлықес:
А) рецепторлардеңгейіндеәрекететеді
В) бір секунд аз уакытәрекететеді
С) біріздібейнелердіңнегізіндежатыр
D) сезіммүшелерінекелетінмәліметті аз уақытмөлшеріндесақтау.
Е) мәліметтісенсорлықөңдеу.
$$$ 458
Қысқамерзімдіес:
А) екіминутқадейінсозылады.
В) екіэлементтіккөлемдіқамтиды.
С) телефон нөмірінұзақестесақтаугамүмкіндікбереді.
D) мәліметтердіоперативтісактау мен өзгерудіқамтамсызететінжүйеше
Е) объектілергезейінаудару.
$$$ 459
Ұзақмерзімдіес -
А) көлемішектеуліболады.
В) түйсіктерденкелгенмәліметтіескесақтауышектеусізболады.
С) егдеадамдардажақсыракдамыған.
D) ұйымдастырудыңжоғарғыдеңгейі.
Е) мәліметтіұғыну.
$$$ 460
Маңыздыкездесугекелудіұмытқанда, ол:
А) тежелумен.
В) белсенді.
С) мотивтелгенұмытумен.
D) агпозиямен.
Е) ремнисценцияменшартталынады.
$$$ 461
Б.Зейгарникгіңкөрсетуінше, бізкез—келгенжұмыстыжақсыесіміздесақтаймыз, егер де :
А) олаяғынажеткізілсе.
В) аяқталмайқалса .
С) саналытүрдетоқтатылса .
D) марапаттауғаәкелсе .
E) қызықтыболса.
$$$ 462
Ес:
А) ойлаупроцссіндеәрқашанкажетті рол атқарады.
В) қайсыбірфункционалдытежелудітуырады.
C) міндеттішешудіәркашандажеңілдетеді.
D)олестетұту, сақтау және ескетүсіру,ойлар,сезімдер, оқиғалардыбұрынбастанкешірген.
E) жекетұлғаныңөмірлікәрекетіндемаңызды.
$$$ 463
Естіңассоциативтітеориясыныңнегізінқалаған:
А) Гегель.
В) Спиноза.
С) Аристотель.
D)Локк.
Е) Платон.
$$$ 464
Бұрыналынғанакпараттыңестеншығыпкетуі:
А) естесақтау.
В) ұмыту.
С) ескетүсіру.
D) реминисцепция.
E) амнезия.
$$$ 465
Тиімдітүрдеестесақтаутәсілдерініңжүйесіқалайаталады:
А) қайталау.
В) ескетүсіру.
C) мнемоника.
D) тану.
E) ойын.
$$$ 466
Есқабілетіадаммәңгібақинәрестедеңгейіндеқалып
қояредідегенойдыкімайтқан:
А) Сеченов.
В) Павлов.
С) Аристотель.
D) Леонтьев.
Е) Штерн.
$$$ 4б7
Естіңнақтылығыдегеніміз не:
А) ақпараттыдұрысжеткізу.
В) ақпараттымүдіртпейсолқалпындажаңғыртуқабілет.
С) ойды (цитиорвание )оқу.
D) ақпараттықайтажаңғырту.
Е) ақпараттыңмәтінінжеткізу.
$$$ 4б8
Естіңдаярлығыжұмылдырылған:
А) қажеткездетиістіақпаратты тез арадаескетүсіру:
В) есқорларынпайдаланаалуіскерлігі:
С) белсенді болу.
D) ақпараттыестесақтаудыңсенімділігі.
Е) ақпараттыңмәнінтүсіну.
Ойлау
$$$ 22
Индивитіңөміргекелгенненөлімінедейінгідамупроцесі:
А) филогенез .
В) онтогенез .
С) эволюция.
D) акселерация .
Е) эмансипациядепаталады.
$$$ 24
3аттарменқұбылысардыңжалпыжәнемаңызды
белгілерібойыншаойшабіріктіругебайланыстыой
операциясықалайаталады:
А) айналу.
В) синтез.
С) теңестіру.
D) жалпылау.
Е) абстракция.
$$$ 123
Акыл-ойкемдігі–
А)олигофрения
В)дебильділік
С)санадантөмен
D)санадантыс
Е)акселерация
$$$129
Акыл-ойкемістігініңбіртүріболыптабылатынжөне
ойлаудыңбұзылуыменсипатталатынпсихикакүйі:
А) олигофрения.
В) санаалдындағы.
С) санадантөмен.
D) санадантыс.
Е) акселерация.
$$$ 145
Танымғадегенұмтылыстакөрінетінақыл-ойсезімі -
А) қызығушылық.
В) білугекұмарлық.
С) табандылық.
D) жан-тәніменберілу.
Е) импульсивтілік.
$$$ 195
Қоршаганортадағызаттарменқұбылыстардыңжалпы
жәнемаңыздыбайланыстарыменқатынастарының
бейнеленуі:
А) ес.
В) иллюзия.
С) қабылдау.
D) ойлау.
Е) қиял.
$$$ 246
Болмыстыжанаматүрдесөзарқылыбейнелеу:
А) қиялға.
В) ойлауға.
С) еске.
D) қабылдауға.
Е) түйсіктергетән.
$$$ 247
3аттарменқұбылыстардыңжалпыжәнемәнді
қасиеттерініңбайланыс - қатынастарынбейнелеу:
А) қиялға.
В) ойлауға.
С) еске.
D) қабылдауға.
Е) түйсіктергетән.
$$$ 261
Ісжүзіндегіміндеттердішешугебағытталғанойлаудың
түрі:
А) затты-әрекетті.
В) көрнекі–бейнелі.
С) абстрактылы-логикалық..
D) практикалық.
Е) теориялық.
$$$ 262
Міндеттердііскеасырудатікелейжадынан (ес) алынатын
немесеқиялыарқылықайтажасалынатынбейнелерді
пайдаланатынойлаудыңтүрі:
А) затты-әрекетті.
В) көрнекі–бейнелі.
С) абстрактылы-логикалық.
D) практикалық.
Е) теориялық.
$$$ 26З
Міндеттердішешукөрубейнелерінебайланыстыіске
асырылатынойлаудыңтүрі:
А) затты-әрекетті.
В) көрнекі—бейнелі.
С) абстракгылы-логикалық.
D) практикалық.
Е) теориялық.
$$$ 264
3атгарменәрекетжасау, қимыләрекеттерментікелей
байланыстыойлаудыңтүрі:
А) затты-әрекетті.
В) көрнекі–бейнелі.
С) абстрактылы-логикалық.
D) практикалық.
Е) теориялық.
$$$ 265
Сезіммүшелеріарқылыалынғантәжірибегесүйенбей
міндеттердішешудеойшаәрекетжасайтынойлаудыңтүрі:
А) затты-әрекетті.
В) көрнекі—бейнелі.
С) абстрактылы-логикалық.
D) практикалық.
Е) теориялық.
$$$ 2бб
Шығармашылықойлаудыңдамуынанеәсеретеді :
А) ымырашылдыкқабейімділік .
В) өзидеяларыныңмәнінжоғарыбағалаушылық .
С) асажоғарыдеңгейдедамығансыниойлау .
D) обьектініжаңатұрғыданкөребілукабілеті.
Е) өзгелерденерекшеленбеудіқалауы.
$$$ 314
3аттарменқұбылыстардыңөзарабайланысқатынастары
туралыойқалыптасатынойлаудыңлогикалыкформасының
біреуі:
А) пікір.
В) ұғым.
С) ойқорытындысы.
D) теңеу.
Е) типтікобраздаржасау.
$$$ 315
Нақтықұбылыстардыңобъективтітұтастылығынқайта
тұрғызупроцесі:
А) нақтылау.
В) классификация .
С) дедукция .
D) иңдукция .
Е) синтез.
$$$ 4б9
Мәселенішешукезіндеойміндеттеріншешудіңдаярлықсатысы:
А) шешупроцесініңбіріншісатысы.
В) бірнешекүндіқамтумүмкін.
С) мәселенітиістібарлықақпараттыжиннақтауғамүмкіндікбереді
D) сұрақтыіріктепалу, құраужөнеміндетшарттарынтаңдау
Е) 6іреуінтаңдау.
$$$ 470
Ойлаустратегияларыныңішіндегііріктеудіңмәні:
А) анағұрлымжалықтырыпжібереді.
В) анағұрлымқатаңәдіс.
С) сирекқолданады.
D) жоспарлардыіріктеп, бөлілалу.
Е) ақыл—ойәрекеті.
$$$ 471
Танымдықконцепциясындаойлаудыңдамуыжайлы
бөліміндегіБрунерқандайжағдайғабасаназараударған:
А) қимыл - қозғалысбелсенділігіне.
В) ойбейнелеріне.
C) сөйлеутіліне.
D) жекетұлғалықконструктіге.
E) ойлау.
$$$ 472
Формалдықоперациякезеңі :
А) барлығында 14-15 жастапайдаболады.
В) болжамменқорытындылардықұруменсипатталады.
С)суьективтіақылойдамуыменсипатталады .
D) обективтіемес.
Е) интеллектдамуыүшінмаңызды.
$$$ 473
Тілдіңсипатталуы:
А) түрліреакциялардыжіберетінсигналдардыңболуы .
В) өткеншақпенболашақтағыоқиғалартуралыақпараттыжеткізумүмкіншілігі.
C) қарым-қатынаспенойлаудыңфункциясынатқарушыбелгілержүйесімен. D) белгілермен.
E) таңбамен.
$$$ 474
Үйренутеориясынабайланыстысөйлеуненіңнәтижесіндедамиды:
А) сезімтілініңинтериоризациясы .
В) шамалаубірізділігі.
С) ата-анамоделіне еліктеу.
D) қатежәнеқайталау.
Е) үйрену.
$$$475
Ойлауоперациясы:
А) байланысжәнеқарым–қатынасәрекетіндегіақиқаттыжанамажәнежалпылаубейнелеу.
В) әлемдідерексізтүсіну.
С) ойлауоперациясы.
D) дүниенібейнелеусезімі.
Е)дүниенітануқабілеті.
$$$ 476
Бүтіндіойдабөлшеккебөлубұл:
А) синтез.
В) салыстыру.
С) талдау.
D) жалпылау .
E) абстракция.
$$$ 477
Бірбелгініойшаіріктеужәнебасқаларданайыру–бұл:
А) абстракция.
В) конкретті.
С) жіктеу.
D) салыстыру.
Е) жүйелеу.
$$$ 478
Ойқорытудыңдедуктивтіәдісінқайәдебикаһарманымеңгерді:
А) Мэгрэ.
В) ШерлокХолмос.
С) Ватсон.
D) Штнрлиц.
Е) Жеглов.
$$$ 35
3аттардыңбөлшекгеріненкұбылыстармензаттардыңмәні
туралыелесалугамүмкіндікберетінойоперациясы:
А) анализ.
В) синтез.
С) салыстыру.
D) классификация.
Е) абстракция.
$$$ ЗОЗ
Заттар мен психикалықкұбылыстарарасындагыөзара
кұбылыстарды ой операциялары (салыстыру, теңеу,
жалпылаут.б.) арқылы табу:
А) эмпиризм.
В) панпсихизм.
С) ассоциациялар.
D) когнитивтілік.
Е) гештальт.
Темперамент
1. 4
Темпераменттіалғашретсипаттаған:
А) Аристотель.
В) Платон.
С) Гиппократ.
D) Кречмер.
Е) Павлов.
2. 15
Жекетүлғаныңтуабіткенерекшеліктеріненежатады:
А) темперамент.
В) қабілеттер.
С) мінез.
D) ec.
Е) зейінділік.
3. 19
Қызбалықжәнеасығыстықтысипаттайтынтемперамент
Типі:
А) меланхолик.
В) холерик.
С) сангвиник.
D) флегматик.
Е) флегмахалик.
4. 69
Әсершілдікпентезренжігіштікпенсипатталатын
темпераменттипі :
А) меланхолик.
В) холерик.
С) сангвиник.
D) флегматик.
Е) флегмахолик.
5. 73
Өзгергенқоршағанортажағдайынатезбейімделмен
сипатталатынтемпераменттипі:
А) меланхолик.
В) холерик.
С) сангвиник.
D) флегматик.
Е) флегмахолик.
6. 134
Жүйкежүйесініңәлсіздігінен (Павловтеориясы
бойынша), эмоциялықтұрақсыздықта, сенімсіздікте, терең
күйзелістерде, тіптіүсақ-түйектердекөрінетінтемперамент
типі:
А) сангвиник.
В) меланхолик.
С) флегматик.
D) холерик.
Е) инерттілік.
7. 135
Қоршағанортаныңөзгерістерінежеңілбейімделуі
қасиетіменсипатталатынтемпераменттипі:
А) сангвиник.
В) меланхолик.
С) флегматик.
D) холерик.
Е) инерттілік.
8. ІЗ6
Жүйкепроцестерініңжылдамдықтарыбаяужүретін, бет-
әлпетқимылыныңәлсіздігібайқалатыниндивид
темпераменті:
А) сангвиник.
В) меланхолик.
С) флегматик.
D) холерик.
Е) инерттілік.
9. 137
Шыдамсыздық, шапшандық, тезкозғалужәнеқоршаған
ортаменқарым-қатынасыныңбайланысыболжамсыздық
қабілеттеріқандайтемпераменткежатады:
А) сангвиник.
В) меланхолик.
С) флегматик.
D) холерик.
Е) инерттілік.
10. 27
Алғашқыреттемпераменттіңфизиологиялықнегіздерін
ғылымитүрдекімнегіздсген:
А) Небылицын.
В) Гиппократ.
С) Леонтьев.
D) Выготский.
Е) Павлов.
$$$ 71
Жауапберуреакциясыбаяужүретінтемпераменттипі :
А) меланхолик.
В) холерик.
С) сангвиник.
D) флегматик.
Е) флегмахолик.
$$$ 92
Психиканыңиндивидтіңжүйкереакцияларының
қарқыны, күші және жылдамдығынанкөрінетіндинамикалық
ерекшеліктерініңарақатынасы:
А) ұлтгықерекшеліктері.
В) темперамент.
С) табиғинышандар.
D) қабілеттер.
Е) мінез.
$$$ 294
Темпераменттінесипаттайды:
А) әдептілік.
В) ұкыптылық.
С) парыздықсезімі.
D) іскетезкірісушілік.
Е) еңбексүйгіштік.
$$$ 295
Темпераментгінеанықтайды:
А) жауапкершілік.
В) ұқыптылық.
С) парыздықсезімі.
D) іскеқабілеттіліктіңтөмендеуі.
Е) еңбексүйгіштік.
$$$ 29б
Темпераменттінеанықтайды:
А) қарым- қатынасқатүсудіңжоғарыдеңгейі .
В) еңбексүйгіштік.
С) жауапкершілік.
D) максаттылық.
Е) ұқыптылық.
$$$ 4О8
Темпераментдегенімізне:
А) жекетұлғаіс - әрекетіменмінез - құлқының
динамикалықжәнеэмоциялықжақтарынсипаттайтын
жеке-даралықерекшеліктерініңжиынтығы.
В) психикалықіс-әрекетіменмінез-құлығыныңөту
динамикасынанықтайтынадамныңжеке-даралық
ерекшеліктері.
С) адамныңпсихикалықөмірініңжүрубарысындағы
арақатынасыменпропорциясы.
D) мінез–кұлық.
Е) жүйкежүйесініңтипі.
$$$ 409
Меланхоликтемпераментінеқандайбелгітән:
А) сензитивтілікпенсезімталдық.
В) реактивтілікпенбелсенділік .
С) эмоциялықкозғыштық .
D) психикалықреакцияларқарқыны .
Е) иілімділікпенригидтілік.
$$$ 41О
Темпераментілімініңнегізінқалағанадам:
А) Аристотель.
В) Гиппократ.
С) Локк.
D) Демокрит.
Е) Гален.
$$$ 411
Темпераменттіңтабиғинегізіне:
А) басми.
В) жүйкежүйесініңтипі .
С) динамикалықтаптаурын.
D) жүйкепроцестер .
Е) жүйкеимпульстер.
$$$ 412
Темпераменттиптерініңпсихологиялықоипаттамаларыныңкестесінжасағанғалым:
А) Мерлин.
В) Юнг .
C) Гппократ .
D) Векслер .
Е) Теплов.
$$$ 413
Темпераменттіңфизиологиялықнегізіретіндежоғарғыжүйкежүйесіәрекетініңтиптерітуралыілімдікімжасаған:
А) Ухтомский .
В) Ильин .
С) Павлов.
D) Мерлин.
Е) Гиппократ.
$$$ 147
0йланбайтезәрекетжасаухолериктипіндегіадамның
мінезбітістерініңқайкөрінісіндебайкалады:
А) жауапкершілік.
В) дербестілігі.
С) жантәніменберілу.
D) импульсивті.
Е) данышпандық.
Қабылдау
$$$ З
Адамныңқоршағанортанынақтықабылданудағыкөңіл–күйі:
А) конформизм.
В) фрустрация.
С) адапгация.
D) бағдар.
Е) сенсибилизация
$$$ 8О
Қабылдаудыңөткентәжірибегетәуелділігі:
А) перцепция.
В) апперцепция.
С) антицилация.
D) тұрақтылығы.
Е) заттылық.
$$$ 60
Қоршағанортадағықұбылыстармензаттартуралытұтастайелестууынқамтамасызететінпсихикалықпроцесі
А) түйсікгер .
В) қабылдау .
С) ойлау.
D) қиял.
Е) ес.
$$$ 85
Қабылдаудыңтұрақтылығыжәнетәуелсіздгіқандай
қасиетіментүсіндіріледі?
А) түрақтылығы.
В) заттылығы.
С) таңдамалығы.
D) құрылымы.
Е) мағыналылығы.
$$$ 169
Қоршағанортадағызаттарменқұбылыстардыкате
қабылдауы:
А) таңдамалылығы.
В) тұтастай.
С) депривация.
D) рецепция.
Е) иллюзия.
$$$ 17О
Кеңістіктегітұтастаймағынасыжоқзаттарменқұбылыстардыойшатұтастықмағынаберіпқабылдау
А) таңдау.
В) тұтастай.
С) депривация.
D) рецепция .
Е) иллюзия.
$$$ 168
Толыпжатқанобъектілердіңішіненадамның
қажеттілігіне, қызығушылығынажәнебағьптылығына
байланыстызаттардыіріктепалуқабылдаудыңқай
заңдылығынажатады:
А)тандамалылығы
В) тұтастай .
С) депривация.
D) рецепция .
Е) иллюзия.
$$$ 193
Өткентөжірибеніңсезім, ойкүйзелістүрінде
айкындалуы:
А) ес.
В) иллюзия.
С) қабылдау.
D) ойлау.
Е) қиял.
$$$ 196
3аттарменқұбылыстардыңжиынтыққасиеттерінің
көрінісі:
А) ес.
В) иллюзия.
С) қабылдау.
D) ойлау.
Е) қиял.
$$$ 2ОО
Адамныңөзмінез-көріністерінәдейі, жүйеліжәне
максатгытүрдеқабылдауы:
А) эксперимент.
В) бақылау.
C) сұрау.
D) анкета.
Е) іс-әрекетнәтижесінталдау.
$$$ 228
Қабылдауғатәнқасиет:
А) жекеқасиеттердіңбейнеленуі.
В) туапайдаболады.
C) ойлауғабайланыстыүрдіс.
D) қиялғабайланыстыүрдіс.
Е) қабылдау, естіңдамудеңгейінебайланысты.
$$$ 249
3аттар мен құбылыстардыолардыңкасиеттері мен
бөліктерініңжиынтығытүріндебейнелеу:
А) қиялға.
В) ойлауға.
С) еске.
D) қабылдауға.
Е) түйсіктергетән.
$$$ ЗЗ8
Қабылдаупроцесітағыда:
А) сенсорлық.
В) перцепция.
С) эйдетика.
D) депривация.
Е) гомеостаз.
депаталады.
$$$ 339
Түйсік, қабылдау, елестердіқамтитынсезімдіктаным:
А) сенсорлық .
В) перцепция .
С) эйдетика .
D) депривация.
Е) гомеостаз.
депаталады.
$$$ 442
Баланыңсезіммүшелеріқызмететебастайды:
А) көбіндетұлғағадейін.
В) туғануақыттанбастап.
С) туғаннансоңбіріншіапталарда.
D) туғаннансоңекіншіайда.
Е) біржасқатоларуақытта.
$$$ 443
БІЗДІҢәлемдіқабылдауымыз, байланысты:
А) өэімізгетәнмәдениетпен.
В) практикамен.
С) тәжірибемен.
D)табиғатпен.
Е) сезіммүшелерімен.
$$$ 444
Әлемтуралыелестерімізтұрақтыболуыүшін, ми:
А) әрқашантүзетулержасауыкерек.
В) заттарорналасқанарақашьщтыктыескеруікерек.
С) қайжерденқарағанғабайланыстықабылдаудыөзгертуікерек.
D) қызмететуікерек.
Е) шаршамауыкерек.
$$$ 445
БІЗДІҢмиымыз:
А) бірмезгілдебірнешесигналдытүсінеалады.
В) әрқашандасигналдардысұрыптайды.
С)көрусигналдарынтезірекжинақтайды.
D)бірмезгілдекөружәнесезусигналдарынадейін
Аударылады.
Е)психикалықматериалдыңнегізі.
$$$ 446
Физиологиялыктабалдырық:
А) сезгіштіктабалдырығыныңшегіболыптабылады .
В) генетикалықтүрғыдананықталған .
С) жасмөлшерінебайланыстыөзгереді.
D) өзгермейді .
Е) қабылдаудыдамытады.
$$$ 447
Экстрасенсорлыққабылдау:
А) қазіргікездепсихологиялықзертгеупәніболыптабылады.
В) көбісіоныкәдімгікабілеттердепкарастырады .
С) функгерменпсихологгардыбірдейқызықтырады.
D) тұрмыстықпсихологиядаанықкөрсетілген .
Е) адамныңжеке—даралықерекшеліктері .
$$$ 448
Мак - Гиппуниверситетіндеөткізілгенсенсорлықоқшауланутәжірибелері, сенсорлықстимулдарсыз :
А) ақыл - ой ( қабілеттері) функцияларытүзету .
В) түзетуденсенсорлықтәжірибеөседі .
С) ішкібейнелерәлемінеғұрлымазаябастайды .
D) ақыл - ойфункцияларыныңбұзылуықамтамасызболады.
Е) адамныңтолыққандыдамуымүмкіндегентүжырымғаәкелуі.
$$$ 449
Қабылдаудыңтәжірибе, білім,сезгішқызығуларғатәуелділігі:
А) тұрақтылығы.
В) апперцепция.
С) таңцамалық.
D) иллюзия.
Е) байқағыштықдепаталады.
$$$ 450
Объекгілерімақсаттыжүйелітүрдеқабылдау–бұл:
А) зейін.
В) бақылау.
С) түйсік.
D) таным.
Е) әңгімелесу.
$$$ 451
()бъектілердіқабылдаудағықателіктерқалайаталады:
А) галлюцинациялар.
В) елестер.
С) иллюзия.
D) фантазия.
Е) армандар.
$$$ 452
Қабылдаудыңкандайқасиетінебайланыстыбізмәтіндіоқығандақателіктердібайқаймыз:
А) заттылық.
В) тұтастық.
С) тұрақтылық.
D) апперцепция.
Е) тандамалылық.
$$$ 453
Ғимараттыңмаңдайшасына (бақылағыштық,
бақылағыштықжәнебақылағыштық ) депжазудыкім
ұсынды:
А) И.М.Сеченов.
В) И.П.Павлов.
С) А.Ф.Лазурский.
D) З.Фрейд.
Е) Карнеги.
$$$ 454
Танымжүйесіндегіалғашқытанымсатысықайсысы:
1) ойлау, 2) ес, 3)түйсіктер 4) қиял 5) қабылдау
А) 2,5.
В) 4,1.
С) 3,5.
D) 1,2.
Е) 2,4.
$$$ 455
Абсолюттіксезгіштіңтабалдырығынқандайкұралменөлшейді:
А) эстезиометр.
В) компьютер.
С) сағат.
D) таразы.
Е) өтіріктіанықтаудетекторымен.