“ Қарым-қатынас психологиясы ” пәні
$$$ 1
Барлық кездесетін қарым-қатынастардың неше түрі бар
А.3
В.2
С.4
Д.5
Е.7
$$$ 2
Туған – туысқан арасындағы қарым –қатынас қандай қарым – қатынас түріне жатады
А.Міндетті қарым – қатынастар
В. Ынтымақты қарым – қатынастар
С.Қажетті қарым – қатынастар
Д.Туыстық қарым-қатынастар
Е.Алыс қарым-қатынас
$$$ 3
Жақсы достар арасындағы қарым – қатынастар қандай қарым – қатынас түріне жатады
А.Міндетті қарым – қатынастар
В. Ынтымақты қарым – қатынастар
С.Қажетті қарым – қатынастар
Д.Туыстық қарым-қатынастар
Е.Алыс қарым-қатынас
$$$ 4
Мұғалім мен оқушы, дәрігер мен сырқатқандай қарым – қатынас түріне жатады
А.Міндетті қарым – қатынастар
В. Ынтымақты қарым – қатынастар
С.Қажетті қарым – қатынастар
Д.Туыстық қарым-қатынастар
Е.Алыс қарым-қатынас
$$$ 5
Қазіргі қоғамдағы қарым – қатынастың әлеуметтік қызметін теория жағынан неше категорияға бөлуге болады
А.6
В.4
С.3
Д.2
Е.5
$$$ 6
Адамдар қарым – қатынасының негізгі құралын атаңыз
А.Көзқарас
В.Қасиет
С.Мимика
Д.Қимыл
Е.Тіл
$$$ 7
Бір жағы жеке адам, келесі жағы топ, ұжым болғанда болатын қарым – қатынас түрі
А.Өзара топтық қарым-қатынас
В.Жеке бас топтық қарым-қатынас
С.Топтық қарым-қатынас
Д.Жеке қарым-қатынас
Е.Жалпы қарым-қатынас
$$$ 8
Екі қауымдастықтың өзара әрекеті
А.Өзара топтық қарым-қатынас
В.Жеке бас топтық қарым-қатынас
С.Топтық қарым-қатынас
Д.Жеке қарым-қатынас
Е.Жалпы қарым-қатынас
$$$ 9
Бұл процестің құралына сөз, сөйлеудегі ырғақ мимика (бет, ауыздың әртүрлі қимылы), пантомимика (бүкіл денедегі әртүрлі қимыл), ым – жымдар жататын қарым – қатынас жағы(түрі)
А.Интерактивтік жағы
В.Коммуникативтік жағы
С.Перцептік жағы
Д.Қимыл-қозғалыс жағы
Е.Қарым-қатынастың ерекшелігі
$$$ 10
Кері байланыстың түрлерін атаңыз
А. Жекелей, топтық
В.Тура, топтық
С.Жанама, қосалқы
Д. Жанама, жеке
Е.Тура, жанама
$$$ 11
Вербальдыемес коммуникация нешеформағабөлінеді
А.4
В.2
С.5
Д.3
Е.6
$$$ 12
Вербальдыемес коммуникация формасына кірмейтін нұсқаны табыңыз
А.Кинесика
В. Мимика
С.Паралингвистика
Д.Проксемика
Е.Визуальдықарым-қатынас
$$$ 13
“Айту” және “тыңдау” терминдерін вербальдық коммуникацияның психологиялық компоненті ретінде енгізген ғалым
А.Ж.Пиаже
В.Б.М.Кедров
С. И.А.Зимняя
Д.Н.Н.Ладыговна
Е.П.Бадалян
$$$ 14
“Дәлелдеуші коммуникация ”моделін ұсынушы
А.Г.Ласуэлл
В.Б.М.Кедров
С. И.А.Зимняя
Д.Н.Н.Ладыговна
Е.П.Бадалян
$$$ 15
Қарым-қатынас кезіндегі беттің құбылысы аталады
А.Сұлба
В.Қимыл
С.Мимика
Д.Әдіс
Е.Келбет
$$$ 16
Коммуникацияда оптикалық-кинетикалық белгілер жүйесінің зерттеу саласын көрсетіңіз
А.Кинестика
В.Мимика
С.Қимыл
Д.Оптика
Е.Эмоция
$$$ 17
Шамамен бет қимылының саны қанша
А.30 000
В.10 000
С.20 000
Д.15 000
Е.25 000
$$$ 18
Дауыстың қасиеті, оның диапазоны, дауыс тоны қандай жүйе
А.Нейролингвистикалық
В.Экстралингвистикалық
С.Лингвистикалық
Д.Паралингвистикалық
Е.Мимика
$$$ 19
Сөз арасындағы кідірістер, жөтелу, жылау, күлу, сөз темпі, т.б. жүйе
А.Нейролингвистикалық
В.Экстралингвистикалық
С.Лингвистикалық
Д.Паралингвистикалық
Е.Мимика
$$$ 20
Адамдардың бірігіп қызмет жасауы үшін стратегиялық жоспар құруын көрсететін жағы
А.Интерактивтік жағы
В.Коммуникативтік жағы
С.Белсенділік жағы
Д.Топтық жағы
Е.Жекелей жағы
$$$ 21
Қарым – қатынастың интерактивті жағы – адамаралық қарым - қатынастың, адамдардың бір – бірімен әрекеттесуімен байланысты аспектілерін белгілеуге арналған шартты термин
А.Топтық
В.Коммуникативтік
С.Белсенділік
Д.Интерактивтік
Е.Жекелей
$$$ 22
Интерактив терминінің анықтамасы
А.Дауыстың қасиеті, оның диапазоны, дауыс тоны қандай жүйе
В.Қарым – қатынастың интерактивті жағы – адамаралық қарым - қатынастың, адамдардың бір – бірімен әрекеттесуімен байланысты аспектілерін белгілеуге арналған шартты термин
С.Бір жағы жеке адам, келесі жағы топ, ұжым болғанда болатын қарым – қатынас түрі
Д.Топтық қарым-қатынас
Е.Жекелей қарым-қатынас
$$$ 23
Ортақ жетістікті барынша жоғарылату мотиві немесе оны қалай атауға болады
А.Кооперациямотиві
В.Индивидуализм
С.Альтуризім
Д.Агрессия
Е.Теңдік
$$$ 24
Кооперациямотиві немесе толық қалай атауға болады
А.Өзінің жетістігін барынша жоғарылату
В.Ортақ жетістікті барынша жоғарылату мотиві
С.Салыстырмалы жетістікті барынша жоғарылату мотиві
Д.Басқаның жетістігін барынша жоғарылату
Е.Жетістіктердегі айырмашылықты неғұрлым төмендету
$$$ 25
Индивидуализм термиіне анықтаманы көрсетіңіз
А.Өзінің жетістігін барынша жоғарылату
В.Ортақ жетістікті барынша жоғарылату мотиві
С.Салыстырмалы жетістікті барынша жоғарылату мотиві
Д.Басқаның жетістігін барынша жоғарылату
Е.Жетістіктердегі айырмашылықты неғұрлым төмендету
$$$ 26
Канкуренциятермиіне анықтаманы көрсетіңіз
А.Өзінің жетістігін барынша жоғарылату
В.Ортақ жетістікті барынша жоғарылату мотиві
С.Салыстырмалы жетістікті барынша жоғарылату мотиві
Д.Басқаның жетістігін барынша жоғарылату
Е.Жетістіктердегі айырмашылықты неғұрлым төмендету
$$$ 27
Альтуризм терминне анықтаманы көрсетіңіз
А.Өзінің жетістігін барынша жоғарылату
В.Ортақ жетістікті барынша жоғарылату мотиві
С.Салыстырмалы жетістікті барынша жоғарылату мотиві
Д.Басқаның жетістігін барынша жоғарылату
Е.Жетістіктердегі айырмашылықты неғұрлым төмендету
$$$ 28
Агрессия термиіне анықтаманы көрсетіңіз
А.Өзінің жетістігін барынша жоғарылату
В.Ортақ жетістікті барынша жоғарылату мотиві
С.Салыстырмалы жетістікті барынша жоғарылату мотиві
Д.Басқаның жетістігін барынша жоғарылату
Е.Жетістіктердегі айырмашылықты неғұрлым төмендету
$$$ 29
Басқаның жетістігін барынша жоғарылату
А.Кооперация мотиві
В.Индивидуализм
С.Альтуризім
Д.Агрессия
Е.Теңдік
$$$ 30
Қатынасушылардың әрекеттерін олардың позициясы, ситуацияны есептеу және әрекеттесу стиліне байланысты реттестіруде ұсынылатын талдау
А.Абстрактілі
В.Топтық
С.Транзактілі
Д.Индивидуалды
Е.Коммуникативті
$$$ 31
Әлеуметтік байланыс бағытын ұстанушы ғалым кім
А.М.Вебер
В.Г.Сорокин
С.Янг
Д.Я.Щепаньский
Е.Фримен
$$$ 32
Әлеуметтік байланыс бағыты неше құрылымнан тұрады
А.1
В.2
С.3
Д.4
Е.5
$$$ 32
Өзара әрекеттің негізгі типі деп кооперацияны тұжырымдаушылар
А. Г. Гибль және Фримен
В.Форверг және Фримен
С. Г. Гибльжәне М. Форверг
Д.Фримен және Г.Гибель
Е.Форверг және Янг
$$$ 33
Біріккен әрекеттің 3 формасын атап көрсеткен ғалым
А.Л.И.Уманский
В.Г.Сорокин
С.Янг
Д.Я.Щепаньский
Е.Фримен
$$$ 34
Бірізді-біріккен әрекет дегеніміз
А.Біріккен әрекеттің әр мүшесі жалпы ортақ жұмыстың бір бөлігін орындайды, бір-біріне тәуелсіз
В.Ортақ міндетті әрбір мүшенің белгілі бір бірізділікпен орындауы
С.Бір уақытта әрбір мүшенің барлық басқа мүшелермен өзара әрекеті
Д.Адамдардың қызығушылығы бойынша әрекеті
Е.Өзара әрекет
$$$ 35
Біріккен әрекет дегеніміз
А.Біріккен әрекеттің әр мүшесі жалпы ортақ жұмыстың бір бөлігін орындайды, бір-біріне тәуелсіз
В.Ортақ міндетті әрбір мүшенің белгілі бір бірізділікпен орындауы
С.Бір уақытта әрбір мүшенің барлық басқа мүшелермен өзара әрекеті
Д.Адамдардың қызығушылығы бойынша әрекеті
Е.Өзара әрекет
$$$ 36
Біріккен өзара әрекет дегеніміз
А.Біріккен әрекеттің әр мүшесі жалпы ортақ жұмыстың бір бөлігін орындайды, бір-біріне тәуелсіз
В.Ортақ міндетті әрбір мүшенің белгілі бір бірізділікпен орындауы
С.Бір уақытта әрбір мүшенің барлық басқа мүшелермен өзара әрекеті
Д.Адамдардың қызығушылығы бойынша әрекеті
Е.Өзара әрекет
$$$ 37
Қарым – қатынасқа түсіп, тұрған адамдардың бірін – бірі қабылдауы
А.Перцептік жағы
В.Коммуникативтік
С.Белсенділік
Д.Интерактивтік
Е.Жекелей
$$$ 38
Әлеуметтік перцепция ұғымын енгізуші
А.Ж.Пиаже
В.Б.М.Кедров
С.Дж.Брунер
Д.Н.Н.Ладыговна
Е.П.Бадалян
$$$ 39
Дж.Брунер қандай ұғымын енгізуші
А. Әлеуметтік қарым-қатынас
В. Әлеуметтік орта
С.Әлеуметтік перцепция
Д. Перцепция
Е. Альтруизм
$$$ 40
Дж.Брунер қай жылы Әлеуметтік перцепция ұғымын енгізді
А. 1940ж
В. 1944ж
С.1945ж
Д. 1976ж
Е. 1947ж
$$$ 41
1947 жылы енгізілген термин
А. Әлеуметтік қарым-қатынас
В. Әлеуметтік орта
С.Әлеуметтік перцепция
Д. Перцепция
Е. Альтруизм
$$$ 42
Адам өзін басқа адамның орнына қойып, сол адамның бағалайтын заттарын құбылыстарын, уақиғаларын өзіндік ету терминін атаңыз
А. Идентификация
В. Рефлексия
С.Эмпатия
Д. Мінез-құлық
Е. Сана-сезім
$$$ 43
Адам өзін басқа адамдар арқылы сезінуінің екі жағы бар, оларды атаңыздар
А. Идентификация, сана-сезім
В. Рефлексия, идентификация
С.Эмпатия, идентификация
Д. Мінез-құлық,эмпатия
Е. Сана-сезім,рефлексия
$$$ 44
Адамның басқа адамның сезіміне ортақ болып, бірге сезініп, сол сезімнің немен аяқталатынын алдын-ала ескеріп отыруы сөздерінің терминін атаңыз
А. Идентификация
В. Рефлексия
С.Эмпатия
Д. Мінез-құлық
Е. Сана-сезім
$$$ 45
Адамның өзін сырттан көре алу мүмкіндігі, бұл нәтижесінде өзін, өзінің ойлауын, өзінің санасын көру мүмкіндігі пайда болатын сананың бұрылысы.
А. Идентификация
В. Рефлексия
С.Эмпатия
Д. Мінез-құлық
Е. Сана-сезім
$$$ 46
Сұхбаттасушыдан белгiлi бiр пайда табуға бағытталған қарым-қатынас
А.Маникулятивті
В.Коммуникативтік
С.Белсенділік
Д.Интерактивтік
Е.Іскерлік
$$$ 47
Сұхбаттасушының iске деген тұлғалық ерекшелiгi, мiнезi, жасы, көңiл-күйi ескерiлетін қарым-қатынас
А.Маникулятивті
В.Коммуникативтік
С.Белсенділік
Д.Интерактивтік
Е.Іскерлік
$$$ 48
Адамдар арасындағы өзара әрекеттесудi ұйымдастыру қандай функция
А.Экспрессивті
В.Коммуникативтік
С.Перциптивті
Д.Интерактивтік
Е.Информативті
$$$ 49
Эмоционалды бастан кешiрулер сипатын өзгерту қандай функция
А.Экспрессивті
В.Коммуникативтік
С.Перциптивті
Д.Интерактивтік
Е.Информативті
$$$ 50
Қарым-қатынасқа түсушi серiктестердiң бiрiн-бiрi қабылдауы және өзара түсiнушiлiктi қалыптастыруқандай функция
А.Экспрессивті
В.Коммуникативтік
С.Перциптивті
Д.Интерактивтік
Е.Информативті
$$$ 51
Қарым-қатынастың неше түрі бар?
А.1
В.2
С.1
Д.4
Е.5
$$$ 52
Міндетті қарым-қатынас түріне жатады
А. Мұғалім мен оқушы
В. Жақсы достар арасындағы қарым - қатынастар
С. Туған – туысқан арасындағы қарым -қатынас
Д.Әлеуметтік – психологиялық қарым – қатынас
Е.Психологиялық қарым – қатынас
$$$ 53
Қажетті қарым – қатынастар түріне жатады
А. Мұғалім мен оқушы
В. Жақсы достар арасындағы қарым - қатынастар
С. Туған – туысқан арасындағы қарым -қатынас
Д.Әлеуметтік – психологиялық қарым – қатынас
Е.Психологиялық қарым – қатынас
$$$ 54
Ынтымақты қарым – қатынастар түріне жатады
А. Мұғалім мен оқушы
В. Жақсы достар арасындағы қарым - қатынастар
С. Туған – туысқан арасындағы қарым -қатынас
Д.Әлеуметтік – психологиялық қарым – қатынас
Е.Психологиялық қарым – қатынас
$$$ 55
Коммуникация процесiніңкезеңдері
А.1
В.2
С.3
Д.4
Е.5
$$$ 56
Коммуникацияныңнегiзгiфункцияларысаны
А.1
В.2
С.3
Д.4
Е.5
$$$ 57
Коммуникацияның информативтi функциясы
А. адамдар арасындағы өзара әрекеттесудi ұйымдастыру
В. адамдар арасындағы өзара әрекеттесу түрлерiн пайдалана отырып сұхбаттасушының көңiл күйiне, сенiмiне мiнез-құлқына әсер ету
С. қарым-қатынасқа түсушi серiктестердiң бiрiн-бiрi қабылдауы және өзара түсiнушiлiктi
Д.эмоционалдыбастанкешiрулерсипатынөзгерту.
Е.арнайыақпарат беру құралы
$$$ 58
Коммуникацияның интерактивтi i функциясы
А. адамдар арасындағы өзара әрекеттесудi ұйымдастыру
В. адамдар арасындағы өзара әрекеттесу түрлерiн пайдалана отырып сұхбаттасушының көңiл күйiне, сенiмiне мiнез-құлқына әсер ету
С. қарым-қатынасқа түсушi серiктестердiң бiрiн-бiрi қабылдауы және өзара түсiнушiлiктi
Д.эмоционалдыбастанкешiрулерсипатынөзгерту.
Е.арнайыақпарат беру құралы
$$$ 59
Коммуникацияның перциптивтi функциясы
А. адамдар арасындағы өзара әрекеттесудi ұйымдастыру
В. адамдар арасындағы өзара әрекеттесу түрлерiн пайдалана отырып сұхбаттасушының көңiл күйiне, сенiмiне мiнез-құлқына әсер ету
С. қарым-қатынасқа түсушi серiктестердiң бiрiн-бiрi қабылдауы және өзара түсiнушiлiктi
Д.эмоционалдыбастанкешiрулерсипатынөзгерту.
Е.арнайыақпарат беру құралы
$$$ 60
Коммуникацияның экспрессивтi функциясы
А. адамдар арасындағы өзара әрекеттесудi ұйымдастыру
В. адамдар арасындағы өзара әрекеттесу түрлерiн пайдалана отырып сұхбаттасушының көңiл күйiне, сенiмiне мiнез-құлқына әсер ету
С. қарым-қатынасқа түсушi серiктестердiң бiрiн-бiрi қабылдауы және өзара түсiнушiлiктi
Д.эмоционалдыбастанкешiрулерсипатынөзгерту.
Е.арнайыақпарат беру құралы
$$$61
Қарым-қатынасстратегиясынешеге бөлiнедi
А.3
В.4
С.5
Д.2
Е.6
$$$ 62
Маскiлiқарым-қатынастар
А. бiр күннiң iшiнде бiрнеше маска кию
В. мұнда сұхбаттасушының тұлғасы мен әлеуметтiк рөлi маңызды болып табылады.
С. мұнда сұхбаттасушының iске деген тұлғалық ерекшелiгi, мiнезi, жасы, көңiл-күйi ескерiледi
Д. мұнда кез келген тақырыпқа әңгiме қозғауға болады, тек сөз арқылы ғана емес жест, мимика арқылы бiрiн-бiрi жақсы түсiнедi.
Е. сұхбаттасушыдан белгiлi бiр пайда табуға бағытталған
$$$ 63
Формалды рөлдiк қарым-қатынас
А. бiр күннiң iшiнде бiрнеше маска кию
В. мұнда сұхбаттасушының тұлғасы мен әлеуметтiк рөлi маңызды болып табылады.
С. мұнда сұхбаттасушының iске деген тұлғалық ерекшелiгi, мiнезi, жасы, көңiл-күйi ескерiледi
Д. мұнда кез келген тақырыпқа әңгiме қозғауға болады, тек сөз арқылы ғана емес жест, мимика арқылы бiрiн-бiрi жақсы түсiнедi.
Е. сұхбаттасушыдан белгiлi бiр пайда табуға бағытталған
$$$ 64
Iскерлiк қарым-қатынас
А. бiр күннiң iшiнде бiрнеше маска кию
В. мұнда сұхбаттасушының тұлғасы мен әлеуметтiк рөлi маңызды болып табылады.
С. мұнда сұхбаттасушының iске деген тұлғалық ерекшелiгi, мiнезi, жасы, көңiл-күйi ескерiледi
Д. мұнда кез келген тақырыпқа әңгiме қозғауға болады, тек сөз арқылы ғана емес жест, мимика арқылы бiрiн-бiрi жақсы түсiнедi.
Е. сұхбаттасушыдан белгiлi бiр пайда табуға бағытталған
$$$ 65
Достардың рухани және тұлғалық қарым-қатынасы
А. бiр күннiң iшiнде бiрнеше маска кию
В. мұнда сұхбаттасушының тұлғасы мен әлеуметтiк рөлi маңызды болып табылады.
С. мұнда сұхбаттасушының iске деген тұлғалық ерекшелiгi, мiнезi, жасы, көңiл-күйi ескерiледi
Д. мұнда кез келген тақырыпқа әңгiме қозғауға болады, тек сөз арқылы ғана емес жест, мимика арқылы бiрiн-бiрi жақсы түсiнедi.
Е. сұхбаттасушыдан белгiлi бiр пайда табуға бағытталған
$$$ 66
Маникулятивтiк қарым-қатынас
А. бiр күннiң iшiнде бiрнеше маска кию
В. мұнда сұхбаттасушының тұлғасы мен әлеуметтiк рөлi маңызды болып табылады.
С. мұнда сұхбаттасушының iске деген тұлғалық ерекшелiгi, мiнезi, жасы, көңiл-күйi ескерiледi
Д. мұнда кез келген тақырыпқа әңгiме қозғауға болады, тек сөз арқылы ғана емес жест, мимика арқылы бiрiн-бiрi жақсы түсiнедi.
Е. сұхбаттасушыдан белгiлi бiр пайда табуға бағытталған
$$$ 67
Әр мұғалімнің баланың сабаққа кешігуі туралы түрліше түсінігі болады
А.жағдайға байланысты,
В.оқушының ерекшелігі,
С.мұғалім себепті өзінен іздейді,
Д.кешігуді әдейі істелген деп түсінеді
Е.Барлық жауап дұрыс
$$$ 68
Идентификациядегеніміз
А.адам өзін басқа адамның орнына қойып, сол адамның бағалайтын заттарын құбылыстарын, уақиғаларын өзіндік етуі.
В. адамның басқа адамның сезіміне ортақ болып, бірге сезініп, сол сезімнің немен аяқталатынын алдын-ала ескеріп отыруы
С. адамның өзін сырттан көре алу мүмкіндігі, бұл нәтижесінде өзін, өзінің ойлауын, өзінің санасын көру мүмкіндігі пайда болатын сананың бұрылысы
Д. Жеке адамдар перцепциясының мазмұнын зерттеу.
Е. Жеке адамдар перцепциясы процесінің өзін зерттеу
$$$ 69
Эмпатия дегеніміз
А.адам өзін басқа адамның орнына қойып, сол адамның бағалайтын заттарын құбылыстарын, уақиғаларын өзіндік етуі.
В. адамның басқа адамның сезіміне ортақ болып, бірге сезініп, сол сезімнің немен аяқталатынын алдын-ала ескеріп отыруы
С. адамның өзін сырттан көре алу мүмкіндігі, бұл нәтижесінде өзін, өзінің ойлауын, өзінің санасын көру мүмкіндігі пайда болатын сананың бұрылысы
Д. Жеке адамдар перцепциясының мазмұнын зерттеу.
Е. Жеке адамдар перцепциясы процесінің өзін зерттеу
$$$ 70
Рефлексия дегеніміз
А.адам өзін басқа адамның орнына қойып, сол адамның бағалайтын заттарын құбылыстарын, уақиғаларын өзіндік етуі.
В. адамның басқа адамның сезіміне ортақ болып, бірге сезініп, сол сезімнің немен аяқталатынын алдын-ала ескеріп отыруы
С. адамның өзін сырттан көре алу мүмкіндігі, бұл нәтижесінде өзін, өзінің ойлауын, өзінің санасын көру мүмкіндігі пайда болатын сананың бұрылысы
Д. Жеке адамдар перцепциясының мазмұнын зерттеу.
Е. Жеке адамдар перцепциясы процесінің өзін зерттеу
$$$ 71
Әлеуметтік перцепция терминін ең алғаш енгізген
А. Дж.Брунер
В.Дж. Локк
С.Ж.Пиаже
Д.Ж.Руссо
Е.А.Коменский
$$$ 72
Дж.Брунер Әлеуметтік перцепция терминін қай жылы енгізді?
А.1946ж
В.1947ж
С.1948ж
Д.1950ж
Е.1951ж
$$$ 73
Біріккен әрекетті ұйымдастырудың неше формасын бар
А.1
В.2
С.3
Д.4
Е.5
$$$ 74
Біріккен әрекетті ұйымдастырудың үш формасын бөліп көрсеткен ғалым
А. Дж.Брунер
В.Дж. Локк
С.Ж.Пиаже
Д.Л.И.Уманский
Е.А.Коменский
$$$ 75
Өзара әрекеттің негізгі типі деп кооперацияны есептейтін ғалымдар
А. Г. Гибльжәне М. Форверг
В.Дж. Локк
С.Ж.Пиаже
Д.Л.И.Уманский
Е.А.Коменский
$$$ 76
әлеуметтік байланыс ұғымын енгізген ғалым
А. Г. Гибльжәне М. Форверг
В.Я.Щепаньский
С.Ж.Пиаже
Д.Л.И.Уманский
Е.А.Коменский
$$$ 77
Т.Парсонс теориясы бойынша, әрекеттесудің неше түрі бар?
А.1
В.2
С.3
Д.4
Е.5
$$$ 78
Кооперациямотиві
А.Ортақ жетістікті барынша жоғарылату мотив
В.Өзінің жетістігін барынша жоғарылату
С.Салыстырмалы жетістікті барынша жоғарылату мотиві
Д.Басқаның жетістігін барынша жоғарылату
Е.Басқаның жетістігін барынша төмендету
$$$ 79
Индивидуализм:
А.Ортақ жетістікті барынша жоғарылату мотив
В.Өзінің жетістігін барынша жоғарылату
С.Салыстырмалы жетістікті барынша жоғарылату мотиві
Д.Басқаның жетістігін барынша жоғарылату
Е.Басқаның жетістігін барынша төмендету
$$$ 80
Канкуренция:
А.Ортақ жетістікті барынша жоғарылату мотив
В.Өзінің жетістігін барынша жоғарылату
С.Салыстырмалы жетістікті барынша жоғарылату мотиві
Д.Басқаның жетістігін барынша жоғарылату
Е.Басқаның жетістігін барынша төмендету
$$$ 81
Альтуризім:
А.Ортақ жетістікті барынша жоғарылату мотив
В.Өзінің жетістігін барынша жоғарылату
С.Салыстырмалы жетістікті барынша жоғарылату мотиві
Д.Басқаның жетістігін барынша жоғарылату
Е.Басқаның жетістігін барынша төмендету
$$$ 82
Агрессия:
А.Ортақ жетістікті барынша жоғарылату мотив
В.Өзінің жетістігін барынша жоғарылату
С.Салыстырмалы жетістікті барынша жоғарылату мотиві
Д.Басқаның жетістігін барынша жоғарылату
Е.Басқаның жетістігін барынша төмендету
$$$ 83
Теңдік
А. Жетістіктердегі айырмашылықты неғұрлым төмендету
В.Өзінің жетістігін барынша жоғарылату
С.Салыстырмалы жетістікті барынша жоғарылату мотиві
Д.Басқаның жетістігін барынша жоғарылату
Е.Басқаның жетістігін барынша төмендету
$$$ 84
Сөз арқылы қарым-қатынас жасау қалай аталады?
А.рөлді қарым-қатынас
В.іскерлік қарым-қатынас
С.тура қарым-қатынас
Д.вербальды қарым-қатынас
Е.жанама қарым-қатынас
$$$ 85
Бетпе-бет қарым-қатынас жасау қалай аталады?
А.децентрация қарым-қатынас
В.тұлғалық қарым-қатынас
С.вербальды қарым-қатынас
Д.тура қарым-қатынас
Е.вербальды емес қарым-қатынас
$$$ 86
Қарым-қатынас механизімінің неше бөлімі бар?
А.7
В.10
С.5
Д.12
Е.8
$$$ 87
Сөз арқылы қарым-қатынас жасау қалай аталады?
А.рөлді қарым-қатынас
В.іскерлік қарым-қатынас
С.тура қарым-қатынас
Д.вербальды қарым-қатынас
Е.жанама қарым-қатынас
$$$ 88
Қарым-қатынас құрылысы қайсысы?
А.дағды
В.іскерлік
С.трапосфера
Д.коммуникация
Е.макроорта
$$$ 89
Маскілі қарым-қатынас дегеніміз ... ?
А.қарым-қатынасқатүсушiсерiктестердiңбiрiн-бiрiқабылдауыжәнеөзаратүсiнушiлiктiқалыптастыру
В.Адамның бiркүннiңiшiндебiрнеше маска киюі
С.сұхбаттасушының тұлғасы мен әлеуметтiк рөлi маңызды болып табылады.
Д.сұхбаттасушының iске деген тұлғалық ерекшелiгi, мiнезi, жасы, көңiл-күйi ескерiледi
Е.эмоционалдыбастанкешiрулерсипатынөзгерту
$$$ 90
Коммуникация процесiнеше кезеңнентұрады?
А.8
В.6
С.5
Д.12
Е.4
$$$ 91
“Дәлелдеуші коммуникация ” терминін енгізген ғалым
А. Дж.Брунер
В.Дж. Локк
С.Ж.Пиаже
Д.Л.И.Уманский
Е.Г.Ласуэлл
$$$ 92
Вербальдыемес коммуникация неше формағабөлінеді
А.1
В.2
С.3
Д.4
Е.5
$$$ 93
Коммуникацияпроцесіннеше түргебөлеміз
А.1
В.2
С.3
Д.4
Е.5
$$$ 94
Коммуникация қарым-қатынас психологиясының қай саласына жатады?
А.әдісі
В.стратегиясы
С.құрылымы
Д.формасы
Е.механизмі
$$$ 95
Қарым-қатынас жасаудың басты құралы тіл болып табылады. Тіл ғылымын зерттеген неміс ғалымы?
А. Л.С. Выготский
В. П.Я. Гальперин
С. Г.Штейнталь
Д. В. Т. Давыдов
Е. А.Л. Леонтьев
$$$ 96
Тұлғааралық қарым - қатынас түрлері
А.перцепция, манипуляция
В.императив, манипуляция, диалог
С.диалог, децентрация
Д.императив, коммуникация
Е.манипуляция, децентрация, рефлекция
$$$ 97
Өзара топтық қарым – қатынас
А.адам өзін басқа адамның орнына қойып, сол адамның бағалайтын заттарын құбылыстарын, уақиғаларын өзіндік етуі.
В. адамның басқа адамның сезіміне ортақ болып, бірге сезініп, сол сезімнің немен аяқталатынын алдын-ала ескеріп отыруы
С. адамның өзін сырттан көре алу мүмкіндігі, бұл нәтижесінде өзін, өзінің ойлауын, өзінің санасын көру мүмкіндігі пайда болатын сананың бұрылысы
Д. Жеке адамдар перцепциясының мазмұнын зерттеу.
Е.бұл екі қауымдастықтың өзара әрекеті
$$$ 98
Коммуникация процесiніңкезеңдері
А.1
В.2
С.3
Д.4
Е.5
$$$ 99
Біріккен әрекетті ұйымдастырудың үш формасын бөліп көрсеткен ғалым
А. Дж.Брунер
В.Дж. Локк
С.Ж.Пиаже
Д.Л.И.Уманский
Е.А.Коменский
$$$ 100
Әр мұғалімнің баланың сабаққа кешігуі туралы түрліше түсінігі болады
А.жағдайға байланысты,
В.оқушының ерекшелігі,
С.мұғалім себепті өзінен іздейді,
Д.кешігуді әдейі істелген деп түсінеді
Е.Барлық жауап дұрыс