Тәрбие технологиясын - тәрбие жұмысындағы кәсіптік шеберліктің элементі

Скачать

№ 4 семинар тақырыбы: Тәрбие технологиясын-тәрбие жұмысындағы кәсіптік шеберліктің элементі.
1.Тәрбие технологиясы философиялық негізде
-материалистік
-прагматикалық
-гуманистік
-антропософтік болып жіктеледі,
Ал категория обьектісі бойынша жіктелуін табыңыз
Тәрбие технологиясы обьектілі категорияда былай бөлінеді:
- жекелік
әңгімелесу, сыр бөлісу, кеңес беру, пікір алмасу, нақты жұмыс бойынша жеке жәрдем, проблема шешімін бірлікте іздестіру. Тәрбиеші міндеттері: оқушы мүмкіндіктерімен танысу, оның талантын ашу, бала мінезіндегі барша құндылықты бітістер мен дамуына кедергі қасиеттерді байқау.
- топтық
іс – шаралар кеңесі, шығармашылық топтар, өзіндік басқару кешендері, шағын үйірмелер. Тәрбиеші міндеттері: әр оқушының өзін танытуға жәрдемдесу, топ мүшелерінің бәріне бірдей мәнді нәтижеге жету жағдайларын жасау.
- ұжымдық
конкурстар, сахналық қойылымдар, ән күй кештері, үгіт бригадалары, саяхат, шерулер, спорт жарыстары.Тәрбиеші міндеттері:ұжымдық жұмыстың коэффициетін жоғарлату.
-бұқаралық
Интернет,телевизор және бұқаралық ақпараттық құралдар.Тәрбиеші міндеттері:тәрбие процесінде бұқаралық ақпараттық құралдары қолдану.

2)Н.Е. Шуркованың тәрбие технологиясына байланысты еңбектерін оқып таңысыңыз, талдау жүргізіңіз,өз өміріңізден мысал келтіріңіз.
Н.Е. Шуркованың тәрбие технологиясына байланысты еңбектерінде,тәрбие процесіндегі деңгейіндегі жұқа операциялық жанасу,яғни бұл дегеніміз мұғалім немесе тәрбиешінің баламен тығыз байланысы дейміз.Тәрбие технологиясы-жаңа ғылыми пән,бірақта осы ғылыми пәнге әлі жиырма жыл толған жоқ.Бірақта осы зерттелулер Сократтын кезеңінен басталды.
Тәрбие технологияларының үш деңгейін көрсетуге болады:
Философиялық негіз бойынша:
-материалистік
-прагматикалық
-гумандық
-антропософиялық
Ғылыми тұжырымдама бойынша:
-мінез-құлықтық
-іс-әрекеттік
-интериоризаторлық
-нейролингвистикалық бағдарламалау
Обьектінің категориясы бойынша
-жекелік
-топтық
-ұжымдық
-бұқаралық


Скачать


zharar.kz