Қазіргі кезде мектептің білім беруде өзекті мәселесі

Скачать

1.Қазіргі кезде мектептің білім беруде өзекті мәселесі?
A. Дифференциациялы оқыту
B. Нормативтік оқыту
C. Оқу сапасын арттыру
D. Білім беру парагдимасының өзгеруі
E. Оқушылардың денсаулығын сақтау
2. Білім беру стандарты жобасында, қай жылдары Білім беру Министрлігінің байқауында жеңімпаз атанған.?
A. 1999 ж
B. 1999 ж
C. 1995 ж
D. 2000 ж
E. 1994 ж

3.Ақпараттық қызметтердің өдеу түрлері?
A. Сандық ақпаратты өңдеу
B. Мәтіндік ақпаратты өңдеу, Графикалық ақпаратты өңдеу, Сандық ақпаратты өңдеу
C. Компьютерлітелекоммуникациялар
D. Деректер қорын қолдану
E. Мәтіндік ақпаратты өңдеу

4.Бейінді курстың мазмұнын анықтауда мынадай екі курсты атауға болады— .?
A. Оқыту және тәрбиелеу
B. Оқыту және әлеуметтендіру
C. Сапаландыру және оқыту
D. Әлеуметтендіру, әлеуметтік шиеленісті төмендету
E. Іргелі және қолданбалы

5.Информатика, дифференциациялы оқыту?
A. Анық түрде жүзеге асатын пәндердің қатарына жатады
B. Оқушылардың денсаулығын сақтау
C. Оқу сапасын арттыру
D. Оқушыларды әлеуметтендіру, әлеуметтік шиеленісті төмендету
E. Білім беру парагдимасының өзгеруі

6.Қазақстан Республикасының 12 жылдық оқу мерзіміне ауысуына байланысты қажеттіліктерін айқындайтын факторлар қанша?
A. 2
B. 4
C. 5
D. 6
E. 3

7.Қазақстан Республикасының 12 жылдық оқу мерзіміне ауысуына байланысты қажеттіліктерін айқындайтын 1-фактор қалай аталады?
A. Оқушылардың денсаулығын сақтау
B. Оқу сапасын арттыру
C. Оқушыларды әлеуметтендіру, әлеуметтік шиеленісті төмендету
D. Білім беру парагдимасының өзгеруі
E. Отандық аттестаттардың шетелдерде танылуы жөніндегі әлемдік іс-тәжірибелер

8.Қазақстан Республикасының 12 жылдық оқу мерзіміне ауысуына байланысты қажеттіліктерін айқындайтын 2-фактор қалай аталады?
A. Оқушылардың денсаулығын сақтау
B. Оқу сапасын арттыру
C. Оқушыларды әлеуметтендіру, әлеуметтік шиеленісті төмендету
D. Білім беру парагдимасының өзгеруі
E. Отандық аттестаттардың шетелдерде танылуы жөніндегі әлемдік іс-тәжірибелер

9.Қазақстан Республикасының 12 жылдық оқу мерзіміне ауысуына байланысты қажеттіліктерін айқындайтын 5-фактор қалай аталады?
A. Оқушылардың денсаулығын сақтау
B. Оқу сапасын арттыру
C. Оқушыларды әлеуметтендіру, әлеуметтік шиеленісті төмендету
D. Білім беру парагдимасының өзгеруі
E. Отандық аттестаттардың шетелдерде танылуы жөніндегі әлемдік іс-тәжірибелер

10.Қазақстан Республикасының 12 жылдық оқу мерзіміне ауысуына байланысты қажеттіліктерін айқындайтын 4-фактор қалай аталады?
A. Оқушылардың денсаулығын сақтау
B. Оқу сапасын арттыру
C. Оқушыларды әлеуметтендіру, әлеуметтік шиеленісті төмендету
D. Білім беру парагдимасының өзгеруі
E. Отандық аттестаттардың шетелдерде танылуы жөніндегі әлемдік іс-тәжірибелер

11.Қазақстан Республикасының 12 жылдық оқу мерзіміне ауысуына байланысты қажеттіліктерін айқындайтын 3-фактор қалай аталады?
A. Оқушылардың денсаулығын сақтау
B. Оқу сапасын арттыру
C. Оқушыларды әлеуметтендіру, әлеуметтік шиеленісті төмендету
D. Білім беру парагдимасының өзгеруі
E. Отандық аттестаттардың шетелдерде танылуы жөніндегі әлемдік іс-тәжірибелер

12.Тұжырымдама неше бөлімнен тұрады?
A. 5
B. 6
C. 9
D. 7
E. 3
13.Артығын көрсет: 12 жылдық жалпы орта білім берудің қүрылымдық – мазмұндық моделі төмендегі ұстанымдар негізінде ұйымдастырылады:
A. Жеке түлғаның жас кезеңдерінің ескерілуі;
B. Күтілетін нәтижелердің жетістіктеріне бағыттылығы;
C. Оқытудың сабақтастығы;
D. Әр бір оқыту сатысының даралығы.
E. Оқушының дағдысы

14.Тұжырымдаманың неше міндеті бар?
A. 3
B. 2
C. 6
D. 4
E. 5

15.Тұжырымдама қай елдер кеңесінде әзірленді?
A. Азия
B. Еуропа
C. Малазия
D. Сауд Арабия
E. Дұрыс жауап жоқ

16.Қазақстанның білім беру жүйесінің даму деңгейіне кері ықпал ететін неше факторлар бар?
A. 1
B. 3
C. 4
D. 5
E. 6

17. 12 жылдық білім беруде бала неше жасында мектепке барад?
A. 5
B. 4
C. 6
D. 7
E. 8

18.Тұжырымдама неше бөлімнен тұрады?
A. 5
B. 2
C. 9
D. 8
E. 7

19.12 жылдық жалпы орта білім берудің 2-ші сатысы қай сыныпты қамтиды?
A. 5-10-сыныптар
B. 7-10-сыныптар
C. 5-7-сыныптар
D. 1-4-сыныптар
E. 7-9-сыныптар

20.Бағдарлай білу, өз бетінше іздей білу, талдай, таңдай білу, өзгерте білу, сақтай білу, білім мен ақпаратты ақпараттық технологиялар мен техникалық объектілердің көмегімен жеткізуді жүзеге асыра білу және интерпретациялау білігі қандай құзіреттілік?
A. Құндылықты-бағдарлы құзыреттілік
B. Ақпараттық-технологиялық құзыреттілік
C. Тұлғалық өзін-өзі дамыту құзыреттілік.
D. Мәдениеттанымдық құзыреттілік
E. Әлеуметтік өзара қарым-қатынас


Скачать


zharar.kz