1. "Балалар психологиясы" пәні бойынша
2. 3 – кредит
3. Құрастырған: п.ғ.к. Кулмышева Н.А.
4. Педагогикалық психология кафедрасы, педагогикалық факультет
5. 5В010100 - Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу мамандығына арналған тест тапсырмалары
1- аттестация бойынша межелік бақылау тест тапсырма
1- бөлім
1. Балалардың психологиялық даму ерекшеліктерін зерттейтін ғылым саласы:
А. Жалпы психология
В. Зоопсихология
С. Бала психологиясы
D. Физиология
Е. Жас ерекшелік психологиясы
2 .Балалар психологиясының негізгі міндеті:
А. Басқа ғылымдармен байланысты анықтау
В. Қоршаған ортамен қарым - қатынасын анықтау
С. Даму заңдылықтарын анықтау
D. Ата - аналармен қарым - қатынасын анықтау
Е. Мұғалімдермен жұмыс түрлерін күшейту
3. Баланың жеке басының қалыптасуы басталатын шақ:
А. Жеткіншектік кезең
В. Сәбилік және мектеп жасына дейінгі шақ
С. Қарттық шақ
D. Жас өспірімдік шақ
Е. Қыз, бозбалалық шақ
4 Балалар психологиясы ғылым саласын тірек етеді:
А. Анотомия
В. Медицина
С. Философия
D. Жалпы психология
Е. Тарих
5 Балалар психологиясы қай ғылым саласы жетістіктерін үнемі пайдаланады:
А. Философия
В. Тарих
С. Өнер
D. Мәдениет тану
Е. Жас ерекшелік анотомиясы мен физиологиясы
6 . Баланың дамуын сипаттайтын факторларды анықтау тәсілдері:
А. Балалар психологиясының зерттеу әдістері
В. Балалар психологиясының құралдары
С. Балалар психологиясыныңі формалары
D. Балалар психологиясының мазмұны
Е. Балалар психологиясының нәтижесі
7. Жалпы психологиялық заңдылықтарды айқындаға мүмкіндік беретін психиканы зерттеудің негізгі әдісі:
А. Эксперимент
В. Генетикалық әдіс
С. Бақылау
D. Тест
Е. Әлеуметтік өлшем әдісі
8 . "Туа біткен ерекшеліктер" қай даму бағыттарына тән:
А. Социогенетикалық бағыт
В. Бихеваризм
С. Гаштальтпсихология
D. биогенетикалық бағыт
Е. Социобиогенетикалық бағыт
9. Бала дамуының психологиялық, физиологиялық, биологиялық концепцияларының құрастыратын сала қайсысы:
А. педагогика
В. психодиагностика
С. педалогия
D. логопедия
Е. Физиология
10. Балалар психологиясы мөлшермен қай ғасырда пайда болды:
А. ХХ- ғасырдың басында
В. ІХ - ғ басында
С. ХІХ ғ аяғында
D. ХХ ғ аяғында
Е. ХҮІІІ басында
11.Психикалық дамудағы ғылыми тұрғыдан тану ерекшеліктері:
А. Объективтілік
В. Субъективтілік
С. Концептуалдық, валидтілік
D. Жарымдылық
Е. Обективтілік және субъективтілік
12 .Даму психологиясы пәні бұл:
А. Адам псиикасы
В. психикалық функциялардың дамуы
С. Онтогенездің әртүрлі кезеңдерінде адамның психикалық даму ерекешліктері
D. психикалық құбылыстардың даму ерекшеліктері
Е. Оқыту мен тәрбие заңдылықтары
13.Адаму психологиясына кіреді:
А. Жалпы психология
В. Балалар психологиясы
С. Жекелей ерекшеліктер психологиясы
D. Педагогикалық психология
Е. когтитивті психология
$$$ 14
Ұзақ ауқытқа созылатын балаларды "ұзына бойлай" зерттеу әдісі:
А. Бақылау
В. Лонгютидтік
С. Эксперимент
D. Тест
Е. Социометрия
$$$ 15
Балалардың психикалық даму заңдылықтарын анықтауға үлес қосқан ғалымдар:
А. Ж.Пиаже, В.Штерн, Н.Ладыгина
В. Л.С. Выготский, В.А.Сухомлинский
С. А.С.Макаренко, В.Штерн
D. В.А.Пидкасистный, С.Л.Рубинштейн
Е. Ж. Пиаже, С.Л.Рубинштйн
$$$ 16
Маймыл мен өз баласына зерттеу жүргізе отырып бала мен жануарлар балалары дамуының ерекшеліктерін салыстырған ғалым:
А. Ж.Пиаже
В. А.Н.Гвоздев
С. В.Штерн
D. Н.Н.Ладыгина
Е. А.Д.Павлова
$$$ 17
Өз ұлының тілі шығуын сегіз жыл бойы бақылап осы негізде "Балада орыс тілінің грамматикалық қалыптасуы" атты кітап жазған:
А. А.Н. Гвоздев
В. Ж.Пиаже
С. В.Штерн
D. Н.Н.Ладыгина
Е. А.Д.Павлова
$$$ 18
Фактыларды алғаш рет жинақтаудағы тиімді әдіс:
А. Эксперимент әдісі
В. Бақылау әдісі
С. Анкета әдісі
D. Лабораториялық эксперимент әдісі
Е. Социометрия әдісі
$$$ 19
Балаларды білімі мен іскерлігі жағынан , жалпы ақыл-ойының даму дәрежесі төмен жекеленген психикалық процестері мен сапаларының дамуын салыстыруда қолданылатын әдіс:
А) Анкета әдісі
В) Социометрия әдісі
С) Тест әдісі
D) Әңгімелесу әдісі
Е)Іс-әрекет нәтижелерін зерттеу
$$$ 20
Балалардың жалпы ақыл-ойының даму дәрежесін анықтауға арналған тестер:
А. Танымдық тестер
В. Іс-әрекет нәтижелерін зерттеуге арналған тестер
С. Қарым-қатынасты зерттеуге арналған тестер
D. Интелектуалдық тестер
Е. Проективтік тестер
$$$ 21
Ұжымда немесе топта өзара қарым-қатынасты зерттеуге жүмкіндік беретін психологиялық әдісі:
А. тест
B. социометрия
С. анкеталау
D. интервью
Е. әңгімелесу
$$$ 22
Алдын-ала максат тұтып дайындалган сүрақтарга жазбаша жауап алу аркылы, объект туралы қызыктырған акпаратты алуға көмектесетін психологияның әдісі не:
А. интервью
В. тест
С. социометрия
D. анкета
Е. әңгіме
$$$ 23
Болашақта даму мүмкіндігін болжау мақсатында адамның өмірлік жолын, ата-анасымен туыстарын, оларға мәнді жеке құндылықтарды зерттеу негізінде жүргізілетін психологиялық зерттеу не:
А. биографиялық әдіс
В. интроспекция
С. қателер және оны жөндеу әдісі
D. генетикалық
Е. егіздер
$$$ 24
Егіздерді онтогенетикалық дамуын әртүрлі әлеуметтік ортаның әсеріне байланысты олардың дамуын салыстырмалы зерттеу:
А. биографиялық
В. интроспекция
С. қателер және оны жөндеу әдісі
D. генетикалық
Е. егіздер
$$$ 25
Адамның даралық ерекшеліктерін инотиптің дамуын сыртқы ортаның әсерінің өзгеруімен қатысты зерттеу әдісі
А. биографиялық
В. интроспекция
С. қателер және оны жөндеу әдісі
D. генетикалық
Е. егіздер
$$$ 26
Психикалық іс-әрекеттерін материалданған нәтижесін талдау барысында жинакталған фактілерге не негізделеді:
А. бақылау
В. интроспенция
С. психоанализ
D. іс-әрекетің өнімін зерттеу
Е. қателер және оны жөндеу
$$$ 27
Қиын жағдайларда мінез-құлықтың жаңа түрін өңдеу тәсілі:
А. референтрметрия
В. интроспекция
С. іс-әрекетгің нәтижесін зерттеу
D. қателер және оны жөндеу
Е. психоанализ
$$$ 28
Субъектінің мінез-құлқы мен іс-әрекетінің, психикалық процесгсрін, моционалды көріністсрінің дерекгерііі мақсатты түрде тіркеуге сүйенген психологиялық зертгеу әдісі:
А. референтометрия
В. бақылау
С. интроспенция
D. психоанализ
Е. социометрия
$$$ 29
Топтағы адамдардың бір-бірін өзара іріктеу мотивациясын камтамасыз ететін психологиялык, зерттеулер әдісі:
А. референтометрия
В. бақылау
С. интроспеция
D. психоанализ
Е. социометрия
$$$ 30
Сөздік қарым- қатынас жолдарымен мәліметті тікелей немесе жанама түрде алынуын қамтамасыз ететін психология әдісінің бірі:
А. тест
В. референтометрия
С. әңгімелесу
D. интроспекция
Е. психоанализ
$$$ 31
Қысқа стандартталған зерттеумен катысты психологияның әдісі:
А. анкета
В. тест
С. рефентометрия
D. қызмет нәтижесін зерттеу
Е. генетикалық
$$$ 32
Психикалық функциялардың мидың үлкен жарты шарларында шоғырлануы мен оның орындалуына жауап қайтаратын мидың бөлімдерін айкындауды зерттейтін психологияның саласы:
А. медициналық психология
В. салыстырмалы психология
С. зоопсихология
D. психотерапия
Е. нейропсихология
$$$ 33
Түрлі қарым-қатынас процесінде (бизнесте. әріптестік Және бәсекелестік, дипломатияда, ұжымдық еңбекте, отбасы өмірінде т.б.) адамдар арасындағы өзара катынас мәселелерін қарастыратын психология ғылымының саласы:
А. балалар психологиясы
В. еңбек психологиясы
С. отбасындағы қарым-қатынас психологиясы
D. қарым-қатынас психологиясы
Е. дін психологиясы
$$$ 34
"Отбасының ішкі қарым-қатынасының зандылықтарын, отбасындағы біріккен іс-әрекеттегі оның маңызды қажеттіліктерін қанағаттандыруға (балалар тәрбиесі, моральдық сексуалдық жөне материалдық сәттіліктер) бағытталған жоғары сезімдердің көрінуін, сондай-ақ отбасындағы ішкі жанжалдар мен олардың алдын алуды тану мақсатын қоятын психология ғылымының тармағы"
А. дін психологиясы
В. отбасындағы карым-катынас психологиясы
С. спорт психологиясы
D. шығармашылық психологиясы
Е. еңбек психологиясы
$$$ 35
Психология ғылымының автоматтандырылған приборларды пайдалана отырып жұмыстың тиімділігін арттырудың заңдылықтары мен мүмкіншіліктерін зерттейтін саласы:
А. инженерлік психология
В. психотехника
С. психометрия
D. еңбек психологиясы
Е. басқару психологиясы
$$$ 36
Эксперимент барысында қандай да бір психикалық құбылыстар мен процестерді сипаттайтын, қабылданған ақпаратгы есте сақтау уақытының, жылдамдығының,көлемінің, қарқындылығының сандық арақатынастарын
зерттеу :
А. психофизика
В. психотехника
С. психометрия
D. психотерапия
Е. басқару психологиясы
$$$ 37
Адамның эмоцияналды-еріктік сферасын жандандыру әдістерінің негізінде психологиялык, көмек көрсету жәнедағдарыс жағдайынан шығуға ықпал ететін жагымды бағдарды құру:
А. психофизика
В. психотехника
С. психометрия
D. психотерапия
Е. басқару психологиясы
$$$ 38
Психология ғылымында практикалық міндеттерді шешу барысында, әсіресе адамды және оның кәсіби бағдарын өзіндік жетілдіруге қатысты психика жайлы білімдерді қолдану мәселелерін өндейтін бір ағымы :
А. психофизика
В. психотехника
С. психометрия
D. психотерапия
Е. басқару психологиясы
$$$ 39
Сезімталдық табалдырықтарын, тітіркендіргіштердің күшін, жауап беру уақыты т.с.с. дене факгорларын зерттеу негізінде психикалық күйлер мен мінез- құлық формаларының көптүрлілігін зерттейтін классикалық, жалпы
психологияның бөлімі:
А. психофизика
В. психотехника
С. психометрия
D. психотерапия
Е. басқару психологиясы
$$$ 40
Саңырау жөне нашар есітетін адамдардың психикалық даму ерекшеліктерін зерттейтін психологияның салалары:
А. сурдопсихология
В. тифлопсихология
С. психофизика
D. психометрия
Е. балалар психологиясы
$$$ 41
Көзі көрмейтін адамдардың психикасының ерекшеліктсрін зерттейтін психология ғылымының саласы:
А. сурдопсихология
В. тифлопсихология
С. психофизика
D. психометрия
Е. балалар психологиясы
$$$ 42
Әр түрлі жастағы адамдардың психологиялық ерекшелігін зертгейтін психология саласы:
А. жас ерекшелік психологиясы
В. балалар психологиясы
С. педагогикалық психояогия
D. әлеуметтік психология
Е. психоанализ
$$$ 43
Оқыту мен төрбиенің заңцылықтарын эерттейтін психологияның колданбалы саласы:
А. жас ерекшелік психологиясы
В. балалар психологиясы
С. педагогикалық психология
D. әлеуметтік
Е. психоанализ
$$$ 44
Акыл-ой кемдігі -
А. олигофрения
В. дебильділік
С. санадан төмен
D. санадан тыс
Е. акселерация
$$$ 45
А.Н.Леонтьев теориясындағы іс- әрекет- бұл
А. Кез - келген тірі организмнің әрекет қылығы
В. Өз қажеттіліктерін өту мақсатында субъектінің қоршаған ортамен белсенді өзара қарым - қатынасы
С. Қимыл - қозғалыс әрекеті
D. Ойлданбағын әрекеттерді , орындау қабілеттілігі
Е. Автоматтандырылған әрекет
$$$ 46
Отандық психологияда қарым - қатынас формаларын зерттеген ғалым:
А. Л.С.выготский
В. М.И. Лисина
С. Д.Б.Эльконин
D. Ушинский
Е. М.Макаренко
$$$ 47
Сәбилік шақтағы қабылдау ерекшелігін терең зерттеген:
А. Н.Л. Фигурин
В. Р.Сперри
С. Т.Бауэр
D. С.Холл
Е. З.Фрейд
$$$ 48
Қай бала даму теориясында инстинкт, дрессура , интеллект ұғымдары жатыр:
А. Рекапитуляция концепциясы
В. Бала дамуының үш сатылы теориясы
С. Бала дамуының екі факторлы конвергенция теориясы
D. Бихевиоризм
Е. Нормативті тұрғы
$$$ 49
Бала дамуының екі факторлы конвергенция теориясының авторы кім:
А. К.Коффка
В. К.Бюлер
С. Дж. Уотсон
D. В.Штерн
Е. Э.Эриксон
$$$ 50
Ерте кездегі психологиялық "рекапитуляция концепциясы" авторы кім:
А. Ст. Холл
В. А.Гезелл
С. Дж.Утсон
D. К.Бюлер
Е. Б.Скиннер
$$$ 51
Жаңа тәжірибеге жету , даму ұғымы үйретумен ұғыммен теңестірілетін психологиядағы бағыт:
А. Нормативтік тұрғы
В. бихевиоризм
С. рекапитуляция концепциясы
D. Дамудың үш сатылы теориясы
Е. дамудың екі факторының конвергенция теориясы
$$$ 52
Қай даму теориясының ізбасарлары пациенттердің еркін ассоциациясын талдау әдісін қолданды:
А. Әлеуметтік үйрету концепциясы
В. Психоаналитикалық теориялар
С. Рекапитуляция концепциясы
D. Бихевиоризм
Е. Бала дамуының үш сатылы теориясы
$$$ 53
Қоғам және "мен" қатынасы жайындағы психоаналитикалық концепциясы кім жарыққа шығарды (жеке бастық эпигенетикалық теориясы):
А. З.Фрейд
В. Э.Эриксон
С. А.Фрейд
D. М.Клейн
Е. Ст.Холл
$$$ 54
З.Фрейдтің пікірінше бала дамуының қандай психоаналитикалық сатысында Эдип комплексі шығады:
А. Оральдық
В. Анальдық
С. Фаллостық
D. Латенттік
Е. Генитальдық
$$$ 55
Қай зерттеуші адам мінез -құлқындағы ритуализация мәселесін көтерді :
А. З.Фрейд
В. Э.Эриксон
С. А.Валлон
D. Н.Миллер
Е. Дж,. Доллард
$$$ 56
Балалар психологиясы аймағындағы Ж.Пиаженің бірінші үлкен жетістігі, бұл:
А. Әлеуметтік үйрету теориясының дамуы
В. Дамудағы биополярлық заңы
С. Эгоцентризмнің ашылуы
D. Санасыздықтың ашылуы
Е. Жеке бас өмір жолы концепциясының ашылу жолы
$$$ 57
Ж.Пиаженің пікірі бойынша ақыл -ой бағытымен жабылған, бала ойлауының негізгі ерекшелігі не болып табылады:
А. Белсенділік
В. Трансформация
С. Эгоцентризм
D. Тепе- теңдік
Е. Ебдейсіздік
$$$ 58
Ақыл -ой қызметінің жоспарлы қалыптасуы туралы концепциясының авторы кім (сыртқы әрекеттер интериоризациялары).:
А. Запорожец
В. Эльконин
С. Выготский
D. Гальперин
Е. Леонтьев
$$$ 59
Психикалық дамудың мәдени -тарихи концепциясының авторы кім:
А. Эльконин
В. Гальперин
С. Леонтьев
D. Выготский
Е. Запорожец
$$$ 60
"Жақын арадағы даму эонасы" терминін кім енгізді:
А. Б.Д.Эльконин
В. Л.С.Выготский
С. П.Я.Гальперин
D. З.Фрейд
Е. А.Н.Леонтьев
$$$ 61
Баланың үлкендермен бірігіп істеуі мен өзі істей алатын дербес әрекет арасындағы айырмашылық аталады:
А. Өзекті даму зонасы
В. Танымдық қасиеттер
С. Сензитивтілік
D. Жақын арадағы даму зонасы
Е. Сенсорлық қабілеттер
$$$ 62
Л.С.Выготскийдің айтқанын толықтыр "өзекті даму деңгейінің жетістіктері, кешегі күннің даму қорытындаларын сипаттайтын , ал ... ертеңгі күнге ақыл –ой дамуын сипаттайды:
А. Сентнзивтік кезең
В. Тұқым қуалаушылық
С. Оқу
D. Жақын арадағы даму зонасы
Е. Индивидуалдық тәжірибе
$$$ 63
Жүргізуші іс - әрекет типі туралы Л.С.Выготский істеген идеясын кім тереңдетіп жалғастырады:
А. Леонтьев
В. Эльконин
С. Божевич
D. Запорожец
Е. Гальперин
$$$ 64
Жеке бастың мотивациялық - қажеттілік пен операциялы техниканың сферасының кезектесуі негізінде бала дамуының мерзімдік заңын кім ашты:
А. Д.Б.Эльконин
В. А.Н.Леонтьев
С. Л.С.Выготский
D. А.В.Запорожец
Е. Гальперин
$$$ 65
Ақыл -ой жағынан дарында балаларды зерттеген ғалым:
А. Н.С.Лейтес
В. М.В.Антропова
С. В.С.Мухина
D. Л.И.Божович
Е. Б.Г.Ананьев
$$$ 66
Бала дүниеге (келгенде) ақ тақта тәрізді жаны таза болып келеді деп айтқан ХҮІІ ғасырдығ ағалшан философы:
А. У. Джеймс
В. Джон Локк
С. Ж.Ж. Руссо
D. Пяже
Е. К.Бюлер
$$$ 67
Бала организмінің сандық және сапалық өзгерістері:
А. Тәрбие
В. Оқу
С. Үйрену
D. Даму
Е. Үйрету
$$$ 68
Психиканың саналы, санадан тыс және санасыз деңгейі туралы ілмнің іргесін қалаған кім:
А. Леонтьев
В. Фрейд
С. Выготский
D. Рубинштейн
Е. Вундт
$$$ 69
Қазақстандағы бірінші психологиялық оқулықтың авторы:
А. Аль - Фараби
В. Aбай
С. Аймауытов
D. Шоқан
Е. Жарықбаев
$$$ 70
Көне заман ойшылдарының қайсысы түңгыш рет жан проблемасын кең түрде материалистік негізде қарастырды:
А. Аристотель
В. Платон
С. Дсмокрит
D. Сократ
Е. Пифагор
$$$ 71
Ресейдегі алғашқы психологиялык, лабораторияның негізін салған кім:
А. Бехтерев
В. Выготский
С. Ушинский
D. Ланги
Е. Ломоносов
$$$ 72
Д.Б.Эльконин әр бір психологиялық жасты келесі критерия негізінде қарастыруды ұсынды:
А. Дамудың әлеуметтік жағдайы
В. Жүргізуші тип іс- әрекет
С. Дамудың негізгі жаңа түрлерінің пайда болуы
D. Дағдарыстар
Е. Барлық аталғандар
$$$ 73
Физиологиялық, анатомиялық, психикалық, әлеуметтік, рухани:
А. Даму формалары
В. Даму түрлері
С. Даму қуралдары
D. Даму формалары
Е. Даму әдістері
$$$ 74
Бала дамуына әсер етуші факторлар (Мудрик бойынша)
А. тәрбие
В. орта
С. тәрбие, орта
D. микро-, мезо-, макро-, мега факторлар.
Е. мегофакторлар.
$$$ 75
Индивидтің өмірге келгеннен өліміне дейінгі даму процесі:
А. филогенез
В. онтогенез
С. эволюция
D. акселерация
Е. эмансипация деп аталады
$$$ 76
Бала психологиясындағы негізі методологиялық принцип:
А. жүйелілік және мүмкіншілік
В. индивидуалдық және
С. даму және детерменизм принципі
D. индивид
Е. дұрыс жауап жоқ
$$$ 77
Бала психикасының дамуының белгісі (Л.С. Выготский бойынша) көрсеткіші:
А. Дамуда жаңа элементтердің
В. Қатынастарды қайта қуру, дифференциация
С. Білім көлемінің ұлғаюы
D. Стандартталған жағдайларға реакцияның өзгеруі
Е. Барлық жауап дұрыс
$$$ 78
Бала психикасының дамуындағы орта түсінігі:
А. Табиғи, мәдени, әлеуметтік орта
В. Микроорта, макроорта, мезоорта
С. Заттық және белгі, символдық орта
D. Адам мен әлем қарым - қатынас ортасы
Е. Бала мен табиғат ортасы
$$$ 79
Дамудың әлеуметтік жағдайы дегеніміз бұл:
А. Осы жасқа тән әлеуметтік жаңа құрылым
В. Баланы қоршаған адамдар
С. Осы жастағы балаға тән бала және оның әлеуметтік ортасымен қарым - қатынасы
D. Осы кезең және қоғамға тән әлеуметтік орта
Е. Баланың құрбыларымен ортасы
$$$ 80
Мектеп жасына дейінгі баланың негізгі іс -әрекет түрі:
А. Ойын
В. Оқу
С. Өнер
D. Еңбек
Е. Қарым- қатынас
$$$ 81
Психикалық дамудың басты шарты:
А. Орта
В. Іс- әрекет, қарым- қатынас
С. Өнер
D. Еңбек
Е. Тәрбие
$$$ 82
Дамудың алғы шарты:
А. Адам конституциясы
В. Тұқым қуалаушылық
С. Нышан
D. Құрбыларымен қарым - қатынас
Е. Отбасылық қатынас
$$$ 83
"Дамудың әлеуметтік ситуациясы" ұғымын енгізген:
А. Ж.Пиаже
В. Л.С.Выготский
С. Д.Б.Эльконин
D. Б.Г.Ананьев
Е. А.С.Макаренко
$$$ 84
"Басты іс - әрекет " ұғымын енгізген:
А. Б.Г.Ананьев
В. Л.С. Выготский
С. А.Н.Леонтьев
D. С.Л.Рубинштейн
Е. Д.Б.Эльконин
$$$ 85
Жеткіншектер іс - әрекетінің басты түрі:
А. Оқу әрекеті
В. Оқу -кәсіби әрекет
С. Құрбыларымен қатынас
D. Эмоциональдық қатынас
Е. Еңбек әрекеті
$$$ 86
Фрейд бойынша дамудың басты факторы:
А. Ассимиляция
В. Іс- әрекет
С. Қарым - қатынас
D. Жыныстық инстинкт
Е. Оқу
$$$ 87
Іс - әрекеттің құрылымы:
А. Мотив, әрекет, мақсат
В. Мақсат, нышан
С. Мазмұн, құрал,әдіс
D. Форма, әдіс, тапсырма
Е. Барлық жауап дұрыс
$$$ 88
Бастауыш сынып оқушыларының басты іс - әрекеті:
А. Ойын
В. Еңбек
С. Өнер
D. Қарым- қатынас
Е. Оқу әрекеті
$$$ 89
Нақты мақсатқа бағытталған қозғалыстар:
А. Нышан
В. Мотив
С. Әрекет
D. Қажеттілік
Е. Дағды
$$$ 90
Тірі организмнің қызметі:
А. Әрект
В. Қозғалыс
С. Әдет
D. дағды
Е. Сана
$$$ 91
Адамдардың коғамдық тарихи іс-әрекетімен жанамаланған, тек адамға ғана тән психикалық бейнелеудің ең жоғарғы сатысы:
А. ойлау
В. сана
С. қиял
D. иллюзия
Е галл юцинация
$$$ 92
Мидың обьективті шындықты бейнелейтін касиеті:
А. сана
В.ойлау
С. психика
D. рефлексия
Е. инстинкт
$$$ 93
Нақты қажеттілікті қанағаттандырумен байланысты іс-әрекетке итермелеуші күш:
А. қызығу
В. мотив
С. мақсатқа ұмтьлушылық
D. шешімділік
Е. қажеттілік
$$$ 94
Тіршілік етудің нақты жағдайынан тәуелділігі мен қажеттіліктің күйіне байланысты адам белсенділігінің негізгі себебі бұл:
А. қажеттілік
В. қызығу
С. әлеуметтену
D. интуиция
Е. конформность
$$$ 95
Психикалык, процестерге жататындар:
А. түйсіну,қабылдау,ойлау,қиял,ес
В. көңіл- күй
С. темперамент
D. мінез
Е. стресс
$$$ 96
Жоғары психикалық функциялар- бұл:
А. Дамудығ жоғары сатысындағы маймылдарға тән
В. Даму деңгейі жоғары балаларға тән
С. Басқа психикалық фнукциялар жүйесінде саналы түрде, сезінілетін, ырықты, мазмұнды әлеуметтік жағдайда меңгерілетін психикалық процестер
D. Дамудың төменгі деңгейіндегі жануарларға тән
Е. Субъектіге тән мінез - құлық ерекшеліктері
$$$ 97
Психикалық құбылыстардың себебін объективті тұрғыдан іздеуді қай принцип қамтамасыз етеді:
А. детерминизм
В. тарихилық
С. Даму
D. сана мен іс-әрекеттің бірлігі
Е. жүйелілік
$$$ 98
Таным іс - әрекетінің алғашқы сатысы:
А. ойлау
В. қиял
С. түйсіктер
D. қабылдау
Е. ес
$$$ 99
Қоғам дамуындағы прогресті іске асыратын қандай психикалық процестің көмегімен жасалынады:
А. қиял
В. ойлау
С. ес
D. түйсіктер
Е. конформдық
$$$ 100
Қоршаған ортадағы құбылыстар мен заттар туралы тұтастай елес тууын қамтамасыз ететін психикалық процесі
А. түйсікгер
В. қабылдау
С. ойлау
D. қиял
Е. ес
$$$ 101
Қоршаған ортадағы құбылыстар мен заттар жайындағы мәліметтерді сактауды қамтамасыз ететін психикалық процесі:
А. түйсіктер
В. қабылдау
С. ойлау
D. қиял
Е. ес
$$$ 102
Қоршаган ортадағы заттар мен құбылыстардың жалпы және маңызды байланыстары мен қатынастарының бейнеленуі:
А. ес
В. иллюзия
С. қабылдау
D. ойлау
Е. қиял
$$$ 103
Ақиқаттағы дүниелердің белгілердің көмегімен жанама түрде бейнеленуі:
А. ес
В. сөйлеу
С. қабылдау
D. ойлау
Е. қиял
$$$ 104
Бұрынғы қабылданған заттар мен құбылыстардың сақталынған төжірибесін сезімдер, ойлар мен образдар аркылы бейнелеу:
А. қиялға
В. ойлауға
С. еске
D. қабылдауға
Е. түйсіктерге тән
$$$ 105
Болмысты жанама түрде сөз арқылы бейнелеу:
А. қиялға
В. ойлауға
С. еске
D. қабылдауға
Е. түйсіктерге тән
$$$ 106
3аттар мен құбылыстардың жалпы және мәнді қасиеттерінің байланыс - қатынастарын бейнелеу:
А. қиялға
В. ойлауға
С. еске
D. қабылдауға
Е. түйсіктерге тән
$$$ 107
Алынған мәліметті өзгертілген түрде өңдеу:
А. қиялға
В. ойлауға
С. еске
D. қабылдауға
Е. түйсіктерге тән
$$$ 108
3аттар мен құбылыстарды олардың касиеттері мен бөліктерінің жиынтығы түрінде бейнелеу:
А. қиялға
В. ойлауға
С. еске
D. қабылдауға
Е. түйсіктерге тән
$$$ 109
Бұрын қабылданғанды өзгертіп бейнелеу:
А. қиялға
В. ойлауға
С. еске
D. қабылдауға
Е. түйсіктерге тән
$$$ 110
Тарихи тұрғыда қалыптасқан қарым- қатынас құралы:
А. тіл
В. сөйлеу
С. ойлау
D. сана
Е. ақыл- ой
$$$ 111
Ең жетілген, адамның ойлары мен сезімдері аркылы берілетін, тек адамға тән іс - әрекет:
А. тіл
В. сөйлеу
С. ойлау
О. сана
Е. ақыл- ой
$$$ 112
Адамның өзіне бағытталған сөйлеу түрі :
А. эгоцентрикалық
В. сырттай
С. ауызша
D. диалогты
Е. жазбаша
$$$ 113
Қабылдаудың өткен тәжірибеге тәуелділігі:
А. перцепция
В. апперцепция
С. антицилация
D. тұрақтылығы
Е. заттылық
$$$ 114
Қабылдаудың тұрақтылығы және тәуелсіздгі қандай қасиетімен түсіндіріледі?
А. тұрақтылығы
В. заттылығы
С. таңдамалығы
D. құрылымы
Е. мағыналылығы
$$$ 115
Бір объетіні екіншісінен гөрі ерекше бөліп алу қабылдаудың кандай қасиетімен байланысты:
А. заттылығы
B. құрылымы
C. тұтастығы
D. тұрақтылығы
Е. таңдамалығы
$$$ 116
Адам санасының белгі белгілі бір объектіге бағытталуы:
А. Ойлау
В. Зейін
С. Қабылдау
D. Түйсік
Е. Қиял
$$$ 117
Бейненің бір сәтте бірнеше объектілерді қамтуы:
А. Концентрация
В. Көлемі
С. Тұрақтылығы
D. Ауысуы
Е. Бөлінуі
$$$ 118
Заттар мен құбылыстардың жалпы белгілері:
А. Айналу
В. Синтез
С. Теңестіру
D. Жалпылау
Е. Абстракция
$$$ 119
Заттардың бөлшектерінен құбылыстар мен заттардың мәні туралы емес алуға мүмкіндік беретін ой операциясы:
А. Анализ
В. Синтез
С. Салыстыу
D. Классификация
Е. Абстракция
$$$ 120
Адамның қоршаған ортадағы шындықты бұрмалап түсінуі:
А. Ойлау
В. Галлюцинация
С. Абстракция
D. Синестезия
Е. Иллюзия
$$$ 121
Өткен өмірден болған оқиғаларды есіне түсіре алмау құбылысы:
А. Амнезия
В. Конфабуляция
С. Мнемоника
D. Агнозия
Е. Реминисценция
$$$ 122
Шынайы объектінің сапасын жоғарлату қиялдың қай тәсілі негізінде жүзеге асырылады:
А. Гиперболизация
В. Аглютинация
С. Схематизация
D. типизация
Е. Түйсіну
$$$ 123
Қабылдаудың өткен тәжірибеге тәуелділігі:
А. Перцепция
В. Апперцепция
С. Антиципация
D. Тұрақтылығы
Е. Заттылық
$$$ 124
Қоршаған ортаға икемделу қасиеті:
А. Адаптация
В. Сезімталдық
С. Синестезия
D. Сенсибилизация
Е. Түстерді ажырату
$$$ 125
Ырықты зейіннің дамуына қажет жағдайлар:
А. іс- әрекетті жүзеге асыру борышы мен міндетін сезіну
В. тітіркендіргіштердің әрекетінің басталуы мен аякталуы
С. заттардың козғалмалылығы
D. тітіркендіргіш жаңалығы, күші, қарама- карсылығы
Е. тітіркендіргіштер арасындағы қарама- карсылығы
$$$ 126
Ырықты зейінді туғызатын және бекітетін ықпалдар:
А. тітіркендіргіштердің карама- қарсылығы
В. тітіркендіргіштердің ерекшелігі
С. ішкі есеп формасында ағымдағы іс-әрекет нәтижелерін
түсіну
D. жұмыстың өдеттегі жағдайлары
Е. қызығудың тұрақтылығы
$$$ 127
Іс жүзіндегі міндеттерді шешуге бағытталған ойлаудың түрі:
А. затты- әрекетті
В. көрнекі - бейнелі
С. абстрактылы- логикалық
D. практикалық
Е. теориялық
$$$ 128
Міндеттерді іске асыруда тікелей жадынан (ес) алынатын немесе қиялы арқылы қайта жасалынатын бейнелерді пайдаланатын ойлаудың түрі:
А. затты- әрекетті
В. көрнекі - бейнелі
С. абстрактылы- логикалық
D. практикалық
Е. теориялық
$$$ 129
Міндеттерді шешу көру бейнелеріне байланысты іске асырылатын ойлаудың түрі:
А. затты- әрекетті
В. көрнекі - бейнелі
С. абстракгылы- логикалық
D. практикалық
Е. теориялық
$$$ 130
3атгармен әрекет жасау, қимыл әрекеттермен тікелей байланысты ойлаудың түрі:
А. затты- әрекетті
В. көрнекі - бейнелі
С. абстрактылы- логикалық
D. практикалық
Е. теориялық
$$$ 131
Сезім мүшелері арқылы алынған тәжірибеге сүйенбей міндеттерді шешуде ойша әрекет жасайтын ойлаудың түрі:
А. затты- әрекетті
В. көрнекі - бейнелі
С. абстрактылы- логикалық
D. практикалық
Е. теориялық
$$$ 132
Шығармашылық ойлаудың дамуына не әсер етеді :
А. ымырашылдыкқа бейімділік
В. өз идеяларының мәнін жоғары бағалаушылық
С. аса жоғары деңгейде дамыған сыни ойлау
D. обьектіні жаңа тұрғыдан көре білу кабілеті
Е. өзгелерден ерекшеленбеуді қалауы
$$$ 133
3аттар мен құбылыстардың өзара байланыс қатынастары туралы ой қалыптасатын ойлаудың логикалык формасының біреуі:
А. пікір
В. ұғым
С. ой қорытындысы
D. теңеу
Е. типтік образдар жасау
$$$ 134
Нақты құбылыстардың объективті тұтастылығын қайта тұрғызу процесі:
А. нақтылау
В. классификация
С. дедукция
D. иңдукция
Е. синтез
$$$ 135
Бір түйсіктің екінші түйсік тудыратын, түрлі түйсіктердің өзара байланысы:
А. кинестезиялық түйсіктер
В. органикалық түйсіктер
С. синестезия
D. сенсибилизация
Е. адптация
$$$ 136
Түйсік, қабылдау, елестерді қамтитын сезімдік таным:
А. Сенсорлық
В. Перцепция
С. Эйдетика
D. Депривация
Е. Гемеостаз
$$$ 137
Еріксіз зейіннің физиологиялық механихмдері:
А. А.Ухтомский бойынша: "Домината басми қабығын уақытша үстемдік ететін қозу ошағы"
В. И.П.Павлов бойынша рефлекс "Бұл не?"
С. Екінші сигналдық жүйе.
D. Бірінші сигналдық жүйе.
Е. Қоршаған орта.
$$$ 138
Зейіннің қандай түрінде мақсат сақталынғанда күш- жігер қажет етілмейді:
А. Ерікті
В. Еріксіз
С. Үйреншікті
D. Ішкі
Е. Сыртқы
$$$ 139
Еріксіз зейіннің негіздері :
А. субъективті факторлармен.
В. объективті факторлармен .
С. тітіркендіргіштердің жаңа болуымен .
D. сыртқы стимулдармен .
Е. объектінің қозғалысымен.
$$$ 140
Доминанта ілімін негіздеген :
А. Рибо
В. Ухтомский
С. Павлов
D. Ланге
Е. Аристотель
$$$ 141
3ейінді іс-әрекеттік тұрғыдан қарастырғанда қандай өлшемі маңызды:
А. нақты іс - әрекетті істеуге шоғырландыру
В. мәліметтің таңдамалылығы
С. сапаның ашықтығы мен анықтылығы
D. сыртқы реакциялар
Е. заттылық
$$$ 142
Еріксіз есте сактаудың алдында сұқ қол тұруы керек дегенді кім айтты:
А. Галъперин
В. Выготский
С. Платон
D. Леонтьев
Е. Бернштейн
$$$ 143
Сенсорлық ес:
А. рецепторлар деңгейінде әрекет етеді
В. бір секунд аз уакыт әрекет етеді
С. бір ізді бейнелердің негізінде жатыр
D. сезім мүшелеріне келетін мәліметті аз уақыт мөлшерінде сақтау.
Е. мәліметті сенсорлық өңдеу.
$$$ 144
Қысқа мерзімді ес:
А. екі минутқа дейін созылады.
В. екі элементтік көлемді қамтиды.
С. телефон нөмірін ұзақ есте сақтауга мүмкіндік береді.
D. мәліметтерді оперативті сактау мен өзгеруді қамтамсыз ететін жүйеше
Е. объектілерге зейін аудару.
$$$ 145
Ұзақ мерзімді ес -
А. көлемі шектеулі болады
В. түйсіктерден келген мәліметті еске сақтауы шектеусіз болады
С. егде адамдарда жақсырак дамыған
D. ұйымдастырудың жоғарғы деңгейі
Е. мәліметті ұғыну
$$$ 146
Маңызды кездесуге келуді ұмытқанда, ол:
А. тежелумен
В. белсенді
С. мотивтелген ұмытумен
D. агпозиямен
Е. ремнисценциямен шартталынады
$$$ 147
Б.Зейгарниктің көрсетуінше, біз кез-келген жұмысты жақсы есімізде сақтаймыз, егер де :
А. ол аяғына жеткізілсе
В. аяқталмай қалса
С. саналы түрде тоқтатылса
D. марапаттауға әкелсе
E. қызықты болса
$$$ 148
Ес:
А. ойлау процссінде әрқашан кажетті рол атқарады.
В. қайсыбір функционалды тежелуді туырады.
C. міндетті шешуді әркашанда жеңілдетеді.
D. ол есте тұту, сақтау және еске түсіру,ойлар,сезімдер, оқиғаларды бұрын бастан кешірген.
E. жеке тұлғаның өмірлік әрекетінде маңызды.
$$$ 149
Естің ассоциативті теориясының негізін қалаған:
А. Гегель
В. Спиноза
С. Аристотель
D. Локк
Е. Платон
$$$ 150
Бұрын алынған акпараттың естен шығып кетуі:
А. есте сақтау
В. ұмыту
С. еске түсіру
D. реминисцепция
E. амнезия
$$$ 151
Тиімді түрде есте сақтау тәсілдерінің жүйесі қалай аталады:
А. қайталау
В. еске түсіру
C. мнемоника
D. тану
E. ойын
$$$ 152
Естің нақтылығы дегеніміз не:
А. ақпаратты дұрыс жеткізу
В. ақпаратты мүдіртпей сол қалпында жаңғырту қабілет
С. ойды (цитиорвание ) оқу
D. ақпаратты қайта жаңғырту
Е. ақпараттың мәтінін жеткізу
$$$ 153
Естің даярлығы жұмылдырылған:
А. қажет кезде тиісті ақпаратты тез арада еске түсіру
В. ес қорларын пайдалана алу іскерлігі
С. белсенді болу
D. ақпаратты есте сақтаудың сенімділігі
Е. ақпараттың мәнін түсіну
$$$ 154
Мәселені шешу кезінде ой міндеттерін шешудің даярлық сатысы:
А. шешу процесінің бірінші сатысы
В. бірнеше күнді қамту мүмкін
С. мәселені тиісті барлық ақпаратты жиннақтауға мүмкіндік береді
D. сұрақты іріктеп алу, құрау жөне міндет шарттарын таңдау
Е. 6іреуін таңдау
$$$ 155
Бүтінді ойда бөлшекке бөлу бұл:
А. синтез
В. салыстыру
С. талдау
D. жалпылау
E. абстракция
$$$ 156
Бір белгіні ойша іріктеу және басқалардан айыру - бұл:
А. абстракция
В. конкретті
С. жіктеу
D. салыстыру
Е. жүйелеу
$$$ 157
Сөйлеу:
А. қарым - қатынас процесінде тілді қолдану
В. сигнал беру қабілеті
С. бірнеше сигнал
D. әлеуметті
Е. мәнерлі құралдар
$$$ 158
Екі немесе көп кісінің сөйлеуі
А. монолог
В. диалог
С. қарым - қатынас
D. коммунактивті
Е. мәліметпен алмасу
$$$ 159
Қиял болмысты бейнелеудің ерекше формасы ретінде:
А. ойша тікелей қабылданатыннын шегінен шығуды іске асырады
B. болашақтың алдын - ала көре білуге көмектеседі
C. бұрынғы болғанды жаңартады
D. әлемді бейнелейді
E. мәліметті еске сақтауға көмектеседі
$$$ 160
Шығармашылық қиялдың қай кезеңі неғүрлым маңызды :
А. шығармашылық идеалдың туындауы .
В. идеяны ойша пісіру .
C. іске асыру .
D. бейнелерді талдау .
E. нәтижелерді жалпылау.
$$$ 161
Келтірілген анықтамалардан қиялды сипаттайтынын
тандап алындар:
А. адамның өткен тәжірибесін ой бейне, бұрын қабылданған сезімдер түрінде бейнелеу
Б. заттар мен құбылыстардың сезім мүшелеріне тікелей әсер етуін бейнелеу
С. бұрын қабылданғанның өзгертілген бейнесі
D. заттар мен құбылыстарды олардың қасиеттері мен бөліктерінің жиынтығы түрінде бейнелеу
Е. пәнаралық байланыстарды бейнелеу
$$$ 162
Болашақта саналы түрде қалауға байланысты шығармашылық қиялдың түрі қалай аталады:
А. елестер
В. арман
С. фантазия
D. ұйқы
Е. сағым
$$$ 163
Болашақтағы ниетін ұғынумен байланысты қиялдың түрі қалай аталады:
А. гиперболизация
Б. агглюцинация
С. типизация
D. схематизация
Е. түйілу
$$$ 164
Әсершілдік пен тез ренжігіштікпен сипатталатын
темперамент типі :
А. меланхолик
В. холерик
С. сангвиник
D. флегматик
Е. флегмахолик
$$$ 165
Жауап беру реакциясы баяу жүретін темперамент типі :
А. меланхолик
В. холерик
С. сангвиник
D. флегматик
Е. флегмахолик
$$$ 166
Өзгерген қоршаған орта жағдайына тез бейімделумен сипатталатын темперамент типі:
А. меланхолик
В. холерик
С. сангвиник
D. флегматик
Е. флегмахолик
$$$ 167
Басқа адамдармен байланысқа жеңіл енетін адам қалай аталады:
А. интроверт
В. экстраверт
С. гетероверт
D. гиповерт
Е. нормостеник
$$$ 168
Айналасындағы адамдармен қарым - қатынас процесіне түсуде қиналатын адам қалай аталады:
А. интроверт
В. экстраверт
С. гетероверт
D. гиповерт
Е. нормостеник
$$$ 169
Жүйке жүйесінің әлсіздігінен (Павлов теориясы бойынша), эмоциялық тұрақсыздықта, сенімсіздікте, терең күйзелістерде, тіпті үсақ-түйектерде көрінетін темперамент типі:
А. сангвиник
В. меланхолик
С. флегматик
D. холерик
Е) инерттілік
$$$ 170
Қоршаған ортаның өзгерістеріне жеңіл бейімделуі қасиетімен сипатталатын темперамент типі:
А. сангвиник
В. меланхолик
С. флегматик
D. холерик
Е. инерттілік
$$$ І71
Жүйке процестерінің жылдамдықтары баяу жүретін, бет-әлпет қимылының әлсіздігі байқалатын индивид темпераменті:
А. сангвиник
В. меланхолик
С. флегматик
D. холерик
Е. инерттілік
$$$ 172
Шыдамсыздық, шапшандық, тез козғалу және қоршаған ортамен қарым-қатынасының байланысы болжамсыздық қабілеттері қандай темпераментке жатады:
А. сангвиник
В. меланхолик
С. флегматик
D. холерик
Е. инерттілік
$$$ 173
Шартты рефлекстердің калыптасуында козу мен тез тежелудің жеңілділігімен сипатталатын жүйке жүйесінің типі:
А. инерттілік
В. тежелуші
С. динамикалық
D. меланхолик
Е. лабильділік
$$$ 174
Индивидтің өзімен іс-әрекетімен айналасындағылар мен өзара атынастарыньщ эмоционалды келбетіне жүйке реакцияларының қарқындылығында, жылдамдылығында, күшінде көрінетін психиканың динамикалық ерекшеліктерінің арақатынасы:
А. инерттілік
В. тежелуші
С. динамикалық
D. меланхолик
Е. лабильділік
$$$ 175
Жүйке орталыктарындағы импульстердің өтуінің тежелуіне немесе баяулауына әкелетін, қозуға қарама-қарсыт физиологиялық процесс:
А. инерттілік
В. тежелуші
С. динамикалық
В. меланхолик
Е) лабильділік
$$$ 176
Жеке тұлғаның іс-әрекетімен айналасындағылармен қарым-қатынасында орын алатын тұрақты даралық, ерскшеліктерінің жиынтығы:
А. мінез
В. темперамент
С. қабілеттср
D. этнос
Е. экстраверттілік
$$$ 177
Басыңқы эмоциялық жағдай қимыл - козғалыстың тежелуімен және қоршаған ортаға қызығушылығының төмендеуімен сипатталатын басыңқы эмоционалды күй:
А. стресс
В. депрессия
С. апатия
D. амбиваленттілік
Е. кызганыш
$$$ 178
Жүйке жүйенің қоршаған ортадағы өзгерістсрге тез ыңғайлану қабілетінде көрінетін типі:
А. инертгілік
В. тежелу
С. динамикалық
D. қозғалмалылық
Е. лабильды
$$$ 179
Танымға деген ұмтылыста көрінетін ақыл-ой сезімі -
А. қызығушылық
В. білуге кұмарлық
С. табандылық
D. жан-тәнімен берілу
Е. импульсивтілік
$$$ 180
Бір нәрсені білуге санадан тыс үмтылу:
А. қызығушылық
В. білуге құмарлық
С. табандылық
D. жан-тәнімен берілу
Е. импульсивтілік
$$$ 181
Белгілі іс- әрекетгің табысты орындалуын қамтамасыз ететін адамның тума сапасы:
А. қабілеттер
В. дарындылық
С. талант
D. нышан
Е. данышпандық
$$$ 182
Іс- әрекеттің табысты орындалуын жасау жөне оны жеңіл меңгерілуіне шешімділігіне себепші болатын жеке түлғаның даралық психологиялық ерекшелігі:
А. талпынушылық
В. дарындылық
С. талант
D. нышан
Е. данышпандық
$$$ 183
Шығармашылықты және іс - әрекеттің жоғары деңгейдегі өнімділігін қамтамасыз ететін қабілеттердің жоғарғы деңгейде дамуы:
А. талпынушылық
В. дарындылық
С. талант
D. нышан
Е. данышпандық
$$$ 184
Қабілеттердің жоғарғы және кайталанбас деңгейдегі дамуы:
А. талпынушылық
В. дарындылық
С. талант
D. нышан
Е. данышпандық
$$$ 185
Адамның жаңаны іздестіруге итермелейтін оның ақыл-ой іс-әрекетімен айланысты сезімдері.
А. интеллектуалды сезім
В. адамгершілік сезім
С. тәжірибелік сезім
D. эстетикалык, сезім
Е. эмоция
$$$ 186
Өте қуатты және қысқа мерзімде көрініс беретін эмоциялық жағдай:
А. аффект
В. апатия
С. амбивалентгі
D. депрессия қобалжу
Е. стресс уайым
$$$ 187
Қарама-карсы эмоциялар мен сезімдердің бір уакытга көрініс беруі (мысалы: күлкі мен жас; махаббат пен жек көру сезімі):
А. енжарлық
В. қарама-қарсы сезімдік
С. депрессия
В. стресс
Е. антипатия
$$$ 188
Адамның іс-әрекетін сипаттайтын және оның барлық кылықтарынан көрініс табатын тұрақты эмоционалды калпы:
А. көңіл-күйі
В. ұят
С. қысылуы
D. ұялшақтық
Е. тұйықтық
$$$ 189
Субьект үшін маңызды жағдайлардың күрт өзгеруімен байланысты күшті және қысқа мерзімді және сананың тарылуымен жүретін күй:
А. құмарлық
В. стресс
С. аффект
D. қызғаныш
Е. қорқыныш
$$$ 190
Адамнан жүйке психикалык, күштерінің шоғырлануын және қысымын талап ететін экстремалды жағдайда пайда болатын эмоционалдық күй:
А. құмарлық.
В. стресс.
С. аффект.
D. қызғаныш.
Е. қорқыныш.
$$$ 191
Басқаның қайғысы мен қуанышына ортақтаса білу:
А. эмпатия
В. симпатия
С. альтруизм
D. аттракция
Е. аффилиация
$$$ 192
Сәтсіздік жағдайларында, үміттің үзілуі, тығырықтан шығуға жол аппаушылықпен ілесе жүретін эмоциялық күй:
А. апатия
В. депрессия
С. фрустрация
D. конформдьщ (келісушілік)
Е. аффекг
$$$ 193
Адам белсенділігін төмендетіп, әлсірететін сезімдер:
А. стеникалық
В. астеникалық
С. стресс
D. апатия
Е. депрессия
$$$ 194
Адамның жан дүниесінің бұзылуы, күш жігері мен белсенділігінің төмендеуіне байланысты күйзелуінің жағдайлары:
А. стеникалық
В. астеникалық
С. стресс
D. апатия
Е. депрессия
$$$ 195
Экстермалды жағдайларда, адамның күш жігері мен эмоцияларын жүмылдыруды қажет ететін жағдайлары :
А. стрникалық
В. астеникалық
С. стресс
D. апатия
Е. депрессия
$$$ 196
Алға қойылған мақсатқа жетудегі қиыңдықтарды жеңуде көрінетін психикалық ерекшеліктері:
А. қорқу
В. ерік
С. өзін-өзі тәрбиелеу
D. өзін -өзі игере білу
Е. шешімділік
$$$ 197
Мінезді не аныктайды:
А. қимыл- қозғалыстың жақсы үйлесімі
В. әсершілдік
С. іске тез кірісушілік
D. қатынасқа бейімділіктің жоғары деңгейі
Е. ұқыптылық
$$$ 198
Темпераментті не сипаттайды:
А. әдептілік
В. ұкыптылық
С. парыздық сезімі
D. іске тез кірісушілік
Е. еңбек сүйгіштік
$$$ 199
Өз іс- әрекетін нақты ұйымдастыра білу және алға қойған максатқа ешкімнің көмегінсіз жете білу қабілеттілігінен көрінетін жеке тұлғаның мінез- құлкының белгісі:
А. жауапкершілік
В. сезімге берілгіштік
С. импульсивтілік
D. дербестілік
Е. өзіне сенімділік
$$$ 200
Өзіне деген сыни ойлаудың төмендігі мен өз қабілеттері мен мүмкіндіктерін шамадан тыс артық бағалаумен байланысты мінездің көрінісі:
А. сезімге берілгіштік
В. импульсивтілік
С. шешімшілдік
D. дербестілік
Е. өзіне сенімділік
$$$ 201
Қоршаған ортадағылармен қарым-қатынастың бетімен жіберушілігі және немқұрайдылық:
А. либералды
В. авторитарлық
С. демократиялық
D. конформдық
Е теократия
$$$ 202
Жеке тұлға дегеніміз:
А. белсенді іс-әрекет иесі
В. саналы индивид
С. қоғамдық даму жемісі, қоғамда өзіндік орны бар, әлеуметтік рөлді орындаушы нақты саналы индивид
D. психологиялық сипаттамалар жүйесі
Е. жасампаз
$$$ 203
Жеке тұлғадағы биологиялықтың негізін қалаушы кім:
А. Платон
В. Декарт
С. Аристотель
D. Дсмокрит
Е. Олпорт
$$$ 204
Жеке тұлғаның психодинамикалық теориясын құрған:
А. Фрейд
В. Юнг
С. Фромм
D. Лазурский
E. Леонтьев
$$$ 205
Фрейд бойынша жеке тұлға құрылымында үстемдік:
А. саналы эго (мен).
В. санадан тыс ИД (ол).
C. сана алды.
D. жоғарғы эго (жоғарғы Мен).
E. ұжымдық санадан тыс.
$$$ 206
Фрйд бойынша жеке тұлға дамуының қайнар көзі :
А. либидо (ынтазарлық) .
В. әлеументті нормалар .
С. әлеуметтік құндылықтар.
D. дағдылар .
E интеллект.
$$$ 207
Маслоу бойынша адам үшін ең маңызды қажеттіліктер:
А. биологиялық
В. өзіндік өзектелу
С. танымдық
D. әлеуметтік
Е. табиғи
$$$ 208
Қандай теория өкілдері жеке тұлғаны үйрету өнімі деп санайды:
А) гуманистік .
В) когнитивті .
С) бихевиористік .
D) психодинамикалық.
Е) іс - әрекеттік.
$$$ 209
Қандай теорияда жеке тұлға дамуының қайнар көзі іс - әрекет деп саналады:
А. когнитивті
В. бихевиористік
С. іс - әрекеттік
В. гуманистік
Е. психодинамикалық
$$$ 210
Жеке тұлғаның бағытылығы:
А. жеке тұлғаның тұрақты, жоғары бағалаулары мен
мотивтерінің жүйесі
В. мотивтері
С. қызығулары
D. мақсаттары
Е. қажеттіліктері
$$$ 211
Мінез дегеніміз:
А. жеке тұлғаның тұтас емес құрылымы
В. жеке тұлғаның қасиеттерінің жеке даралық ерекше жиынтығы
С. жеке - даралық пен типтіліктің бірлігі
D. жүйке жүйесінің типі
Е. шартты байланыстар жүйесі
$$$ 212
Қай анықама мінез ұымын дұрысырақ ашады:
А. мінез бітістері кез келген жағдайлар мен шарттарда көрініс береді.
В. мінез бітістері тек сәйкесті немесе типтік жағдайларда көрінеді.
С. мінез бітістері әлеуметтік типтілі және жеке - даралык, Ерекше.
D. мінез - қоғамдық қатынастардың бейнеленуі.
Е. мінез - жеке тұлғаның қасиеттердің кайталанбас жиынтығы.
$$$ 213
Мінез бітістерінің классификациясын кім ұсынған:
А. Павлов
В. Юнг
С. Ананьев
D. Кұнанбаев
Е. Петровский
$$$ 214
Мінездің қалыптасуы басталады:
А. балалық шақпен микро әлеммен өзара әсерлесуден
В. қарым - қатынастан
C. ерекетті бағалаудан
D. ересектердің талаптарынан
Е өзін-өзі тәрбиелеуден
$$$ 215
Қабілеттер дегеніміз не:
А. жемісті іс-әрекетті қамтамасыз ететін жеке тұлғаның жеке-даралық психологиялыық ерекшеліктері.
В. нышандар .
С. талант.
D. білім, іскерлік, дағды .
Е. дарындылық.
$$$ 216
Қабілеттердің табиғаты мен дамуы деген қөзқарастардың ішінен дұрысын таңда:
А. қабілетті және дарынды болып туады.
В. барлық адамдар туғанда бірдей және әрқайсысында да талантты дамытуға болады.
С. қабілеттер адамның қызығулары, бейімділіктері мен
қажеттіліктерін қанағаттандыратын арнаулы іс-әрекетте
дамиды және қалыптасады.
D. адамның рухани дамуының ерекше ішкі стихиялы тұрғыда болады.
Е. қабілеттер тұқым қуалайды.
$$$ 217
Интеллектілік қабілеттерді өлшеуді ең алғаш қолға алган ғалым:
А. Бине.
В. Кеттел.
С. Климов.
D. Айзенк.
Е. Спирмен.
$$$ 218
Векслер тесттері кабілеттердің қай түрін өлшейді:
А. арнаулы.
В. интеллект шкаласы.
С. коммуникативті.
D. педагогикалық.
Е. жеке.
$$$ 219
Бала психологиясы салыстырмалы психологияның тармағы ретінде пайда болды:
А. ХІХ ғасыр аяғы.
В. ХХ ғасыр аяғы.
С. ХҮІІІ ғ аяғы.
D. ХҮІІ ғ аяғы.
Е. ХҮІ ғасыр.
$$$ 220
"Бала жаны" кітабының авторы:
А. К.Кофка
В. К. Бюлер.
С. К. Левин.
D. И.М.Сеченов.
Е. В. Прейер.
$$$ 221
Дамудың үш деңгейлі (инстинкт, дрессура, интеллект) теориясының авторы:
А. Э.Горндайк.
В. И.П.Павлов.
С. В.Келлер.
D. К.Бюлер.
Е. Б.Скиннер.
$$$ 222
З.Фрейд бойынша 0-1 жас аралығы жатады:
А. Оральдық кезең.
В. Аналдық кезең.
С. Летенттік кезең.
D. Барлық жауап дұрыс.
Е. Дұрыс жауап жоқ.
$$$ 223
З.Фрейд бойынша 1-3 жас аралығы:
А. Оральдық кезең.
В. Анальдық кезең.
С. Фаллистік кезең.
D. Латенттік кезең.
Е. Гениталдық кезең.
$$$ 224
З.Фрейд бойынша 3-5 жас аралығы:
А. Оральдық кезең.
В. Анальдық кезең.
С. Фаллистік кезең
D. Латенттік кезең
Е. Генитальдық кезең.
$$$ 225
З.Фрейд бойынша 5-12 жас аралығы:
А. Оральдық кезең.
В. Анальдық кезең.
С. Фаллистік кезең
D. Латенттік кезең
Е. Генитальдық кезең.
$$$ 226
З. Фрейд бойынша 12-18 жас аралығы:
А. Оральдық кезең.
В. Анальдық кезең.
С. Фаллистік кезең
D. Латенттік кезең
Е. Генитальдық кезең
$$$ 227
Нәресте үшін жетекші іс - әрекет:
А. Үлкендермен эмоциялық қарым- қатынас.
В. Заттық іс - әрекет
С. Ойын
D. Еңбек
Е. Оқу
$$$ 228
Сәбилік шақтағы бала үшін жеткілікті іс - әрекет:
А. Үлкендермен қарым - қатынас
В. Заттық іс - әрекет
С. Ойын
D. Еңбек
Е. Оқу
$$$ 229
Психикалық дамудың қорғаушы күштері:
А. Сын кезеңдердің пайда болуы.
В. Жас шағының шегі.
С. Қайшылықтар.
D. Психикалық сапа.
Е. Психикалық белгілер.
$$$ 230
Баланың шапшаң даму құбылысын:
А. Ретардант
В. Даралық
С. Данышпандылық
D. Анимизм
Е. Акцелерация
$$$ 231
Қорғаныш рефлексі, бағдарлау рефлекстері:
А. Мектепке дейінгі балады.
В. Жаңа туған балады.
С. Сәбилік шақта.
D. Жеті жаста.
Е. Үш жаста.
$$$ 232
Жадырау комплексі дегеніміз:
А. Баланың қырсықтанып ойнағысы келмеуі.
В. Баланың өзіне қарап еңкейген адамға көз тоқтатуы, оған жымиып күлімсіреуі, қол -аяқтарын қозғап, дыбыс шығаруы.
С. Үлкендерді тыңдап қарауы.
D. Баланың үлкен адамға үйреніп кетуі.
Е. Қарым - қатынас жасау мазмұны.
$$$ 233
Жадырау комплексі тән:
А. Жаңа туған балаға.
В. Мектепке дейінгілік кезеңге.
С. Жас өспірімдік кезеңге.
D. Жеткіншек кезеңге.
Е. Нәрестелік кезеңге.
$$$ 234
Бірдеңеге жармасу басталды:
А. Үш- төрт айда.
В. 10 айда.
С. 6 айда.
D. 12 айда.
Е. 8 айда.
$$$ 235
Түрлі қимылдар жасауды одан әрі дамыту дегеніміз:
А. Нәрестенің бір затпен әрекет жасауы.
В. Нәрестенің екі затпен әрекет жасауы.
С. Назарын затқа бағыттау.
D. Нәтижесін байқау.
Е. Бағдарлануды дамыту.
$$$ 236
Балада өзін қоршаған дүниені және ондағы заттарды зерттеп білуге деген ерекше болжау, барлау қимылдары пайда болады:
А. Туғаннан кейін бірінші жарты жылдықта.
В. Туғаннан кейін екінші жарты жылдықта.
С. Нәрестелік шақты.
D. жаңа туған кезеңде.
Е. Мектепке дейінгі кезеңде.
$$$ 237
Көздің инициативті қимылы дегеніміз:
А. Уақытты қабылдау.
В. Түйсік табалдырығы.
С. Алаң болушылық
D. Зейіннің көлемі.
Е. Назарын ешқандай сыртқы себептің әсерінсіз- ақ бір нәрседен екінші нәрсеге аударуы.
$$$ 238
Тік жүруге үйрену, заттық іс- әрекетті дамыту және сөйлеуді үйрену тән:
А. Жаңа туған балаға.
В. Нәрестелік кезеңге.
С. Ерте балалық шақ кезеңіне.
D. мектепке дейінгі балағы.
Е. 3-4 айлық балаға.
$$$ 239
Баланың заттық қоғам біткен , сол сәттегі қажеттілікке қарай өзгермейтін тұрақты қасиетін үйрене бастауы тән:
А. жаңа туған балаға.
В. 3-4 айлық балаға.
С. Мектепке дейінгі балаға.
D. Ерте балалық шақ кезеңіне.
Е. Нәрестелік кезеңге.
$$$ 240
Заттың атын өзгерту, өз іс - әрекетін үлкендердің іс - әрекетімен теңестіру, өзін басқа біреудің есімімен атау, іс - әрекетін соған ұқсату:
А. Спорт ойындары.
В. Ұдттық ойын.
С. Дидактикалық ойын.
D. танымдық ойын.
Е. Рольдік ойын.
$$$ 241
Бір жарым жастағы баланың сөздік қоры:
А. 10-40 сөзге дейін.
В. 30-40 сөзден 100 сөзге дейін.
С. 100- сөзден 150 сөзге дейін.
D. 150-200 сөзге дейін.
Е. 200-250 сөзге дейін.
$$$ 242
"Автономиялық сөйлеу" тән:
А. Бір жарым жастағы балаға.
В. 4 жастағы балаға.
С. 3 жастағы.
D. 6- жастағы.
Е. 6 айлық балаға.
$$$ 243
Екі жастың аяғындағы баланың сөздік қоры:
А. 1500 сөз.
В. 1000 сөз.
С. 500 сөз.
D. 2000 сөз.
Е. 300 сөз.
$$$ 244
Үш жастың соңында баланың сөздік қоры:
А. 1500 сөз.
В. 1000 сөз.
С. 500 сөз.
D. 2000 сөз.
Е. 300 сөз.
$$$ 245
Ана тілінің грамматикалық құрылымының игеріле бастауы:
А. Нәрестелік кезең.
В. Сәбилік кезең.
С. Жаңа туған кезең.
D. Мектепке дейінгі кезең.
Е. Кіші мектептік кезең.
$$$ 246
Туғаннан кейін балада қалыптасатын рефлекстер:
А. шартты
В. шартсыз
С. жандану комплексі
D. тұқым қуалаушылық
Е. дағды.
$$$ 247
Қабылданған заттарды сөзбен байланыстыру.:
А. 1 жаста
В. 2 жаста
С. 3-3,5 айда
D. 9 айда
Е. 6-6,5 айда.
$$$ 248
" ЭГО центрикалық сөйлеу"- деп кім атады?
А. Ж:Пиаже
В. Ж.Ж.Руссо
С. Л.Н.Толстой
D. С.Л.Рубинштейн
Е. Д.Б.Эльконин
$$$ 249
Бала сабырлы, асып-сапайды, сезімдері сырт әлпетінен көрінбейді, саспай сөйлейді:
А. холерик
В. сангвинник
С. флегматик
D. меланхолик
Е. мінез
$$$ 250
Сәби өміріндегі алғашқы дағдарыс:
А. туа сала
В. 1 жаста
С. 3 жаста
D. 2 жаста
Е. 6 жаста.
$$$ 251
Баланың механикалық есте сақтауы:
А. мектепке дейінгі кезеңдер
В. бастауыш мектеп кезеңде
С. сәбилік кезеңде
D. жеткіншектік кезеңде
Е. нәрестелік кезеңде.
$$$ 252
Мектеп жасына дейінгі кезеңде бала қиялын дамытып, оның ойлау, ерік т.б. қасиеттерін дамытушы бастапқы іс-әрекет түрі:
А. оқу
В. әдет
С. ойын
D. дағды
Е. еңбек
$$$ 253
Мектепке дейінгі жастағы бала үшін іс-әрекеттің жетекші түрі:
А. еңбек
В. оқу
С. дағды
D. ойын
Е. әдет
$$$ 254
Заттық -әрекетік ойлау түрін пайдаланатын жас кезеңі:
А. 13 жасқа дейін
В. 5 жасқа дейін
С. 7 жасқа дейін
D. кәрілікте
Е. 3 жасқа дейін
$$$ 255
Көрнекі- бейнелі ойлануды қолданушы жас кезеңі:
А. 3 жасқа дейін
В. ересек жас
С. 13-15 жас аралығы
D. 8-10 жас аралығы
Е. 4-7 жастағылар
$$$ 256
"Неге олай?", "неге бұлай?" сұрақтарымен белсенділік танытушы жас кезкңі
А. 1-3 жас аралығы
В. 5 жастағы
С. 7 жастағы
D. 3-4 жас аралығы
Е. 6 жастағы
$$$ 257
Балалық шақта өрбитін ерік қасиеттерін қалыптастырушы негізгі әлеуметтік фактор-
А. мектеп
В. қоршаған орта
С. нәсілдік
D. отбасы
Е. қоғамдық мекемелер.
$$$ 258
Бала әрекетінің бастау негізі
А. саналылық
В. еліктеу
С. әдеттену
D. ақыл талдауы
Е. дағдылану.
$$$ 259
Әр баланы өз қылығын басқалардың талғамына көндіріп, икемділікке баулушы әлеуметтік бірлік-
А. отбасы
В. тәрбиеші
С. жеке басы
D. кездейсоқ ықпал
Е. балалар ұжымы
$$$ 260
Психикалық дамуда жас кезеңдер қалай аталады?
А. туғаннан 1 жасқа дейін- нәрестелік
В. 1-3 сәбилік
С. 3-6 дейін мектепке дейінгі кезең
D. барлық жауап дұрыс
Е. барлық жауап қате.
$$$ 261
Баланың көрнекі бейнелік ойлауы:
А. жеткіншектік кезең
В. мектепке дейінгі кезең
С. бастауыш мектеп кезең
D. сәбилік кезең
Е. нәрестелік кезең.
$$$ 262
Сәбиге бір зат оған аса қажетті болғандықтан емес, оған аса қажет емес болғандықтан қасарысу:
А. қасарысу
В. қиқарлық
С. қырсықтану
D. өшпенділік
Е. табиғи қасиет.
$$$ 263
Баланың сыртқы бағдарлау іс - әрекеттерінің көмегімен орындалатын ойлауы қалай аталады:
А. Көрнекі - бейнелі
В. Көрнекі - әрекеттік
С. Әрекетті
D. бағдарлау
Е. бейнелі
$$$ 264
Эриксон бойынша инициативтілік пен өзін - өзі кінәлі сезіну арасындағы қақтығыс туындайтын кеезң:
А. 1-3 жас
В. 12-18 жас
С. 4-5 жас
D. Туғаннан бір жасқа дейінгі шақ
Е. 6-11 жас
$$$ 265
Ж. Пиаженің айтуынша оперативке дейінгі кезең:
А. 2-7 жасқа дейін.
В. 7-11 жас.
С. 11-12 жас.
D. 12-18 жас.
Е. Туғаннан екі жасқа дейін.
$$$ 266
Ж.Пиаже бойынша 1,5 - 2 - ден 4 жасқа дейінгі период (кезең:)
А. Нақты операциялар стадиясы
В. Көрнекілі ойлау этапы
С. Сөйлеу этапы
D. Символикалық және ұғымға дейінгі ойлау кезеңі
Е. Барлығы
$$$ 267
Кімнің айтуынша Ж.Пиаже концепциясы бала санасының бастапқы айтуымен туындаған:
А. А.А. Венгер
В. Д.Б. Эльконин
С. Л.Ф.Обухова
D. Л.С.Выготский
Е. Б.Я.Гальперин
$$$ 268
Сөйлеудің дамуындағы ең сензитивті кезең:
А. Мектепке дейінгі
В. Төменгі сынып оқушысы
С. Жеткіншектік кезең
D. Жас өспірімдік кезең
Е. Қаттық кезең
$$$ 269
Э.Эрисон теориясы бойынша жеке тұлғаның даму кезеңдерінің аталуы:
А. психикалық
В. Психосексуалдық
С. Интеллектуалдық
D. Психоәлеуметтік
Е. Эпигенетикалық
$$$ 270
3-4 жастағы баланың жазу ерекшелігі қандай:
А. Өзі қалай айтса, солай жазады.
В. Тәрбиеші қалай айтса, солай жазады.
С. Жазуды әлі білмейді.
D. Дұрыс жауап жоқ.
Е. Тек жеке әріптерді жазады.
$$$ 271
Эгоцентрикалық сөйлеу:
А. Баланың досына бағатталған сөзі
В. Баланың іштей сөйлеуі
С. Баланың сыбырлап сөйлеуі
D. Баланың сөйлеуінің бұзылуы
Е. Диалогтық сөйлеу
$$$ 272
Төмендегілердің ішіндігі қайсы балада соңынан дамиды:
А. Сору рефлексі
В. Еріксіз зейін
С. Қарапайым этикалық сезімдер
D. Күрделі эмоциялар
Е. Шығармашылық қиял
$$$ 273
Қиялдың алғашқы көріністері неше жастағы балаларда байқалады ?
А. 3 жасар
В. 4 жасар
C. 5 жасар
D. 6 жасар
Е. 7 жасар
$$$ 274
Мектеп жасына дейінгі баланың қиялын дамытуда ерекше орын алатын не болып табылады?
А. Сөйлеу
В. Оқу
C. Жазу
D. Ойын
Е. Бәрі дұрыс емес
$$$ 275
Сыртқы әрекеттің ішкі жоспарға өту процесі аталады:
А. Иерархия
В. Интериоризация
C. Сенсибилизация
D. Экстериоризация
Е. Конформдық
$$$ 276
Ойын еңбектің інісі:
А. Выготский Л.С.
В. Плеханов В.Г.
C. Аймаутов Ж.
D. Алтынсарин Ы.
Е. Бюлер К.
$$$ 277
Жаңа басқаратын іс-әрекеттің пайда болуына негіз болатын:
А. Еліктеу.
В. Оқыту және тәрбие.
C. Сыртқы бағдарлау әрекеті.
D. Ішкі бағдарлау советі.
Е. Жаңа қажеттіліктер
$$$ 278
Нәрестенің өмірі түгелдей тәуелді:
А. Ата-анасына.
В. Үлкендерге.
C. Ағаларына.
D. Апайларына.
Е. Көршілеріне.
$$$ 279
Неше айда бала үлкендердің сөзін, қимылын бақылайды?
А. 7-9 айда.
В. 8-11 айда.
C. 7-12 айда.
D. 7-10айда.
Е. 12 айда.
$$$ 280
Нәрестелік шақтың соңында балаларда үлкендердің қимылдарын қайталау арқылы не пайда болады ?
А. Қарым-қатынас пайда болады.
В. Психикалық процестер.
C. Еліктеушілік.
D. Сөйлеудің алғышарттары.
Е. Қызығушылық.
$$$ 281
Бала туғаннан соң неше айда дыбыс шығарады:
А. 3 айдан соң.
В. 4 айда.
C. 5 айда.
D. 6 айда.
Е. 7 айда.
$$$ 282
Баланың үлкендермен қарым-қатынасын ұлғайтудың маңызды құралы не ?
А. Ойлау.
В. Сөйлеу.
C. Бесік жырын айту.
D. Іс-әрекеттер.
Е. Әр түрлі формалар.
$$$ 283
Баланың өздігінен бір жерден екінші жерге қозғалуының алғашқы түрі не ?
А. Өздігінен жүру.
В. Еңбектеу.
C. Жармасу.
D. Сөйлеу.
Е. Дұрыс жауап жоқ.
$$$ 284
Өмірінің алғашқы жеті жыл ішінде бала жүйелі түрде іс-әрекеттің қандай түрлерін игереді ?
А. Қарым-қатынас, заттық іс-әрекет, ойын.
В. Ойын, еңбек, дағды.
C. Қарым-қатынас, ойын, еңбек.
D. Қарым-қатынас, ойын, іскерлік.
Е. Заттық іс-әрекет, дағды, іскерлік.
$$$ 285
Мектепке дейінгі балалық шақ кезеңін атаңыз:
А. 5-7 жас.
В. 4-8 жас.
C. 3-7 жасқа дейін.
D. 1-3 жас.
Е. 0-1 жас.
$$$ 286
Нәрестелік шақ:
А. Туғаннан үш жасқа дейін.
В. Туғаннан бір жасқа дейін.
C. бір жастан үш жасқа дейін.
D. Туғаннан 40 күн.
Е. Екі, төрт ай аралығы.
$$$ 287
Өмірінің алғашқы жеті жыл ішінде бала жүйелі түрде іс-әрекеттің қандай түрлерін игереді.
А. Қарым-қатынас, заттық іс-әрекет,ойын.
В. Ойын, еңбек, дағды.
C. Қарым-қатынас, ойын, еңбек.
D. Сөздік қоры.
E. Тік жүруді.
$$$ 288
Мектепке дейінгі балалық шақ кезеңін атаныз.
А. 5-7 жас.
B. 4-8жас.
С. 3-7жасқа дейін
D. 1-3жас.
Е. 0-1жас.
$$$ 289
Нәрестелік шақ.
А. Туғаннан үш жасқа дейін
B. Туғаннан бір жасқа дейін
C. Бір жастан үш жасқа дейін.
D. Екі- төрт айлықа дейін.
E. 5 жасқа дейін.
$$$ 290
Психикалық дамудың қозғаушы күші болып табылады.
A. Іс-әрекеттің жаңа түрін игеруге бастайтын қайшылықтар.
B. Жаңа қажеттіліктер пайда болуы.
C. Қызығушылыққа итермелеу.
D. Барлық жауап дұрыс.
E. Мақсаттылық.
$$$ 291
Рефлекторлық бас қимыл, қозғалыстарына тән:
А. 0,5- ай
B. 1-ай
С. 2-ай
D. 3-ай
Е. 4-ай
$$$ 292
Заттарға ұмтылу әрекеті.
А. 1-2ай.
B. 6-7ай
С. 10-11ай
D. 3-4ай.
Е. 8-9ай.
$$$ 293
Қозғалмай тұрған заттарды ұстауы.
А. 4-5ай.
B. 0-1ай.
С. 1-2ай.
D. 7-8ай
Е. 11-12ай.
$$$ 294
Өз бетімен отыруы.
А. 4-ай
B. 6-ай
C. 8-ай.
D. 10-ай
Е. 12-ай
$$$ 295
Орындықты ұстап отыруы.
А. 6-ай
В. 4-ай
С. 9-ай
D. 10-ай
Е. 12-ай
$$$ 296
Тіреумен тұруы,ішімен еңбектеуі.
А. 4-ай,
В. 9-ай
С. 10-ай.
D. 12-ай.
Е. 1,5жас.
$$$ 297
Жаңа туған балада біраздан кейін (шартты рефлекстер қалыптаса) отыру,еңбектеу,аяқты қаз-қаз басу,жүру,сөйлеу т.б. Бұл рефлекстің қай түріне жатады.
А. Шартты рефлекс
B. Шартсыз рефлекс.
C. Рефлекс доғасы.
D. Динамикалық стереотип.
E. Тітіркену
$$$ 298
Біреудің көмегімен жүруі.
А. 8-9ай.
В. 11-12ай
С. 1,5жас
D. 4-6ай
Е. 3-4ай
$$$ 299
Өз бетімен жүруі
А. 1,1жас.
В. 8-9ай
С. 1,5жас
D. 6-ай
E. 2-жас
$$$ 300
Қарапайым түстерді ажырата алу.
А. 3-айынан
В. Туғаннан
С. 6-7ай
D. 9-10ай.
Е. 1-1,5жас