Қай топта балалар реттік санауды және нешінші

Скачать

Мектепке дейінгі балаларға қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру әдістемесі
1 бақылау

1. Арифметиканы саннан санға қарай оқыту әдісін қай әдіскер ұсынды?
А) В.А. Лай; В) Л.Н. Толстой; С) А.В. Грубе; D) Е.И. Тихеева; Е) М. Монтессори.

2. Арифметиканы оқытудың қай әдісінде жеке сандар емес санау және амалдар оқытылады?
А) есептеу; В) практикалық; С) зерттеу; D) көрнекілік; Е)монография.

3. Монография әдісінің қарсыластарының бірі болған кім?
А) В.А. Лай; В) Л.Н. Толстой; С) А.В. Грубе; D) Д.Л. Волковский; Е) Л.В. Глаголева.
4. Арифметикалық амалдарды санның құрамын жатқа білу арқылы оқыту әдісі
А) есептеу; В) лабораториялық; С) зерттеулік; D)иллюстрациялық; Е) монографиялық.

5. Жиынды құрайтын заттарды қалай атайды?
А) сандар; В) цифрлар; С) бөліктер; D) компонентер; Е) элементтер.

6. Қандайда бір белгісі бойынша біріктірілген заттардың жиынтығы қалай аталады?
А) класс; В) жиын; С) цифрлар; D) сандар; Е) түрлер.

7. Бірінші компоненті А жиынына, ал екінші компоненті В жиынына тиісті парлардың жиыны
А) А жәнеВ жиындарының қиылысуы; В)А жәнеВ жиындарының бірігуі;
С) А жиынының В жиынындағы толықтауышы; D) А жәнеВ жиындарының айырмасы; Е) А жәнеВ жиындарының декарттықкөбейтіндісі.

8. А және В жиындарының екеуіне де тиісті элементтерден және тек қана сол элементтерден туратын жиынды қалай атайды
А) А жәнеВ жиындарының қиылысуы; В)А жәнеВ жиындарының бірігуі;
С) А жиынының В жиынындағы толықтауышы; D) А жәнеВ жиындарының айырмасы; Е) А жәнеВ жиындарының декарттықкөбейтіндісі.

9. X жиынындағы рефлексивті, симметриялы және транзитивті R қатынас қалай деп аталады?
А) реттік қатынас; В) қатан емес реттік қатынас; С) қатан реттік қатынас;
D) эквиваленттік қатынас; Е) сызықтық реттік қатынас.

10. Бір ғана таңба, оның санның жазылуындағы алатын орнына байланысты әр түрлі сандарды белгілейтін санаудың жүйесі
А) аддитивті; В) позициалық; С) позициалықемес; D) позитивтік; Е) позитивті емес

11. Не А не В жиындарының ең болмағанда біреуіне тиісті элементтерден және тек қана сол элементтерден және тек қана сол элементтерден түратын, жиынды айтады
А) А жәнеВ жиындарының қиылысуы; В)А жәнеВ жиындарының бірігуі;
С) А жиынының В жиынындағы толықтауышы; D) А жәнеВ жиындарының айырмасы; Е) А жәнеВ жиындарының декарттықкөбейтіндісі.

12. Әрбір таңбаның санның жазылуындағы оның алатын орнына тәуелсіз түрде бір ғана санды белгілеумен сипатталатын санаудың жүйесі
А) аддитивті емес; В) позициалық; С) позициалықемес; D) позитивті; Е) позитивті емес

13.А = (-5;9], В = [7, 12), А∩В =?
А) (-5; 12); В) (-5; 7]; С) [9, 12); D) [7, 9]; Е) (7, 9].

14. А = (-3;17] , В = (0; 7), А \ В =?
А) (-3;0); В) [7;17]; С) (-3; 0)(7;17]; D) (-3; 0)[7;17]; Е) (-3;17).

15. А = [-4;12], В = (-6; 7], А В =?
А) [-4; 7]; В) (-6; 12]; С) (-4; 7]; D) (-6; 7] ; Е) [-6; 12] .

16. А = [-7;16] , В = (-2; 16], А \ В =?
А) [-7;-2]; В) [-7;16]; С) [-7;2); D) (-2; 16); Е) (-2; 16]

17. Мынадай жиындар берілген:
А) В) С)D)Е)

18.А = (-5;9], В = [7; 12), А В =?
А) (-5; 12; В) [-5; 12); С) [-5;7];D) [7;9]; Е) (7; 9)

19. А ∩ =
А) А; В) С) А ;D) А\ ; Е) А2

20. А = [-4;12], В = (-6; 7], А ∩ В = ?
А) (-6;12]; В) [-4;7]; С) [-6;7]; D) [-4;7) ; Е) [7;12].

21.42135 санынондықсанаусистемасындажаз
А) 558; В) 358; С) 368; D)550; Е) 528.

22. 1109 санынүштіксанаусистемасындажаз.
А) 1112002; В) 2 002 111; С) 200211; D)112 002; Е) 111202.

23. Төрттік санау системасындағы жазуды тап
А) 1 204; В) 32 120; С) 1 105; D)13 042; Е) 313 04.

24. Сегіздік санау системасындағы жазуды тап
А) 1109; В) 36 927; С) 1108; D)7342; Е) 53187 .

25. 52478 санын ондық санау системасында жаз
А) 20 160; В) 2 727; С) 2 728; D)20 159; Е) 2855.

26.734 санын екілік санау системасында жаз
А) 111 101 101; В) 11 011 110; С)101 101 110; D) 1 011 011 110; Е)101 101 111

27. Мынадай жиындар берілгенА=
=?
А. В. C. D. Е.

28. Жиынтықтағы затардың санын табу үшін қайсысы қолданады?
А. Салыстыру; В. іріктеп алу; С. бөлігін санау; D. қосып санау; Е. санау.

29. Мектепке дейінгі балалар неше цифр білу керек?
А) 9; В) көп; С) 10; D) 20; Е) 100.

30. Ортаңғы топта балалар санаудың қандай түрін меңгереді?
А) тура; В) қайтарымды; С) реттік; D) дифференциалды; Е) кері.

31.Ортаңғы топта балалар нешеге дейін санай алады?
А) 10; В) 3; С) 50; D) 5; Е) 20.

32. Заттарды кіші санына қарай теңестіру тәсілі
А) үлкен топты бірге кеміту;
В) кіші топты бірге арттыру;
С) үлкен топттан, кіші топта қанша затт болса, сонша затты санап алу арқылы;
D) кіші топқа, үлкен топта қанша затт болса, сонша затты қосу арқылы;
Е) кіші санына қарай топтарды теңестіру мүмкін емес.

33. Қай топта балалар заттарды, дыбыстарды, қимылдарды беске дейін санай алады?
А) ересектер; В) екінші кішкенелер; С) ортаңғы; D) мектеп алды даярлық; Е) дұрыс жауабы жоқ.

34. Қай топта балалар сандарды салыстыруды үйренеді?
А) ересектер; В) екінші кішкенелер; С) ортаңғы; D) мектеп алды даярлық; Е) дұрыс жауабы жоқ.

35. Балалар қай топта цифрлармен танысады?
А) ересектер; В) екінші кішкенелер; С) ортаңғы; D) мектеп алды даярлық; Е) дұрыс жауабы жоқ.

36. Қай топта балалар он көлеміндегі сандардың бірлік құрамын ажырата алады?
А) ересектер; В) екінші кішкенелер; С) ортаңғы; D) мектеп алды даярлық; Е) дұрыс жауабы жоқ.

37. Қай топта балалар бес көлемінегі сандардың, өзінен кіші екі санның, құрамымен танысады?
А) ересектер; В) екінші кішкенелер; С) ортаңғы; D) мектеп алды даярлық; Е) дұрыс жауабы жоқ.

38. Қандай да бір жиыңнан берілген сан бойынша элементтерінің санап алу үшін қайсысы қолданылады?
А) салыстыру; В) таңдап алу; С) бөліп алып санау; D) косып санау; Е) санау

39. Екінші кішкенелер тобында заттардың екі тобын салыстырудың қандай тәсілдері қолданылады?
А) салыстыру және жалпылау; В) беттестіру, түспа-тұс кою, пар құрастыру;
С) қосу және азайту; D) қосып қою және алып тастау; Е) көбейту және бөлу.

40. Сандар не үшін қажет?
А) цифрларды жазуға; В) заттарды қайтара санауға; С) заттарды белгілеуге;
D) заттарды санауға; Е) дұрыс жауабы жоқ.

41. Ересектер тобында балалар нешеге дейін санай алады?
А) 5 В) 10 С) 20 D) 50 Е) 100

42. Қай топта балалар реттік санауды және нешінші? деген сұраққа жауап бере алады?
А) ересектер; В) екінші кішкенелер; С) ортаңғы; D) мектеп алды даярлық;
Е) дұрыс жауабы жоқ.

43. Қай топта балалар нешеу деген сұраққа жауап бере алады?
А) ересектер; В) екінші кішкенелер; С) ортаңғы; D) мектеп алды даярлық;
Е) дұрыс жауабы жоқ.

44. Мектеп алды даярлық тобында балалар санаудың қандай әдісін меңгереді?
А) тура; В) қайтарымды; С) реттік; D) дифференциалды; Е) кері.

45. Қай топта балалар заттарды эквиваленттердің көмегімен салыстыруды үйренеді?
А) ересектер; В) екінші кішкенелер; С) ортаңғы; D) мектеп алды даярлық;
Е) дұрыс жауабы жоқ.

46. Қай топта балалар заттарды, дыбыстарды, қимылдарды 10-ға дейін санай алады?
А) ересектер; В) екінші кішкенелер; С) ортаңғы; D) мектеп алды даярлық;
Е) дұрыс жауабы жоқ.

47. Қай топта балалар бес көлеміндегі сандардың бірлік құрамын ажырата алады?
А) ересектер; В) екінші кішкенелер; С) ортаңғы; D) мектеп алды даярлық;
Е) дұрыс жауабы жоқ.

48. Сан тізбегі туралы түсінік қай топта қалыптасады?
А) ересектер; В) екінші кішкенелер; С) ортаңғы; D) мектеп алды даярлық;
Е) дұрыс жауабы жоқ.

49. Ересектер тобында балалар заттарды теңестірудің неше тәсілін меңгереді?
А) 1; В) 2; С) жауабы жоқ; D) тәсілдері көп; Е) теңестіру мүмкін емес.

50. Заттарды үлкен санына қарай теңестіру тәсілі
А) үлкен топты бірге кеміту; В) кіші топты бірге арттыру; С) үлкен топттан, кіші топта қанша затт болса, сонша затты санап алу арқылы; D) кіші топқа, үлкен топта қанша затт болса, сонша затты қосу арқылы; Е) кіші санына қарай топтарды теңестіру мүмкін емес.

51. Қай топта балалар әртүрлі заттарды 2, 4, 8 тең бөлікке бөлуге арналған жаттығуларды орындайды?
А) ересектер; В) екінші кішкенелер; С) ортаңғы; D) мектеп алды даярлық; Е) дұрыс жауабы жоқ.

52. Қай топта балаларда бүтін мен жартының және бүтін мен ширектің арасындағы тәуелділік туралы түсінік қалыптасады?
А) ересектер; В) екінші кішкенелер; С) ортаңғы; D) мектеп алды даярлық; Е) дұрыс жауабы жоқ.

53. Ересектер тобында санды шығарып алудың қандай тәсілдері қалыптасады?
A) санды 1- ге арттыру немесе кеміту;
B) санды 2- ге арттыру немесе кеміту;
C) заттарды санау немесе өлшеу; D) санның құрамы негізінде;
Е) санды шығарып алу тәсілдері ересектер тобында қарастырылмайды.

54. Ересектер тобында балалар бүтінді неше тең бөлікке бөле алады?
А) 2;3; В) 2;4; С) 3;4; D) 2;4;8; Е) 3;5.

55. Ересектер тобында реттелетін заттардың саны нешеге дейін артады?
А) 3-4; В) 7-8; С) 5-6; D)10; Е) 5.

56. Балалардың қателерін алдын алу үшін (санағанда бір затты тастап кету немесе екі рет санап жіберу) санауды оқыту неше кезеңге бөлінеді
А) 3 В) 2 С) 4 D) 5 Е) кезеңдерге бөлінбейді

57. Екінші кішкенелер тобында балаларды заттардың екі тобын беттестіру тәсілімен салыстыруда заттарды орналастырады
А) жоғарыдан төмен қарай; В) бір бағанға; С) дөңгелектеп; D) бір қатарға; Е) екі бағанға.

58. Ортаңғы топта балалар заттардың екі тобын салыстырудың қандай тәсілімен танысады?
А) беттестіру; В) түспа-тұс кою; С) сызықтармен қосу арқылы; D) бірдей түспен бояу арқылы; Е) эквиваленттердің көмегімен.

59. Қай топта заттарды салыстыру үшін беттестіру, пар құрастыру, бір заттан екіншіге дейін бағдармен көрсету әдістері қолданылады?
А) ересектер; В) екінші кішкенелер; С) ортаңғы; D) мектеп алды даярлық; Е) дұрыс жауабы жоқ.

60. Ересектер тобында балалар заттардың екі тобын салыстырудың қандай тәсілімен танысады?
А) беттестіру; В) түспа-тұс кою; С) сызықтармен қосу арқылы; D) бірдей түспен бояу арқылы; Е) эквиваленттердің көмегімен.


Скачать


zharar.kz