ТАРИХТЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
ҚОРЫТЫНДЫ АТТЕСТАЦИЯҒА АРНАЛҒАН ТЕСТ СҰРАҚТАРЫ
2-нұсқа
$$$ 1 9-сыныпқа арналған Қазақстан тарихы оқулығының авторы:
A)Қасымбаев Ж.Қ.B) Бабаев Д.C) Қозыбаев М.К.D) Шалекенов М.В.E) Жангуттин Б.О.
$$$ 2Мына ереженi қай принципке жатқызасыз: Қазақстан тарихы сабағында оқушыларды сабеп-салдарлық байланыстарды дұрыс түсiнуге үйрету үшiн, мүмкiндiгiнше – неге? – сұрағын жиi қолданыңыз:
A) бiлiмдiлiк және белсендiлiкB) көрнекiлiкC) қолайлылық
D) ғылымE) теория мен практикаға байлынысты
$$$ 3Қазақстан тарихынан сабақ берудiң түрi, әдiсi:
A) бiлiмдi жеткiзу мақсатында
B) оқу процесiн ұйымдастыруды ашықтайтын бастапқы заңдылықтар
C) локалық категория, танымдық қызметiн ұйымдастыру жолын көрсетедi
D) мұғалiмнiң оқушылармен қоян-қолтық жұмыс жүргiзу әдісі
E) педагогтармен оқушылардың қызметiн тәртiпке келтiру
$$$ 4 1998 ж. Қазақстан мектептерi тарихтан жаңа бағдарламаға көше бастады:
A) бағыттылықB)центрлесC) хронологиялықD) көмекшi E) тәрбиелiк
$$$5 Қазақстан тарихын оқыту әдiстемесi курсы студенттерге көмек көрсетедi:
A) қазiргi заман тарихынан бiлiмдi игеругеB) баспаға документтердi даярлауға
C) сабақты бiлiктi өткiзуD) реферат даярлау
E) Қазақстан тарихы курсынан диплом жұмысын жазу
$$$ 6 Қазақстан тарихынан өздiгiнен жұмыс iстеуге iскерлкпен мүмкiндiк беретiндер:
A) картамен жұмысB) библиографиялық жұмысC) оқушылармен жұмыс
D) оқулықтармен жұмысE) топтық жұмыс
$$$ 7 Қазақстан тарихының жаңа бағдарламасы мыналарды есепке алды:
A) мектептiң қазiргi оқу жоспарынB) оқулық құрылымыменE) жаңа тарихпен
C) пәннiң құрылымыменD) оушылардың жекелеген ерекшелiктерiмен
$$$ 8 Оқулықтар мынадан тұрады. Қазақстан тарихы оқулығының құрылымы қандай?
A) бөлiмнен, тараудан, параграфтанB) дидактикалық құралданC) әдiстемелiк құралдан
D) бөлiмненE) кiрiспе және қорытындыдан
$$$9 Архивтiк, көркем, тарихижинақтардыңаттары:
A) хрестоматияB) атласC) контур картаD) әңгiмеE) поэзия
$$$ 10 Қазақстан тарихынан теорияның бiлiмдi бақылайтын әдiстерге жататындар:
A) тестiк жұмысB) әңгiмелесуC) диафильмдер көрсету
D) бейнефильмдерE)контур картамен жұмыс
$$$11 Қазақстан тарихының сабағының құрылымдық документiне жататындар:
A) әңгiмелесуB) кеңесC) оқулықпен жұмысD) сұрауE) картамен жұмыс
$$$12 Өткен материалды қорытындылайтын және жүйеге келтiретiн сабақтар:
A) жаңа тақырыпты оқыту сабағыB) қайталау сабағыC) қорытындылау сабағы
D) лекциясабағыE) коррекциялау сабағы
$$$ 13 Қазақстан тарихынан 1 жылға арналып жасалған жоспар қалай аталады?
A) күнделiктi сабақ жоспарыB) тематикалық жоспарC) жылдық календарлық
D) жеке-дараE) арнаулы
$$$ 14 Қазақстан тарихынан мұғалiм сабақ беруде неге көңiл бөлгенi жөн:
A) келеңсiздiк пен қиындықты белгiлеу нәтижесiB) оның басқа сабақтардағы жауабы
C) оның кластармен қатынасыD) оқушының жеке ынтасы
E) тек тақырыпты баяндау, ешнәрсенi көңiлге алмау
$$$ 15 Тарихи ойларды нақтылауға тарихымыздың өткенiн жетiлдiру үшiн мұғалiмi:
A) тапсырма беруде оқулық еңбектерiне шықпау
B) мұғалiм оқушы бойынан бұған жауап таппайды
C) әдебиеттермен өздiгiнен жұмыс iстеуге және оқуға тәрбиелi
D) оқушығақұрғақ фактiлер мен сандарды беру
E) оқушы осы айтылғандарды өзi бойында қалыптастыру қажет
$$$ 16 Тарих мұғалiмi өзiнiң баяндауында мыналарды пайдалануы керек:
A) көпсандардыкүндердiB) аз сандардыC) сандардыпайдаланбауыкерек
D) барлықберiлгенсандарменцифрлардыпайдалану
E)сандар мен цифрларды бiртiндеп пайдалану керек
$$$ 17 Қазақстан тарихынан сабақ беруде хронологияны оқыту барысында негiзгi мiндет қандай?
A) тарихи процестiң дамуын анықтайдыB) оқушыны шатыстыру үшiн
C) жылдары көрсетiлген әр түрлi оқиғаларды қамтитын сандарды беру қажет
D) оқушыкейбiр сандардығанаестеқалдырады
E)оқытуда кейбiр хронологиялық даталармен шектелеген жөн
$$$ 18 Өз оқушыларында тарих, тiл және Орта Азия мен Қазақстандағы тайпалар мен халықтардың рухани өмiрi туралы түсiнiк қалыптастыру мақсатында Қазақстан тарихы мұғалiмi оқушыларға қандай тарихи көздердi беруi керек?
A) Әл-Фараби, Ж.БаласағұнB) Пушкин, Чехов, ГогольC) Шекспир, Гомер
D) ДантеE) Чернышевский, Толстой
$$$19 Қазан революциясына дейiн оқу орындарында қазақ тарихын тұңғыш көтерген:
A) А.ҚұнанбаевB) М.ТынышбаевC) Г.ТұрысбековD) А.БайтұрсыновE) Ы.Алтынсарин
$$$ 20 Қазақстан мектептерiнде тарих пәнiн 11- сыныптан бастап қазақ халқының тарихын оқытуда енгiзу мәселесiн көтерген:
A) М.СералинB) Ж.АймауытовC) А.БайтұрсыновD) А.ҚұнанбаевE) М.Жұмабаев
$$$ 21 6-7 сынып оқушылары үшiн Қазақстан тарихының алғашқы бағдарламасын және “Қазақстан очеркi” оқулығының авторы:
A) А.ДауылбаевB) С.АсфендияровC) Н.ЖүкеновD) М.СералинE) А.Байтұрсынов
$$$ 22 Қазақ ССР тарихының материалдары жалпы бiлiм беретiн мектептерде ресми түрде оқытылады:
A) 1955-1956 жж.B) 1957-1958 жж.C)& 1958-1959 жж.D) 1960-1961 жж.E)1961-1963 жж.
$$$23 Алғашқы Қазақстан тарихы оқу құралының авторы:
A) У.ШалекеновB) Қ.БиржановC) М.АқынжановD) К.КенжебаевE) Е.Бекмаханов
$$$ 24 Тарих мұғалiмдерiне арнап жазылған Қазақ ССР тарихының “Элементарлық курсын оқыту” әдiстемелiк құрал:
A) Т.ТұрлығұловB) К.ДилебаевC) Н.БекмахановаD) Ж.ҚасымбаевE) С.Бабажанов
$$$ 25 “Қазақстан тарихы” мектептiң оқу жоспрына пән болып енгiзiлдi:
A) 1989 ж.B) 1990 ж.C) 1992 ж.D) 1991 ж.E) 1994 ж.
$$$26 Қазақстан тарихының оқыту әдiстемесiнiң пәнi:
A) тарихты оқыту процессiB) ғылыми зерттеу процессiC) тарихты оқып-бiлу процессi
D) педагогиканы оқып-бiлу прцессiE) ойында шеру процессi
$$$ 27 Қазақстан тарихы мектеп куросының негiзгi ұғымдары:
A) тарихиB) географиялықC) социологиялықD) педагогикалықE) филологиялық
$$$ 28 Қазақстан тарихы сабақтарының жаңа типтерi:
A) аралас сабақтарB) рольдiк сабақтарC) семинар сабақтар
D) қайталаусабағыE) азаматтық форум, конференция
$$$29 Қазақстан тарихының оқу әдiстемелiк кешенiнiң авторы:
A) Т.ТiлендиевB) Ж.ҚасымбаевC) Н.КүнқожаевD) К.КұнапинаE) С.Жолдасбаев, Т.Омарбеков
$$$ 30 Тiзiм бойынша қатардағы көрнекiлiктiң қайсысы артық:
A) карталық схема B) жергiлiктi жоспар C) слайд D) контурлық карта E) документальды фильм
$$$31 Орта мектептiң 6 сыныбына арналған ежелгi Қазақстан тарихы оқулығының авторлары:
A) К.Байпақов, Ә.Орынбаев, Ж.Таймағанбетов B) Ж.Жетiбаев, К.Қунапина
C) Т.Тұрлығұлов, Ә.Төлеубаев, К.Құнапина D) Т.Тұрлығұлов, К.Құнапина E) Т.Төлебаев
$$$ 32 “Мектепте Қазақстан тарихын оқыту әдiстемесiнiң” ғылыми-әдiстемелiк моделiн ұсынған автор:
A) И.ҚадырбековB)& Т.ТұрлығұловC) И.ЗарифоваD) дұрыс жауап жоқE) М.Қозыбаев
$$$ 33 “Тарихи қозғалыс категориясы” оқушылардың жетiстiктерiн тексеруде қандай бiлiмдi қамтиды?
A) хронологиялықоқиғалар B) географиялық C) тарихи
D) фактiлер, уақиғалар, терминдер E) тарихи-экономикалық процестер
$$$ 34 Қазақстан тарихы сабағында материалды ауызша баяндау тәсiлдернiң бiрi:
A) конспект түрiнде баяндауB) пәндiк мiнездеме түрiндеC) бейнелiк мiнездеме
D) порттреттiк мiнездемеE) қосымша материалды қадағалау
$$$35 Мектепте Қазақстан тарихын оқыту процесiнiң негiзгi факторлары:
A) оқытудың мақсаты B) оқытудың проблемалылығы C) бiлiм мазмұны
D) оқытудың нәтижелерiE) тәрбие процесi
$$$36 Қазақстан тарихын оқытуда көркем әдебиеттi пайдалану әдiстемесiн жазған автор:
A) Б.ӘбдiғұловB) Қ.АманжоловаC) И.ҚадырбековD) С.АдырбекE) К.Арғынбай
$$$37 Қазақстан тарихы оқулығының негiзгi құрамы неден тұрады?
A) әңгiме B) тапсырма C) мәтiн D) тәсiл E) суреттер
$$$ 38 Қазақстан тарихын оқытудың қажеттi факторлары:
A) көрнекiлiктi қолдану B) оқытудың мазмұны C) әр түрлi деңгейдегi бағдарламалар
D) оқушының бiлiмiн тексеру E) көркем әдебиеттi пайдалану
$$$ 39 Тарих сабақтарын жүйелi түрде өткiзуде мұғалiмнiң басшылыққа алатын құралы:
A) оқу жоспары B) сабақ жоспары C) тақырыптық жоспарлау
D) оқу бағдарламасы E) дидактикалық
$$$40 6-сыныпта оқылатын курс:
A) ежелгi дүние тархыB) қазiргi заман тарихыC) жаңа тарих
D) Ресей тарихыE) алғашқы қауым тарихы
$$$41 Сабақтың барлық элементтерін қолданылатын сабақ түрі?
A) қайталау – қорытындылауB) араласC) жаңа сабақты хабарлау
D) семинар сабақE) оқушының білімін және шеберлігін тексеру сабағы
$$$ 42 Методикалық зерттеулердің негізгі түрлерін атау?
A) тәжірибелі сабақ беру, класстан тыс тапсырмаB) эксперименттік сабақ, семинар сабақ
C) экспермиент, қадағалауD) қадағалау, кластан тыс сабақ түріE) тәжірибелі сабақ эксперимент
$$$43 Драматизация әдісінің авторы кім?
A) Попровелин М.Н.B) Виноградов Л.Г.C) Гартвич А.Ф.D) Покатило Н.П.E) Каеев Н.И.
$$$ 44 ХIX ғ. аяғы XX ғ. басындағы тарихи білім берудің дамуындағы негізгі екі бағыт?
A) буржуазиялық-либералдықB) буржуазиялық-демократиялық
C) революциялық-монархиялықD) ревалюциялық-резиалдыE) монархиялық-либералдық
$$$ 45 Тарихи көріністердің қандай түрлерін білесіңдер?
A) тарихи аумақ, тарихи уақыт, тарихи факторларB) әлеуметтік-аумақтық,
C) әлеуметтік-саяси, тарихи уақыт, экономикалық
D) әлеуметтік, жеке тарихи, экономикалықE) экономикалық, аумақтық, әлеуметтік
$$$ 46Оқытудың логикалық аяқталған негізгі түрі?
A) оқыту әдісі B) тарихи олимпиадаC) саяси ақпаратD) саяси үйірмеE) тарихи сабақ
$$$ 47Шеберлік дағды бойынша Бабанский жүйесін атаңыз?
A) оқу-интелектуалдық, оқу- ақпараттықC) ақпараттық, библиографиялық
B) оқу-ұйымдастыру, оқу тәжірибесі және библиографиясы
D) интелектуалдық, практикалықE) практикалық, билиографиялық
$$$48 Әділдік (шындық) әдісінің авторы кім:
A) Гартвич А.Ф.B) Покотило Н.П.C) Покровскии М.Н.D) Виноградов Л.Г.E) Кариев Н.И.
$$$49 5-7 сыныптарда қолданатын сабақ түрі:
A) жаңа сабақ түсіндіруB) аралас сабақC) қорытынды- қайталау
D) семинар сабағыE) Білім жинақтау, тексеру
$$$ 50 Қоғамтану пәні қай жылы мектепке енгізілді:
A) 1969-1970 жж.B) 1971-1972 жж.C) 1974-1975 жж.D) 1976-1977 жж.E) 1962-1963 жж.
$$$ 51Адам және қоғам курсы мектепте қашан енгізілді?
A) 1982-1983 жж.B) 1986-1987 жж.C) 1970-1980 жж.
D) 1990-1991 жж.E) 1989-1990 жж.
$$$ 52 Мемлекет және құқық негіздері курсы қай жылы енгізілді?
A) 1962-1963 жж.B) 1972-1973 жж.C) 1975-1976 жж.D) 1985-1986 жж.E) 1981-1982 жж.
$$$ 53 ВКП Орталық комитетінің Бастауыш және орта мектеп туралы қаулысы қашан қабылданды?
A) 1935 ж.B) 1930 жC) 1931 жD) 1940 ж.E) 1932 ж.
$$$ 54ВКП Орталық комитетінің Бастауыш және орта мектеп бағдарламасы қашан қабылданды?
A) 1932 ж.B) 1931 ж.C) 1937 ж.D) 1941 ж.E) 1935 ж.
$$$ 55 Біріктірілген оқу әдісі мен шеберлігінің 3 тобын атаңыз:
A) оқу еңбек ұйымдастыру, оқытудың мазмұнын меңгеру, кітаппен жұмыс
B) кітаппен жұмыс, жұмыс орнын даярлау, ауызша және жазбаша баяндау мәдениетіне сипаттама
C) оқу қызметінің мазмұнын меңгеру, кітпппен жұмыс, кітапхана-библиографиялық
D) оқу еңбекті ұйымдастыру,кітап, дерек, оқулық ақпараттары мен жұмыс, оқушының ауызша және жазбаша саилау мәдениетіне сипаттама
E) Оқу еңбек ұйымдастыру, библиографиялық
$$$ 56 Пәнаралық және курсаралық байланыстың негізгі үш тобын атаңыз:
A) ретроспективті, дәлдік, перспективтіB) бірізділік, дәлдік, перспективті
C) перспективтік, ретроспективтік, бірізділікD) ретроспективтік, бірізділік, ақпараттық
E) ақпараттық, перспективтік, бірізділік
$$$ 57 Тарихи даму заңдылықтарын қалыптастыруда, тарихи заңдылықтардық үш тобын атаңыз:
A) себеп-салдарлық, перспективтік, уақытшаB) себеп-салдарлық, локолдық, уақытша
C) уақытша, ретроспективтік, перспективтікD) локолдық, ретроспективтік, перспективтік
E) Локолдық, бірізділік, ретроспективтік
$$$ 58 КПСС орталық комитетінің мектепте тарихты оқытуға кіретін әдістері туралы қаулысы:
А) 1958 ж.В) 1968 ж.С) 1970 ж.Д) 1971 ж.Е) 1959 ж.
$$$ 59 1940 жылы шыққан ССР тарихы оқулығының авторы кім?
A) Агибалова Е.В.B) Панкратова А.М.C) Андеевская Н.В.D) Вагин А.А.E) Кариев Н.И.
$$$ 60 1945 жылы шыққан Жаңа тарих оқулығының екінші бөлімінң авторы кім?
A) Стерелов А.И.B) Хвостова В.М.C) Сперанский В.М.D) Редию А.З.E) Тора В.П.