2межелік бақылау
Эссені жазу үшін мысалы:тақырыптың бірін таңдап соны зерттеп соған эссе жазу керек болсын делік. Енді осы тақырыпты қолданғанда қандай мақсатыныз болды, мақсатыңа жеттіңізба, қандай қиыншылықтар, қандай жақсы жақтары болды, қалай әсер етті деген сұрақтарға жауап іздей отырып жазасыз.
Эссе таңдап жазу
1. Педагогиканың оқыту әдістері мен формалары
2. Педагогикалық рефлексия
3. Деңгейлеп оқыту технологиясы
4. Өскің келсе, өзіңді тану
5. Жалпы адамзаттық құндылықтар
6. Тәрбие әдістері
7. ЖОО педагогиканы қолдану әдістемелер
Эссе жазу көлемі 7-9 бет
Шығармашылық тапсырмалар
№1 тапсырма. Берілген тапсырмалар түсінікті болу үшін неміс педагогы И.Ф. Гербарт (1776-1841) оқытудың төрт кезеңін ұсынды:
1. Анықтылығы (оқущылардың материалмен ең алғашқы көрнекті танысуы)
2. Ассоциация (әңгіме барысында жаңа түсініктемені меңгере отырып өткен түсініктемелермен байланыс жасау)
3. Жүйе (мұғалімнің жаңа тарихты түсінікті жеткізу)
4. Әдіс (жатығулар орындау, жаңа алған білімді практикада қолдану)
Америкалық ғалым Джон Дьюи (1859-1952) оқу іс-әрекет арқылы атты концепция ұсынды. Оның дидактикалық негізгі жүйелік принципін өзінің ізбасарлары әрі қарай дамытқан
1. Оқушылардың қызығушылығын есепке алу
2. Оқу іс-әрекеті арқылы (ойлау іс-әрекетін дамыту)
3. Таным және білім-қиыншылықты жеңе білу
4. Еркін творчестволық жұмыс және ынтымақтастық
Осы жүйені мына өлшем бойынша салыстырыңдар
Таблица-1
Өлшемдер
И.Ф. Гербарт жүйесі
Дж. Дьюи жүйесі
Оқытудың мақсаты
Оқытудың негізгі мазмұны
Мұғалімнің қызметі оның негізгі жұмыс түрлері
Оқушылардың іс-әрекеті
Кемшілігі
Жетістігі
№2 тапсырма. Дидактика көмегімен оқушылардың жеке басының ерекшеліктерін ескеруге болады. Осы проблеманы шешуде сабақ үстінде дидактикалық авторитарлық табиғатқа сәйкестік варианттарын ұсынып көріңіздер. Ол үшін оқу пәні, сынып, сабақ тақырыбын таңдап алыңыз, онда мұғалім не істейді, оқушылар не істейді соны көрсетіңіз.