Тестілер
1. Жекеленген пунктерге кіретіндер:
А) станциялар;
В) оздыратын пунктер;
С) жолдық бекеттер;
D) өткізетін бағдаршамдар;
Е) барлық аталған пунктер.
2. Құрамдағы вагондар тобының санына байланысты пойыздар бөлінеді:
А) бір топты, үш топты;
В) бір топты, топталған, екі топты;
С) бір топты, топталған;
D) бір топты, топталған, үш топты;
Е) екі топты, топталған.
3. Жұп нөмірлі пойыздар:
А) оңтүстіктен солтүстікке баратындар;
В) оңтүстіктен шығысқы және солтүстіктен батысқа баратындар;
С) батыстан шығысқа баратындар;
D) батыстан солтүстікке және солтүстіктен шығысқа баратындар;
Е) батыстан шығысқа және оңтүстіктен солтүстікке баратындар.
4. Станция деп, қондырғылары мен жол таралымдары бар жекеленген пункті атаймыз және төмендегідей оталарды атқарады:
А) техникалық, жүктік, коммерсиялық және жолаушылық;
В) жолаушылық және техникалық;
С) техникалық, жүктік және жолаушылық;
D) коммерсиялық, жолаушылық және техникалық;
Е) жолаушылық, жүктік және коммерсиялық.
5. Станция 1-ші сыныпты:
А) 41-75 балл;
В) 32-45 балл;
С) 75-85 балл;
D) 32-85 балл;
Е) 35-95 балл.
6. Жүктік оталарға жататындар:
А) арту;
В) түсіру;
С) артып-түсіру;
D) контейнерлер мен ұсақ жөнелтулерді сұрыптау;
Е) барлық аталған пунктер.
7. Коммерсиялық оталар:
А) арту;
В) түсіру;
С) сақтау және жүкті өлшеу;
D) экипировка;
Е) сұрыптау.
8. Жолаушылар отасына жататындар:
А) билет сату;
В) жолаушыларды отырғызу және түсіру;
С) пошталық-багаждық қызмет көрсету;
D) жолаушылар құрамдарын өңдеу;
Е) барлық аталған пунктер.
9. Бекітілген белгілерімен және нөмірі бар, бір немесе бірнеше іске қосылған локомотивтерімен, ұзындықтары мен массалары дөп келетін біріктірілген және жинақталған құрам:
А) вагон;
В) пойыз;
С) хоппер;
D) цистерна;
Е) локомотив.
10. Жолаушыларды және жүктерді тасымалдау көлемі және осыған дөп келетін орындалған жұмыс жолушыкм және т.км қай көрсеткішке келеді:
А) сапалық;
В) сандық;
С) динамикалық;
D) статикалық;
Е) жұмыстық.
11. Бір телімдіктен немесе сұрыптау станциясынан кем емес аралықты ешбір өңдеусіз өтетін пойыз:
А) телімдік;
В) шығаратын;
С) өткерме;
D) алыстық;
Е) жергілікті.
12. Айналым, ортатәуліктік жүріс және вагон мен локомотив өнімділігі, пойыздардың қозғалыс жылдамдығы, вагон жүктемесі қай көрсеткішке келеді:
А) сапалық;
В) сандық;
С) статикалық;
D) динамикалық;
Е) жұмыстық.
13. Ішінде пойыз құрамы туралы негізгі берілістері бар бекітілген пішіндегі парақ:
А) накладной;
В) натурный;
С) вагонный;
D) дорожный;
Е) ведомость.
14. Қалыпқа келтіру, өрттік, қар тазалайтын және жекеленген локомотивтер қай пойыздарға жатады:
А) кезексіз;
В) кезекті;
С) жедел;
D) жеделдетілген;
Е) жергілікті.
15. Жолаушылар пойызының жылдамдығымен қозғалатын және массасы мөлшерден аз пойыз:
А) жылдам жүкті;
В) жеделдетілген жүкті;
С) жедел жергілікті;
D) шығаратын;
Е) жеделдетілген алыстық.
16. Ортааралық стансалық телімдерге берілісті вагондардан құралған және осы стансаларда артылған және түсірілген вагондары бар пойыз:
А) шығаратын;
В) құрама;
С) берілісті;
D) өтпелі;
Е) транзитті.
17. Ортааралық стансадан немесе келтірме жолдардан шығарымдар жасайтын немесе жақын аралықтағы телімдік немесе сұрыптау стансаларына вагондар беретін пойыз:
А) шығаратын;
В) құрама;
С) берілісті;
D) өтпелі;
Е) шаруашылық.
18. Бір торапқа кіретін стансалар аралығында топ вагондардың берілісін жасайтын пойыз:
А) шығаратын;
В) құрама;
С) берілісті;
D) өтпелі;
Е) транзитті.
19. Стансаларды сумен жабдықтауда, құрылыстық жұмыстарда, жол жөндеуде және т.б. тасымал жасайтын пойыз:
А) шығаратын;
В) құрама;
С) берілісті;
D) өтпелі;
Е) шаруашылық.
20. Теміржолды қарқынды қолдану қандай көрсеткішпен сипатталады:
А) жүккернеулігі;
В) жылдамдық;
С) айналым;
D) жүгіріс;
Е) жүріс.
21. Аялдаған кезде екпін мен жай жүрудегі уақытты және жолдағы аялдамаларды есепке алмайтын пойыздың қозғалыс жылдамдығы:
А) телімдік;
В) маршруттық;
С) техникалық;
D) жүрістік;
Е) жылдамдық.
22. Екпін мен жай жүрудегі уақытты есепке алатын жылдамдық:
А) телімдік;
В) маршруттық;
С) техникалық;
D) жүрістік;
Е) жылдамдық.
23. Артып біткен кезден бастап келесі артып біткенге дейінгі орташа уақыт:
А) ортатәуліктік жүгіріс;
В) вагон айналымы;
С) вагон өнімділігі;
D) локомотив өнімділігі;
Е) пойыз айналымы.
24. Жөнелту бойынша жұмыстық паркінің бір физикалық вагонына келетін жүктің нетто орташа салмағы:
А) статикалық;
В) динамикалық;
С) статжүктеме;
D) жүктеме;
Е) арту.
25. Вагонның бір вагон-км вагон жүгірісіне келетін тасымалдау жұмысының тонна-км орташа саны:
А) статикалық;
В) динамикалық;
С) айналым;
D) жүгіріс;
Е) жүрістік.
26. Вагонның айналым уақытында бір тәулікте өтетін орташа км арақашықтық:
А) өнімділік;
В) айналым;
С) ортатәуліктік жүгіріс;
D) өзіндік құн;
Е) тиімділік.
27. Тәулікте жұмыстық бір вагон паркіне келетін, тонна-км нетто санымен не нәрсенің өнімділігі жазылады:
А) локомотивтің;
В) жүк вагонының;
С) вагонның;
D) дрезинаның;
Е) моторвагондық пойыздың.
28. Бір жолдық сызықта пойыздардың қиылысу мен басып озуына қызмет ететін жекеленген пункт:
А) басып озатын пункт;
В) станция;
С) разъезд;
D) жолдық бекет;
Е) блок участок.
29. Өзіндік жинақтау:
А) келгеннен кейін құрамдарын толық тарқату жасайтын пойыздар;
В) келгеннен кейін техникалық және коммерсиялық оталарды орындап, сол құрамында стансадан жөнелтілетін пойыздар;
С) жөнелтер алдында техникалық және коммерсиялық оталарды орындап, сол стансада жинақталған пойыз;
D) телімдік стансада жинақталған;
Е) сұрыптау стансасында жинақталған.
30. ДСЦ:
А) төбешік бойынша кезекші;
В) станциялық диспетчер;
С) айлалық диспетчер;
D) жөнелту паркі бойынша кезекші;
Е) жинақтау паркі бойынша кезекші.
31. Айла кезінде қандай максималды жылдамдықтарға рұқсат етіледі:
А) 3,15,25,40,60 кмсағ;
В) 3,20,35,45,50 кмсағ;
С) 3,15,25,35,55 кмсағ;
D) 5,20,30,45,60 кмсағ;
Е) 3,15,20,30,40 кмсағ.
32. Сұрыптау төбешіктерінде айлалық локомотивтер қозғалысына кім жетекшілік ете алады:
А) ДСПП;
В) ДСЦС;
С) ДСП;
D) ДСПФ;
Е) ДСПГ.
33. Локомотив вагондарымен жартылай рейс және рейс кезіндегі қозғалысын атаймыз:
А) рейс деп;
В) отцеп деп;
С) бос жүріс деп;
D) жұмыстық деп;
Е) жартылай рейс деп.
34. Айлалық жартылай рейсте қанша элемент:
А) 7;
В) 8;
С) 5;
D) 6;
Е) 3.
35. Айлалық жартылай рейстің ұзақтығы:
А) Тпр= А+Вмс;
В) Тпр=Амс+В;
С) Тпр=А-Вмс;
D) Тпр=Амс-В;
Е) Тпр=АВмс.
36. Екі жолдық сызықта пойыздардың қиылысуы мен басып озуына қызмет ететін жекеленген пункт:
А) басып озатын пункт;
В) станция;
С) разъезд;
D) жолдық бекет;
Е) блок участок.
37. Вагондарды жөндеу, техникалық және коммерсиялық қарауларды жасайтын, пойыздық бригада мен локомотивтерді ауыстыру пункті болып табылатын станция:
А) телімдік;
В) ортааралық;
С) жолаушылық;
D) жүктік;
Е) сұрыптаулық.
38. Берілістік, шығарымдық, жинақталған және телімдік пойыздырды және алыс жолға жүретін өтпелі пойыздарды жинақтайтын станция:
А) телімдік;
В) ортааралық;
С) жолаушылық;
D) жүктік;
Е) сұрыптаулық.
39 . Құрылыс және үлкен өнеркәсіптік кәсіпорын, жүктерді үлкен көлемде артып немесе түсіретін жерде орналасқан станция. Бұл станцияда артып-түсіргеннен басқа, келген құрамдарды өңдеу орындалады және жөнелту маршруттарын жинақтайды:
А) телімдік;
В) ортааралық;
С) жолаушылық;
D) жүктік;
Е) сұрыптаулық.
40. Жолаушыларға қызмет көрсетуге арналған станция. Оларды негізінен үлкен транзитті халқы көп жерде және жергілікті немесе қала маңындағы жолаушылар қозғалысы бар жерлерде салады:
А) телімдік;
В) ортааралық;
С) жолаушылық;
D) жүктік;
Е) сұрыптаулық.
41. Кем дегенде үш теміржол бағыты біріктірілген пунктерде, тармақтар және жалғандыратын сызықтары бар станциялар жиынтығы:
А) теміржол торабы;
В) парк;
С) алың;
D) тұйық;
Е) теміржол тұйығы.
42. Технологиялық үрдіс негізінде станция жұмыстарын ұйымдастырып, барлық жұмыстардың кеңінен дамуын қадағалап және станцияға салынған ауыртпалықтардың барлығына жауап беретін кім:
А) ДГП;
В) ДС;
С) ДСП;
D) ДНЦ;
Е) ДСЦ.
43. Пойыз құрамында, жекеленген пунктердің арасындағы перегондарда жылыжмалы құрамдардың қозғалыстары:
А) айлалық;
В) пойыздық;
С) сыртқы;
D) ішкі;
Е) перегондық.
44. Жылжымалы құрамның, топтың немесе жекеленген вагондардың және жеке локомотивтердің вагондар мен пойыздарды өңдеу үшін бағытталған барлық қозғалыстары, жүктерді арту немесе түсіруде және басқа да станциялық оталарды орындаудағы қозғалыстар:
А) айлалық;
В) пойыздық;
С) сыртқы;
D) ішкі;
Е) перегондық.
45. Жөнелту және қабылдау парктеріне шығатын жолдары бар және сұрыптау жолдарымен жалғанған тұйық жол:
А) созылмалы;
В) қабылдап-жөнелтетін;
С) артып-түсіретін;
D) түсіретін;
Е) қайта артатын;
46. Бір жолдан келесі жолға ауысып жүріс бағытын өзгертетін қозғалыстардың атауы:
А) жартылай рейс;
В) айлалық рейс;
С) пойыздық рейс;
D) пойыздық қозғалыстар;
Е) қозғалыстар.
47. Бір жолдық телімдегі максималды керегеннің атауы:
А) максималды;
В) сыймайтын;
С) бірегей;
D) бірегей емес;
Е) минималды.
48. Шектелген перегонның өткізгіштік қабілетін толық қолдануды қамтамасыз ететін пойыздар қозғалысының керегенінің атауы:
А) максималды;
В) сыймайтын;
С) бірегей;
D) бірегей емес;
Е) минималды.
49. Қозғалыстың екі бағытында да пойыздардың бірдей санын салуды қарастыратын керегеннің атауы:
А) пакетті;
В) пачкалы;
С) жұпты;
D) жұпсыз;
Е) бірегей.
50. Бағыттар бойынша пойыздардың әртүрлі санын салуды қарастыратын керегеннің атауы:
А) пакетті;
В) пачкалы;
С) жұпты;
D) жұпсыз;
Е) бірегей.
51. Автоблокировка кезінде блок-участокпен немесе перегондағы аралық бекеттермен шектелуде пойыздардың бірінің артынан бірін жіберудегі қозғалысты қарастыратын кереген:
А) пакетті;
В) пачкалы;
С) жұпты;
D) жұпсыз;
Е) бірегей.
52. Белгілі бір уақыт аралығында теміржолда орындалуы мүмкін аз мөлшерлі қозғалыс:
А) өткізгіштік қабілет;
В) тасымалдылық қабілет;
С) пойыздардың өтуі;
D) пойыздық жұмыс;
Е) вагондық жұмыс.
53. Келтірме жолда пойыздар мен вагондардың орын ауыстыру үрдістерін керегендік түрде көрсету:
А) пойыздар қозғалысының керегені;
В) тәуліктік жоспар-кереген;
С) түйіспе кереген;
D) орындалған кереген;
Е) жоспар-кереген.
54. Пойыздар қозғалысының керегені бекітіледі:
А) жол қызметінің бастығымен;
В) ЖАҚ ҰК "Қазқстан темір жолы";
С) жол бөлімшесінің бастығымен;
D) жол бастығымен;
Е) станция бастығымен.
55. Жолды нөмірлеуәлпісі және бағыттамалық ауыстырымдарды бекіту:
А) жол бастығымен;
В) ЖАҚ ҰК "Қазқстан темір жолы";
С) жол бөлімшесінің бастығымен;
D) станция бастығымен;
Е) жол қызметінің бастығымен.
56. ТРА құрастырады:
А) жол бастығы;
В) қозғалыс қызметінің бастығы;
С) станция бастығы;
D) жол бөлімшесінің бастығы;
Е) барлық аталған пунктер.
57. ТРА пішінін және оны құрастыру туралы нұсқауды бекітетін:
А) жол бастығы;
В) ЖАҚ ҰК "Қазқстан темір жолы";
С) станция бастығы;
D) жол бөлімшесінің бастығы;
Е) қозғалыс қызметінің бастығы.
58. Төбешік жанындағы паркте ағытымның басқа ағытымдағы вагонға тақалудағы және итеру арқылы айлалық жылдамдықтары:
А) 7кмсағ;
В) 9кмсағ;
С) 3кмсағ;
D) 5кмсағ;
Е) 10кмсағ.
59. Төбешіктері бар стансаларда вагондарды сұрыптауда айлалық жұмыстар, нұсқауға сай орындалуы қажет, оны бекітетін:
А) жол бастығы;
В) ЖАҚ ҰК "Қазқстан темір жолы";
С) станция бастығы;
D) жол бөлімшесінің бастығы;
Е) жол шаруашылығының бастығы.
60. Төбешік арқылы өткізуге болмайтын немесе өткізгенде ерекше қадағалауды қажет ететін жылжымалы құрамның тізімін бекітетін:
А) жол бастығы;
В) ЖАҚ ҰК "Қазқстан темір жолы";
С) жол қызметінің бастығы;
D) жол бөлімшесінің бастығы;
Е) станция бастығы.
61. Жүк пойыздарында адамдарды тасымалдау әлпісін бекітетін:
А) жол қызметінің бастығы;
В) ЖАҚ ҰК "Қазқстан темір жолы";
С) жол бөлімшесінің бастығы;
D) жол бастығы;
Е) станция бастығы.
62. Телімде пойыздар қозғалысын тек бір ғана адам басқаруы керек:
А) ДСЦС;
В) ДСПП;
С) ДСП;
D) ДНЦ;
Е) ДСЦ.
63. Ортааралық станцияларда қабылдап-жөнелтетін жолдарды уақытша жекеленген вагондармен немесе топталған вагондармен иелену, тек келесі адамның рұқсатымен атқарылу тиіс:
А) ДСП;
В) ДСПГ;
С) ДНЦ;
D) ДСПП;
Е) ДНЦО.
64. Жолсерігі бар пойызды станцияға шақыратын белгі арқылы енгізгенде немесе станция кезекшісінің арнайы рұқсаты болғанда қозғалыс жылдамдығы:
А) 20 кмсағ;
В) 25 кмсағ;
С) 5 кмсағ;
D) 10 кмсағ;
Е) 15 кмсағ.
65. Теміржол торабында жолаушылар және жүк пойыздарының рұқсат етілген максималды жылдамдықтарын бекітетін:
А) Жол бастығы;
В) ЖАҚ ҰК "Қазқстан темір жолы";
С) Жол қызметінің бастығы;
D) Қозғалыс қызметінің бастығы;
Е) Жол бөлімшесінің бастығы.
66. Вагондары алдына тіркелген пойыздың қозғалыс жылдамдығы:
А) 20 кмсағ;
В) 25 кмсағ;
С) 5 кмсағ;
D) 15 кмсағ;
Е) 30 кмсағ.
67. Жолаушылар пойызын дұрыс емес жолмен жөнелту тек ерекше жағдайда ғана болады, оған келесідей кезекшінің рұқсаты керек:
А) жол бойынша;
В) станция бойынша;
С) пойыздық диспетчердің;
D) жол бөлімшесі бойынша;
Е) өткелдер бойынша.
68. Жолда қауыпті және жүктердің сақталуына қауіп төнген коммерсиялық ақаулары бар вагондар болғанда және оларды құрамнан ағытпай жөндеуге болмайтын кезде, жүк қабылдайтын бұл вагондардың нөмірлерін пойыздан ағыту үшін атайды және оған жалпы пішіндегі келесідей акты жасайды:
А) ГУ-98;
В) ГУ-37;
С) ГУ-23;
D) ГУ-27;
Е) ГУ-77.
69. Үлкен қуатты сұрыптау төбешігі:
А) тәулігіне 2700 ваг. кем емес;
В) тәулігіне 1300 ваг. кем емес;
С) тәулігіне 2000 ваг. кем емес;
D) тәулігіне 3000 ваг. кем емес;
Е) тәулігіне 2500 ваг. кем емес.
70. Орташа қуатты сұрыптау төбешігі:
А) тәулігіне 1500 до 3000 ваг. кем емес;
В) тәулігіне 2000 до 3500 ваг. кем емес;
С) тәулігіне 1000 до 2000 ваг. кем емес;
D) тәулігіне 1000 до 2500 ваг. кем емес;
Е) тәулігіне 1500 до 3200 ваг. кем емес.
71. Кіші қуатты сұрыптау төбешігі:
А) тәулігіне 2500 до 3000 ваг. кем емес;
В) тәулігіне 2000 до 3700 ваг. кем емес;
С) тәулігіне 125 до 1000 ваг. кем емес;
D) тәулігіне 1000 до 1500 ваг. кем емес;
Е) тәулігіне 2500 до 3500 ваг. кем емес.
72. Жөнелту паркінде пойыз құрамасын өңдеу бойынша өзіндік жинақтау керегенінің пунктері нешеу:
А) 9;
В) 10;
С) 7;
D) 8;
Е) 6.
73. Егер вагонда бірінші цифр, яғни вагон тегі 4 болса онда бұл қандай вагон:
А) хопперлер;
В) цистерналар;
С) платформалар;
D) полувагондар;
Е) рефрижераторлар.
74. Жаздық жолаушылар пойыздарын енгізу және шығару кіммен іске асады:
А) жол бастығымен;
В) ЖАҚ ҰК "Қазқстан темір жолы";
С) жол қызметінің бастығымен;
D) жол бөлімшесінің бастығымен;
Е) станция бастығымен.
75. Қала маңындағы жолаушылар пойызының арақашықтығы:
А) 250 км дейін;
В) 300 км дейін;
С) 150 км дейін;
D) 200 км дейін;
Е) 100 км дейін.
76 .Жергілікті жолаушылар пойызының арақашықтығы:
А) 700 км;
В) 900 км;
С) 125 км;
D) 150 км;
Е) 175 км.
77. Мұндай нөмірлер қандай пойыздарда болады 6001-6998:
А) жергілікті;
В) телімдік;
С) өтпелі;
D) қала маңындағы;
Е) транзиттік.
78. Қалыпқа келтіретін және өрттік пойыздарда қандай нөмір болады:
А) 7001-7098;
В) 8001-8098;
С) 1001-1098;
D) 2001-2998;
Е) 2003-3001.
79. Осы пойыздардың қайсысы кезексізге жатады:
А) әскери;
В) жеделдетілген жүктік;
С) қар тазалайтындар;
D) жедел;
Е) транзиттік.
80. Барлық бағыттамалық тамақшалар үшін бағыттама алдындағы телімнің ұзындығы:
А) 8 м;
В) 9 м;
С) 6 м;
D) 7 м;
Е) 10 м.
81. Үдеуді өлшеу, салмақ өлшейтіндер және баяулататындар үшін оқшауланған телімнің ұзындығы келесіден кем болмауы керек:
А) 10,5 м;
В) 11,5 м;
С) 7,5 м;
D) 8,5 м;
Е) 12 м.
82. Моторвагондық жылжымалы құрамды төбешіктен жіберуге және итеруге бола ма:
А) ДСП рұқсатымен болады;
В) ДНЦ рұқсатымен болады;
С) болады;
D) болмайды;
Е) ерекше қадағалаумен болады.
83. Айлалық локомотивпен қиыртастық машинаны сұрыптау төбешігі арқылы өткізуге бола ма:
А) ДСПП рұқсатымен болады;
В) ДНЦ рұқсатымен болады;
С) болады;
D) болмайды;
Е) ДНЦО рұқсатымен болады.
84. Пойызға крытый бос вагонды ашық есігімен тіркеуге бола ма:
А) ДСПГ рұқсатымен болады;
В) ДСПФ рұқсатымен болады;
С) болады;
D) болмайды;
Е) ДС рұқсатымен болады.
85. Пойыздарға габариты жоқ жүктері бар платформаны тіркеуге бола ма:
А) болады, егер ондай вагондардың жүруі туралы ерекше нұсқау болса;
В) ДСЦС рұқсатымен болады;
С) болады;
D) болмайды;
Е) ДНЦ рұқсатымен болады.
86. Жарылғыш жүктері бар платформа мен полувагонды қатты жағармайы бар паровоздан жабу кем дегенде:
А) 5 вагон;
В) 6 вагон;
С) 3 вагон;
D) 4 вагон;
Е) 8 вагон.
87. ТРА қанша тармақты:
А) 6;
В) 7;
С) 4;
D) 5;
Е) 3.
88. Тарқату, жинақтау және жөнелтуде станция жұмысының жоспарын 4-6 сағаттық кезең бойынша құрастыратын:
А) ДСПГ;
В) ДСП;
С) ДСЦ;
D) ДСЦС;
Е) ДНЦ.
89. Екіжақтық сұрыптау станциясында ауысымның жұмысын басқаратын:
А) ДНЦ;
В) ДСЦС;
С) ДСП;
D) ДСПП;
Е) ДНЦО.
90. Тақ бағытты пойыздар кергенде қалай орналасады:
А) ДСП шешімімен;
В) бәрібір;
С) "төменнен жоғары";
D) "жоғарыдан төмен";
Е) ДНЦ шешімімен.