Бала әрекетінің бастау негізі

Скачать

7 Мектеп жасына дейінгі кезең

Нәрестенің негізгі ерекшелігі.
A. Жаңа тәжірибені игеру, мінез-құлық формаларына ие болу мүмкіндігінің шексіздігі.
B. Мінез-құлық формаларының көрінуі
C. Психиканың процестерінің ез жетілуі.
D. Қоршағн ортамен қарым-қатынасқа түсуі.
E. Заттармен қарым-қатынас.

Жаңа туған кезең мен нәрестелік кезең арасындағы шекара.
A. Жандану комплексі
B. Шартсыз рефлекстерінің пайда болуы.
C. Сөйлеудің пайда болуы.
D. Бала тік тұрып,жүруі
E. Дағдарыс

Бала дамуындағы жеке-даралық психологиялық сапаларға:
A. Қызығушылық, мінез-құлық белгілері,қабілеттілігі
B. Қабылдауы, қызығушылығы, мінез-құлық белгілері
C. Қызығушылық мінез-құлық белгілері, зейіні
D. Ойлауы.
E. Қабілеттілігі

Бала дамуындағы психикалық тежелуге әкеп соғатын факторлар.
A. Дұрыс жетілмеу
B. тұқым қуалайтын аурулар
C. Туу үстіндегі зақымдар.
D. Аталған жауаптардың барлығы дұрыс.
E. Қарым-қатынастың жеткіліксіздігі

Жаңа туған нәрестеде қорғаныш реакциясынан басқа тітіркендіргішпен жанасу реакцияасын байқауға болады. Сол реакцияны атаңыз.
A. Жармасу рефлексі
B. Бағдарлау, тамақтану.
C. Ему рефлексі.
D. Бағдарлау рефлекстері
E. Барлығы дұрыс.

Форма мен көлемді көзбен қабылдау бала дүниеге келгеннен кейінгі қай айында пайда болады.
A. 8-айында.
B. 6-айында
C. 11-айында
D. 1,5-айында
E. 2-айында

Заттың іс-әрекетті дамыту және сөйлеуді үйрену бала психикасының дамуын анықтайтын ерте балалық шақтың негізгі жетістігі.
A. Тік жүру.
B. Заттық іс-әрекеттің дамуы
C. Сөйлеп үйрену
D. Тістерінің болуы.
E. Ойнауы.

Іс-әрекеттің өкілді түрі
A. Жапсыру
B. Сурет салу
C. Құрастыру
D. Қию
E. Барлығы дұрыс

Рольдік ойынның алғы шарттары
A. Заттармен әрекеті.
B. Басқа балалармен қарым-қатынасқа түсу, сөйлеудің дамуы,ойлау қабілетінің кенеюі
C. Өзін басқа біреудің есімімен атау,қиялының дамуы,өзбеттілікке үйрену.
D. Заттың атын өзгерту, бала іс-әрекетін үлкендермен теңестіру басқа біреудің іс-әрекетін қайталау.
E. Рольдерді бөлу.

Баланың сөйлеуі үлкендердің сөйлеуіне ұқсамауын қалай атаймыз.
A. Рефлексиялық сөйлеу
B. Тұтығып сөйлеу
C. Автономиялық сөйлеу
D. Эгоцентрикалық сөйлеу
E. Адекватты сөйлеу

Нәрестелік кезеңдегі қарым-қатынастың бірінші белгілерін жазды.
A. М.Лисин.
B. Э.Пикнер.
C. М.Кистяковский.
D. Р.Спити.
E. А.Джерсилд

Бірінші нәрестелік ішкі кезең аса қарқындап дамумен сипатталады:
A. Ойлау.
B. Қозғалыс.
C. Сөйлеу.
D. Сенсорлық жүйе.
E. Ес

Нәрестенің сөзді меңгеру алғы шартының қалыптасуының екінші этапы қалай:
A. Гуілдеу.
B. Өзіндік еліктеу.
C. Гукілдеу.
D. Былдыр.
E. Еліктеу.

Негізгі сенсорлы және моторлы құрылым адаптациясымен сипатталатын, Ж.Пиаже бойынша сенсомоторлы интеллект даму сатысы қай жасқа келеді.
A. 8-ден 12-айға дейін.
B. 1-ден 4-айға дейін.
C. 4-тен 8-айға дейін.
D. 0-ден 1-айға дейін.
E. 12-ден18-айға дейін

Бұл іс-әрекетке нәрестелік кезеңнің негізгі психологиялық жаңадан пайда болған түрлері шығып дамиды.:
A. Ұстау.
B. Манипуляциялау.
C. Заттық іс-әрекет.
D. Эмоциялық тікелкй қарым-қатынас.
E. Ойын

Нәрестеде (М.Денисов бойынша) жаңалыққа реакция қашан пайда болды:
A. 5-ай.
B. 2-ай.
C. 6-ай.
D. 4-ай.
E. 8-ай.

Нәрестелік жастың негізгі жаңадан пайда болған түрлерін бөліп көрсет:
1.жүру, 2.құралды әрекет, 3.сөйлеу, 4-сананың белгілік, символдық қызметі.
A. 1,2,3.
B. 1,3
C. 3,4.
D. 1,4.
E. 2,3,4.

Балдырған жаста дамудың әлеуметтік жағдайы мынадай,(жетіспегенін қою): "бала - ... - үлкен адам"
A. Зат.
B. Әрекет.
C. Белгі.
D. Сөз.
E. Ойын.

Іс-әрекет теориясы бағытында, балдырған жастағы баланың көрнекі қимылдық ойлауының дамуын қай отан психологы құрастырды:
A. Г.Розгенград-Пупко
B. П.Гальперин
C. Н.Швачкин
D. Д.Эльконин
E. С.Новоселова

3 жастағы дағдарысты алғаш кім баяандады(,,Үш жастағы баланың жеке басы туралы,,) жұмыс:
A. Н.Мещерякова
B. В.Штерн
C. Э.Келер
D. А.Менчинская
E. М.Кечки

Балдырған жастағы баланың психикалық дамуы үшін ерекше маңызды болып табылады:
A. Ойынды әрекет.
B. Продуктивті қызмет.
C. Құралды әрекет.
D. Бағдарлау әрекет.
E. Ақыл-ой қызметі

Балдырған жастағы бала іс-әрекетте орын басатын заттардың мағынасын(жете)саналы түрде жете түсінеді:
A. Бейнелі іс-әрекет.
B. Заттық іс-әрекет.
C. Қарым-қатынас.
D. Ойын.
E. Оқу әрекеті.

Балдырғандық жастағы баланың бейнелі іс-әрекетінің бастамасы болып табылады:
A. Ниетін ауызша тұжырымдап айту.
B. Графикалық шаблонның пайда болуы.
C. Қарындаш қызметін меңгеру.
D. Графикалық образдың пайда болуы.
E. Шимайлай жазудың пайда болуы.

Қандай іс-әрекет түрінде мектепке дейінгілердің зейін тұрақтылығы жоғары болады:
A. Шығармашылық ойын.
B. Еңбек қызметі.
C. Оқу әрекеті.
D. Іс-әрекеттің продуктивті түрлері.
E. Құрастыру.

Мектепке дейінгі жас дамуы үшін сензитивті:
A. Көрнекі-бейнемен ойлау.
B. Дерексіз ойлау.
C. Көрнекі-қимылдық ойлау.
D. Ауызша-логикалық ойлау.
E. Ұғымдық ойлау.

Мектепке дейінгі жаста естің қай түрі басым болады:
A. Ықтиярсыз.
B. Есту.
C. Эйдетикалық.
D. Ықтиярлы.
E. Көру.

Мектепке дейінгі баланың қиялы, іс-әрекеттің қай түрінде жиналады:
A. Ойын.
B. Оқу.
C. Еңбек.
D. Продуктивті.
E. Заттық.

Мектепке дейінгі жаста көптеген бала сұрақтарының пайда болуы мінез-құлықтың қай мотивімен байланысты:
A. Танымдық мотив.
B. Балалардың үлкендер дүниесіне қызығушылығы
C. Қоғамдық мотив.
D. Адамгершілік мотиві.
E. Жарыспалы мотив

Мектепке дейінгі жас балаларына келесі жоғары сезімдер тән:
A. Барлық аталғандар.
B. Эстетикалық.
C. Моралды.
D. Интеллектуалды
E. Бұл сезімдер оларға тән емес.

Өзінің әсері мен біліміне қайшы болса да, көпшіліктің пікіріне бағыну,бұл:
A. Конфорумдылық.
B. Өзін-өзі бағалау.
C. Мотивтердің қатар бағынуы.
D. Интериоризация.
E. Мойындауға талаптану.

Мектепке дейінгі жастағы балалардың еркелігі мен қыңырлығының пайда болуы мінез-құлықтың қай мотивімен байланысты:
A. Намыстану және өзін таныту мотивтері.
B. Жарыспалы мотив.
C. Адамгершілік мотиві.
D. Танымдық мотив.
E. Қоғамдық мотив.

Мектепке дейінгі жаста сені және сенің мінез-құлқынды қоршағандар қалай бағалайтыны жайлы саналы түрде түсінуі қалыптасады,бұл:
A. Рефлексия.
B. Эмпатия.
C. Өзін-өзі бағалау.
D. Мотивтер иерархиясы.
E. Конфорумдылық.

Негізгі мектеп пәндері бойынша білімнің бар болуы, бұл:
A. Мектепке арнайы даярлық.
B. Мектепке ерікті даярлық.
C. Мектепке мотивациялық даярлық.
D. Мектепке жалпы даярлық.
E. Мектепке интеллектуалдық даярлық.

Мектепке дейінгі жастың негізгі психологиялық жаңадан пайда болған түрін бөлу:
A. барлық аталғандар.
B. Бірінші этикалық инстанцияның пайда болуы.
C. Мотивтің пайда болуы.
D. Ықықты мінез- құлықтың пайда болуы
E. Бүтін бала дүниетанымының бірінші схематикалық тұрпатының пайда болуы.

Баланың мектепке оқуына даярлық мәселесін қай зерттеуші зерттеді:
A. барлық аталғандар.
B. Е.Е.Кравцова.
C. К.Н.Поливанова.
D. Д.В.Эльконин
E. Н.И.Гуткина

Мектепке жалпы даярлыққа қосылады, артығын ал:
A. Арнайы даярлық.
B. Дене даярлығы.
C. Ерікті даярлық.
D. Интеллектуалдық даярлық.
E. Эмоциялық

Интеллектуалды даярлыққа не қатысты екенін атау:
A. Оқу әрекетінің дағдалары.
B. Ынталық.
C. Мінез- құлықты басқару іскерлігі.
D. Мотивтердің қатар бағынуы.
E. Бірлесіп әрекеттесу іскерлігі.

Үш жастағы дағдарыстың (Э.Келер) маңызды симтомын бөліп ал:
A. Барлық жоғарыда аталғандар
B. Өз ерікімен болу.
C. Қарсылық.
D. Үлкендердің мәнділігін жою.
E. негативизм.

Ойынның негізгі құрылымдық компоненттерін бөліу, артығын ал:
A. Байланысты әрекеттер.
B. Ойындық әрекеттер
C. Роль.
D. Ереже.
E. Сюжет.

Сюжеттік - ролдік ойынның негізгі құрылымдық компоненті не болып табылады:
A. Роль
B. мазмұн.
C. Атрибут.
D. ойындық әрекет.
E. Сюжет.

Тапсырма еңбек әрекеті болады, егер:
A. Балалар нәтижесі мақсатты бағытталумен ұмтылса.
B. Балаларда белгілі бір білім болса.
C. Басқалармен бірігіп әрекеттесе алса.
D. Өзінің мінез - құлқын саналы түрде реттесе.
E. Уақытты бөле алады.

Бала суреті символизмнің интеллектуалистикалық теориясының ізбасарларын ата:
A. В.Штерн, Д.Селли.
B. К. Ричи.
C. Ф.Фребель, И.Люкс.
D. Р.Арнхейм.
E. Э. Мейман.

Баланың суретіне , үйреншікті графикалық бейнелердің бекуі, бұл:
A. Графикалық шаблондардың жасалуы.
B. Елестету бойынша салу.
C. Суретте индивидуалдық жол ұстау.
D. Қарындаш қызметін игеру.
E. Заттың өзіне қарап салу.

Мектепке дейінгі жастағы баланың оқу қызметінің негізгі мақсаты:
A. Қоршағандар жайлы білім жүйесін меңгеру.
B. танымдық қызығулардың дамуы.
C. Оқи алу іскерлігін меңгеру.
D. сыртқы нәтижелерді алу.
E. тәртіптілікті дамыту.

Бала мен ересек адамдардың өзара қарым - қатынасының дамуында болатын объективті құбылыс:
A. 3 жас дағдарысы.
B. 1 жас дағдарысы.
C. 7 жас дағдарысы.
D. 4 жас дағдарысы.
E. 2 жас дағдарысы.

Ерте сәбилік шақ тілді дамыту үшін қандай кезең болып табылады:
A. Сезімтал (сензитивті) кезең.
B. Сенсорлық.
C. Қолайлы.
D. адекваттық.
E. Қарым - қатынастық.

Үлкен адамдарға қараған нәрестенің ерекше эмоциялық реакциясы, бұл:
A. Жандану комплексі.
B. Құлақ тігу.
C. Гуілдеу.
D. Көз қадау.
E. Бағдарлау рефлексі.

Нәрестенің сөйлеуді меңгерудегі алғы шарттарының қалыптасуындағы бірінші этап, бұл:
A. Гулікпе.
B. Былдыр.
C. Гуілдеу.
D. Өзіндік еліктеу.
E. Жаңа сөздер жасау.

Ересек адам баланың қолына зат қояды, ал бала оны ұстап қалуға тырысады, бұл:
A. Ұстау.
B. Жармасу (Жабысу)
C. Манипуляциялау.
D. бағдарлау.
E. Құралды әрекет.

Баладағы ырықты зейін қалай қалыптасады:
A. тәрбиешінің жаттықтыруы арқылы.
B. Туа пайда болатын зейін түрі.
C. Бала өзбетті дамытады.
D. Құрдастары әсерінен.
E. Жүре пайда болады

8 Мектеп жасына дейінгі танып үрдістері.

Төмендегілердің ішінен баланың ырықсыз зейінін ата:
A. Қатты дыбыс шыққан жаққа баланың басын бұрып қарауы.
B. Баланың кітаптағы әріптерді оқуы.
C. Тәрбиешінің қойған сұрағына жауап беріп жатқан досының сөзін тыңдауы.
D. Тәрбиешінің сұрақ қоюы.
E. Барлық жауап дұрыс.

Бірнеше рет қайталау нәтижесінде , балада қандай әрекет қалаптасады:
A. Дағды.
B. Іскерлік.
C. Дарындылық
D. Ептілік.
E. Икемділік.

Бала кеңістіпке қай кезде жақсы бағдарлана алады?
A. Жүруді үйренгеннен кейін.
B. Сөйлеуді үйренгеннен кейін.
C. Есту мүшесі дамығаннан кейін.
D. Ойлау процессі дамуынан кейін.
E. Барлық жауап дұрыс.

Инвариант дегеніміз не:
A. Баланың аз өзгеретін қасиеттері.
B. Бір жастан екінші жасқа көшкенде баланың ұмытылып қалатын қасиеті.
C. баланың өзгеретін қасиеттері
D. Баланың өзгермелі қасиеттері.
E. Баланың тұрақсыз қасиеттері.

Мектепке дейінгі жастағы бала затты тұтас қабылдай ма, әлде жеке бөліктерін қабылдай ма:
A. Жағдайға байланысты өзгеріп отырады.
B. Тұтас.
C. Жеке бөліктерін.
D. Кейде тұтас, кейде жеке бөліктерін.
E. Барлық жауап дұрыс.

Ойын сөзі еврейлерде қандай мағына береді:
A. Күлкі, сықақ.
B. Жеңцл, баяу қозғалғыс.
C. Қуану, шаттану.
D. Қозғалу, іс - әрекет.
E. Ерігу, бос уақыт өткізу

Картинкада не бейнеленгендігін сипаттап айтып беру қай жасқа тән:
A. 6-9 жас.
B. 2-6 жас.
C. 9-10 жас.
D. 11-12 жас.
E. 12-13 жас.

Нәрестедегі туа берілетін шартсыз әрекетке не жатады:
A. сору,іліну,қармау, күлу, жылау.
B. қасық ұстау,ренжу, сору.
C. тану,қарау,жүру.
D. жылау,қоршаған ортаны тану.
E. керілу,ойнау,заттармен әрекет жасау.

Мектепке дейінгі жастағы баланың зейінің басым түрі:
A. ырықсыз.
B. ырықты
C. үйреншікті.
D. барлығы бір деңгейде.
E. ешқайсысы

Мектепке дейінгі жастағы баланың қиялының жақсы дамыған түрі:
A. шығармашылық.
B. қайтадан жаңғырту.
C. типтік образ жасау.
D. армандау.
E. түс.

Бала қарапайым ,яғни натуралды ойдан, мәдени, ұғым арқылы ойлануға көшу кезеңі:
A. бастауыш мектепке келгенде.
B. балабақшаға келгенде.
C. қоғамдық ортаға барғанда.
D. орта мектеп оқушысы болғанда.
E. жеткіншек кезінде.

Бала отбасында практикалық іс-әрекеттерді ғана орындаумен (мысал;үй жұмысын орындауға көмек) шектелсе, оның қай жағы дамымай қалады?
A. танымдық сферасы.
B. теориялық тәжірибесі.
C. қимыл-қозғалысы.
D. ақыл-ойы.
E. практикалық жағы.

Баланың психикалық дамуындағы дағдарыс кезеңдері:
A. 1,3,7 жастарда.
B. 1,5,6, жастарда.
C. 1,3,8 жастарда.
D. 1,5,2 жастарда.
E. 1,8,4 жастарда.

Саналы эмоция (ұят,ар) қай кезеңде қалыптасады?
A. 18-20 айда.
B. мектепке дейінгі кезеңде.
C. 2,5-3 жаста.
D. 2-3 айда.
E. 0-2 айда.

Мектепке дейінгі жастағы бала айтады:"Ол қалай тебеді! Ол құлап қалды... Сонда бәрі жүгіреді,ол солай жылап тұр." Бұл сөйлеу қалай аталады:
A. контекстік.
B. түсіндірме.
C. ситуациялық.
D. жоспарлай.
E. автономды.

Сөздің дыбыстық анализін шығару іскерлігі:
A. Фонематикалық есту.
B. сөйлеудің ауызша құрамы саналы түрде жете түсену.
C. Сөздің белгілік қызметі.
D. Сөйлеудің грамматикалық құрлымын меңгеру.
E. Символдық қызмет.

Баланың болмысқа қарым- қатынасы:
A. Әлеуметтік қоғамдық қарым-қатынас.
B. Ата-анасымен қарым-қатынас.
C. Табиғи ортамен қарым-қатынас.
D. Балалардың өзара қарым-қатынасы.
E. Ойыншықтармен байланысты қарым-қатынас.

Өзіндік жетістікке жету кезеңі:
A. 1,5 жастан кейін.
B. 6 ай .
C. 3 жастан кейін.
D. 5 жас.
E. 0-2 ай

Ащы кәмпит феномені А.Н. Леонтьевтің пайымдауы қай кезеңге қатысты?
A. Мектепке дейінгі кезең.
B. Нәрестелік кезең.
C. Жеткіншектік кезең.
D. Жас- өспірімдік кезең.
E. Жаңа туған кезең

Сезімділік аумағының күшейу кезі.
A. Жеткіншектік кезеңде.
B. Мектепкі дейінгі кезеңінде.
C. Кіші мектептік кезеңінде.
D. Жас- өспірімдік кезең.
E. Жаңа туған кезең.

Қай кезеңде бала жағдайға байланысты ғана әрекет етпей, бейне әсерінен де әрекетке түседі.
A. 2 жастан кейін.
B. 3 жас дағдарыс кезеңнен кейін
C. 2,5 -3 жас кезінде.
D. 4-6 айында.
E. 1 жаста.

Мектеп жасына дейінгі бала әрекетіне ықпал ететін сұрақ...
A. Бұл не?
B. Еліктеу.
C. Қызығу.
D. Еңбек.
E. Ойын.

Нәрестенің дүнинге келгендегі бастапқы сезімі.
A. Теріс сезім
B. Оң сезім.
C. Ешқандай сезім болмайды.
D. Жағымды сезім.
E. Тітркену сезімі.

Баланың қоршаған ортаға деген қатынасының дифференциалануы:
A. 1 жастың аяғына таман.
B. 0,5 жас ортасында.
C. 3 жастың басында
D. 0-2 айдан кейін.
E. 5 жасқа таман.

Баланың ақыл- ойының дамуының ең басты кезеңі:
A. Ерте сәбилік шақ.
B. Мектепке дейінгі шақ.
C. Нәрестелік шақ.
D. Жеткіншек шақ.
E. Жас- өспірімдік шақ.

Синкретизім бұл;
A. Балат затты бір мағыасыз бөлігі арқылы қате қабылдауы.
B. Заттың түсін ажырата алмау.
C. Заттың формасынан бұрын түсін қабылдау.
D. Заттың түсінен бұрын формасын қабылдау.
E. Заттың формасын ажырата алу.

Екі ,бес жастағы бала бірнеше бейне салынған картинаны қабылдауы:
A. Картинадағы бейнелерді жеке-жеке қабылдайды.
B. Картинаның мазмұнын түсінеді.
C. Картинадағы бейнені сипаттап береді.
D. Картинаны тұтас қабылдайды
E. Картинаның түсін қабылдайды.

Мектепке дейінгі жастағы баланың зейінінің тұрақтылығының байланысы:
A. Темпераментіне.
B. Тәрбиесіне.
C. Біліміне.
D. Дамына.
E. Қызығуына.

Интроспекция бұл;
A. басқа адамдардың берген бағдарына санасыз түрде сын айтпай бағыну.
B. психологиялық кеңістіктің тәуелсіздігі.
C. өзін "жетілдіруге" ұмтылу.
D. саналы түрде басқа адамның бағдарын ұстану.
E. өзіне ғана бағытталған қатынас.

Гиперопека бұл;
A. балаға шамадан көп көңіл бөлу.
B. баланы қараусыз қалдыру.
C. жетім баланың тәрбиесі.
D. балаға көңіл бөлмеу.
E. шешесі жоқ баланың тәрбиесі.

Эмоционалды децентрация - бұл:
A. өз сезімдеріне көңіл аудармай, басқа адамның позициясын ұстау, эмпатияның болуы.
B. өз эмоцияларына көңіл бөле алмау.
C. басқа адамдардың эмоционалды күйіне көңіл бөлу.
D. жағымсыз көңіл бөлу.
E. эмпатияның болмауы

Аландаушылық (Л.С.Выготский бойынша) бұл.
A. жеке адам және ортаның өзара әрекеттесу бірлігі, баланың белгілі бір болмысқа ішкі қатынасы.
B. өмірлік дағдарыстарды эмоционалды жеңу.
C. жағдайларға эмоционалды қатынас.
D. эмоционалды қорқыныш .
E. эмоционалды көңіл-күй.

Эриксон бойынша дағдарыстан бір қалыпты сәтті өтуі неге әкеледі:
A. жеке адамның жаңа қасиеттерге ие болуына
B. дау-дамайдың жоғарғы кезеңге өтуіне
C. жаңа дау-дамайдың туындауына
D. дау-дамайдың жойылуына
E. жеке адамның жағымсыз қасиеттерге ие болуына

Л.Н.Леонтьев сипаттаған "Горькая конфета" феномені қай жас кезеңге тән;
A. мектепке дейінгі жасқа.
B. 3 жас дағдарысына.
C. жеткіншектік жасқа
D. 1 жасқа тән.
E. ерте жасөспірімдік шаққа.

Тітіркендіргішті контактіге бағытталған нәрсе реакциялары, бұл:
A. Бағдарлау рефлексі.
B. Тамақ бағдарлау рефлексі.
C. Қорғаныш рефлексі.
D. Ему рефлексі.
E. Жармасу рефлексі.

Сәбидің атовизмдік рефлекісін ата:
A. Жармасу.
B. Қорғаныш.
C. Бағдарлау.
D. Ему.
E. Тамақ бағдарлау.

Даму психологиясының ғылым ретінде даму сатысында методологияның неше деңгейін көрсете аламыз:
A. 3.
B. 5.
C. 2.
D. 4.
E. 6.

Ж.Пиаже (1896-1980) тұжырымдамасына сәйкес барлық балалар:
A. ойлаудың барлық кезеңдерін өтеді.
B. ойлаудың барлық кезеңдерін өтпейді.
C. ақылды болып туады.
D. әлсіз.
E. эмоциялы.

Неге олай?, неге бұлай? сұрақтарымен белсенділік танытушы жас кезкңі
A. 3-4 жас аралығы
B. 5 жастағы
C. 7 жастағы
D. 1-3 жас аралығы
E. 6 жастағы.

Блалық шақта өрбитін ерік қасиеттерін қалыптастырушы негізгі әлеуметтік фактор-
A. отбасы
B. қоршаған орта
C. нәсілдік
D. мектеп
E. қоғамдық мекемелер.

Жеке тұлғаның өзара карым-қатынас сферасы мен іс-әрекеттегі орны мен рөлін иемдену :
A. әлеуметтену
B. өзіндік өзектілену
C. өзіндік сана
D. индентификация .
E. рефлексия деп аталады

Қарым-қатынас жеткіліксіздігі:
A. госпитализм.
B. авторитарлық.
C. қамкоршылық.
D. тайталастық.
E. конформдылық.

Әрекетті игеру максатында оны саналы түрде қайталау:
A. жаттығу.
B. әдет:
C. іскерлік.
D. дағды.
E. бағдарлаушылық әрекет.

Әдетге мектепке дейінгілердің ойынында көрініс беретін және тек өзіне бағытталған сөйлеу:
A. эгоцентрикалық.
B. суырып салма.
C. аффективті.
D. сырттай.
E. іштей сөйлеуі.

Өзіндік өзектілік, өзіндік даму, өзін жетілдіру мен адамның қажеттіліктерінің иерархиясы туралы гуманистік
теория авторы:
A. Маслоу.
B. Юнг.
C. Торндайк.
D. Фрейд.
E. Бине.

Сәбиге бір зат оған аса қажетті болғандықтан емес, оған аса қажет емес болғандықтан қасарысу:
A. қырсықтану
B. қиқарлық
C. қасарысу
D. өшпенділік
E. табиғи қасиет.

1 жастағы баланың сөздік қоры:
A. 30.
B. 50
C. 20
D. 70
E. 40-100

3-4 жастағы бала ертегіні тыңдағанда қайсына басты көңіл бөледі:
A. Кім айтып отыр.
B. Қай жерде айтып отыр.
C. Қалай айтып отыр.
D. Не айтып отыр.
E. Не үшін айтып отыр.

Эгоцентрикалық сөйлеу деген не?
A. Баланың сыбырлап сөлеуі
B. Баланың іштей сөйлеуі
C. Баланың досына бағытталған сөзі
D. Баланың сөйлеуінің бұзылуы
E. Диалогтік сөйлеу

Мектепке дейінгі жастағы көптеген бала сұрақтарының пайда болуы іс - әрекеттің қандай мотивімен байланысты:
A. танымдық мотивтер.
B. Үлкендер әлеміне баланың қызығушылығы.
C. Қоғамдық мотивтер.
D. Адамгершілік мотивтер.
E. Бәсекелестік мотиві.

9. Мектепке дейінгі шақта ойлау мен естің дамуы.

Балалардың психологиялық даму ерекшеліктерін зерттейтін ғылым саласы:
A. Бала психологиясы
B. Зоопсихология
C. Жалпы психология
D. Физиология
E. Жас ерекшелік психологиясы

Балалар психологиясының негізгі міндеті:
A. Даму заңдылықтарын анықтау
B. Қоршаған ортамен қарым - қатынасын анықтау
C. Басқа ғылымдармен байланысты анықтау
D. Ата - аналармен қарым - қатынасын анықтау
E. Мұғалімдермен жұмыс түрлерін күшейту

Баланың жеке басының қалыптасуы басталатын шақ:
A. Сәбилік және мектеп жасына дейінгі шақ
B. Жеткіншектік кезең
C. Қарттық шақ
D. Жас өспірімдік шақ
E. Қыз, бозбалалық шақ

Балалар психологиясы ғылым саласын тірек етеді:
A. Жалпы психология
B. Медицина
C. Философия
D. Анотомия
E. Тарих

Балалар психологиясы қай ғылым саласы жетістіктерін үнемі пайдаланады:
A. Жас ерекшелік анотомиясы мен физиологиясы
B. Тарих
C. Өнер
D. Мәдениет тану
E. Философия

Баланың дамуын сипаттайтын факторларды анықтау тәсілдері:
A. Балалар психологиясының зерттеу әдістері
B. Балалар психологиясының құралдары
C. Балалар психологиясыныңі формалары
D. Балалар психологиясының мазмұны
E. Балалар психологиясының нәтижесі

Жалпы психологиялық заңдылықтарды айқындаға мүмкіндік беретін психиканы зерттеудің негізгі әдісі:
A. Генетикалық әдіс
B. Эксперимент
C. Бақылау
D. Тест
E. Әлеуметтік өлшем әдісі

Туа біткен ерекшеліктер қай даму бағыттарына тән:
A. биогенетикалық бағыт
B. Бихеваризм
C. Гаштальтпсихология
D. Социогенетикалық бағыт
E. Социобиогенетикалық бағыт

Бала дамуының психологиялық, физиологиялық, биологиялық концепцияларының құрастыратын сала қайсысы:
A. педалогия
B. психодиагностика
C. педагогика
D. логопедия
E. Физиология

Балалар психологиясы мөлшермен қай ғасырда пайда болды:
A. ХХ- ғасырдың басында
B. ІХ - ғ басында
C. ХІХ ғ аяғында
D. ХХ ғ аяғында
E. ХҮІІІ басында

Психикалық дамудағы ғылыми тұрғыдан тану ерекшеліктері:
A. Объективтілік
B. Субъективтілік
C. Концептуалдық, валидтілік
D. Жарымдылық
E. Обективтілік және субъективтілік

Даму психологиясы пәні бұл:
A. Онтогенездің әртүрлі кезеңдерінде адамның психикалық даму ерекешліктері
B. психикалық функциялардың дамуы
C. Адам психикасы
D. психикалық құбылыстардың даму ерекшеліктері
E. Оқыту мен тәрбие заңдылықтары

Адаму психологиясына кіреді:
A. Балалар психологиясы
B. Жалпы психология
C. Жекелей ерекшеліктер психологиясы
D. Педагогикалық психология
E. когтитивті психология

Ұзақ ауқытқа созылатын балаларды "ұзына бойлай" зерттеу әдісі:
A. Лонгютидтік
B. Бақылау
C. Эксперимент
D. Тест
E. Социометрия

Балалардың психикалық даму заңдылықтарын анықтауға үлес қосқан ғалымдар:
A. Ж.Пиаже, В.Штерн, Н.Ладыгина
B. Л.С. Выготский, В.А.Сухомлинский
C. А.С.Макаренко, В.Штерн
D. В.А.Пидкасистный, С.Л.Рубинштейн
E. Ж. Пиаже, С.Л.Рубинштeйн

Маймыл мен өз баласына зерттеу жүргізе отырып бала мен жануарлар балалары дамуының ерекшеліктерін салыстырған ғалым:
A. Н.Н.Ладыгина
B. А.Н.Гвоздев
C. В.Штерн
D. Ж.Пиаже
E. А.Д.Павлова

Өз ұлының тілі шығуын сегіз жыл бойы бақылап осы негізде Балада орыс тілінің грамматикалық қалыптасуы атты кітап жазған:
A. Н.Гвоздев
B. Ж.Пиаже
C. В.Штерн
D. Н.Н.Ладыгина
E. А.Д.Павлова

Фактыларды алғаш рет жинақтаудағы тиімді әдіс:
A. Бақылау әдісі
B. Эксперимент әдіс
C. Анкета әдісі
D. Лабораториялық эксперимент әдісі
E. Социометрия әдісі

Балаларды білімі мен іскерлігі жағынан , жалпы ақыл-ойының даму дәрежесі төмен жекеленген психикалық процестері мен сапаларының дамуын салыстыруда қолданылатын әдіс:
A. Тест әдісі
B. Социометрия әдісі
C. Анкета әдіс
D. Әңгімелесу әдісі
E. Іс-әрекет нәтижелерін зерттеу

Балалардың жалпы ақыл-ойының даму дәрежесін анықтауға арналған тестер:
A. Интелектуалдық тестер
B. Іс-әрекет нәтижелерін зерттеуге арналған тестер
C. Қарым-қатынасты зерттеуге арналған тестер
D. Танымдық тестер
E. Проективтік тестер

Ұжымда немесе топта өзара қарым-қатынасты зерттеуге жүмкіндік беретін психологиялық әдісі:
A. социометрия
B. тест
C. анкеталау
D. интервью
E. әңгімелесу

Алдын-ала максат тұтып дайындалган сүрақтарга жазбаша жауап алу аркылы, объект туралы қызыктырған акпаратты алуға көмектесетін психологияның әдісі не:
A. анкета
B. тест
C. социометрия
D. интервью
E. әңгіме

Болашақта даму мүмкіндігін болжау мақсатында адамның өмірлік жолын, ата-анасымен туыстарын, оларға мәнді жеке құндылықтарды зерттеу негізінде жүргізілетін психологиялық зерттеу не:
A. биографиялық әдіс
B. интроспекция
C. қателер және оны жөндеу әдісі
D. генетикалық
E. егіздер

Егіздерді онтогенетикалық дамуын әртүрлі әлеуметтік ортаның әсеріне байланысты олардың дамуын салыстырмалы зерттеу:
A. егіздер
B. интроспекция
C. қателер және оны жөндеу әдісі
D. генетикалық
E. биографиялық

Адамның даралық ерекшеліктерін инотиптің дамуын сыртқы ортаның әсерінің өзгеруімен қатысты зерттеу әдісі
A. генетикалық
B. интроспекция
C. қателер және оны жөндеу әдісі
D. биографиялық
E. егіздер

Психикалық іс-әрекеттерін материалданған нәтижесін талдау барысында жинакталған фактілерге не негізделеді:
A. іс-әрекетің өнімін зерттеу
B. интроспенция
C. психоанализ
D. бақылау
E. қателер және оны жөндеу

Қиын жағдайларда мінез-құлықтың жаңа түрін өңдеу тәсілі:
A. қателер және оны жөндеу
B. интроспекция
C. іс-әрекетгің нәтижесін зерттеу
D. референтрoметрия
E. психоанализ

Субъектінің мінез-құлқы мен іс-әрекетінің, психикалық процесгсрін, моционалды көріністсрінің дерекгерііі мақсатты түрде тіркеуге сүйенген психологиялық зертгеу әдісі:
A. бақылау
B. референтометрия
C. интроспенция
D. психоанализ
E. социометрия

Топтағы адамдардың бір-бірін өзара іріктеу мотивациясын камтамасыз ететін психологиялык, зерттеулер әдісі:
A. референтометрия
B. бақылау
C. интроспеция
D. психоанализ
E. социометрия

Сөздік қарым- қатынас жолдарымен мәліметті тікелей немесе жанама түрде алынуын қамтамасыз ететін психология әдісінің бірі:
A. әңгімелесу
B. референтометрия
C. тест
D. интроспекция
E. психоанализ

Қысқа стандартталған зерттеумен катысты психологияның әдісі:
A. тест
B. анкета
C. рефентометрия
D. қызмет нәтижесін зерттеу
E. генетикалық

Психикалық функциялардың мидың үлкен жарты шарларында шоғырлануы мен оның орындалуына жауап қайтаратын мидың бөлімдерін айкындауды зерттейтін психологияның саласы:
A. нейропсихология
B. салыстырмалы психология
C. зоопсихология
D. психотерапия
E. медициналық психология

Түрлі қарым-қатынас процесінде (бизнесте. әріптестік Және бәсекелестік, дипломатияда, ұжымдық еңбекте, отбасы өмірінде т.б.) адамдар арасындағы өзара катынас мәселелерін қарастыратын психология ғылымының саласы:
A. қарым-қатынас психологиясы
B. еңбек психологиясы
C. отбасындағы қарым-қатынас психологиясы
D. балалар психологиясы
E. дін психологиясы

Отбасының ішкі қарым-қатынасының зандылықтарын, отбасындағы біріккен іс-әрекеттегі оның маңызды қажеттіліктерін қанағаттандыруға (балалар тәрбиесі, моральдық сексуалдық жөне материалдық сәттіліктер) бағытталған жоғары сезімдердің көрінуін, сондай-ақ отбасындағы ішкі жанжалдар мен олардың алдын алуды тану мақсатын қоятын психология ғылымының тармағы
A. отбасындағы қарым-қатынас психологиясы
B. дін психологиясы
C. спорт психологиясы
D. шығармашылық психологиясы
E. еңбек психологиясы

Психология ғылымының автоматтандырылған приборларды пайдалана отырып жұмыстың тиімділігін арттырудың заңдылықтары мен мүмкіншіліктерін зерттейтін саласы:
A. инженерлік психология
B. психотехника
C. психометрия
D. еңбек психологиясы
E. басқару психологиясы

Эксперимент барысында қандай да бір психикалық құбылыстар мен процестерді сипаттайтын, қабылданған ақпаратгы есте сақтау уақытының, жылдамдығының,көлемінің, қарқындылығының сандық арақатынастарын
зерттеу :
A. психометрия
B. психотехника
C. психофизика
D. психотерапия
E. басқару психологиясы

Адамның эмоцияналды-еріктік сферасын жандандыру әдістерінің негізінде психологиялык, көмек көрсету жәнедағдарыс жағдайынан шығуға ықпал ететін жагымды бағдарды құру:
A. психотерапия
B. психотехника
C. психометрия
D. психофизика
E. басқару психологиясы

Психология ғылымында практикалық міндеттерді шешу барысында, әсіресе адамды және оның кәсіби бағдарын өзіндік жетілдіруге қатысты психика жайлы білімдерді қолдану мәселелерін өндейтін бір ағымы :
A. психотехника
B. психофизика
C. психометрия
D. психотерапия
E. басқару психологиясы

Сезімталдық табалдырықтарын, тітіркендіргіштердің күшін, жауап беру уақыты т.с.с. дене факторларын зерттеу негізінде психикалық күйлер мен мінез- құлық формаларының көптүрлілігін зерттейтін классикалық, жалпы психологияның бөлімі:
A. психофизика
B. психотехника
C. психометрия
D. психотерапия
E. басқару психологиясы

Саңырау жөне нашар есітетін адамдардың психикалық даму ерекшеліктерін зерттейтін психологияның салалары:
A. сурдопсихология
B. тифлопсихология
C. психофизика
D. психометрия
E. балалар психологиясы

Көзі көрмейтін адамдардың психикасының ерекшеліктсрін зерттейтін психология ғылымының саласы:
A. тифлопсихология
B. сурдопсихология
C. психофизика
D. психометрия
E. балалар психологиясы

Әр түрлі жастағы адамдардың психологиялық ерекшелігін зертгейтін психология саласы:
A. жас ерекшелік психологиясы
B. балалар психологиясы
C. педагогикалық психояогия
D. әлеуметтік психология
E. психоанализ

Оқыту мен төрбиенің заңцылықтарын эерттейтін психологияның колданбалы саласы:
A. педагогикалық психология
B. балалар психологиясы
C. жас ерекшелік психологиясы
D. әлеуметтік
E. психоанализ

Ақыл-ой кемдігі -
A. олигофрения
B. дебильділік
C. санадан төмен
D. санадан тыс
E. акселерация

А.Н.Леонтьев теориясындағы іс- әрекет- бұл
A. Өз қажеттіліктерін өту мақсатында субъектінің қоршаған ортамен белсенді өзара қарым - қатынасы
B. Кез - келген тірі организмнің әрекет қылығы
C. Қимыл - қозғалыс әрекеті
D. Ойлданбағын әрекеттерді , орындау қабілеттілігі
E. Автоматтандырылған әрекет

Отандық психологияда қарым - қатынас формаларын зерттеген ғалым:
A. М.И.Лисина
B. Л.С.Выготский
C. Д.Б.Эльконин
D. Ушинский
E. М.Макаренко

Сәбилік шақтағы қабылдау ерекшелігін терең зерттеген:
A. Т.Бауэр
B. Р.Сперри
C. Н.Л. Фигурин
D. С.Холл
E. З.Фрейд

Қай бала даму теориясында инстинкт, дрессура, интеллект ұғымдары жатыр:
A. Бала дамуының үш сатылы теориясы
B. Рекапитуляция концепциясы
C. Бала дамуының екі факторлы конвергенция теориясы
D. Бихевиоризм
E. Нормативті тұрғы

Бала дамуының екі факторлы конвергенция теориясының авторы кім:
A. К.Бюлер
B. К.Кофф
C. Дж. Уотсон
D. В.Штерн
E. Э.Эриксон

Ерте кездегі психологиялық "рекапитуляция концепциясы" авторы кім:
A. А.Гезелл
B. Ст. Хо
C. Дж.Утсон
D. Б.Скиннер
E. К.Бюлер

10. Мектепке дейінгі балалардың түйсік, қабылдау, зейіннің дамуы.

Тиімді түрде есте сақтау тәсілдерінің жүйесі қалай аталады:
А. мнемоника
B. еске түсіру
C. қайталау
D. тану
E. ойын

Естің нақтылығы дегеніміз не:
А. ақпаратты мүдіртпей сол қалпында жаңғырту қабілет
B. ақпаратты дұрыс жеткізу
С. ойды (цитиорвание ) оқу
D. ақпаратты қайта жаңғырту
Е. ақпараттың мәтінін жеткізу

Естің даярлығы жұмылдырылған:
А. қажет кезде тиісті ақпаратты тез арада еске түсіру
B. ес қорларын пайдалана алу іскерлігі
С. белсенді болу
D. ақпаратты есте сақтаудың сенімділігі
Е. ақпараттың мәнін түсіну

Мәселені шешу кезінде ой міндеттерін шешудің даярлық сатысы:
А. сұрақты іріктеп алу, құрау жөне міндет шарттарын таңдау
B. бірнеше күнді қамту мүмкін
С. мәселені тиісті барлық ақпаратты жиннақтауға мүмкіндік береді
D. шешу процесінің бірінші сатысы
Е. 6іреуін таңдау

Бүтінді ойда бөлшекке бөлу бұл:
А. талдау
B. салыстыру
С. синтез
D. жалпылау
E. абстракция

Бір белгіні ойша іріктеу және басқалардан айыру - бұл:
А. абстракция
B. конкретті
С. жіктеу
D. салыстыру
Е. жүйелеу

Сөйлеу:
А. қарым - қатынас процесінде тілді қолдану
B. сигнал беру қабілеті
С. бірнеше сигнал
D. әлеуметті
Е. мәнерлі құралдар

Екі немесе көп кісінің сөйлеуі
А. диалог
B. монолог
С. қарым - қатынас
D. коммунактивті
Е. мәліметпен алмасу

Қиял болмысты бейнелеудің ерекше формасы ретінде:
А. болашақтың алдын - ала көре білуге көмектеседі
B. ойша тікелей қабылданатыннын шегінен шығуды іске асырады
C. бұрынғы болғанды жаңартады
D. әлемді бейнелейді
E. мәліметті еске сақтауға көмектеседі

Шығармашылық қиялдың қай кезеңі неғүрлым маңызды :
А. идеяны ойша пісіру .
B. шығармашылық идеалдың туындауы .
C. іске асыру .
D. бейнелерді талдау .
E. нәтижелерді жалпылау.

Келтірілген анықтамалардан қиялды сипаттайтынын тандап алындар:
А. бұрын қабылданғанның өзгертілген бейнесі
B. заттар мен құбылыстардың сезім мүшелеріне тікелей әсер етуін бейнелеу
С. адамның өткен тәжірибесін ой бейне, бұрын қабылданған сезімдер
D. заттар мен құбылыстарды олардың қасиеттері мен бөліктері
Е. пәнаралық байланыстарды бейнелеу

Болашақта саналы түрде қалауға байланысты шығармашылық қиялдың түрі қалай аталады:
А. арман
B. елестер
С. фантазия
D. ұйқы
Е. сағым

Болашақтағы ниетін ұғынумен байланысты қиялдың түрі қалай аталады:
А. гиперболизация
B. агглюцинация
С. типизация
D. схематизация
Е. түйілу

Әсершілдік пен тез ренжігіштікпен сипатталатын темперамент типі :
А. сангвиник
B. холерик
С. меланхолик
D. флегматик
Е. флегмахолик

Жауап беру реакциясы баяу жүретін темперамент типі :
А. меланхолик
B. холерик
С. сангвиник
D. флегматик
Е. флегмахолик

Өзгерген қоршаған орта жағдайына тез бейімделу мен сипатталатын темперамент типі:
А. сангвиник
B. холерик
С. меланхолик
D. флегматик
Е. флегмахолик

Басқа адамдармен байланысқа жеңіл енетін адам қалай аталады:
А. экстраверт
B. интроверт
С. гетероверт
D. гиповерт
Е. нормостеник

Айналасындағы адамдармен қарым - қатынас процесіне түсуде қиналатын адам қалай аталады:
А. интроверт
B. экстраверт
С. гетероверт
D. гиповерт
Е. нормостеник

Жүйке жүйесінің әлсіздігінен (Павлов теориясы бойынша), эмоциялық тұрақсыздықта, сенімсіздікте, терең күйзелістерде, тіпті үсақ-түйектерде көрінетін темперамент типі:
А. меланхолик
B. сангвиник
С. флегматик
D. холерик
Е) инерттілік

Қоршаған ортаның өзгерістеріне жеңіл бейімделуі қасиетімен сипатталатын темперамент типі:
А. сангвиник
B. меланхолик
С. флегматик
D. холерик
Е. инерттілік

Жүйке процестерінің жылдамдықтары баяу жүретін, бет-әлпет қимылының әлсіздігі байқалатын индивид темпераменті:
А. флегматик
B. меланхолик
С. сангвиник
D. холерик
Е. инерттілік

Шыдамсыздық, шапшандық, тез қозғалу және қоршаған ортамен қарым-қатынасының байланысы болжамсыздық қабілеттері қандай темпераментке жатады:
А. холерик
B. меланхолик
С. флегматик
D. сангвиник
Е. инерттілік

Шартты рефлекстердің калыптасуында қозу мен тез тежелудің жеңілділігімен сипатталатын жүйке жүйесінің типі:
А. динамикалық
B. тежелуші
С. инерттілік
D. меланхолик
Е. лабильділік

Индивидтің өзімен іс-әрекетімен айналасындағылар мен өзара атынастарыньщ эмоционалды келбетіне жүйке реакцияларының қарқындылығында, жылдамдылығында, күшінде көрінетін психиканың динамикалық ерекшеліктерінің арақатынасы:
А. меланхолик
B. тежелуші
С. динамикалық
D. инерттілік
Е. лабильділік

Жүйке орталыктарындағы импульстердің өтуінің тежелуіне немесе баяулауына әкелетін, қозуға қарама-қарсыт физиологиялық процесс:
А. тежелуші
B. инерттілік
С. динамикалық
В. меланхолик
Е) лабильділік

Жеке тұлғаның іс-әрекетімен айналасындағылар мен қарым-қатынасында орын алатын тұрақты даралық, ерскшеліктерінің жиынтығы:
А. мінез
B. темперамент
С. қабілеттср
D. этнос
Е. экстраверттілік

Басыңқы эмоциялық жағдай қимыл - қозғалыстың тежелуімен және қоршаған ортаға қызығушылығының төмендеуімен сипатталатын басыңқы эмоционалды күй:
А. депрессия
B. стресс
С. апатия
D. амбиваленттілік
Е. кызганыш

Жүйке жүйенің қоршаған ортадағы өзгерістсрге тез ыңғайлану қабілетінде көрінетін типі:
А. динамикалық
B. тежелу
С. инертгілік
D. қозғалмалылық
Е. лабильды

Танымға деген ұмтылыста көрінетін ақыл-ой сезімі -
А. білуге кұмарлық
B. қызығушылық
С. табандылық
D. жан-тәнімен берілу
Е. импульсивтілік

Бір нәрсені білуге санадан тыс ұмтылу:
А. қызығушылық
B. білуге құмарлық
С. табандылық
D. жан-тәнімен берілу
Е. импульсивтілік

Белгілі іс- әрекетгің табысты орындалуын қамтамасыз ететін адамның тума сапасы:
А. дарындылық
B. қабілеттер
С. талант
D. нышан
Е. данышпандық

Іс- әрекеттің табысты орындалуын жасау жөне оны жеңіл меңгерілуіне шешімділігіне себепші болатын жеке түлғаның даралық психологиялық ерекшелігі:
А. талпынушылық
B. дарындылық
С. талант
D. нышан
Е. данышпандық

Шығармашылықты және іс - әрекеттің жоғары деңгейдегі өнімділігін қамтамасыз ететін қабілеттердің жоғарғы деңгейде дамуы:
А. талант
B. дарындылық
С. талпынушылық
D. нышан
Е. данышпандық

Қабілеттердің жоғарғы және кайталанбас деңгейдегі дамуы:
А. данышпандық
B. дарындылық
С. талант
D. нышан
Е. талпынушылық

Адамның жаңаны іздестіруге итермелейтін оның ақыл-ой іс-әрекетімен айланысты сезімдері.
А. интеллектуалды сезім
B. адамгершілік сезім
С. тәжірибелік сезім
D. эстетикалык, сезім
Е. эмоция

Өте қуатты және қысқа мерзімде көрініс беретін эмоциялық жағдай:
А. аффект
B. апатия
С. амбивалентгі
D. депрессия қобалжу
Е. стресс уайым

Қарама-карсы эмоциялар мен сезімдердің бір уакытга көрініс беруі (мысалы: күлкі мен жас; махаббат пен жек көру сезімі):
А. қарама-қарсы сезімдік
B. енжарлық
С. депрессия
В. стресс
Е. антипатия

Адамның іс-әрекетін сипаттайтын және оның барлық кылықтарынан көрініс табатын тұрақты эмоционалды калпы:
А. көңіл-күйі
B. ұят
С. қысылуы
D. ұялшақтық
Е. тұйықтық

Субьект үшін маңызды жағдайлардың күрт өзгеруімен байланысты күшті және қысқа мерзімді және сананың тарылуымен жүретін күй:
А. аффект
B. стресс
С. құмарлық
D. қызғаныш
Е. қорқыныш

Адамнан жүйке психикалык, күштерінің шоғырлануын және қысымын талап ететін экстремалды жағдайда пайда болатын эмоционалдық күй:
А. стресс.
B. құмарлық.
С. аффект.
D. қызғаныш.
Е. қорқыныш.

Басқаның қайғысы мен қуанышына ортақтаса білу:
А. альтруизм
B. симпатия
С. эмпатия
D. аттракция
Е. аффилиация

Сәтсіздік жағдайларында, үміттің үзілуі, тығырықтан шығуға жол аппаушылықпен ілесе жүретін эмоциялық күй:
А. апатия
B. депрессия
С. фрустрация
D. конформдьщ (келісушілік)
Е. аффекг

Адам белсенділігін төмендетіп, әлсірететін сезімдер:
А. стресс
B. астеникалық
С. стеникалық
D. апатия
Е. депрессия

Адамның жан дүниесінің бұзылуы, күш жігері мен белсенділігінің төмендеуіне байланысты күйзелуінің жағдайлары:
А. депрессия
B. астеникалық
С. стресс
D. апатия
Е. стеникалық

Экстермалды жағдайларда, адамның күш жігері мен эмоцияларын жүмылдыруды қажет ететін жағдайлары :
А. стресс
B. астеникалық
С. стрникалық
D. апатия
Е. депрессия

Алға қойылған мақсатқа жетудегі қиыңдықтарды жеңуде көрінетін психикалық ерекшеліктері:
А. шешімділік
B. ерік
С. өзін-өзі тәрбиелеу
D. өзін -өзі игере білу
Е. қорқу

Мінезді не аныктайды:
А. ұқыптылық
B. әсершілдік
С. іске тез кірісушілік
D. қатынасқа бейімділіктің жоғары деңгейі
Е. қимыл- қозғалыстың жақсы үйлесімі

Темпераментті не сипаттайды:
А. іске тез кірісушілік
B. ұкыптылық
С. парыздық сезімі
D.әдептілік
Е. еңбек сүйгіштік

Өз іс- әрекетін нақты ұйымдастыра білу және алға қойған максатқа ешкімнің көмегінсіз жете білу қабілеттілігінен көрінетін жеке тұлғаның мінез- құлкының белгісі:
А. дербестілік
B. сезімге берілгіштік
С. импульсивтілік
D. жауапкершілік
Е. өзіне сенімділік

Өзіне деген сыни ойлаудың төмендігі мен өз қабілеттері мен мүмкіндіктерін шамадан тыс артық бағалаумен байланысты мінездің көрінісі:
А. өзіне сенімділік
B. импульсивтілік
С. шешімшілдік
D. дербестілік
Е сезімге берілгіштік.

11. Мектеп жасына дейінгі балалардың өзара қарым-қатынас іс-әрекеттері.

Қоршаған ортадағылармен қарым-қатынастың бетімен жіберушілігі және немқұрайдылық:
А. либералды
B. авторитарлық
С. демократиялық
D. конформдық
Е теократия

Жеке тұлға дегеніміз:
А. қоғамдық даму жемісі, қоғамда өзіндік орны бар, әлеуметтік рөлді орындаушы нақты саналы индивид
B. саналы индивид
С. белсенді іс-әрекет иесі
D. психологиялық сипаттамалар жүйесі
Е. жасампаз

Жеке тұлғадағы биологиялықтың негізін қалаушы кім:
А. Декарт
B. Платон
С. Аристотель
D. Дсмокрит
Е. Олпорт

Жеке тұлғаның психодинамикалық теориясын құрған:
А. Фрейд
B. Юнг
С. Фромм
D. Лазурский
E. Леонтьев

З.Фрейд бойынша жеке тұлға құрылымында үстемдік:
А. санадан тыс (ол).
B. саналы эго (мен).
C. сана алды.
D. жоғарғы эго (жоғарғы Мен).
E. ұжымдық санадан тыс.

З.Фрейд бойынша жеке тұлға дамуының қайнар көзі :
А. либидо (ынтазарлық) .
B. әлеументті нормалар .
С. әлеуметтік құндылықтар.
D. дағдылар .
E интеллект.

Маслоу бойынша адам үшін ең маңызды қажеттіліктер:
А. өзіндік өзектелу
B. биологиялық
С. танымдық
D. әлеуметтік
Е. табиғи

Қандай теория өкілдері жеке тұлғаны үйрету өнімі деп санайды:
А. бихевиористік
B. когнитивті .
С. гуманистік .
D. психодинамикалық.
Е. іс - әрекеттік.

Қандай теорияда жеке тұлға дамуының қайнар көзі іс - әрекет деп саналады:
А. іс - әрекеттік
B. бихевиористік
С. когнитивті
В. гуманистік
Е. психодинамикалық

Жеке тұлғаның бағытылығы:
А. жеке тұлғаның тұрақты, жоғары бағалаулары мен
мотивтерінің жүйесі
B. мотивтері
С. қызығулары
D. мақсаттары
Е. қажеттіліктері

Мінез дегеніміз:
А. жеке тұлғаның қасиеттерінің жеке даралық ерекше жиынтығы
B. жеке тұлғаның тұтас емес құрылымы
С. жеке - даралық пен типтіліктің бірлігі
D. жүйке жүйесінің типі
Е. шартты байланыстар жүйесі

Қай анықама мінез ұымын дұрысырақ ашады:
А. мінез бітістері әлеуметтік типтілі және жеке - даралык, ерекше.
B. мінез бітістері тек сәйкесті немесе типтік жағдайларда көрінеді.
С. мінез бітістері кез келген жағдайлар мен шарттарда көрініс береді
D. мінез - қоғамдық қатынастардың бейнеленуі.
Е. мінез - жеке тұлғаның қасиеттердің кайталанбас жиынтығы.

Мінез бітістерінің классификациясын кім ұсынған:
А. Ананьев
B. Юнг
С. Павлов
D. Кұнанбаев
Е. Петровский

Мінездің қалыптасуы басталады:
А. балалық шақпен микро әлеммен өзара әсерлесуден
B. қарым - қатынастан
C. ерекетті бағалаудан
D. ересектердің талаптарынан
Е өзін-өзі тәрбиелеуден

Қабілеттер дегеніміз не:
А. жемісті іс-әрекетті қамтамасыз ететін жеке тұлғаның жеке-даралық психологиялыық ерекшеліктері.
B. нышандар
С. талант
D. білім, іскерлік, дағды
Е. дарындылық

Қабілеттердің табиғаты мен дамуы деген қөзқарастардың ішінен дұрысын таңда:
А. қабілеттер адамның қызығулары, бейімділіктері мен қажеттіліктерін қанағаттандыратын арнаулы іс-әрекетте дамиды және қалыптасады.
B. барлық адамдар туғанда бірдей және әрқайсысында да талантты дамытуға болады.
С. қабілетті және дарынды болып туады.
D. адамның рухани дамуының ерекше ішкі стихиялы тұрғыда болады.
Е. қабілеттер тұқым қуалайды.

Интеллектілік қабілеттерді өлшеуді ең алғаш қолға алган ғалым:
А. Кеттел.
B. Бине.
С. Климов.
D. Айзенк.
Е. Спирмен.

Векслер тесттері кабілеттердің қай түрін өлшейді:
А. интеллект шкаласы.
B. арнаулы.
С. коммуникативті.
D. педагогикалық.
Е. жеке.

Бала психологиясы салыстырмалы психологияның тармағы ретінде пайда болды:
А. ХІХ ғасыр аяғы.
B. ХХ ғасыр аяғы.
С. ХҮІІІ ғ аяғы.
D. ХҮІІ ғ аяғы.
Е. ХҮІ ғасыр.

"Бала жаны" кітабының авторы:
А. В. Прейер.
B. К. Бюлер.
С. К. Левин.
D. И.М.Сеченов.
Е. К.Кофка

Дамудың үш деңгейлі (инстинкт, дрессура, интеллект) теориясының авторы:
А. К.Бюлер.
B. И.П.Павлов.
С. В.Келлер.
D. Э.Горндайк.
Е. Б.Скиннер.

З.Фрейд бойынша 0-1 жас аралығы жатады:
А. Оральдық кезең.
B. Аналдық кезең.
С. Летенттік кезең.
D. Барлық жауап дұрыс.
Е. Дұрыс жауап жоқ.

З.Фрейд бойынша 1-3 жас аралығы:
А. Анальдық кезең.
B. Оральдық кезең.
С. Фаллистік кезең.
D. Латенттік кезең.
Е. Гениталдық кезең.

З.Фрейд бойынша 3-5 жас аралығы:
А. Фаллистік кезең
B. Анальдық кезең.
С. Оральдық кезең.
D. Латенттік кезең
Е. Генитальдық кезең.

З.Фрейд бойынша 5-12 жас аралығы:
А. Латенттік кезең
B. Анальдық кезең.
С. Фаллистік кезең
D. Оральдық кезең.
Е. Генитальдық кезең.

З. Фрейд бойынша 12-18 жас аралығы:
А. Генитальдық кезең
B. Анальдық кезең.
С. Фаллистік кезең
D. Латенттік кезең
Е. Оральдық кезең.

Нәресте үшін жетекші іс - әрекет:
А. Үлкендермен эмоциялық қарым- қатынас.
B. Заттық іс - әрекет
С. Ойын
D. Еңбек
Е. Оқу

Сәбилік шақтағы бала үшін жеткілікті іс - әрекет:
А. Заттық іс - әрекет
B. Үлкендермен қарым - қатынас
С. Ойын
D. Еңбек
Е. Оқу

Психикалық дамудың қорғаушы күштері:
А. Қайшылықтар.
B. Жас шағының шегі.
С. Сын кезеңдердің пайда болуы.
D. Психикалық сапа.
Е. Психикалық белгілер.

Баланың шапшаң даму құбылысын:
А. Акцелерация
B. Даралық
С. Данышпандылық
D. Анимизм
Е. Ретардант

Қорғаныш рефлексі, бағдарлау рефлекстері:
А. Жаңа туған балады.
B. Мектепке дейінгі балады.
С. Сәбилік шақта.
D. Жеті жаста.
Е. Үш жаста.

Жадырау комплексі дегеніміз:
А. Баланың өзіне қарап еңкейген адамға көз тоқтатуы, оған жымиып күлімсіреуі, қол -аяқтарын қозғап, дыбыс шығаруы.
B. Баланың қырсықтанып ойнағысы келмеуі.
С. Үлкендерді тыңдап қарауы.
D. Баланың үлкен адамға үйреніп кетуі.
Е. Қарым - қатынас жасау мазмұны.

Жадырау комплексі тән:
А. Нәрестелік кезеңге.
B. Мектепке дейінгілік кезеңге.
С. Жас өспірімдік кезеңге.
D. Жеткіншек кезеңге.
Е. Жаңа туған балаға.

Бірдеңеге жармасу басталды:
А. Үш- төрт айда.
B. 10 айда.
С. 6 айда.
D. 12 айда.
Е. 8 айда.

Түрлі қимылдар жасауды одан әрі дамыту дегеніміз:
А. Нәрестенің екі затпен әрекет жасауы.
B. Нәрестенің бір затпен әрекет жасауы.
С. Назарын затқа бағыттау.
D. Нәтижесін байқау.
Е. Бағдарлануды дамыту.

Балада өзін қоршаған дүниені және ондағы заттарды зерттеп білуге деген ерекше болжау, барлау қимылдары пайда болады:
А. Туғаннан кейін екінші жарты жылдықта.
B. Туғаннан кейін бірінші жарты жылдықта.
С. Нәрестелік шақты.
D. жаңа туған кезеңде.
Е. Мектепке дейінгі кезеңде.

Көздің инициативті қимылы дегеніміз:
А. Назарын ешқандай сыртқы себептің әсерінсіз- ақ бір нәрседен екінші нәрсеге аударуы.
B. Түйсік табалдырығы.
С. Алаң болушылық
D. Зейіннің көлемі.
Е. Уақытты қабылдау.

Тік жүруге үйрену, заттық іс- әрекетті дамыту және сөйлеуді үйрену тән:
А. Ерте балалық шақ кезеңіне.
B. Нәрестелік кезеңге.
С. Жаңа туған балаға.
D. мектепке дейінгі балағы.
Е. 3-4 айлық балаға.

Баланың заттық қоғам біткен , сол сәттегі қажеттілікке қарай өзгермейтін тұрақты қасиетін үйрене бастауы тән:
А. Ерте балалық шақ кезеңіне.
B. 3-4 айлық балаға.
С. Мектепке дейінгі балаға.
D. жаңа туған балаға.
Е. Нәрестелік кезеңге.

Заттың атын өзгерту, өз іс - әрекетін үлкендердің іс - әрекетімен теңестіру, өзін басқа біреудің есімімен атау, іс - әрекетін соған ұқсату:
А. Рольдік ойын.
B. Ұлттық ойын.
С. Дидактикалық ойын.
D. танымдық ойын.
Е. Спорт ойындары.

Бір жарым жастағы баланың сөздік қоры:
А. 30-40 сөзден 100 сөзге дейін.
В. 10-40 сөзге дейін.
С. 100- сөзден 150 сөзге дейін.
D. 150-200 сөзге дейін.
Е. 200-250 сөзге дейін.

"Автономиялық сөйлеу" тән:
А. Бір жарым жастағы балаға.
B. 4 жастағы балаға.
С. 3 жастағы.
D. 6- жастағы.
Е. 6 айлық балаға.

Екі жастың аяғындағы баланың сөздік қоры:
А. 300 сөз.
B. 1000 сөз.
С. 500 сөз.
D. 2000 сөз.
Е. 1500 сөз.

Үш жастың соңында баланың сөздік қоры:
А. 1500 сөз.
B. 1000 сөз.
С. 500 сөз.
D. 2000 сөз.
Е. 300 сөз.

Ана тілінің грамматикалық құрылымының игеріле бастауы:
А. Сәбилік кезең.
B. Нәрестелік кезең.
С. Жаңа туған кезең.
D. Мектепке дейінгі кезең.
Е. Кіші мектептік кезең.

Туғаннан кейін балада қалыптасатын рефлекстер:
А. шартты
B. шартсыз
С. жандану комплексі
D. тұқым қуалаушылық
Е. дағды.

Қабылданған заттарды сөзбен байланыстыру.:
А. 1 жаста
B. 2 жаста
С. 3-3,5 айда
D. 9 айда
Е. 6-6,5 айда.

" ЭГО центрикалық сөйлеу"- деп кім атады?
А. Ж:Пиаже
B. Ж.Ж.Руссо
С. Л.Н.Толстой
D. С.Л.Рубинштейн
Е. Д.Б.Эльконин

Бала сабырлы, асып-сапайды, сезімдері сырт әлпетінен көрінбейді, саспай сөйлейді:
А. флегматик
B. сангвинник
С. холерик
D. меланхолик
Е. мінез

Сәби өміріндегі алғашқы дағдарыс:
А. туа сала
B. 1 жаста
С. 3 жаста
D. 2 жаста
Е. 6 жаста.

12. Мектепке дейінгі шақта ойын іс-әрекеті.

Баланың механикалық есте сақтауы:
А. мектепке дейінгі кезеңдер
B. бастауыш мектеп кезеңде
С. сәбилік кезеңде
D. жеткіншектік кезеңде
Е. нәрестелік кезеңде.

Мектеп жасына дейінгі кезеңде бала қиялын дамытып, оның ойлау, ерік т.б. қасиеттерін дамытушы бастапқы іс-әрекет түрі:
А. ойын
B. әдет
С. оқу
D. дағды
Е. еңбек

Мектепке дейінгі жастағы бала үшін іс-әрекеттің жетекші түрі:
А. ойын
B. оқу
С. дағды
D. еңбек
Е. әдет

Заттық -әрекетік ойлау түрін пайдаланатын жас кезеңі:
А. 3 жасқа дейін
B. 5 жасқа дейін
С. 7 жасқа дейін
D. кәрілікте
Е. 13 жасқа дейін

Көрнекі- бейнелі ойлануды қолданушы жас кезеңі:
А. 4-7 жастағылар
B. ересек жас
С. 13-15 жас аралығы
D. 8-10 жас аралығы
Е. 3 жасқа дейін

"Неге олай?", "неге бұлай?" сұрақтарымен белсенділік танытушы жас кезкңі
А. -4 жас аралығы
B. 5 жастағы
С. 7 жастағы
D. 1-3 жас аралығы3
Е. 6 жастағы

Балалық шақта өрбитін ерік қасиеттерін қалыптастырушы негізгі әлеуметтік фактор-
А. отбасы
B. қоршаған орта
С. нәсілдік
D. мектеп
Е. қоғамдық мекемелер.

Бала әрекетінің бастау негізі
А. еліктеу
B. саналылық
С. әдеттену
D. ақыл талдауы
Е. дағдылану.

Әр баланы өз қылығын басқалардың талғамына көндіріп, икемділікке баулушы әлеуметтік бірлік-
А. балалар ұжымы
B. тәрбиеші
С. жеке басы
D. кездейсоқ ықпал
Е. отбасы

Психикалық дамуда жас кезеңдер қалай аталады?
А. барлық жауап дұрыс
B. 1-3 сәбилік
С. 3-6 дейін мектепке дейінгі кезең
D.туғаннан 1 жасқа дейін- нәрестелік
Е. барлық жауап қате.

Баланың көрнекі бейнелік ойлауы:
А. мектепке дейінгі кезең
B. жеткіншектік кезең
С. бастауыш мектеп кезең
D. сәбилік кезең
Е. нәрестелік кезең.

Сәбиге бір зат оған аса қажетті болғандықтан емес, оған аса қажет емес болғандықтан қасарысу:
А. қиқарлық
B. қасарысу
С. қырсықтану
D. өшпенділік
Е. табиғи қасиет.

Баланың сыртқы бағдарлау іс - әрекеттерінің көмегімен орындалатын ойлауы қалай аталады:
А. Көрнекі - әрекеттік
B. Көрнекі - бейнелі
С. Әрекетті
D. бағдарлау
Е. бейнелі

Эриксон бойынша инициативтілік пен өзін - өзі кінәлі сезіну арасындағы қақтығыс туындайтын кеезң:
А. 4-5 жас
B. 12-18 жас
С. 1-3 жас
D. Туғаннан бір жасқа дейінгі шақ
Е. 6-11 жас

Ж. Пиаженің айтуынша оперативке дейінгі кезең:
А. 2-7 жасқа дейін.
B. 7-11 жас.
С. 11-12 жас.
D. 12-18 жас.
Е. Туғаннан екі жасқа дейін.

Ж.Пиаже бойынша 1,5 - 2 - ден 4 жасқа дейінгі период (кезең:)
А. Символикалық және ұғымға дейінгі ойлау кезеңі
B. Көрнекілі ойлау этапы
С. Сөйлеу этапы
D. Нақты операциялар стадиясы
Е. Барлығы

Кімнің айтуынша Ж.Пиаже концепциясы бала санасының бастапқы айтуымен туындаған:
А. Д.Б. Эльконин
B. А.А. Венгер
С. Л.Ф.Обухова
D. Л.С.Выготский
Е. Б.Я.Гальперин

Сөйлеудің дамуындағы ең сензитивті кезең:
А. Мектепке дейінгі
B. Төменгі сынып оқушысы
С. Жеткіншектік кезең
D. Жас өспірімдік кезең
Е. Қаттық кезең

Э.Эрисон теориясы бойынша жеке тұлғаның даму кезеңдерінің аталуы:
А. Эпигенетикалық
B. Психосексуалдық
С. Интеллектуалдық
D. Психоәлеуметтік
Е. психикалық

3-4 жастағы баланың жазу ерекшелігі қандай:
А. Өзі қалай айтса, солай жазады.
B. Тәрбиеші қалай айтса, солай жазады.
С. Жазуды әлі білмейді.
D. Дұрыс жауап жоқ.
Е. Тек жеке әріптерді жазады.

Эгоцентрикалық сөйлеу:
А. Баланың іштей сөйлеуі
B. Баланың досына бағатталған сөзі
С. Баланың сыбырлап сөйлеуі
D. Баланың сөйлеуінің бұзылуы
Е. Диалогтық сөйлеу

Төмендегілердің ішіндігі қайсы балада соңынан дамиды:
А. Күрделі эмоциялар
B. Еріксіз зейін
С. Қарапайым этикалық сезімдер
D. Сору рефлексі
Е. Шығармашылық қиял

Қиялдың алғашқы көріністері неше жастағы балаларда байқалады ?
А. 3 жасар
B. 4 жасар
C. 5 жасар
D. 6 жасар
Е. 7 жасар

Мектеп жасына дейінгі баланың қиялын дамытуда ерекше орын алатын не болып табылады?
А. Бәрі дұрыс емес
B. Оқу
C. Жазу
D. Ойын
Е. Сөйлеу

Сыртқы әрекеттің ішкі жоспарға өту процесі аталады:
А. Интериоризация
B. Иерархия
C. Сенсибилизация
D. Экстериоризация
Е. Конформдық

Ойын еңбектің інісі:
А. Плеханов В.Г.
B. Выготский Л.С.
C. Аймаутов Ж.
D. Алтынсарин Ы.
Е. Бюлер К.

Жаңа басқаратын іс-әрекеттің пайда болуына негіз болатын:
А. Жаңа қажеттіліктер
B. Оқыту және тәрбие.
C. Сыртқы бағдарлау әрекеті.
D. Ішкі бағдарлау советі.
Е. Еліктеу.

Нәрестенің өмірі түгелдей тәуелді:
А. Үлкендерге.
B. Ата-анасына.
C. Ағаларына.
D. Апайларына.
Е. Көршілеріне.

Неше айда бала үлкендердің сөзін, қимылын бақылайды?
А. 7-10айда.
B. 8-11 айда.
C. 7-12 айда.
D. 7-9 айда.
Е. 12 айда.

Нәрестелік шақтың соңында балаларда үлкендердің қимылдарын қайталау арқылы не пайда болады ?
А. Еліктеушілік.
B. Психикалық процестер.
C. Қарым-қатынас пайда болады.
D. Сөйлеудің алғышарттары.
Е. Қызығушылық.

Бала туғаннан соң неше айда дыбыс шығарады:
А. 6 айда.
B. 4 айда.
C. 5 айда.
D.3 айдан соң
Е. 7 айда.

Баланың үлкендермен қарым-қатынасын ұлғайтудың маңызды құралы не ?
А. Сөйлеу.
В. Ойлау.
C. Бесік жырын айту.
D. Іс-әрекеттер.
Е. Әр түрлі формалар.

Баланың өздігінен бір жерден екінші жерге қозғалуының алғашқы түрі не ?
А. Еңбектеу.
B. Өздігінен жүру.
C. Жармасу.
D. Сөйлеу.
Е. Дұрыс жауап жоқ.

Өмірінің алғашқы жеті жыл ішінде бала жүйелі түрде іс-әрекеттің қандай түрлерін игереді ?
А. Қарым-қатынас, заттық іс-әрекет, ойын.
B. Ойын, еңбек, дағды.
C. Қарым-қатынас, ойын, еңбек.
D. Қарым-қатынас, ойын, іскерлік.
Е. Заттық іс-әрекет, дағды, іскерлік.

Мектепке дейінгі балалық шақ кезеңін атаңыз:
А. 3-7 жасқа дейін.
B. 4-8 жас.
C. 5-7 жас.
D. 1-3 жас.
Е. 0-1 жас.

Нәрестелік шақ:
А. Туғаннан бір жасқа дейін.
B. Туғаннан үш жасқа дейін.
C. бір жастан үш жасқа дейін.
D. Туғаннан 40 күн.
Е. Екі, төрт ай аралығы.

Өмірінің алғашқы жеті жыл ішінде бала жүйелі түрде іс-әрекеттің қандай түрлерін игереді.
А. Қарым-қатынас, заттық іс-әрекет,ойын.
B. Ойын, еңбек, дағды.
C. Қарым-қатынас, ойын, еңбек.
D. Сөздік қоры.
E. Тік жүруді.

Мектепке дейінгі балалық шақ кезеңін атаныз.
А. 3-7жасқа дейін
B. 4-8жас.
С. 5-7 жас.
D. 1-3жас.
Е. 0-1жас.

Нәрестелік шақ.
А. Туғаннан бір жасқа дейін
B. Туғаннан үш жасқа дейін
C. Бір жастан үш жасқа дейін.
D. Екі- төрт айлықа дейін.
E. 5 жасқа дейін.

Психикалық дамудың қозғаушы күші болып табылады.
A. Іс-әрекеттің жаңа түрін игеруге бастайтын қайшылықтар.
B. Жаңа қажеттіліктер пайда болуы.
C. Қызығушылыққа итермелеу.
D. Барлық жауап дұрыс.
E. Мақсаттылық.

Рефлекторлық бас қимыл, қозғалыстарына тән:
А. 1-ай
B. 0,5- ай
С. 2-ай
D. 3-ай
Е. 4-ай

Заттарға ұмтылу әрекеті.
А. 3-4ай.
B. 6-7ай
С. 10-11ай
D. 1-2ай.
Е. 8-9ай.

Қозғалмай тұрған заттарды ұстауы.
А. 4-5ай.
B. 0-1ай.
С. 1-2ай.
D. 7-8ай
Е. 11-12ай.

Өз бетімен отыруы.
А. 6-ай
B. 4-ай
C. 8-ай.
D. 10-ай
Е. 12-ай

Орындықты ұстап отыруы.
А. 6-ай
B. 4-ай
С. 9-ай
D. 10-ай
Е. 12-ай

Тіреумен тұруы,ішімен еңбектеуі.
А. 9-ай
B. 4-ай
С. 10-ай.
D. 12-ай.
Е. 1,5жас.

Жаңа туған балада біраздан кейін (шартты рефлекстер қалыптаса) отыру, еңбектеу, аяқты қаз-қаз басу, жүру, сөйлеу т.б. Бұл рефлекстің қай түріне жатады.
А. Шартсыз рефлекс.
B. Шартты рефлекс
C. Рефлекс доғасы.
D. Динамикалық стереотип.
E. Тітіркену

Біреудің көмегімен жүруі.
А. 11-12ай
B. 8-9ай.
С. 1,5жас
D. 4-6ай
Е. 3-4ай

Өз бетімен жүруі
А. 1,1жас.
B. 8-9ай
С. 1,5жас
D. 6-ай
E. 2-жас

Қарапайым түстерді ажырата алу.
А. 3-айынан
B. Туғаннан
С. 6-7ай
D. 9-10ай.
Е. 1-1,5жас


Скачать


zharar.kz