Жаңа педагогикалық технология
1.Селевко педагогикалық технологияның неше аспектісін көрсетті?
{~ 2
= 3
- 5
- 4
- 6
2.Ж.А.Қараевтың оқыту технологиясы:
{~ проблемалы- модульді
- ізгілікті- тұлғалық
-.дидактикалық бірліктерді шоғырландыру
- дамыта оқыту
= деңгейлеп -саралап оқыту
3.Қазақстанда модульдық оқыту технологияның еңбегін жазған ғалым.
{~ Ш.А.Амонашвили.
- Ж.Караев
= К. Жампеисова
- М.Жадрина.
- У.Жексембаева.
4.Ұжымдық оқыту технологиясын қарастырған ғалым.
{~ Занков.
= Ривин.
-Эрдинов.
-Давыдов.
- Амонашвили.
5. Дамыта оқыту технологиясының авторы:
{~ Я.А.Коменский;
- К.Д.Ушинский;
- Дж.Дьюи;
- И.Г.Песталоцци;
= В.В.Давыдов, В.Занков
6. Қазақстанда оқыту технологияның жүйелі түрде қарастыратын технология авторы.
{~ Ш.А.Амонашвили.
- Ж.Караев
= Т.Т.Галиев
- М.Жадрина.
- У.Жексембаева
7. Педагогикалық қабілеттердің түрлерін атаңыз-
{~оңтайлы,қалыпты,сыни
- ұнамды,ұнамсыз
-жасанды,табиғи
=дидактикалық,ұйымдастырушылық,
- Талап қою.
8 Оқыту процесін аяқтайтын негізгі элементке жататын:
{~ Білімді тәжірибеде қолдану.
- Бақылау.
= Бекіту.
- Педагогикалық диагностика.
- Жаттығу.
9.Балаларды қорғаудагы халықаралық құжат:
{~ Білім беру туралы заң.
- Еңбек туралы кодекс.
= БҰҰ-ның балалар құқығы туралы конвенциясы.
-ЮНЕСКО құжаттары.
- Отбасы кодексі.
10.Гумандық педагогикаға қай тұрғыдан қарау тән
{~ аксиологиялық
- жүйелік
= тұлғалық
- іс- әрекеттік
- Комплекстік
11. Педагогикалық процестің жүйе құрастырушылық компоненті:
{~Әдіс пен тәсілдің бірлігі.
-Мақсат.
= Педагогикалық процестің мазмұны.
- Оқытудың әдістемесі.
- Оқушының іс-әректі.
12.Төмендегі келтірілген анықтамалардан оқу процесінің мәнін көрсет:
{~ Оқу процессі дегеніміз білімнің оқушыға берілуі.
-Оқу процессі дегеніміз қабілетінің дамуы мен анықталуы.
= Оқыту процесінде оқушының білімі, іскерлігі, дағдысы қалыптасады.
-Оқу процессі білімді меңгерумен анықталады.
-Дұрыс жауап жоқ.
13. Дифференциалды оқыту:
{~ Артта қалушы оқушылармен жұмыс.
= Әрбір оқушының немесе жеке оқушылар топтарының мүмкіншіліктері мен мұқтаждарын барынша есепке алу.
- Қиын балалармен жеке жұмыс .
- Дарынды балаларды оқыту.
- Оқушылардың өзіндік жұмыстары .
14.Жоғарғы сынып оқушысына бір нәрсеге өзінің қатысын анықтауға едәір ықпал ететін:
{~ Ата-аналар пікірі.
= Жолдастарының пікірі.
-Мұғалім пікірі.
- Ұжымның пікірі.
- Өзінің пікірі.
15.Білім көздеріне байланысты оқыту әдістерін топтан бөлу:
{~ Индуктивтік және дедуктивтік әдістер.
- Ынталандыру, іс-әрекетті ұйымдастыру, бақылау және өзін-өзі бақылау әдістері.
- Проблемалық бірен-саран іздеу және зерттеу әдістері.
- Жаңа білімдерді зерттеу, бекіту және бақылау әдістері.
= Сөздік көрнекілік және тәжірибелік.
16.Оқытудың заңдылықтары:
{~ Оқыту ережелері.
- Өсиет.
- Оқушылардың білім,дағдыларына қойылатын талаптар.
= Белгілі жағдайларда қайталанатын қажетті,елеулі обьективті тұрақты байланыстар.
- Оқу процесін ұйымдастырудың нұсқаулары.
17.Сабақтың типі мен құрылымын қай белгі бойынша айқындауға болады?
{~ Басты мақсатқа жетудегі кететін уақыт санына
= Дидактикалық мақсатқа.
- Сабақтың элементтерінің орналасуына.
.- Компоненттердің структуралық құрамына.
- Мұғалімнің іс-әрекетіне.
18.Білім берудегі жеке тұлғалық-бағдарлық тұрғыдан қарау теориясының мәні:
{~ Отбасында ата-аналардың бала тәрбиесіндегі қаталдығы.
= Педагогтардың баланы жеке тұлға ретінде және тәрбиелік ықпалдың саналы, жауапты субъектісі ретінде қабылдайтын бірізді қатынасы.
- Қоғамдағы әлеуметтік, экономикалық жағдайлардың жас өспірімдер санасына әсері.
- Ұжымдық тәрбиенің қажеттілігі.
- Үнемі мұғалім-субъект, оқушы объект болып отыратын қарым-қатынас.
19. Іс-әрекеттің құрылымдық компоненттері:
{~ Іскерлік, қабілеттілік, дағды.
- Іс-әрекетке қызығушылық, ынта-ықылас, арман, мұрат.
= Еңбек, өнер, Қарым-қатынас мәдениеті.
- Білім, білік, дағды.
- Мақсат, мотив.әрекет немесе іс-қимыл, құрал, нәтиже, бағалау.
20 Білім берудегі іс-әрекеттік тұрғыдан қарау бағытының мәні:
{~ Әрбалаға жақсы білім беру үшін көрнекілік құралдардың көп қолданылуы
= Әр баланыың өзін-өзі іске асыра алу үшін саналы белсенді іс-әрекетке қатысуының қамтамасыз етілуі.
- Білім беру барысында балалардың өзара қарым-қатынастарының шектелуі.
- Оқушылар үлгерімдерінің пайыздық көрсеткіштерінің жоғары болуы.
- Әр баланың үй тапсырмасын өз бетінше орындай алуы.
21 Аксиология дегеніміз-
{~ .Мұғалімнің оқушы еңбегін асыра бағалауы.
-Аксиома ретінде қабылданатын педагогикалық заңдар мен заңдылықтар
- Білім беру мекемелерінің материалдық базасын күшейту.
- Ғылымдағы зерттеу әдістері жайлы ілім.
= Құндылықтардың табиғаты жайлы және дүниедегі құндылықтар жүйесі туралы философиялық ілім.
22. Педагогика ғылымында ойын, қарым-қатынас, оқу, еңбек қарастырылады:
{~ Іс-әрекет мақсаттары ретінде.
= Іс-әрекет түрлері ретінде.
- Іс-әрекет заңдары ретінде.
- Іс-әрекет принциптері ретінде.
- Іс-әрекет тұжырымдамасы ретінде.
23. Педагогикалық іс-әрекеттің құрылымын зерттегендер:
{~ Н.В. Кузьмина, А.И.Щербаков.
-Н.Д.Хмель, Н.Н.Хан,А.А.Бейсенбаев
= А.С.Макаренко, Н.К.Крупская
- М.Жұмабаев,А.Байтұрсынов,Т.Тажибаев.
- Р.Г.Лемберг, Г.А.Уманов.
24. Педагогикалық іскерліктер жиынтығына жатпайды:
{~ Танымдық.
- Конструктивтік.
- Коммуникативтік.
= Қадағалаушылық.
- Ұйымдастырушылық.
25. Мұғалімнің кәсіби қызметінің қиындығы білмегендігіне байланысты:
{~ Табиғаттың даму заңдылығын.
- Қоғамның даму заңдылығын.
= Білім беру туралы деректі құжаттарды.
- Оқушылардың жас және дербес ерекшеліктерін.
- Статистиканы.