Дене шынықтыру және спортты оқыту әдістемесі пәнінен емтихан сұрақтары
Ескерту: билеттер 3 сұрақтан құралған, олардың 2 сұрағы теориялық тапсырма, ал 3 сұрақ практикалық-жағдаяттық тапсырма
1. Дене мәдениеті және спорттың ілімдері мен әдістемелері ғылыми және оқу пәні.
2. Ерте және мектепке дейінгі балалар тәрбиесі жүйесіндегі дене мәдениеті (маңызы, міндеттері, амалдары мен әдістемелерінің ерекшеліктері).
3. Қоғамдағы дене тәрбиесінің маңызы мен пайда болу себептері.
4. Дене шынықтыру жалпы білім беретін мектептердегі негізгі пән.
5. Дене мәдениеті, дене тәрбиесі, спорт түсініктеріне салыстырмалы мінездеме , өз ара байланыстары және өздеріне тән жақтары.
6. Жалпы білім беретін мектептер мен орта арнайы білім беретін оқу орындарындағы оқушылардың дене тәрбиесінің түрлері.
7. Дене рекреациясы, қозғалыс реабилитациясы, дененің жетілуі түсініктеріне салыстырмалы мінездеме , өз ара байланыстары мен өздеріне тән жақтары.
8. Төменгі мактеп жасындағы оқушылардың дене тәрбиелерінің әдістемелік ерекшеліктері.
9. Дене мәдениеті және спорт саласындағы ғылыми ізденістердің әдістемелері.
10. Орта мектеп жасындағы балалардың дене тәрбиесінің әдістемелік ерекшеліктері.
11. Қазақстан Республикасындағы дене тәрбиелеу жүйесі, оның негіздері мен өзіне тән ерекшеліктері.
12. Жоғары мектеп жасындағы балалардың дене тәрбиесінің әдістемелік ерекшеліктері.
13. Дене тәрбиесінің отандық жүйесінде іске асырылатын мақсаттар мен міндеттер.
14. Әр жастағы мектеп оқушыларын қозғалыс әрекеттеріне үйретудің әдістемелік ерекшеліктері.
15. Дене тәрбиесі жүйесінің жалпы принциптері, олардың маңызы және практикада іске асырудың негізгі аспектілері.
16. Әр жас кезеңінде дене сапаларын тәрбиелеудің әдістемелік ерекшеліктері.
17. Дене жаттығулары- дене тәрбиелеудің негізгі амалдары
18. Спорт, дене дайындығы, спорттық дайындық және спорттық тренировка түсініктеріне сипаттама.
19. Дене жаттығуларының формалары мен мазмұндары туралы түсініктер.
20. Жалпы білім беретін мектептердегі 1-4 сыныптардағы оқушылардың дене тәрбиесі бағдарламасының сипаттамасы.
21. Қозғалыс әрекеттерінің техникалары және олардың негізгі сипаттамалары.
22. Жалпы білім беретін мектептердегі 5-9 сынып оқушыларының дене тәрбиесі бағдарламасының сипаттамасы.
23. Дене жаттығуларының классификациялары.
24. Жалпы білім беретін мектеп оқушыларының дене тәрбиелеу бағдарламасына сипаттама.
25. Қозғалыстардың кеңістіктік және уақытты-кеңістіктік сипаттамалары және олардың педагогикалық маңызы.
26. Спорт түрлеріне іріктеп алу және үгіт насихат жұмыстарын ұйымдастыру
27. Гигиеналық факторлар мен табиғаттың сауықтыру күштері - дене тәрбиелеудің амалдары.
28. Спорттық тренировка процессінің кезеңдері, микроцикл.
29. Қозғалыс техникасының уақыттық және динамикалық сипаттамасы және олардың педагогикалық маңызы.
30. Спорттық тренировка процессінің кезеңдері: мезоцикл
31. Дене мәдениетінің жалпы және арнайы қызметтері.
32. Мектеп жасындағы балалар мен жастардың жанұядағы дене тәрбиелері.
33. Дене шынықтыру сабағы және мазмұны, міндеттері, түрлері.
34. Дене тәрбиесі сабағындағы оқушылардың іс әрекеттерін ұйымдастыру және жетекшілік етудің әдістері.
35. Гигиеналық факторлар мен табиғаттың сауықтыру күштері дене тәрбиелеудің амалдары.
36. Спорттық тренировка процессі: макроцикл.
37. Дене тәрбиелеу процессінде қозғалысты үйрету кезеңдері.
38. Дене тәрбиесі сабағындағы оқушылардың іс әрекеттерін ұйымдастыру және жетекшілік етудің әдістері.
39. Қозғалыс техникасының уақыттық және динамикалық сипаттамасы және олардың педагогикалық маңызы.
40. Дене шынықтыру сабақтарының бөлімдері және сипаттама.
41. Дене тәрбиесін үйретудің әдістері
42. Дене сапалары: күш (сипаттама, даму кезеңдері).
43. Дене мәдениетінің жалпы және арнайы қызметтері.
44. Дене сапалары: төзімділік (сипаттама, даму кезеңдері).
45. Дене тәрбиесінің амалдары
46. Дене сапалары: жылдамдық (сипаттама және дамыту кезеңдері).
47. Қозғалыстың ептіліктері мен әдеттері.
48. Дене шынықтыру сабақтарын ұйымдастыруға қойылатын талаптар.
49. Дене тәрбиесінде оқытудың құрылымы.
50. Әр жас кезеңінде дене сапаларын тәрбиелеудің әдістемелік ерекшеліктері.
51. Дене мәдениеті және спорттың ілімдері мен әдістемелері ғылыми және оқу пәні.
52. Дене шынықтыру сабағының мазмұны, құрылымы мен классификациясы.
53. Қоғамдағы дене тәрбиесінің маңызы мен пайда болу себептері.
54. Дене мәдениеті жалпы білім беретін мектептердегі негізгі пән.
55. Дене шынықтыру саласындағы ғылыми ізденістер жүйесі.
56. Ерте және мектепке дейінгі балалар тәрбиесі жүйесіндегі дене тәрбиесінің ерекшеліктері (маңызы, міндеттері, амалдары мен әдістемелерінің ерекшеліктері).
57. Дене тәрбиесінің негізгі бағыттары.
58. Дене шынықтыру сабағы жалпы білім беретін мектептердегі негізгі пән.
59. Дене тәрбиесіндегі үйретудің ерекшеліктері
60. Денсаулықтарында ауытқулары бар оқушыларға арналған дене тәрбиелеу процессі
61. Дене сапалары: жалпы сипаттама
62. Дене мәдениеті жалпы білім беретін мектептердегі негізгі пән.
63. Дене тәрбиесіндегі үйретудің әдістері сипаттамалары мен жалпы талаптары
64. Дене сапалары; майысқақтық (сипаттама, дамыту).
65. Дене тәрбиесіндегі үйретудің әдістері сипаттамалары мен жалпы талаптары
66. Дене сапалары; майысқақтық (сипаттама, дамыту).
67. Дене тәрбиесінің амалдары
68. Дене тәрбиелеу процессі барысында үлгерімді есепке алу.
69. Дене тәрбиесінің мақсаттары мен міндеттері, қоғамдағы алатын орыны.
70. Мектеп оқушыларының дене тәрбиесін ұйымдастырудың жолдары.
71. Дене тәрбиесінің қоғамдағы басқа тәрбие түрлерімен байланыстары.
72. Оқытушының сабақты ұйымдастыруға дайындық әрекеттерінің мазмұндары.
73. Дене тәрбиесінің амалдары
74. Дене тәрбиелеу процессі барысында үлгерімді есепке алу.
75. Дене тәрбиесіндегі үйретудің ерекшеліктері
76. Денсаулықтарында ауытқулары бар оқушыларға арналған дене тәрбиелеу процессі