Психологияны оқыту әдістемесі пәнінен екінші аралық бақылауға арналған тапсырмалар
1. Психологияда арнаулы жабдықтар мен приборлар қолданып жүргізетін сабақтар оқытудың қай түріне жатады?
A)лаборатория сабақтары
B) семинар
C) лекция
D) консультация
E) коллоквиум
2. Өз бетімен орындалатын жұмысқа қандай құрамдар кіреді?
A) лекция конспекциясын оқу, конспект жазу
B) практикум, семинар, лекция
C) іскерлік ойын, конспект жазу, коллоквиум
D) аудиторияда жұмыс, лаборатория сабағы, доклад
E) дискуссия, семинар, тренинг, емтихан
3. Әдебиет қайнар көзін зерттеу әдістердің қай тобына жатады?
A) теориялық
B)практикалық
C) эмпирикалық
D) эксперименттік
E) статистикалық
4. Бұл негізінен беріліп отырған теория немесе гипотезаның негізгі ғылыми түсініктерінің мағынасын ашумен байланысты дәріс функциясы
A) хабарлама дәріс
B) проблемалық дәріс
C) баяндау дәріс
D) түсіндірме дәріс
E) жазбаша дәріс
5. АҚШ-тың психологиялық білімі неше деңгейден тұрады?
A) бір
B) екі
C) үш
D) төрт
E) бес
6. Кәсіби психолог болу үшін университет бітірушілер 2-3 жыл көлемінде дипломнан кейінгі курсты өтуі тиіс жүйе қай мемлекеттерде қолданылады?
A) Индия, Ирак, Пакистан.
B) Ресей, Қазақстан, Өзбекстан.
C) АҚШ, Франция.
D)Ирландия, Франция, Греция, Португалияда.
E) Украина, Беларуссия.
7. Әркімге тәуелсіз зерттеуші болуға, өмір бойы оқуға қабілетті болуға көмектесу.
A) білім беру мақсаты
B) білім көлемі
C) білімнің нәтижесі
D) білім беру сапасы
E) білімнің көрсеткіші
8. Ашылу және таңдау процестеріне ықпал ету
A) білім беру мақсаты
B) мұғалімнің функциясы
C) білімнің нәтижесі
D) білім беру сапасы
E) білімнің көрсеткіші
9. Мұғалім әңгімелесуші ретінде (эмоционалды демеу) функциясы.
A) мұғалімнің аталған функцияны жүзеге асыруы өзге адамдардың өміріне ортақтаса алудан көрінеді.
B) психологияны оқытуда қолданылатын психодиагностикалық әдістер мен шараларды пайдаланумен анықталады.
C) оқушыға жаңа білімді меңгеруге және игеруге себепші болу
D) терең білімге ие мұғалімге деген оқушы қажеттілігінен туындайды
E) аудиторияның мотивациялық дайындау.
10.Білім берудің барлық ұсыныстарының жиынтығынан тұратын жоғары білімнің белгілі бір деңгейін бағыт бойынша мазмұнын анықтайтын құжат немесе құжаттар жинағы
A) мелекеттік білім беру стандарттары
B) білім беру бағдарламасы
C) оқу мекемелерінің диверсификациясы
D) диплом
E) сабақ беру әдістемесі