Жамбыл атындағы жалпы орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі: Асылбекова Калдыгул Алтынбековна
Қысқа мерзімді жоспарлар (бастауыш сыныптарына)
Тақырыптар
1. Бала Қабанбай
2. Шоқан мен өнерлі бала Мысық
3. Құрманғазы ата
4. Ыбырай ата
Әдебиеттік оқу 2 сынып
Сабақтың тақырыбы: Бала Қабанбай
Жалпы мақсаттар: Берілген өлеңнен бір минутта елу бес сөз мәнерлеп оқу. Он минутта Қабанбайдың балалық шағы мен туған жері туралы білу.
Күтілетін нәтиже: Қабанбай батырдың балалық шағы жайлы біледі. Көркем, бейнелі сөздерді дұрыс қолдана біледі. Өлеңді мәнерлеп оқи алады.
Оқыту әдістері: Үлкен, кіші сақина әдісі
Ассоциация әдісі
Болжау әдісі
Бес жолды өлең
Дереккөздер: Тұрғынбаева Б. А. Муфтибекова, Алматыкітап баспасы 2013ж.
Әдебиеттік оқу. Қазақ батырларының суреттері. Кейіпкерлердің суреттері. Стикер, түсті қағаз. МАН. Өзін - өзі бағалау парағы, смайликтер.
Мұғалімнің іс - әрекеті
Ұйымдастыру.
Сәлемдесу
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырамын.
Үй тапсырмасы
Диалогтық оқыту арқылы Үлкен сақина, кіші сақина әдісімен үй тапсырмасын пысықтау.
Оқушыларды шағын топтарға бөлу.
1 - садақ
2 - найза
3 - қылыш
Қызығушылықты ояту.
АКТ - ны қолдану. Сынтұрғысынан ойланту, жас ерекшеліктеріне қарай. Қабанбай батыр мультфилмін көрсету.
Ассосация әдісі.
Мультфилмдегі кейіпкердің қандай ерекшелктерін байқадыңдар?
Мағынаны тану
- Балалар, бүгінгі сабақ кім туралы деп ойлайсыңдар?
Болжау әдісі
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне байланысты сұрақ қоямын.
– Өлең не туралы болуы мүмкін деп ойлайсың?
- Бала Қабанбайдың балалық шағы қандай болуы мүмкін?
- Қазіргі таңда сенің балалық шағыңа ұқсайма?
- Неліктен олай ойлайсың?
Жеке оқушыларға өлеңді оқуды тапсырамын.
Дәптермен жұмыс
Сергіту сәті
Жорға жарыс
Ұшақ ұшыру ойыны арқылы сұрақтар жіберу.
Үш топ бір - біріне сағат тілімен айнала отырып сұрақтар жіберуді тапсырамын.
Мысалы:- Қабанбай батырдан басқа қандай батырларды білесіңдер? Бүгінгі заманда Қабанбай сынды батырлар бар ма?- деген сияқты бағыт беремін.
Қорытынды
Бес жолды өлең әдісі арқылы өлең жазуды түсіндіріп, өлең құрастыруға тапсырма беремін. Үлгісін тақтаға ілемін.
Үйге тапсырма
Рефлексия
Мен бүгін не үйрендім?
Сабақ несімен қызық болы.
Мен үшін түсініксіз.
Толық нұсқасын жүктеу