Табиғаттың көркі болған құстар,
Жақсылықпен болашаққа бастар.
Лашындай биікке самғайтын,
Еліміздің келешегі – жастар!
С. Мұқанов.”Лашын” (слайд)
(“Өмір мектебі” романынан үзінді)
Мақсаты:
С. Мұқанов туралы білімдерін кеңейту, Лашын әңгімесінің мазмұнын түсіну, идеясын меңгерту, құсбегілік, саятшылық кәсіптері туралы түсінік беру, өз ойларын еркін айтуға үйрету
С. Мұқанов туралы мәліметі кеңейеді,
Лашын әңгімесінің мазмұнын меңгереді, құсбегіліктің қызық кәсіп екеніне көздері жетеді, саятшылық - ата кәсіптің бір түрі екенін түсінеді, өз ойын еркін айтуға үйренеді.
Кіріспе
1. Ұйымдастыру
2. Үй тапсырмасын тексеру
“Тұсаукесер”
“Лашын” тақырыбына видеоролик көрсету.
Негізгі бөлім
Кубизм стратегиясы
• Суреттеу
• Зерттеу
• Салыстыру
• Байланыстыру
• Қолдану
• Қолда не қарсы шық
• Қорытынды
• Бағалау.
• Рефлексия
• Үй тапсырмасын беру
Aқ қалпақ – суреттеу
Тапсырма: Шығармадан Ахмет пен Лашынның портретін табу
Сары қалпақ – Зерттеу
Сатылай кешенді талдау
Тапсырма: Шығарманың аты, авторы, жанр түрі, идеясы, эпитет, теңеу
Жасыл қалпақ - Салыстыру
Тапсырма: Венн диаграммасы
Абай “Қансонарда бүркітші шығады аңға” С. Мұқанов “Лашын”
Көк қалпақ - Байланыстыру
Тапсырма: Синквейн (5 жолды өлең)
Қызыл қалпақ - Қолдану
Тапсырма: РАФТ - 1
Қара қалпақ – Қолда не қарсы шық
Тапсырма: Дебат
Лашын
1. Авторы – Сабит Мұқанов
2. Тақырыбы – Құсбегілік
3. Жанры – Проза, роман
4. Идеясы – Құсбегілікті насихатта
5. Әдеби теориялық ұғымдар:
5. 1. Теңеу
5. 2. Эпитет
6. Түсіндірме сөздік
7. Тәрбиелік мәні: Жас ұрпақты дәстүріміз құсбегілік, оның бүгінгі өмірде алар орнын тануына ықпал ету.
Венн диаграммасы
Құсбегілікті дәріптеу
Абай “Қансонарда бүркітші шығады аңға”
Абай ақын.
Қансонарда бүркітші шығады аңға” Бүркіт әрекеті.
поэзия жанры
Сәбит Мұқанов “Лашын”
Сәбит жазушы “Лашын проза жанрында жазылған шығарма” Лашын әрекеті.
Синквейн (5 жолды өлең)
Зат есім – Лашын
Сын есім - - Жұдырықтай, сүңгуір қайықтай
Етістік - - - Іледі, қалықтайды, ұшады
Сөз тіркесі - - - - Лашын салу - ата кәсіп
Синоним – Құс
РАФТ - 1
Роль – “Қызыл қалпақ” тобы
Аудитория - Аңшы
Форма - Хат
Тақырып – Табиғат - екінші анаң
Дебат
Қолда, не қарсы шық
Мерсердің зерттеуіне сәйкес әңгімелесудің үш түрінің бірі әңгіме – дебат:
Ой - пікірлерде үлкен алшақтық болады және әрқайсысы өз шешімдерінде қалады;
Ресурстарды біріктіруге бағытталған аздаған талпыныс жасалады;
Қарым - қатынас көбіне “иә, бұл солай”, “жоқ, олай емес” деген бағытта жүзеге асады;
Орта бірлесуден гөрі көбіне бәсекелестікке бағытталған;
Рефлексия
1. Топқа бөлініп оқушылармен араласудан өзіме әсер алдым.
2. Бірігіп тапсырма орындаған ұнады.
3. Кубизм стратегиясы “6 қалпақ” тапсырмасы біз үшін жаңалық әрі қызықты болды.
4. Бүгінгі сабақтан көп нәрсе алдым.
5. Достарыммен біріге отырып, постер дайындап шығару керемет.
6. Бағаны әділ қоюды үйрендім.
7. Ұсынысым. Сабақтар болашақта осылай өте берсе екен.