Сабақ №18
Сабақтың тақырыбы: Әртүрлы салалардың мысалдарында модельдерді зерттеу
Мақсаты:
І. Білімдік: Модельдеу, формальдау ұғымдарын қалыптастыру мақсатында өткен материалдарға. Модельдеудің негізгі түрлерімен таныстыру және сипаттама беру;
ІІ. Дамытушылық: Оқушыларда модельдерді формальдау кезінде зерттеушілік құзыреттілігін, логикалық ойлауын дамыту, ой - өрісін кеңейту.
ІІІ. Тәрбиелік: Танымдық қызығушылығын арттыру. Ақпараттық мәдениеттікке тәрбиелеу.
Білім - білікке қойылатын талаптар: Оқушылар объектінің моделі ұғымын, модельдерді кластарға бөлуді, модельдердің негізгі кезеңдерін, модельдерге мысалдар келтіре алуы керек.
Сабақтың типі: Практикум элементтері бар түсіндірмелі көрнекілікті
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ – жауап, жазбаша жұмыс, интерактивті тақтада жұмыс.....
Сабақтың программалық - дидактикалық қамтылуы: Оқу есептеуіш техника кешені, слайд флипчарт, әр түрлі макеттер мен муляждар, сызба - нұсқалар, үлестірмелі тарсырмалар, оқулық, жұмыс дәптері.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындықтарын тексеру. Сабақтың өту ретін баяндау.
ІІ. Үй жұмысын тексеру. Қайталау аралы.
Тест сұрақтары
І нұсқа
1. Жүйенің өзгеру мен даму процестерін көрсететін модель?
а) ақпараттық; ә) статикалық;
б) динамикалық; в) материалдық.
2. Қоршаған ортаны тану мақсатында модельдерді құру мен зерттеу... деп аталады.
а) модель; ә) модельдеу; б) формальдау; в) пішімдеу.
3. Модельдеудің ұсыну формаларын атаңыздар.
а) ақпараттық, материалдық; ә) оқулық, иматациондық, тәжірибелік;
б) статикалық, динамикалық; в) сөздік, логикалық, арнайы, математикалық.
4. Ақпараттық модельдерге кіретіндер:
Тапсырма №3 Ойлан тап
1. Күннің моделі бола алатын объектіні таңда
- Дөңгелек +
- Нүкте
- Жылытқыш +
- Жанып тұрған шам +
- Дүниежүзілік атлас
- Көгілдір фондағы сары шеңбер
2. Мысық объектісіне қатысты ақпараттық модельді таңда
- Мысықтың форфор бейнесі +
- “Мақта қыз бен мысық” ертегісі
- Ойыншық мысық +
- Мысықтың құлау кезіндегі іс - әрекетін сипаттау
Тапсырма №4 Төмендегі сөздер мен сөйлемдерді өз орнына апар
1. Заттардың химиялық әсері молекулалық деңгейде............. моделденеді;
2. Биология кабинетінде көкөністер мен жемістердің...... жиі қолданылады;
Толық нұсқасын қарау