Б дыбысының дауыссыз дыбыс екенін, оның сөздердегі орнын анықтату.
Бөлім: Сауат ашу және жазу.
Білім беру саласы: Қатынас
Тақырыбы: Б б дыбысы және әрпі
Кіріктірілген сабақ: Қарапайым математикалық түсінікті қалыптастыру. Таным білім беру
саласы.
Мақсаты: Өткен тақырып, Мм дыбысы және әрпін қайталау барысында білімдерін бекіту. Жаңа Бб дыбысы және әрпімен таныстыру; Б дыбысы кездесетін сөздерді ататқызып, сөйлемдер құратқызу арқылы сөздік қорларын толықтыру, дыбыстық талдау жасатып, буынға бөлуге дағдыландыру.
Ұқыпты жазуға, дұрыс отыруға тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: әріп таңбалары жазылған саңырауқұлақтар, хат, текшелер, суреттер, жұмыс дәптері, интерактивті тақта, смайликтер.
Әдіс - тәсіл: сұрақ - жауап, ассоциация, феш - боун әдісі.
Билингвальды компоненттер: дыбыс - звук, әріп - буква, дауысты - гласные, дауыссыз - согласные, буын - слог, сөйлем - предложение.
Мотивациялық қозғаушы
- Сәлеметсіңдер ме, балалар?
Шеңберге тұрып, жылулық сөздерін айтайық.
Әріптер елінің ханшайымынан ерекше хат келеді
ҰЙЫМДАСТЫРУШЫЛЫҚ ІЗДЕНІС
- Балалар, бір аптада неше күн бар?
- Бүгін нешінші күн? Ертең ше?
- Қазір қандай ай? Бүгін нешесі?
- Дыбыс дегеніміз не? Әріп дегеніміз не?
- Дыбыс нешеге бөлінеді? Қандай болып?
- Жақсы. Қараңдаршы, балалар, біз қайда келдік?
- Бірінші топ уық сөзінде бірінші қандай дыбыс естілсе, сол дыбыстың әріп таңбасы жазылған саңырауқұлақты алсын; екінші топ: ойна сөзінің бірінші буыны қандай? Сол буын жазылған саңырауқұлақты алыңдар; үшінші топ: өткен сабақта қандай дыбыспен таныстық, сол дыбыстың таңбасы жазылған саңырауқұлақты алсын.
(Тәрбиеші әр топтың жұмысын қарап, сұрақ тар қояды)
- Бұл қандай дыбыс?
- Мынау не?
- Сендер қандай әріпті алдыңдар?
- Жақсы сендердің жауаптарың үшін әр топқа жұлдызша беремін.
(Әр топқа тақтаға жұлдызша қойылады)
- Балалар, әріптер елінің ханшайымы сендерге ерекше хат тастап кетіпті. Оқып берейін бе?
(Хатта ханшайым оларға тапсырма бергенін, тапсырмаларды орындаса алғыс жариялайтыны айтылады. Тәрбиеші хатты оқып, суреттер таратады)
- Сендерде ненің суреттері бар?
- Бұл суреттердің қандай құпиясы бар?
Жаңа сабақ.
- Ендеше, біз бүгін Бб дыбысы және әрпімен танысамыз. Тек бүгінгі дыбыс туралы өздерің
түсіндіресіңдер.
(Тәрбиеші жаңа сабақты өздері ашуларына ұсыныс жасайды)
(Тақтада әр топты бағалайды)
- Сендердің, ақылдарыңа тәнті болып тұрмын. Ендеше, мына экранға қарап, Б дыбысының әріп таңбасымен, Б дыбысына кездесетін сөздермен танысыңдар.
Сөз ұстарту.
- Сонымен, сендер айтпаған қандай сөздер естідіңдер?
- Ал, Б әрпін неге ұқсаттыңдар?
Кишкентаева Венера Ерсаиновна
Қызметі: Мектепалды даярлық сынып тәрбиешісі.
Мекен жайы: СҚО Петропавл қаласы
Жұмыс орны: №7 орта мектеп КММ