Тақырыбы: Квадраттық функция және оның графигі
Мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың квадраттық функция және оның графигі білімдерің бекіту және өз беттерімен ізденуге, қорытындылай білуге үйрету.
Дамытушылық: Оқушыларды ойлауға, пайымдауға, шешім қабылдауға үйретіп, пәнге қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік: Өз өмірі мен әрекетіне жауапкершілікпен қарауға тәрбиелеу.
Адамгершілік жалпы адамзаттық құндылыққа: құрметтеуді, мейірімділікке, сөйлесудегі ізеттілікке тәрбиелеу.
Сабақ барысы:
I. Ұйымдастыру
II. Тірек сұрақтары
1. Квадраттық функцияның графигі қандай қисық? (Квадраттық функцияның графигі – парабола)
2. а 0 болғанда, парабола тармақтары қалай бағытталады? (а 0 болғанда, парабола тармақтары жоғары бағытталады)
3. а0 болғанда, парабола абсцисса осімен екі нүктеде қиылысады)
5. D=0 болғанда, параболаның абсцисса осімен орналасуы туралы не айтуға болады? (D=0 болғанда, парабола абсцисса осімен бір нүктеде қиылысады )
6. D0 болғанда, функция графигі (-∞; х0) кемиді, (х0;∞) өседі)
8. а
Слайдын жүктеу